Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ  και  καλή εβδομάδα!!!

Καλή και αγαπημένη μπλοκογειτονιά , όσο και να προσπάθησα δεν κατάφερα ούτε να ζωγραφίσω κάτι, ούτε να ντεκουπάρω ένα τόσο δα πετραδάκι!!
Οι δουλειές μου αυξήθηκαν σε υπερβολικό βαθμό και τον ελαχιστότατο ελεύθερο χρόνο μου τον αφιερώνω στην'Αλκηστη ,για να απολαμβάνω τα καινούργια της καμώματα!!!Τα κηπευτικά μας θέλουν πολύ δουλειά  !Είμαι υπεύθυνη στο τμήμα: Αγγουράκια και Μελιτζάνες..και ως πιο ευέλικτη και ευλύγιστη (με στολίζει με αυτά τα επίθετα ο λαοπλάνος νομικός) για να φυτεύω πάνω από150 ρίζες ντομάτας!!!Τρέμε !!Δημήτρη της Αχτίδας!!!!(χαχα)
                                    Οι 40 κοτούλες μας με τα ταίρια τους επίσης.!!!!
                  .Η αυλή μας , διεκδικεί τον περισσότερο χρόνο μου με το έτσι θέλω!!
Το κερασάκι   και το βύσσινο γλυκό δεν σήκωναν κουβέντα!!! 'Ηθελαν να μπουν οπωσδήποτε στα βάζα και μερικά από αυτά να  κάνουν καλοκαιρινές διακοπές  στολίζοντας το παγωτό μας η τον κορμό ψυγείου!!Ξέρετε ,εκείνο το πανεύκολο και πεντανόστιμο αμάρτημα στο οποίο μέσα βάζω και βύσσινο γλυκό!!


 Πρέπει να τα βολέψουμε όλα  ,να τα βάλουμε σε μία σειρά για να αντέχουν τα διαστήματα  απουσίας μας!!!
Το Φανάρι μας περιμένει .... οι διακοπές  θα αρχίσουν ... Η Αλκηστη με τα καινούργια της μαγιώ,
μα !!!αυτό είναι το περσινό ... φέτος  θα κυκλοφορεί με  ριγέ ολόσωμο,με μονοκίνι και... μπικίνι!!!!
σωσίβιο,  βάρκα,κουβαδάκι , αντηλιακά ,καπέλα  κλπ θα πρέπει να συνοδεύεται τουλάχιστον από άλλα 5 άτομα.Θα γίνουμε το θέατρο των  ακτών Φαναρίου ελπίζω το γέλιο τους να είναι διακριτικό διότι εμείς (εννοώ τον παππού και γιαγιά) με τα καμώματά  μας μάλλον δεν θα είμαστε!!!!


 Η Μελίτα και φέτος δεν θα κάνει διακοπές .... αυτό λίγο με στεναχωρεί αλλά δεν γίνεται  αλλιώς !
Υπομονή μικρή μου δυο μήνες...
 Προσωπικά θέλω τις διακοπές αλλά ο ενθουσιασμός μου βλέπω πως κάθε χρόνο μειώνεται...
 Αν και παραμεγάλωσα και αισθάνομαι κάπως, σίγουρα δεν θα με δείτε  ΕΤΣΙ.......


αλλά .... ΕΤΣΙ!!!!Χωρίς τον κ.Αλκη μας ,διότι αυτός προτιμά την σκιά και το χταποδοψάρεμα!!!


And the winner is.......Μα είμαι εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και μάλιστα με τον αριθμό 1! χα χα !!Χάρηκα πολύ με το όμορφο  κουπάκι ταιριαστό με τα μπλέ της θάλασσας!!!Ευχαριστω πολύ την αγαπημένη μου Δήμητρα  http://decdimisaussi.blogspot.gr/για το όμορφο ολανδέζικο δωράκι!

Αγαπημένες μπλοκοφίλες σας εύχομαι ΚΑΛΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ανέμελο και  με πολλές γαλάζιες βουτιές!!! Να περνάτε όμορφα!

Φιλάκια από μένα ,την 'Αλκηστη και την Μελίτα!!! 


96 σχόλια:

  1. Καλό Καλοκαίρι,Έφη!!!!Καλή ξεκούραση!!!!Φιλάκια στην Άλκηστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγριοτριανταφυλλίτσα μου Ανέμελες και χαρούμενες διακοπές!!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. καλό καροκαίρι. Καλές βουτιές. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλό καλοκαίρι με όμορφες ξένοιαστες, ηλιόλουστες διακοπές! Φιλάκια σε σένα την Άλκηστη και την Μελίτα (κρίμα τον σάκο της και το καπέλο, διακοπές του χρόνου)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου Ευχαριστώ για τις ευχές σου Καλό καλοκαίρι και σε σας!!!!Επιστροφή με πολλά θαλασσόξυλα για τις υπέροχες κατασκευές σου!!!!

      Διαγραφή
  4. Να απολαύσεις τις διακοπές σου παρέα με αυτούς που αγαπάς.
    Καλό καλοκαίρι
    πολλά φιλιά
    Η Μελίτα κούκλα με την εκδρομική της αμφίεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Εύχομαι καλό καλοκαίρι διασκεδαστικό και ξεκούραστο!!!

      Διαγραφή
  5. Σας εύχομαι να γυρίσετε με γεμάτες τις μπαταρίες, για να συνεχίσετε να μας χαρίζετε τις υπέροχες δημιουργίες σας.
    Καλές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό καλοκαίρι Έφη μου!!! Να περνάτε καλά και θα'ρθει η ώρα και για τις δημιουργίες. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Καλό καλοκαίρι και καλή κατευόδωση στα έργα πνοής στα *έργα* της γειτονιάς!!!

      Διαγραφή
  7. Καλο καλοκαιρι Εφη μου! Να περάσεις καλά με την οικογένεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έφη μου τι περισσότερες δημιουργίες θέλεις να κάνεις όταν κρατάς έναν ολόκληρο κήπο με λαχανικά, φτιάχνεις νοστιμότατα γλυκά του κουταλιού που θα συνοδεύσουν τα καλοκαιρινά γλυκά σου ( τα σκέφτομαι και τρέχουν τα σάλια μου γιατί αυτό το διάστημα κάνω διατροφή και δεν μου επιτρέπονται τα γλυκά) απασχολείσαι με την γλυκύτατη Άλκηστη και περιποιείσαι έναν τόσο όμορφο κήπο!!!! Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου. Καλό Καλοκαίρι σου εύχομαι και καλές διακοπές. Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι και σε σένα καλό καλοκαίρι!!!Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό καλοκαίρι και με το καλό να επιστρέψεις....και τότε μόνο ένας Θεός θα ξέρει τι ωραίες δημιουργίες αλλά και ιδέες θα έχεις φέρει μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό καλοκαίρι,Έφη,ανέμελες,χαρούμενες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό καλοκαίρι!Εύχομαι να περάσετε τέλεια!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό καλοκαιράκι Εφούλα!!ξένοιαστο και χαρούμενο να περάσεις και να επιστρέψεις με νέες ιδέες για φανταστικές δημιουργίες!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΕΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΚΙΑΣΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!!!
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ!!!!!!!
    ΦΙΛΗΣΕ ΤΟ ΑΛΚΗΣΤΑΚΙ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟΥΛΙ ΤΟΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα ευχομαι και σε σένα όμορφες διακοπές με πολλές γαλάζιες απλωτές!!!!!
      Τώρα που μένουμε διπλα- δίπλα από το πολύ φίλημα το εξαφάνισα!!!

      Διαγραφή
  14. Καλό καλοκαίρι, να περάσεις υπέροχα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Εφη μου!!Καλό καλοκαίρι καί καλές βουτιές παρέα μέ τήν γλυκειά μας Αλκηστη!!!!Δέν σέ πρόλαβα?Έφυγες κιόλας γιά τό Φανάρι?Καί εγώ πού θά στείλω τά δωράκια σου,αφού είσαι η 1η νικήτρια στήν κλήρωση γιά τά πρώτα γεννέθλια τού ιστολογίου μου?Ε?????Πάντα καλότυχη νάσαι νά χαίρεσαι τήν οικογένειά σου!!!Πολλά φιλιά σέ εσένα στήν Αλκηστή μας καί στήν παραπονεμένη Μελίτα μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν έμεινε και κάτι που να μην το έχεις κάνει! Ο κήπος με τα λαχανικά έτοιμος
    τα γλυκά κουταλιού έτοιμα, τα μαγιό της Άλκηστης έτοιμα. Μπράβο Έφη, πάντα πρώτη σε όλα.
    Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές. Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι και περιμένω την επόμενη θαλασσινή ανάρτηση!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Ελπίζω να είσαι τώρα στην Μέση και να λιάζεσαι!!!

      Διαγραφή
  17. Δεν έμεινε και κάτι που να μην το έχεις κάνει! Ο κήπος με τα λαχανικά έτοιμος
    τα γλυκά κουταλιού έτοιμα, τα μαγιό της Άλκηστης έτοιμα. Μπράβο Έφη, πάντα πρώτη σε όλα.
    Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές. Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι και περιμένω την επόμενη θαλασσινή ανάρτηση!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλο Καλοκαιρι Εφη μου !!!Να περασετε καλα!!Γλυκα φιλακια στην Αλκηστη!!
    Τωρα ξερω απο που θα προμηθευτω ντοματες για χυμο και αλλα ζαρζαβατικα.!!!
    Να ειστε καλα και περιμενουμε φωτογραφιες με θαλασσα και ριγε μαγιο!!
    Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία ευχαριστώ πολύ Ευχομαι και σε σένα καλό καλοκαίρι δροσερό και ανέμελο Ασε απο λαχανικά όλο το καλοκαίρι όλο προμήθειες είμαι σαν τα μυρμήγκια!!!! χαχαχα Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Πολυάσχολη Έφη,καλό καλοκαίρι σε όλη την οικογένεια!Η καημένη η Μελίτα έμεινε με την όρεξη,φορτωμένη!!Πολλά φιλιά!!!Και καλές βουτιές!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό καλοκαίρι,να περάσετε καλά και πολλά φιλάκια στη γλυκούλα Άλκηστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό καλοκαίρι Εφη μου, καλά να περνάτε με την μικρούλα πριγκίπισσα. Ακόμα μιά φορά θαύμασα την ακούραστη και δημιουργική Εφη μας.
    φιλιά πολλά με το καλό τώρα το φθινόπωρο να ξαναβρεθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ και ευχομαι σε σένα όλα να γίνουν όμορφα και να γεμίσει λεβέντες η αγκαλιά σου!!!!

      Διαγραφή
  22. κ εγω με τη σειρα μου να μας ευχηθω ενα τελειοοοοοο καλοκαιρι !!!!!!!!!!!!
    για φανταστειτε μακροβουτια ....στις ντοματοσαλαλτες (αυτα ειναι τα ωραιοτερα)ζουμερες φετες καρπουζιου, παγωμενες μπυρες σε καποιο ωραιο ταβερνακι με το κυμα να σκαει στα ποδια μας. κανεις δε θα μας σερησει τα μπανια του λαου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εφη μου κι από μένα τις ευχές μου για ξεκούραστες διακοπές αν και είμαι σίγουρη ότι κι εσύ περνάς σαν κι εμένα...δηλ, "μία απ' τα ίδια" με κηπουρικές, γλυκά, λικέρ κλπ. Τώρα που θα φύγετε ο κήπος τί θα γίνει ????.....και τη γλυκούλα Μελίτα γιατί δεν την παίρνετε μαζί σας καλέ ????. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη ευχαριστώ πολύ αλλά σε πληροφορώ πως 12 μέρες πέντε μέτρα από την Θάλασσα και ακόμη δεν ακούμπησα Ολο μαγειρεύω και πλένω!!!!Την Μελίτα την επισκέπτομαι κάθε 2 μέρες να μη έχει παράπονο πιο καλά είναι εδώ στην άπλα της.... Να περνάς όμορφα και να απολαμβάνεις δροσερές απλωτές!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. Καλό καλοκαίρι, Εφη μου! Να ξεκουραστείς, να ¨γεμίσεις" τις μπαταρίες σου και να περάσεις πολύ πολύ όμορφα, ξέγνοιαστα και ανέμελα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέπη μου για τις ευχές σου!!! Καλό καλοκαίρι και σε σας!!!

      Διαγραφή
  25. Μας γέμισες με φύση, γεύσεις και αρώματα καλοκαιρινά Έφη μου!!
    Σας εύχομαι καλή ξεκούραση και να περάσετε τέλεια!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό καλοκαίρι και σε σένα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό καλοκαίρι, να περάσετε υπέροχα, να γεμίσετε τις μπαταρίες σας και να κάνετε όλα όσα σας ευχαριστούν!!
    Πολλά-πολλά-πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό καλοκαίρι Έφη μου,όμορφο χαρούμενο γεμάτο με όλα τα καλά.Η Άλκηστη θα είναι σωστό κουκλακι στην παραλία με τα καινούργια της μαγιό.Και τέλος μια απορία, καλά οι κοτουλες άντε και οι μελιτζάνες με τα αγγουράκια,τόσες ντομάτες όμως τι θα τις κάνεις καλέ? Πότε θα ξεκουραστεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι γειάσου!! είμαι Κομοτηνή και απαντώ στα χρονισμένα σχόλια!!!
      Τρώμε υπερβολικά πολλές ποσοτητες ντομάτας καθημερινά ,τα υπόλοιπα ετοιμε σάλτσες για τις ανάγκες του χειμώνα !!! Ευχαριστώ για τις ευχές σου , αντεύχομαι όμορφες και ξεκούραστες καλοκαιρινές διακοπές!!

      Διαγραφή
  29. Beautiful photos and post!!!
    Have a good week! and my g+ for your post!!!.)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι ωραίες φωτογραφίες!
    Αυτά τα άσπρα τρυφερά μπρατσάκια είναι για δάγκωμα...
    Με υγεία και χαρά να περάσετε το καλοκαίρι Εφούλα μου! Γλυκιά σαν το κερασάκι να είναι η κάθε μέρα!

    Πολλή αγάπη και φιλάκια σας στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα ασπρα μπρατσάκια εγιναν πουά απο τα τσιμπίματα Είναι αφόρητη η κατάσταση ακόμη και από τις 6 μ.μ.αρχίζουν την επιδρομή τους τα κουνούπια και τίποτα δεν τα σταματά ούτε και η βλακεία των υπευθύνων!!! Ευχομαι και σε σένα ανέμελες και δροσερές διακοπές!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα όμορφα λόγια σου!!!

      Διαγραφή
  31. Εφακι μου γλυκό να περάσεις ενα όμορφο καλοκαίρι με όλες τις ομορφιές της ζωής σου!
    Φιλιααααα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαρούμενο,ξένοιαστο και δροσερό καλοκαίρι να περάσεις Εφούλα μου γλυκιά με όσους αγαπάς και να δώσεις κι ένα πολυ γλυκό φιλάκι στην πολύ τσαχπίνα Αλκηστη που θα κάψει καρδιές!να την χαίρεστε!!σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ... μ΄έκανες να χαρώ πολύ και να χαμογελώ
    μετά απ΄αυτόν τον απαίσιο καιρό που μας έχει πνίξει στην μελαγχολία μαζί και στην υγρασία...!

    Έφη μου,
    ό,τι το καλύτερο.
    Φιλάκια στην Αλκηστούλα σας.
    Υιώτα
    αστοριανή,
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα χαρισματική Υιώτα εύχομαι ανέμελο και απολαυστικό καλοκαίρι μαζί με την χαρά της ζωής σας!!!Ευχαριστώπολύ

      Διαγραφή
  34. Πόσα πολλα κανεις Εφη μου ..και λέμε και εμεις πως δεν προλαβαίνουμε...μονο την Αλκηστη να έχεις .. φτανει ..να σου τρεχει νκαι να σου κανει ναζακια...δεν κάθεσαι και εσύ καθόλου απο οτι είδαμε... αλλά είνι αυτές οι δουλειες που μας καρατανε ζωντανες και δίνουνε νόημα στην ζωη μας.Εφη μου...να περάσεις ενα ομορφο καλοκαιρι ..να κάνεις με την Αλκηστη τα μπανακια σου τις βολτούλες σας....πρόσεξε να μην την ερωτευτεί κανένας μπόμπιρας.. εκει αρχίζουν οι μεγαλοι έρωτες...χι.χι φιλακια πολλα και στις δυό σας...να μην χαθούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αφιξή σου Ρούλα μου μου αφησε μικρή στεναχώρια Ηθελα πολύ να σε γνωρίσω αλλά για την ώρα αρκούμαι στις γλυκές σου φωτογραφίες και στις διαδικτυακές μας κουβεντούλες!!!Ποιός ξέρει τι μπορεί να συμβεί!!!!Να περνάς όμορφα και ξεκούραστα !! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Ποιός ξερει Εφη μου πως τα φερνει η τύχη μπορει καμια φορα να συναντηθούμε.. δεν παερναν όλα απο το χέρι μας.. και το ότι μπορούμε και τα λεμε και απο εδώ μεσα και αυτό για μενα είναι ενα μικρό θαυμα... καλα να π[ερνατε.. με την Αλκηστη σας..απόλαυσε όσο μπορείς τις ατιγμες μαζί της... τα φιλια μου..

      Διαγραφή
  35. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΕΦΗ,ΣΕ ΝΙΩΘΩ ΑΠΟΛΥΤΑ,ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΩ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΥΣΙ ΕΙΧΑ 188 ΡΙΖΕΣ,ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΥΤΕΜΑ.
    ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΛΚΗΣΤΗ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ,ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΚΗΣΤΗ!!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ,ΑΝ ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ ΣΙΓΟΥΡΑ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αλκηστούλα, καλά πλατσουρίσματα και πολλές πολλές βουτιές !
    Και στο Μελιτάκι καλή υπομονή, καλοκαίρι είναι και θα περάσει!
    Εφάκι, συγγνώμη που άργησα, νόμιζα ότι σου είχα γράψει!
    Φιλάκια, να περάσετε ένα πολύ πολύ όμορφο καλοκαίρι,
    θα μιλήσουμε και κατ΄ ιδίαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου γιατι να στεναχωριέσαι σε θεωρώ φίλη μου και όλα είναι πάντα όμορφα!!Ευχαριστούμε για τις ευχούλες σου να'σαι καλά και να κάνετε τις πιο δροσερές βουτιές σε γαλάζιες ακτές!!Ιδιαίτερα εύχομαι να περάσει όμορφο καλοκαίρι με πολλές γλυκές επιτυχίες ο φωτογράφος μας και συ να του κάνεις τα χατήρια όλα!!!Τ' αξίζει!!!! φιλιά από το γεμάτο αφόρητα κουνούπια Φανάρι!!!

      Διαγραφή
  37. καλό καλοκαίρι,και με το καλό η επιστροφή σου.Μαγικές όλες οι εικόνες-))))
    Πολλά φιλιά
    …….ℒℴѵℯ…………ℒℴѵℯ
    …ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ….ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ
    ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ
    .ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ
    ..ℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯ
    ……ℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯ
    ……..ℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯ
    …………ℒℴѵℯℒℴѵℯ
    ……………ℒℴѵℯ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μας ταξίδεψες πάλι!!!!Πανέμορφες οι εικόνες όλες!Να έχετε όλοι σας ένα υπέροχο καλοκαίρι, Έφη μου και να δούμε φωτογραφίες τις μικρής με το μπικίνι, τρελαίνομαι με τα ζουζούνια!!!!!Πολλά αγαπησιάρικα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα υπάρχουν στιγμιότυπα της εμφάνισης με όλα τα μαγιώ και τα αξεσουάρ!!!Για την ώρα ανατριχιάζει με την επαφή της άμμου!!!!Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!

      Διαγραφή
  39. πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα και καλό καλοκαίρι Εφη μου-)))
    Ευχαριστώ για το σχόλιό σου,και ναι,έχεις απόλυτο δίκαιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλα να περασεις να ξεκουραστεις αλλα να μας γραφεις κιολας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή μου φίλη ευχαριστώ !! εχεις δίκαιο, εχω περιορισμένο χρόνο θα προσπαθήσω να είμαι συνεπής!!! Να περνάς καλά με δροσερές απολάυσεις!!!

      Διαγραφή
  41. Είμαι σίγουρη ότι περνάς υπέροχα και έχεις πάρει ήδη χρωματάκι τώρα που σου γράφω!!
    Σου έχω ένα βραβείο στο μπλογκ μου, πέρασε να το παραλάβεις.
    Πολλά φιλιά και καλές βουτιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου για το χρωματάκι φρόντισε η μαμά μου που στις 25Ιουλίου 1950 φρόντισε να φέρει στον κόσμο ένα μελαχρινό με πολύ σπαστά μαλλιά κοριτσάκι...χαχαχα όταν πάω παραλία στην αρχή πάντα είμαι η πιο μελαμψή!!!
      Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις !!!! Πέρασα ήδη από τον χώρο σου!!! Φιλάκια και να περνάς όπως επιθυμείς!!!

      Διαγραφή
  42. Γειά σου Εφη, χαίρομαι που σε γνωρίζω ήμουν κι εγώ απο τις βραβευμένες της Ελλης και ετσι περασα και είδα τις ωραίες φωτογραφίες σου, να χαιρεσαι τη μικρή σου Αλκηστη και να ξεκουραστείς στις διακοπές σου άλλωστε γι αυτό τις λένε διακοπές πχ για να διακοπτεις τη φροντίδα των ζαρζαβατικών, κρίμα η Μελίτα που θα μεινει πίσω , το λέω γιατί ζω με ενα λαμπραντορ μεσα στο σπιτι και ξερω την εξαρτησή τους απο τον άνθρωπο , πολλά φιλιά καλές βουτιές Μαίρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαϊδεμένη μας ήθελε να έρθει ,το κατάλαβα από το βλέμμα της! μα είμαστε κάθε δεύτερη μέρα πίσω στο σπίτι για αρκετές ώρες !!! και έτσι δεν είναι και πολύ άτυχη!!!Μετά τα κόκερ λατρεύω τα λαμπραντόρ αλλά ήδη έχουμε τρία!!Λοιπόν καλώς όρισες στον μπλοκοχώρο μου και εύχομαι να τα λέμε συχνότερα μετα τις διακοπές διότι με δανεικό ιντερνετ τα πράγματα είναι δύσκολα!!!Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και αντεύχομαι πολλές και δροσερές απολαύσεις όπου εσύ επιθυμείς!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  43. Γεια σου αγαπητή Έφη και καλώς σε βρίσκω! Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου! Να ευχηθώ και εγώ καλό καλοκαίρι και δροσερές βουτιές! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλώς όρισες Βασιλική από την πολύπαθη και μακρινή Κύπρο!!!Ευχομαι να περάσεις ενα όμορφο και δροσερό Καλοκαίρι σε όποιο μέρος επιθυμείς!!!Φιλάκια από το Φανάρι(παραθερ.χωριό του Ν.Ροδόπης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. τι όμορφος κήπος, σκυλάκι και τι καταπληκτικό το μαγιό της μικρής σου!!!!! Να τη χαίρεστε! Να περάσετε πανέμορφα, ότι κι αν κάνετε τώρα το καλοκαιράκι! φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Kαλώς όρισες Εβονίτα και σ'ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!!!Εύχομαι και σε σένα ξέγνοιαστες και απολαυστικές διακοπές!!! Τα φιλιά μου από το ταπεινό Φανάρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημέρα!Εύχομαι να περνάτε τέλεια!
    Πέρασα να σου πω οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ¸.•°♡♡♫° ·.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Very beautiful photos ;) Lovely dog!



    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ για τα γενέθλιά σου Εφη μου !!!!!!!(το έμαθα από το blog της Ρένας)
    Να περνάς καλά !!!!
    ΦΙΛΆΚΙΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Eυχαριστώ πάρα πολύ που με τίμησες με τις ευχές σου!!!! Να'σαι καλά και να περνάς όμορφα και χαλαρωτικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πολύχρονη Εφη μου να σε χαιρόμαστε όλοι και πιο πολυ η Αλκηστη σου σε ευχαριστω για τις υπέροχες ευχές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Tυχαία μπήκα και είδα ότι είχες γεννέθλια !!
    Χρόνια πολλά Εφάκι, πολλές πολλές όμορφες δημιουργίες !
    Φιλιά στην κούκλα μας.
    Και σε σένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Να τα εκατοστήσεις Εφούλα μου γλυκιά!!να είσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη..πέρασα να σε ευχαριστήσω για την επισκεψούλα σου και τα γλυκά σου λόγια..σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλό καλοκαίρι φίλη μου
    Ευχαριστώ για το απίθανο σχόλιο-))



    ░░░(¯`:´¯)░░
    ░░(¯ `•.\|/.•´¯)░
    ░(¯ `•.(۞).•´¯)░(¯`:´¯)⋰
    ░░(_.•´/|\`•._)(¯ `•.\|/.•´¯)
    ░░░ (_.:._).░(¯ `•.(۞).•´¯)
    ░░░(¯`:´¯)░░(_.•´/|\`•._)
    ░(¯ `•.\|/.•´¯)░░(_.:._).
    ░(¯ `•.(۞).•´¯)
    ░░(_.•´/|\`•._) .....ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ♥
    ░░░(_.:._)░░░░░

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή