Τρίτη 14 Μαΐου 2013

ΑΝΑΝΕΩΣΗ -ΧΑΡΑ & ΔΩΡΑ



Ο  Μάιος ,ο μήνας της ζωής, των λουλουδιών, της αγάπης, της αναγέννησης της φύσης.. και της δικής μου  ανανέωσης ... και μην φαντασθείτε τίποτα λίφτινκ και τα λοιπά .... προτιμώ την φυσική φθορά  του χρόνου  επάνω μου .Λατρεύω όμως την ανανέωση του σπιτιού ,εσωτερικά και εξωτερικά!! Πλήττω με τα ίδια και τα ίδια, η  αλλαγή χρωμάτων,η μετακίνηση επίπλων ή και η αλλαγή  τους ενίοτε ,είναι στην ετήσια διάταξη...Μήνες τώρα μπαινοβγαίνω στα δωμάτια και κοιτώ τι αλλαγή μπορώ να κάνω δίχως να με  τσακώσει το ΔΝΤ για  άκαιρα εξοδα ...*Τυχερή* στάθηκε η κουζίνα ,  όπου περνώ αρκετές ώρες και είναι χρόνια που την βαρέθηκα ..αλλά  ας όψονται  οι άλλες σοβαρότερες προτεραιότητες της οικογένειας .Kουβέντα!!!!! για  αλλαγή πάγκου κλπ .που μεταξύ  μας είναι σε άριστη κατάσταση.   Αλλά ,για μια μικρή πινελιά ανανέωσης μέσα στον χώρο δεν νομίζω ότι  θα δικαστώ και θα καταδικαστώ για  ασέβεια   του οικονομικού προβλήματος της Ελλάδας!!!

Εχουμε και λέμε λοιπόν!!!  αυτό είναι το  φιλόξενο κατά  τα άλλα καναπεδάκι μου τους κρύους μήνες του χειμώνα!
που μεταλλάχθηκε σε Μαγιάτικο  και με επιρροές από τις χιλιάδες vintage εικόνες που  χαζεύω στο διαδίκτυο για το αγαπημένο μας decoupage...
Μεγάλη επιρροή,σας λέω, με τα ροζουλιά και τα  άνθη..





Μέχρι και μια καινούρια πετσέτα βελουτέ  τεμάχισα για να  συμπληρωθεί το σκηνικό!!!χα! χα!









Με ένα ράνερ και ένα καρέ ολοκλήρωσα  την Μαγιάτικη ανανέωση,  κρεμώντας στο τέλος 4 καδράκια   και 3 λευκά
φαναράκια !!! 



                    Καιιιι... φυσικά η πρώτη  που το εγκαινίασε είναι το..



                λατρεμένο μας   κουνελάκι!!!!!!!!!που ετοιμάζεται
         να προβάρει το καινούργιο της ανοιξιάτικο πλεκτό ζακετάκι 
         χειροποίητο δωράκι της αγαπημένης μου και καθ'όλα άξια 
         http://chrysanthisart.blogspot.gr/ Χρυσάνθης!!


                          
        Το δεματάκι περιείχε:
          αυτά τα πανέμορφα  χειροποίητα πασχαλινά διακοσμη-
         τικά και μία καρτούλα με τρυφερά λόγια αγάπης ,αλλά δυσ-
         τυχώς την τακτοποίησα κάπου.. και όταν εγώ τακτοποιώ, 
         είναι καλύτερα να αγοράζω άλλο!!!!!!!Συγνώμην Χρυσάνθη μου!!


Τώρα  !!Οδηγίες για τις μικρές λεπτομέριες:



 η  τρέσα είναι ζικ-ζακ   και την  τρυπώνετε από την ανάποδη όπως η παρακάτω φωτό 
τοποθετείτε τα 2 υφάσματα ανάποδη με ανάποδη και γαζώνετε από την καλή( επάνω μεριά )

Αυτά (τα λίγα!!! χα χα !)  καλή μου γειτονιά και για τυχόν απορίες   
είμαι εδώ, πάντα πρόθυμη!!!
Φιλάκια τριανταφυλλένια!!!

115 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ανανέωση! Ο καναπές έγινε αγνώριστος και πανέμορφος με το λατρεμένο κουνελάκι που τον απολαμβάνει. Υπέροχα τα χειροποίητα δωράκια σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου Κορδονέτο χαίρομαι που σου άρεσε και ευχαριστώ για την επισκεψή σου Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφη η ανοιξιάτικη αλλαγή!!!
    Η χαρά και η αισιοδοξία σε πλήρη άνθιση!!! Σου εύχομαι να την απολαύσεις όσο επιθυμείς, Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά για τη σημερινή γιορτή της πόλης μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Σοφία στην μπλοκογωνιά μου!!!Χάρηκα που είσαι από Κομοτηνή..και εύχομαι να τα λέμε συχνότερα!!!Ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Έφη μου,τι πανέμορφη ανανέωση σε ροζουλί και παστέλ αποχρώσεις!
    Σίγουρα θα χαίρεσαι μέσα σ΄αυτή την ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα!
    Φανταστικά όλα,διαλεγμένα με μεράκι και καλοφτιαγμένα!

    Με γεια τα δωράκια,χρυσοκέρα και η Χρυσάνθη,όπως κι εσύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για όλα!!Και για σένα που τ' άρεσες και για μένα που τα βλέπω!!Ευχαριστώ για τον αγαπησιάρικο σχολιασμό σου!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη ανανέωση!!!Λατρεμένα χρώματα και φανταστικος συνδυασμός υφασμάτων!!!Αψογη δουλειά , επαγγελματική!!! Είσαι άξια θαυμασμού !!!!Το αξιολάτρευτο λαγουδάκι σου βάζει την ωραιότερη πινελιά στο μαγιάτικο ντεκόρ !!!Φιλάκια στα γλυκά μαγουλάκια!!Καλοφόρετο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ,έτσι ,διπλή- τριπλή η χαρά μου που είσαι και πάλι παρούσα στα δρώμενα.... Ευχαριστώ για όλα για την αγάπη σου τα παινέματα και τον ενθουσιασμό σου!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Αυτά κάνεις Εφάκι και μας κάνεις σκόνη !!!!
    Ο συνδυασμός φλοράλ και καρώ είναι ο αγαπημένος μου.
    Ό χώρος διακοσμήθηκε όμορφα, όχι απαραίτητα μόνο για το
    καλοκαίρι.
    Πολλά πολλά φιλάκια στο κουνελάκι μας και λέω μας, γιατί είναι και
    λίγο δικό μας.
    Μια ταύτιση χρωματικά είχαμε, θα δεις τι εννοώ, δεν ......μαρτυράω.
    Σε φιλώ, καληνύχτα ΄Εφη μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εκτιμώ ιδιαίτερα και δεν ξέρω αν μπορώ να το μεταδώσω αυτό το συναίσθημα !Συνέβαλες κατα πολύ για να ξυπνήσει μέσα μου αυτου του είδους η δημιουργία.Δέχθηκα πολλές δημιουργικές επιρροές από πολλές της γειτονιάς,και το ευχαριστιέμαι όσο τίποτα... Τι καλό ροζουλένιο μας ετοιμάζεις; μην αργείς θέλω να απολαύσω δημιουργίες φωτός και σκηνοθεσία!!!!Ευχαριστώ για τα όμορφα λογάκια σου!!!!Φιλάκια και καλό σου απόγευμα!!!!

      Διαγραφή
  6. Ξέχασα, γεια στα χέρια της Χρυσάνθης,
    λείπει από την παρέα πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανοιξιάτικη ανανέωση που έκανε τον χώρο πανέμορφα και σίγουρα έφτιαξε την διάθεση!
    Ειδικά με τον καναπέ, ξετρελάθηκα με την αλλαγή που έκανες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!! ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!!!χαίρομαι που σου άρεσε!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  8. Χίλιες φορές καλύτερα ο καναπές από τον πάγκο της κουζίνας.... δεν υπάρχουν λόγια, ονειρεμένος έγινε ο καναπές τι τυχερή η μικρή Αλκηστούλα που τον απολαμβάνει!!!!! μετά την άφιξή της στην ζωή σου όλα έχουν γίνει ρόδινα και μέσα από την καρδιά μου εύχομαι να είναι πάντα έτσι!!!! Το πλεκτό της μικρούλας από την χρυσοχέρα Χρυσάνθη φανταστικό (καλοφόρετο να είναι) όπως και τα διακοσμητικά!!!! Για τις οδηγίες..... δεν λέω κουβέντα, εγώ πάντως αποκλείεται να τις χρησιμοποιήσω... ούτε κουμπί δεν ξέρω να ράβω η ανεπρόκοπη!!!!!! Φιλιά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!! Ολα τα μπορείς με την τρομερή ικανότητα που σε δέρνει... αρκεί να το θέλεις....Βικάκι μου χαίρομαι που άρεσε γιατί κι εγώ 'εχω πολύ χαρά κάθε που τον βλέπω!!!Κάθομαι απέναντί του και τον χαζεύω.. η αλλοπαρμένη!!!!Ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μας για τα όμορφα λόγια και θερμές ευχές!! Σας φιλούμε και σας στέλνουμε από μία αγκαλίτσα!!!

      Διαγραφή
  9. Είμαι πολύ της ανανέωσης και καταχάρηκα την αλλαγή που έκανες! Τα χρώματα υπέροχα ανοιξιάτικα και όχι μόνο και το ράψιμο τέλειο! Σε μια τέτοια φάση βρίσκομαι αλλά αργώ........Το μικρό σου κοριτσάκι είναι υπέροχο μέσα στα ροζ-λιλά τριανταφυλένια μαξιλάρια .
    Η ζακετούλα υπέροχη
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πεθαίνω για ανανεώσεις αλλά..... Χαίρομαι που σου άρεσε, αλλάζει πραγματικά η διάθεσή μας!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ . Φιλάκια και αγάπη!!!

      Διαγραφή
  10. μα τι υπεροχο που εγινε! συγγνωμη αλλα στη θέση σου και τον χειμωνα ετσι θα το αφηνα! ειναι ονειρικα ονειρεμενος ο καναπες με αυτα τα λουλουδια και τα χρωματα!
    και το ζουζουνι ομως κοιτα τι ομορφο πανω στα λελουδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μαμά της γλυκιάς ζουζούνας!!!!Και η ΄Αλκηστη ακολουθεί τα βήματα της μικρής ταλιμπανούλας.... Ευχαριστώ για την επίσκεψη σου και τον γλυκύτατο σχολιασμό σου!!Καλό σου απόγευμα με φιλάκια από μένα και την Αλκηστη!!!

      Διαγραφή
  11. Εφούλα μου, είναι υπέροχη η ανοιξιάτική αλλαγή που έκανες στο σπιτάκι σου...
    Και ο καναπές αλλά και τα καδράκια και τα φαναράκια είναι τέλεια... Και εμένα μου άρεσει πολύ να κάνω ανανεώσεις μέσα στο σπίτι μου.. σε καταλαβαίνω απολύτως...
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι και σε φιλώ γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Μάρσια χαίρομαι πολύ με τις επισκέψεις σου που σκορπίζουν το λατρεμένο ιταλικό ταμπεραμέντο!!! Θα ήθελα να σ'είχα γειτόνισσα χα!!χα!
      Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου και... κάνε ανανεώσεις κάνει καλό σ' όλα!!! φιλάκια πολλά, καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  12. Έφη μου τι ομορφιές βλέπω στο σπίτι σου; Πανέμορφα τα φλοράλ υφάσματα και καλοραμμένα με το υπέροχο γούστο σου να δεσπόζει παντού!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Νατάσα για τον όμορφο και γεμάτο εκτίμηση σχολιασμό σου!!! Πολλά φιλιά και από μένα καλό σου απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  13. Αν δεν τόχεις όσες vintage εικόνες και να δεις δεν κάνεις τίποτα.
    Το εκλεκτό σου γούστο, η καλλιτεχνική σου ματιά και το ταλέντο σου για το τέλειο, φέρνουν μπροστά σου εικόνες που μόνο εσύ μπορείς να τις μετουσιώσεις σε τέχνη.
    Τα ροζ τριανταφυλλάκια είναι ακριβώς αυτό που λατρεύω, πραγματικά ζήλεψα την ανοιξιάτικη ρομαντική ανανέωση.
    Τέλος αυτό που κλέβει την παράσταση είναι το ροζ κουνελάκι!! είναι σκέτη γλύκα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε ,ηταν αδύνατον να ξεφύγω από τα καρώ και τις ευθείες και να ..... που άλλαξα εντελώς .'Αρεσε σε όλους στο σπίτι και κάποιοι... κάνανε και παραγγελίες..... Ευχαριστώ για την αγάπη σου και την επίσκεψή σου!!!
      Φιλιά πολλά!!! Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  14. Έφη μου ποιο ΔΝΤ να σε πιάσει ???? Με πολλή φαντασία και καλαισθησία , λίγα υλικά ,πολύ μεράκι και δουλειά μας έφερες την άνοιξη !!Ποιος λέει ότι δεν δουλεύουν οι Έλληνες ??? Θα ήθελαν να είχαν στο τιμ τους ,τέτοιους εφευρετικούς
    ανθρώπους με άριστες ιδέες και ικανά χέρια !!
    Να χαίρεσαι την πανέμορφη ανοιξιάτικη ανανέωση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!Τελικά άξιζε τον κόπο άλλαξε εντελώς ο χώρος και χαροποιεί όλα τα θηλυκά του σπιτιού!!!καλό σου απόγευμα και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Τέλεια η αλαγη... Εφη μου ωραιότρεη δεν μπορούσε να γίνει... ψιμιδευτή ( άψογη) η δουλειά που εχεις κανει... μια αλαγή αληθεια ποσο ομορφα μας κανει και αισθανόματε ..!!! ακομα και αν την βλέπουμε στα πιτακια της μπλοκογειτονιας....και ας ζηλευουμε λιγακι...δεν πειραζει .. τα βλεπουμε και ξεσηκωνόμαστε για τα όμοαρφα σου.. μπραβο χρυσοχέρα μου..οπως και χρυσοχερα ειναι και η Χρυσανθη μας.που έπλεξε αυτό το ομορφο ζακετακι για την μικρή σας...μπ[ραβο Χρυσάνθη μας.. αλλα και η μικρουλα Αλκηστη .. έκλεψε την παρασταση Εφη μου...η πανδεσία των ρόζ αποχρωσεων .. και συνδιασμων τέλεια..!! φιλησε μου το μικρουλι σας...φιλια και σε σενα .. να μην ζηλευεις.. γιαγιακα..χι.χιχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επαιξα Σμαραγδένια μου και το καταχάρηκα! με τα λουλούδια , με τα καρώ, τις δαντέλες και τις κλωστές..σαν τον παλιό καλό καιρό που παίζαμε με τις κούκλες!!!Ευχαριστώ για τα γλυκά αγαπησιάρικα σχόλια σου και την καλοσύνη που σκορπάς σε κάθε σου επίσκεψη.Χαίρομαι αφάνταστα που γνωριστήκαμε!!!Φιλάκια από μένα και την Αλκηστούλα που έμαθε τώρα και τα Καρουσέλ και δεν κατεβαίνει από επάνω με τίποτε!!!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά, Έφη μου! Χριστός Ανέστη!
    Τέλεια μεταμόρφωση του μικρού καναπέ!!! Υπέροχα τα μαξιλαράκια και οι συνδυασμοί των υφασμάτων! Έχω κι εγώ να σας δείξω κάποια που έφτιαξα!!! Είναι από τα λίγα που μου αρέσει να ράβω, χεχεχε!!!! Γι αυτό χάρηκα και τις οδηγίες σου!!!
    Το πλεκτό της Χρυσάνθης είναι πανέμορφο!! Θα πηγαίνει τέλεια στο 'κουνελάκι' σας.
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Μαριάν ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!!! Πάντα μία μικρή η μεγάλη ανανέωση δίνει χαρά και φέρνει ευεξία !!! Είμαι στην διάθεση σου να σε βοηθήσω σε οτιδήποτε έχεις απορία για αυτά που εσύ κάνεις(ραπτικώς) Το κουνελάκι και η ανανέωση μου δώσαν φτερά χα χα Τα φιλιά μου και ευχές για καλό και ηερεμο απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  17. Μόλις ήρθα για επίσκεψη με το πρωινό μου καφεδάκι και θαυμάζω πολύ ώρα τις δημιουργίες σου. Δεν ξέρω τι μου αρέσει περισσότερο, μα όλα είναι θαυμάσια, δουλεμένα άψογα και με πολύ γούστο στους χρωματικούς συνδιασμούς. Μπράβο Εφη μου, άξια νοικοκυρά αλλά και καλλιτέχνης. Μπράβο και στην Χρυσάνθη για το υπέροχο ζακετάκι που έφτιαξε για τη μικρή σας πριγκίπισσα.
    Εγω αυτό τον καιρό έχω μπλέξει με υφάσματα, κορδέλες κλπ. προσπαθώ να φτιάξω μπομπονιέρες για τα μικρά μας. Οταν τελειώσω θα σας τα δείξω, αλλά δεν νομίζω να καταφέρω να σας φτάσω.
    ΄καλημέρα κορίτσι μου σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσφαίρομαι να βοηθήσω!!! αν θέλεις να μιλήσουμε είμαι πρόθυμη!!!
      Ευχαριστώ double γιαγιά για τα όμορφα και γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου!!!
      Τα έραβα και χαιρόμουν διπλά που θα τα μοιραζόμουν με όλους εσάς..και όχι μόνον με τους δύο ισόβιους *πελάτες* μου Τα φιλάκια μου την Αγάπη μου και το τηλ/νό μου χαχα !!! σε μήνυμα ότι θέλεις....

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα! Καλώς ήρθες Άνοιξη!Τέλεια η μεταμόρφωση του καναπέ! Να σε δω το καλοκαίρι, τι θα κάνεις!Χα,χα! Λατρεύω αυτά τα vintage υφάσματα. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου για το καλοκαίρι έχω πολλές ιδέες ,η θάλασσα και τα προιόντα της με εξάπτουν την φαντασία με ανανεώνουν ψυχή και σώμα... ίδωμεν.Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!!! φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Πολλή δουλειά κορίτσι μου, αλλά χαλάλι.
    Έφερες την άνοιξη μέσα στο σπίτι σου...
    και ακόμη κι όταν έρθει χειμώνας κράτησέ την
    εκεί πάνω στον καναπέ σου να μη φύγει....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα εχεις δίκαιο φώτισε η κουζίνα...γέμισε χρώματα και *αρώματα*Ευχαριστώ πολύ. Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  20. Έφη μου χρόνια πολλά!!!Γέμισε η οθόνη του υπολογιστή μου ανοιξιάτικες ομορφιές και χρώματα!!!!Είναι όλα απλά καταπληκτικά!!!Μου αρέσουν πολύ τα λουλουδιαστά υφάσματα και εσύ τα έχεις συνδυάσει άψογα!!!Μπράβο για την πανέμορφη δουλειά!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!!Χαιρομαι που εκτίμησες τόσο πολύ την μαγιάτικη ανανέωση.Ευχαριστώ πολύ για τον τόσο όμορφο σχολιασμό σου!Καλό απόγευμα καλή συνέχεια στις πανέμορφες και καλοδουλεμένες δημιουργίες σου!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  21. Δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο!!!!!Τί όμορφα χρώματα ,τι ωραία δουλειά και τι ωραίο στυλ!!!!Μας έφτιαξες τη διάθεση!!!!Κάθε φορά χαζεύουμε τις φωτογραφίες!!!Το ίδιο φωτιστικό έχουμε στην τραπεζαρία!Το στολίζουμε τα Χριστούγεννα,πολύ ωραία ιδέα να το στολίσεις ανοιξιάτικα!!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκια γειά σας !Σας στέλνω την αγάπη μου και τις ευχαριστίες μου για τα γεμάτα ομορφιά και αγάπη σχόλια σας!!! Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες!!!

      Διαγραφή
  22. Xρόνια πολλά Εφη μου!Χριστός Ανέστη!!Πολύ όμορφα τά μαξιλαράκια σου!!Ωραία τά υφασμάτα πού τά έντυσες!!Αλλά καί ο καναπές,τί τέλεια η μεταμόρφωση πού τού έκανες!!Καί η γλυκειά σου Αλκιστη,νά καμαρώνη επάνω του!!Φάνταζομαι πώς θά είναι μέ τό καταπληκτικό φουστάνι πού τής έπλεξε η Χρυσάνθη!!Σέ θαυμάζω,γιτί ότι καί νά φτιάξης,είναι καλαίσθητο καί μέ πολύ φαντασία!Εχης νά λαμβάνης,προσεχώς,χαρτοπετσέτες από διάφορα μέρη τής Εύρώπης!!Κατάλαβες!!!Πολλά φιλάκια στήν αξιοθαύμαστη γιαγιά Εφη,στήν κούκλα Αλκιστη καί στήν Μελίτα μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αληθώς ο Κύριος-Χρόνια πολλά Δημητρούλα μου!!! Ευτυχώς έχουν γίνει όπως το φαντάστηκα και με ικανοποιεί εντελώς το αποτέλεσμα!! Ηταν ευχάριστη και ενδιαφέρουσα η δημιουργία αυτή!! 'Εχω και όλη την γειτονιά με την οποία τα μοιράζομαι και χαίρομαι ακόμη περισσότερο !!! Τα φιλάκια μου και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ξέχασα να σ' ευχαριστήσω για τα τόσο υπέροχα σχόλια σου τα γεμάτα αγάπη και εκτίμηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι υπέροχη, ανοιξιάτικη αλλαγή! Μπράβο, έκανες τέλεια δουλειά! Μου φαίνεται πρέπει να πάρω μια ραπτομηχανή... με έκανες και ζήλεψα!
    Να χαρείτε και τα δωράκια σας! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ελλη μου και σ'ευχαριστώ για τα όμορφα σου σχόλια!!!ία Ραπτομηχανή θα σου είναι πάντα χρήσιμη..Φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  26. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!
    ΕΧΩ ΞΕΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.....ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ....ΟΛΑ ΟΛΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα όμορφα σου σχόλια τα γεμάτα ενθουσιασμό μου δώσανε χαρά και σ'ευχαριστώ πολύ/Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  27. Υπέροχη η μεταμόρφωση! Τόσο ανοιξιάτικη, τόσο λουλουδάτη, τόσο ευωδιαστή! Λατρεμένα τα ροζ τριαντάφυλλα, συνδυασμένα άψογα μεταξύ τους τα μοτίβο, έφτιαξες ένα πανέμορφο καναπεδάκι! Το γούστο σου, η καλαισθησία σου, το μεράκι είναι και σ'αυτή τη μεταμόρφωση διάχυτα!
    Οσο για τη μικρούλα Αλκηστη, κούκλα όπως είναι,θα αναδείξει και με το παραπάνω το παιχνιδιάρικο πλεκτό της Χρυσάνθης !! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τόσο όμορφα σχόλια σου με *τονώνουν*και με κάνουν χαρούμενη οπότε το μεγάλο ευχαριστώ μου είναι δοσμένο με πολύ εκτίμηση! Φιλάκια πολλά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  28. Εφη μου Χριστος Ανεστη και Χρονια Πολλα !!!
    Η αλαγη σου εγινε ονειρεμενη!!!! Ανοιξιατικη ,δροσερη σκετη γλυκα !!!Τελεια στη παραμικρη του οπως παντα λεπτομερεια!!
    Γεια στα χερακια σου και με το καλο να τα χαρειτε!!
    Τα φιλια μου και ιδιαιτερα στη γλυκια ζουζουνιτσα σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου Χρόνια πολλά!! Αληθώς ο Κύριος! Χαίρομαι που σου άρεσε,πάντα μία αλλαγή είναι ευπρόσδεκτη!!!!Σου στέλνω το εγκάρδιο ευχαριστώ μου για τα γλυκά σου σχόλια !!! και τα φιλιά μου με αγάπη!!!!

      Διαγραφή
  29. Υπέροχα όλα!!! Έδειξαν όλα τελείως διαφορετικά, έλαμψαν! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες *μπλεγμένο κουβάρι* στην δική μου γωνιά!!Ευχαριστώ για τα σχόλια σου !! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. Εφη καλησπερα! Πραγματικα υπεροχες οι δημιουργιες σου, τα χρωματα , τα λουλουδια, το ροζ ,το καρο,ο καναπες ,τα μαξιλαρια ολα τελεια. Να εισαι καλα, με ομορφες δημιουργιες! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιάννα για τα όμορφα σου σχόλια!!!Να'σαι καλά! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  31. Πανέμορφη αλλαγή στο σκηνικό,τόσο ανοιξιάτικη και χαρούμενη. Ολα είναι προσεγμένα και όμορφα συνδυασμένα.Η Άνοιξη μπήκε στο σπίτι σου, εύχομαι να βρίσκεται πάντα και στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκερία καλώς όρισες,μου έδωσες χαρά με την επίσκεψή σου αλλά και με τα όμορφα σχόλια που την συνόδευαν! σου στέλνω την αγάπη μου και ενα μεγάλο ευχαριστώ!!!!Σε φιλώ και σ'εύχομαι καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  32. Οταν μιλάμε για χρυσοχερα, μιλαμε για χρυσοχερα οχι αστεια! Μα ποσο ομορφα τα μαξιλαρακια σου και αγαπω τοσο αυτα τα φλοραλ υφασματα!
    Και η επιτιμη καλεσμενη ομως με την ζακετα την καινουργια τελεια!
    Φιλια πολλα Εφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επίτιμη είναι *ολα τα λεφτά* μας έχει πάρει το μυαλό την ζωή τα ματια!!είναι μία αεικίνητα απόλαυση!!!Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα ροζουλιά μου και σ' ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!!! Τα φιλιά και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  33. Ανανέωση με όλη τη σημασία της λέξης!
    Χαρούμενος κήπος έγινε το σπίτι σας και βέβαια το καλύτερο είναι αυτό το λαγουδάκι που τριγυρνάει εκεί! Σκέτη γλύκα!
    Χρόνια σας πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη γλυκιά Νίκη ο όμορφος και γεμάτος αγάπη σχολιασμός σου μου έδωσε χαρά και ικανοποίηση. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου!!! Φιλάκια με αγάπη!!!

      Διαγραφή
  34. Επιτέλους άνοιξε το μάτι μας, όμορφη η διακόσμηση- μεταμόρφωση. Καλοφόρετο το φαρεματάτι. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κυκλάμινο για τα θετικά σου σχόλια!!Να'σαι καλά!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  35. Μπραβο για τις αλλαγες στο μπλογκ και στο σπιτι φιλια σε ολους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι μικρή μου φίλη που σου άρεσε η αλλαγή!!! Ευχαριστώ από καρδιάς!!Να'πάντα καλά και ευτυχισμένη Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  36. Καλώς σας βρήκα! Φτιάχνετε υπέροχα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα!!Σου γράφτηκα κοπέλα μου με χίλια γιατι με ξετρέλλαναν οι floral-coyntry ιδέες σου και όχι μόνο!Αυτη η μεταμορφωση του καναπέ βγήκε εντελώς παραμυθένια,,τα μαξιλάρια ανοιξιάτικα και δροσερά κοριτσίστικα και ρομαντικά μου έδωσαν απίστευτες ιδέες..μπράβο σας!σας περιμένω και απο το δικό μου μπλόγκ να σας κεράσω ένα μουσικο-ποιητικό κοκτέιλ!!Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την τόσο ενθουσιώδη επίσκεψή σου και τα όμορφα ξεσηκωτικά σχόλιά σου!!! Οτι πρέπει για να ανέβω κι εγώ!!Ευχαριστώ για όλα μέσα πό την καρδιά μου!!! καλό Βράδυ και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  38. Άλλαξες εντελώς το ύφος της διακόσμησης και φυσικά προς το καλύτερο!!! Τι χαρούμενα που φαίνονται όλα!!! Και η μικρή, φαντάζομαι πόσο θα καμαρώνει με τη ζακετούλα της Χρυσάνθης μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και ο χρόνος με έπνιγε ήθελα αυτή την αλλαγή για την προσωπική μου ικανοποίηση... και εμένα τουλάχιστον μου έδωσε αυτό που επιθυμούσα!!! Μαίρη μου ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου και για τον χρόνο που μοιράστηκες μαζί μου!!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  39. ΟΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ,ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!Η ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΣΟΥ,ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΖΑΚΕΤΑΚΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑΣ ΜΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ,ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΟΡΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ,ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΛΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΘΕ ΑΝΟΙΞΗ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΧΩ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ,ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΣΚΟΥΡΙΑΣΩ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΟΥ.
    ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι εσύ; Χάθηκες ....καλά που αφήνεις το στίγμα σου στο F.B. και φαίνονται όλα καλά!! Ευχαριστώ 'Αννα μου για τα καλά σου λόγια να'σαι καλά και ευχομαι να κάνεις ότι μόνον η ψυχή σου λαχταρά!!!Φιλάκια πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  40. Muito bonito, onde há criatividade também há arte.
    Bom fim de semana!
    °º✿✿ Beijinhos do Brasil
    °º✿
    º° ✿✿° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειάσου αγαπημένη φίλη!!Ευχαριστώ για τις επισκέψεις στο μπλόκ μου Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  41. Αχ Έφη μου τέλεια η μεταμόρφωση,τα χρυσά σου χεράκια κάνανε θαύματα.Καλό καλοκαίρι να έχεις και να χαρείς τις ομορφιές που έφτιαξες.Το κουνελάκι μεγάλωσε και με το ζακετακι της Χρυσάνθης θα είναι σαν μανεκέν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που σχολίασες ,άρχισα να ανησυχώ.....Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για τα όμορφα σχόλια σου!!!Το δε κουνελάκι μας κάθε μέρα κάνει μεγάλη διαφορά ιδιαίτερα στην μεταξύ μας επικοινωνία!!!Φιλάκια πολλά και ...να μην χάνεσαι...

      Διαγραφή
  42. ΕΜΕΙΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλά, δεν περίμενα κάτι λιγότερο απ' τα χέρια σου αλλά τέτοια αλλαγή "λουκ" δεν ξανάγινε και μάλιστα χωρίς αγορές πολυέξοδες!!!!!! Το γούστο σου, παιδί μου, και η αγάπη σου στη λεπτομέρεια δεν παίζονται!!!! Εσύ και η Χρυσάνθη - φανταστικό το ζακετάκι - μ' αυτό το πάθος σας για την τελειότητα, πάντα σε συνδυασμό με την καλαισθησία σας, μ' έχετε τρελάνει!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Χρυσάνθη με ονόμασε το παρεάκι της,αμέσως 'εβγαλα φτερά και πέταξα από την χαρά μου!!Χαίρομαι όμως παρα πολύ και τις δικές σου παρουσίες και τις περιμένω με χαρά , με ελκύει το χιουμοριστικό σου γράψιμο, η χαρούμενη γραφή σου, οι πανέμορφες και επιμελέστατες δημιουργίες σου.Φιλία μου σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα όμορφα και γεμάτα εκτίμηση σχό-λια σου!! Σου στέλνω μεταμεσονύκτια φιλιά και αγάπη!!!

      Διαγραφή
  43. I'm back!! Δεν σας ξέχασα, απλώς δυσάρεστα γεγονότα δυστυχώς με κράτησαν μακρυά σας!!Τέλεια αλλαγή γλυκούλα μου!! Σαν να βλέπω άλλο σπίτι!!Μπράβο σου Έφη μου γλυκιά, τρελαίνομαι κι εγώ για λουλουδάκια!! Να σου πω ότι κατάλαβα τις λεπτομέρειές σου,όχι δεν θα τόλεγα, γιατί πρέπει να ξέρεις πολλά για να καταλάβεις τέτοιες λεπτομέρειες!! Μου άρεσαν όμως πάρα πολύ!! Και της Χρυσάνθης μας τα δωράκια υπέροχα!!Καλά και οι δυο σας τελειομανείς, χα χα χα!! Το αποτέλεσμα αναμενόμενο!!Μπράβο σας, μπράβο σας, μπράβο σας!!! Φιλάκια πολλά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. you are back but I believed....Τι κάνεις παιδάκι μου,αλλα είχα βάλει στο αρρωστημένο μου μυαλό οτι ενοχλω κλπ...Αλλά ευτυχώς.. Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη και τον όμορφο σχολιασμό σου. Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  44. ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΟΥ!!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και την επίσκεψή σου!!! Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  45. Η πιο όμορφη και χαρούμενη διακόσμηση που έχω δει!!!
    Συγχαρητήρια Έφη, για το γούστο, τη φαντασία και τις δυνατότητές σου!!!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχάριστη και ευπρόσδεκτη έκπληξη η επίσκεψή σου Αντώνη,μου έδωσες χαρά με τα γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου !!!Σου στέλνω ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για αυτό και την εκτίμηση μου για το αξιόλογο και χαρούμενο μπλόκ σου!!!

      Διαγραφή
  46. Ευχαριστω κι εγώ με τη σειρά μου γλυκιά μου Έφη μέσα απο την καρδιά μου για τα τρυφερά σου σχόλια στο μπλόγκ μου..χάρηκα που σου άρεσε ο λαθρεπιβάτης μου..κι επειδή εδώ στο δικό σου σπιτάκι βλέπω πολλά αγαπητά κορίτσια θα κάνουμε πολύ όμορφη παρείτσα όλοι μαζι μέσα απο τις δημιουργίες μας και θα περνάμε καλά..κάτι που το έχουμε ιδιαίτερη ανάγκη σε τέτοιους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε!!πολλά φιλάκια και καλό βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στην μπλοκογωνιά μου Ελπίζω σε καλύτερα!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  47. poli glikia ananeosh omwrfa zesta xrwmata soy dinoyn eyxaristh nota sthn kauimerinothta mprabw soy filakia.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά ΒΑΣΩ ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και τα καλά σου σχόλια!!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  48. Εφη μου ολα ειναι υπεροχα εκανες πολυ καλη δουλεια!!!!Να εχεις μια ομορφη μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κατρίνα Σου ευχομαι καλές δημιουργίες!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  49. καλησπέρα Εφη-)))
    Έξτρα πόντους για τα φαναράκια& καδράκια!!!!
    Είδες πως αλλά ζει η διάθεση αμέσως αμέσως?Κάποτε μου είπαν,πως αν για πολύ πολύ καιρό,δεν αλλάζεις κάτι στο σπίτι,σημαίνει πως δεν σε ενδιαφέρει.Οχι πως είναι απόλυτο....
    Όμορφο ανοιξιάτικο σπίτι....και η μικρή το χαίρεται-)))
    πολλά φιλιά και πάντα τέτοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάνεσαι και εμφανίζεσαι ,προφανώς για σασπένς!!!Ευχαριστώ για όλα καλό απογευμα!! Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  50. Αγαπημένη μου Έφη
    Σ΄ευχαριστώ θερμά για τα τόσο κολακευτικά σχόλια σου!
    Μ΄έχεις καταπλήξει με το καλό σου γούστο και την ευρηματικότητα σου!!!
    Μ' ενθουσίασε η μεταμόρφωση, τα ανοιξιάτικα χρώματα και τα ανάλαφρα υφάσματα!
    Μ' ενθουσίασε το χαριτωμένο κουνελάκι σας και τα υπέροχα δώρα της Χρυσάνθης, άλλης φοβερής χρυσοχέρας!!!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θέλω να σ' ευχαριστήσω για τα τόσα όμορφα λόγια σου και την εκτίμηση που εισπράττω!!! Με ταξιδεύεις τόσο αληθινά με τις όμορφες εικόνες σου!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν τόσο!!Κι εμένα μου άλλαξαν προ στιγμή την διάθεση!! Οσο για το κουνελάκι μας με καταλαβαίνεις διότι είσαι πρόσφατα παθούσα γιαγιά!!! Φιλάκια πολλά καλή μου!!!

      Διαγραφή
  51. Υπέροχη η διακόσμηση του χώρου!!!Πολύ χαρούμενα,ρομαντικά και όμορφα τα υφάσματα που διάλεξες και όλη η αλλαγή φανταστική!!!Πολύ όμορφες και οι δημιουργίες στης Χρυσάνθης!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!Ευχαριστώ για την επίσκεψή !!και τα καλά σου λόγια!!! φιλιά

      Διαγραφή
  52. Όμορφή!!!!!!!! η ανοιξιάτικη σου αλλαγή!!!!!
    Αγνώριστο το έκανες!!!!
    Γείας τα χέρια σου!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εφη μου καλημέρα,διαβάζοντας τα σχόλια στη Σμαραγδένια σήμερα το πρωί σε είδα που έγραφες για βαρκάδα στη Ζάκυνθο...μήπως είσαι απο εκεί?ελα απο μένα να μου πείς,έχω και κάτι καινο΄ριο αναρτήσει..πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΩΣ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ;
    ΗΡΘΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΑ!!!!!!!
    ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ;
    ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΡΑΨΙΜΟ, ΕΓΙΝΕΣ ΕΞΠΕΡ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!!
    ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΣΑΣ!!!
    ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΑ, ΜΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ξέρω ότι είσαι κάπου κοντά και νοιάζεσαι για όλους μεγάλο και ευεργετικό χάρισμα!!!Ευχαριστώ για τον καλοσυνάτο σου σχολιασμό!!Να'χεις μία καλή και χαρούμενη εβδομάδα!!!Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  55. Υπέροχη η αλλαγή σου, πολύ εντυπωσιακή !!! Υπέροχη δουλειά μπράβο !!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα ευγενικά σου σχόλια!!!Νάσαι καλά !Καλό καλοκαίρι χαρούμενο και δροσερό!!!

      Διαγραφή
  56. Έφη μου καλημερα. Ότι και να πω είμαι αδικαιολόγητη.Αργώ να ανοίξω τον Η.Υ. και χάνω πολλά πράγματα τελικά. Μου αρέσει λίγο (όχι πολύ μόνο μέχρι την Πάτρα) να γυρνάω από δω και από κει και στο τέλος χάνω τη μπάλα. Όταν μπαίνω στο μπλογκ σου και σε αυτό της Χρυσάνθης νοιώθω σαν μαθήτρια του Νηπιαγωγείου. Πότε θα φτάσω στο Πανεπιστήμιο δεν ξέρω. Χρειάζομαι πολλά μαθήματα. Τι όμορφη αλλαγή είναι αυτή; Πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Τι χρώματα ανοιξιάτικα, τι καλή δουλειά τι εντυπωσιακή ανάρτηση. Υποκλίνομαι σε σένα. Φιλιά πολλά σε σένα και στην μικρή Άλκηστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρηκα πάρα πολύ που τα είπαμε κατ'ιδίαν .Διαπίστωσα ακόμη μία φορά πόσο τυχερή είμαι που σε γνώρισα!!!Ευχαριστώ για όλα Καλή εβδομάδα ,φιλάκια και μία αγκαλιά!!!

      Διαγραφή
  57. Καλό μήνα Έφη μου γλυκιά μου!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Έφη μουουου!!!Πόσο χαίρομαι που σε διαβάζω!...
    Τι όμορφη αλλαγή!...υπέροχα γλυκά χρώματα!...μού`φτιαξες τη διάθεση...κι`όλα τόσο καλοδουλεμένα!...
    Κι`εγώ στην ίδια φάση είμαι...τώρα που άρχισα να συνέρχομαι θέλω όλα να τ`αλλάξω...
    Τελικά δεν τα καταφέραμε να συναντηθούμε...τη μία εσύ δεν μπόρεσες να έρθεις,την άλλη εγώ...ίσως την τρίτη φορά νά`μαι πιο τυχερή...
    Πόσο μεγάλωσε το κουνελάκι σου!...
    Τα δώρα της Χρυσάνθης είναι πολύ όμορφα!...να τα χαρείτε!!!
    Όμορφο μήνα σας εύχομαι!
    Αγκαλίτσες και φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τηνε εύχομαι όλα να είναι καλά και εσύ γερή σαν το ατσάλι!!Ευχαριστώ για τον όμορφο και γεμάτο αγάπη σχολιασμό σου!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  59. Εγώ θα πω απλά οτι η ανάρτηση σου έχει"άρωμα" νοικοκυράς και καλητεχνίας.Τρυφερά και πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Να'σαι καλά Αχτιδούλα μου Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!!! Καλή σου εβδομάδα Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή