Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Καλοκαιρινή ανάρτηση με δύο ταχύτητες!

 'Οπως θα διαπιστώσετε περνώ  ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!! Βόλτες, μπανάκια,αγκαλιές και φιλάκια από γνωστούς και αγνώστους, μέχρι και ένα Γαλλάκι  μου χάρισε ένα νόστιμο φιλάκι στην όμορφη μυτούλα μου,  ακόμη θυμάμαι το au revoir   από το ξανθό αγοράκι.....ΟΜΩΣ.....




Για ένα άλλο αγοράκι τον Παυλίτο!!!! την γιαγιά του όλες την ξέρετε(Χρυσάνθης χειροποιήματα)χτυπάει η καρδούλα μου.....


Η δεξιά φωτό αυστηρώς ακατάλληλη για αγοράκια!!άμεση απομάκρυνση από την οθόνη!!!Μην κοιτάς Παυλίτο!!!

Του χρόνου δεν θα με συναγωνίζεται κανείς..... !!!!!!!!!!!! στο ύπτιο.

Τα θαλασσινά μέσα  μετακίνησης......μεγάλη χλιδή όπως διαπιστώνετε .

Με την μαμά μου  κάνουμε δροσερές σφιχτές αγκαλίτσες!!

Φύγε,είπα... 

Αν βρώ και κανένα ματάκι θα το χαρίσω στον Παυλίτο!!



Τα λόγια είναι περιττά......καθημερινή   η απόλαυση!!!!Αυτά τα ψαράκια είναι πιο διακριτικά.


Στιγμές αλητείας...το ψαράκι και η γιαγιά  όμως δεν μ' αφήνουν  ήσυχη.....





Εντάξει και στις υποχρεώσεις μου!!!!!


Τέλος ένα στιγμιότυπο από πρωινή βολτούλα Η γιαγιά με πήρε μαζί της για παρέα καθώς φωτογράφιζε το παλιό λιμανάκι του  χωριού....

Περνώ  όμορφα , γνωρίζω καινούργια πράγματα, πρόσωπα και λάτρεψα την άμμο και την θάλασσα!!!!Αφήνω να τελειώσει την ανάρτηση η γιαγιά , που όλη μέρα την βλέπω αγκαλιά με τον νεροχύτη και την ηλεκτρική κουζίνα!!!!

Το ντεκουπάζ,η ζωγραφική ,ο πηλός κλπ μεταλλάχτηκαν  για μένα , πήραν την μορφή και το όνομα 'Αλκηστη. Η τσαχπινιά και το νάζι της  με απορροφά στην κυριολεξία.

Οι φετινές μου *διακοπές*  είναι διαφορετικές από κάθε άλλη φορά , αλλά που θα πάει, κάποτε θα  επανέλθω στα παλαιά.  Πάντοτε μαγείρευα λιτά και απλά , αλλά φέτος μάλλον από υπέρμετρο ζήλο κάνω τα πλέον πολύπλοκα  φαγητά και  μάλλον το ευχαριστιέμαι,δεν εξηγείται αλλιώς!

Το μάζεμα ματακίων δεν το εγκαταλείπω, αλλά αφιερώνω πολύ λιγότερο χρόνο!!!!Τον περισσότερο τον αφιερώνω στο Αλκιστάκι  που μας πήρε τα μυαλά με τα νέα της καμώματα !


Από πέρυσι θα ήθελα να σας ξεναγήσω στις όμορφες παραλίες  του χωριού, με τις φυσικές καλλονές  Δεν έχει αλλοιωθεί ιδιαίτερα η περιοχή , πέρα από τις αυθαίρετες κατασκευές κατοικιών δεν υπάρχουν κανόνες δόμησης και κάθε ένας ανάλογα με τις οικονομικές του δυνατότητες  απλώνεται δίχως έλεγχο Οι φυσικές  ομορφιές είναι πάρα   πολλές και θα πάρετε μία γεύση από τις παρακάτω φωτογραφίες ,μερικές είναι δανεικές ,διότι εγώ δεν.......

Αυτό είναι το Φανάρι ,μία λωρίδα γης -βράχων στο Θρακικό πέλαγος!!!Νομίζω πώς είναι εντυπωσιακή η φωτογραφία που δανείστηκα από το F.B. από την σελίδα Φανάρι- Αρωγή!!!! Εχει  πολύ μεγάλο και όμορφο λιμάνι ,με εντυπωσιακή  είσοδο!! 

 Η προβλήτα του παλιού λιμανιού σε διαφορετικές στιγμές.....Στο  βάθος η  Θάσος!

Αλλη μία εντυπωσιακή(δανεική) φωτό από την άλλη πλευρά του χωριού ,δεξιά  περίπου 5 χιλ. υπέροχες αμμουδιές και αριστερά η λίμνη , με άφθονους ερωδιούς , πελεκάνους  ,κύκνους κλπ....


 Η παραλία Αρωγής  με τα κρυστάλλινα νερά του Θρακικού πελάγους(2χλμ.περίπου)


Με άφθονα χταπόδια... δεν είναι όμως ακόμη ο καιρός τους.......Αχνοφαίνεται η Θάσος






Ομπρέλες ,ξαπλώστρες όπως σε όλες τις παραλίες της Ελλάδας!!!!



Και τα Φαναριώτικα ηλιοβασιλέματα δεν έχουν να ζηλέψουν   απολύτως κανένα  άλλο ηλιοβασίλεμα(δανεικές φωτό με δική μου επεξεργασία)

Α Υ Τ Α !!!!!!!!  τ α   λ ί γ α!!!!

'Οοολη , αυτή η ιστορία συντάχθηκε εδώ, στο Θερινό Γραφείο  Τύπου, με αρκετές δυσκολίες , λίγο φωτισμό και  τηνπαρέα  του ανεμιστήρα!!!!!Δεν θέλω γέλια , πσσ  - πσσ    και σχόλια   ΑΦΟΥ   μόνο εδώ ΕΛΑΜΒΑΝΑ........  

Φιλάκια μεταμεσονύκτια, καλοκαιρινά και δροσερά  από μένα και την  'Αλκηστη!!!!!






99 σχόλια:

  1. To Αλκηστάκι Έφη μου βρίσκεται στην πιο χαριτωμένη ηλικία....άντε και του χρόνου να το απολαύσετε. Μετά μεγαλώνουν και γίνονται ολίγον αλλιώτικα τα μικρά. Γι'αυτό σας ξετρελαίνουν φέτος τα πρώτα της καμώματα. Οι φωτό σου εξαιρετικές, το μέρος φαίνεται πανέμορφο και γραφικό. Να περνάτε όλοι σας καλά και πολλά φιλιά. Και πού ΄σαι ?????.....οι πολύπλοκες μαγειρικές με ρέγουλα. Διακοπές κάνουμε τώρα. Φιλάκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Eλενα συμφωνώ μαζί σου. Θέλω να κρατήσω μέσα μου, το βλέμμα της το άρωμά της, τα μουσικά της φωνήεντα και σύμφωνα!!! Στα παιδιά μου δεν είχα τέτοια πολυτέλεια ....Ολο δουλειές και πρέπει. Χάρηκα που τα είπαμε χθες το βράδυ!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!!!! τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ,ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΟΥΚΛΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ Η ΑΛΚΙΣΤΗ ΜΙΑ ΘΕΑ!!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ,ΑΠΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ,ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!
    ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ,ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ,ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΖΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κορίτσι του Βορρά, θέλω να σ'ευχαριστήσω για τον όμορφο σχολιασμό σου και σου εύχομαι να περνάς καλά και όσο γίνεται πιο ξέγνοιαστα!!!Φιλάκια πολλά και Αυγουστιάτικα!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, Έφη μου !!!!Τι υπέροχη ανάρτηση!!!!! Έχει απ' όλα: ωραίες φωτογραφίες, ξενάγηση στην περιοχή, τα ναζάκια της Άλκηστης και και πολύ χιούμορ !!!!!
    Γέλασα πολύ με τον αυτοχαρακτηρισμό σου "γιαγιά παπαράτσι" !!!!χα χα χα χα !!!
    Είσαι απίθανη !!!!!
    Να χαίρεσαι τη γλυκειά εγγονούλα σου και να περνάτε όλοι υπέροχα !!!!
    Καλό μήνα και καλές βουτιές !!!!
    Φιλάκια
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά που έχω και*ξάδελφούλα* σ'αυτήν την όμορφη γειτονιά!!!Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τους αγαπησιάρικους σχολιασμούς σου Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση!!Φιλάκια από την γιαγιά παπαράτσι!και το μικρό δελφινάκι!!!

      Διαγραφή
  4. Ζηλευτές διακοπές με τη γλυκιά Άλκηστη, είναι σίγουρα η πρωταγωνίστρια, δεν σας λείπει το μπάνιο, το φλέρτ, το καλό φαγητό με θαλασσινές νοστιμιές, το μάζεμα ματακίων, τι να τα κάνεις τα decoupage, τη ζωγραφική και τον πηλό. Εχεις όλο το χειμώνα μπροστά σου. Η ανάρτησή σου αποδεικνύει το πόσο όμορφα περνάς. Σου εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαίρι! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Ναι !τα μπάνια μου έχουν άλλη γεύση και πολλά χρώματα!!!!Ευχομαι να ττην γευτείς σύντομα κι εσύ!!!Ευχαριστώ δια τα όμορφα σου λόγια Να περνάς κι εσύ καλά!! φιλιάκια!!

      Διαγραφή
  5. Αχουουουού! Μπρατσάκια, μπουτάκια, μαγουλάκια!
    Τι πλασματάκι πανέμορφο! Για δάγκωμα είναι!
    Εφούλα μου γιόρταζες και σου ευχήθηκε το αγγελουδάκι; Πολύχρονη να είσαι, γερή και δυνατή πάντα, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Πολύ ωραίες όλες οι φωτογραφίες, χαίρομαι που περνάτε ωραία!

    Φιλάκια πολλά σας στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για όλα, για τις ευχές σου και τα αγαπησιάρικα σχόλια!!!Χάρηκα που σου άρεσαν οι φωτός!!! Τα δικά μου φιλιά είναι δροσερά και Αυγουστιάτικα γεμάτα αγάπη!

      Διαγραφή
  6. Παναγιά μου τι γλυκειά ανάρτηση !!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον όμορφο σχολιασμό σου !!!μου έδωσες χαρά!!!Σου στέλνω Αυγουστιάτικα δροσερά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Έφη! Η Άλκηστη είναι γλύκα και δικαιολογημένα η γιαγιά Έφη έχει ξετρελαθεί! Να περνάτε καλά. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα καταλαβαίνω,γιατί έχεις ξετρελλαθεί με την Άλκηστη!!!Είναι όλο νάζι και σκέρτσο...Να τη χαίρεστε,γλυκιά μου!!!Απόλαυσε κάθε στιγμή μαζί της!!!Καλή συνέχεια στις υπέροχες καλοκαιρινές στιγμές σας!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να φυλακίζω σε όλες τις αισθήσεις μου κάθε κίνηση ,έκφραση και κάθε αγουρο ήχο της!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η σκερτσόζα ανάρτηση!!!!Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλά περνάω κι εγώ το καλοκαιράκι, αλλά τέτοιες ομορφιές που απολαμβάνεις εσύ με τίποτα...
    Γλύκα η μικρούλα... όνειρο και το τοπίο...
    Πάντα τέτοια...
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φλόρα για τον όμορφο σχολιασμό σου!!Τα απολαμβάνω και τα δύο!
      Φιλιά πολλά .... και να περνάς ανέμελα΄και χαλαρωτικά!!!

      Διαγραφή
  10. Μου λειπετεεεεεεεε ολοι πολυυυυ!!!!!!! μα πιο πολυ μου λειπει το μπιχλιμπιδι μας. γιαγια παπαρατσι ,οι φωτογραφιες σου ειναι απιθανες.
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβικάκι εμείς να δεις πόσο!!!! Οταν θα έρθεις η Αλκηστη θα είναι δελφινάκι !!! Αντε μωρό μου σε περιμένουμε!!!! Φιλάκια από όλους

      Διαγραφή
  11. ειμαι συλλεκτρια κοχυλιων αλλα αυτα τα ματια δεν τα εχουμε στην περιοχη μας θα το εκτιμουσα πολυ αν εκανες μια καλη πραξη και μου εστελνες δυο τρια. αν εχεις την καλοσυνη να μου δωσεις αυτη τη χαρα απαντησε στο μηνυμα μου να σου γραψω την διευθυνση μου. ευχαριστω πολυ. ευαγγελια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία τι ευχάριστη έκπληξη η ανέλπιστη επίσκεψή σου!!!Μετα χαράς να σου στείλω ματάκια για μένα δεν είναι κόπος ούτε και θα μου λείψουνε έχω πολλά και τα ΛΑΤΡΕΥΩ ιδιαίτερα οταν τα ψάχνω είναι σαν να βρίσκω χαρά κάθε που τα ανακαλύπτω Την δ/νση σου και θα τα'χεις και από ότι πιο κάτω διάβασα έχω και άλλους *πελάτες*Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  12. Μα τι τσαχπίνα εγγονούλα είναι αυτή!
    Να την χαίρεστε Εφη μου!
    Να περνάς πολύ πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλενα είσαι πολύ καλή και μου έδωσες χαρά!!!! Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  13. Oμορφη,υπέροχη ανάρτηση!!!!Που να μην σε ξετρελάνει η μικρή σου γοργονίτσα αστέρι με τα όλα της!!!! Να είσαι καλά Εφη μου και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή.Να απολαμβάνεις αυτές τις θαυμάσιες παραλίες και τα μαγικά ηλιοβασιλέματα!!!Αχ αυτά τα ματάκια πολύ τα ζήλεψα τυχερούλα!!!!Σε φιλώ πολύ πολύ κι εσένα και το μικρούλι Αλκηστούλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασιούλα ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα και γεμάτα ενθουσιασμό λογάκια σου!!!!Οσο για τα ματάκια μην ζηλεύεις δώσε δ/νση και θα έχεις μερικά σταλμένα με αγάπη και πολύ χαρά!!! Σου στέλνω δροσερά Φαναριώτικα φιλάκια !!

      Διαγραφή
  14. Έφη μου καλησπέρα!
    Αχ, ήρθα εδώ και δροσίστηκα στα υπέροχα νερά σας!!!!!!Τι όμορφες φωτο είναι αυτές που μας έβαλες!!!!!Βεβαίως με πρωταγωνίστρια την εγγονή σου που είναι μεγάλη σταρ!!!!!Εύχομαι να περνάτε καλά και άμα δεις και τον Παυλίτο να μου τον φιλήσεις!
    Πολλά φιλάκια σε όλους σας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου Εφάκι μου τι κάνεις χάνεσαι αλλά δεν ξεχνάς!! Ελπίζω να περνάς καλά και ξέγνοιαστα!!! Ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα λόγια !!! Ο Παυλίτος παραθερίζει στις παραλιακές ακτές της Λάρισας μαζί με την υπέροχη γιαγιά του και το προξενιό έγινε μεταξύ γιαγιάδων.. σιγά να μην ρωτήσουμε τους άλλους!!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Να τη χαίρεστε την κουκλίτσα και να περνάτε όμορφα σ'αυτά τα ωραία μέρη!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την επισκεψή σου και τις ευχούλες σου Σου εύχομαι κι εγώ δροσερές και απολαυστικές στιγμές!!!!

      Διαγραφή
  16. ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΖΟΥΖΟΥΝΑ ΣΑΣ!!!!!
    ΝΑ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΑΚΙΑ ΤΗΣ!!!!!
    ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ!!!!
    ΤΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΟΛΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνον την φιλώ ,δεν κάνω τίποτε άλλο από το να ρουφώ κάθε κίνηση της, φωνούλα της,τσαχπινιά της(διαθέτει και αρκετή)Ρενάκι μας περνάς όμορφα;
      Ευχομαι να απολαμβάνεις κάθε κύμα της θάλασσας και όλη την δροσιά της!!!Που παραθερίζεις καλέεεεεεε δέν έχω ιδέα και θέλω να σε φαντάζομαι κάπου... Φιλάκια Αυγουστιάτικα

      Διαγραφή
    2. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΜΠΙΓΚ ΕΦΗ ΜΟΥ!
      ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!
      ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!ΟΛΑΑΑΑ!!!!!τι να πρωτοθαυμασω με πρωτο το αστεράκι σας την Αλκηστη.. αυτό εναι ενα κουκλί και πολύ πονυρούλικο..χι.χι. πολλα πραγματα βγαζει στη φόρα Εφουλα μου.. προσεχε.. μεχρι γιαγια παπαρατσι σε λέει..χι.χι. το τι γελιο έκανα .. ψυχή μου δεν λέγεται..τι επεξεργασία ειναι αυτή στις φωτό σου; ..εχεις γινει εξπερ γιαγια... αλλα με καθήλωσε και το καταπληκτικό Φαναρι που ουτε ήξερα πως υπήρχε καν. .. συγνωμη ΕΦη μου αυτό το καταπληκτικο μερος.. ειναι τελειο για διακοπες...τι ομορφια!!!!οσο για το τραπεζακι σου και το σκαμπό σου τα βρίσκω μια χαρα...που να εβλεπες το κομοδίνο που χρησιμοποιούσα εγω πέρσι..χι.χιχ.. και τωρα ας σου πουμε το τραγουδακι των γενεθλίων σου..χι.χι.
    Να ζήσεις γιαγιακα
    και χρόνια πολλά
    που έχεις εγγόνα τσαχπίνα γλυκιά..
    και οταν σου λεει γιαγιά σ αγαπώ
    θα λιωνεις Εφουλα σαν παγωτο΄΄!!..χι..χι. αυτοσχέδιες ευχες...

    αληθεια τι ειναι τα ματακια που αρεσαν σε όλες;; δεν ξερω η άσχετη...φιλαι πολλα πολλλά και στις δυό σας..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε σου επίσκεψη με γεμίζει χαρά αλλά τούτη με γέμισε συγκίνηση και αγάπη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το αυτοσχέδιο πανέμορφο τραγουδάκι!!!!!!!!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα γεμάτα αγάπη σχόλια για την μικρή μας ύπαρξη Το Φανάρι είναι ένα παραμελημένο παραθαλάσσιο χωριό (ευθύνονται και οι τοπικοί άρχοντες αλλά περισσότερο οι ίδιοι οι κάτοικοι που στην πλειοψηφία τους είναι πίσω πολύ πίσω περίπου στο 1700 απλησίαστοι και αγροίκοι που φοβούνται την έξέλιξη και τον πολιτισμό την διαφορά προς το καλύτερο την
      κάνουν οι γαμπροί και οι νύφες που βελτιώνουν την συμπεριφορά των κατοίκων!!!Αλλά ο τόπος είναι προικισμένος με απείρου κάλλους φυσικές ομορφιές Πολλά χιλιόμετρα ακρογιαλιών με λεπτή άμμο χωρίς βράχια κλπ με ήπια νερά δροσερά και απόλυτα καθαρά!!! Βικιπέδια κατάντησα !!!Τα ματάκια είναι το καπάκι στο στόμιο ενός κοχυλιού που λέγεται Αστραία Υπάρχουν πολλά στην περιοχή μας είναι μικρού μεγέθους και δύσκολα τα βρίσκεις Εχω όμως εξασκηθεί χρόνια τώρα που μπορώ να τα ανακαλύψω και μισοκρυμμένα στην άμμο ,βρίσκω 20 με 30 κομμάτια μέσο όρο την ήμερα!!!Στην ανάρτηση δείχνω τέσσερα στο φυσικό τους περιβάλλον τα καλύτερα είναι μέσα στο νερό!!! Σε κούρασα με την πολυλογία μου Σου στέλνω την αγάπη μου και τα αυγουστιάτικα φιλάκια μου

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορείς Εφη μου να εισαι καλά και ειναι ομορφο να μαθαίνουμε για τόσο ομορφα μέρη της πατρίδα μας που δεν ξερουμε οτι υπάρχουν...φιλακια πολλα..και δεν με κουραζεις καθόλου .. να το ξερεις ...

      Διαγραφή
  18. ΥΠΕΡΟΧΗ ....ΔΡΟΣΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΜΕ ΤΕΛΕΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ!!!
    ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Η ΕΓΓΟΝΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου και τις ευχές Ευχομαι με την σειρά μου καλό υπόλοιπο καλοκαιριού Φιλάκια γεμάτα χαρά και αγάπη!!!

      Διαγραφή
  19. Τι να πρωτοθαυμάσω σε αυτή την ανάρτηση!!Το γλυκήτατο παιδάκι, τα υπέροχα τοπία..Όταν ήμουν Κομοτηνή το μυαλό μου ήταν σε διαβεβαιώ πολλές φορές σε σένα και μάλιστα ο άνδρας μου που με έβλεπε να ψάχνω τις ατζέντες μου μου είπε οτι θα με πήγαινε ευχαρίστως όπου ήθελα για να συναντηθούμε..Μέχρι που σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο τη ποδηλάτησα...δεν πειράζει..θα ξανάρθω ή θα ξανάρθεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα στεναχωριέμαι ακόμη που δεν βρεθήκαμε !!!Δεν έχεις το τηλέφωνό μου, εγώ όμως έχω το δικό σου(του σπιτιού) δεν έκανα ποτέ χρήση λίγο διστάζω λίγο ντρέπομαι .Θα ήταν ομορφο να πίναμε ενα καφεδάκι στο όμορφο λιμάνι !!!Χαίρομαι που σου άρεσε η τσαχπίνικη ανάρτηση μας!!!Κάποια στιγμή θα τα πούμε μεν είμαστε και μακρυά!!! Φιλάκια στον καθ'όλα άξιο Δημήτρη σουκαι σε σένα την αγάπη μου !!!

      Διαγραφή
  20. Πως να μην ξεμυαλιστείς με τέτοια Θεά;;; Είναι όλα τα λεφτά και αξίζει οτι της κάνεις και πολλά ακόμα.
    Εγω θαυμάζω επίσης πόσο μεγάλωσε...πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός!!! Νάναι καλά το παιδάκι και να ομορφαίνει τις μέρες σας Εφη μου. Σ ευχαριστώ που δε με ξεχνάς, σε λίγο που θ απαλλαγώ ολοκληρωτικά θα επικοινωνήσω μαζί σου . Μου έχεις λείψει,αλλά μεσολάβησαν πολλά...

    Φιλάκια άπειρα μοιρασμένα στις δυο σας.

    Υ.Γ. Ζήλεψα απίστευτα με τα ατέλειωτα ματάκια της θάλασσας.Εδω φυλλοξέρα έχει;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεά το δελφινάκι μας ;μου άρεσε αυτό πολύ!!!! Μιλά με ήχους δικούς της σε όλους γνωστούς και αγνώστους ξένους και ΄Ελληνες ,χορεύει μπροστά τους και τους αναγκάζει να της τραγουδούν όλο το ρεπερτόριο των παιδικών τραγουδιών !!Να σε ξεχάσω ; αυτό δεν γίνεται , έχω μνήμη δυνατή, απλά διστάζω να ενοχλώ ,διότι δεν είμαι σίγουρη πότε και που μπορώ να μπω!!!Εύχομαι όλα να γίνουν απλά και καθημερινά ,εγώ πάντως δεν μετάνιωσα ποτέ που έφυγα νωρίς και μάλιστα με πολύ λίγη έως ελαχιστότατη αμοιβή σύνταξης!!Εάν ζήλεψες τα ματάκια μπορώ να σου στείλω μερικά δεν θα μου λείψουν ...Φιλάκια πολλά και ευχομαι *όλα καλά*

      Διαγραφή
  21. Εφη μου η κουκλιτσα σου είναι σκέτη γλύκα! Να την χαιρεσαι τωρα ιδιαιτερα γιατί αυτά τα γλυκά χρόνια δεν ξαναρχονται. Θα βλεπεις μωρακια και θα λες : Ήταν και το δικό μου το παιδί τόσο? Και τα χρόνια περνουν, πιστεψε με, αστραπιαια. Οι φυσικές όμορφιές σας τωρα έιναι αξιοζηλευτες. Δεν είχα ξαναδεί φωτογραφίες απο τα μέρη σας. Αξίζει κανεις να τα επισκεφτει. Να είσαστε όλοι καλά Εφάκι μου και να περνάτε καλά. Καλη συνεχεια στις διακοπές σας και να μαζευεις ματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα ,ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σου μου έδωσες χαρά που σου άρεσε η τσαχπίνικη ανάρτηση της Αλκηστης Ξέρεις είμαι 63 χρονών είμαι η γιαγιά της είμαι τρελαμένη μαζί της,είμαι η παπαράτσι της και δεν την αφήνω σε ησυχία!!! αλλά το ίδιο κάνει ρουφώ κάθε της στιγμή που είναι ανεπανάληπτη!!! Τα φιλάκια μου και καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  22. αχού...τι κούκλαααααααααααααααααα.....τι μπαντάνα..τι μαγιό..τι..τι..τι...τι να πω?Μου΄ρχεται να ζουλήξω την οθόνη!!!Χαχαχααααααααααααα
    Λατρεύω τα παιδιά και είναι απίθανες οι στιγμές που όταν μας δείχνουν πως μεγαλώνουν πια-)))
    Ναι,ο καιρός περνάει.Σήμερα πήγα είδα το μελλοντικό μου βαφτιστήρι και ανιψάκι,που πριν 3 μήνες όταν γεννήθηκε ήταν 2.600κ.και τώρα είναι 6.500κ.Όλο τρώει-)))
    Απίθανη όλη η ανάρτηση,γεμάτη χαρά,ζωή και κέφι.Μπράβο Εφη μου!!!
    Πολλά φιλιά και 1.000 για τα σχόλια.Δεν πειράζει που είσαι γιαγιά,κρίμα που είσαι μακριά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίστα ευχαριστώ για τα αγαπησιάρικα και ζουζουνιάρικα σχόλια σου Εισπράττω αγάπη και ενθουσιασμό!!!Είσαι καλή ιντερνετική φίλη!!! Σου στέλνω αγάπη και δροσερά αυγουστιάτικα φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα Εφη μου!!!Ηρθα,μετά βασάνων,καί όντας σέ διακοπές!!!Περνώντας μέσα από καιγόμενα δάση,νοιώθωντας τόν σεισμό,νά μάς κουνάη,νάμαι!!!Η Αλκιστούλα σου,πολυ ζουμπουρλίδικο μωράκι!!!!Θέλω νά τό σφήξω καί νά τό γεμίσω πολλά φιλάκια!!!!!Σκέτη γλύκα είναι τό ζουζούνι σας!!!Νά τήν χαίρεστε!!!Τό Φανάρι,πολύ όμορφο καί μαγικό μέρος!!!Πολύ θά ήθελα νά ήμουν μαζί σου,εκεί!!!Τήνκαλύτερη παρέα θά κάναμε!!!!Θέλω καί εγώ,ματάκια,φιλενάδα!!!Κανόνισε νά μαζέψης!!!Νομίζω,προηγούμαι!!!!Χά χά!!!!Καλά νά περάσετε!!!Τά φιλιά μου σέ όλους!!!Φεύγω!!!!Φωνάζη ο καλός μου!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το δελφινάκι μου πήρε το μυαλό!!!!την φιλώ την ρουφώ την συνοδεύω!!!Σε λίγο καιρό θα το ζεις αυτό το δώρο θεού αν και το πέρασες άλλες δύο φορές!!!Πέρασες καλά ; Εγώ εξαιρώντας την μικρή ,ξεθεώνομαι κυριολεκτικά Ευχαριστώ για την όμορφη επίσκεψή σου και ναι θα περνούσαμε υπέροχα με τα κοινά μας ενδιαφέροντα!!!ΠΡΟΗΓΗΣΕ στα ματάκια !!! μην ανησυχείς υπάρχουν για όλους,αν ήσουν κοντά μου θα σου μάθαινα να τα βρίσκεις με την μία και να ένοιωθες την χαρά της ανακάλυψης!!! οταν πάω Κομοτηνή και έχω χρόνο θα σου τηλεφωνήσω!!!!Φιλάκια καλή μου φιλη δροσερά και αυγουστιάτικα!!!

      Διαγραφή
  24. Γιαγιά και εγγονή μες με ξετρελάνατε!!!!!
    Τι κουκλίτσα είσαι μωρό μου, πόσο μεγάλωσες!!!
    Γλυκιά μου Έφη τι υπέροχες καλλιτεχνικές φωτογραφίες!!!!
    Από την ώρα που άνοιξα το blog σου, ένα τεράστιο τρυφερό χαμόγελο έχω στο πρόσωπο μου!
    Τόσο χαριτωμένο πλάσμα, όμορφο περιβάλλον, ο υπέροχος παράδεισος σου!
    Αλλά και τα φαγητά σου, υπέροχα!!!
    Κι εγώ έχω εγκαταλείψει τις αναρτήσεις, γιατί έχω τα παιδιά και την Μαγδούλα μας!
    Δεν μένει καιρός...
    Σας στέλνω πολλά φιλάκια, σας εύχομαι καλό καλοκαίρι και καλή διασκέδαση!
    Τον Οκτώβριο θα τα λέμε συχνά.
    Μου έδωσες μεγάλη χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επίσκεψή σου με γεμίζει ενθουσιασμό και χαρά από τον σχολιασμό σου εισπράττω εκτίμηση και χαρά Δεν θέλω τίποτε άλλο!! μόνο να σου στείλω ενα ευχαριστώ από την καρδιά μου!!! εύχομαι πολλές αγκαλιές και φιλάκια με την γλυκιά σας Μαγδούλα Την αγάπη μου και να περνάς όμορφα και χαλαρωτικά!!!

      Διαγραφή
  25. Πω πω πω!! ομορφιές και τσαχπινιές!! τρελάθηκα!! καλά τι μπαντάνες, τι καπέλα , τι μαγιώ!! Χάρμα οφθαλμών η Άλκιστις!! Φωτομοντέλο γεννημένο!! Πόσο ήθελα να τη αγκαλιάσω και να την ζουλίξω λίγο!!!Με το δίκιο σου να είσαι χαζογιαγιά, αφού εμείς γίναμε χαζομπλοκοφίλες και μόνο από την οθόνη!!!Φαντάσου από κοντά!!!
    Το απίθανο χωριό σας, πανέμορφο από όπου κι αν το δεις!!! Απολαύστε το και για μας!!Για τα φαγητά σου τι να πω!!! Με ξελίγωσες βραδιάτικα!! Απίθανα , και έργα τέχνης στολισμένα!!! Να περνάτε υπέροχα, φιλάκια σε όλες σας, περισσότερα στην κούκλα Άλκιστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή η επίσκεψή σου φέρνει δώρα χαράς βγαλμένα μέσα από την ψυχή σου!Ενα μεγάλο ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου και την αγάπη σου για το γλυκό μας δελφινάκι! Αν την συναντήσεις έχει εναν δικό της τρόπο να σε κερδίζει!! είναι πάρα πόλύ πρόσχαρη και χαρούμενη!!! Να περνάς όμορφα και καλές δημιουργίες ! Φιλάκια δροσερά

      Διαγραφή
  26. Η γλυκειά Αλκηστούλα σας μας μάγεψε με την ανάρτησή 'της'!!!!!
    Είναι ολοφάνερο ότι περνάτε τις πιό υπέροχες διακοπές μαζί,δεν χωράει αμφιβολία γι αυτό!! Και το Φανάρι φαίνεται τόσο όμορφος τόπος! Καταπληκτικές αμμουδιές!! Αλλά,και να βρίσκεις 20-30 ματάκια την ημέρα δεν το φανταζόμουν!!! Κανένας άλλος δεν τα μαζεύει, ή υπάρχουν τόσα πολλά????? 'Εχω κι εγώ μερικά, αλλά μου τα δίνει ένας γείτονας ψαράς μαζί με το όστρακό τους (τα πιάνει στα δίχτυα του), διαφορετικά στην παραλία δεν έχω βρεί ποτέ.
    Καλά να περάσετε και το υπόλοιπο καλοκαίρι, Έφη μου!
    Φιλάκια πολλά και στην ζουζούνα σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie Anne πάντοτε η επίσκεψή σου συνοδεύεται με ευγενικά σχόλια γεμάτα αγάπη και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη!Σ'ευχαριστώ πολύ! Εχει πολλά ματάκια αλλά πρέπει να εξασκηθεί το μάτι για να τα βρίσκει.Οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται και αλλοι δεν τα γνωρίζουν !Τα πιο πολλά και καλά τα βρίσκω μέσα στο νερό και μετά από βροχές!!!Αν θες μπορώ να σου στείλω!!!Σου στέλνω πολλά φιλάκια !!!

      Διαγραφή
  27. Μα πως να μην γίνεις η προσωπική παπαράτσι της γλυκύτερης και ομορφότερης πρωταγωνίστριας της Β.Ελλάδος!!!!! Κούκλα, ναζιάρα, τσαχπίνα, δελφίνι στη θάλασσα!!! Και αυτά τα μπρατσάκια και τα μπουτάκια, είναι για .."φάγωμα" !! Να σας ζήσει, σαν τα ψηλά βουνά η Αλκηστούλα!! Η ανάρτησή σου ξεχειλίζει από γλύκα και αγάπη!
    Οσο για τις υπέροχες φωτογραφίες της περιοχής, είναι πραγματικά εντυπωσιακές! Δεν έχει τύχει ποτέ να έλθω από τα μέρη σου!
    Και τόσα ματάκια!!!!!!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, καλές βουτιές !!!
    Φιλάκια δροσερά και σε σένα και στηα αξιολάτρευτη μικρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμμερίζεσαι την χαρά μου και σε ευχαριστώ για τα όμορφα και γεμάτα αγάπη σχόλια σου !!! Εύχομαι να περάσεις όμορφα και απολαυστικά το υπόλοιπο του καλοκαιριού! Τα φιλάκια μας και την αγάπη μας!!!

      Διαγραφή
  28. Η μικρή γοργόνα σας είναι για αγκαλιές και φιλιά, πως να μην είσαι ξετρελαμένη μαζί της και τα αξεσουάρ της ένα και ένα Να περνάς όμορφα Έφη μου και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή μαζί της. Όμορφος ο τόπο σας και πάνω απ' όλα έχει θάλασσα που την λατρεύω, αλλά και το γραφείο τύπου όλα τα λεφτά .Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχεις όμορφο και δροσερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι που είσαι; που απολαμβάνεις τις δροσερές σου βουτιές ;Ευχαριστώ για τα σχόλια τα γεμάτα αγάπη Είναι πράγματι σκέτη χαρά κάθε της κίνηση κάθε της φωνούλα!!! Σε προσκαλώ να σερφάρουμε στο θερινό γραφείο τύπου και μετά να πηγαίνουμε για απολαυστικά μπανάκια!!!Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλη την οικογένεια!!!

      Διαγραφή
  29. ...όπως γράφει και η Μάγδα... βαλθήκατε να μας τρελάνετε!
    Τί ομορφιά, εκεί που είστε!
    Εδώ;
    μια ο καύσωνας, μια η βροχή με υγρασία και ομίχλη, βράστα που λένε!
    ΥΓ.
    Κούκλα μου, ήρθα και προχθές, μα τούτο το ιντερνέτ... παλάβωσε...
    Σε/σας/την φιλώ !!! και σας εύχομαι πάντα παρόμοιες χαρές.
    Φιλάκια από ...μακριά,
    Υιώτα
    αστοριανή, Λ Ι , ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες και για τον γλυκό σου σχολιασμό!!! Να περνάς όμορφα και χαρούμενα!!!Φιλάκια και αγάπη από εμένα και την΄Αλκηστη

      Διαγραφή
  30. αλητευεις ωραια μπραβο σας καλα να περνατε και δημιουργικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φαινόμενα απατούν!!!Αλλά δόξα τω θεώ ,όλα καλά!!! Φιλάκια μικρή μου να περνάς όμορφα με τα γαλάζια δροσερά μακροβούτια!!!!!Φιλιά

      Διαγραφή

  31. Από το Ρέθυμνο στέλνω την αγάπη μου
    στην πιο γλυκιά γιαγιά του κόσμου !
    Πολλά φιλάκια στην Αλκηστούλα που έχει μεγαλώσει
    τόσο πολύ και είναι μια ζωγραφιά!
    Το Φανάρι φαίνεται πολύ όμορφο, να περνάτε καλά,
    τα λέμε τον Σεπτέμβριο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Σοφία χάρηκα πολύ με τα γεμάτα αγάπη σχόλια σου και σ'ευχαριστώ πολύ!!!!Ευχομαι να έχεις απολαυστικές διακοπές και να τις απολαμβάνεις!!!Φιλάκια στον νεαρό Φωτογράφο που του εύχομαι αξιόλογες καλοκαιρινές επιτυχίες!!! Την αγάπη μου σε όλους !!!

      Διαγραφή
  32. Υπέροχη ανάρτηση για μιά μικρή γλυκούλα εγγονή απο μια γιαγιά που τη λατρεύει !!
    Έφη μου ,χαλάλι η αποχή σου απο τις δεξιοτεχνίες ! Εύχομαι κάθε στιγμή που περνά να είναι γεμάτη απο τις τσαχπινιές της Ακληστης !! Να περνάτε καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία γειά σου γεια σου!!!Ευχαριστώ που μας τίμησες με την επίσκεψή σου!!!Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  33. Εφη μου γεια σου,χαρηκα παρα πολυ που μου απαντησες κ θα μοθ στειλεις τα ματακια.Σε παρακολουθω εδω και καιρο και βλεπω οτι σε οτι κανεις εχεις πολυ γουστο και μερακι.Να χαιρεσαι την εγγονουλα σου η οποια ειναι χαριτωμενη.Η διευθυνση μου ειναι Εμμανουηλιδου Ευαγγελια Ανω Ανθουπολη Νεας Μηχανιωνας τ.κ 57004 τ.θ 3605 ευχαριστω εκ των προτερων φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυαγγελία με την πρώτη ευκαιρία θα σου τα στείλω με το Ταχυδρομείο!! ...Η δ/νση αυτή είναι Θεσ/νίκης να υποθέσω;Φιλάκια

      Διαγραφή
  34. Καλά, με τέτοια παρέα είναι να μην ξεχάσεις όλα τα υπόλοιπα;Σωστή γοργόνα η κούκλα σας!!!!!Να τη χαίρεστε και να συνεχίσετε να περνάτε πολύ πολύ όμορφα!!!!!Φιλιά πολλά και στην Άλκηστη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ευχαριστω πολύ!Ευχομαι κι εγώ με την σειρά μου καλές διακοπές!!! φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΑΙ!!! ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΙΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ!!! ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Eu só tenho a dizer nessa
    simples mensagem , que estou deixando com muito Amor
    para você.
    Tu fazes parte das amizades doces da minha vida ,
    que se importa comigo .
    Nem sempre consigo agradar ou mesmo
    estar em visita constante.
    Eu só desejo ser uma amiga importante na sua vida
    jamais sonhei e em nem desejei perder amizade
    e carinho , que sempre recebi de quase todos
    aqueles , que de alguma forma eu
    magoei deixo meu pedido de perdão.
    A vida é curta nossos momentos breves
    eu ainda acredito na força do amor.
    Beijos ternos e carinhosos de alma e coração..
    Evanir..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ελπίζω να εξελιχτεί το ειδύλλιο με τον Παυλίτο! Να περνάς καλά στις διακοπούλες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου ,γεια σου! καλώς όρισες !!! Χάρηκα για την επίσκεψή σου!!!Ευχομαι να έχουμε συχνή και χαρούμενη επικοινωνία!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  39. Έφη μου τώρα είδα αυτή την υπέροχη ανάρτηση. Είσαι μια χαζογιαγιά και με το δίκιο σου αφού έχεις αυτό το τρισχαριτωμένο αγγελούδι δίπλα σου!
    Να περνάς καλά
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ η χαζογιαγιά σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη και σου ευχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού μια και οι ζέστες καλά κρατούν!!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  40. Άργησα κι εγώ να σου έρθω, Έφη μου, και μου φαίνεται ότι τόσο καιρό είχα χάσει την καλύτερη ανάρτησή σου!! Τι όμορφες φωτογραφίες, το αγγελούδι σας είναι μια ζωγραφιά, να το χαίρεστε!
    Και τι να πω για το όμορφο Φανάρι, που δεν το ήξερα; Χαίρομαι που μου το γνώρισες!! Φαίνεται υπέροχο μέρος.
    Το χειμώνα, θα σε χαιρετώ από το νησί απέναντι... κυάλια έχεις, αλήθεια;
    Χαχαχα!!
    Φιλάκια πολλά, καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ε! που θα χειμωνιάσεις; Θάσο η Σαμοθράκη ,και τα δύο απέναντί μας είναι και .. φυλάξου δεν έχω κιάλια αλλά τηλεσκόπιο μεγάλης *εμβέλειας* Μετά από βροχή τα νταμάρια και τα φώτα της Θάσου είναι ορατά.Είναι πανέμορφο το χωριό και χτισμένο σε ενα ιδιαίτερο μέρος με φυσικές καλλονές!! Ευχομαι καλή ευκολία στην μετακόμιση!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εφούλα μου γλυκούλα μου χαζογιαγιούλα μου..υπέροχό μου πλάσμα εσύ..παραμυθένια καλοκαιρινή ανάρτησηυ-δεν ήξερα τι να πρωτοθαυμάσω απο τις μοναδικές φωτό που τράβηξες!!όντως απίθανος παπαράτσι για την ζουμπουρλούδικη οικογένεια αλλά και οι φωτό σου απο τα μαγευτικά τοπία συναρπαστικές-Αυτό το άρωμα Ελάδας βρε παιδί μου όπου και να είσαι σε ταξιδεύει...σε γαληνεύει...Νάσι καλά πάντα ματάκια μου να μας χαρίζεις τόσο σπάνιες ομορφιές απο καρδιάς..σου στέλνω την αγάπη μου και να περνάς καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστω για τα τόσο απολαυστικά σου σχόλια και τον ενθουσιασμό σου για τα όμορφα τοπία της Ελλάδας !!!Ευλογημένος τόπος που πρέπει ομως κι εμείς να το σεβόμαστε περισσοτερο!!!Ευχομαι ενα γλυκό και όμορφο φθινόπωρο με πολλές ποιητικές εμπνεύσεις!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  43. Περιμένω να μου στειλεις τη διευθυνσή σου στο mail μου
    pepitsarb@hotmail.com
    Είναι δυνατόν να πω "όχι" σε ένα τόσο γλυκό ..παιδί!! Ασε που με "τρώει" και η περιέργεια να δω τι θα σκαρώσεις !!! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Είδα φως , ήλιο και όμορφες φωτογραφίες και ήρθα , τόση πολύ θάλασσα μαζεμένη , τόσο ωραίες και περιποημένες φωτογραφίες .
    Την παράσταση κλέβει η μικρούλα , έχω και εγώ μια τετράχρονη εγγονούλα και καταλαβαίνω την λατρεία σου .
    Ευχαριστήθηκα πολύ που έφτασε η χάρη μου νοερά στο Φανάρι , δεν έχω έρθει καθόλο , είναι πανέμορφο.
    Καλά ξημερώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που η μικρή μου διαφήμιση για το ,σε πολλούς άγνωστο Φανάρι, έπιασε τόπο και χάρηκα που σου άρεσε. Πράγματι αξίζει μία επίσκεψη.αλλά δεν είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένο τουριστικά!!! Ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!!!Φιλάκια πολλά και καλό μήνα με ένα ήρεμο και δημιουργικό Φθινόπωρο!!!

      Διαγραφή
  45. ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΑΝΕΒΑΣΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΓΟΡΓΟΝΑΣ ΣΟΥ,ΗΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΗ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΙΣ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΧΥΛΙΑ,ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ,ΜΕΡΙΚΑ ΖΗΤΑΩ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΟΤΑΝ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ.ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΔΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΠΑΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΧΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ.
    ΕΤΣΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ.
    Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΝΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΛΕΥΚΟΓΕΙΑ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ 66033 ΔΡΑΜΑ
    ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΒΑΛΤΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΜΕΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑ ΕΧΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ,ΜΗ ΣΕ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΟΡΓΟΝΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα θα σου στείλω ματάκια αφού πρώτα τακτοποιηθώ και διεκπεραιώσω τις εκκρεμότητες δυο μηνών διακοπές!!Μόλις εχθές επέστρεψα από το Φανάρι.Φιλάκια

      Διαγραφή
  46. Για άλλη μια φορά "Ζωγράφισες"!!! Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ-Δήμητρα τι κάνετε; πότε θα γυρίσετε;Εγώ σε αντίθεση με σας δεν έκανα απολύτως τίποτα μόνο μαγείρευα, σκούπιζα και απολάμβανα κάθε κίνηση ,κάθε χαμόγελο και κάθε μπάνιο της Αλκιστούλας !!!Καλό σας μήνα και όμορφο γλυκό Φθινόπωρο!!!Φιλάκια Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  47. υπέροχη η μικρή γοργόνα να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις. Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα , δημιουργικό και ευχάριστο Φθινόπωρο!! Χάρηκα με την επίσκεψή σου και τις ευχές σου Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  48. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι μοντελακι ειναι αυτο!!!!Τυχερη γιαγια καλα να περνατε!!!!Καλο μηνα και καλο φθινοπωρο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Είσαι η καλύτερη γιαγιά του κόσμου .Χαζεύω τις όμορφες φωτογραφίες της Άλκηστης και χαίρομαι με τη χαρά σου. Θα προτιμούσα ένα τέτοιο καλοκαίρι από οτιδήποτε άλλο. Πολύ όμορφα παρουσίασες και τις ομορφιές του χωριού. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. πέρασα να σου ευχηθώ καλό φθινόπωρο και καλό Σκ-)))
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλώς σε βρίσκω και πάλι και καλό φθινόπωρο!!!Η μικρούλα σας σκέτη γλύκα!!!Να περνάτε υπέροχα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή