Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ KAI AΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΔΩΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

          ΚΑΛΕΣ  ΓΙΟΡΤΕΣ    ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ   ΜΕ  ΥΓΕΙΑ
ΕΥΤΥΧΙΑ  ΑΛΛΑ  ΚΑΙ ΑΦΘΟΝΕΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΈΣ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ  ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ
                     
Τι να πω!!πέρα  από έναν εγκάρδιο  χαιρετισμό αισθάνομαι  μια μικρή αμηχανία   σ΄αυτόν τον χώρο  που κάποτε  τόσο πολύ λαχταρούσα να τον στολίζω,  να τον ανανεώνω,   να μπορώ  ανενόχλητη να παινεύομαι για  όλες τις  δημιουργίες μου είτε ήταν καλές , είτε  μέτριες....ακόμη και  για τις σάλτσες , τις μαρμελάδες  και τα γλυκά,λες κι έκανα  κάτι σημαντικό!!!Το σημαντικό για μένα όμως ήταν  αυτή η διαφορετική επικοινωνία  με φίλες που γνώρισα  από όλη την Ελλάδα και με μερικές ήρθα πιο κοντά  γιατί λάτρεψα  την εξαιρετική δουλειά τους την αγάπη τους για την δημιουργία,γιατί έμαθα  από αυτές   πολλά. Με μερικές  ταυτίστηκα    και ευχόμουν να  μέναμε όλες στην ίδια γειτονιά. 'Αλλες φίλες είχαν  νεανική ζωντάνια και τρομερή δραστηριότητα,κάτι που έλειπε από μένα σε μεγάλο βαθμό.Μερικές, πάλι  μόνο  με την παρουσία τους και την ευγένεια τους  μου χάριζαν ηρεμία και ικανοποίηση. Κάθε ανάρτηση ήταν χαρά για μένα  και συντροφιά  τις βραδυνές ώρες.Οι φωτογραφήσεις  και οι επεξεργασίες τους ένα άγνωστο για μένα  μου  έκλεβε  χρόνο πολύτιμο αλλά μου χάριζε και γνώσεις  και στο τέλος  μου έγινε απαραίτητη διασκέδαση!! Από την πρώτη δειλή μου παρουσία στην μπλοκογειτονιά  μέχρι και τώρα  μου βγάζετε  αυτά συναισθήματα και οι "φταίχτες" είστε  όλες εσείς!!!!
Δημιουργίες  έχω κάνει  πολλές,  ακόμη και στα  δύσκολα  και θλιβερά,  αλλά είτε τις ξεχνούσα είτε τις  θεωρούσα   παρωχημένες...Όταν άνοιξα το μπλοκ δεν είχα κατά νου το ράψιμο,  όμως τα μικρά φορεματάκια της΄Αλκηστης και της Λήδας ήταν πρόκληση   και έτσι το ρούχο  γενικά έκλεψε τον περισσότερο χώρο..επειδή επιθυμούσα να   σας τα δείξω(είπαμε παινεσιάρα, να μην το ξεχνάμε αυτό)
       Λοιπόν, τις  δύο τελευταίες εβδομάδες   αφού διαμόρφωσα και πάλι το εργαστήρι  μου, είπα να κάνω χρήση της καρέκλας και όλων των υλικών  που μαράζωναν και το κυριότερο που ξεραινόταν από την αχρηστία..Είχα λάμπες από την ανακύκλωση  αυτές τις  άσπρες τις μεγάλες  παρήγγειλα και 5 μενταγιόν από είδη χειροτεχνίας..Στην αρχή τα βρήκα σκούρα,  ούτε την χαρτοπετσέτα  να χωρίσω δεν μπορούσα  ,  μου έπεφταν  τα πράγματα από τα χέρια, έχυνα  χρώματα  και άλλα τινά,   Σιγά σιγά βρήκα την ευλυγισία των χεριών  και του μυαλού και  μπόρεσα να παίξω με το ντεκουπαζ ,την φωτοσκίαση,  την παλαίωση , με τρέσες ανάλογες των χρωμάτων που χρησιμοποιούσα  και για πρώτη φορά με το κρακελέ..εδώ γελάνε ή μάλλον ξεκαρδίζονται. Θα βόλευε να σας πω ότι το κρακελέ μου σαν παλιό που  ήταν έχει χαλάσει  αλλά θα ήταν ψέμα, δήλωσα ανικανότητα  και ησύχασα  ,αφήστε  που έχω και αχρησιμοποίητα  4  των δύο συστατικών  και  βαριόμουνα να δω  στο you tube την χρήση τους.Τέλος πάντων με την σιγουριά ότι στο τέλος  θα γίνουν όπως τα ήθελα ,προχώρησα ....και  δεν με απογοήτευσαν .... και δεν τα απογοήτευσα.
        Εκανα αυτό που από 3-4 χρόνια  ήθελα να κάνω   decoupage σε  μενταγιόν και σε λάμπες  ανακυκλωμένες(  από ξεσηκωτικό  Πιντερστ  φυσικά  οι ιδέες)











Το πίσω μέρος  είναι  τούλι   κόκκινο  με χρυσαφένιες  ανταύγειες..
Το αγαπημένο  μου





ΚΑΙ ΟΣΕΣ  ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΦΘΑΣΕΤΕ ΩΣ ΕΔΩ...ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΗ ΑΚΟΜΗ  ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΆΒΕΤΕ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
                                            *************************
Οταν ρώτησα  το Ληδάκι τι δώρα θέλει  από μένα, μεταξύ των άλλων  μου πετάει την λέξη  " Κακός  πειρατής"  Θεέ μου σκέφθηκα και πειρατής και κακός  .......αντίρρηση καμία  φυσικά   μόνον που  αντί  για παντελόνι   βρήκα την "ΠΕΙΡΑΤΙΝΑ"σαν λύση  για κοριτσάκι   Στην αρχή είπα θα κάνω κάτι απλό κάτι λίγο για να παίζει........... αλλά  δεν......... σαν ξεκίνησα  τα  πράγματα  άλλαξαν, η δουλειά πολύ   και αρκετή  με το χέρι ,   άρχισα  να αγχώνομαι ,    παρ' όλο αυτό, όσο τελείωνα τόσο έβγαζα και άλλη περισσότερη .....

ο τσόχινος Παρασκευάς σαστισμένος  στην αρχή...

ο ασχημούλης του πιντερεστ   που μου έδωσε την πρώτη ιδέα....
 ζωηρός,   άτακτος  και ωραιοπαθής στην  συνέχεια.......επέλεξε  το μπαουλάκι της πειρατίνας   για στέκι

Επειτα προτίμησε  να φωτογραφηθεί  στο  τσόχινο "  τρικορν " καπέλο  το εξ ολοκλήρου  ραμμένο  στο χέρι..σούρες , δαντέλες χρυσές  τρέσες τσόχινα  κόκαλα,και  μονογράμματα....


στο συνολάκι με την πάρα πολύ δουλειά....
τον γάντζο  όμως τον φοβήθηκε  ....αυτός  φτιάχθηκε  από πλαστικό  ενός  φωτιστικού που συγκρατεί τα καλώδια  στο ταβάνι ,  από μια  συρμάτινη κρεμάστρα   από το χρυσό  πλαστικό ενός σπρέϋ  κολόνιας  και τρέσα..

ο χαριτωμένος  ενοχλητικός  ξανάρθε...

Να  ποζάρει  στο ολοκληρωμένο  consept!!!!!!!!                                                                                           ΑΠΟΚΡΙΕΣ λοιπόν  μέσα στα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!
Τα  δώρα  ανοίχθηκαν  το βράδυ της  Παραμονής των  Χριστουγέννων  Την  δουλειά μου  την είδατε,  αυτό που δεν είδατε  όμως,  ήταν η  λάμψη των ματιών της,  το πλατύ  της χαμόγελο,   η ακατάσχετη φλυαρία  με πολλά αγκρ.....αγκρ... αγκρ.... (ο ηχος που κάνουν οι κακοί πειρατές για όσες  δεν το  ξέρετε,τώρα το έμαθα  κι εγώ)και η μεγάλη αγκαλιά που  εισέπραξα.!!! Το καλύτερο  δώρο!!!

41 σχόλια:

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά.
    Καλωσόρισες αγαπημένη μου χρυσοχέρα.
    Μου λείπεις, όπως και σε όλες τις παλιές της μπλοκογειτονιάς, φαντάζομαι!
    Τί βλέπουν τα ματάκια μου ακόμα δεν άνοιξαν;
    Τί υπέροχες λάμπες είναι αυτές;
    Πώς τις έφτιαξες όμως, είναι μυστικό;
    Τί χρώματα, τί φωτοσκιάσεις!
    Και τον γάντζο που τις κρέμασες πού τον βρήκες; Μη μου πεις ότι κι αυτόν τον έφτιαξες γιατί θα πάρω τα βουνά.
    Και ήρθε μετά η στολή και με αποτελείωσε.
    Αυτό ήταν, μετακομίζεις πάραυτα στη γειτονιά μου 😗😗😗😗😗
    Για να φτιάχνουμε μαζί 🤣🤣🤣🤣Χρειαζόμαστε ένα χώρο 1000 τετραγωνικά μέτρα ή περισσότερο;
    Με έφτιαξες πρωί πρωΐ, διάβαζε τώρα το σεντόνι που άπλωσα.
    Αυτά, τα υπόλοιπα από το τηλέφωνο.
    Να περάσετε όμορφα σήμερα.
    Πολλά φιλιά σε όλους σας. 😍😍😍😍😍😗😗😗😗😗😗😗😗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας απαντήσω λοιπόν στο παραπάνω όπως εσύ ονομάζεις "σεντόνι" Καλη χρονιά σε όλη την οικογένεια με υγεια και όλα τα άλλα έρχονται με χαμόγελα και καλοτυχία!!!Τίποτα δεν είναι μυστικό εξ άλλου όλες εδώ και χρόνια ετοιμάζουν μπάλες απο ανακυκλωμένα και όχο μόνον υλικά!!Τις λάμπες τις " έκλεβα" από το μαρκετ και μερικοί με μάρκαραν ως συλλέκτρια σκουπιδιών μία μόνο που με γνώριζε φώναξε δυνατά τι θα τις κάνεις αυτές βρε Εφη; εισέπραξε χαμόγελο και απάντηση μπάλες χριστουγέννων και ήταν Ιουλιος ....που να ήξερε η δόλια ποιος με μύησε ... Χαίρομαι που σου άρεσαν!! Ο ένας γαντζος είναι δικής μου κατασκευής από μπετοσίδερο και ο άλλος από σύνθεση δύο αντικειμένων Οσο για την στολή κανένα ζόρισμα μόνον που όλο πρόσθετα και κάτι είχε χαλάσει και η μηχανη μου και όλο αυτό με 'αγχωσε, το έφθασα μέχρι παραμονή Χριστουγέννων.....αυτά!!Από σήμερα είμαι μόνη μεχρι 2η μερα Πρωτοχρονιάς και έτσι πήρα αγκαλιά τρεις... το laptop ,την tv, και 1 καινούργιο βιβλίο!! "το πικρό γάλα" του Σακελαρόπουλου φιλάκια για μιά χρυσή χαρούμενη Πρωτοχρονιά

      Διαγραφή
  2. Οσα λες με αντιπροσωπευουν απόλυτα πόσα περάσαμε μαζί στη μπλογκογειτονια πόσο γελάσαμε και ποσο κλαψαμε πόσα ξενύχτια!!!!!
    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου και η πειρατινα πρέπει να έδωσε μεγάλη χαρά!!!
    Χρόνια πολλά καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη και όμορφες στιγμές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ και ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!! Σε ευχαριστω για τον όμορφο σχολιασμό σου και εύχομαι να κάνουμε συχνά "ντου" στα σπιτάκια μας Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Χρονια πολλα φιλεναδα..Αν και τα Χριστουγεννα διανύουν τις τελευταιες τους ωρες..οι ευχες μου θα ειναι για ολες τις γιορτινες μερες που θα ερθουν ..
    Μια ωραια εκπληξη ηταν και για μενα η επιστροφη σου Εφη μου ..μας έλειψες...μας ελειψαν ολα αυτα τα τελεια που δημιουργεις. και να το κανεις συχνα.. να βλεπουμε και να θαυμαζουμε την τοσο λεπτομερή δουλεια σου γιατί εισαι η τελειοτητα στις δημιουργιες..οτι και να κανεις ειναι αρτιο...και έχω την ιδια απορια με την Χριστοδούλου επανω ... ΠΩς ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ και τα κανεις τοσο τελεια!!!απο το ντεκουπαζ (αληθεια τι ειναι τα μενταγιον;)χι..χι.. τις λαμπες τις καταλαβα σαν να μην τις εχει αγγιξει χερι ειναι...αλλα εκει που σου βγαζω το καπελο ειναι στην στολή πειρατινας..θα ξετρελαθηκε η μικρη σιγουρα
    Να εισαι καλα να περνας ομορφα με οτι κανεις.. το 2020 να σου φερει υγεια αισιοδοξια και αγαπη παντου..🧡🧡🧡🧡🧡🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ και ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!Σε ευχαριστώ πολύ για τον σχολιασμό τον γεματο εκτίμηση και συμπάθεια!!Μενταγιόν είναι οι χριστουγενιάτικες μπάλες οι πλαστικές που δεν είναι στρόγγυλες αλλά πλατιές όπως καλά φάινονται στα δικά μου πλάνα!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. γλυκια μου ποσο με συγκινησε αυτη η αναρτηση!!!
    οποτε νιωθουμε την αναγκη να μπαινουμε εδω μεσα να μην δισταζουμε
    ολες σε καποιες φασεις λειψαμε απο την γειτονια ομως
    καθε φορα που επιστρεφουμε κ ανοιγουμε τα παραθυρα κ κυριως την πορτα στο σπιτακι μας...
    χαιρεται να λαμπει ολη η γειτονιααααααααα!!! τα εργα με αφησαν αφωνη ολα καθε ενα ξεχωριστο!!!
    καλές κ ευλογημενες γιορτες σε σενα κ την οικογενεια σου...φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τον χρονο που μου αφιέρωσες και για τα όμορφα σχόλια σου Να είσαι καλά και εύχομαι να βρισκόμαστε συχνότερα.. θα το ήθελα πολυ!!! μου αρέσει υπερβολικά αυτού του είδους η συνεύρεση Καλή χρονια με υγεία και καλή τύχη Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Πλέον σιγουρεύτηκα! Θες να μας κρατάς σε αγωνία και όταν κάνεις εμφάνιση να τρέχουμε σαν τις τρελές να δούμε τι θαύματα έκανες πάλι,γιατί κάτι λιγότερο δε παίζει.Ναι είσαι παινεσιάρα και φιλάρεσκη και ΔΙΚΑΙΩΣ!!!ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΉΜΑΤΑ ΚΑΜΙΆ ΜΑς ΔΕΝ ΚΑΤΆΦΕΡΕ ΠΟΤΈ.
    ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ,ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΜΕ!!!
    Τώρα αλήθεια τι θες να σχολιάσω;;τις λάμπες που μόνο για λάμπες δε μοιαζουν(εγω στο ΠΙΝΤΕΡΕΣΤ δεν ειδα τέτοιες πουθενά)
    Τα μενταγιόν; το απίστευτο κρακελέ ;την κομψότητα σε όλα,την προσοχή στη λεπτομέρεια;;την απίθανη χειροποίητη στολή;;;;μα η κάθε της λεπτομέρεια σε αφήνει άφωνο!!!
    ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΥΤΟ;;;αααααααααααα
    Μετά κλείνουμε το στόμα,μαζεύουμε τα σάλια μας(δεν ειναι για τα μούτρα μας τίποτ απ αυτά)και αρχίζουμε να σχολιάζουμε.
    Αλλά να σχολιάσουμε ΤΙ;;;και ΠΩΣ;;;
    Θα καταλήξω,πριν καταλήξω απο ζήλεια και θαυμασμό,οτι ΛΕΙΠΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    Και τώρα που πέρασαν τα δύσκολα και τα κορίτσια μεγαλώνουν ,όπως και οι απαιτήσεις τους κι αφου δνε πιστεύω οτι έχεις πάψει να δημιουργείς,να έρχεσαι να μας τα δείχνεις και να γεμίζουν φως τα μάτια μας,αρκετά άσχημα βλέπουμε και ζούμε γύρω μας.
    Ευχομαι ναχεις Εφη μου μια υπέροχη χρονιά,γεμάτη δημιουργίες,φωτεινά ματάκια και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γεματα ενθουσιασμό σχόλια σου , που μου άρεσαν υπερβολικά,μου δώσαν χαρά και μου θύμισαν τον δικό μου ενθουσιασμό οταν βρισκόμουν σε αυτήν την γειτονιά την μαγική Να ήξερες πόσο προσπαθώ να βρίσκομαι μαζί σας μα τις περισσότερες φορές δεν έχω διαθεση. Χαίρομαι που σου άρεσαν αλλά δεν έκανα τίποτα περισσότερο ή λιγότερο από αυτά που έβλεπα στο pinterest με υλικά που εγώ φυσικά διέθετα!!!! Σου ευχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με όλα τα καλά πολύ υγεία και αφθονες δημιουργίες ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΆ

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφη αναρτηση!
    Μπορεί να αργησες αλλα τα χεράκια σου έκαναν θαυματα! Τι να πρωτοθαυμάσω κ τι να πρωτοσχολιάσω!
    πάντα να εχεις υγεία να χαρίζεις χαρά με τις δημιουργίες σου σε μικρούς κ μεγάλους!
    καλη χρονια να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα όμορφα και γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου Αντεύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και ευτυχία καλές και ευφάνταστες δημιουργίες και σε σένα Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά, μα κυρίως χρόνια καλά Έφη μου!
    Από τον τίτλο με παρακίνησες και ήρθα.... και τι να δω; Αυτά που περίμενα δηλαδή: πάντα εξαιρετική η δουλειά σου, πάντα επαγγελματική κι ας μην παινεύεσαι και ντρέπεσαι και τη θεωρείς πάντα ...λίγη! Με ό,τι καταπιάνεσαι είσαι θεούλα!
    Τρυφερή στο μεταξύ η διήγησή σου... σε ευχαριστιέται όποιος σε διαβάζεις!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου και την νέα χρονιά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα οτι καλύτερο για μένα η επίσκεψή σου Οπως πάντα ο λόγος μεστός ευθυμος και πολύ αρεστός Σε ευχαριστώ για τον χρόνο που μου αφιέρωσες να είσαι καλά και σημειωνω πιότερο από όλα τα σχόλια σου ότι είναι ευχάριστη η διήγησή μου είχα και έχω πάντα τον φόβο του κακού του βαρετού και του άστοχου γραπτού λόγου μου.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ!!!!

      Διαγραφή
  8. Πόσο χαίρομαι που βλέπω το μπλογκ σου ανοιχτό!!!Άνοιξε λέω ,ο ναός της τέχνης φίλη μου !!!Τι να πω τώρα για τα έργα σου??? Είναι θαυμάσια όπως πάντα εξαιρετικά με υπέροχα αριστοκρατικά χρώματα!!! Όσο για τη στολή σκέτη τρέλα !!Να είναι καλά η μικρή να τη χαρεί!!!!Και τώρα που έκανες τη επανεκκίνηση -
    όπως και εγω- να συνεχίσεις και να μας τα δείχνεις!!! Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να είναι δημιουργικός !Να είσαι γερή και δυνατή!!!να χαίρεσαι τα παιδιά και τα εγγόνια σου!!! Καλή πρωτοχρονιά!!! πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Μέττυ μου τι λες; " Ο ναός της τέχνης"Ποτέ στην ζωή μου δεν άκουσα αλλά ουτε και περίμενα τέτοιο χαρακτηρισμό!!! Ευπρόσδεκτος με χαρά ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ για τα υπέροχα σχόλια σου και για τις ευχες σου Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Αααα, τι ωραία που είναι όταν επανεμφανίζονται στην μπλογκογειτονιά μας φίλες που είχαν αραιώσει τις εμφανίσεις τους - και βάζω και τον εαυτό μου μέσα στην λίστα! Πολύ χαίρομαι 'Εφη μου που μας δείχνεις και πάλι τις δημιουργίες σου!Είμαι σίγουρη πως έχεις κάνει και άλλα πολλά, όπως το λες και μόνη σου...η δημιουργία είναι μεγάλη παρηγοριά και βοήθεια στις δύσκολες ώρες!
    Τα μενταγιόν σου και οι λάμπες είναι όπως πάντα τόσο προσεγμένα που φαίνονται σαν να μην τα έχουν πιάσει χέρια! Η στολή όμως για την εγγονούλα σου είναι το κάτι άλλο, το εξαιρετικό, το τόσο όμορφο και με τόσες λεπτομέρειες που μας άφησε πάλι άφωνες, όπως λέει και η Χαρούλα πιό πάνω.
    Γειά στα άξια χεράκια σου, φίλη μου!! Θα ανυπομονώ πάντα να δώ και να διαβάσω νέα σου ανάρτηση και φυσικά να θαυμάσω τα έργα σου, όποια κι αν είναι αυτά θα είναι πάντα εξαιρετικά!
    Φιλάκια πολλά, και πολλές ευχές για το νέο έτος. Υγεία και αγάπη να έχεις πάντα γύρω σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαν χαίρομαι για τη συχνη ιτερνετική επαφή αυτών των ημερών ,δεν με κουράζει αντιθετα με χαροποιεί Επιθυμώ κι εγώ να δίνουμε συχνο παρόν στην μαγικη αυλή μας Φιλάκια πολλά και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια χαρα και για σένα πολλές αγκαλίτσες και φιλάκια με την μικρούλα σας!!!

      Διαγραφή
  10. Είμασταν σε χειμερία νάρκη τόσο καιρό και αυτή η ανάρτησή σου μας ξύπνησε. Η κάθε εικόνα έπεφτε σαν βόμβα. Εμείς που λέμε ότι κάτι κάνουμε, τελικά δεν κάνουμε τίποτα. Εσύ δήθεν είσαι αυτή που δεν κάνεις κάτι και μας βγάζεις τα μάτια. Να συνεχίσεις να μας ξυπνάς που και που. Σε ευχαριστούμε για τις ομορφιές που μας χαρίζεις. Καλή Χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντε βρε Νατάσα τι λές; πότε ήρθα και σε ξύπνησα και τι το διαφορετικό έκανα από όλους εσάς εκτός της αποκριάτικης στολής που ήταν αποτέλεσμα δώρου χριστουγεννιάτικου Σε ευχαριστώ για τα γεμάτα ενθουσιασμό σχόλια σου όσο να'ναι με κάνουν χαρούμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πραγματικά χαίρομαι που είσαι εδώ Εφη μου αν και εγώ δεν σε γνωρίζω από τις ΄΄χρυσές΄΄μέρες του blogging αλλά αργότερα προστέθηκα και άρχισα δειλά να φτιάχνω ότι μπορώ!!
    Και βέβαια θαύμασα και έμαθα πολλά από πολλές φίλες !!
    Εσύ έχεις το μαγικό χάρισμα να κάνεις άψογη δουλειά με όλα τα στοιχεία που δίνουν αρχοντιά στις δημιουργίες σου !!
    Την παράσταση πάντα κλέβουν ότι φτιάχνεις για τα κοριτσάκια σας!!Εκείη φαντασία σου απογειώνεται και το αποτέλεσμα είναι τέλειο μα τέλειο !!
    Να είσαι καλά Εφη μου και να έχεις μια καλή νέα χρονιά με τους αγαπημένους σου ανθρώπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Νικόλ κι εγώ εχω την χαρά που μιλάμε έστω και ιντερνετικά !!! οι δικές μου δημιουργίες είναι μάλλον "σφικτές" ενώ εσύ ότι δημιουργείς είναι για να χαρίζει αγάπη σε όσους την έχουν ανάγκη και θέλει μεγάλη καρδιά αυτό και διάθεση Παρούσα σε οτι σε ζητηθεί.. Ευχαριστώ για τα όμορφα σχολία σου και την εκτίμηση σου να είσαι καλά και ο καινουργιος Χρόνος να εκπληρώσει πολλές από τις επιθυμίες σου Πάντα με υγεία και καλοτυχία!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Μα τι ομορφιές είναι αυτές ,Έφη.Είναι σα να μην τις έπιασε χέρι ,νεραϊδένιες!Η στολή της κούκλας σου υπέροχη και πρωτότυπο δώρο...Χριστουγέννων.Καλή χρονιά σου ευχόμαστε από καρδιάς, με μια μεγάλη αγκαλιά και από τις δυο μας και πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια μου αγαπημένα !!!! Χαίρομαι και απολαμβάνω τις επισκέψεις σας !!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα σχόλια σας και χαίρομαι που σας άρεσαν Με πολλή αγάπη σας ευχομαι καλή χρονιά με υγεία και να εκπληρωθούν όλα όσα επιθυμείτε φιλάκια πολλά μικρές μου χρυσοχέρες!!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες δημιουργίες!
    Ετοιμη και η στολή για τις Απόκριες.
    Καλη Πρωτοχρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Αριάδνη με υγεία και με όλα τα καλά Σε ευχαριστώ για τα ομορφα σχόλια σου και την επίσκεψή σου!!! Για τις Αποκριές απαλλαγμένη από την μία στολή χαχα

      Διαγραφή
  15. Θα συμφωνήσω με τη Χαρα παραπάνω. Καμια δεν καταφερνει ό,τι καταφερνεις εσυ!! Τι απιστευτα πραγματα είναι πάλι αυτα; όνειρο!!!
    Και η φορεσιά και τα στολίδια!... δεν το πιστεύω ότι φοβόσουν το κρακελέ! Που κι αυτο τέλειο έγινε!!
    Ευχομαι ο νέος χρόνος να φερει τα καλύτερα σε όλη την οικιγένεια και ιδιαίτερα στις μικρες σας νεράιδες! Υγεία, αγάπη, χαμόγελα και έμπνευση!!
    Φιλιά πολλά-πολλά!! Να οερασετε υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Νίκη σε ευχαριστώ για τον γεματο εκτίμηση σχολιασμό σου Να είσαι καλά !! Τα φιλια μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  16. Πόσο χαίρομαι που γύρισες και σε διαβάζω και απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου και τις καταπληκτικές δημιουργίες σου !!!! Κι εγώ έχω σημειώσει απουσίες λόγω άλλων υποχρεώσεων, αλλά πάντα προσπαθώ να διαβάζω τις φίλες γιατί προτιμώ κατά πολύ το μπλόγκ απ το ΦΒ. Οι λάμπες και τα μενταγιόν έγιναν απίθανα και βέβαια και το άλλο στοιχείο σου, η ραπτική, μας αποτελείωσε !!!!Ότι καλύτερο εύχομαι το νέο χρόνο για το σπιτικό σου και να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!!!! Και με την πρώτη ευκαιρία, τώρα που πήρες φόρα...ανάρτηση !!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα από την καρδιά μου Ράνια αντεύχομαι για μία καλη χρονιά που να χαρίζει υγεία σε όλους σας καλή τύχη και πολλές πολλές χαρούμενες στιγμές!!! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!!! Φιλάκια εορταστικά με αγάπη

      Διαγραφή
  17. Ω!!!έΦΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΈΝΗ!
    Τι με έπιασε και σας κάνω ποδαρικό φέτος;
    Μια βιαστική καλημέρα, αυτή τη στιγμή και θα επανέλθω, αναλυτικά με την χαρά που ότι επανήλθες!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΌΜΟΡΦΗ!!!!
    Θα επανέλθω!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω .... καλή μου Βαρβάρα !! Σου ευχομαι όλα τα καλά του κόσμου σε σενα και στην οικογένειά σου και ιδιαίτερα στα μικρά λατρεμενα πλασματάκια !! φιλάκια Σε ευχαριστώ για την βιαστικη επίσκεψή σου χα χα χα

      Διαγραφή
  18. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι να πω που δεν βρίσκω λόγια προκειμένου να εκφράσω το θαυμασμό μου;
    Εφούλα μου, δηλώνεις ειρωνικά ότι είσαι παινεσιάρα αλλά είσαι Ανυπόφορη!
    Ναι, σωστά διάβασες, Ανυπόφορη!!!
    Θα αναρωτιέσαι γιατί σε αποκαλώ έτσι και με το δίκιο σου βέβαια...
    Κυρία μου, δε μπορεί να φτιάχνεις αριστουργήματα, να τα παρουσιάζεις έτσι απλά, να εντοπίζεις κάποιες φορές ελαττώματα ανύπαρκτα, να μπαίνω να θαυμάσω και να με αφήνεις με το στόμα ανοιχτό, δεν υποφέρεσαι, τέλος!!!
    Οπουδήποτε κι αν έβλεπα τις εξαιρετικές δημιουργίες σου θα καταλάβαινα αμέσως ότι είναι δικές σου! Να σταθώ σ' αυτά που είδα τώρα και τα χάζευα πολλή ώρα, φινέτσα, εφευρετικότητα, λεπτοδουλειά κι εξαιρετικό αποτέλεσμα όσον αφορά τα εορταστικά σου! Για τη στολή από το καπέλο ως το γάντζο και το φόρεμα, καταπληκτική!!!
    Γλυκιά μου, χαίρομαι τόσο πολύ που σε βλέπω ξανά με τις μαγικές σου ικανότητες! Εύχομαι να γλυκάνει με τον καιρό η πονεμένη σου ψυχούλα, να σου δώσει ο Μεγαλοδύναμος αντοχή, δύναμη κι υπομονή, καταλαβαίνω πόσο δύσκολα περνάς...

    Καλή χρονιά, υγεία κι ευλογία σε σένα και τους αγαπημένους σου!

    Φιλάκια γεμάτα αγάπη πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. e423dad9fa5fe00b166da72e2cc76e6f
    website kurma
    website kurma
    sms onay

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Thank you for your explanation, very good content. 09a7e8de73036c307be4fb97ffd4c667
    altın dedektörü

    ΑπάντησηΔιαγραφή