Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Η ώρα μετριέται με stencil , mdf και πάστα...

 Μετά το ύφασμα το ξύλο.......

            Το ξύλο είναι ένα υλικό που μαζί με  τον  πηλό  με αγαπούν και τα αγαπώ!!! Θα ήταν τέλειο  να γνώριζα όλα τα μυστικά τους και να τα επεξεργαζόμουν σύμφωνα με τα δικά μου θέλω. Με τις  πενιχρές μου γνώσεις όμως προσπαθώ  και με λίγη επιμονή  πάντα τα έφερα εις πέρας  άλλοτε   με μικρή και άλλοτε με ικανοποιητική επιτυχία.Μέσα από αυτές τις δημιουργίες έπαιρνα χαρά και ένοιωθα  ότι δίνω αγάπη σ' αυτόν που το προόριζα. Τα  τελευταία χρόνια τα περισσότερα ήταν εμπνευσμένα από τις μικρούλες μας  την Λήδα και την Αλκηστη και η χαρά της δημιουργίας  ήταν πολλαπλάσια.Τώρα  σε ότι κάνω,  υπάρχει μία  αποστασιοποίηση,  κατ'αρχήν δεν έχω αισθήματα , και ζωηράδα,  απλά γεμίζω τις ώρες  μου  Είναι αυτό που λένε πολύ δουλειά λίγη σκέψη....τέλος πάντων .

       Το ξελόγιασμα του Pinterest δεν σταματά  .Ολες οι ιδέες και οι κατασκευές του κόσμου χορεύουν μέσα στην οθόνη του υπολογιστή και σε παρασύρουν σε  όμορφα μονοπάτια δημιουργικής  φαντασίας .

      Σε μία από αυτές τις περιπλανήσεις μου πριν δύο χρόνια ένα ρολόι made in Rusia  μου έκανε  κλικ.... και είχα αποφασίσει να το  κάνω .Πρώτη μου φροντίδα  να βρω το ίδιο stencil .Δεν   άφησα  eshop για eshop  μέχρι που σκέφτηκα να απευθυνθώ και στην Ρωσική αγορά, εδώ θέλω πολλά χα χα χα  ευτυχώς που δεν το επιχείρησα!! Το όλο πράγμα ατόνησε ..ξεχάστηκε  μέχρι που πριν 3 μήνες  τυχαία  βρήκα περίπου το ίδιο σε κάποιο  κατάστημα  εδώ στη Ελλάδα. Το stencil και η πάστα  μαζί με τους δείκτες  ήρθαν στην κατοχή μου. Η   μικρή περιπέτεια με  τους κύκλους του ρολογιού δεν με αποθάρρυνε  Από την δυτική άκρη της πόλης αγοράστηκε το MDF και στη ανατολική άκρη  κόπηκαν  τα 2 κομμάτια με ειδικό μηχάνημα!!   Η δε  μεταφορά μου  έγινε  με  την  διακριτική βοήθεια  συγγενών !!!   Το τέλειο αποτέλεσμα  της κοπής όμως, με δικαίωσε.

  
Αριστερά, το πίσω μέρος του ρολογιού με την θέση για τον μηχανισμό και δεξιά  η εφαρμογή του stencil με πάστα διαμόρφωσης...

Ο δεύτερος κύκλος σε υπόλευκο χρώμα έτοιμος  να δεχθεί τα ξύλινα  λατινικά γράμματα Πολύ δύσκολη η εύρεσή τους  στο επιθυμητό μέγεθος,  οπότε  από τύχη(σε τέτοιες περιπτώσεις  έχω την τύχη του  πάπιου Γκαστόνε) βρήκα στην Καβάλα  μια επιχείρηση που  κόβει  με λέιζερ  ότι σχήμα της ζητηθεί ...
Το  κορδόνι  βάφτηκε  στο επιθυμητό χρώμα  και κολλήθηκε  στην άκρη του πρώτου κύκλου..



Το σχέδιο που μου έκανε "κλικ..όπως προείπα" είχε   μία όμορφη ξύλινη  απόληξη... που  φυσικά δεν ήταν δυνατόν να γίνει ή να βρεθεί κι έτσι  δούλεψε η ανάγκη της φαντασίας με  "μάλλον "ικανοποιητικό αποτέλεσμα.

Σε όλο τον λευκό κύκλο  έγινε μια ελαφρά φωτοσκίαση ,έτσι για ομαλό δέσιμο των  δύο χρωμάτων..
Εδώ είναι η πιο σωστή απόδοση χρώματος του ρολογιού
Από τις πολλές δοκιμασίες  επεξεργασίας  έχασα   το χρώμα.... που με τόσο κόπο κατάφερα να το αποδώσω  όπως το φαντάστηκα!!!

       Μετά το βάψιμο των δεικτών σε σκούρο γκρι  ,την τοποθέτησή  τους  και το λουστράρισμα  για σφράγισμα του χρώματος έτοιμο και αναρτημένο στην μόνιμη θέση  στην κουζίνα μας...
Αυτό είναι το ρολόι που είχα για "μπούσουλα"  αφαιρώντας ή αλλάζοντας κάποια στοιχεία του....


24 σχόλια:

  1. ΟΜΟΡΦΟ ΡΟΛΟΙ !!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!🎇🎇🎇🎇🎇🎉🎉🎉🎉🎉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πο πο ,Έφη ,υπέροχο και να πούμε την αλήθεια μας άρεσε πολύ περισσότερο η δική σου εκδοχή ,είναι πιο κομψό ,πιο φινετσάτο.Υπέροχο το χρώμα ,εμείς το αγαπάμε πολύ,ταίριασε πολύ όμορφα στην γωνιά του.Δεν περιμέναμε τίποτε λιγότερο.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια μου καλά σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας που μου χαρίζουν ενα χαμόγελο που το 'χω τόσο ανάγκη Καλές δημιουργίες Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  3. Έφη μου πολύ όμορφο το έφτιαξες, πολύ πιο όμορφο από αυτό που είχες δει.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη σου στέλνω την αγάπη μου για την τιμη που μου κάνεις με το όμορφο σχόλιο σου!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο Έφη μου!!!
    Το σχέδιο, το χρώμα, η φινέτσα του... Χαλάλι ο κόπος σου!

    Την τύχη του Γκαστόνε να έχεις πάντα στη ζωή σου!

    Φιλάκια πρωινά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου το ευχαριστώ μου είναι τόσο λίγο μπροστά στην δική σου εκτίμηση που εισπράττω απο τα αγαπησιάρικα σχόλια σου!!! Και μάλιστα σχολίασες και στις τρεις αναρτήσεις μου Μου λείψατε όλες στην όμορφη γειτονίτσα μας Πολλά από τα καλλιτεχνικά σπιτάκια έχουν αραχνιάσει ή έχουν κλείσει.Μαιρούλα μου έδωσες πολύ χαρά για όλα Να είσαι καλά και να μας διηγείσαι ιστορίες από τα παλιά.. Φιλάκια πολλά , καλό σου βράδυ καλή μου φίλη

      Διαγραφή
  5. Πολυ όμορφο με ωραίες επιλογές χρωματικών τόνων!
    Χαίρομαι που τα ξαναλέμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα για την επίσκεψή σου Προσπαθώ να ξαναμπώ στους παλιούς ρυθμούς μου είναι αρκετά δύσκολα ομως για μένα που ποτε πια δεν θα είναι το ίδιο μετα την απώλεια του Καλό σου Βράδυ

      Διαγραφή
  6. Τώρα αν πω ότι το δικο σου είναι πολύ πιο ωραίο, δεν θα με πιστρψεις κι όμως έτσι είναι .
    Ξέρω την τέλεια δουλειά που κάνεις με κάθε λεπτομέρεια.
    Εύχομαι να ξαναβρείς την όρεξη σου για δημιουργίες και να περνάς τις ώρες σου ευχάριστα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εφη μου χαίρομαι που επανέρχεσαι στην δημιουργία , έστω και με αργούς ρυθμούς !!
    Αλλωστε πάντα θαυμάζω το τρόπο που περιγράφεις και ακόμα πιο πολύ την υλοποίηση των έργων σου !! Το έγραψα και στη Χρυσάνθη ότι εσείς οι δυο είστε οι Κυρίες που θαυμάζω απέραντα για πολλούς λόγους !!
    Το έργο σου βέβαια είναι έργο τέχνης , άψογη δουλειά , τέλειο αριστοκρατικό χρώμα !!
    Σου εύχομαι η Ανοιξη να σου φέρει καλύτερες μέρες φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Έφη μου!
    Με το που διάβασα, ρολόι, η σκέψη μου πήγε χρόνια πίσω, στο μοναδικό δημιούργημά σου με πηλό, εκείνο το γιορτινό αρκουδάκι με την κουβερτούλα του, που ήταν για καλό σκοπό; θυμάσαι;
    Τότε ήταν που πρόσθεσα το blog σου, δεξιά στο δικό μου και έκτοτε, είναι εκεί.Και δεν μπόρεσα και να το αποθηκεύσω σωστά.Ακόμα...
    Άκου, είναι σημαντικό που απασχολείς τη σκέψη σου.Αυτό μόνο.
    Το επιτοίχιο ρολόι σου έγινε τέλειο σαν κάθε τι που πιάνουν τα χεράκια σου!
    Η παλέτα δημιουργίας σου, αυτό μας έχει διδάξει χρόνια τώρα!
    Να είσαι πάντα καλά!!!Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι αυτο ειναι που ξερεις να κανεις καλα και ηταν ο καιρος να το τολμησεις.. φιλεναδα..και πραγματι μας εδωσες χαμογελα θαυμασμού οπως για καθε τι που δημιουργείς.. μην βιαζεσαι ..παρε τον χρόνο σου ..σιγα σιγα θα ξεκινησει το ενδιαφερον σου για δημιουργιες ..που απασχολουν το μυαλό.. και τα χερια σου..!!
    Το ρολόι σου εγινε πολύ καλύτερο απο το προτυπο του.. εχει την φινετσδα που εχουν ολες σου οι δημιουργιες.. !! χαιρομαι που σε βλεπω παλι εδω..!!
    Να είσαι καλα Εφη μου και να προσεχεις τον εαυτο σου..την αγαπη μου παντα..θα τα πούμε φιλακιαα!!







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα συμφωνήσω κι εγώ, η δική σου εκδοχη είναι ωραιότερη! Πιο κομψο και λεπτοδουλεμένο κι όπως πάντα καλόγουστο!
    Μπραβο!
    Συνέχισε να δημιουργείς, όσο κι αν δεν εχεις διάθεση. Η δημιουργία είναι φαρμακο, εστω και για λίγο...
    Σ' αγαπάμε, να το θυμάσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το είπες και το έκανες. Το βλέπω και δεν το χορταίνω. Έγινε φανταστικό. Το στένσιλ ο χρωματισμός, όλες οι λεπτομέρειες τέλεια. Ε! δεν μπορούσε να γίνει και καλύτερο!! Μπράβο Έφη, συνέχισε!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλη μου αν ήμασταν κοντά νομίζω θα κάναμε παρέα συνεχώς, έχουμε μάλλον τα ίδια βίτσια!! Υπέροχες οι κατασκευές σου πάντα και πολύ προσεγμένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι έγινε ένα υπέροχο κομψό ρολόι από τα χρυσά σου χεράκια!!!
    Θερμά συγχαρητήρια!
    Πολλά φιλιά και ευχές για ένα καλό και δημιουργικό μήνα Εφάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εφάκι μου, είναι πολύ κοντά σου πια η Βουλγαρία. Από τον καινούργιο μεθοριακό σταθμό της Κομοτινής, μόνο 2 ώρες η υπέροχη Φιλιππούπολη με ΙΧ γιατί ακόμα τα πούλμαν και τα φορτηγά απαγορεύονται.
    Σου εύχομαι να πας, είναι υπέροχα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ειναι υπεροχοοοοοοοοοοοοοοοο κ γω σε λιγο καιρο θα κανω ενα μεγαλο κ μου δωσες ιδεα να βαλω κορδονιιιιιιιιιιι ποσο χαιρομαι σ ευχαριστωωωωωωωωωωωωω φιλακιααααααααααα καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημένη μου Έφη, χίλια ευχαριστώ για τα τόσο επαινετικά σου λόγια! Με συγκίνησες πολύ! Χαίρομαι που σε αποσπώ από την καθημερινότητα με τα μύρια προβλήματα. Παρακαλώ για σένα να είσαι γαλήνια και να αντλείς την χαρά από τα πανέμορφα παιδιά και εγγόνια σου!
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εφη μου εκπληκτική και αυτή η δημιουργία σου και το αποτέλεσμα άψογο και μακράν καλύτερο του πρωτοτύπου !!! Η δημιουργία είναι θεραπευτική και όχι μόνο γιά τον δημιουργό αλλά και γιά όσους έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τα δημιουργήματά του...Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητηρια γΙα τη δημιουργια σου ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΙΝΕ!!!!!⛵ Πέρασα να σου ευχηθω καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να περάσεις με υγεία και όμορφες στιγμές ⛵

    ΑπάντησηΔιαγραφή