Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Οι ΜΕΤΑΞΩΤΟΙ μου

                Αυτές οι   7Ο μέρες  είναι που χαράζουν και ματώνουν την ψυχή μου τόσο βαθιά,  που με κόπο προσπαθώ να κρατήσω στην επιφάνεια τα  68 χρόνια  που πέρασαν,  για να μην πέσουν στα τάρταρα της λήθης.
 Η, δίχως σκαμπανεβασμάτα φυσιολογική  ζωή μου, δούλευε με κανονικούς ρυθμούς  σε όλους τους τομείς,  παιδί, κοπέλα,σύζυγος,μανούλα, μαμά και τέλος γιαγιά!!Παρ' όλη την θλίψη και τον πόνο ,  δεν αισθάνομαι  και τόσο άτυχη   Ακόμη κι εδώ,  έγιναν  "φυσιολογικά" άδικα (για μας) μεν ,φυσιολογικά δε. Η παρηγοριά αλλά και η υπερηφάνεια μου είναι ότι είχα την τύχη  να ζω ανάμεσα σε δύο πρόσωπα που με προσδιόρισαν   μια για πάντα , την μαμά μου και αυτή με την σειρά της παρέδωσε  την σκυτάλη στον Αλκη  .
 Ηταν και οι δύο Μ Ε Τ Α Ξ Ω Τ Ο Ι
 Φυσικά δεν είναι δικό μου  το προσωνύμιο  αυτό,  το ένοιωθα μέσα μου αλλά   δεν είχα την ικανότητα  να το προσδιορίσω. Κάποια μέρα ,  όμως μέσα από ρουτίνικο σερφάρισμα  μου στο F.B.η εξαιρετική  ΚΛΑΥΔΙΑ  ΜΑΜΑΛΗ  που   πάντα ανεβάζει στην σελίδα της θαυμάσια κείμενα   ανέφερε  την  λέξη αυτή που και η ίδια την  δανείστηκε από μία συνέντευξη του αείμνηστου Νίκου Καρούζου:(Το κείμενο αξίζει να διαβασθεί)
«Μεταξωτοί άνθρωποι». Μιλούσε για κάποιους χωρικούς που είχε συναντήσει στη Λέσβο. Αγράμματοι ήταν, αλλά σοφοί. Και, προπάντων, τρυφεροί με τους άλλους. Απαλοί, χωρίς γωνίες που κόβουν, χωρίς καχυποψία, δίχως έπαρση και επιθετική ειρωνεία που πληγώνει. Μεταξωτοί άνθρωποι; ΜΟΥ ‘ΜΕΙΝΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ. Χαράχτηκε μέσα μου. Κι από τότε ένα νέο κριτήριο λειτουργεί στις αξιολογήσεις μου για τους ανθρώπους: η συμπεριφορά και η στάση τους σε «ασήμαντα» πεδία της καθημερινότητας. Αυτά που συνήθως τα προσπερνάμε ή δεν τα παρατηρούμε, γιατί δεν μας απασχόλησαν ποτέ οι εκφάνσεις της «μεταξωτής συμπεριφοράς». ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ ΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ένα συμπαγές όλον, αλλά ένα αντιφατικό σύνθεμα, στο οποίο συνυπάρχουν «μεταξωτά» στοιχεία και ακάνθινες απολήξεις. Γι' αυτό και είναι κάπως παρακινδυνευμένα τα άμεσα και οριστικά συμπεράσματα για το «είναι» των ανθρώπων. ΠΑΡ’ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΩ την εξαγωγή συμπερασμάτων παρατηρώντας μικρές «ασήμαντες» κινήσεις στις παρέες, στον εργασιακό χώρο και στο «δάσος» του κάθε μέρα, όταν συγχρωτίζομαι με αγνώστους. Και συνήθως δεν πέφτω έξω. Διότι τα γνωρίσματα αυτά αποκαλύπτουν πειστικά τον εσωτερικό κόσμο του άλλου. Τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό. ΦΕΡ’ ΕΙΠΕΙΝ «ΣΚΛΑΒΩΝΟΜΑΙ» ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ που δεν ορμάνε να πιάσουν την καλύτερη θέση στο τραπέζι μιας ταβέρνας. Θεωρώ την κίνηση αυτή απότοκο καταγωγικής ευγένειας και γενναιοδωρίας, η οποία αδιαφορεί για το ιδιωφελές και συμφέρον. Αντίθετα, οι άνθρωποι που σπεύδουν φουριόζοι για μια καλή θέση καταχωρίζονται μέσα μου σαν αρπακτικά. Και -το 'χω παρατηρήσει- έτσι συμπεριφέρονται, σαν αρπακτικά, και σε άλλα ζωτικά και κρίσιμα πεδία. ΚΑΠΟΤΕ ΒΡΕΘΗΚΑ Σ’ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ, στο οποίο κυριαρχούσαν οι «επώνυμοι». Απέναντί μου καθόταν ένας πολύ γνωστός καλλιτέχνης, μεγάλο όνομα, ο οποίος ούτε φλυαρούσε ούτε ακκιζόταν όπως κάποιοι άλλοι στη συντροφιά. Όταν άρχισαν να καταφθάνουν τα πρώτα κοινά πιάτα, ήταν ο μόνος που δεν επέπεσε για να εξασφαλίσει τη μερίδα του, αλλά ρωτούσε τους διπλανούς του και μοίραζε πρώτα στους άλλους και μετά, ό,τι έμενε, κρατούσε για τον εαυτό του. «Μεταξωτός άνθρωπος», σκέφτηκα. Η ΜΕΤΑΞΩΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ - ή κυρίως- στο σαβουάρ βιβρ και στους «καλούς τρόπους» εν γένει. Τέμνεται σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά δεν αποτελεί αποτύπωμα διδαχθείσης μεθόδου για το φέρεσθαι. ΕΔΩ ΤΟ «ΜΕΤΑΞΙ» ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΦΥΕΣ ή προϊόν δουλεμένου χαρακτήρα. Είναι ο τρόπος που ο άλλος βλέπει τους συνανθρώπους του. Είναι η θέαση του κόσμου χωρίς τα εγωιστικά γυαλιά του προσωπικού ωφελιμισμού. Είναι, ευρύτερα, η υποταγή του ατομικού συμφέροντος στη συλλογικότητα, χωρίς βέβαια η «μεταξωτή συμπεριφορά» να φτάνει σε σημείο υπονόμευσης προσωπικών δικαιωμάτων και δικαίων. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΔΙΚΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ. Όμως, προσέξτε μια λεπτή απόχρωση: ποτέ ένας «μεταξωτός άνθρωπος» δεν νιώθει κορόιδο, όταν άλλοι τον προσπερνούν -στη σειρά μιας καντίνας ή στην ιεραρχία- χρησιμοποιώντας αθέμιτα μέσα και μεθόδους. Το «άφες αυτοίς» είναι ριζωμένο μέσα του. Αποτελεί μέρος του αξιακού του κώδικα. Ξέρει τι γίνεται στην «αγορά». Αλλά συνειδητά δεν συμμετέχει στο εξοντωτικό αυτό παιχνίδι. Απέχει χωρίς να κλαυθμυρίζει.
Δεν πίστευα  αυτό που διάβαζα γιατί σκιαγραφούσε τον χαρακτήρα των δικών μου ανθρώπων  στην κυριολεξία και ιδιαίτερα του Αλκη και την ζωή του όλη .Ηταν  γνωστό σε  όλους  τους φίλους, συντοπίτες,συναδέλφους    και συγγενείς ο ακέραιος χαρακτήρας του,  η μεγάλη του "καρδιά" η αγάπη που απλόχερα σκορπούσε δίχως ανταπαίτηση .Το χαμόγελό   και η φιλοξενία του ήταν το  σήμα  της αναγνώρισης του. Γινόταν με τη  μία η ψυχή  της παρέας.
Πάντα φρόντιζε πρώτα για τους άλλους και  ελάχιστα   έως καθόλου  τον  εαυτόν του.Αεικίνητος, ζωντανός ,πρόθυμος,   έδωσε τα πάντα στα  κορίτσια μας και είμαι σίγουρη ότι θα είναι  και αυτά άξιοι συνεχιστές του.
Τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά γνωρίσματα είχε και η μητέρα μου με την γυναικεία όμως  τρυφερότητα της.Έμοιαζαν απίστευτα  οι δυο τους κι εγώ από την μία αισθανόμουν χαρά αλλά και άβολα συγχρόνως ,διότι  υστερούσα κατά πολύ  και από  τους δύο.
Το κενό δεν  θα αναπληρωθεί ποτέ, ξέρω ότι μαθαίνεις να ζεις με αυτό αλλά τίποτα δεν θα  είναι το ίδιο.  Η ζωή μου σταμάτησε εδώ,δεν συνεχίζεται........ Γίνεται  όμως και θα γίνεται μία προσπάθεια για έναρξη νέου τρόπου επιβίωσης, με νέα δεδομένα άγνωστα για την ώρα,έχοντας οδηγό τις φωτεινές ακτίνες που εκπέμπουν ανελέητα οι μικρούλες μας Άλκηστη & Λήδα και  φυσικά την αγάπη για τα παιδιά μας την Βιβή την Χαριτίνη και τον Στέλιο .
           Ολα  τα  παραπάνω τα έχω αναφέρει σαν εξορκισμό του πόνου μου για την μη παρουσία του παππού Αλκη (ήταν κάτι που το πρόσμενε με χαρά  και ανυπομονησία )  την Τρίτη  11 Σεπτεμβρίου στον σχολικό αγιασμό   όπου   το ΑΛΚΗΣΤΑΚΙ μας θα πάει  στην Α' Δημοτικού!!!!




44 σχόλια:

  1. Είσαι τυχερή που είχες αυτούς τους ανθρώπους στη ζωή σου!
    Δεν έχω συμβουλές να σου δώσω, παρά μόνο να αντλήσεις δύναμη από όπου εσύ νομίζεις πως μπορείς και να συνεχίσεις να ζεις, αν και ποτέ δεν θα είναι το ίδιο!
    Στέκομαι μόνο στο πρωτάκι της οικογένειας που πιστεύω είναι μια μεγάλη δύναμη, αφού σε λίγο καιρό, θα παρακολουθείς να γράφει και να διαβάζει μόνη της!
    Γράφεις πολύ σωστά:Νέα δεδομένα, άγνωστα για την ώρα.Εδώ ακριβώς σου εύχομαι καλή δύναμη!
    Και χαίρομαι που επανήλθες, αυτό είναι θετικό βήμα!
    Έχεις τη σκέψη μου!
    Καλό παράδεισο στον Άλκη σου.Να είστε όλοι γεροί να τον θυμάστε. Η σκέψη είναι...σαν παρουσία.
    Η οδύνη, η θλίψη, ο πόνος , ο θυμός, είναι όλα ανθρώπινα.Αλλά και η ελπίδα.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βαρβάρα !!Ευχαριστώ για τα τόσα όμορφα αλλά και αληθινά που μου γράφεις Σου στέλνω την αγάπη μου

      Διαγραφή
  2. Έφη μου δεν υπάρχουν λόγια παρηγοριάς για μια τέτοια απώλεια.
    Τα παιδιά και οι εγγονούλες σου θα σου δώσουν το στήριγμα που χρειάζεσαι.
    Λυπάμαι πάρα πολύ .
    Σου στέλνω την αγάπη μου και μια ζεστή αγκαλιά.
    Καλο παράδεισο στον σύζυγο πατέρα και παππού Άλκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Ρένα Αλλά ακόμη και οι μικρές δύσκολα παίρνουν τον πόνο μακρυά...Και όσο περνούν οι μερες τα πραγματα δυσκολεύουν περισσότερο..... τα σημάδια του όπως είναι φυσικό είναι παντού εντονα και ανεξίτηλα!!Σε ευχαριστώ πολύ Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Εφη μου τους ΄΄μεταξωτούς΄΄ ανθρώπους που έζησες μαζί σου θα τους θυμάσαι πάντα και να είσαι σίγουρη ότι μέσα από αυτές τις απουσίες θα βρείς το φως και θα συνεχίζεις !! Καλό ταξίδι στον Αλκη .
    Οι μικροί σου ήλιοι θα σου δείχνουν μόνο το φως να είσαι σίγουρη , τρια χρόνια μετά την απώλεια είναι το πιο ισχυρό γιατρικό !!1 Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ Σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση και τα παρηγορητικά λόγια σου Να είσαι καλά και να περνάς ευχαριστες μέρες. φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Οι μεταξωτοί άνθρωποι μένουν για πάντα στη μνήμη μας όσο ζούμε και πρέπει να αισθάνεσαι ευτυχής που υπήρξαν στη ζωή σου. Να είσαι καλά να χαίρεσαι τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου !! Τα φιλιά μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Ρανια πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου τυχερό που ήμουν ανάμεσά τους .Ομως τώρα αισθάνομαι μετέωρη και μόνη αν και έχω γερό στήριγμα τα κορίτσια μου που προσπαθούν κι αυτές να αντιπαλέψουν τα δικά τους συναισθήματα.Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Έφη μου οι μεταξωτοί άνθρωποι που υπήρξαν στη ζωή σου θα συνεχίσουν να ζουν μέσα στην "μεταξωτή" σου καρδιά. Είσαι τυχερή που τους είχες και είμαι σίγουρη πως όσα βίωσες και διδάχτηκες από αυτούς τα μεταδίδεις και εσύ στην οικογένειά σου και στους γύρω σου, ακόμα και σε μένα που σε έχω γνωρίσει μέσα από αυτόν εδώ το χώρο, πάντα εδώ κάτι καλό έχω να διαβάσω και να αποκομίσω. Είσαι ένας σπουδαίος άνθρωπος!
    Καλή πρόοδο στο πρωτάκι σας!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Καλημέρα Ελένη με πολύ αγάπη!!!Τα λόγια σου με συγκίνησαν και ανακούφισαν κάπως τον πόνο που όσο περνά ο καιρός γίνεται όλο και πιο δυνατός! Σε ευχαριστώ πολύ που μου αφιέρωσες λίγες αλλά αγαπησιάρικες γραμμές εκτίμησης Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Λυπάμαι Έφη μου που έχασες έναν τέτοιο άνθρωπο. Καλό παράδεισο να έχει. Εύχομαι καλή δύναμη να είσαι καλά να δημιουργείς και να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου! Καλή σχολική χρόνια στη μικρή σου Άλκηστη. Καλή πρόοδο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέτυ μου σε ευχαριστώ για την παρηγοριά και τις ευχές σου! Να είσαι καλά και να μας χαρίζεις όμορφα δειλινά, πετροδημιουργίες και ότι εσύ νομίζεις ότι μπορεί να χαϊδέψει τα μάτια μας Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. ΑΓαπημένη μου Εφη,μόλις χθες εμαθα απο τη Σωσώ και ήμουν ετοιμη να σου γραψω ταν ειδα την ανάρτησή σου. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,γιατί και για μένα ήταν κεραυνός εν αιθρία.Δεν είχα ακουσει κάτι πριν,δεν ειχα υποψιασθεί το παραμικρό... Καταλαβαίνω τι βιώνεις και πόσο δύσκολα περνάει ο καιρός οταν εχεις συνηθίσει το "ΜΑΖΙ".Ομως καλή μου Εφη τίποτα δεν τελειώνει δυστυχώς ή ευτυχώς, η ζωή θέτει τους δικούς της όρους και όρια και συνεχίζεται απρόσκοπτα. Θάναι πάντα εκεί με τις "πατημασιές" που άφησε σ ολους σας και θάναι η κουβέντα στα γιορτινά γεύματα,ενω η πληγή της απουσίας θάναι πάτα εκεί να σας θυμίζει αλλά και να γεμίζει απο χαρές απο τη συνέχειά του(σας). Θα αισθάνεσαι για δύο,θα βλέπεις για δύο,θα χαίρεσαι και θα λυπάσαι για δύο αλλά θα προχωράς όπως θάθελε να κάνεις εκείνος! Ευχομαι νάναι αιωνία του η μνήμη και το Αλκηστάκι νάχει την πρόοδο και την εξέλιξη που κι εκείνος μαζί μ όλους σας ονειρευόταν. Φιλιά πολλά και μια μεγάλη σφιχτη αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά η έκπληξη μαζί με την ευχαρίστηση της παρουσίας σου ήταν μεγάλη!!!Ετσι είναι όπως τα λες κινούμαι και δρω τώρα σαν να είμαι δύο ανθρωποι μαζί.Ο πόνος όμως είναι για έναν και γίνεται δυνατότερος και τα ίχνη του εντονότερα Εχω δρόμο ( και κλάμα) ψυχής πολύ ακόμη. Σε ευχαριστώ για την απαλή παρουσία σου και τις ευχές σου για το Αλκιστάκη μας Φιλάκια αγάπης πολλά

      Διαγραφή
  8. Συλλυπητήρια Εφη μου, δεν υπάρχουν λόγια. Μεγάλος ο πόνος όταν φεύγουν από κοντα μας οι αγαπημένοι μας, αλλά όταν είναι τετοιας ποιότητας ανθρωποι νιώθουμε τυχεροί που βρεθηκαν πλάι μας, συμπορευτήκαμε και γίναμε κι εμείς κοντά τους καλύτεροι άνθρωποι.
    Τα παιδια και τα εγγόνια σας θα έχουν ένα φαρο στη ζωή τους, ένα αληθινο προτυπο να οδηγεί τα βήματά τους. Στασου κοντά τους να τα καμαρώνεις κάθε στιγμή, είναι η συνέχειά σας στον κόσμο και για εσενα πηγή χαρας κι ελπίδας...
    Καλή σχολική χρονιά για το πρωτάκι σας, πάντα να προοδεύει στη ζωή του!!
    Στέλνω την αγάπη μου και μια μεγαλη αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου είναι γλυκά απαλά ήρεμα βάλσαμο στην ψυχή μου.Πάντα αισθανόμουν τυχερή που σε "γνώρισα" αλλά τώρα ακόμη περισσότερο. Να είσαι καλά Νίκη μου ευτυχισμένη και δυνατή.Το ευχαριστώ μου είναι με αγάπη πολύ Φιλιά εκτίμησης πολλά

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένη μου Έφη δεν ξέρω γιατί αλλά αισθανόμουνα ότι κάτι δεν πάει καλά όσο αργουσες να φανεις. Και τωρα έρχομαι και ξαναρχομαι, διαβάζω και τι να γράψω να σε παρηγορήσω . Εύχομαι μόνο να βρεις τη δύναμη να συνεχίσεις για σένα για τους αγαπημένου σου αλλά και για εκείνον που έφυγε. Σου στέλνω μία μεγάλη και ζεστή αγκαλιά και να ευχηθώ στο πρωτάκι σας να έχει μία καλη και φωτισμένη σχολική χρονιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου πέρασα δύσκολα,αλλά και τώρα τα πράγματα δυσκολεύουν πιο πολύ ο πόνος και η παρουσία του είναι πιο έντονη Σε ευχαριστώ και μόνον η παρουσία σου είναι χαρά για μένα!!! Την Καλημέρα μου με πολυ αγάπη φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Μια αγκαλιά από μένα Έφη μου. Να σκέφτεσαι ότι έφυγε με την σειρά του, ίσως όχι στην ώρα του αλλά με την σειρά του και σου έχει αφήσει πίσω του ρίζες και ριζούλες για να αγαπάς και να φροντίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεκτή η αγκαλιά σου καλό μου Κυκλαμινάκι σε ευχαριστώ για την παρηγοριά .Νασαι καλά φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Καλή μου φίλη, είμαι εκτός Αθήνας χωρίς ίντερνετ και μόλις διάβασα τα δυσάρεστα νέα σου. Καλή ανάπαυση να έχει ο αγαπημένος σου Άλκης και να είστε όλοι καλά να τον μνημονεύετε με αγάπη! Καλή αρχή στην Αλκηστούλα σας! Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάν για την παρουσία σου και για τις ευχούλες για την Αλκηστούλα μας Την καλημέρα μου με αγάπη

      Διαγραφή
  12. Λυπαμαι πολυ Εφη μου. Το μαθα κι εγω πολυ αργα. Ευχομαι να βρεις τη δυναμη να συνεχισεις ετσι οπως θα θελαν οι αγαπημενοι σου ανθρωποι. Θα ρθουν χαρες στη ζωη σου πολλες ακομη. Ενα κομματι της ψυχη σου ομως παντα θα μεινει κοντα σ αυτους που εφυγαν. Ευχομαι να μεινεις δημιουργικη οπως σε ξερουμε και να αντλεις δυναμη μεσα απ αυτο.Μι αγκαλια κι απο μενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε παρακολουθώ και χαίρομαι που ανεβαίνεις αργα αλλά με σταθερά ριζωμένα βήματα.Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες λίγο από τον ανύπαρκτο χρόνο σου και τα παρηγορητικά σου λόγια.Το εκτίμησα πολύ. Μία καλημέρα αγάπης

      Διαγραφή
  13. Έφη μου λυπάμαι πολύ ...τα συλλυπήτήριά μου και μια ζεστή αγκαλια σου στέλνω κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την ζεστή σου αγκαλιά ....αλλά δεν μπόρεσα και το επιθυμω να καταλάβω ποια είσαι Αν θες σε μήνυμα με ενημερώνεις Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Εφη μου ειμαι η Νασια που εχω τα διδυμα ,τον Πετρο και τον Νικολα...φιλια στις εγγονούλες σου και κουραγιο ❤❤❤

      Διαγραφή
  14. Φιλη μου η σκεψη μου όλο αυτόν τον καιρό ηταν μαζι σου..!!ειναι πολύ δύσκολο οταν φευγουν απο κοντα μας οι αγαπημενοι μας...χρειαζεται πολύ κουραγιο που θ θεός όμως το δινει.. γαι να μπορεσουμε να συνεχίσουμε να ζουμε ..για τα υπολοιπα αγαπημενα μας πρόσωπα που μας εχουν αναγκη.
    Το κενο θα ειναι παντα εκεί μεσα σου να θυμασαι την μεταξωτή συμπεριφορα του αγαπημενου σου συντρόφου!!
    Η ψυχή του Θα είναι καπου εκει ψηλα σαν αστερι να σε προσεχει.. θα ειναι ευχαριστημενος Εφη μου να κανεις οτι θα ήθελε και εκεινος..!! Καλό Παραδεισο να έχει ο μεταξωτός σου!!
    Καλή δύναμη σου ευχομαι που σιγουρα θα στην δώσουν τα εγγονακια σου και τα κορίτσια σου!
    Μια σγκαλια και απο μενα με την αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου καλημέρα καλημέρα!! Μια ψυχούλα σαν εσένα μόνο λόγια τρυφερα θα μπορούσε να χαρίσεικαι να γίνουν βάλσαμο έστω και για λίγο .Ο πόνος γίνεται δυνατότερος και η απουσία του εντονότερη δυστυχώς μα υπάρχουν και άλλες δυσκολίες που δεν με αφήνουν να μείνω με τις σκέψεις μου...Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο αλλά εγώ δεν το βλέπω έτσι δεν θα ήθελα να αποσπάται 'ετσι η προσοχή μου...Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το΄ενδιαφέρον σου Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  15. Αγάπη μου γλυκιά, έρχομαι και ξανάρχομαι και δεν πάει τα χέρι μου να αφήσω σχόλιο...
    Πήγα να σου στείλω μήνυμα στο facebook κι εκεί τα ίδια... Δεν ξέρω τί να σου πω... Τί να σου γράψω...
    Μια αγκαλιά μεγάλη κ' αληθινή, μάτια μου! Γεμάτη αγάπη, δύναμη και νοιάξιμο!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου Συριανάκη και μόνον η παρουσία σου γέμισε χαρά (έστω και προσωρινή) Καταλαβαίνω την αμηχανία σου το ίδιο αισθ'ανομαι κι εγώ σε παρόμοιες καταστάσεις Δέχομαι με ευχαρίστηση την μεγάλη σου και αληθινή αγκαλιά.Αντεύχομαι για σένα όλα τα καλά και πολλές χαρές στην ζωή σου ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ πολύ Φιλάκια καλημέρας πολλά

      Διαγραφή
  16. Έφη μου γλυκιά, μπήκα πιστεύοντας ότι θα θαυμάσω κάποια καινούργια σου δημιουργία κι ειλικρινά σοκαρίστηκα...
    Να είναι αναπαυμένη η ψυχούλα του κι ο Μεγαλοδύναμος να σου δίνει υπομονή και κουράγιο.
    Καταλαβαίνω πώς αισθάνεσαι, πώς σκέφτεσαι, τις προσπάθειες που κάνεις για να φανείς δυνατή ενώ η καρδιά σου είναι χίλια κομμάτια. Έχασα κι εγώ τη μητέρα μου πριν έξι μήνες, μέναμε πάνω-κάτω και είναι εξαιρετικά οδυνηρό, πολύ παραπάνω βέβαια για σένα που ήταν ο σύντροφος της ζωής σου...

    Μεγάλη, ζεστή αγκαλιά αγάπης και συμπαράστασης σου στέλνω, καλή χρονιά να έχει η μικρή σας πριγκίπισσα κι εύχομαι στο πρώτο της σχολικό ξεκίνημα να γλυκάνει η σκέψη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Μαίρη σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την παρουσία σου και τα παρηγορητικά λογάκια σου.Κάθε απώλεια δικού αγαπημένου σου είναι μία λαβωματιά που ενω κάποια στιγμή φαίνεται να επουλώνεται οι μικρές αιμορραγίες κάτω από αυτήν σταζουν πίκρα πόνο και κενά που δεν θα γεμίσουν ποτέ.....σε ευχαριστώ επίσης για την ευχούλα σου για το πρωτάκι μας Καλή σου μέρα με πολύ αγάπη!!!

      Διαγραφή
  17. Κορίτσι μου γλυκό, έχω μείνει κι εγώ όπως όλοι άναυδη και πραγματικά δύσκολα μπορώ να εκφράσω πράγματα και συναισθήματα μέσα από μία οθόνη! Σου στέλνω την ειλικρινή αγάπη μου και μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά! Καλή δύναμη αγαπημένη μου, σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μανούλα σε ευχαριστώ για τα ομορφα συναισθήματα που εισέπραξα τα αισθάνθηκα σαν χάδι στο πονεμένο είναι μου Ευχομαι να είσαι καλά δημιουργική και να απολαμβάνεις πολλές χαρές

      Διαγραφή
  18. Συλλυπητήρια γλυκιά μου φίλη!! Μεγάλη απώλεια Έφη μου!! Πιστεύω όμως ότι θα είναι κοντά σας! Θα είναι ο Άγγελός σας !! <3 φιλάκια και καλό κουράγιο κούκλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φανουλα μου σε ευχαριστώ για την "δις" παρουσία σου και τον χρόνο που μου αφιέρωσες...ανταποδίδω τα φιλάκια με πολύ αγάπη!!!

      Διαγραφή
  19. Εφουλα μου , άργησα πολυ να το δω , εύχομαι ολόψυχα καρδια μου η αγαπη και το φως που σου χάρισαν οι Μεταξωτοι σου να γλυκαίνουν τις μερες σου και τον πόνο που ο χρονος απλα τον αμβλύνει . Ειναι τόσες οι προίκες που σου χάρισε η ζωη , παιδια και εγγονια , και ειναι τόση η δυναμη της ψυχής σου αγαπημένη μου , που τάχθηκες εςυ να τους παραδώσεις ολες τις μνήμες της κοινής σας ζωης με τον Αλκη σου Σε φιλω αχ και να ήμουν διπλα σου να σε αγκάλιαζα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κι εγώ Κατια μου άργησα να δω τον παρηγορητικό σχολιασμό σου αλλά ακόμη και σήμερα ειναι όλα μπερδεμένα μεσα μου επιφανειακά η ζωή μα συνεχίζεται φυσιολογικά αλλά για μένα είναι δίχως γερό πάτημα οτι και αν κάνω.Σε ευχαριστώ πολύ και κρατώ αυτό το "Σε φιλω αχ και να ήμουν διπλα σου να σε αγκάλιαζα" στην καρδιά μου Να είσαι καλά..............Φιλάκια αγάπης πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπημένη μου Έφη, συγχώρα με που δεν ήξερα...
    Δέξου τα θερμά μου συλλυπητήρια, κάνε κουράγιο, παρηγορήσου με τα υπέροχα παιδιά σου. Ο Θεός να είναι δίπλα σου.
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή