Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Τρεις γενιές παρέλαση.

"Μπαμ!!Μπουμ!! Ξύπνησα  τρομαγμένη και έτρεξα γρήγορα στο κρεββάτι της μαμάς μου,εκείνη μ'αγκάλιασε και μου είπε ότι σήμερα  γιορτάζουμε την επανάσταση του 1821  και το στρατόπεδο που είναι κοντά στο σπίτι μας έριχνε 5Ο κανονιές...."
    
Κάθε χρόνο  μου έρχεται στο μυαλό  η εξασφαλισμένη αρχή της έκθεσης που έγραφε η μικρή μου κόρη την επομένη  μέρα της παρέλασης στις πρώτες τάξεις  του Δημοτικού!
     Τα συναισθήματα μου ανάμεικτα από  την  μια ,λύπη που δεν τα έχω πια μικρά για  να εξασφαλίζω φιλάκια και αγκαλίτσες και από χαρά που μεγάλωσαν  είναι καλά και βρήκαν τον δρόμο τους.  Από την άλλη  όμως υπάρχει μία  μικρούλα που γεμίζει την  ζωή μας  και αποτελεί πολλές φορές πηγή έμπνευσης για δημιουργίες, για πολλές δημιουργίες!
Είναι πολύ μικρή για παρελάσεις ,αλλά αυτό  δεν με εμπόδισε να της ετοιμάσω  δύο στολές , μία του τσολιά και μία της Αμαλίας    και να κάνει την δική της παρέλαση στο σαλόνι του σπιτιού της...... αλλά και σε πεζόδρομους της πόλης μας!!!



Να τολμήσω και μία αναδρομή στα παλιά αλλά και στα πολύ παλιά(αλλά όχι και στα παλιά της Ρένας )

Ψάχνοντας  φωτογραφίες για την ανάρτηση είδα έναν μικρό συσχετισμό αναπαραγωγής στολών για τρεις γενιές ,μου άρεσε  πολύ  και.....

οι φωτογραφίες της κόρης μου είναι ασπρόμαυρες διότι ο πατέρας της ήταν οπαδός του άσπρου- μαύρου φιλμ.. Τρεις γενιές....  μεγάλη η χαρά μου!!!

Φιλάκια σε όλες!!!

93 σχόλια:

  1. Τι ωραίες εικόνες!
    Και η συγκριτική παράθεση των τριών γενεών σε φωτογραφική αποτύπωση, εκτός από συγκινητική, είναι και εξαιρετικό ντοκουμέντο για την οικογένεια!

    Και του χρόνου Έφη, με υγεία!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι με τις επισκέψεις σου Ζαμπία και ευχαριστώ για τον θετικό σχολιασμό σου!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Να ήμουν και εγώ το μικρό σου μοντέλο να ντυνόμουν από τα χρυσά σου χεράκια όποτε το απαιτούσε η περίσταση!!!!!!
    Σύγκριση στις φωτογραφίες δεν κάνω γιατί η κάθε γενιά έχει την δική της χάρη και ομορφάδα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το είπα και άλλη φορά και σε υιοθετώ και για μοντέλο σε προτιμώ γιατι το μικρό με παιδεύει ,ατίθασο το άτιμο!!!Καλή Κυριακή ηρεμη και ευχάριστη... φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες στολές που έφτιαξες χίλια μπράβο είναι τέλειες!!!
    Οι φωτος είναι υπέροχες τι όμορφη περυήγηση στο παρελθόν μας έκανες!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω, και τι να πρωτοθαυμάσω,τα χεράκια σου Έφη μου έκαναν πάλι θαύματα.Βέβαια έχεις το πρώτο και καλύτερο μοντέλο που αναδεικνύει αυτά που δημιουργείς με τον καλύτερο τρόπο.Χρόνια πολλά με υγεία,και του χρόνου να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Κατερίνα, πολύ!! Το μοντέλο όμως μεγάλωσε και έγινε ατίθασο δεν στέκεται με τίποτα ακίνητο!!! Φιλάκια πολλά καλή και όμορφη Κυριακή!!

      Διαγραφή
  5. μπραβο μικρη μου καλλιτεχνιδα να χαιρεσαι την συνεχεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και οι τρεις γενιές πανέμορφες! Να είσαι καλά Έφη μου και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφες εικόνες με όμορφες αναμνήσεις. Οι τρεις γενιές συγκινητική εικόνα.
    Η μικρούλα Άλκηστη γλυκούλα, χαριτωμένη, απίθανες πόζες σαν Αμαλία που σηκώνει το χεράκι της, βλέποντάς γίνεται πηγή έμπνευσης για "δημιουργίες, για πολλές δημιουργίες!"
    Έφη μου να τη χαίρεσαι, είναι τόσο τυχερή που έχει όμορφους ανθρώπους γύρω της και μια άριστη καλλιτέχνιδα γιαγια!! Φιλάκια!!!!! και του χρόνου θα περιμένουμε καινούργιες στολές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασάκι πάντα τα λόγια σου ξεχειλίζουν από αγάπη,το εκτιμώ ιδιαίτερα και χαίρομαι που τα σκορπάς μέσα στο σπιτικό μου!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Πως μεγάλωσε η γλυκειά σου Αλκηστη. Να την χαίρεσαι γλυκειά μου.
    Οσο για τις φωτογραφίες πολύ ωραία η σκέψη σου να μας τις δείξεις και να καμαρώσουμε τρείς γενιές Ελληνοπούλες.
    φιλάκια πόλλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλώνουν τα μωράκια Μαρία μου !!! σε 10 μέρες χρονίζει....Ευχαριστώ για τα σχόλια σου !!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίος ο συσχετισμός στολών των τριών γενιών. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την επισκεψή σου και τον θετικό σχολιασμό σου!!!

      Διαγραφή
  10. Τρεις γενιές τιμούν την Ελλάδα.... Τι συγκινητικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τί όμορφα και τα τρία κοριτσόπουλα !!!!! Και η ζουζούνα σας, από μικρή συνεχίζει την παράδοση!! Χρόνια πολλά, και του χρόνου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλά μπράβο και στις 3 γενιές!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τρεις γενιές! Έφη μου είναι πολύ συγκινητικές οι φωτογραφίες!
    Η Άλκηστη μ' έχει τρελάνει, τι να πω! Συγχαρητήρια για τις στολές της, είναι μια υπέροχη μικρή Ελληνοπούλα!

    Να είσαι πάντα καλά, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη μου χαίρομαι που σου άρεσαν Ευχαριστώ πολύ Καλή και ήρεμη Κυριακή!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Γεια στα χέρια σου, έκανες υπέροχη δουλειά με τις στολές!

    Αχ, και δεν ήξερα ότι το κατέχεις τόσο καλά... τώρα που με έχεις υιοθετήσει, έχε το νου σου, θα σου ζητήσω να μου ετοιμάσεις για την επόμενη εθνική γιορτή... τις χρειάζομαι κάθε χρόνο!!! Χαχαχα! Να χαίρεστε την κουκλίτσα σας! Πολλά φιλιά και χρόνια πολλά, για σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι θες υιοθετημένο μου!!!Ευχαριστώ για την επισκεψή σου !!!Καλή και ευχάριστη Κυριακή Φιλάκια πολλάαα

      Διαγραφή
  15. Πες μου υπάρχει κάτι που να το πιάσουν τα χεράκια σου και να μην το κάνουν τέλειο?????? Η μικρή Άλκηστη σούπερ σταρ όποια στολή και αν φορά και οι φωτογραφίες όμορφες γεμάτες αναμνήσεις!!!!!!! Πολλά φιλιά αγαπημένη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ μου είναι πάρα πολλά αυτά που δεν μπορώ να κάνω απλά τα κρύβω χα! χα! και πρώτα από όλα δεν τα έχω καλά με το πλέξιμο όλων των ειδών,το ζύμωμα το άνοιγμα φύλλου και άλλα πάρα πολλά!!!!!!!!!Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλάκια σε όλους σας!!!!

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΕ Η ΑΛΚΗΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥΖΩΝΑΚΙ ΚΑΙ Η ΑΜΑΛΙΑ;
    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΓΙΑΓΙΑ ΕΦΗ!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΟ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια η Αλκηστη είναι το μοντέλο των τρελλών μου δημιουργιών ...έχεις ξαναδεί 75 cm Αμαλια και τσολιαδάκι; Μην μου βάζεις ιδέες ...είμαι έτοιμη για όλα... Φιλάκια πολλά γλυκιά μου Ρένα!!!

      Διαγραφή
  17. ΕΦΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ!!
    ΚΑΝΕΙΣ ΘΑΥΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΡΑΠΤΙΚΗ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ.
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ...ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΙΑ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΑΛΛΗΣ ΕΠΟΧΗΣ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα ,ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου !!!Μεγάλωσα με την ραπτική,από 13 ετών αποστασιοποιήθηκα από το ράψιμο της μαμάς μου και έραβα σχεδόν τα ρούχα μου μόνη μου και με δικό μου τρόπο!!!Δεν είναι καθόλου κόπος ,είναι τρόπος ζωής πια! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. οι γενιες διαδεχονται η μια την αλλη, τα συναισθηματα και η βαρυτητα των στιγμων παραμενουν ιδια!ωραιες οι στολες σας, γεια στα χερια σας!!!την καλημερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για την επίσκεψή σου και τον όμορφο σχολιασμό σου!!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Η όμορφη διαδοχή της ζωής!!! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μεγαλούργησες παλι και την έκανες την μπουμπου σουπερ!!!
    Μα ειναι τοσο χαριτωμένη πραγματικα!
    Να τις χαιρεσαι ολες τις γενιες και να ειτε πάντα καλα!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τρεις γενιές,'Εφη,οι ίδιες εικόνες-η παράδοση πέρασε στη μπουμπού σας πια!Μα είναι γλύκα και με τις δυο στολές,αλλά το τσολιαδάκι με κέρδισε περισσότερο-να την χαίρεστε τη μικρούλα!
    Τελικά,είσαι χρυσοχέρα και όλα τα κάνεις τέλεια!
    Χρόνια πολλά και του χρόνου-Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη ευχαριστώ πάρα πολύ για τον όμορφο σχολιασμό σου Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!Καλή και ήρεμη Κυριακή.Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Μόνον έτσι... Από γενιά σε γενιά, κρατιέται η ΙΣΤΟΡΙΑ και η ΡΙΖΑ, αγαπητή μας Έφη.
    Πανέμορφες οι στολές αλλά και το "μοντέλλο" Κουκλάκι :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, χάρηκα με την επίσκεψή σου!!!Συμφωνώ μαζί σου για τις παραδόσεις.... Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Σε παρέλαση δεν είδαμε την μικρή ΄Αλκηστη,
    βιώσαμε, όμως, παρέλαση συναισθημάτων......
    Πολύ την χάρηκα αυτή την ανάρτηση,
    όσο για τις στολές....
    δεν έχω λόγια Εφάκι, μας άφησες άφωνους,
    φιλιά στο κοριτσάκι με τα μπαλόνια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου καλό χάρηκα πολύ που σου άρεσαν οι στολές της μικρής....Ευχαριστώ για την αγάπη σου!!! Φιλάκια πολλά (και στον καλλιτέχνη φωτογράφο) Καλή και χαρούμενη Κυριακή!!

      Διαγραφή
  24. Οι στολές είναι τέλειες!!!
    Πολύ τυχερή η μικρούλα σας....
    Μπράβο πολύ όμορφη ανάρτηση με πινελιές απ το παρελθόν και το πολλά υποσχόμενο μέλλον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλά, η αμαλία ήταν τουλάχιστον αναμενόμενη, αλλά και τσολιαδάκι; Είσαι φοβερή!
    Φαντάζομαι τι έχεις να κάνεις όταν θα αρχίσει να παίρνει μέρος και στις παρελάσεις του σχολείου της!
    Οι εικόνες από το παρελθόν μοναδικές!
    Να είστε καλά, και του χρόνου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τον όμορφο και γλυκό σχολιασμό σου!!Είμαι διατεθειμένη για ότι μου ζητηθεί στο πολλαπλάσιο!!!Καλή Κυριακή σ'ολη τη οικογένεια με χαρά και ξεγνοιασιά!!!Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  26. Αχ!!! γιαγια Εφη......τι χαρα να φτιαχνεις τωρα πια τις στολές της μικρή σας Αλκηστης...!!!!!!! σιγουρα και της κόρης απο τα χερακια σου πέρασαν οι στολές.. τρείς γενιές..!!!!! μπράβο που έχεις φωτό και με σένα μικρή Αμαλια.....τι ομορφες αναμνήσεις!!!!!! φιλάκια πολά Εφη μου.... και μου φιλήσεις την μικρή σας Αμαλια.. και τσολιαδακι.. και του χρόνου να εισατε ολοι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πλέκεις, εγώ ράβω....ευτυχώς έχουμε αιτίες και αφορμές για δημιουργίες και χαρές ...Φιλάκια πολλά Ρούλα και καλή συνέχεια στο πλέξιμό σου!!!

      Διαγραφή
  27. Αν πριν χρονίσει(που λέει ο λόγος) έχει δύο στολές ν αλλάζει στα μεγαλύτερά της που θα παρελαύνει κιόλας (καλά εσύ δε το συζητώ με πάνες ακράτειας θάσαι!!!) πόσες ενδυμασίες θ αλλάξει;;;;;;Ετοίμασε απο τώρα γκαρνταρόμπα,έχουμε και τόσες πολλές να διαλέξει!Θα εκπροσωπήσει επαξίως όλα τα μέρη της Ελλάδας ενδυματολογικά.
    Οσο για τις 3 γενιές,ΕΥΧΟΜΑΙ να ζήσεις και να χαρείς και την τέταρτη.
    Φιλάκια πολλά,πολλά,πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε 10 μέρες χρονίζει Χαρά!! και εδώ και δύο μήνες είμαι σε εγρήγορση! Αλογα ,σημαίες ,σημαιούλες μπάλες, καπελάκια,κονκάρδες
      και ότι άλλο ήθελε προκύψει είναι γύρω μου και με πνίγουν.....Αντε μαρτύρησα μελλοντικές αναρτήσεις.....Στα σκαριά μία ποντιακή στολή διότι θα παρελάσει στις 14 Μαϊου (απελευθέρωση της πόλης μας) πρώτα ο Θεός!!!Τα φιλάκια μου Χαρά καλή Κυριακή

      Διαγραφή
  28. Ωραία αναδρομή...... τρεις γενιές Αμαλίες και Εύζωνοι!!!!!!!!
    Καλά, το τι φτιάχνουν αυτά τα χρυσά χεράκια, δεν το συζητώ....... Αριστουργήματα!!!!!!
    Σκέφτομαι την γκαρνταρόμπα της μικρής αργότερα και ...... ζηλεύω!!!!! Μοντέλο θα την κάνεις!!!
    Μακάρι να είχα κι' εγώ τις ικανότητες και το μεράκι σου!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου ευχαριστω για τα όμορφα σχόλια σου!!!Μην αδικείς τον εαυτό σου είσαι φοβερά ικανή και αν δεν είχες μεράκι δεν θα απολαμβάναμε τόσο όμορφα έργα σου!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Τυχερή η Αλκηστη μέ τήν χρυσοχέρα καί πολυτάλαντη γιαγιά!!Οι στολές είναι τέλειες! !Να τις χαιρεσαι ολες τις γενιες και να ειστε πάντα καλα!Πως μεγάλωσε η γλυκειά σου Αλκηστη!Νά τήν χαίρεστε καί νά τήν καμαρώνετε!!Καλή σου μέρα!Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα ευχαριστώ για την τα όμορφα σχόλια σου!!! και για τις ευχές σου!!! Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή με χαρά και ηρεμία

      Διαγραφή
  30. Άξια και χρυσοχέρα η γιαγιά Εφη !Έχω την περιέργεια να δω τι θα τους φτιάξεις όταν θα τις χρειαστούν πραγματικά !! Ξεκίνα από τώρα και κάνε
    αρκετές σε διαφορετικά νούμερα !Να ναι γερά και δυνατά ,καλοφωτισμένα και να χαίρονται την γλυκύτατη και χρυσοχέρα γιαγιά τους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!Να είμαι καλά και ότι θέλει θα της το φτιαχνω με χαρά!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  31. Αργω πολλες φορες να ερθω απο το σπιτικο σου αλλα δεν ξεχνω τους μπλοκοφιλους.Καλο υπολοιπο εβδομαδας.Να εισαστε ολοι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ωωωωωω...τι υπέροχες στολές!!!!!
    Και το ταξίδι στο παρελθόν με 3 γενιές ,μαγικό-)))Μου αρέσουν πάρα πολύ οι παλιές φωτογραφίες-)))
    πολλά ανοιξιάτικα φιλιά(βλέπω μία ηλιαχτίδα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κρίστα χαίρομαι που σου άρεσαν όλα!!!Ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  33. 3 γενιές με "υψηλό φρόνημα" και περήφανο περπάτημα! 3 γενιές !!
    Οι στολές είναι απίθανες!
    Να τις χαίρεσαι τις κούκλες, μικρές και μεγάλες!!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέπη μου για την εκτίμηση σου Χαίρομαι ιδιαίτερα!!Φιλάκια πολλά. Καλή Κυριακή όμορφη ηρεμη και χαρούμενη

      Διαγραφή
  34. th koyklitsa einai ayth na eisai kala kai na thn xairese telies h stoles mprabw.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πόσο όμορφα παρουσίασες Έφη μου την επέτειο της 25ης Μαρτίου. Έτσι θύμησες και σε μας κάποιες επετείους που ντυνόμαασταν με παραδοσιακές τοπικές ενδυμασίες και κάναμε παρέλαση. Πολύ αργότερα οι παρελάσεις των παιδιών μας και πόσο καμαρώναμε γι αυτά. Μακάρι να έχουμε υγεία και να καμαρώσουμε εγγόνια να παρελαύνουν. Η μικρή Άλκηστη έχει την καλύτερη γιαγιά του κόσμου. Δημιουργεί για χάρη της τα πάντα. Να είσαι καλά. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλα πάντα με επισκέπτεσαι με λόγια αγάπης και εκτίμησης... χαίρομαι που γνώρισα μία τόσο γλυκιά και ήρεμη φίλη....Καλή Κυριακή.Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  36. Γειά σου Μάγια!!! ευχαριστώ για τις ευχές!! Το δικό μας Πασχα είναι μετά από ενα μήνα!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. τι υπέροχες φωτογραφίες!!!! μου αρέσουν πολύ οι παραδοσιακές στολές και ειδικά όταν τις φοράνε τα μικράκια!! :) καλή εβδομάδα και καλό μήνα εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ όμορφες φωτογραφίες και οι στολές είναι τέλειες!Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φανταστικές φωτογραφίες!! Πανέμορφες Έφη μου!! Και οι στολές υπέροχες!!Και οι τρείς γενιές φυσικά και θα σου δίνουν χαρά, αφού κι εγώ συγκινήθηκα που τις είδα!!Φιλάκια πολλά σε όλες τις γενιές, και καλό μήνα σε όλες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φανή !!! τι κάνεις; χαίρομαι που σου άρεσαν οι στολές της μικρής!!!Ευχαριστώ πολύ!! φιλάκια

      Διαγραφή
  40. ΓΛΎΚΑ Η ΜΙΚΡΉ ΚΑΙ ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΕΣ ΣΤΟΛΈΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να ζήσετε Έφη μου! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου! Υγεία και ευτυχία στο σπιτικό σου!
    Τι χαριτωμένες φωτογραφίες! Και συγκινητικές, γεμάτες αναμνήσεις και...ΠΑΤΡΙΔΑ!
    Σου στέλνω μια αγκαλιά και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα να'σαι καλά χάρηκα για την επισκεψή στην μπλοκογωνιά μου και ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σου καθως επίσης για τις εγκάρδιες ευχές σου,Αντεύχομαι τα καλύτερα για σένα!!! και οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθεί...Σε φιλώ με αγάπη και ευχομαι μία ευχάριστη Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  42. Τι όμορφες και νοσταλγικές φωτογραφίες Έφη μου,πραγματικά υπέροχες!!!!Οι στολές τέλειες!!!Είσαι πολύ ταλαντούχα και χρυσοχέρα!!!Σε θαυμάζω πάρα πολύ!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία ,καλως ήλθες έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!!! Καλή και ευχάριστη Κυριακή πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  43. º° ❤♫°
    Olá!


    Bom fim de semana!

    °º♡♡♫
    °º♡ Beijinhos do Brasil
    º° ♡ ❤♫° ·

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έφη μου, καλησπέρα!
    Υπέροχη η εγγονούλα, οι στολές που τις έφτιαξες και η αναδρομή στα παλιά!
    ΥΓ.Σου έχω μια ανάρτηση με κάτι που μου ζήτησες! Φιλιά!
    http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/04/scroll-to-top-arrow.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Με κατασυγκίνησες με την αμεσότητα!!!δεν περίμενα τόση ταχύτητα!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλα,για τις γνώσεις σου που απλόχερα τις μοιράζεσαι μαζί μαζί μας για την ανάρτηση που έκανες για το * χατήρι* μου αλλά που το ήθελαν και αλλες στη γειτονιά και για τον όμορφο σχολιασμό για την ανάρτηση μου Να' σαι πάντα καλά και να μας *διαφωτίζεις* φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. τι πλάκα που έχουν τα μικρά τσολιαδάκια!χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή