Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Παράθυρα με θέα... το ΘΡΑΚΙΚΟ ΠΕΛΑΓΟΣ.....

ΦΑΝΑΡΙ   Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ παραθεριστικός τόπος Κομοτηναίων και Ξανθιωτών
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητές μου μπλοκογειτόνισσες (όσες ακόμη επιμένουν στα laptops)  η καλή μου φίλη Dimi, μου ζήτησε να  της δείξω τι βλέπω καθημερινά στις  διακοπές μου από την βεράντα ..  μετα χαράς ανοίγω πόρτες (λόγω μη ύπαρξης παραθύρων) για να μοιραστώ
μαζί σας  όμορφα τοπία  γεμάτα θάλασσα   και  ήλιο....και όχι μόνο , στην επόμενη ανάρτηση  και λίγο από το εξοχικό μας με.κάποιες από τις κατασκευές μου......



Υποχρεωτικη  πρώτη θέα είναι  το σιδερένιο σύνολο  που σχεδίασα  αλλά μ' εβγαλε την ψυχή μέχρι να καταλάβει τι
θέλω να κάνει και πως να το κάνει.ο σιδερας......
Προσθήκη λεζάντας
 από την μια πλευρά το εσωτερικό του χωριού εκεί που  τελειώνουν τα σπίτια είναι πάλι θάλασσα είναι χαμηλότερα και δεν φαίνεται ) είναι η μύτη που φαίνεται στην πρώτη φωτό......

Μπροστα στην βεράντα η θέα του λιμανιού ποτέ δεν είναι ίδια  βάρκες πάνε, καίκια  έρχονται , τράτες λιμενίζονται
και όπου νάναι θα εμφανισθούν και τα Γρι-Γρί  ,τοπίο με ενδιαφέρον!!!!!!  'αφθονες γαρίδες.γλώσες μπαρμπούνια και
φυσικά τα ιταλικά καβούρια ..... 





Ομορφη θέα  με χρώματα και αρώματα που χαιδεύουν καθημερινά όλες μου τις αισθήσεις , όλο το καλοκαίρι!!!!!

 Συνέχεια το λιμανιού ,   βάρκες  ερασιτεχνών ψαράδων  , κρισ κράφτ  κ.α.

 Η πριβέ  πλάζ     στο  βάθος η παραλία"    Ιουλία" η πιο παλιά παραλία   .και δεξιά το παλιό λι-
μάνι του χωριού  και μία σειρά καφενεδάκια.......
Δείτε ομορφιά και απόλυτη ηρεμία είναι η δική μου μικρή πλάζ για πολλά χρόνια. Αποκλεισμένη  με   βράχια
σχηματίζει μία μικρή θαλασσινή πισίνα  ούτε 4 μ. μ'ήκος Στο βάθος μία μικρή παραλία ανώνυμη  όπου διακρίνεται η
γαλάζια σημαία.......
 Η πλαζ"  Μπαρακούντα πριν κάποια χρόνια ήταν ανώνυμη αλλά η εξέλιξη βλέπετε....έγινε η νονά της.....



Πολλά καλοκαιρινά φιλιά και εύχομαι σ΄ όλους  δροσερές και χαρούμενες μέρες......με κολύμπι, ρηλάξ  και καλές δημιουργίες.....

45 σχόλια:

  1. Καλημέρα,Έφη!Πανέμορφο το παραθεριστικό σας χωριό!
    Ζηλεύω τη "μικρή σου πλαζ"!Αχ,να ανακάλυπτα κι εγώ μία!!
    Όσο για το μεταλλικό σύνολο,τι να πω!Μπράβο στη σχεδιάστρια!
    Καλή ξεκούραση,καλή μου!Να μας γυρίσεις πίσω γεμάτη εμπνεύσεις για δημιουργίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ πολύ για την άμεση ανταπόκριση σου, απαντώ για να σε ευχαριστήσω θερμα΄και να σου πως εκεί δενέχω δικό μου ιντερνετ .Οντως η παραλία είναι μαγευτική .... φιλάκια πολλά πολλά .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Έφη! Τι όμορφες εικόνες...! Κάνε καμιά βουτιά και για μας σε εκείνη την ωραία πριβέ παραλία κατά προτίμηση :) Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Έφη!!! Θα ήμασταν και εμείς εκεί αλλά από την παρασκευή έχουμε πυρετό...λες και δεν μας έφτανε ο καύσωνας!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά σας!!! φοβερό αυτό με το πυρετό με αυτόν το ανυπόφορο
      καιρό!Εύχομαι γρήγορη ανάρωση και πολλές-πολλές δροσερές βουτιές!!!!
      Καλό βράδυ .....

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα!!! Κερνάς καφέ στην βεράντα να πεταχτώ;Χαχα... Τυχερή θα σε πω για τις όμορφες εικόνες που συλλέγεις στο εξοχικό σου...κάβα καλή για τον χειμώνα...Ευχαριστούμε για την ξενάγηση.Να το χαίρεσαι κούκλα το σπιτάκι σου...Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κερνώ λέει με όλη μου την καρδιά!!! και όχι μόνο! μία γαριδομακαρονάδα πιλάφι θαλασσινών χταπόδι κρασάτο (από τον κ Αλκη ψαρεμένο)μύδια, τυροκαυτερή , τζατζίκι και χωριάτικη σαλάτα τα λαχανικά από το κτήμα μας,με ουζάκι και οτι ηθελε προκύψει .....και δεν το λέω για να το λέω το ΕΝΝΟΩ..
      Είναι όμορφο χωριό που δεν έχει αξιοποιηθεί και η φυσικές του καλλονές είναι άφθονες...Καλό σου βράδυ φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. Μη γίνεσαι τόσο προκλητική βρε Έφη! Για κοίτα που θα μπούμε σε σκέψεις...χαχα...Ευχαριστούμε για το άκρως λαχταριστό τραπέζι!!!

      Διαγραφή
    3. Μα σας προκαλώ! δεν το κρύβω... ίσα - ίσα το υπερτονίζω!!!

      Διαγραφή
  6. Απόλαυσέ την θέα, παραλία,βεράντα σου μ όλες σου τις αισθήσεις!
    Καλή ουζοκατάνυξη...επιβάλλεται με τόσα καλά της θαλασσας!!!!
    Φιλιά πολλά τυχερούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Χαρά. Τι θάλεγες για μία ουζοκατάνυξη στην βεράντα μας το σιδερένιο μας χωρά όλους..... σου στέλνω φιλιά Φαναριώτικα.....καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
    2. Χαρά άμα πάμε εκεί,δεν βλέπω να φεύγουμε!!!

      Διαγραφή
  7. Tέλεια παραλία, υπέροχη αμουδιά, υπέροχη πατρίδα μας. Οπου και να πας το μάτι ξεκουράζεται η ψυχή απλώνεται και ημερέυει.
    καλά να περνάς και καλή ξεκούραση Εφη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία εχεις δίκαιο για την Ελλάδα έχουμε μία υπέροχη χώρα με άπειρες ομορφιές ,κάθε παραλία της είναι μοναδική!Αντεύχομαι να περνάς όμορφα, ευχάριστα και δροσερά όπου και αν βρίσκεσαι!!!! Καλό σου βράδυ και πολλά φιλάκια !!!

      Διαγραφή
  8. Καλημερα Εφη μου!!Γυρισα στο λιοπυρι της Αθηνας!!Σε ευχαριστω που αποδεχτηκες την προσκληση για ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΕ ΘΕΑ!!Λοιπον,φανταστικο το χωριο σας το Φαναρι!!Τι απιθανα ομορφη η πριβε παραλια σου!!Εχω μεινη αφωνη απο την ομορφια του τοπιου!!Τα συνδιαζη ολα!!Καλα να περνατε!!Φιλακια στην πριγκηπεσσα σας και στην Μελιτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα γειά σου και καλως μας γύρισες....Στο Φανάρι παραθερίζω εδώ και 61 χρόνια από νεογέννητη και η μπεμπούλα θα ειναι τρίτης γενιάς παραθεριστρια... Πέρασα από όλα τα στάδια του παραθερισμού ξυλοτέξ ενοικιαζόμενα και για αρκετα χρόνια κάμπινγκ με ενα με τροχόσπιτο (είχαμε ένα υπέροχο καμπινγκ από τα ωραιότερα της Ευρώπης με άφθονο πράσινο και πεντακάθαρο αλλά τώρα ε'ιναι σε 'αθλια κατάσταση) και τέλος αράξαμε σε 2 μικρά διαμερίσματα διπλα -δίπλα αρκετά βολικά!Φυσικά όταν τραβούσα τις φωτό σκεπτόμουν εσένα και γελούσα και λίγο πονηρά γιατί εδώ έχει αρκετές έρημες και αναξιοποίητες παραλίες!Ελα να κάνουμε τις βουτιές μας για όσες ώρες θέλουμε χα χα με μεζεδάκια όπως δικό μας χταπόδι(ο Αλκης είναι χταποδάς μέγας)γαρίδες του Θρακικού πελάγους καμία σχέση με τις εισαγόμενες και μύδια που τα μαζεύω με τον Αλκη η από τα τοπικά μυδοτροφεία,Αφθονα ιταλικά καβούρια κλπ σε έπεισα μήπως !!!!
      Αυτά καλή μου γλυκά φιλάκια από την μπεμπούλα!!!και από μένα

      Διαγραφή
  9. Belas fotos... paisagens deslumbrantes!

    ¸❤✿•.¸
    ♥ Bom domingo! Boa semana!
    ♡ Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απ΄οτι φαίνεται όλες ζηλέψαμε την ....πριβέ παραλία σου.
    Υπέροχη η θέα από όλες τις μπαλκονόπορτες.
    Να είσαι και να περνάς καλά.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοίτα Σωσώ ότι είπα η μάλλον έγραψα στην Μαρία και στην Χαρά ισχύουν για να μην ζηλεύετε έρχεστε βλέπετε, γεύεστε και κολυμπάτε στην ιδιωτική μου παραλία αλλά και και όποια άλλη τραβάει η ψυχή σας Εχει αρκετές ομορφιές .Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια σου εύχομαι ευχάριστη και δροσερή εβδομάδα!!! Η πρόσκληση ισχύει για όλο την γλυκιά συμμορία,που είναι η μισιρλού;)Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικές φωτογραφίες, υπέροχες παραλίες, πότε τα προλαβαίνεις όλα Έφη μου, μπράβο και πάλι μπράβο.
    Σας εύχομαι να περνάτε καλά πίνοντας τα ουζάκια σας στην κομψή σιδερένια τραπεζαρία, καλό καλοκαίρι με πολλές βουτιές!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε!!! κάνοντας baby sitting βγάζω και καμιά φωτό για να διαφημίσω το παραμελημένο χωριό.....Η δική σας χρυσή αμμουδιά όμως δεν συγκρίνεται με καμία από δαύτες.... καλό σου βράδυ ,τα κουνούπια σε λίγο θα με εξαφανίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γειά σου ΄Εφη !!! Η καλή μας φίλη Dimi μου μιλάει συνέχεια για σένα...ήρθα λοιπόν κι εγώ στην παρέα σας και θαύμασα τα έργα σου, τις υπέροχες φωτογραφίες, τα μωρουδιακά... Εύχομαι να περνάτε ωραία στο Φανάρι (είμαι σίγουρη, δηλαδή) και θα χαρώ πολύ εάν γίνεις κι εσύ μέλος στο δικό μου μπλογκοσπιτάκι!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο μπλοκοσπιτάκι μου Η Δήμητρα από την αρχή την γνωριμίας μας έκανε αναφορά με αγάπη συμπάθεια και θαυμασμό για σένα και τα έργα σου!! Εγώ πάλι έκανα μερικές φορές σχόλια για τις όμορφες και φινετσάτες δημιουργίες σου αλλά δίσταζα να γίνω φίλη ή μέλος μήπως και ενοχλήσω..'Ομως τώρα χάρηκα που έκανες αυτήν την
      κίνηση και πιστεύω να τα λέμε συχνά...Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια και τις ευχές σου .... Να έχεις δροσερές και ευχάριστες κα
      λοκαιρινές μέρες γεμάτες ηρεμία για καλές και πολλές δημιουργίες....Καλό σου βράδυ από το το δροσερό και ήσυχο Φανάρι!!!

      Διαγραφή
  15. Λάτρεψα το τραπέζι με τις καρέκλες σου!!!! Καταπληκτικό σετ και συγχαρητήρια για τον σχεδιασμό!!!!!!!

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη καλησπέρα και ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!!!! Το *σιδερένιο* το αγαπώ κι εγώ και το έφτιαξα με πολύ μεράκι και αγάπη...Καλό σου βράδυ και δροσερά φιλάκια από το Φανάρι.....

      Διαγραφή
  16. Να περάσω στη μαγεία;
    Χαίρομαι που σε γνωρίζω!
    Εκείνη η γωνίτσα με την άμμο και τα βραχάκια τη λάτρεψα!!
    Να είσαι καλά!

    Ο παράδεισος είναι δίπλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη χάρηκα πολύ για την επισκεψή σου το θεωρώ τιμή μου Από την αρχή που μπήκα στον υπολογιστή άρχισα σιγά σιγά να καταλαβαίνω τι εστί blog σε γνώρισα εντυπωσιάστηκα αλλά δίσταζα να γίνω μέλος,
      Χάρηκα για την κίνησή σου και σ΄ευχαριστώ ...Η Λατρεμένη μου πριβέ παραλία είναι εξαιρετική να μπορούσες να ξαπλώσεις πάνω της και να βουτήξεις στην μικρή της θάλασσα θα ήταν υπέροχο!!!αλλά που ξέρεις όλα όμως μπορεί να συμβούν... Ευχομαι δροσερές και ανέμελες μέρες καλοκαιριού!!!!!Καλό σου βράδυ.....

      Διαγραφή
  17. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΘΑΛΑΣΣΑ ΟΥΡΑΝΟ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Fotolabida μου γειάσου Ευχαριστώ για τα όμορφα σου σχόλια και αντεύχομαι δροσερές και πολλές ευχάριστες καλοκαιρινές ημέρες δημιουργικές .Καλό σου βράδυ με φιλάκια από το θαλασσινό Φανάρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έφη μου είναι πανέμορφα όλα! το χωριό, η παραλία, η θάλασσα, το σπίτι σου...
    Να περνάς καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Ελένη μου ευχαριστώ για την επίσκεψή σου απαντώ λίγο καθυστερημένα λόγω δανεικού σήματος και απαντω οταν ειναι βολικά γιατί γράφω εξω από ενα μαγαζί!!!

      Διαγραφή
  20. Α Π Ι Θ Α Ν Ο!!! Να περνάς υπέροχα στον παράδεισό σου γλυκιά μου!!!Ευχαριστούμε που μας το έδειξες!!Ήξερα ότι είναι όμορφο το Φανάρι, αλλά αυτό ξεπέρασε την φαντασία μου!!Το κολπάκι σου φανταστικό!!!φιλάκια, καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή χαίρομαι για τη επίσκεψή σου αλλά και ότι γνωρίζεις το Φανάρι ,που είναι παραμελημένο από όλους μας... και δίχως διαφήμηση (αυτό πάλι ειναι καλό για μένα εχει ησυχία....)Πολλά φιλιά νάσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Μελινα με καταλαβαίνεις γιατί καθημερινά απολαμβάνεις τα καθάρια κρυστάλλινα νερά και τις ήσυχες και οργανωμένες παραλίες του!!!

      Διαγραφή
  22. όλα μου τα καλοκαίρια τα έχω περάσει στο Φανάρι και σε άλλες παραλίες της περιοχής αφου είμαι απο την Ξάνθη :) Πόσο χαίρομαι που είμαι εδώ στο υπέροχο blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή μου γιαγιούλα.......πόσο μας ταξίδεψες!!!!! Πόσες εικόνες μας πρόσφερες!!!!!!Κοιτώντας τις αναρωτιέμαι πόσο μου λείπει αυτή η φύση αν σκεφτείς πώς τα 3/4 της ζωής μου τα πέρασα μέσα σε γκρίζα γραφεία. ΄Αχχχχχ.....να είσαι καλά και να απολαμβάνεις μ΄αυτούς που αγαπάς. Γιατί αξίζεις αυτά και πολλά ακόμα. Φιλιάάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή