Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

ΙΟΥΛΙΟΣ η καρδιά του καλοκαιριού






  Εγω  η Μελίτα και ο γλυκούλης μου  Αλκίνοος ευχόμαστε σε  όλη την Μπλοκογειτονιά 


                ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ  ΔΙΑΚΟΠΕΣ




Η ζέστη ειναι αφόρητη ψάχνω για λίγη δροσιά......   
λίγο δροσερό  νερό......  
 και δεν βρίσκω δροσιά...... υποφέρω ........
Μα τι χαζή πού είμαι   αφού έχουμε σπίτι στο Φανάρι  εκεί έχει πολύ δροσιά
το θυμάμαι αυτό καλά........

Το αποφάσισα  ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !!!!!!στο σπίτι
 μας  στο Φανάρι(παραλιακό χωριό  του Ν.Ροδόπης)είμαι αρκετά μορφωμένη εγώ  τι νομίσατε ;; 
Ο κ. Λαυράκης στολίζει την εξώπορτα του εξοχικού μας και είναι ζωγραφισμένος με
ακρυλικά από την  μαμά Εφη....
Το ζεύγος Φις κρέμεται πίσω απο την εξώπορτα  είναι    ζωγραφισμένα με ακριλικά χρώματα, αυτά σίγουρα το άσπρο μωρό θα  τα αγαπήσει.......
Τά  γαλάζια  ψαράκια ειναι τα αγαπημένα της μαμάς Εφης   και ειναι μέρος  μίας συνθεσης....
ο καθρέπτης ειναι απο πλάτη παλιάς καρέκλας που αναπαλαιώθηκε και δουλεύτηκε κατά  κάποιο 
τρόπο  ανορθόδοξα λόγω άγνοιας του  ορθού   τρόπου επεξεργασίας....


 Να και ο κ.Χταπόδης,αυτός μένει μαζί  μου και μαζί με τα κορίτσια  (τώρα  και με το άσπρο μωρό;) Εγώ λίγο τον φοβάμαι ,  αλλά μέχρι τώρα δεν  με πείραξε,καλού κακού  δεν πάω και  πολύ κοντά του , είναι χαρτονένιος και ζωγραφισμένος με ακριλικά  και έχει υποστεί ένα είδος πλαστικοποίησης  για αντοχή και ελαστικότητα................................................................
Ο κ.Ξιφίας  με την παρεούλα του ...... Η  γιαγιά Εφη    τα  κρέμασε για το άσπρο μωρό    (εγώ αναρωτιέμαι αν  το άσπρο μωρό μείνει εδώ  ΕΓΩ  ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΩ;;;;;;
.

.

Εχουμε και ψαράκια από εξωτικές θάλασσες και φρόντισε η μαμά μου γι' αυτό
τα ζωγράφισε , τα πλαστικοποίησε   τα κρέμασε και λίγο λοξά για  να έχουν
προοπτική  ,έχω εγκυκλοπαιδική μόρφωση εγώ και γνωρίζω και από ζωγραφική!!!!! μάλιστα!
(η μαμά Εφη    σσσσσσ!!  δεν έχει σπουδάσει και δεν γνωρίζει   την τεχνική της
Ζωγραφικής........)
Ε
Τον κ. Ιππόκαμπο τον χαρίσαμε στον γείτονα.... γιατί   κοίταζε τα δικά μας και    ισως να
ήθελε κι αυτός  να  έχει τουλάχιστον ένα.....
Εχουμε  πολλά κοχύλια, πέτρες,  ζωγραφιές , ντεκουπάζ αλλά και πολλά πολλά ΜΑΤΑΚΙΑ ομως εγώ
νύσταξα   πολύ.... ας γράψει και κανένα ς άλλος....ας γράψει το άσπρο μωρό ,  τι μόνον θα πίνει το
γάλα της αδελφούλας μου , να κάνει και κάτι να με ξεκουράζει λίγο...... Αυτά και καλό ξημέρωμα!!!!

61 σχόλια:

  1. Αυτό θα είναι το βασίλειο της μικρής γοργονίτσας - μπεμπούλας!!!! Πιστεύω θα το αγαπήσει όσο τίποτα άλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oλα για την γλυκιά μας που πια δεν κλαίει αλλά παίρνει ότι θέλει μόνο με το χαμόγελο της. Φιλιά και καλή σου μέρα!!!!

      Διαγραφή
  2. ΕΦΗ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΓΕΜΑΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΝΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΗΝ ΜΕΛΙΤΑ ΚΑΙ .....ΣΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΩΡΑΚΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα ψαράκια!Φανταστικά!!Εξαιρετική δουλειά!!!Αψογο αποτέλεσμα!! Είναι τόσο όμορφα , που δεν βρίσκω λόγια!!Εφη μου συγχαρητήρια!!Η ζωγραφική το δυνατό σου σημείο!!!
    Πανέξυππνη η ιδέα του καθρέφτη από πλάτη καρέκλας!!Αξιοποιήθηκε με τον καλύτερο τρόπο!!Μούβαλες ιδέες!!!χαχαΕφη μου σου εύχομαι καλές διακοπές !Να περάσετε όμορφα !!Φιλάκια σε σένα και στο μικρό μας μωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου γειά σου Ευχαριστώ πολύ πολύ Αυτά τα ψαράκια οταν τα ζωγράφιζα και τα επεξεργαζόμουν στην κυριολεξία ένοιωθα παιδί και απευθυνόταν σε παιδιά ...Μερικά κρέμασα για τον ερχομο της μπέμπας στο εξοχικό μας διαμέρισμα(ουτε κουβέντα για μονοκατοικία το μόνο πράσινο που υπάρχει ειναι μία γλάστρα βασιλικού για τις σάλτες μου) Πράγματι η πλάτη της καρέκλας μου βγήκε αβιαστα και χωρίς πλάνο ....Δώσε ενα φιλάκι γλυκό από την μπέμπα μας στο βελούδινο μαγουλάκι του μπεμπούλη σας(να προσέχει να μη παρασύρεται από μεγαλύτερες του)
      καλό σου βράδυ !!!

      Διαγραφή
  4. Τί να πρωτοσχολιάσω...!!!!
    Τα σκυλάκια σου είναι 2 ζωγραφιές από μόνα τους!!! Τα λατρεύω τα ζώα! Εκείνη η φωτό με την τσαντούλα στην πλάτη του...χαχαχα...πόσο γέλασα!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι μοναδικές!!! Αυτά τα ψαράκια στον τοίχο και η σύνθεση με τον καθρέφτη είναι πανέμορφα!! Τα λατρεύω αυτά τα ψαράκια!!! Έχω κι εγώ κάποια τέτοια στο μπαλκόνι μου χειροποίητα!
    Χάρηκα που σε βρήκα! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη ευχαριστώ για τα γεμάτα αγάπη ευγενικά σχόλια!!!Η τσάντα ειναι απαραίτητο αξεσουάρ για τα ταξίδια της.Αυτά όπωςείπα και στη Χρυσάνθη έγιναν για παιδιά και είναι ιδιαίτερα χαρούμενα στις φατσούλες τους και η ανάρτηση έγινε μόνον για την Μελίτα και έχει παιδιάστικη παρουσίαση!!!! Φιλάκια πολλά και καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  5. Εφη μου καλό μήνα και καλό καλοκαίρι επίσημα απο σήμερα.
    τα ψαράκια σου υπέροχα και τα σκυλάδια σου ζωγραφιές.
    εχω και γω δύο γριούλες όμως πιά. Η μία είναι κοκεράκι η άλλη λυκοπουλίνα.
    α και ο καθρέφτης καταπληκτικη η ιδέα σου.
    καλά να περνάς φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία γειάσου! ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια! Τότε καταλαβαίνεις την αγάπη μου γι' αυτά...Νάσαι καλά και ευχομαι δροσερές μέρες καλοκαιριού και καλές διακοπές!!!!(Εκτός του ART TIME ειναι και Ο Χελιδώνης ειναι πιο πάνω Α.Σοφίας Καστριτσίου ο καθετος δρόμος πρός την πλ. Αθωνος (4-4 μαγαζια μετα τα GOODIS)δεν εχει τόση ποικιλία αλλά αλληλοσυμπληρώνονται)

      Διαγραφή
  6. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΦΗ !!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μάνια καλως σε βρήκα Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια και ελπίζω ότι θα τα λέμε συχνά καλό σου βράδυ !!!

      Διαγραφή
  7. Ευτυχώς που η Μελίτα με το Αλκίνοο αποφάσισαν να πάνε στο εξοχικό και είδαμε ανάρτηση!!!!!!!!!! Καλό Μήνα και Καλό Καλοκαίρι!!!!!!!!! Η διακόσμηση του εξοχικού καταπληκτική!!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά σε σένα στο άσπρο μωρό και φυσικά στην Μελίτα και τον Αλκίνοο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσενα δεν σε περίμενα καθόλου!! η εκεί που είσαι έχεις ιντερνέτ;Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια και αντεύχομαι καλό μήνα και ευχάριστες και ανέμελες διακοπές... Εγώ μια εδώ μια στο Φανάρι άλλου είδους διακοπές... διακοπτόμενες διακοπές!!!!!Καλό σου βράδυ και δώσε τα χαιρετίσματα μου στην Δήμητρα και στον αντρούλη σου και ας μη με γνωρίζουν!!!!

      Διαγραφή
  8. καλο μηνα κοριτσια κ αγορια.με ξεσηκωσατε....
    περιμενετε κ εμενα να ερθω για διακοπες ...
    φιλια απο τη μεγαλη αδερφη,θεια,κορη (κουραστικοι οι τοσοι πολλοιρολοι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου παιδί ξενητεμένο εκεί στην μολυσμένη Σίνδο.....Καθάρισα ετοίμασα και σας περιμένω με γεμιστά διαφόρων ειδών, φασολάκια, σπετζοφάι,γαριδομακαρονάδες με ουζοκατάσταση,και κορμό ψυγείου με φρέσκο βύσσινο και φρέσκα καρπούζια -μέλι κ.α......Α! ξέχασα να σου πω πως οι γαρίδες είναι τόσο φρέσκες που πηδάν κατευθείαν από την βάρκα του Νίκου στο μπαλκόνι μας!!!! Αντε με το καλό!!!!

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένη μας φίλη Έφη, σου ευχόμαστε ολόψυχα να περάσεις όμορφες διακοπές, μαζί τους όμορφους φίλους μας, Μελίτα και Αλκίνοο ! Το φετινό καλοκαιράκι να το χαρείτε όσο το δυνατόν, με περισσότερα μπάνια, βόλτες, παιχνίδια και ξένοιαστες στιγμές!
    Ραντεβού το Σεπτέμβρη!

    Με την αγάπη μας
    Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αντώνη πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!!Φέτος όντως στις διακοπές μας θα προστεθούν και τα παιχνίδια με την 3μηνών εγγονούλα μας πού άρχισε να μας χαμογελά γλυκά και ίσως και συνειδητά!!! Καλό μήνα και πάλι!!!!

      Διαγραφή
  10. Ο κ.Λαυράκης, ο κ.Ξιφίας, τα μπλέ ψαράκια, ο κ.χταπόδης, τα ψαράκια απο εξωτικές θάλασσες, ο κ.Ξιφίας, μαζί η Μελίτα, ο Αλκίνοος , το άπρο μωρό...
    απένατι η θάλασσα του φαναρίου...
    έ!! τι να πώ!! ζήτε σε ένα παράδεισο!!!
    Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε!!!! που είσαι; γιατί εχεις Η.Υ. και εγω δεν θα εχω!!! άδικο! Πάω και έρχομαι και καθαρίζω για να φιλοξενήσω τους υψηλούς καλεσμένους μου,κόρες γαμπρό και ΜΠΕΜΠΑ ξεγέλασα και την Μελίτα με τις εικονικές διακοπές της παίνεψα και ένα μέρος του σπιτιού !!! Ε πια τι άλλο να κάνω .... αλλά ξέρω θα κάνω και μία σοβαρή ανάρτηση μπας και αλλάξει η εικόνα μου!!! Καλό σου μήνα οι διακοπές σου να 'ναι ξέγνοιαστες δροσερές και καμιά επίσκεψη στο κανονικό σπιτάκι μου δεν θα βλάψει κανέναν, με καινούρια βυσσινάδα και κορμό ψυγείου!!!! καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  11. Καλο μηνα Εφη μου,καλες διακοπες σου ευχομαι στο υπεροχο εξοχικο σου,παρεα με το υψηλον μικρον,οπως ελεγε η μανταμ Σουσου,την υπεροχα ομορφη Μελιτα που της χρωσταω Δωρακι.Χαιρομαι που στολισες στο σπιτακι σου τα δωρακια μου!Νασαι καλα και να χαιρεσαι την ομορφη οικογενεια σου!Πολλα φιλακια φιλεναδα!!!(ολες οι ψαροδημιουργιες σου ,ειναι καταπληκτικες!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη η διακόσμηση του καλοκαιρινού σας σπιτιού, Έφη.Μυρίζει....θάλασσα.
    Ο καθρέπτης έστω και με την ανορθόδοξη-κατ΄εσέ - τεχνική, είναι πολύ έξυπνη ιδέα.
    Καλό μήνα, καλή εβδομάδα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! ευχαριστώ!Οντως τα 2 πολύ μικρά διαμερισματάκια μας ειναι 20 μέτρα από το λιμανάκι του Φαναριού και η μυρωδιά της θάλασσας απλώνεται παντού!!!Ευχαριστώ και πάλι για τον ευγενικό τρόπο αποδοχής σου(σας)μου δίνει χαρά ο σχολιασμός σου !!!! Καλό σου βράδυ.....

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα και καλό μήνα!!Έφη μου υπέροχες οι δημιουργίες σου!Δηλώνω γοητευμένη και με τα ψαράκια σου και με τον καθρέφτη.Μελίτα ,ξετρελάθηκα με το σακίδιό σου.
    Καλή ξεκούραση και καλές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την και ευχαριστώ θερμά για τα ευγενικά σου σχόλια!Η Μελίτα σου το ανταποδίδει με ένα ζεστό βλέμμα η καημένη δεν θα έλθει μαζί μας γιατί θα έχουμε φυσικά το άσπρο μωρό και μένουμε σε εξοχικό-διαμέρισμα. Αντεύχομαι καλές και ανέμελες διακοπές!!!!

      Διαγραφή
  14. σκέτη γλύκα η Μελίτα!!!κουκλάρα!!!!αλήθεια ποιό απο τα 2 βραβεία της προηγούμενης ανάρτησης χάρισε στον Μπέμπη???πάρα πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Φιλάκια που τα στέλνει γλυκά γλυκά !!Καλό βράδυ σ' όλη την παρέα

      Διαγραφή
  15. αχ με εκλεψες την καρδια με εκανες παρεα σου και ερχομαι να σε δω εκει στο βυθο σου με την κουκλα σου και τα ψαρια σου. θα ερθεις κοντα μου ε; αν περασεις παο θεσσαλονικη σφυρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα καλή μου. Ευχαριστώ για τον αγαπησιάρικο σχολιασμό σου Θα ηταν πολύ όμορφο αυτό να βρεθούμε για ένα καθάριο βλέμμα συμπάθειας ....Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!!!!

      Διαγραφή
  16. Τί όμορφα που τα λες!!!Ακόμα πιο όμορφα ζωγραφίζεις!!!Τέλειες όλες οι δημιουργίες σου γλυκιά μου!Η μελίτα σου πανέμορφη και καλή ηθοποιός!!!Έτοιμη για ταινία!!! φιλάκια πολλά, καλές διακοπές στο όμορφο Φανάρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανη εκφράζεσαι πάντα με όμορφα λόγια αγάπης που με κάνουν να αισθάνομαι ότι αξίζω και εγώ κάτι Ένα μόνο θα πω δεν ξέρω να ζωγραφίζω ,αλλά αγαπώ την ζωγραφική όσο τίποτα στον κόσμο και λυπούμαι που δεν την σπούδασα!!!!Να 'σαι καλά και αντεύχομαι καλές διακοπές!!!!! Η Μελίτα σου στέλνει ένα γλυκό βλέμμα αγάπης!Καλό σου βράδυ.....

      Διαγραφή
    2. Γλυκιά μου, ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις αυτό που αγαπάς!!!Άσε που εσύ είσαι έτοιμη ζωγράφος,(δεν κατάλαβα διαφορά από πολλούς ζωγράφους επαγγελματίες) και δεν θα χρειαστείς πολλά μαθήματα, έτσι για να τονώσεις μόνο την αυτοπεποίθησή σου!!Τόλμησέ το!!! Έχω το βραβείο σου στην ανάρτησή μου!!!ευχαριστώ , φιλάκια.

      Διαγραφή
  17. Πανεμορφες δημιουργιες!!!Καλο Μηνα και καλες διακοπες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!Καλό Μήνα και σε σένα με ανέμελες διακοπές !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ε εγω εδω θεσσαλονικη μενω αν περασεις ποτε και μεινεις καιρο πες με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγάλη μου χαρά, θα το προσπαθήσω εφ' όσον μου δώσει την άδεια η μπεμπούλα....Φιλιά από το παραθαλάσιο Φανάρι!!!(όπου δεν έχω δικό ιντερνετ)

      Διαγραφή
  20. Πραγματικά υπέροχος ο καθρέφτης !!!!!!!!! Όχι ότι τα ζωάκια της θάλασσας πάνε πίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα ευχαριστώ !χαίρομαι που σου αρεσε ο καθρέπτης όταν τον δούλευα είχα κέφια δημιουργίας!Ευχομαι μία ευχάριστη και δροσερή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφα όλα!!!!!!!
    Η Μελίτα όμως, έκλεψε την παράσταση!!!!!!!
    Καλά να περάσετε!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη Καλή σου εβδομάδα ευχάριστη και δροσερή!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το Μελιτάκι μου που είναι ένας εξαιρετικός χαρακτήρας, έχω μεγαλώσει πολλά πολλά κόκερ, μα σαν αυτή κανένα έχει ιώβια υπομονή και δεν γαυγίζει απαιτητικά , μου εκλεψε στην κυριολεξία την καρδιά !!!!

      Διαγραφή
  22. Αχ, μύρισα θάλασσα, αλμύρα και καλοκαιράκι από την άλλη άκρη του πλανήτη. Καταπληκτικά τα ψαράκια σου, κλέβω ιδέες για να κάνω με τα μικρά μου στην τάξη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού εισαι καλή μου!!!Χαίρομαι για την επίσκεψή σου!!Ειμαι σε διακοπές σε ένα παραθαλάσιο χωριό κοντα σχετικά στην Κομοτηνη αλλά δεν εχω ιντερνέτ και επικοινωνώ όταν είμαι σπίτι....Μακάρι να μπορούσα να σου τα χαρίσω αλλά η απόσταση το απαγορεύει....Αυτά είναι ενα μέρος από τα 2οο ψαρακια μικρά μεγάλα που κατασκεύασα για τα σκηνικά παραστάσεων δύο σχολών μπαλλέτου του Δήμου Κομοτηνής και Ξάνθης μαζί με 25 κοστούμια δουλεμένα και κεντημένα στο χέρι για τις ανάγκες του θέματος *ο βυθός* Ευχομαι να 'χεις μία ευχάριστη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  23. ΚΑΛΟΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ.ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΕΙΝΑ ΑΥΤΕΣ.....ΟΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΚΑΛΑ Ε ΚΑ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ...ΦΙΛΑΚΙΑ! ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.ΑΝ ΚΑ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΛΟ ΜΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΒΟΛΤΕΣ....ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΚΑΤΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΑΡΑΓΚΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ.....ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο σπιτάκι μου και θα ήθελα να σε τρατάρω από το φρέσκο κερασώ μου και να ευχηθώ καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές ευχάριστες και δροσερές....Η αγιογραφία είναι κάτι που με πονάει που δεν την γνωρίζω είσαι τυχερή που την κατέχεις!!!!Εύχομαι πολλές και καλές αναθέσεις εικόνων ..Καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  24. ΕΦΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΤΟ ΜΕΛΙΤΑΚΙ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΣΟΥ ΠΑΡΕΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ,ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ,ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Η ΜΠΕΜΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλώς τηνε!!!!Ευχαριστώ για τα καλά σχόλια για τις αναρτήσεις μου και χαίρομαι που σου 'αρεσαν!!! Παρακολουθω την δουλειά σου και μου αρέσει πολύ ,'εξ άλλου κάθε τι που ειναι από Δράμα με εξιτάρει διότι η καταγωγή μου είναι από εκεί.Ολα τα σαβ/κα διακοπές Χριστ.και Πασχα παρούσα !!! τα καλοκαίρια τα καλαμπόκια και τα σπόρια με συντρόφευαν στα παιδικά μου παιχνίδια για είκοσι χρόνια και μετά με τα παιδιά μέχρι που η αγαπημένη μου γιαγιά μία πανέξυπνη και δημιουργική γυναίκα μέχρι και τα 98της έφυγε.... τότε όλα άλλαξαν εκτός της αγάπης μου και για το πιο μικρό και ασήμαντο της Δράμας μου....Καλή σου εβδομάδα ευχάριστη και δροσερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς σε βρίσκω, Έφη μου..... σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σου στο σπιτάκι μου και την εγγραφή. Κατ' αρχήν να σου ζήσει η πριγκιπέσα σας, να τη χαίρεστε και να είναι καλότυχη. Ασφαλώς είναι το πρώτο σου εγγόνι! Χαζογιαγιά κι' εσύ!!!! Έφηηηηηηηηη, εσύ καλέ κάνεις αριστουργήματα!!!! Ψάχνω ώρα τώρα το σπιτάκι σου και θαυμάζω.... θαυμάζω..... Μπράβο χρυσοχέρα μου, όλα μα όλα υπέροχα καλοφτιαγμένα και τέλεια δουλεμένα! Από τις οικογένειες των θαλασσινών, μέχρι τα ροζ συννεφάκια της εγγονούλας σου! Συγχαρητήρια!
    Θα τα λέμε.....
    Σε φιλώ........ Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Φιλία!! Ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου σχόλια και για τις ευχές σου!! Ευχαρίστηση μου να κάνουμε μικρές και ευχάριστες μπλοκοεπισκέψεις !!!!

      Διαγραφή
  27. Εφη μου,καλημερα,καλη εβδομαδα!!Καλα μπανια στο ομορφο ΦΑΝΑΡΙ ,σου ευχομαι!!Σε περιμενη προσκληση στο σπιτακι μου για το ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΕ ΘΕΑ!!Ελα να την παρης να μας δειξης την θεα απο το εξοχικο σου.Ειμαι σιγουρη οτι θα ειναι πανεμορφη!!Σε ευχαριστω για την επισκεψη σου φιλεναδα!!Φανταζομαι στο τρεξιμο εισαι καθε μερα!!Φιλακια στην πριγκιπεσσα σας αλλα και στην Μελιτα μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα καλή σου μέρα Ευχαριστώ για την πρόσκλησή σου ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΕ ΘΕΑ αλλά δουλεύω με δανεικό κωδικό ιντερνετ και είναι δύσκολη η λήψη σήματος στο σπίτι.... πιστεύω να τα καταφέρω ,να δω πως!!!

      Διαγραφή
  28. καλημέρα και καλώς σε βρήκα και εγώ-))
    να σου ζήσει το εγγονάκι σου,να είναι γερό και τυχερό παιδί στη ζωή του-)))
    Η Μελίτα είναι κουκλάρα!!!!Και οι δημιουργίες σου,χαρούμενες,προσεγμένες και μένουν στο μάτι-))
    εύχομαι καλή συνέχεια στις διακοπές σου
    φιλιά Κρίστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έφη γεια σου....σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη στη σελίδα μου και τώρα που επισκέφτηκα και τη δική σου είδα ότι είσαι πολύ μεγάλο ταλέντο. Συγχαρητήρια για όλα τα έργα σου.....τα σκυλάκια σου πανέμορφα.....την εγγονούλα εύχομαι να την καμαρώσετε όπως επιθυμείτε.....και Καλές διακοπές με όλη την παρέα σας.....φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα και καλώς σε βρίσκω.Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια και τις ευχές σου,αντεύχομαι καλές διακοπές ανέμελες και δροσερές.....

      Διαγραφή
  30. Έφη μου καλημέρα!!!Τι υπέροχες δημιουργίες είναι αυτές!!!!!Τα ψαράκια άψογα πολλή καλή δουλειά και το αποτέλεσμα υπέροχο!!!Μπράβο!!!Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι και να περάσεις τέλεια όπου κι αν πας!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σοφία μου ευχαριστώ για τα καλά και γεμάτα συμπάθεια σχόλια σου!!Είμαι ήδη σε διακοπές σε ένα παραθαλάσσιο χωριό του νομού μας αλλά τίποτε δεν μετριάζει τον καύσωνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έφη μου ,
    πέρασα να σας δω λιγάκι.....
    Έχω πολλή χημεία με τα σκυλάκια....Τα λατρεύω......
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη σου!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εφακι γειάσου φιλιά καλοκαιρινά σε λίγο φεύγω για το Φανάρι ηρθαμε να ταισουμε τα ζωντανά, σκυλάκια, κότεςκαι να τα ποτίσουμε τα λαχανικά και τις 4ο ρίζες βασιλικό ,του Αλκη του πέτυχαν όλα τα φυτά και δεν θέλει να τα χαλάσει ....μάλλον θα βγώ στα παζάρια να τα πουλήσω....χα χα η χι!!χι!.... όπως επιμένει η Σμαραγδένια, τι αλλο να κάνω;

      Διαγραφή
  33. Συμπάθα με που άργησα,αλλά λόγω απουσίας στας Πρωτευούσας τον καιρό της ανάρτησης, λησμονήθηκα!Υπήρχε περίπτωση να χάσω τέτοια ΥΠΕΡΟΧΗ,ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ανάρτηση,που την παρουσίαζε μάλιστα τόσο γλαφυρά ένα εκδρομικό κόκερ; ΠΟΤΕ!
    Δεν ξέρω τι ξέρει ή τι δεν ξέρει η γιαγιά Εφη,αλλά ο Αλκίνοος έχει δίκιο ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ & ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΚΑ.Σε χάρηκα και να δεις που θα τα εκτιμήσει δεόντως και το άσπρο μωρό...
    Φιλάκια πολλά,ας ελπίσουμε δροσερά,καλά να περνάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χαρά μου γειά σου γειά σου!!!στο παρα πέντε πρόλαβα τον σχολιασμό σου και ευχαριστώ θερμά για τα καλά λόγια .Φεύγω για το Φανάρι, κάνω διακοπές με διακοπές, υποχρεώσεις ζώντων ζώων και φυτών στην πόλη , υποχρεώσεις στην Θάλασσα ,μπεμπούλα κορούλα κλπ Εκεί πάλι δεν εχω δικό μου ιντερνετ και ζορίζομαι... μόλις έκανα νέα ανάρτηση και έκλεινα τονΗ,Υ.Σου στέλνω φιλάκια δροσερα (του ανεμιστήρα) και θαλασσινά από το Φανάρι που και αυτό καίγεται.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή