Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2020

...Τα παράπονα της πείνας......

 

  1.  Σσσσσσ....  Βρήκα   ευκαιρία τώρα  που το  "αφεντικό" είναι  επάνω και χαϊδολογιέται  με τις  εγγονές της  σαν να είναι τα  μοναδικά  πλάσματα  στον κόσμο,  να κάνω  αισθητή την  παρουσία μου (το laptop ήταν ανοικτό ) για να μην με ξεχνούν  οι παλιές  και να με γνωρίσουν  οι νεότερες(έτσι δεν συνηθίζεται  να λέγεται;) 

Λοιπόνννν...   Είμαι  η  Μελίτα,  το παρεάκι  της  Εφης που  με φροντίζει    πάρα  πολύ και σε γενικές  γραμμές περνώ καλά ,αλλά αρκετά  μοναχικά.

Θα σκάσω αν δεν σας το ομολογήσω

Ζηλεύω  κορίτσια,  Ζηλεύω πολύ.. Βλέπω στις φωτό  που  κατά καιρούς  μας δείχνετε ,  τα  σκυλάκια  σας   με τα  κοκαλάκια τους,τα φορεματάκια  τους,  τις  βόλτες στα  πάρκα , τα  κουρνιάσματα στις  αγκαλιές σας  αλλά και τις  ξάπλες  αναπαυτικούς  καναπέδες Εγώ  μία φορά ντύθηκα  καρναβαλάκι και  μία  φορά  έγινα  παρανυφάκι........... ουδέν πέραν τούτου
Μετά  άρχισα να πεινάω....και να παρακαλώ  για  ένα τόσο δα
μεζεδάκι

Αχ! τυχερούλα Γκέμυ της Ποδηλάτισσας  .Εχεις δύο  να σε αγαπούν  και να σου κάνουν  όλα τα χατίρια .Είσαι πολυταξιδεμένη και σπάνια  πλήττεις ,μέχρι και γυαλάκια για  βόλτες  με την Χαρλεϋ  σου πήραν...Σου δίνουν ότι  ζητάς. Εγώ  βέβαια  δεν ξεχνώ την ακοίμητο  φρουρό  του Χριστουγεννιάτικου  δένδρου την Ρέμη   την φίλη μου την πιο γλυκιά  κοκερίνα της blogογειτονιάς που πάντα μου έστελνε  και ένα  φιλάκι

Κι εσένα  Κάντυ  σε ζηλεύω, μα τι  ζωηρό και  σκανδαλιάρικο  πλάσμα  είσαι ,αλλά και  πόσο τυχερή που σου έλαχε  μια  γλυκιά και στωική  μαμά ¨Αχτίδα  "για να σου κάνει όλα τα χατίρια   και εκείνα  πια  τα  φιογκάκια   σου  περισσότερα  και από τα καταστήματα  πώλησης τους. Όμως, δεν  ξεχνώ και την  Κλώντυ,   που  μας  απασχολούσε  ευχάριστα με τα  καμώματα  της   Ομολογώ όμως ,  ότι ήταν λιγότερο επεισοδιακά  από τα δικά  σου...Αλλά  από ότι βλέπω  εσύ θα τρως μία φορά  τον μήνα...

Α!! υπάρχει  κι ένα  κανίς στην γειτονιά  άσπρο - άσπρο με σγουρό   τρίχωμα  που  δεσπόζει  στο   σαλόνι  της κ. Εφης    και ακούει στο όνομα Μπέλα  όνομα  και πράγμα   με μεγάλη  αυτοπεποίθηση   για την αγάπη  που εισπράττει. Η Μπέλλα  η  κοκέτα,  η Μπέλλα  το  μοντέλο, φαντάζομαι πως μια  κροκέτα την ημέρα  θα  σου είναι  αρκετή  χαχαχα!!!

Βρε  παιδιά ΕΓΩ  όμως πεινάω  πολύ ,  πεινάω σαν να μην έχω φάει εδώ  και μήνες , Πεινάω λέωωωω  και το " αφεντικό" μου δίνει  λίγο και  μια φορά την ημέρα ,  ποικιλία  δεν λέω, αλλά λίγο  και από πίσω μου μουρμουρίζει  ότι  έγινα   σαν  θρεφτάρι(γουρουνάκι κλπ) κι εγώ για της σπάσω τα  νεύρα  όταν την βλέπω,  γλύφω συνέχεια  το άδειο πιάτο μου  και τρώω  με πολύ   θόρυβο...(Θεέ μου  θα με τρελάνει το νέο της χούι) Τώρα  που κάνω τις  χειμερινές μου διακοπές εντός  της οικίας ,  στο  υπόγειο  πάντα   έχουμε  πιο  συχνή επαφή (ράβει  μάσκες  με πολύ στυλ)αλλά  με μόνο κάτι  χαδάκια  στο  κεφαλάκι μου  ούτε  μία  αγκαλίτσα(ναι.. ναι..  θέλει  και αγκαλίτσες το θρεφτάρι μου )Γι' αυτό  κορίτσια  λέω ότι σας ζηλεύω.... Πριν το  lock down(Κάτι λίγα  αγγλικά  γνωρίζω κι εγώ)  ήρθε μία φίλη με τον σκύλο της  την  Ρώμη
 (όχι  της  Ιταλιας βέβαια) ...

Μα τι  σκυλάκι  ήταν αυτό , να μου  βγάζει  όλο  την γλώσσα  και να με κοροϊδεύει.. τι  αγωγή  έχει  θεέ μου ...  θύμωσα  πολύ μαζί της και έφυγα  μεγαλοπρεπώς   μέσα (είχα και κατά νου  μήπως  μου έβαλε  κάτι να φάω είχαν περάσει βλέπετε  περίπου  2 ώρες  από το γεύμα μου . 'Ομως δεν έχω λόγια για τον άλλο  σκύλο τους ,  τζέντλεμαν  σε όλα του ο "Vitto "  o αγαθός  γίγαντας.. ο Αης  Βασίλης  των σκύλων

Οι  χειμερινές  μου  διακοπές είναι μέχρι το υπόγειο -εργαστήριο όπως προείπα με  αρκετή ζέστη  σε ένα  αναπαυτικό κρεβατάκι  και  με πολύ ησυχία. Όλα είναι άφθονα ,το μόνο λίγο  είναι  το  φαγητό  ..και δεν φτάνει  αυτό αλλά πάντα  μετά από έναν απολαυστικό ύπνο

με  βγάζει  έξω  για   να αθληθώ χαχαχα!! Σιγά μην τρέχω άσκοπα.. αμέσως  επιστρέφω 

με την ελπίδα  να βρω το πιάτο μου  γεμάτο!!

Σας αφήνω  όμως  τώρα  και ελπίζω  να βρω  συμμάχους  υπεράσπισης και  να  ξέρετε δεν είμαι  χοντρή ,έχω πολύ τρίχωμα χαχαχα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Φιλάκια πολλά   δίχως ίχνος covid -19

KAΛΑ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΜΕ ΥΓΕΙΑ 

(Υ.Γ.  αυτές  οι ευχές είναι μόνον  άπο μένα,   το  "αφεντικό" 😄😄😄π θα σας ευχηθεί οσονούπω χωριστά με τον δικο της  τρόπο)


27 σχόλια:

  1. Καλημέρα Εφάκι μου!!!!!!!!Τι υπέροχα που τα λέει η Μελίτα σου,η φωτογραφία στο παράθυρο είναι φανταστική!!!!!!Καλά όλο πεινάνε αυτά τα κορίτσια μας...χαχαχα...Συγκινήθηκα με την Κλώντι...Θυμήθηκα που προσευχόμασταν όλες τότε που έπεσε από τον τέταρτο κάτω...Η Μπέλλα και αυτή κουρεμένη είναι μιά σταλιά,άσε που δεν τρώει κροκέτες,της μαγειρεύω...Η Μελίτα είναι ντίβα και πανέμορφη,μακάρι να μπορούσα να την αγκαλιάσω και να την φιλήσω,θα το κάνεις για μένα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακάτική Καλημέρα κρύα και συννεφιασμένη (για την Κυριακή )Ευχομαι να περάσετε όμορφα τις γιορτές με υγεία προπάντων γιατί όλα τα 'αλλα τα δύσκολα παλεύονται με υπομονή.Δώσε στην Μπέλλα από μένα μία κρεάτινη λιχουδιά για το καλό φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε Μελίτα μου γιατί κάνεις τόσα παράπονα, η μαμά
    σου σε αγαπάει τόσο πολύ!!!!
    Επιτέλους η μαμά σου βρήκε την διάθεση να επικοινωνήσει μαζί μας, και είδες για σένα ήρθε να μας πει, και τι καλή που είναι θυμήθηκε και όλους τους φίλους σου.... παρόντες και απόντες!!!
    Πάντως εγώ σε αγαπάω πολύ και για έναν επιπλέον λόγω, είσαι η αιτία που γνωρίστηκα με την μανούλα σου!!!! Πολλά φιλιά από όλες μας σε σένα και την γλυκιά μου φιλενάδα την μαμά σου!!!!
    ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμεις σε αγαπάμε κ.Βίκυ μας που απο μόνη σου είσαι μία βιομηχανία(οχι βιοτεχνία)παραγωγής εργων και αγάπης μία δυναμη ψυχης μέσα στα δύσκολα που περνάμε Καλη η Γκέμυ αλλά η Ρέμη στην ψυχή μου έχει 'αλλη θεση...
      Φιλάκια και θα τα ξαναπούμε συντομα στην νέα ανάρτηση που θα ακολουθήσει....

      Διαγραφή
  3. Τι υπέροχη, χαρούμενη ανάρτηση. Ο καημένος είναι σαν τον Κανέλλο..πεινάει συνεχώς ενώ η Κάντυ...κακομαθημένο στερνοπούλι! Έτσι μέσα από εδώ γνώρισα τα συντροφάκια μας ,της ποδηλάτισσαςμας έχει επισκεφτεί 2 φορές και είναι φίλος με την Κάντυ. Να του δίνετε καλέ λιχουδιές και ..ίσως.ίσως..ποιος ξέρει ανταμωθεί με την Κάντυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες μέσα στην Μαύρη μαυριλα που ζουμε δύο λέξεις ανάλαφρες μας χαρίζουν μικρά η μεγάλα χαμόγελα..η ανάρτηση αυτή εγινε προπομπός για μία δική μου αρκετα σύντομα Την έστειλα να πάρει αυτή τις πολλές αράχνες του μπλοκοσπιτιού μου και μετα εγώ θα ανασκουμπωθώ ..(περασα πολλά ευτυχώς όχι θέματα υγείας) και ελπίζω σε πιο ανέμελες μέρες ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ με πολλές χαρές γέλια και νόστιμα καλούδια

      Διαγραφή
  4. Έφη μου πόσο χαίρομαι που βλέπω και πάλι ανάρτησή σου. Η Μελίτα όπως πάντα παραπονιάρα. Για ένα μόνο δεν έπρεπε να παραπονιέται, για την αγάπη που της δείχνεται.
    Σου εύχομαι καλές γιορτές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου η χαρά γίνεται 10 φορές περισσότερη με την παρουσια σου στο σκονισμένο blogοσπιτάκι μου Ε! η Μελίτα οσο μεγαλώνει γίνεται λαίμαργη και τώρα πια δεν έχει αλλο τιποτα στο μυαλό της από το φαγητό ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΕΣ να είναι οι ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ με ΥΓΕΙΑ πάνω από όλα Φιλάκια εορταστικά πολλά

      Διαγραφή
  5. Καλέ; τι ωραία παρέα είστε εδώ μέσα; Μελίτα μου να έρθω και εγώ; Να σας συστηθώ, Με λένε ΡΙΣΚΑ .. και ήμουν αδέσποτο, μέχρι που με βρήκε η Ερρικα η εγγονή της Σμαραγδένιας, και έγινα και εγώ μέλος της οικογένειας...φωτογραφία μου δεν ξέρω να βαζω εδώ για να με γνωρίσετε και φατσικώς αλλα είμαι ένα κατάμαυρο σκυλάκι με ωραίο στύλ!! 🤣 Αααααα είμαι το σκυλάκι ανάμεσα στο αντρόγυνο που σας έδειξε στην ανάρτηση του γάμου η γιαγιά της!!
    Να περνάτε καλά όλα τα σκυλάκια της παρέας και του κόσμου όλου...να έχετε την αγαπη όλων και αν σας περισευει φαγακι να θυμάστε ...έχει αδεσποτακια εκεί εξω!!!
    Να μην ξεχνάτε πως είμαστε τα πλάσματα με την πιο ανιδιοτελή αγαπη!! χάρηκα που σας γνώρισα φιλιά στις μουσούδες σας!!! Καλά Χριστούγεννα να περάσετε όλα!!!! 🎄 ✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΙΣΚΑ ε; καλως όρισες λοιπόν στην παρεούλα μας, στην παρεα των "κοριτσιών" με το ανήσυχο καλλιτεχνικό πνευμα Είσαι τυχερούλη που είσαι κάτω από τα φτερά της κ.Ρούλας της πιο γλυκιάς, της πιο καλοψυχης ,της πιο αγνής γυναίκας σε όλη την Ελλάδα.Να περνάς καλά και να μην τρώς πολύ χαχαχα Οσο για καλά Χριστούγεννα είμαι βέβαιη πως ολο και κάτι επι πλέον λιχουδιές θα κονομήσουμε

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ! ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ!
    Ένα χρόνο μετά!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΊΑ και να σε βλέπουμε πιο συχνά!
    Μας λείπεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γνωστό ότι όλα μου ήρθαν ανάποδα εδώ και 5 χρονια προσπαθώ αλλά οταν μπαίνω εδώ δεν θέλω να με απασχολούν τα δύσκολα ...και έτσι οταν αισθάνομαι πιο χαλαρή ερχομαι ορεξάτη και ξεσκονίζω το παρατημενο μλποκοσπιτάκι μου.... Ευχαριστώ που με σκέπτεσαι να είσαι καλά Καλές γιορτές με χαρές αλλά και με υγεία

      Διαγραφή
  7. Αχ το Μελιτάκι το γλυκό!!! Ναι, η Ρώμη μας κοροϊδεύει όλους! Χαχα! Καλές γιορτές σε όλους! Με υγεία κι αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ το Μελιτάκι το γλυκό!!! Ναι, η Ρώμη μας κοροϊδεύει όλους! Χαχα! Καλές γιορτές σε όλους! Με υγεία κι αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μελίνα ελπίζω να μην σε πίεσα ...αλλά η επιθυμία μου ηταν περισσ΄τερη Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Μελίτα μου τρεισχαριτωμένη!!! Καλά Χριστούγεννα σε εσένα και την γλυκιά κυρία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω ποιον να καλωσορίσω εμένα ή εσένα.... Εδώ και 3 χρόνια αλλαξε ο τρόπος της ζωης μου και δύσκολα επισκέπτομαι το αραχνιασμένο μπλοκοσπιτάκι μου Καλως ηλθες και πάλι ευγενικό και αγαπητό πλάσμα μου, ελπίζω να τα λέμε... Καλές γιορτές καλα Χριστούγεννα με υγεία και χαρές Φιλάκια εορταστικά πολλά

      Διαγραφή
  10. Καλώς την Έφη μας.
    Μάλλον τη Μελίτα μας.
    Σ αφήνει νηστικιά;
    Πω πω θα τη μαλωσω, αλλά μήπως κάτι παραπάνω ξέρει η μαμά σου;
    Εγώ σκυλάκι δεν έχω, αλλά είμαι σίγουρη ότι οι εγγονές μου θα έπαιζαν μαζί σου.
    Αντε, περιμένουμε και τη μαμά σου τώρα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι λες τώρα εγινε σαν δαμαλάκι ηταν πάντα λαίμαργη αλλά τώρα το κακό παραέγινε και να δεις πόσο χειριστικη είναι με πιέζει και με αγχώνει οτι για ωρα γλείφει το άδειο πιάτο της και με πολύ θόρυβο .Τα παιδάκια τα λατρεύουν τα σκυλιά αλλά καλά κάνεις σε ένα διαμέρισμα είναι βασανιστική η ζωή τους Φιλάκια μεπολλά ευχαριστώ

      Διαγραφή
  11. Καλές γιορτές Έφη μου !! με υγεία και χαρά σε όλους σας!! τι όμορφη ανάρτηση??! λατρεμένα τα όμορφα σκυλάκια σας!! φιλάκια πολλά Φανή Παπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ με υγεία και καλοτυχία !!! Σε ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς φιλάκια εορταστικά πολλά

      Διαγραφή
  12. η Μελίτα έχει μπει στο πνευμα της καραντίνας...πειναει συνεχεια οπως όλοι μας!!!!
    καλες γιορτες με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χα Χα Μόνον οταν κοιμαται δεν πεινάει Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άργησα αλλά ήρθα τι όμορφη αναρτηση όλα αυτά τα ζουζούνια πραγματικά μας ομορφενουν τιζωη μας να σαι καλά καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μελιτάκι είσαι σκέτη γλύκα, όπως ολοι οι τετραποδοι θησαυροί που μας συντροφεύουν, ειδικά αυτόν τον καιρό του εγκλεισμού!
    Φιλιά πολλά! Καλή χρονιά με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 🌻Ευχομαι καλό μήνα από αυριο με υγεία και να μας φέρει όλα τα καλά.🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή