Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Κόκκινο! φούξ! Χρώματα στην "ασπρόμαυρη " ζωή !!!

   

ΑΠΟΚΡΙΕΣ  2014


  Τα χρώματα και η χαρά  ήταν εμφανή αυτό το 15νθήμερο!  Τούλια σκληρά και μαλακά , δαντέλες,σιρίτια,κορδέλες ,  οργαντίνες και υφάσματα είχαν τον πρώτο λόγο..Με πολύ κυνηγητό και προσπάθεια κατάφερα να τελειώσω την πρώτη στολή.Δεν καθόταν στιγμή ακίνητη  και έτσι μετά την μοναδική πρόβα της εγώ  οριζοντιώθηκα   από την κούραση.. άλλο να σας το περιγράφω και άλλο να το βλέπετε. Ευτυχώς της άρεσε  η " Μίνυ  μπαλαρίνα".Δεν έβγαλε   στιγμή την στέκα με τα αυτάκια! 'Αλλοτε  χοροπηδούσε και άλλοτε στεκόταν στον καθρέπτη  χαρούμενη  ψιθυρίζοντας τα δικά της λογάκια... 


Στην επόμενη στολή , τα πράγματα ήταν ευκολότερα για  μένα .. ήξερα περίπου τι  θα κάνω με το μέγεθος. Το φουρό  και στις δύο στολές ήταν ραμμένο όπως η του-του μπαλέτου  περίπου!! 


Η μικρή   ενθουσιάστηκε  με την Πεταλούδα , με τα φτερά και το  καπελάκι , στριφογύριζε συνεχώς κάνοντας  με τα χεράκια της  το γνωστό σε όλους "μια ωραία πεταλούδα"..



Αχ! την  ανάγκασα να μείνει  ακίνητη!!Εκεί στα ψηλά....


Η πεταλούδα στηρίζεται σε ελατήριο σχετικά λεπτό και έτσι έχει την δική της  ανεξάρτητη  κίνηση!

Με την κόκκινη  Μίνυ και την  φουξ πεταλούδα υποδεχθήκαμε οικογενειακώς το φετινό καρναβάλι  και με αυτές  τις στολές θα το αποχαιρετίσουμε .


Εύχομαι  να περάσετε όμορφα   την Καθαρή Δευτέρα χαρούμενα και ανέμελα!!!  
Καλή Σαρακοστή!!




38 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΟΙ ΣΤΟΛΕΣ,ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ,ΑΨΟΓΑ ΡΑΜΕΝΕΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΕΦΗ ΜΟΥ,ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ;ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΘΕΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτέλους τόσες μέρες περιμένω να δω τι έφτιαξες φέτος για την Αλκηστούλα, αλλά άξιζε η αναμονή μια και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό!!!!! Όχι βέβαια ότι περίμενα κάτι λιγότερο, τα χέρια σου ότι πιάνουν το κάνουν μαγικό!!!!! Το μοντέλο σου μπορεί να σε παίδεψε λίγο αλλά σε αποζημιώνει κάθε φορά με τα ναζάκια του και όχι μόνο!!!!! Καλή Αποκριά Φιλενάδα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΤΟΛΕΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!
    Μ Π Ρ Α Β Ο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι τυχερό το εγγονάκι σου! Οι στολές είναι υπέροχες!Τι να πρωτοπώ? Για τις δαντελένιες λεπτομέρειες της πρώτης ή για τα φρου φρου της δεύτερης? Είναι υπέροχες, εγώ θα σκεφτόμουν να το κάνω και επαγγελματικά!!!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο,τι φτιάχνεις Εφη μου είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ & ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟ,πόσο μάλλον οταν δημιουργείς για την Αλκηστη...εκεί δε πιάνεσαι με τί-πο-τα!!!
    Νάσαι καλά και του χρόνου,για τη συνέχεια

    Υ.Γ. Αυτό που θαύμασα όμως ακόμα περισσότερο,ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ!!!!Απίστευτο! Ολόκληρη κοπέλα έγινε
    Να τη χαίρεστε και να την καμαρώνετε
    Φιλιά πολλά και στις δυό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΕΦΗ μου! πανέμορφα τα φορεματάκια για μια πανέμορφη πεταλουδίτσα!
    ετσι θα έχει να καμαρώνει στις φωτογραφίες αργότερα, όπως εσύ με τις δικες σου!
    και του χρόνου με υγεία, και χρώματα!!!το ένα καλύτερο απο το άλλο και τα δυο εξαιρετικά!
    χρόνια πολλά!!!
    καλή εβδομάδα!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα πόσο τυχερό είναι πια αυτό το μοντέλο?!
    Η μια στολή είναι πιο όμορφη από την άλλη!!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!!!
    Σε φιλώ πολύύύύ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τυχερούλα η εγγονούλα που έχει αυτή την χρυσοχέρα γιαγιά και ας την "τεντώνει " απο την κούραση ,αλλά
    η γιαγιά καμαρώνει αυτό το υπέροχο μοντελάκι !!! Έφη μου , ότι πιάνεις το τελειοποιείς !!! Οι λεπτομέρειες καταπληκτικές ! Καλή Σαρακοστή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εφούλα μου καλή εβδομάδα!
    Ξετρελάθηκα με τις υπέροχες στολές, είναι απίστευτα ωραίες, γεια στα χεράκια σου!
    Η μικρούλα είναι ένα αξιολάτρευτο πλασματάκι και της πηγαίνουν θαυμάσια! Και του χρόνου με υγεία!

    Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έτσι είναι...αν έχεις χρυσοχέρα γιαγιά έχεις δύο στολές,και τι στολές,φτιαγμένες μόνο για σένα!!!!!!!!Με το δίκιο της ξετρελάθηκε η μικρή,εδώ ξετρελαθήκαμε εμείς μεγάλες "γαϊδούρες" όχι το μωρό!!!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό... αυτές δεν είναι στολές, είναι κομψοτεχνήματα, έργα τέχνης!
    Μπράβο στα χρυσά σου τα χεράκια!
    Σε φιλώ, σου εύχομαι καλή εβδομάδα και καλές Απόκριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έφη μου είσαι καταπληκτική. Ότι κάνεις το κάνεις τέλειο αν και νομίζω πως παίζει ρόλο και το μοντελάκι σου. Πόσο μεγάλωσε η Άλκηστη, σωστή κουκλίτσα. Να την χαίρεσαι!!!
    Καλή Αποκριά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. BRAVO !!!!!! πολύ όμορφες οι στολές ...καταπληκτικες ....
    ποιο παιδάκι δεν θα χαίρονταν ...
    και του χρόνου !!!!!
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Την περίμενα αυτή την ανάρτηση, ΄Εφη μου! Ήμουν σίγουρη ότι ετοίμαζες κάποιο αριστούργημα για την Αλκυστούλα σας, αλλά και δύο!? Πω πω, την καλομαθαίνεις!!!! χαχαχα!!!! Και οι δύο στολές είναι άψογες, πανέμορφες!!!! Και το μοντελλάκι...όλο χάρη...μου άρεσε πολύ η πόζα μπροστά στον καθρέφτη!!!!! Φτού, φτού, σκόρδα!!!!!
    Καλές Αποκριές να περάσετε!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι μια και μοναδική, γιαγιά Έφη!!!!
    Όταν θα έχει και η Αλκηστούλα μπλογκ , θα δείχνει τι της είχε φτιάξει η γιαγιά της!!!
    Από του χρόνου θα μου δίνεις τα σχέδια να ράβω κι εγώ!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχες και η δύο στολές αλλά το μοντέλάκι σου κλέβει την παράσταση!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξετρελάθηκα με τις στολές που έφτιαξες , Έφη μου !!!!! Το τσαχπίνικο μοντέλο σου είναι .... όλα τα λεφτά !!
    Κλέβει την παράσταση και αναδεικνύει τις δημιουργίες σου !!!! Είσαι μια υπέροχη γιαγιά !!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν νομίζω πως δυσκολεύτικες με τις πανέμορφες στολές γιατί η Αλκηστούλα νομίζω πως είναι έμπνευση δημιουργίας. Μάκρυναν τα μαλλάκια της και είναι μια κούκλα!! Πολύ όμορφες, καλοδουλεμένες όπως πάντα, οι στολές με όμορφα χρώματα κουκλίστικες. Σας εύχομαι καλές αποκριές! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Εφη καί καλή εβδομάδα!!!Πώ πώ ομορφιές!!!Πανέμορφες καί πλουμιστές οι στολές πού έφτιαξες γιά τήν Αλκηστούλα σου!!Πόσο μεγάλωσε!!Κοντζάμ κοπέλα!!!!Μπράβο στήν χρυσοχέρα γιγιά!!!Φιλάκια καί στίς δυό σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφες στολές, καλόγουστες και τόσο καλοφτιαγμένες!!!! Βέβαια, "απογειώνονται" από το μοντέλο!!! Μα τέτοια τσαχπινιά, τόση πόζα, τόσο νάζι !! Τι να πω??!!! Νομίζω ότι "σας περνάει απέναντι χωρίς να βρέχεστε"!!!! χαχαχα!!!!
    Φιλάκια πολλά, Εφη μου, καλές και χαρούμενες Αποκριές να περάσετε! Α, και μην ξεχάσεις να δώσεις και ένα φιλάκι στην Αλκηστούλα (τελικά, θα το ...κατσιάσουμε το παιδί!!! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έφη μου , τελειες ,πανέμορφες οι στολές και πραγματικά φορεμένες είναι όλα τα λεφτά !!!!
    Καλές Αποκρίες με υγεία και ευτυχία στο σπιτικό σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ,γιαγιά-μάγισσα που μεταμορφώνεις την καθημερινότητα της εγγονής σου!!!!Μας γέμισες με χρώμα κι ομορφιά,γλυκιά μου!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν έχω λόγια!!!!! Φοβερή δουλειά, προσεγμένη και στην πιο μικρή λεπτομέρεια!!!! Τι φιογκάκια και τι δαντέλες!!! Πολλά πολλά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειναι τρελααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τι ομορφιες ειναι αυτες Εφουλα μου!!Τι τελειες δημιουργιες!!!!!!!!!!
    Φανταζομαι το καμαρωμα της κουκλας σας και την χαρα την δικη σας!
    Να εισαι γερη Εφη μου και μονο χαρες να εχει το σπιτικο σας!
    πολλα φιλακια και ιδιαιτερα στην Αλκηστουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα τι εκανες πάλι βρε Εφη μου! Την εχεις ξετρελανει πια την μικρη, κανω καιρο να σε επισκεφτω αλλα οποτε ερθω παντα βρισκω κατι χαρουμενο και ομορφο για την μικρουλα που με ταξιδευει στον κοσμο των παιδιων!
    Παντα ετσι να ειστε και να χαρειτε την Αποκρια!!
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τι ομορφο το αστερακι Αλκηστη ευχομαι περαστικα και να ντυθει και αυτό το Σαββατοκυριακο σας φιλω και τις δυο !!!! και καλη Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΄Ημουν σίγουρη ότι είχα κάνει σχόλιο !!!!
    Συγγνώμη Εφάκι μου !!!!!
    Τις ήξερα αυτές τις στολές από τις περιγραφές. Βέβαια οι εικόνες ξεπερνούν
    κάθε περιγραφή !!!!!!
    Υπέροχες και πολύ καλαίσθητες !!!
    Η ΄Αλκηστη έγινε ολόκληρη κοπέλλα....... σκέτο κουκλί !!!!
    Φιλάκια να της δώσεις, να περάσετε καλά, με υγεία και βέβαια θα τα πούμε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κάλο μήνα Έφη μου με υγεία και χαρά να έχεις. Έγραψες πάλι, οι φορεσιές της πριγκιπέσας μοναδικές, τόσο όμορφες και τόσο καλοδουλεμένες. Να είσαι καλά κορίτσι μου να δημιουργείς με τη ψυχούλα σου ότι σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εισαι αστερι.. στο ραψιμο... αλλα αστερι και η Αλκηστη με τις πόζες της.. τελειες οι στολες της!!!! πως φαινεται οτι τα χερακια της γιαγιας κανουν θαυματα.. μου θύμησες Εφη μου τα δικα μου.. όταν ηταν μικρά και όλα παιρνούσαν απο τα χερια μου..χι.χι. αχ!! εμεις η γιαγιαδες.!!!νομίζουμε οτι ξαναμεγαλώνουμε τα παιδιά μας..χι.χιχ.να την χαρείς όσο μπορεις αυτή την ηλικια .της είναι η καλύτερη τους... να σου ευχηθώ να έχεις ενα χαρούμενο μηνα και καλή Σαρακοστή.. Εφη μου..φιλα μου την κούκλα σας... και σε σενα φιλακιααααα να μην μου ζηλευεις..χι.χιχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΔΕΙΧΝΕ Ο ΑΤΙΜΟΣ Ο ΒΛΟΓΚΕΡ.ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΤΟ ΡΑΨΙΜΟ ...ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ . ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΕΓΓΟΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπραβο σου και παλι μπραβο σου ειναι τελεια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι κουκλίτσα είναι αυτή;;;Οι στολές Έφη μου είναι καταπληκτικές!!!!!!!!!!Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. α, έχασα τόσο όμορφη κουκλιτσα... τέλεια... να σου ζήσει... !! καλή Σαρακοστή, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κουκλίτσα πεταλουδίτσα!
    Να τη χαίρεστε ;)

    http://fetoula.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή