Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

ντεκουπαζομανία....α μέρος.

Η εορταστική ατμόσφαιρα απλώνεται σιγά σιγά για να κορυφωθεί στις 25 Δεκεμβρίου.
Η γειτονιά μας αυτό τον καιρό δεν έχει  να ζηλέψει τίποτα από το εργαστήρι του Αη Βασίλη!!!!!!Οι όμορφες Χριστουγεννιάτικες κατασκευές πρωταγωνιστούν   σε κάθε μπλοκόσπιτο  που εγώ τουλάχιστον επισκέπτομαι.Το ντεκουπάζ με Δενδράκια,Αη Βασίληδες,χιονανθρωπάκια , μπότες, αγγελάκια έχει την τιμητική του,αλλά και οι ιδέες για κάθε είδους Χριστουγεννιάτικης κατασκευής άφθονες και  με ενδιαφέρον  πολλές από αυτές!! Εγώ πάλι ξεκίνησα με παλιές λάμπες αλλά δεν τις τελείωσα ακόμη..ίσως είναι η επόμενη ανάρτηση. Τι  να πω για τα χριστουγεννιάτικα ρεσώ ,ξεσηκώθηκα από τα πολλά που είδα και  έτσι αποφάσισα να  δοκιμάσω την  τύχη μου με δαύτα. Κάποια μέρα,  μου ζήτησε η αγαπημένη  μου *θεία* (είναι μικρότερη από μένα) να της κάνω μερικά μπουκάλια   ντεκουπάζ με χριστουγεννιάτικα μοτίβα..'Ηταν η πρώτη μου φορά που δούλεψα επάνω σε γυαλί .Το αποτέλεσμα  μου  άρεσε,γλυκάθηκα και προχώρησα  σε περισσότερα  μπουκάλια με καλύτερο σχήμα( αφού είχα πετάξει πρώτα όλα τα πολύ καλά πριν λίγο καιρό  αφού για πολύ διάστημα δεν τα είχα χρησιμοποιήσει) .
Ετσι λοιπόν, σαν γνωστή παινεσιάρα, μοιράζομαι μαζί σας  τις γυάλινες μπουκαλοκατασκευές μου




Ta μπλέ μου.... χιονισμένα!!




                                      Kαι  live...... χιόνι 

                       Τα κόκκινα μου ...χιονισμένα!!


τα  κόκκινα  και τα μπλε ρεσώ είναι από τις συσκευασίες παιδικών  γιαουρτιών .....που όσο και  αν τα πετώ εν ριπή οφθαλμού πολλαπλασιάζονται......

Μμ!Μμ δεν γλύτωσε   και το παραπεταμένο  μπουκαλάκι αρώματος από  την μπουκαλομανία μου!!
Μερικά από τα μπουκάλια της *θείας*.... 

 Αυτά πάλι ,είναι κεραμικά κεσεδάκια γιαουρτιού μικρού μεγέθους .Αφού τα ντεκουπάρισα   τα γέμισα με κερί  που  έλιωσα  από παλιές λαμπάδες και χρωμάτισα στο επιθυμητό χρώμα(σομόν-ροζ).

Και τέλος το χαμογελαστό πρόσωπο του Αη Βασίλη  στολίζει  την γλάστρα που θα φιλοξενήσει το φυτό των  Χριστουγέννων!!!
                                    .....*****.......*****.......
Μόλις τελείωσα  όοοολα αυτά  έκανα και ένα ταξιδάκι  μέχρι την Θεσ/νίκη. Ετσι για αλλαγή...

Ξεκουράστηκα  αρκετά .....χαλάρωσα αρκετά....



σέρφαρα όσο  ήθελα....και όποια ώρα ήθελα...



  επισκέφτηκα όλα τα πολυκαταστήματα ,* διότι υπήρχε κίνδυνος να παρεξηγηθούν οι υπεύθυνοι  των  πολυεθνικών  αν μάθαιναν ότι ήμουν Θεσ/νίκη και δεν επένδυσα   σ' αυτούς!!


* Με δύο λέξεις πέρασα όμορφα! Συναντήθηκα με φίλες blogers  τις γνωστές  για την προσφορά τους Ρένα, Γιούλα, Μαρία , Γλυκερία  και  Ολυμπία  για καφέ είχαμε ευχάριστη κουβεντούλα  για ώρα πολύ.Το Σάββατο  βρεθήκαμε   ξανά  έχοντας στην παρέα μας και την Μαρία Βιλλιώτη  για κρασάκι!Εφυγα ενθουσιασμένη και εντυπωσιασμένη με την  φιλοξενία τους.
 Είναι όλες τους γλυκές  και ευγενικές!!! Ευχαριστώ  για όλα  κορίτσια!!και ιδιαίτερα για τις μεταφορές  με τα αυτοκίνητά σας!!!!

Εύχομαι καλό μήνα με χαρούμενες δημιουργικές μέρες!!!!!



55 σχόλια:

  1. Καλημέρα,Εφάκι!!!Πρώτη φορά και έκανες τέτοια δουλειά!!!Τα ζήλεψα τα μπουκαλάκια σου!!!Κι αυτό το γλαστράκι στο τέλος...Όνειρο!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα όλα, θα μπλε τα λάτρεψα. Χαίρομαι που τα πέρασες καλά στη όμορφη Θεσσαλονίκη. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!!!
    Τι όμορφη δουλεία έκανες , τα λάτρεψα .Μπράβο σου !!!!!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλαισθησία και άψογη τεχνική είναι τα χαρακτηριστικά που σε διακρίνουν στις δημιουργίες Έφη μου. Χαίρομαι που μπορώ να θαυμάζω ένα απ'αυτά από κοντά! Σ'ευχαριστώ πολύ. Να'σαι καλά να δημιουργείς πάντα. Χάρηκα που τα'παμε κι από κοντά! Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα κοντεύουμε να γνωριστούμε όλοι...τι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έφη μου τι ονειρεμένα πράγματα έφτιαξαν πάλι τα χρυσά σου τα χεράκια τι να πρωτοθαυμάσω είναι όλα εξαιρετικά όμορφα!!!!!!!!!!!Μπράβο για την πολλή ωραία και προσεγμένη δουλειά σου!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έφη μου καλημέρα
    Πάντα το blog σου είναι μια όαση δημιουργίας και καλαισθησίας. Πανέμορφα όλα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έφη μου τα μπουκάλια πανέμορφα ! Απο τεχνική δεν γνωρίζω αλλά την καλαισθησία και την τελειότητα την αναγνωρίζω !! Χαίρομαι που πέρασες όμορφα στην πόλη μας και ελπίζω να τα πούμε ξανά σύντομα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΦΗ μου, όλα αυτά τα είχες κιόλας έτοιμα και μετα..πήγες και τα πολυκαταστήματα;μα...αυτα έπρεπε να ζηλέψουν απο σένα!
    για καθε ενα που βλεπω μπορω να φωνάζω:Α!!!!
    απο μόνα τους καλύπτουν μια έκθεση!και το χιόνι; και αυτό σπιτικό;με ατλακόλ και σόδα φαγητού;
    Μπράβο, μπράβο μπράβο!
    δεν έχω να προσθέσω τίποτα γιατι θα έγραφα πολλά!!!χαιρομαι για σένα και χαίρομαι για τις δημιουργίες σου που ανακαλύπτω..σιγά σιγά..όμως μου άρεσαν και οι εικόνες που έβαλες για να καλύψουν το γεγονος της εκδρομούλας σου!ειδικα ή υπόκλιση στο τέλος.....
    φιλια πολλά!!!καλη συνεχεια σε αυτο το εορταστικό περιβάλλον, ανανεωμένη όπως γυρισες και φορτωμένη απο αγάπη, περιμένω και τις μετα...Θεσσαλονίκης κατασκευες!!!!ΠΟΛΛΆ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα τα Χριστουγεννιάτικα μπουκάλια σου!!! Μπράβο!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ , ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ . ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΟΥ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εφούλα μου είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    Ειλικρινά δεν ξέρω ποιο να ξεχωρίσω! Μπράβο σου γλυκιά μου!

    Να έχεις ένα χαρούμενο εορταστικό μήνα, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου.Καλές Γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!! ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!! ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΗΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά υπέροχα τα μπουκάλια σου, κι έχουν και ιδιαίτερο σχήμα μερικά από αυτά. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΦΗ ΜΟΥ, Ο,ΤΙ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ , ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΛΕΙΟ!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!!!
    ΤΑ ΚΕΣΕΔΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!!!1
    ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΤΑ ΓΕΜΙΣΕΣ ΜΕ ΚΕΡΙ!!!!
    ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΜΗ ΠΕΤΑΣ ΤΙΠΟΤΕ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλεια!!!!! Απίστευτα όμορφα έγινα όλα!!!! όχι ότι περιμέναμε κάτι λιγότερο από εσένα!!!!!!!!!! Χάρηκα που πέρασες τόσο όμορφα στην Θεσσαλονίκη και ψιλοζήλεψα που δεν μπορούσα να είμαι και εγώ εκεί.... ίσως την επόμενη φορά!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εφη μου υποκλινομαι στην τελειοτητα σου !!1 Εγιναν ολα τοσο ομορφα και ιδιαιτερα!! Τελεια!
    Χαιρομαι που εχω και εγω ενα απο τα εργα σου και το καμαρωνω!
    Περιμενουμε συντομα να μας ξαναρθεις και να περασουμε ακομη ομορφοτερα!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι και αν είναι μπλε ή κόκκινα, χιονισμένα ή όχι!!!! Όλα μα όλα είναι υπέροχα!!!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπραβο Εφη ηρθες Θεσσαλονικη και δεν προειδοποιησες να το ξερω , να ερθω και εγω στον καφε χα χα χα ...την αλλη φορα, με τη Ρενα λεμε τοσο καιρο θα βρεθουμε και δεν τα καταφεραμε, τα μπουκαλια σου ειναι πανεμορφα και τα μπλε και τα κοκκινα , φιλιά καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ολα αυτά τα έργα τένης έγιναν τόσο όμορφα τόσο ιδιαίτερα που δεν σου άρεσε το decoupage στο γυαλί. Τώρα που σου άρεσε το αποτέλεσμα φαντάζομαι τι άλλο θα κάνεις. Κάθε φορά μας βάζεις τα γυαλιά... Μπράβο Έφη να είσαι γερή, δυνατή πάντα να δημιουργείς και εμείς να θαυμάζουμε τις ομορφιές σου.
    Σου εύχομαι χαρούμενες γιορτές στο όμορφο γιορτινό σου σπίτι!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ουάου Εφη μου!!!Υπερπαραγωγή ανάρτηση αλλά καί ντεκουπαρισμένες δημιουργίες!!!!
    Σίγουρα θά τό ευχαριστήθηκες!!!Μού αρέση πολύ νά δουλεύω τά μπουκάλια!!!Μού αρέσουν όλα!!!!!!
    Πανέμορφα καί μέ πολύ γούστο φτιαγμένα!!!! Καλές εορτές νά έχης μέ τούς αγαπημένους σου!!!Φιλιά πολλά στήν Αλκηστη καί στήν παραπονιάρα Μελίτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπεροχα ολα γεια στα χερακια σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και μεις χαρήκαμε που σε είχαμε μαζί μας. Με το καλό να μας ξανάρθεις. Τα μπουκαλάκια σου όλα τέλεια. Καλή συνέχεια.Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όχι που θα έπιανες μπουκάλια στα χέρια σου και δεν θα γίνονταν τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!Αυτό που αγαπάμε σε σένα είναι, όχι μόνο η φαντασία σου, αλλά η τόσο προσεκτική και περιποιημένη δουλειά σου που δείχνει την αγάπη σου γι'αυτό που κάνεις!!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εχεις κάνει άψογη δουλειά ΚΑΙ στα μπουκάλια, όπως και σε ό,τι κάνεις!!
    Πανέμορφα και γιορτνά ολά!
    Αυτές οι βόλτες είναι πολύ όμορφες και ευχομαι ο καινούριος χρόνος να φέρει σε όλες μας ευκαιρίες για βόλτες, συναντήσεις με φίλους και πολλές- πολλές δημιουργίες!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έφη μου, τι ομορφιές έφτιαξες πάλι;;;!!!!!
    Είναι φανταστικές όλες οι δημιουργίες σου!
    Χάρηκα που πέρασες όμορφα στη Θεσσαλονίκη. Πολλά-πολλά φιλιά σου στέλνω, καλό βράδυ και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΜΟΤΙΒΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΛΕ!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ,ΑΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
    ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι παιχνιδιάρικη διάθεση είναι αυτή!!!ΘΑΥΜΑΖΩ,ΘΑΥΜΑΖΩ,ΘΑΥΜΑΖΩ!!!!! Τα πάντα απο το στήσιμο και την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του Μπλογκ μέχρι τα έργα(ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ)
    Πραγματικά μου έφτιαξες τη διάθεση
    Φιλάκια πολλά Εφη μου,θα τα πούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eφη σου έστειλα μέιλ γι αυτό που με ρώτησες,όμως φοβάμαι οτι άδικα θα το βάλεις,γιατί είναι πολύ λευκό το φόντο και δνε θα φαίνεται καθόλου,άδικα θα φορτώσεις τη σελίδα και θ αργεί να κατέβει. Δοκίμασέ το πάντως
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Kαλημέρα, καλημέρα, καλημέρα !!!!!
    Σαΐνι έχεις γίνει και στη διακόσμηση του blog !!
    Xριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα με ιδιαίτερες και καλόγουστες κατασκευές !!!!
    ΄Ολα υπέροχα !
    Και έκανες και τις συναντήσεις σου, τις βόλτες σου από ότι μάθαμε !
    Προτιμώ τις κόκκινες πινελιές λόγω Χριστουγέννων. Πάντως μου άρεσαν πολύ
    και τα μπλε, παρά το ότι δεν μου αρέσει σαν χρώμα, γιατί μου φέρνουν στο νου την άγια νύχτα !!!!
    Τέλεια, όπως πάντα.....
    Πολλά φιλάκια σε εσένα και την Αλκηστούλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τέσσερις μέρες πάω και έρχομαι Έφη μου, βλέπω θαυμάζω και φεύγω. Τα μπουκάλια σου και τα ρεσο σου είναι απλά τέλεια .Ότι πιάνουν τα χεράκια σου το κάνουν και τραγουδάει. Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα Εφούλα μου!!σου άργησα γιατί γιόρταζε ο μικρούλης μου Νικόλας!μας ξετρέλανες με τα μπλέ τα χιονισμένα αλλά και με τα κόκκινα..όντως το ντεκουπάζ ξετρελαίνει κι εμένα που είμαι τελείως άσχετη!!κάτι παθαίνω όταν βλέπω καλό ντεκουπάζ!!η γλάστρα με τον Άη Βασίλη μιά απίστευτη ομορφία!!όπως όλα δηλαδή!!φοβάμαι μήπως αδικήσω κάποιο απο τα έργα σου!!!φιλάκια άπειρα Εφούλα μου!!καλή βδομάδα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εφούλα μου γλυκειά...τι όμορφη ανάρτηση είναι αυτή!...δεν χορταίνω να τα βλέπω...Μπράβο σου για ότι έχεις φτιάξει!!!...και χαίρομαι για την διάθεσή που φαίνεται μέσα από τις δημιουργίες σου....
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτή η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση αλλά και όλα τα έργα σου είναι γιορτινά και μου αρέσουν πολύ .
    Πολύ όμορφα όλα , αλλά και η βόλτα στη Θεσσαλονίκη μου άρεσε πολύ !
    Είχα τη χαρά να τις γνωρίσω και είμαι σίγουρη ότι περάσατε όμορφα .
    Φιλάκια πολλά Εφη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παιχνιδιάρικα, χαρούμενα, γιορτινά τα μπουκαλια σου, Εφη!! Χριστουγεννιάτικα μικρά έργα τέχνης! Τόση καλαισθησία, τόσο γούστο, τόσο άψογη τεχνική!!! Είναι όλα τέλεια!!
    Να'σαι καλα, χαρούμενη, ευτυχισμένη και πάντα δημιουργική!!
    ΥΓ Θα σε πάρω τηλ να τα πούμε !!1
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τί υπέροχα!!!! Αληθινά έργα τέχνης τα Χριστουγεννιάτικα δημιουργήματά σου και μάλιστα με άψογη τεχνική ή αν κατάλαβα καλά συνδυασμό τεχνικών!!! Γεια στα χέρια σου!!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάρα ...πάρα...πάρα ...πάρα πολύ όμορφα τα μπουκάλια σου!!!!!!!!!!!!!!!
    Να περνάς πάντα τόσο υπέροχα με τους φίλους σου-)
    Πολλά φιλιάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. βρε δραστηρια γιαγια ποτε τα κανεις ολα αυτα ε; μπραβο σου και παντα χαμογελα να εχεις και τρελα για ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Α πα..πα πα.. Εφούλα μου κοντεψα να χασω την αναρτηση σου.. βρε τι καθυστερημένο που είμαι;; τι οργασμός ντεκουπαζ ειναι αυτός;;; εεεε μα με το δικιο σου να αργεις να κανεις αναρτηση .. καλέ;; όλα αυτα θέλουνε πολύ χρονο λέμε..!!! και τι ομορφα που τα έφτιαξες!!!!παντως οτι και να πιασουν τα χερακια σου το κανουν τέλειο.. πολύ καλή δασκαλα θα έχει το Αλκιστακι οταν μεγαλώσει... χι.χι. Εφη μου.. ι εκανες και τις βόλτούλες σου ..έ;; να πω οτι δεν ζήλεψα;; θα έλεγα ψέματα.. σιγα σιγα όπως λέει και η Βιλλιώτη θα γνωριστούμε όλες εδώ μεσα . τι ομορφο..!!!!μπραβο σου .. Εφη μου πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι υπερπαραγωγή είναι αυτή!!!!! Συγχαρητήρια 'Εφη μου!! Είναι όλα τους φτιαγμένα με πολύ γούστο και υπέροχα χαρούμενα γιορτινά μοτίβα. Και μου άρεσαν πολύ ακόμα και τα μπλέ μπουκάλια παρ'όλο που σαν χρώμα δεν το συνηθίζω καθόλου στον χριστουγεννιάτικο διάκοσμο.
    Είχα την εντύπωση ότι είχα αφήσει σχόλιο πριν από μέρες, αλλά δεν το βλέπω. Ευτυχώς που ξαναπέρασα από το blog σου!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫Ολα ειναι πανεμορφα !!!Συγχαρητηρια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να πω απλώς ότι ζήλεψα; Θα μεγαλώσει η μύτη μου και δεν είμαι ο Πινόκιο! Έσκασα από ζήλια για τα καταπληκτικά μπουκάλια σου! Τι κόκκινα τι μπλε, τι χιονισμένα τι αχιόνιστα! Καταπληκτικά! όμως περισσότερο ζήλεψα την βόλτα στην Θεσσαλονίκη! Να περνάς πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γεια σoυ Έφη μου!Είμαι η Πηνελόπη !
    Έχω πολύ καιρό να γράψω στο σπιτάκι μου γιατί αυτή την περίοδο μου έχει πάρει τα μυαλά η μπεμπούλα μου! Και τώρα που σου γράφω την έχω αγκαλιά!
    Όμως μπαίνω συχνά και παρακολουθώ τα σπιτάκια σας!
    Στείλτε μου αν θέλεις τη διεύθυνσή σου στο pinelopi_1266@yahoo.gr να σου στείλω ένα μικρό δωράκι! Καλές γιορτές με υγεία!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. θαυμασια δουλεια εκανεςκαι παλιιιι Εφη!!!!ολα εξαιρετικα φτιαγμενα!!!!!!και τοσα πολλα!!!!
    Χριστουγεννιατικη και πολυ ζεστη ατμοσφαιρα!!να σαι καλααααα!!!!!!σε φιλωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Στο έχω ήδη πει πάω και έρχομαι κάθε τόσο βλέπω και φεύγω. Έχεις ένα δικό σου τρόπο να κάνεις τα έργα σου μοναδικά όμορφα. Καλή εβδομάδα Έφη μου και καλές δημιουργίες να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αγαπημένη μου Έφη
    Δεν χορταίνω να θαυμάζω τις εκπληκτικές εορταστικές δημιουργίες σου!! Η μία καλύτερη από την άλλη!!!
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!
    Χάρηκα πολύ που πέρασες τόσο όμορφα!!!
    Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, ευτυχισμένα Χριστούγεννα με την οικογένεια σου!
    Είθε να έχετε την ευλογία του μικρού Χριστού!
    Εγώ έχω τα παιδιά μου και την εγγονούλα μου, γι αυτό και σου γράφω χαράματα :)
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. χρόνια πολλά πολύχρωμα ονειρικά να είσαι καλά ένα άτομο δημιουργικό με αγάπη για όλους...
    σε περιμένω να έρθεις απο το blog Μου να μου λες τις απόψεις σου για όσα βάζω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΦΗ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!!ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!!!!!Η ΜΠΛΕ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΗ!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ευτυχισμένα Χριστούγεννα να έχεις!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ¸.•°♡♡⊱彡
    Muita paz e muita luz em nossas vidas, hoje e sempre!!!

    ⋱ ⋮ ⋰
    ⋯ ✰ ⋯
    ⋰ ⋮ ⋱


    ░M░E░R░R░Ƴ░

    C░H░R░I░S░T░M░A░S░ !!!

    ¸.•°♡♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρόνια πολλά Έφη σε σένα και την οικογένειά σου, με υγεία και αγάπη!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχα τα μπουκάλια σου! Όλα ξεχωριστά και μοναδικά! Επειδή είμαι πρωτάρα σε όλα αυτά, είναι εύκολο να μου δώσεις οδηγίες;
    Καλή συνέχεια στις εορταστικές δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή