Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

κ. Βίκυ και Δήμητρα σας ευχαριστώ πολύ

Καλημέρα σας!!!Καλημέρα σας 



Νομίζω ότι μεγάλωσα αρκετά  για να μπορώ να κάνω κι εγώ μία  μικρή ανάρτηση......εξ άλλου από την ημέρα που γεννήθηκα βλέπω την γιαγιά μου με  ένα..... που μετά έμαθα οτι τον λένε υπολογιστή.Η γιαγιά μου πάντα τον κρατά στην αγκαλιά της και αφού με τάϊζε με καθάριζε και έπαιζε μαζί μου...ασχολιόταν για πολλές ώρες μαζί  του  κάποιες φορές έκλαιγα στα ψέματα διότι ήθελα αγκαλίτσες και φιλάκια περισσότερα.Αυτό το κόλπο έπιανε και περνούσα μια χαρά.Τώρα τελευταία τα τραγουδάκια ..... μου αρέσουν  τόσο που μερακλώνω και δεν κρατιέμαι όταν    ακούω το * Αχ κουνελάκι,κουνελάκι ,το*πλάθω κουλουράκια *και *μπαμπάς του έρχεται*                                                                                                         'Ενα βροχερό απόγευμα (τι θα γίνει με αυτήν την βροχή ,δεν πηγαίνω βόλτες που τόσο τις λατρεύω) έρχεται η γιαγιά μου με ένα πολύ μεγάλο δέμα και ήταν όλο χαμόγελα μαζί της και ο παππούς , ο μπαμπάς και η μαμά.Είπαν σχεδόν όλοι μαζί" Κοίτα  'Αλκηστη είναι δικό σου αυτό!"

κάτω από το βρεγμένο χαρτονένιο δέμα , υπήρχε  ένα πολύ μεγάλο κουτί, με πολύ όμορφες εικόνες ..εικόνες  από παραμυθάκια είπε η μανούλα μου, δωράκι  για μένα!!!από την κ.Βίκυ  και την κόρη της Δήμητρα... 
http://podilatisa.blogspot.gr/
το άνοιξε με περιέργεια.......

 Τι όμορφο  που είναι! είπαν όλοι μαζί,   αλλά η γιαγιά ήταν η πιο χαρούμενη από όλους,μήπως ήταν για εκείνη το δώρο και δεν κατάλαβα καλά; έκανε  σαν εμένα όλο γέλια και χαρές....


Μία καταπράσινη κούκλα ! θα γίνει φίλη μου σκέφτηκα και όταν μάθω να μιλώ,  θα την φωνάζω: Βίκυ! δύο παραμυθάκια, δεν τα ξέρω, αλλά βλέπω  μία γάτα και κουνελάκια!!!   Ναι ! Ναι! τι χαρά!!!και μία όμορφη καρτούλα μέσα σε ένα κατακόκκινο φάκελο.......

Εντάξει το λέει και η καρτούλα ,είναι δικό μου , μη χαίρεσαι γιαγιά!  και για να το κατοχυρώσω

 Κάθησα μέσα!!! μαζί με την νέα μου φίλη Βίκυ με το ολοπράσινο καρώ  φορεματάκι...Και όπως βλέπετε , εδώ διαβάζω  και το πολύ καλογραμμένο κείμενο  με τα κατακόκκινα  γράμματα!!!!Αφού το κοίταξα καλά -καλά   το  κουτί  μου,το.......

  γύρισα από έδώ...... το

γύρισα από εκεί........

 έβαλα μέσα και την αγαπημένη μου μουσικένια ρόζ Παναγίτσα.....

Τελικά χωρά πολλά πράγματα....Ωραία !!!
Μμ  Μμ.....Αδειάζει και εύκολα......
 Κλείνει εύκολα.....
Ουπς!!!! έμεινε το χεράκι της Βικούλας έξω......
Να προσέχεις Βίκυ!!!!Το ανοιγοκλείνω για δοκιμές,   εντάξει ; ...... Αντέχει ... Αντέχει...

 Αλλά σαν να βαρέθηκα!!!!!! το κλείνω και......

 την κάνω από το δωμάτιο μου, πάω  στο σαλόνι ...μήπως έχουν και κανένα άλλο δώρο για μένα....

Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη που μου δείχνετε, τα φιλιά  και τα όμορφα χειροποίητα δωράκια που  μου στέλνετε!!!!!!!!!!!!!!!
...Σας ευχαριστώ που κάνετε  και την γιαγιά μου χαρούμενη!!!!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!

Βίκυ  και Δήμητρα  να είστε  πάντα χαρούμενες !!! Ευχαριστούμε οικογενειακώς!!!!

(και μην χαμηλώνετε την ένταση του ήχου Χα !Χα! η ανάρτηση συνοδεύεται και με την ανάλογη μουσική)














72 σχόλια:

  1. Τυχερούλα 'Άλκυστη, τί υπέροχα δωράκια σου έστειλαν η κυρία Βίκυ και η Δημητρούλα !
    Να τα χαίρεσαι και να τα προσέχεις γιατί είναι σταλμένα με πολλή αγάπη!
    Φιλάκια σε σένα αλλά και στην γιαγιάκα σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ γλύκα η εγγονούλα σου Εφη μου. Πολύ όμορφο παιδάκι. Να την χαίρεστε και να την καμαρώσετε μεγάλη κοπέλα.
    Εφη μου αυτά τα παιδάκια είναι η χαρα της ζωής μας. Και τους αξίζουν τα ΄καλύτερά όνειρά μας για το μέλλον τους
    καλό ξημέρωμα φιλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι χαρές σου είναι μπροστά Μαρία και σε σένα διπλή κούραση δεκαπλή χαρά!!!Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα τρυφερά σου σχόλια!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΥΚΛΑΡΑ Η ΕΓΓΟΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΦΗ ΜΟΥ,ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΟΚΟΥΤΟ ΤΗΣ ΒΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΟΥΚΛΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΑΛΚΥΣΤΗ ΘΑ ΤΑ ΧΑΡΕΙ ΠΟΛΥ!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΓΙΑΓΙΑΚΑ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΟΥΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλκηστη να ήξερες πόσο τυχερή είσαι που έχεις την Έφη γιαγιά!!!! Α, και μόλις ανοίξει ο καιρός ελπίζω να βρεθούμε γιατί έχω ένα φίλο να σου γνωρίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά απο την τόσο ευγενική χειρονομία της Βίκης και της Δήμητρας, ακολούθησε η τόσο τρυφερή γαι γλυκιά ανάρτηση.
    Θα ήθελα να ήμουν μια μικρή γλυκούλα Άλκηστη και να είχα μια γιαγιά Έφη.
    Ζητάω πολλά;.... Φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά μας Άλκηστη καλημέρα.... Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαρούμενες μας έκανες όταν είδαμε πόσο σου άρεσε αυτό το μικρό δωράκι που με τόση αγάπη φτιάξαμε για σένα... Ελπίζουμε με την "Βίκυ" να γίνετε φίλες... τα παραμυθάκια να στα διαβάζει η γιαγιά Έφη και να σε διασκεδάζουν ή να σε νανουρίζουν.... και το παραμυθόκουτο να φιλοξενήσει τα όνειρά σου!!!! Σ' αγαπάμε πολύ... Βίκυ & Δήμητρα!!!!

    Υ.Γ. Αλκηστούλα ξεχάσαμε να σου πούμε ότι μοιάζεις πολύ στην γιαγιά σου την Έφη... ακόμα και τις αναρτήσεις έμαθες και τις κάνεις τόσο τρυφερές & παραμυθένιες όπως η "γιαγιά"!!!!!!! Πολλά φιλαααααααααααααάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά τρυφερότητα αγάπη ενθουσιασμός ήταν μερικά από τα συναισθήματα που μας χάρισε το όμορφο παραμυθόκουτό σας... Ακόμη και η μικρούλα χαιρότανε βλέποντας τα δικά μας χαμόγελα....αυτή η τρυφερότητα την όπλισε και με την ικανότητα δημιουργίας ανάρτησης,Ευχαριστούμε για το υπέροχο διάλειμμα ευθυμίας χαράς και ξεγνοιασιάς Τα φιλάκια μας!!!

      Διαγραφή
  8. Το κουτί πανέμορφο... αλλά το μωρό σας γλύκα σκέτη....
    Να είναι καλότυχο και να το χαίρεστε....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλύκα η εγγονούλα σου!Να τη χαίρεστε και να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένη!Το δωράκι τέλειο με γεια!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου και τα καλά σου σχόλια!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Αλκηστούλα μου καλημέρα,
    πρωτα να σου πω ότι είσαι μια γλύκα! Να σε χαίρονται και η μαμά και η γιαγιά και όλοι όσοι σ' αγαπάνε!
    Το δωρακι σου είναι πανέμορφο κι από χέρια άξια φτιαγμένο! Να το ευχαριστηθείς και πάντα να είσαι έτσι χαρούμενη!!
    Σου στέλνω ένα γλυκό φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.Νίκη σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα τρυφερά σου σχόλια!!Ολοι μ'αγαπούν και όλους τους αγαπώ!!!Με τη αγάπη μεγαλώνω!!!Φιλάκια από όλους μας...

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Είμαι, ενα μικρό και τρυφερό κοριτσάκι,σας στέλνω ενα φιλάκι στο μαγουλάκι και ενα χαδάκι στο σκυλάκι σας!!! Ευχαριστώ για τον σχολιασμό!!! καλό βράδυ

      Διαγραφή
  12. Γλυκειά μου Αλκηστη,η γιαγιά σου σέ έχη ντυμένη καί στολισμένη,σάν μικρή πριγκήπισσα!!!Πολύ όμορφα τά δωράκια σου!!Νά τά χαίρεσε καί νά τά προσέχης!!Πόσο τυχερή είσαι πού έχης γιαγιά,τήν Εφη!!Πολλά φιλάκια σέ εσένα άγγελέ μου καί στήν γιαγιούλα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Δήμητρα ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας.. φαίνεται ότι μ'αγαπάτε
      διότι τα φιλάκια σας και τα λόγια σας είναι πολύ τρυφερά ..Φιλάκια και από μένα και την γιαγιά μου!!!

      Διαγραφή
  13. Όταν το δώρο είναι φτιαγμένο από αγάπη, αγάπη θα προσφέρει ! Από τα πιο τρυφερά δώρα που θα μπορούσε κανείς να προσφέρει! Μπράβο Βίκυ & Δήμητρα!
    Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου Έφη μου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κ.Βίκυ και το κοριτσάκι της είναι εξαιρετικά άτομα με πολλές ευαισθησίες και χαρίσματα.... το κατάλαβα από το πανέμορφο κουτί που φτιάχθηκε για μένα ,για να κρύψω μέσα του όλη μου την ζωή και υπόσχομαι ότι θα τις θυμάμαι για πάντα...Σας ευχαριστώ για τα γεμάτα αγάπη σχόλια σας,σας καληνυχτίζω με ένα φιλάκι....

      Διαγραφή
  14. Ένα όμορφο δώρο για μια πολύ όμορφη και τρυφερή κουκλίτσα.Σου εύχομαι μικρή μου Άλκηστη η ζωή σου να είναι παραμυθένια και ούτε ένα συννεφάκι να μη βρεθεί στο δρόμο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.Κατερίνα η μικρή μου φίλη Βίκυ υπόσχομαι να μείνει μαζί μου για πάντα,γιατί είναι δώρο αληθινής αγάπης και όχι ένα συμβατικό δώρο.Ευχαριστώ για τις τόσο τρυφερές ευχές σας... Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Μικρή μου Άλκηστη, πάντα γερή, καλότυχη και χαρούμενη να είσαι! Να προοδεύεις και όλοι να σε καμαρώνουν!

    Να χαρείς το δώρο σου, είναι πολύ όμορφο... και εκτός από τα πράγματά σου, κλείνει και πολλή αγάπη μέσα του.

    Μπράβο στη Βίκυ και στη Δήμητρα!

    Έφη μου, να τη χαίρεστε τη μικρούλα σας! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη ευχαριστώ πολύ!!! έχω εισπράξει πολύ χαρά με αυτό μου το παιχνίδι!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές,αγάπη εισπράξαμε και αυτό θέλω να μεταφέρω σε όλες σας!!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφο το δώρο ,να το χαίρεται η μικρή που είναι μια κούκλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οση ώρα διάβαζα την ανάρτηση της ... Αλκηστης, είχα ένα μεγάαααλο χαμόγελο!!!
    Να τα χαρεί τα δωράκια της, μα πάνω απ' όλα να χαίρεται την αγάπη και την φροντίδα των αγαπημένων της ανθρώπων!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για το χαμόγελο σου αυτό πάντα θέλω να προσφέρω σε όλους σας μαζί με την εκτίμησή μου!!!Σ'ευχαριστώ πολύ....

      Διαγραφή
  18. Τι χαριτωμένο πλασματάκι είναι η εγγονούλα σου!!! Να την χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη ευχαριστώ πάρα πολύ!!!η χαρά και η αγάπη μου δεν μετριέται με τίποτα όταν τη κρατω στην αγκαλιά μου!!!Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  19. Αλκηστούλα με γεια τα δωράκια !!
    Να σου πω ένα μυστικό? Εσύ είσαι πιο
    όμορφη από τη Βικούλα !!!!
    Φιλάκια σου στέλνω.... δώσε πολλά φιλιά στη
    πιο καλή γιαγιά του κόσμου !


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.Σοφία τώρα που μεγάλωσα περισσότερο θέλω να σας δώσω ενα γλυκό φιλάκι για τα πολύ όμορφα πάνινα παιχνιδάκια που χαρίσατε και μαζί με αυτά γέλια και χαρές στην γιαγιά μου και την μαμά μου!Χαίρομαι που είμαι πιο όμορφη απο την φίλη μου ,εξ άλλου η μαμά μου λέει κάθε μέρα ότι έχει το ποιό όμορφο πλάσμα του κόσμου,και η γιαγιά γελώντας λέει κάτι που δεν το καταλαβαίνω ακόμη *και η κουκουβάγια το κουκουβαγιάκι της*Ευχαριστώ για καλά σας σχόλια !! Φιλάκια από μένα και την γιαγιά μου!!!

      Διαγραφή
  20. Μικρούλα μου Αλκηστη,με γεια τα δωράκια σου .
    Απέκτησες ένα παραμυθένιο κουτί που μετά από πολλά πολλά χρόνια θα το ανοίγεις και θα ανασύρεις από μέσα του τις όμορφες αναμνήσεις που θα έχεις μαζέψει όλο αυτό το μεγάλο διάστημα.
    Πολύ όμορφη η χειρονομία της Βίκυς και της Δήμητρας και πολύ τρυφερή η παρουσίαση των δώρων τους.
    Φιλιά σε σένα και στην γιαγιά σου που μου φαίνεται ότι.....ζηλεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κ.Σωσώ συμφωνώ μαζί σας θα βάζω ότι πιο πολύτιμο έχω,αλλά να μεγαλώσω πρώτα ,για την ώρα βάζω μέσα ότι βρω και μετά.... το αδειάζω με την μία.. είναι ένα ωραίο παιχνίδι... Συμφωνώ επίσης ότι έχω μία ζηλιάρα γιαγιά γιατί όλοι μου στέλνουν δωράκια φιλάκια
      και αγάπες και σε κείνη ούτε ένα παιχνίδι...χα! χα! Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  21. Τι γλυκο μωρακι!!! φτου φτου να μην το ματιασω!
    Να το χαιρεστε να παιρνει παντα δωρα στη ζωη του!
    Φιλακια πολλα σε ολους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα για τις ευχές σου!!!Να'σαι πάντα καλά!!! καλό σου βράδυ και φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Καλέέέέέέ πολύ μεγαλώσατε εσείς!!!!!!!!!!! Αλλά αφού φτάσατε να κάνετε και αναρτήσεις!!!!!!Γίνατε κοριτσάκι , έτοιμο για σεργιάνι και γλέντια!!!!!! Από κόμωση δε σκίζετε!!!!!!! Γιαγιά ΄Εφη πόσα κοκκαλάκια αριθμεί το μπουντουάρ της ΄Αλκηστης σας???? Η σκέψη των κοριτσιών (Βίκυς και Δήμητρας) αλλά και η υλοποίηση του πολύ γλυκού δώρου για την ΄Αλκηστη, παράδειγμα για όλες εμάς. Το ότι βρισκόμαστε μακριά η μία με την άλλη, αλλά παράλληλα τόσο κοντά η μία στην άλλη, είναι ευεργετικό ειλικρινά. ΄Οσο για τη γιαγιά ΄Εφη και τις γεμάτες ευαισθησία αναρτήσεις της λατρεύωωωωωω!!!!!! ΄Εφούλα μου γλυκειά και ψυχούλα, δοτική σε όλους!!!!! Φίλησέ μου το γλυκό ολοστρόγγυλο κεφαλάκι της ΄Αλκηστης όλων μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.Σοφία περιμένω με ανυπομονησία να σας γνωρίσω και από κοντα!!! Τότε θα είμαι ακόμη πιο και μεγάλη και ίσως μάθω και λίγο ντεκουπάζ για να μπορούμε να συνεννοηθούμε!!!!Εχω άπειρα αξεσουάρ για να στολίζουν τα πλούσια μακριά μαλλιά μου,φροντίζουν οι προσωπικοί μου αμπιγιέζ για αυτό και όχι μόνον.... Τα γλυκά μας φιλάκια για τα τόσο όμορφα και τρυφερά σχόλια σας για μένα και την γιαγιά μου!!

      Διαγραφή
  23. Τι χαριτωμένη ανάρτηση!!!!!! Να τη χαίρεσται την εγγονούλα σας!!!! μεγια τα δωράκια της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά ,χαίρομαι που σου άρεσε!! Ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου σχόλια!!

      Διαγραφή
  24. Αυτό που θαυμάζω σ αυτή την οικογένεια οτι όλοι, μεγάλοι-μικροί , άνθρωποι και ζώα έχουν φωνή και πρόσβαση στην τεχνολογία.Ανήκετε σε ξεχωριστό είδος!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ στην ΑΛκηστη που τα λέει έτσι ωραία,κοτζάμ κοπέλα έγινε πια!
    Φιλάκια πολλάάαααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! έτσι είμαστε , όλη η οικογένεια στην σφαίρα της φαντασίας κάνουμε ότι θέλουμε και όλα είναι κατορθωτά!!!κ. Χαρά θέλω και προσωπικά να σας ευχαριστήσω για το κρεμαστράκι-στολίδι που μου χαρίσατε...φιλοξενεί τις όμορφες πυτζαμούλες μου και καμιά φορά και την φόρμα εξόδου!!! Γέμισα δώρα αγάπης και χαράς συναισθήματα πού αιωρούνται στο μικρό ροζ δωματιάκι μου Με ένα φιλάκι σας καληνυχτίζω και σας ευχαριστώ για τον σπιρτόζο σχολιασμό σας...μας άρεσε οικογενειακώς!!!

      Διαγραφή
  25. Δεν παιζεστε με τιποτα!!!!
    μιλαω για ολες σας και τις 4!!! Βικυ-Δημητρα-Εφη-Αλκηστη!!!
    Γυναικεια υποθεση βλεπωωωω!
    Φιλακια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί; είμαστε καταδεκτικοί και τους παίζουμε όλους μικρούς και μεγάλους,σε θέλουμε κι εσένα με όλη μας την καρδιά μικρή και συμπαθητική Σοφία!!Ευχαριστώ Σοφάκι για την επισκεψή σου και τον σχολιάσμο σου Τα φιλιά μας!!!

      Διαγραφή
  26. ΠΟΣΟ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΑΛΚΗΣΤΗ ΝΑ ΗΞΕΡΕΣ!!
    ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ "ΓΙΑΓΙΑ" ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΤΌΜΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νένα ,ευχαριστώ για τα τόσο αξιόλογα και τρυφερά σχόλια σου! Πράγματι έχω εισπράξει εκτίμηση και χαρά από άτομα που δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα μπορούσα να έχω αυτήν την όμορφη κουβέντα!!!
    καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαχα...φοβερό δώρο!!! Μπράβο στο αχτύπητο δίδυμο...Βίκυ-Δήμητρα!!! Έκαναν πάλι το μικρό τους θαύμα!!! Μικρή μου να το χαρείς το δώρο σου...κι εσύ Εφούλα να χαίρεσαι και τον δώρο και την εγγονή...χαχα. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. A!!!κ. Μαρία εσύ είσαι η ζωγράφος της μεγάλης αυτής παρέας!!!Η μαθήτριά σας είναι μία υπέροχη ψυχή και πολύ χαρισματική.... Ευχαριστώ για τον χρόνο που μου αφιερώσατε και για την ευχή ... και που ξέρετε ίσως κάποτε γίνω κι εγώ ζωγράφος!!!Σας καληνυχτίζω με ένα φιλάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Βρε..βρε..βρε... για πότε μεγαλώσατε δεσποινίς Αλκηστη.. και κανουμε και αναρτήσεις;;χιχ..χι.. καλέ ξεπερασες και την γιαγιά .εσύ;;.η οποια καταλαβα οτι ζηλευει λιγουλακι... μικρή μου...επειδή οι αγαπημενες φίλες της γιαγιάς....Η βίκη και η Δημητρούλα...σου στήλανε αυτό το ομορφο κουτί... που χωραει μεσα εσένα ..και όλα σου τα..παιχιδια....χι.χ.ι. ...για πότε εμαθες να το ανοιγεις .. να το κλεινεις... καλέ Αλκηστη;;; εσύ εισαι πανέξυπνη...μπραβο μωρό μου..!!!την ρούμπωσες την γιαγιά...χιχ.χιχ.. .. αλλα θα σου πώ ενα μυστικό...σσσσσ να μην το ακούσει κανείς.....η γιαγιά σου έχει ενα πολύ μεγαλο......πολύτιμο...δώρο ... Εσενα..σε φιλώ στα μαγουλακια και στα δυό.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Ρούλα ,μας κάνατε πολύ χαρούμενες με τα παιχνιδιάρικα σχόλια σας!!!Και από μένα ξέρετε έχει περάσει η ιδέα ότι ζηλεύει λιγάκι...να.. για κάποια στιγμή διεκδικούσε και το παραμυθόκουτο μου για να βάζει τα χρώματα και τα πινέλα της,αλλά ευτυχώς κάθησα μέσα του και το κατοχύρωσα ..χα! χα! Καλή μου κ.Ρούλα μαρτυρήστε μου το καινούριο μου δωράκι.... δεν αντέχω να περιμένω!!!
      Σας καλημερίζω με ενα φιλάκι!!!

      Διαγραφή
  31. Πόσο μεγάλωσες, μικρούλα μου!! Κουκλίτσα είσαι, Αλκηστη!! Και έμαθες και γράμματα και πράματα και Η/Υ (ηλεκτρονικούς υπολογιστες, εννοώ, αν δεν κατάλαβες, μικρή μου!!) και αναρτήσεις (και μάλιστα παιχνιδιάρικες!) και ..και... !!! Μπράβο, κοριτσάκι! Βέβαια, έχεις και τη γιαγιά που σε μαθαίνει τόοοοσο ωραία πράγματα!! Οσο για το πανέμορφο κουτί από τη κ.Βίκυ και τη Δήμητρα, να το χαίρεσαι , να το προσέχεις και να βάζεις μέσα του όλα όσα αγαπάς ! Και να ξέρεις ότι εμείς όλες σε αγαπάμε πολύ γιατί σε πρωτογνωρίσαμε, πριν ακόμη έλθεις καλά-καλά, στον κόσμο, από τη γιαγιά και απ'ότι όμορφο και τρυφερό ετοίμαζε (και φτιάχνει ακόμη) για σένα!! Φιλάκια στα γλυκά μαγουλάκια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κ. Πέπη, πολυ τρυφερά και αγαπησιάρικα τα σχόλια σας για την πρώτη μου ανάρτηση.Σας ευχαριστώ παρά πολύ ,δώσατε πολύ χαρά στην γιαγιά μου και σε μένα με αυτήν την επίσκεψή σας.Είστε πολύ ευγενική και γλυκιά Σας καληνυχτίζω με ένα φιλάκι μου!!!

      Διαγραφή
  32. τι κούκλα που είναι η 'Άλκυστη,!!!!!Και τι χαρά που έχει ανοίγοντας τα όμορφα δώρα από τα κορίτσια!!!!-))))))))))))
    Να τη χαίρεσαι τη ζουζούνα,και φιλιά στις Αη Βασιλίτσες-))))
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ να έχετε -))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστώ Κρίστα για τα καλά σου σχόλια!!!Οταν την κρατώ στην αγκαλιά μου, έχω την απόλυτη ευτυχία!!!
    Καλό σου Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ ωραία η αναρτηση σου γιαγιά Εφη,φυσικά ομορφότερη την κάνει η γλυκούλα Άλκηστη.Να την χαιρεστε.Να είσαι καλά και να μας χαρίζεις όμορφες αναρτήσεις και όχι μόνο.Υ.Γ. Η μουσική υπόκρουση φυσικά υπέροχη.Σε φιλώ.Νίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.Νίκη ευχαριστώ πάρα πολύ για την αγάπη που μας δείχνετε!! και για όμορφα σας λόγια !!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  36. Πέρασα για να διαβάσω την απάντηση της Άλκηστης....και δεν βρίσκω το σχόλιό μου....κρίμα!!...

    Άλκηστη τι γλυκό μωράκι που είσαι!...Ξεφτέρι βλέπω σ`έκανε η γιαγιά με τα ηλεκτρονικά!!....Το δωράκι της κ.Βίκυς και της Δήμητρας είναι πολύ όμορφο και με αγάπη φτιαγμένο!...να το χαρείς!!!...Σου εύχομαι χαρά κι`αγάπη να έχεις πάντα στη ζωή σου! Πολλά φιλάκια!...και να δώσεις τα χαιρετίσματα μου στη γιαγιά Έφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα !!!από την ημέρα που άνοιξα τα ματάκια μου, πρώτα είδα τον υπολογιστή της γιαγιάς και μετά την μαμά μου!!Είμαι και έξυπνη.... πόσο θέλει ο 'άνθρωπος για να τρελαθεί...κ.Χρυσούλα ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σας,η γιαγιά μου είπε πόσο γλυκιά κυρία είστε... και όταν κάποιος κάνει την γιαγιά μου χαρούμενη εγώ τον αγαπώ περισσότερο Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  37. Πόσο όμορφη είναι η εγγονούλα σου αλλά με τόσο γλυκιά γιαγιά τι περιμένεις; Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα η αγάπη και η ευτυχία ομορφαίνει και γλυκαίνει τις ψυχές μας!!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  38. Γλυκειά μου Αλκηστούλα , σου εύχομαι το όμορφο παραμυθόκουτο να γεμίσει τρυφερά όνειρα που θα πραγματοποιηθούν όλα και θα σε κάνουν μια ευτυχισμένη και καλότυχη κοπελίτσα!Σου εύχομαι επίσης να μοιάσεις την τρυφερή καρδιά της γιαγιούλας σου !
    Νάσαι πάντα γελαστή και χαρούμενη και να δέχεσαι πανέμορφα δώρα αγάπης σαν αυτά της καλής μας Βίκυς και δημητρούλας !!
    Και να ξέρεις η γιαγιούλα σου χαίρεται περισσότερο από σένα !!!
    Αγαπημένη μου Εφη μου να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις !!
    Φιλάκια πολλά και στις δυό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου ότι και να σου πω είναι πολύ λίγα, πολύ φτωχά, πολύ κοινά για αυτό που αισθάνομαι και εισπράττω από εσένα!!!
      κ.Χρυσάνθη με τα όμορφα λόγια σας καταλαβαίνω (είμαι συν τοις άλλοις και έξυπνη) ότι αγαπάτε την γιαγιά μου και εμένα φυσικά πάρα πολύ..υπάρχει λίγος χώρος στη καλοσυνάτη καρδιά σας και για μας και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις όμορφες ευχές σας και εύχομαι κι εγώ με την σειρά μου τα ίδια για τα δύο γλυκά και λατρεμένα εγγονάκια σας!!!Ευχαριστώ που κάνετε την γιαγιά μου χαρούμενη !!! Φιλάκια πολλά σέ όλους σας και ιδιαίτερα στον αυτοκρατορικό πιγκουϊνο της οικογένειας!!!

      Διαγραφή
  39. Αχουουουου θα τρελαθώ! Φέρτε το καλέ εδώ να το τσιμπήσω!!!
    Παραμυθένιο δώρο για παραμυθένιο κοριτσάκι, πανέμορφο και γλυκούλικο!
    Ίδιο η γιαγιά του το μωρό μου!

    Εφούλα μου να τη χαίρεσαι την πριγκίπισσα, γερή και καλότυχη να είναι!

    Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. E! E ! Mαιρούλα μου πάντα τα λόγια σου με κάνουν να χαίρομαι,και να αισθάνομαι πολύ άνετα μαζίσου Ευχαριστώ για όλα αλλά και τα συναισθήματα που εισπράττω !!Μακάρι το πουλάκι μου νάναι καλότυχο και γερό για πάντα!!!Πολλά φιλάκια και μιά ζεστή μεγάλη αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΄Εφη μου καλημέρα. Είναι 1.00΄τα μεσάνυχτα και μόλις τώρα άνοιξα το Η/Υ μου. Είσαι από τις πρώτες φίλες που επισκέπτομαι σήμερα. Καλέ τι όμορφο κοριτσάκι έχετε! Να το χαίρεστε. Και τι γιαγιά είναι αυτή! η ανάρτησή σου αυτή μ' ενθουσίασε τώρα την είδα. Να με συγχωρείς αλλά δεν κάθομαι πολύ ώρα στο υπολογιστή. Δε μένει χρόνος. Σε περιμέναμε να έρθεις στη συνάντηση και θα το χαιρόμασταν πολύ. Δεν πειράζει όμως. Καταλαβαίνω ότι πολλές φορές δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό που προγραμματίζουμε. Πάντως όποτε βρεθείς Θεσσαλονίκη θα χαρώ πολύ να βρεθούμε έστω για έναν καφέ. Σε καληνυχτώ και φιλάκια πολλά. Καλά να περάσετε την Αποκριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή