Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Mικρά δώρα για αγαπημένους.......

            9 Ιανουαρίου 2013 κι εγώ....

Αργοπορημένη όπως πάντα  και με την ψυχή στο στόμα τελείωσα μερικά δωράκια για αγαπημένες φίλες......Ο πηλός είχε τον πρώτο λόγο και ακολουθούν κορδέλες  από οργαντίνα, χάντρες μικρές ,μεγάλες, μεταλλικές,γυάλινες κορδόνια  φούντες και φαντασία.....
"Θέλω όμως πρώτα να ευχαριστήσω όλες σας για τα καλά σας λόγια και τις όμορφες ευχές σας !!στην προηγούμενη  ανάρτηση μου"






 Τα  λείανα με ψιλό γυαλόχαρτο.......
 και 'άρχισα το βάψιμο με ακρυλικά ,πατίνες....
 Τα χεράκια πριν τελειώσουν .....ηρθαν οι κόρες και τα καπάρωσαν.... αντίρρηση καμία φυσικά!!!


Συνέχισα με τα μάτια....  τα πέταλα  και τις φούντες...Εδώ κολλάει απόλυτα το *Δουλειές με φούντες*



                                                             Πέταλα    για  γούρια!!
Ετοιμα για να ολοκληρωθούν........



Τρία φιογκάκια για το κάθε ένα ενώνονται με την αντίστοιχη  φούντα που είναι και αυτή φτιαγμένη ανάλογα με το χρώμα του κάθε  αντικειμένου ,στολίζονται με κορδονάκια που στις άκρες τους δένονται διάφορα μεταλλικά αντικείμενα η  χαντρούλες...Καλότυχες να'στε πάντα καλές μου φίλες...


                                                          Σπιτάκια   γκρί μπλε ,καφέ,χρυσαφιά,κόκκινα......για γούρια....


















 Σειρά είχαν τα 4 σπιτάκια....Τα δύο κατασχέθηκαν  με δικτατορικές διαδικασίες...μου δόθηκαν και ειδικές οδηγίες για τα επιθυμητά χρώματα.....και πάλι κουβέντα καμία..... βλέπω όμως ότι ενώ δουλεύω όλη την μέρα!!!!! τα επιθυμητά δωράκια  παραμένουν  πολύ λίγα......

                                                 Μάτια  μπλέ..... μάτια πράσινα......

 Γούρια χωρίς* μάτια *δεν γίνεται....  Τα σχεδίασα...και τα  δούλευψα με χαρά και όρεξη!!
για να φέρουν τύχη στις καλές μου φίλες...







Λεπτομέρειες  ......
 Μόλις τα τελείωσα!!!  χαρούμενη τα έδειξα στην υπόλοιπη οικογένεια ...... χάρηκαν και αυτοί τόσο πολύ!!!!. που μου πήρανε τα δύο..... στο τέλος  6 γούρια έκαναν φτερά, τρία  για την κάθε μία!!!!!!!
Εντάξει , βρε κορίτσια είπαμε  ,ότι θέλετε !!!!!..αλλά όχι και έτσι .Εγώ πότε θα τα τελειώσω ;και θα τα χαρίσω; όπου να'ναι το Πάσχα πλησιάζει!!!!!.......

                                                 Καρδούλα-γούρι.......

Μία καρδούλα -γούρι για ένα αγαπητό πρόσωπο, δουλεμένη  και ζωγραφισμένη με πολύ αγάπη.....




Ολοκληρωμένο με τα φιογκάκια του τη φούντα και τα κορδονάκια με τα μεταλλικά του τελειώματα...
                                                 
                                                 Στεφανάκι  γούρι......-

Ενα πήλινο στεφανάκι βαμμένο σε βαθύ πράσινο.. ( χρησιμοποίησα και πατίνα  μαύρου και μπρούτζινου χρώματος) για αλλη μία γλυκιά  και όλο χαρά φίλη....
Στολισμένο με τρία πήλινα ανθάκια  βαμμένα σε πάλ χρώματα  και πατίνα
!
                                                       Ροζ πουλάκι!!!  για γούρι....


                                                         




Πήλινο πουλάκι ,  δουλεμένο με ακρυλικό χρώμα και πατίνα.... το στεφανάκι η φούντα και οι κορδέλες έχουν διάφορες αποχρώσεις του απαλού αντικέ ροζ.....Για μία φίλη που αγαπά τα vintage... .......

Ελπίζω    να  ικανοποιήσω  τις αγαπημένες   μου φίλες με τα συμβολικά αυτά δωράκια ....τα δουλεμένα με πολύ μεράκι ,αγάπη και φαντασία....

125 σχόλια:

  1. Καλημέρα,Έφη!!!Τι όμορφα γούρια είναι αυτά;Το ένα καλύτερο από το άλλο!!!Γι΄αυτό κι έγιναν ανάρπαστα!!
    Καλή χρονιά,γλυκιά μου,με πολλές ακόμα δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου σε καλοδέχομαι για το διαδικτυακό ποδαρικό σου και ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!!!!! φιλάκια πολλά και μία μεγάλη
      αγκαλιά!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ,!!!ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.... ΕΠΟΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ...ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ. ΠΌΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα και σε σένα καλή χρονιά με όλα τα καλά και με υγεία πολύ!!!Είμαι τυχερή ,λές ,που περιέσωσα μερικά!!! Συμφωνώ!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Εφη καλή χρονιά με υγεία έμπνευση και υπέροχες δημιουργίες!!! Τα γούρια σου υπέροχα, καλοδουλεμένα, μοναδικά !!!Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια τώρα με κουμπαράδες για την Πάτρα και ρολόγια για την Αθήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοσωρίζω τις υπέροχες Χρυσομέλισσες και χαίρομαι για το ποδαρικό από ενα εργατικό και υπερ δημιουργικό μελίσσι...Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας και σίγουρα θα υπάρξει συνέχεια για ρολόγια στην Αθήνα.... φιλάκια πολλά και ελπίζω να τα λέμε συχνότερα...

      Διαγραφή
  4. Γούρια άκουγα και γούρια δεν έβλεπα κι είχα τόόόση ανυπομονησίαααα!!!Γιατί; γιατί ήμουν σίγουρη οτι δε θα υστερούσαν απο κάθε σου άλλη καλόγουστη και μελετημένη στη λεπτομέρεια κατασκευή.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΑ!
    Είναι πράγματι μοναδικά και δεν συγκρίνονται με άλλα, όπως όλα όσα κάνεις προσεγμένα και λεπτοδουλεμένα.
    Εφη μου σου εύχομαι ολόψυχα μια ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΧΡΟΝΙΆ όπως τούτη η ανάρτηση με τα γούρια σου!Ο χρονος να αφήσει πάνω σας μόνο χαρές και να γεμίσει όμορφες οικογενειακές στιγμές με το αθώο χαμόγελο της Αλκηστης
    Σε φιλώ με πολλή αγάπη και θαυμασμό
    Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Χαρά μου ,μην αφήνεις μισή την όμορφη παρέα μας... Ζητούμε ενεργή συμμετοχή και ότι άλλο ήθελε προκύψει....Ευχαριστώ για την εκτίμηση που δείχνεις για τα γούρια είχα στο μυαλό μου εσένα όταν δούλευα ένα από αυτά!!! Εύχομαι και σε σένα μόνον ευτυχία , πολύ υγεία,και πολλές στιγμές χαράς και δημιουργίας.Φιλάκια πολλά και μία μεγάλη αγκαλιά.

      Διαγραφή
  5. Εφάκι, πολλά χαμόγελα εύχομαι για σένα και την οικογένειά σου για τη καινούργια χρονιά, συμπεριλαμβανομένης και της γλυκιάς Μελίτας !!!!
    Θα συμφωνήσω με τη Χαρά, μακράν τα καλύτερα γούρια που έχω δει !
    Θα ξεχωρίσω το σπιτάκι και την καρδιά, γιατί έχεις καταλάβει ότι είναι η αδυναμία μου.... ΄Οπως επίσης ξεχώρισα ένα ξύλινο σπιτάκι σε μια παλαιότερη ανάρτηση.... Σε φιλώ, θα σου τηλεφωνήσω να τα πούμε, πολλά φιλάκια στην ΄Αλκηστη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά μου είναι πολύ μεγάλη για την αγάπη που εισπράττω ,η μία αγαπημένη μετά την άλλη..Η παρουσία σου και τα γεμάτα ομορφιά λόγια σου με ανεβάζουν πολύ..... Να'σαι καλά ευτυχισμένη και εσύ και οι ανδρες της ζωής σου...Σας ευχομαι υγεία και πολύ τύχη σε ότι ονειρεύεστε....Φιλάκια πολλά με πολύ-πολύ αγάπη!!!

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένο μου Εφάκι για άλλη μια φορά στην κυριολεξία "Ζωγράφισες"!!!! Πραγματική καλλιτέχνης βγάζεις στις δημιουργίες σου όλη την ομορφιά της ψυχής σου και αυτό είναι που τις κάνει τόσο ξεχωριστές!!!!!! Σου εύχομαι από καρδιάς η Νέα Χρονιά να είναι γεμάτη από όμορφες και ευτυχισμένες στιγμές για σένα και την οικογένειά σου!!!! Πολλά πολλά φιλιά σε όλους σας και φυσικά και στην Μελίτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικούλα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την αγάπη που δείχνεις.... και για τα όμορφα και γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου!!!!!Χαίρομαι που σας άρεσαν....είχα αμφιβολίες σαν γνήσια απαισιόδοξη που είμαι...Τα φιλιά και την αγάπη μου στην Δήμητρα και την ξανθομαλούσα Ρέμη!!!Σας χαιρετώ με μία μεγάλη και ζεστή αγκαλιά...

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα ,δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω ,είναι όλα πολύ όμορφα και με πολύ μεράκι και γούστο φτιαγμένα ..όπως πάντα άλλωστε..μια μικρή αδυναμία στα σπιτάκι και στις καρδούλες είναι τα αγαπημένα μου..τι τυχεροί που είναι αυτοί που θα τα αποκτήσουν ..καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένεια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Εύη μου και χαίρομαι που σου άρεσαν τα γούρια...Να'σαι καλά και ευτυχισμένη με πολλές στιγμές χαράς και γέλιου την Νέα Χρονιά!!! Φιλάκια Πολλά.

      Διαγραφή
  8. Δεν πειράζει που καθυστέρησες...μας αποζημίωσες μ`αυτά που μας δείχνεις!...
    Όλα σου είναι ένα κι`ένα!!!...όμορφα και καλοδουλεμένα!!! Μπράβο Έφη!!!
    Καλή δημιουργική συνέχεια σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά Χρυσούλα σ' ευχαριστώ για τα σχόλια σου τα γεμάτα εκτίμηση και αγάπη....Να'σαι πάντα καλά!!!Αγκαλίτσες και φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Τα χαζεύω... Τα ζηλεύω... Προσπαθώ να βρω τρόπο να τα αντιγράψω....
    Είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!! Φανταστικά σου λέω... και ΟΛΑ! Αν ήμουνα κόρη σου, δε θα σου άφηνα κανένα!!!!!!! Αχ, πόσο θαυμάζω τις δημιουργίες σου!
    Τα ανάγλυφα τα φτιάχνεις εσύ ή έχεις "φόρμες";;; (Τι ρωτάω η γυναίκα!)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου χαίρομαι πάντοτε με τις επισκέψεις σου, μπορείς να τα αντιγράψεις ολα!! και να σου λύσω όλες τι απορίες που 'εχεις....Τα ανάγλυφα τα κάνω μόνη μου τα σκαλίζω η τα πλάθω και τα βάζω πρόσθετα!
      Γιά κόρη μου, κομματακι μεγάλη μου πέφτεις, αλλά για την μικρούλα μου αδελφή είσαι ότι πρέπει για να σου χαρίζω ότιεπιθυμείς... και που ξέρεις μπορεί και να γίνει κάτι αν είχα την Δ/νση σου.... και με μεγάλη χαρά!!!(τι καλά ,θα μάθαινα και που μένεις!!!)Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Έφη μου καλημέρα
    Θαυμάζω την δουλειά σου...προσεγμένα όλα τα γούρια και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Τα υλικά πλούσια και σε ωραίους συνδυασμούς...όλα τέλεια!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου υπολογίζω στην γνωμη σου και χαίρομαι που σου άρεσαν τα γούρια....Ευχαριστώ για τα γεμάτα θαυμασμό λόγια σου... Να'σαι καλάκαι πάντοτε δημιουργική και χαρούμενη Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. Έφη μου καλη σου μέρα!!
    -Κυρια μου .!!!!!!!!!!!!!!!ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!
    Τι υπεροχη δουλεια !!!Το ενα καλυτερο απο το αλλο!!!!!!!
    Ευχομαι να ειναι καλοτυχα !!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε!!! σιγά, με κάνεις να ντρέπομαι λιγάκι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!! Με κάνεις όμως και πολύ χαρούμενη επειδή τα δούλεψα με αγάπη και τώρα το εισπράττω... Ευχομαι να είσαι πάντα καλά και πολύ δημιουργική την νέα χρονιά που εύχομαι να σου χαρίζει υγεία και ευτυχία....Φιλάκια πολλά εργατική και φίλη της προσφοράς...

      Διαγραφή
  12. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό !!!! Έφη μου, τα γούρια σου είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!
    Το ένα πιό όμορφο από το άλλο, και τόσο ωραία δουλεμένα, με φανταστικές λεπτομέρειες και υπέροχους χρωματισμούς!! Καλορίζικα να είναι σε όσες τα έλαβαν. Και του χρόνου!
    Πολλά φιλιά και πάλι Καλή κι Ευλογημένη Χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαριάν που σου άρεσαν,υπολογίζω στη γνώμη σου και ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!!!Η Νέα χρονιά να σας χαρίζει υγεία ,πολύ τύχη και να εκπληρωθούν όλες σας οι επιθυμίες!!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Έχεις καλή και σίγουρη πελατεία, Έφη!!!!
    Πολύ όμορφα, υπέροχα και καλόγουστα τα γούρια σου.
    Τι να πρωτοθαυμάσουμε, να.....ζηλέψουμε και να.....αντιγράψουμε!!!!!
    Και πάλι καλή χρονιά να έχεις εσύ και η οικογένειά σου, με υγεία.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηπελατεία αυτή είναι σίγουρη και παντοτινή!!!!Μπορεις να τα κάνεις ότι θές και είμαι παραπάνω από πρόθυμη να λύσω τις τυχόν απορίες σου!!!Χαίρομαι τις επισκέψεις σου!!!Φιλάκια και αγκαλίτσες....

      Διαγραφή
  14. Ό,τι και να πω θα είναι λίγο... Τι ομορφιά είναι αυτή!!!
    Εφούλα μου έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα, είναι απίστευτα!
    Καλορίζικα και καλότυχα να είναι!

    Φιλιά πολλά και έκπληκτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαιρούλα μου για τα όμορφα σου λόγια!!! Μου είσαι ιδιαίτερα αγαπητή και μου άρέσει ότι κάνεις και όπως το κάνεις.... Φιλάκια πολλά...

      Διαγραφή
  15. Ουφφφφφ!!!! πιά!!!!! Με τα ωραία σου.........τα χρώματά σου.....τις πατίνες σου....τις κορδέλες σου....τις χαντρούλες σου......όλα τα έχουν αυτά τα γούρια. Τυχερές οι παραλήπτριες και είμαι σίγουρη ότι εκτιμούν όλη αυτή την κούραση. ΄Οσο για τα κορίτσια μας είναι φυσικό να απαιτούν γιατί ξέρουν ότι τα έχουν απλόχερα όλα δικά τους. Την ψυχή μας έχουν, στα γούρια θα κολλήσουνε φιλενάδα μου καλή???΄Αλλωστε τους ανήκουμε ολοκληρωτικά. Να είσαι γερή και να μας προσφέρεις όλα αυτά τα σπουδαία σου. Για μία ακόμα φορά καταπληκτικά πράγματα από χρυσά χεράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου αγαπημένη!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ...Χαίρομαι που σου άρεσαν ,αλλά δεν μου είπες πιο προτιμάς περισσότερο.... και που ξέρεις.... ο Αης Βασίλης εξουσιοδότησε τα ΕΛΤΑ για τις δουλειές του....Φιλάκια πολλά και καλό σου απόγευμα....

      Διαγραφή
  16. Καλή χρονιά,Έφη,υγεία,χαρά και υπέροχες δημιουργίες!

    Όλα είναι πανέμορφα,ξεχωριστό το καθένα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη ευχαριστώ για τα όμορφα λογια σου!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!
      Εύχομαι να έχεις μία χρονιά γεμάτη χαρά, ευτυχία και πολύ υγεία!!!

      Διαγραφή
  17. Καλη χρονια,χρονια πολλα!!!
    Βρε..τι ταλεντο εισαι εσυ!!!!
    Εχω μεινει με ανοιχτο στομα...
    Περιττο να σου πω οτι στην αρχη νομιζα πως ηταν αγοραστα-μεταλλα τα δημιουργηματα σου!!!
    Λατρεψα απ την πρωτη στιγμη τα σπιτακια και τα πεταλα!!!
    Πολλα συγχαρητηρια και καλη συνεχεια...
    Φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή Σοφία ευχαριστώ για τα όμορφα σου σχόλια!!!! αλλά και το δικό σου ταλέντο είναι φανερό....οι δουλειές σου διακρινονται για την
      επιμέλεια και λεπτομέρεια και την φαντασία!!! Φιλάκια μικρή μου!!!

      Διαγραφή
  18. Ωωωωω,με το στόμα ανοιχτόοοο!!!!!!!!!
    Πιο τέλεια δεν γίνονται!!!!
    Είναι φανταστικά, μοναδικά ,μαγικά και σίγουρα οι φίλες σου θα ξετρελαθούν !!!
    Έμεινα άφωνη με τα χεράκια και ξέρεις ....αν δεν έχεις αντίρρηση, στο αντιγράφω .....χαχαχαχαχα !!!!!!

    Φιλιά πολλά ,εύχομαι να έχεις καλή χρονιά και ο Θεούλης να σου χαρίζει ό,τι καλό σε σένα και την οικογένειά σου!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευθυμία, Καλή σου Χρονιά με υγεία πολύ ευτυχία και δημιουργία....Ευχαριστώ για την εκτίμηση και τον θαυμασμό σου!!!Φυσικά δεν έχω καμία αντίρρηση,μπορείς να αντιγράψεις ότι θέλεις....Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφα όλα. Αλλά αυτά που διάλεξαν οι κόρες σου τέλεια.
    Μακάρι να ήμουν κι εγώ κόρη σου.
    Κάνε μια αναρτησούλα με λεπτομέρειες κατασκευής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήσουν κοντά και να σου χάριζα ότι ήθελες!!!Οτι απορίες έχεις, μπορείς να ρωτάς και με πολύ προθυμία θα σε βοηθήσω...Δίσταζα να αναρτησω λεπτομέρειες μήπως είναι βαρετό!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Tι να πω που δεν το είπανε?
    Απλά ότι η δημιουργική σου παλέτα είναι απεριόριστη και εξαιρετική , ό,τι κι αν φτιάξεις έχει στυλ και φινέτσα , τα γούρια σου το ένα καλύτερο από τ΄άλλο !!
    Μακάρι να ήμουν κόρη σου ( ηλικιακά μάλλον αδελφή σου θα μπορούσα να΄μαι), αν ήμουν κόρη σου , θα στα έπαιρνα όλα, γιατί είναι όλα εκπληκτικά !!!!
    Εφούλα να λες πάλι καλά που δεν στα πήραν τα παιδιά σου όλα τα γούρια, χαχαχα !!!!
    Να ΄σαι καλά , να ναι η χρονιά όλη γεμάτη δημιουργίες σου, αισιοδοξία και κέφι , σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου χαίρομαι τις επισκέψεις σου ιδιαίτερα!!! Σ' ευχαριστώ για τα όμορφα σου σχόλια που περιέχουν λέξεις γεμάτες ευγένεια και αγάπη!!! Είμαι όντως τυχερή που περιέσωσα μερικά ,συμπλήρωσα και κάποια!!! Φιλάκια και τις ευχές μου για μία χρονιά γεμάτη με υγεία, ευτυχία, χαρά και πολλές δημιουργικές μέρες....

      Διαγραφή
  21. Παλι καλά που σου άφησαν και αυτά οι κόρες σου Εφη μου..και με το δίκιο τους τα κορίτσια..!!!!!!!Τι καλοδουλεμενα είναι!!!!!!Τι ομορφα σχέδια!!!!καταπλητικα χρώματα....καθώς κατέβαινα και εβλεπα τις φωτό ..έλεγα αυτο μου αρέσει πολύ ...εφτανα παρακατω...και έλεγα οοοχι..αυτό μου αρέσει καλήτερα.....τελικα ειναι το ένα καλητερο απο το άλλο... καλέ τι γούρια πανέμορφα ειναι αυτά; μπραβο για όλα ειναι υπέροχα....!!!!Εφη μου να ειναι η χρονια σου μια ομορφη γούρικη χρονια.....φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά πήραν και έτσι συνέχεια συμπλήρωνα... και τελειωμό δεν είχα...
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Ρουλίτσα για τα καλά σου λόγια!! και χαίρομαι που σου άρεσαν πολύ!!!Σου εύχομαι τα καλύτερα για την νέα χρονιά!!! Φιλάκια και μία ζεστή αγκαλιά από την παγωμένη Κομοτηνή!!

      Διαγραφή
  22. Τα γουρια σου,Εφη μου, είναι πολύ καλοδουλεμένα, δικαιολογιμένα γινονται ανάρπαστα!
    Ξεχωρισα ιδιαίτερα τα πέταλα και τα σπιτακια με τις γήινες αποχρωσεις αλλά μόλις είδα την καρδούλα με το τριανταφυλλάκι ξετρελάθηκα! Πανέμορφη!
    Να είστε καλά και να έχετε μια όμορφη χρονιά, γεμάτη τέτοιες μοναδικές δημιουργίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου χαίρομαι που σου άρεσαν,υπολογίζω στο γούστο σου ....Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου σχόλια!!! Νά σαι πάντα γερή και δυνατή και η νέα χρονιά να σας χαρίζει απλόχερα υγεία ευτυχία χαρά και πολύ γέλιο μαζί με αφθονες δημιουργικές ώρες!!!!

      Διαγραφή
  23. Πιστεύω ότι το τέλειο αποτέλεσμα της δουλειά σου δικαιολογεί κάθε αργοπορία.Τα γούρια σου εξαιρετικά από κάθε άποψη γι'αυτό γίνονται και ανάρπαστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου χαίρομαι που σου άρεσαν ....... και σε ευχαριστώ για τα θετικά σου σχόλια!!!Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  24. Από τα πιο καλαίσθητα γούρια για το 2013!!!! Το ένα πιο όμορφο από τ'άλλο! Τόσο μα τόσο ταιριαστά τα σχέδια με τα χρώματα!! Να'σαι καλά, καλή, ευτυχισμένη αλλά και καλότυχη χρονιά να 'χεις Εφη μου! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου σαν τα ψηλά βουνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντοτε με τα πιο ευγενικά και γεμάτα εκτίμηση σχόλια... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ για ότι μου γράφεις και αντεύχομαι υγεία ευτυχία και καλή τύχη στα παιδάκια σου και σε σας φυσικά!!!ΦΙλάκια δροσερά από την παγωμένη Κομοτηνή!!!

      Διαγραφή
  25. Tα πιο όμορφα γούρια που έχω δεί! πιο να ξεχωρίσεις, το ένα πιο όμορφο απο το άλλο, με κάθε ανάρτηση μας εκπλήσεις, είσαι σπουδαία καλλιτέχνης, ότι και να πιάσουν τα χεράκια σου γίνεται χρυσό.
    Τα γούρια να φέρουν τύχη σε σένα και σε όλους τους παραλήπτες.
    Καλή και δημιουργική χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασάκι δεν περίμενα τίποτα λιγότερο απο εσενα παρα μόνον αγάπη και αγάπη!!!! Σ΄'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ... καλή μου φίλη.... Καλό σου απόγευμα και πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  26. Όλες μα όλες οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! Δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω κάτι, όλα μου άρεσαν πάρα πολύ!
    Καλή χρονιά, μακάρι να φέρουν τα γουράκια σου τύχη και σε σένα και στους παραλήπτες τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα εύχομαι το ίδιο...και μάλιστα σε μερικούς ιδιαίτερα...Ευχαριστώ για τα θετικά σου σχόλια...και σου εύχομαι να εκπληρωθούν πολλές επιθυμίες σου ,η νέα χρονιά να χαρίζει σε σένα και στην οικογένειά σου υγεία και ευτυχία.... Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  27. Είναι απίθανα!!! Καταπληκτική δουλειά!! Φαίνονται σαν αληθινά! Πολλά μπράβο!!! Πολύ καλοδουλεμένα όλα!!! Να τα χαίρονται οι κάτοχοί τους!!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίνα γλυκιά μου!!!η Τaelia ,ότι προτιμάς.... χαίρομαι με την επισκεψή σου!!!!και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Να'σαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!!

      Διαγραφή
  28. Τι να πω!!!εμεινα άφωνη!!!καταπληκτικά τα γούρια σου,είσαι φοβερή!!!!πολλα-πολλα-πολλά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου ευχαριστω πάρα πολύ !!! Νάσαι πάντα καλά και εύχομαι η Νέα Χρονιά να χαρίζει πολύ πολύ υγεία στο γλυκό σου εγγονάκι αλλά και σε όλη την οικογένεια ,ευτυχία χαρά αλλά και πολλές δημιουργικές μέρες.... Καιρός για ντεκουπαζ... αζ...αζ!!!!

      Διαγραφή
  29. Geia sou efh. Einai teleia ta gouria sou. Grafo etsi giati eimai ektos ellados . Tha ta poume thn deytera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου με τα γκρίκλ σου!!! Που ??? είσαι???? Να περνάς καλάααααα!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  30. καλη χρονια να εισαι καλα παντα τοσο δημιουργικη και ηρεμη μεσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θαυμάσια τα γούρια σου. Εύχομαι να σου φέρουν τύχη. Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωςόρισες στην γωνιά μου !!! Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!! Καλή σου Χρονιά με υγεία καιχαρά!!!

      Διαγραφή
  32. Εφη μου έγραψες πάλι!!Τα χρυσά σου χεράκια έφτιαξαν χειροποιήματα!!!Τα γούρια σου είναι ονειρεμένα!!Καλοδουλεμένα και με υπέροχα χρώματα!!!Εύχομαι να είναι γουρλίδικα πρώτα απ' 'ολα σε σένα που τα δημιούργησες αλλά και στις φίλες που θα τα απολαύσουν!!!!
    Και πάλι γλυκειά μου Εφη, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και ευτυχία σε όλη σου την οικογένεια !!Επίσης η νέα χρονιά να είναι όμορφη και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου!!! Γειά σου!!!Τι καλά που σου αρεσαν!!! Το ίδιο ευχόμουν κι εγώ οταν τα δούλευα!!!Ευχαριστώ πολύ για τα θετικά σου σχόλια!!!Φιλάκια πολλά και τα περισσότερα στον νεαρούλη σας!!!

      Διαγραφή
  33. Πολύ όμορφα όλα τά γούρια σου Εφη μου!Τό ένα καλύτερο από τό άλλο!!Καλότυχες οι φίλες πού θά τά χαρούν!!Φιλιά πολλά στήν Αλκηστη καί τήν Μελίτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλαξες το σήμα και με μπέρδεψες!!! Δημητρούλα μου ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Τα φιλάκια μας και καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
    2. Εφη μου σου άφησα μηνυμα στο Φ/Σ,έλειπα καί σέ πηρα 2 φορες τό απόγευμα,τό είδες?Θα σε πάρω αύριο,καλό ξημέρωμα,φιλάκια!!

      Διαγραφή
  34. Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στην μπλοκογωνιά μου!!! Ευχαριστώ πάρα πολυ!!!
      Ευχομαι καλή χρονιά με υγεία και ποολί χαρά!!!

      Διαγραφή
  35. ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΦΥΓΑΜΕ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ ΓΟΥΡΑΚΙ!!!ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΤΑ ΞΕΣΗΚΩΣΑΝ...ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΑ ΑΦΗΝΑΝ!ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη το ότι είστε μακριά είναι πολύ δύσκολο ακόμη και για μένα..... σκέφτομαι την μαμά σου!!!! Ε !! όσο για τα γούρια εχει και για σένα όταν το θελήσεις.... Τα φιλάκια μου στην Μπεμπούλα και στον πιο άτακτο και ατίθασο μπαμπά!!!!

      Διαγραφή
  36. Πάρα Πάρα Πάρα πολύ όμορφα Έφη μου γλυκούλα!!! Τέλεια δουλειά!!Τυχεροί αυτοί θα τα χαρούν!!!!Μπράβο σου !!! φιλάκια πολλά, καλή χρονιά!!!Ευτυχία, υγεία!! και όμορφες δημιουργίες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή!! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα θετικά σου σχόλια... Χαίρομαι που σου άρεσαν.... Πολλά φιλάκια με αγάπη

      Διαγραφή
  37. Δεν ξέρω πόσα "υπέροχα" να πω..τα πιο όμορφα γούρια(του γούστου μου) που είδα..υπέροχη δουλιά γιατί εγώ ..έτσι" το βλέπω..Ξέρω πόσο κόπο έχει αυτό που έκανες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου !!με κάνεις χαρούμενη που σου άρεσαν,η γνώμη σου μετράει και υπολογίζω κάθε σου παρατήρηση...Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  38. Esses trabalhos são extremamente encantadores.
    Muita delicadeza e capricho na escolha dos temas e das cores.
    Estou encantada com a casinha cor de rosa.
    Parabéns pela sensibilidade artística.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°✿✿♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Θέλω να μου γράψεις όταν λες πηλός τι ακριβώς εννοείς.
    Επίσης αν τον ψήνεις, αν έχεις καλούπια, με τι χρώματα τον βάφεις.
    Και ότι άλλο κρυφό μυστικό πρέπει κανείς να ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπάρχει πηλόςπου στεγνώνει μόνος του...υπάρχει σε διαφορες ονομασίες και ποσότητες ,Εγώ χρησιμοποίησα τον DAS στην μικρότερη ποσότητα(προτιμώ μικρή ποσότητα για να καταναλώνεται εύκολα!!!Θα τον βρείς σε είδη χόμπυ και σε βιβλιοπωλεία!!! Δεν χρησιμοποιώ καλούπια τα δουλεύω με τα χέρια και χρησιμοποιώ ειδικά εργαλεία που βοηθούν στο κοψιμο και σμίλεμα του πηλού,είναι πολύ φθηνά... προφανώς τα πήρα από χομπίστικα καταστήματα πολύ παλιά!!!οταν δουλεύεις τον πηλό και του δώσεις το επιθυμητό σχήμα το στρώνεις η το λειαίνεις βρέχοντας συνεχώς τα δάκτυλά σου,, βοηθά να εξαφανιζονται ρωγμές και λάθη ... Θα ξεκινήσεις από πολυ απλά πράγματα [επίπεδα) κατα προτίμηση (ροδια, σπιτάκια σαν το κόκκινο κλπ)θα χαράζειςμε ξυλάκια από σουβλακια η οδοντογλυφιδες και θα λειαίνεις με απαλές κινήσεις...Το πάχος θα είναι κατα προτίμηση ισα με το πάχος δακτύλου διότι η μεγάλη επιφάνεια και η λεπτή όταν στεγνώνει θα στραβώνει. Εγω είμαι αυτοδίδακτη και η πρώτη μου επαφή με τον πηλό ηταν στην μπότα κουμπαρά(δές παλαιότερη ανάρτηση) και μόνον με θράσος πέτυχα τα επιθυμητά αποτελέσματα.... Φλόρα και πάλι είμαι εδώ για ότι άλλο θέλεις και ξέχασα.....Και όταν στεγώσει αναλογα με τον καιρό θέλει να το τριψεις με ψιλό γυαλόχαρτο και υστερα με πολύ ψιλό (18ο και 25ο)
    Χρησιμοποιώ πρώτα πριμερ(δηλαδή αστάρι) και κατόπιν ακρυλικά χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τα εργαλεία που χρησιμοποιώ για τον πηλό δεν ξέρω αν είναι τα κατάλληλα,αυτά που έχω ηταν για πλαστελλίνη των κοριτσιών μου!!! Τα βρίσκω βολικά όμως αν θές τα φωτογραφίζω και σου τα στέλνω με μέιλ για να τα δείς.. δεν μου είναι κόπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εφάκι, ήρθα για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και έπεσα πάνω σε δημιουργίες ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ !!! Είσαι ΑΠΙΘΑΝΗ ! Κυριολεκτικά !!! Δεν έχω λόγια να περιγράψω όλη αυτή την κομψότητα ! Αν σε είχα κοντά κι εγώ κατασχέσεις θα έκανα με συνοπτικές διαδικασίες ! Μπράβο να πω ; Είναι τόσο λίγο !
    Θα πω λοιπόν να συνεχίσεις να μας ομορφαίνεις τη γειτονιά μας ! Σε φιλώ πολύ πολύ και σε Θαυμάζω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φωτεινή χαίρομαι που άρεσαν και σε σένα.. Τα όμορφα λόγια σας από την μιά με χαροποιούν και από την άλλη με κάνουν να αισθάνομαι αμήχανη....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα γεμάτα εκτίμηση και αγάπη σχόλια σου!!!!Ενα δυνατό φιλί και μία μεγάλη αγκαλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Την ανάρτηση την είδαμε και τη θαυμάσαμε αμέσως,τώρα όμως βρήκαμε το χρόνο για να αφήσουμε το σχόλιό μας.Τα χρυσά σου χέρια έκαναν πάλι θαύματα!!!Είναι τόσο όμορφη και προσεγμένη η δουλειά σου και τα χρώματα που βάζεις είναι υπέροχα!!!!!!Πάντως μας έβαλες σε...μεράκια να δοκιμάσουμε πηλό!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας έδωσα ιδέα και είμαι σίγουρη ότι οτι θα κάνετε θαύματα!!περιμένω τα έργα σας με ανυπομονησια!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  45. Και επειδή νομίζεις ότι μόνο εσύ δεν έχεις το χρόνο σε ζητώ και εγώ συγγνώμη που άργησα να δώ τα υπέροχα δωράκια που ετοίμασες για τους αγαπημένους σου. Τα χεράκια σου και πάλι κάναν θαύματα. Όλα είναι τόσο όμορφα και τόσο προσεγμένα που δεν έχω λόγια να πώ. Να ξέρεις πάντως ότι όπου βρίσκομαι μιλώ για τη δουλειά σου γιατί εντυπωσιάστηκα από τους κουμπαράδες σου. Το γουρουνάκι σου αγοράστηκε από μένα και δωρίστηκε στην αδερφή μου. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Γιούλα!!!Ευτυχώς με συγχώρεσες!!!Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου και χάρηκα που η Ρωξάνη μου επεσε σε καλά χέρια ...χα! χα!
      Τιμή μου και μόνον που μ'αναφέρεις στην παρέα σου!!Σε φιλώ καιεύχομαι καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  46. Υπέροχα όλα!!!Τόσο όμορφα και με απίθανες λεπτομέρειες και συνδυασμούς υλικών!!!Γεια στα χέρια σου!!!Καλή χρονιά σου εύχομαι ευτυχισμένη και με πολλές δημιουργίες!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τι να σου πω βρε κοριτσι μου, με αφησες αφωνη πάλι! Είναι ολα πανεμορφα! Αλλα δεν βλεπω να σε αφηνουν να κανεις την καλη πράξη!!!χαχαχα!
    Αντε με το καλο να τα δωρισεις!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο !!!τα θέλουν όλα και τα καλύτερα!!!Ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου σχόλια!!!!Φιλάκια πολλά !!Καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  48. Πολύ όμορφα όλα! Τόσο κομψά και χαριτωμένα που δεν ξέρει ποιο να διαλέξει κανείς...
    Εύχομαι κι η φετινή χρονιά να είναι το ίδιο και περισσότερο δημιουργική για σένα και γεμάτη αγάπη!
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και γεμάτη με υγεία και ευτυχία η καινούργια χρονιά!!Ευχαριστώ Κυπαρησσία είσαι πολύ ευγενική και αγαπητή.... Φιλάκια και καλό απόγευμα!!!!

      Διαγραφή
  49. Αργησα Εφη μου να έρθω, απόψε άρχισα τις βόλτες και τι βλέπω!!! τα επιφωνήματά μου ακούστηκαν σε όλο το σπίτι, βλέποντας τις υπέροχες δημιουργίες σου. Τέλεια όλα. Τι χρώματα!!!!!!! τι συνδιασμοί!! Μπράβο για μιά ακόμα φορά.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την !!!!Μέσα από την καρδιά μου σου στέλνω ενα μεγάλο φιλί και ένα ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου !!! Καλό σου απόγευμα !!!!

      Διαγραφή
  50. ωωωω,,,τι όμορφα που είναι όλα!!!!Πραγατικά μεγάλα έργα τέχνης,σαν αληθινά είναι!!!Είσαι μεγάαααααααααααλο ταλέντο!!!!Μπράβο,και χαρά σε αυτούς που τα εισέπραξαν!!!
    πολλά φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γίνεται Κρίστα μου !!!Καλή Χρονιά με υγεία και πολλές ευτυχισμένες μέρες!!!!Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Φιλάκια και αγκαλιές!!

      Διαγραφή
  51. Εφη μου είναι όλα πολύ πολύ όμορφα!! Και εγώ να είμουν κοντά σου, κανένα δεν θα σου άφηνα, όλα θα τα επαιρνα!!Σου εύχομαι καλή δημιουργική χρονιά με υγεία και ευτυχία!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάνια μου!!!Κι εγώ όλα θα σου τα έδινα!!! Καλή χρονιά και σε σένα με πολύ ευτυχία και αφθονες στιγμές χαράς και γέλιου!!!Με πολλά φιλιά σου στέλνω την αγάπη μου και την ευγνωμοσύνη μου!!!

      Διαγραφή
  52. τα σπιτάκια και το πουλάκι μου εκλέψαν την καρδιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Wow lovely!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!ΑΡΓΗΣΑ ΛΙΓΟ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ.
    ΤΑ ΓΟΥΡΙΑ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ,ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!
    ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΤΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ
    ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗ ΖΩΗ!ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ, ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ Η ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΤΟΧΟΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Eυχαριστώ Αννα για τα τόσα καλά σου σχόλια!!!Ευχαριστώ και τις τόσο όμορφες ευχές σου, είσαι πολύ καλή πρόθυμη και γεμάτη ζωντάνια και προσφορά!!!Τα φιλάκια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Tώρα τι να πώ;...με αφησες άφωνη..!!!!!ενα μεγαλο ευχαριστώ δεν φτανει....ήθελα να σου στηλω μέηλ για να μην σε φερω σε δυσκολη θέση...δεν έιχα αλλο τρόπο να επικοινονήσω μαζί σου... αλλα δεν το βρήκα..και σου γραφω εδώ ελπιζω να το δείς ...και να σου πώ ότι δεν περίμενα να ειμαι μια απο
    τους αποδέκετες αυτών των υπεροχων... γουριών που θαύμαζα....με συγκίνησες βαθύτατα...γιατί ενδόμυχα.....οπως και όλες νομίζω το ευχώματαν... να ειχαμε ενα τέτοιο γουρακι...χι..χι.. αλλα Εφη μου θα επρεπε να κανεις ενα φορτηγό γουρακια ...χι..χι..μακαρι όλα τα γουρακια που έφιαξες να μαζέψουν την μαγεία τους και να σου επιστραφεί στο πολαπλάσιο......σε ευχαριστώ πολύ και παλι.......φιλακια πολλα και να μου φιλήσεις το μικρό σας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααααα.. ξεχασα να σου πώ οι Βαρβάρες σμιξανε..έ; χι..χι.. σύπτώσεις;

      Διαγραφή
  57. Έφη μου, ψάχνω για το mail σου και δεν το βρίσκω.......
    Χθες έλαβα το φανταστικό δώρο σου και το στόλισα αμέσως δίπλα στην πόρτα της κρεβατοκάμαρας μου, να το βλέπω και να πηγαίνει καλά η μέρα μου!!!!!!
    Είναι πανέμορφο.... τόσο ωραία φτιαγμένο.... με υπέροχα χρώματα.... τόσο προσεγμένο, τόσο καλόγουστο............. έχω πολλά "τόσο" να σου πω ακόμα!!!! Είχα θαυμάσει τα γούρια σου, τα χάζευα αλλά δεν περίμενα πως θα λάβω ένα!!! Με ξάφνιασες ΠΟΛΥ, με συγκίνησες ΠΟΛΥ, αλλά και με εντυπωσίασες με την άψογη δουλειά σου! Χίλια ευχαριστώ, φίλη μου που με θυμήθηκες!!!
    Σε φιλώ....... Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα η και Καλησπέρα!!!Είχα την αγωνία της παράδοσης αλλά και της έγκυρης παράδοσης ... Χάρηκα ιδιαίτερα που σου άρεσε και πιστεύω ότι θα σου *φτιάχνει την μέρα* γιατί δύο από τα υλικά του είναι η αγάπη και η χαρά!!!Καλό μεσημέρι με ένα φιλάκι.....

      Διαγραφή
  58. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ !!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΓΟΥΡΙΑ ΣΟΥ!!!!Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία,ξέρεις οτι χαίρομαι την επίσκεψή σου κάθε φορά!!!!Ευχαριστώ για όλα!!!!

      Διαγραφή
  59. Εφη μου καλημέρα!! Ενα εχω να πώ είσαι ΑΣΤΕΡΙ!!! Χαίρομαι γιατί βλέπω πως αγαπάς κι εσύ αυτό το υλικό όπως κι εγώ,το έχεις μάθει και το αξιοποιείς με τον καλλίτερο τρόπο.Μου άρεσαν πάρα πάρα πολύ όλα μα όλα.Τα ε’ιδα προσεκτικά και θαύμασα την φαντασία σου,τα υπέροχα ανάγλυφα,τον τρόπο που χρωματίζεις ΟΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Εφη θα χαρώ πολύ να συνεχίσεις να μας δείχνεις κατασκευές απο πηλό!!!!
    Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη και ήρεμη χρονια με πολύ ιάθεση για δημιουργία φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα τόσα όμορφα και γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου έχω να πω ένα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ καθώς επίσης και για τις ευχές σου για ήρεμη και όμορφη χρονιά(την έχω ανάγκη) Καλό απόγευμα...

      Διαγραφή
  60. gia soy glikia moy th omorfa ta pilina einai fantasthka poli orea idea gia dwrakia filakia...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εφακι κάνω μία εξαίρεση (και εμφανίζομαι διαδικτυακά,εννοώ) για σένα που αξίζεις τόσα πολλά για να σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ κι απο εδώ για το τόσο όμορφο μήνυμα ΑΓΑΠΗΣ που μου έστειλες. Το γούρι σου θα σηματοδοτεί κάθε χρονιά απο εδώ και στο εξής,γιατί έφτασε σε μια πολύ ευαίσθητη στιγμή,που είχα ανάγκη να αισθανθώ την αγάπη,τη φιλία, την αισιοδοξία.
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ λοιπόν ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ και θα καμαρώνω καθημερινά μια καρδιά που αν και μακρυά ήρθε τόσο κοντά μου!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,να χαίρεσαι τα 3 κορίτσια σου και κάθε ζωντανό που αγαπάς (μην εξαιρούμε τα ζωάκια!)
    Φιλιά πολλά με ΑΓΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ! κατόπιν εορτής απαντώ αλλά αυτον τον σχολιασμό όπως και της Παναγιώτας τώρα τον είδα!!!Τι ντροπή Ολο με συγκινείς μετα όμορφα λόγια και συναισθήματά σου!!!! Το ευχαριστώ και οι ευχές είναι πάντα επίκαιρες... Ενα μεγάλο ευχαριστώ είναι πολύ λίγο αλλά αυτό που αισθάνομαι είναι ιδιαίτερα μεγάλο!!!! Σ' αγαπώ και εύχομαι το καλύτερο για όλους σας και για όλα όσα επιθυμείς και σχεδιάζεις... Καλό σου μεσημέρι Χαρά μου!!!

      Διαγραφή
  62. Ειλικρινά σου βγάζω το καπέλο, αστείρευτο ταλέντο θα σε λέω από δω και πέρα.
    Υπάρχει κάτι που να το φτιάχνεις λίγο χάλια βρε παιδάκι μου, εε;ε; πες μου; Όσο προχωρώ στις αναρτήσεις σου, όλο και μια έκπληξη με περιμένει.
    Μπράβο σου!!!! χίλια μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χίλια ευχαριστώ κι εγώ Παναγιώτα για τον ενθουσιασμό σου και τα καλά σου σχόλια!!!Χαίρομαι που άρεσαν επειδή τα δούλεψα με μεράκι και με πολύ χαρά!!! Φιλάκια και χάρηκα για την επισκεψή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή