Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

ΣΤΟΛΙΣΑ..επιτέλους.!



Η απροσανατολίζομαι  ευκολότερα .... ή γίνομαι πιο αργή..... ή παθαίνω και τα δύο!!!!
Αλλά  ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ......


 Κατάφερα να μπω κι εγώ στο χριστουγεννιάτικο κλίμα......δεν το πιστεύω ότι έμεινα τόσο πίσω!!.Μετά κόπων και βασάνων το δένδρο στολίστηκε....δεν ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ όμως........

διότι είχα δύο υπέροχους βοηθούς.....που βοήθησαν KAI να ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΩ  τον χρόνο στολισμού..... KAI να  με ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΊΖΟΥΝ  συνεχώς  από τα  γαβ... γαβ.....και


τα μπα..μπα..μπα..   τα  πφ..πφ.. και άλλους  συνδυασμούς  συμφώνων ...τις αγκαλίτσες και φιλάκια... Δύο μπάλες ,δέκα φιλάκια,  σφιχτές αγκαλίτσες και χίλιες  χαρές.!!! 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------






            
Ελαιογραφία του Αγίου σε 0,80Χ0,40  ζωγραφισμένη με πολύ λεπτά πινέλα...


ντεκουπαρισμένο μοτίβο χαρτιού σε   καρτολλίνι και τοποθετημένο σε δύο  χαρτόνια πασπαρτού σε καφέ-μπεζ αποχρώσεις...
 ΠΕΡΙΜΈΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ...ντεκουπαζ χαρτοπετσέτας  επιζωγραφισμένης σε ξύλινη επιφάνεια.....Δώρο για το μωρό μας που περιμέναμε πέρυσι....

*Τα κάλλαντα των χριστουγέννων*...ριζόχαρτο ,  ζωγραφική  και φωτοσκιάσεις.





Χριστουγεννιάτικα  μοτίβα ( Ντεκουπάζ ριζόχαρτου σε ξύλινα αντικείμενα)




Ξύλινα σπιτάκια φτιαγμένα απο μένα  .ντεκουπάζ,ζωγραφική, φωτοσκιάσεις ,χειροποίητες φούντες και κορδέλλες.


ο αγαπημένος μου καρυοθραύστης  ζωγραφισμένος σε καρτολλίνι.


Ντεκουπαρισμένο  αγγελάκι σε χαρτί δικής μου εκτύπωσης,   επιζωγραφισμένο,με προσθήκη δαντέλας και φωτοστέφανου ......

Κέντημένο σε παρα πολύ λεπτή εταμίν με 32 χρώματα....


Κεντημένη τρέσσα ευχής  σε πολύ λεπτή εταμίν.....
 Κάποτε.... ..κεντούσα με μανία!!!

 Πίνακας vintage κεντημένος και αυτός σε λεπτή εταμίνα......
                                                ====*********===

Και............. αφού  όλα αυτά κρεμάστηκαν ή στολίστηκαν μετά από ώρες... πολλές
Εγώ  ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΤΗΚΑ....... η Μελίτα κοιμήθηκε και
η Αλκηστη  μπουσουλώντας αναζήτησε την ασφάλεια της στην αγκαλιά της μαμάς της!!!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
ΤΑ  ΔΩΡΑΚΙΑ ΜΟΥ....
 Ρούλα  μου ,γλυκιά!!! Τ ι ευχάρηστη έκπληξη!!!Τι Αναπάντεχη χαρά!!! Οταν άνοιξα τον φάκελο σου ,
με μεγάλη ομολογώ απορία,γέμισε το δωμάτιο  ευτυχία,χαμόγελα και συγκίνηση ,ποτέ δεν φανταζόμουν οτι θα κρατούσα στα χέρια μου τα  παιδικά σου τιτιβίσματα και μάλιστα με την υπέροχη αφιέρωση..... ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιάμου!!!!

 Καλή και αγαπημένη Κατερίνα  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  για το άψογο σε κατασκευή δώρο σου, το έκλεισα σφιχτά στην καρδιά μου!!!!
 ένα από τα αγαπημένα μου αλογάκια.....!!!!!!



ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΝΑ 'ΣΤΕ  ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ  ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ  ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.....



ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ   και από  μένα σε όλες τις φίλες,  σε όλα τα σκυλάκια ,άντε και τα γατάκια της αγαπημένης μου μπλοκογειτονιάς!!!!!!!!!!!

106 σχόλια:

  1. Έφη μου και του χρόνου γερή , δυνατή και δημιουργική !Όλα τα έργα σου υπέροχα αλλά εκείνο το ζουζουνάκι που μπουσουλάει το ομορφότερο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι κι εγώ με την παρουσία της μικρής όλα φέτος είναι τόσο διαφορετικά!!!! περισσότερη δουλειά αλλά και μεγαλύτερη χαρά!!!Σου εύχομαι ευχάριστες και ανέμελες χριστουγεννιάτικες μέρες..Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφα όλα. το αγγελάκι μου άρεσε πιο πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλές γιορτές να έχουμε.
    ο σκύλος φοβερός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες εορταστικές εικόνες! Και του χρόνου με υγεία και χαρά Εφούλα μου!
    Αυτό το πανέμορφο αγγελάκι που είναι ντυμένο στο κόκκινο της χαράς, είναι το πιο όμορφο στολίδι!!!

    Φιλιά πολλά σας στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη συμφωνώ απόλυτα.. το πιο όμορφο και πιο πολύτιμο στολίδι της οικογένειας....Η χαρά δεν περιγράφεται.... Να περάσεις όμορφα με χαρά και ευτυχία τις γιορτινές μέρες....Φιλάκια Χριστουγεννιάτικα!!!!

      Διαγραφή
  5. Φανταστική ανάρτηση!!!!!!!!!
    Έφη μου , καλημέρα!!!!
    Τι να πω! Έχω μείνει άφωνη με τα κεντήματά σου και τις ζωγραφιές σου!!!!!!!Η Μελίτα και η όμορφη εγγονούλα σας δίνουν την χαρά στο σπιτικό σας!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια σε όλες σας!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά μας είναι μεγάλη με την παρουσία της μικρής στην ζωή μας...
      !Ευχομαι καλές γιορτές με ευτυχία καιπολύ χαρά.... Χριστουγεννιάτικα φιλάκια....

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ!!!!!!
    ΔΙΑΒΑΖΑ ΚΑΙ ΓΕΛΟΥΣΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΟΜΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα σας εύχομαι καλά Χριστούγεννα ευτυχισμένα και χαρούμενα!!! Φέτος είχα την πιο όμορφη παρέα!!!!!Σου στέλνω μία ζεστή αγκαλιά και ενα χριστουγεννιάτικο φιλάκι..

      Διαγραφή
  7. Έφη μου,μοναδική!!!Μένω άφωνη λάθε φορά που μπαίνω στο blog σου!Πότε τα προλαβαίνεις όλα αυτά;
    Καλή συνέχεια!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριοτριανταφυλλιά μου σου εύχομαι καλές και ευτυχισμένες γιορτές!!!και σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!!! χριστουγεννιάτικα φιλάκια με πολύ αγάπη!!!

      Διαγραφή
  8. Καλές Γιορτές Έφη, Αλκηστη, Μελίτα και λοιπή οικογένεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πρωτοθαυμάσουμε!!!!!Ζωγραφική ,κέντημα,ντεκουπάζ!!!!!Πανέμορφα και άψογα δουλεμένα!!!!!!!Η παρέα σου ήταν η καλύτερη που θα μπορούσες να έχεις και μάλιστα τις έντυσες συμφωνα με το κλίμα των ημερών!!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές μου φίλες σας ευχομαι καλές γιορτές να τις περάσετε χαρούμενα και ευτυχισμένα....Σας ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια!!!!Φιλάκια πολλά και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα στόλισες το σπίτι σας!!!Καλά η Μελίτα με την στολή είναι απίστευτη!Εμένα δεν θα την κρατούσε ούτε δευτερόλεπτο...

    Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μελίτα είναι απίστευτα υπομονετική.... αλλά και όλα τα κόκκερ που είχα ηταν "εκπαιδευμένα" για κάθε είδους στολή!!!Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!!!

      Διαγραφή
  11. Πανεμορφος ο στολισμος Εφη μου και του χρονου.Η μαμα μου κεντουσε εταμιν και ξερω ποσο δυσκολο ειναι...Βγαινουν τα ματια σου!!!!Καλα Χριστουγεννα με υγεια !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευα χαίρομαι που σου άρεσαν....ευχαριστώ πολύ Καλές γιορτές με χαρά και ευτυχία....Χριστουγεννιάτικα φιλιά και πολύ αγάπη!!!

      Διαγραφή
  12. πολυ ομορφα ολα!!μπραβο σου και παλι!και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΑΝ ΠΑΛΙ!!!ΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΤΟΛΙΔΙ Η ΑΛΚΗΣΤΙΣ! ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ! ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΧΩ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ,ΦΙΛΙΑ,ΙΩΑΝΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Ευχομαι να περάσεις ευτυχισμένα και χαρούμενα Χριστούγεννα.Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Έχεις δουλέψει πολύ πάνω στα Χριστούγεννα...
    Τι ζωγραφική, τι κέντημα, τι decoupage...
    Tα πιο γλυκά είναι τα σπιτάκια...
    Και το λατρεμένο είναι το παιδάκι σου.
    Να σου ζήσει & να το χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φλώρα για τα καλά σου σχόλια!!!Καλές γιορτές με ευτυχία και χαρά!!!)μία διευκρίνιση που δεν έχει και μεγάλη σημασία το μωράκι είναι εγγονούλα μου!!! δηλαδή δύο φορές παιδάκι μου...!!) φιλάκια πολλά...

      Διαγραφή
  15. Πω πω!Τέλεια δουλειά,ωραία διακόσμησγ,γλυκίτατος σκυλάκος αλλά ρο ομορφότερο απο όλα είναι το πλασματάκι σου!να το χαίρεσαι Εφάκι,καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Να περάσεις με ευτυχία και χαρά τις γιορτινές μέρες....Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Έφη μου, υπέροχες οι δημιουργίες σου, αλλά αυτή τη φορά επισκιάστηκαν από το πανέμορφο μωράκι και από το σκυλάκι σου!Να χαίρεσαι τους Άη Βασίληδές σου και τα δωράκια σου!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πέρσε έτσι γιατί αυτή ηταν η μοναδική μου σκέψη!!!Η λατρεμένη μας εγγονούλα και η χαρά της οικογένειας η Μελίτα!! Εύχομαι καλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα.Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Καλά εμεινα με το στόμα ανοιχτό με το στόλισμα σου αργησες πιο Χριστουγενιατικο στολισμα δεν έχει... αλλά αξιζε τον κόποο Εφη μου με τοσο ωραίες κατασκευες σε ντεκουπαζ σε κεντημα....αχ!! αυτά τα ψιλα εταμίν....αλλα την παρασταση θελω να πώ και εγώ την έκλεψε η Αλκηστη....και η υπναρού η Μελίτα....χαρηκα που το πήρες το δωρακι μου.. ΕΦΗ μου...και το δωρακι της Κατερίνας.. τι όμορφο και τί ρομαντικό ..εχει την σφραγιδα της...να εισαι καλά και πολλά φιλακια σε όλους σας... ξεχωρα στην μικρη Αλκηστη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Ρούλα ,γλυκειά και μοναδική με συγκίνησαν πολύ τα παιδικά σου τιτιβίσματα ,μας άρεσε ιδιαίτερα και ο τίτλος του βιβλίου!!!ηταν απρόσμενο, και όπως λέει και η Χαρά από απρόσμενο δώρο θα πάω,μα αυτή είναι η γοητεία του ..... να μην το περιμένεις...Χάρηκα που η Αλκηστη έκλεψε την παράσταση γιατί εδώ στο σπίτι μας , την κλέβει διαρκώς με τα νέα της καμώματα.Εύχομαι Ρούλα να περάσετε ευτυχισμένα με χαρές και γέλια τις γιορτές των Χριστουγέννων... Πολλά χριστουγεννιάτικα φιλάκια και μία μεγάλη ζεστή αγκαλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. επανέρχομαι γιατί ξεχασα να σου γραψω οτι πιο ομορφο σκυλακι Αγιο Βασίλη δεν εχω ξαναδεί ...και τι ποζα!!!!!χι..χι..χαρηκα που σου αρεσαν τα ποιηματακια μεθάυριο που θα μεγαλωσει η Αλκηστη....τι ωραιο ονομα... θα της τα μαθαινεις... φιλακια πολλα και να περασετε καλές γιορτες..παντα με υγεια...σε όλο τον κοσμο..και αγαπη...

      Διαγραφή
  18. ΕΦΗ , ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΤΑ ΕΠΙΖΩΓΡΑΦΙΣΜΈΝΑ DECOUPAGE, ΟΛΑ! ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ Η ΑΛΚΗΣΤΗ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ VERSION ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ...ΣΚΥΛΟΜΑΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα, σου ευχομαι καλές Γιορτές με χαρά και ευτυχία!!! Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Beautiful post!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καί τού χρόνου Εφη μου!!Πανέμορφες οι δημιουργίες σου όπως πάντα φίλη μου!!Μού αρέσουν όλα!!!Η Αλκηστη ,κούκλα!!!Γελάω καί καμαρώνω πού τήν βλέπω!!Η δέ Μελίτα πολύ χαριτωμένη!!Νά δώσης φιλάκια καί στίς δύο!!Καλές εορτές σού εύχομαι!!Καλά νά περάσετε!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα μου αγαπημένη!!! Ευχομαι οτι επιθυμείς να εκπληρωθεί και να περάσετε ευτυχισμένα και χαρούμενα.... υγεία σε όλους αγαθό πολύτιμο!! Ευχαριστώ για όλα!!! Χριστουγεννιάτικα φιλάκια και μία μεγάλη αγκαλιά!!!

      Διαγραφή
  21. Με τέτοιο στόλισμα που έκανες , είναι φυσικό να ξεθεώθηκαν οι ....βοηθοί σου!!!!
    Πάντως , αν του χρόνου θυμηθούν το φετεινό ξεθέωμα και σου αρνηθούν την βοήθειά τους,στείλτους προς τα κάτω.
    Σου υπόσχομαι να τους φερθώ καλύτερα από εσένα.χα χα
    Και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Σωσώ ... Για σένα ...`τους βοηθούς μου τους κάνω πακέτο και σου τους στέλνω, σίγουρα θα σε διασκεδάσουν.....Εύχομαι να περάσεις με την οικογένεια σου χαρούμενα και ευτυχισμένα τις ημέρες των Χριστουγέννων...Σου στέλνω μία ζεστή αγκαλιά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Τι να πει κανείς για τα έργα σου, όλα είναι αριστουργήματα, μοναδικά, φτιαγμένα με γούστο, ταλέντο, εκείνο όμως που κλέβει την παράσταση είναι η όμορφη Μελίτα και η κουκλίτσα Άλκηστη, να την χαίρεσαι και είμαι σίγουρη πως πάντα θα είναι η πρωταγωνίστρια και πρώτη που θα χαίρεται τις όμορφες δημιουργίες σου. Σου εύχομαι καλές γιορτές με την όμορφη παρέα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασάκι μου επιτέλους τέλειωσα και εγώ!! πρόλαβα να παίξω με την Αλκηστη να ντύσω την Μελίτα και να ξεχαστώ για λίγο!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Αυτά τα δυο μωρά έκλεψαν την παράσταση.
    Εφάκι, τι να σου πρωτοπώ. Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου.
    Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια, ή μάλλον μου άρεσε λίγο περισσότερο το
    κόκκινο σπιτάκι, κι ας μην είχε την περισσότερη δουλειά.
    ΄Ολα εξαιρετικά !
    Φιλιά στην ΄Αλκηστη. Και στο γλυκό αγιοβασιλάκη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν το ζητούμενο και το πέτυχα λίγο!!! Ευχαριστώ καλή μου Σοφία για τα καλά σου λόγια!!!Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα ευτυχισμένα και χαρούμενα όλες τις γιορτές σου στέλνω μία ζεστή αγκαλιά και χριστουγεννιάτικα φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  24. Μα τι υπέροχους βοηθούς είχες!!!
    Κι ας σου διπλασιάσανε τον χρόνο στολισμού!
    Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναστολίσεις τόσο όμορφα!
    Απ' όλες σου τις υπέροχες δημιουργίες, θα ξεχωρίσω τα σπιτάκια με τα οποία ξετρελάθηκα και ειδικά με το κόκκινο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι πάντα καλά !!!καιεύχομαι καλές γιορτές με ευτυχία και χαρά!!!Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  25. ★ ♫♫

    Lindos adornos de Natal.
    As pinturas são maravilhosas.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨☆☆☆☆
    ❊#ª“˜¨ ☆☆☆☆☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έφη μου θαύμασα τα έργα σου και το γούστο σου στον υπέροχο στολισμό, αλλά είμαι σίγουρη πως είχες την πολύτιμη βοήθεια των δύο βοηθών σου, γι' αυτό βγήκαν όλα τόσο ωραία.
    Εύχομαι να χαρείτε τις γιορτές όλοι οικογενειακώς.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Eυτυχώς που με βοήθησαν!!! Ελένη εύχομαι να περάσεις τις γιορτινές μέρες νε χαρά ,ευτυχία και να εκπληρωθούν οι όποιες επιθυμίες σου!!!Φιλάκια πολλά και μία ζεστή αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. παρακολουθω το μπλοκ σου και μου αρεσει πολυ ειδικα τα χριστουγενιατικα ειναι τρελα πιο να πρωτοθαυμασεις μπραβο σου,ειμαι και εγω απο την κομοτηνη και γειτονισσα σου ,σου ευχομαινα περασεις χαρουμενα χριστουγεννα με την οικογενοια σου και ευτυχισμενο το νεο ετος με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου....καλώς όρισες στο μπλοκοχώρο μου!!!Αλήθεια!!! εγώ σε γνωρίζω; το όνομα σου δεν μου θυμίζει κάποιο πρόσωπο!!Εύχομαι κι εγώ καλές γιορτές με χαρά και ευτυχία....Φιλάκια πολλά...Θα χαίρομαι κάθε σου επίσκεψη ...

      Διαγραφή
  29. Τι φανταστική ανάρτηση είν' αυτή Έφη παιδί μου.......
    Άνοιξα το blog σου και γέμισε το σπίτι μου χρώματα, φως και γιορτές!!!!!!
    Εξαιρετικά όλα! Οι πίνακες, τα decoupage, τα κεντήματα.... Χρυσοχέρα μου εσύ.... Όσο για τη διακόσμηση, καλά και είχες καλούς βοηθούς αλλιώς δε θα τα κατάφερνες!!!! Τρισχαριτωμένα τα δυο σου Αγιοβασιλάκια!!!
    Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου χαίρομαι για την χριστουγεννιάτικη επισκεψή σου και σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια ....Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Χαρούμενα Χριστούγεννα και πολύ ευτυχία και υγεία για το 2013...Χριστουγεννιάτικα φιλάκια και μία ζεστή αγκαλιά!!!

      Διαγραφή
  30. ΤΑ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΩ.......ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟ ΑΛΟΓΑΚΙ ΣΟΥ .....ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα έχεις ένα γλυκό λόγο για την κάθε ανάρτηση και σε ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου Σου εύχομαι καλές γιορτές με πολύ χαρά και ευτυχία Φιλάκια και μια ζεστή αγκαλιά!!!

      Διαγραφή
  31. Έφη μου έφτιαξες πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στο σπίτι σου....τα έργα σου είναι καταπληκτικά!...βλέπω και ξαναβλέπω τις φωτογραφίες...και δεν τις χορταίνω!
    όλες οι δημιουργίες σου πανέμορφες και καλοδουλεμένες!...Μπράβο σου!!!
    Μα πάνω απ`όλα ευχαριστήθηκα τους βοηθούς σου!....
    Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθώς σε σχολιάζω έχω μπροστά μου το γεμάτο καλοσύνη και ηρεμία όμορφο πρόσωπο σου και χαίρομαι ιδιαίτερα πού σε γνώρισα... Ευχαριστώ για τα γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου Και.... εύχομαι από καρδιάς κάθε ευτυχία ,χαρά και υγεία για 2ο13.Να περάσεις με γέλια και χαρά όλες τις γιορτές με την οικογένειά σου Μία ζεστή αγκαλιά και πολλά φιλάκια χριστουγεννιάτικα!!!!

      Διαγραφή
  32. Καταπληκτική όλη η διακόσμηση του σπιτιού σου!! Τα μικρο κατακόκκινο ξωτικούλι είναι κουκλί ! Να'σαι καλά , Εφη μου! Και του χρόνου με υγεία και χαρά!!
    Οσο για το τετράποδο Αγιοβασιλάκι είναι γλύκα!
    Φιλάκια και χαρούμενες γιορτές να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μικρό ξωτικούλι έδωσε άλλο νόημα στην ζωή μας!!!Εύχομαι γρήγορα να γευτείς αυτού του είδους τις χαρές... Να περάσεις όμορφα Χριστούγεννα
      και να'ναι ευτυχισμένο με πολύ υγεία το 2013....Φιλάκια πολλά...
      Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια.....

      Διαγραφή
  33. Γαβ!!! Γαβ!!! Γαβ!!! Μελίτα αγαπημένη μου φιλενάδα η κυρία του σπιτιού την πάτησε και έφτιαξε ποιο όμορφη την δική σου στολή από αυτήν του άσπρου μωρού!!!!!! Σε φιλώ εσένα και το μωρό σου Ρέμη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαβ!!!Γαβ!!! την κυρία του σπιτιού ...την μαμά μου δηλαδή την χορεύω στο ταψί... θύμισε μου κάποια φορά να σου πω με ποιο τρόπο το πετυχαίνω για να το εφαρμόσεις και συ αγαπημένη μου φίλη... Γέλασα πολύ όταν έμαθα ότι είσαι ακοίμητος φρουρός του δένδρου σας.. (τι συνήθεια και αυτή να φέρνουν δένδρα μέσα στο σπίτι ενώ έξω έχουν πάνω από 60...)Τι να πει κανείς...Είναι τυχεροί που δεν είμαι αγόρι...για να το φροντίζω κατάλληλα... Φιλάκια Ρέμη και που ξέρεις ίσως κάποτε γνωριστούμε...κι ένα φιλάκι από τον γιόκα μου τον Αλκίνοο.

      Διαγραφή
  34. Καλά η διακόσμηση του σπιτιού σας ονειρεμένη, τα πάντα έχουν επάνω την υπογραφή σου ... πίνακες ζωγραφισμένοι ή ντεκουπαρισμένοι φανταστικοί... κεντήματα καταπληκτικά.... αλλά οι βοηθοί σου Εφάκι μου είναι και οι δύο σκέτη γλύκα!!! Μέσα από την καρδιά μου τις καλύτερες ευχές μου για υπέροχες & χαρούμενες γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι χαίρομαι που σου άρεσαν τα διάφορα!!! και σε ευχαριστώ από την καρδιά μου. Εύχομαι καλές γιορτές με χαρά γέλια και ξεγνοιασιά!! Πολύ υγεία και ευτυχία για 2013 για όλη σου την οικογένεια. σου στέλνω πολλά φιλιά Χριστουγεννιάτικα και μία ζεστή και μεγάλη αγκαλια στην στην γλυκιά Δήμητρα

      Διαγραφή

  35. Και του χρόνου να είσαι καλά με υγεία.Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου,αλλά και οι βοηθοί καταπληκτικοί ειδικά το αγιοβασιλακι στον καναπέ πρέπει να σε εμπνέει τρελά.Χάρηκα που σου άρεσε το δωράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου θα με αποτελειώσεις!!!!! στον απόηχο της πρώτης μου χαράς για το αναπάντεχο δωράκι ένα δεύτερο ήρθε και με "αποτέλειωσε"
      Τι πρωτότυπο και όμορφο γούρι είναι αυτό και έχει βρεί και την κατάλληλη θέση ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ για την τόση εκτίμηση που μου δείχνεις....Σου εύχομαι καλές γιορτές με πολύ χαρά και ευτυχία...Το 2013 να σας χαρίζει υγεία τύχη και ευτυχία....Πολλά φιλιά....

      Διαγραφή
  36. Έφη μου γλυκιά μου, τέλεια η ανάρτησή σου!!Δεν θέλω να ξεκολλήσω!!! Η μικρούλα Αη Βασιλίτσα μπήκε στην καρδιά μου!!! Τί ευτυχία!!!Ναι της δώσεις φιλάκια κι από μένα!!! Τέλεια η στολή της!! Αλλά και της Μελίτας η στολή τέλεια!!Πόσο χρυσοχέρα είσαι!!!Για την διακόσμηση και τα έργα σου δεν έχω λόγια!!Υπέροχα!! Ο Αη Βασίλης πίνακας, Πανέμορφος και άψογος!!Μπράβο σου για όλα!!Πότε τα πρόλαβες όλα αυτά;;!!! Φιλάκια γλυκιά μου , και να περάσετε υπέροχες γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν τόσο.. τα δημιουργούσα με πολύ αγάπη και μεράκι ....Ευχομαι ευτυχία χαρά και υγεία σε σένα και την οικογένεια σου...Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  37. ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ,ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΣΟΥ ΒΟΗΘΟΙ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ,ΚΟΥΚΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΟΛΟΣ Ο ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ!!!!!
    ΕΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΩ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΣΤΟΛΙΖΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ.ΙΣΩΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΣΟΥ ΒΟΗΘΟΥΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι τώρα που απαντώ στα σχόλια σου το δένδρο είναι στολισμένο....Ευχαριστώ Αννα για τα καλά σου σχόλια....Ευχομαι και σε σένα Καλές γιορτές χαρούμενες ευτυχισμένες και το 2013 να σας χαρίζει υγεία και αγάπη.....Πολλά φιλιά..

      Διαγραφή
  38. Και του Χρόνου και του Χρόνου με Υγεία, Χαρά και πολύ Κουράγιο σας εύχομαι ολόψυχα κυρία Έφη.
    Όσο για τους βοηθούς σας...σκέτα Ξωτικά του Αϊ Βασίλη :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Πινελιά αντεύχομαι να περάσεις με χαρά και γέλια τις γιορτές και το 2013 να σου χαρίζει,ευτυχία , υγεία και αγάπη...ΦΙΛΆΚΙΑ ΠΟΛΛΆ

      Διαγραφή
  39. Και του χρονου με υγεια Εφη μου!!!!Πολλα πολλα φιλακια σους γλυκους βοηθους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου Καλές Γιορτές με χαρά και ευτυχία!! Χριστουγεννιάτικα φιλάκια και μία μεγάλη αγκαλιά!!

      Διαγραφή
  40. Έφη μου, άργησα λιγάκι αλλά κατάφερα να έρθω και να θαυμάσω τον πραγματικά υπέροχο στολισμό του σπιτιού σου. Τόσες πολλές δημιουργίες, και όλες τους πανέμορφες και καλαίσθητες! Γειά στα χεράκια σου! Και του χρόνου!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι! Και ο νέος χρόνος να σας φέρει ό,τι καλύτερο, αλλά πάνω απ'όλα Υγεία! Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται και πιό πολύ την εγγονούλα σου...και την Μελίτα βέβαια!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο μπλοκοχώρο μου και ευχαριστώ πολύ για την εκτίμηση που μου δείχνεις με τα όμορφα σχόλια σου!!!Να'σαι πάντα καλά και θα χαίρομαι την κάθε σου επίσκεψη...Εύχομαι καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο 2013 με υγεία και ευτυχία... Φιλάκια πολλά ... θα χαρώ να μάθω το όνομα σου....

      Διαγραφή
  41. Τι πανεμορφα που ειναι ολα!!!!!!!!!!!Οι βοηθοι σου εκπληκτικοι:)
    .Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Σκρουτζάκο αντεύχομαι Καλά Χριστούγεννα και το 2013 να σου χαρίζει υγεία και πολύ ευτυχία

      Διαγραφή
  42. Έφη μου τι όμορφες δημιουργίες είναι αυτές. Και η παρεούλα σου!!!!! Τα χεράκια σου χρυσά. Σου εύχομαι ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος και να χαίρεσαι την οικογένειά σου και την εγγονούλα σου. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε!!! Γιούλα τι μου κάνεις;Είδες την όμορφη και ανέμελη παρέα μου.....
      Εύχομαι να περάσετε όμορφα τις γιορτές των Χριστουγέννων και το 2013 να σας χαρίζει υγεία και ευτυχία... Φιλάκια πολλά......

      Διαγραφή
  43. Χρυσοχέρα Έφη!!!! Όλα είναι πολύ πολύ όμορφα αλλά την παράσταση κλέβει το στολίδι στον καναπέ!!!! Και του Χρόνου με υγεία και χαρά σου εύχομαι!!! Καλά κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα να έχετε, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φιλενάδα,αδιάβαστους θα μας στείλεις!!!Μην το κάνεις αυτό και είμαι και κάποιας ηλικίας!!Τέτοια ομορφιά, τόσα μαζεμένα πανέμορφα πράγματα , έτσι μονομιάς!!!!!Αυτός ο πίνακάς σου με τα λεπτά πινέλα, οι λεπτοδουλεμένοι σου εταμίν, αλλά και τα ντεκουπαριστά σου !!Τί να πώ , που δεν έχω πει η έρμη!!!!Θαυμάζω και τελειωμό δεν έχω!!!!Καλά τα αγιοβασιλάκια σου ,δεν παίζονται!!!Η Αλκιστούλα μας σκέτο κουκλάκι!!!Νάσαι καλά φιλενάδα ,να σκορπάς χαρά στην οικογένειά σου!!!Είσαι ανεκτίμητη!!!Σας εύχομαι υγεία ,χαρά και ευτυχία!!Καλές γιορτές και ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!Θα τα πούμε σύντομα!! Δώσε ένα φιλάκι στο άσπρο και αφράτο μαγουλάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα δεν σε φοβάμαι Εσύ είσαι η πρώτη και η καλύτερη σε όλα τα σημεία.......Χάρηκα που τα είπαμε .....φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  45. Φιλενάδα μου καλή σαν να είμαι εκεί τα θυμήθηκα όλα ένα ένα. Το ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΠΙΤΟ της ΄Εφης και των αγαπημένων της!!!!!!!! ΄Ολα τα θαύμασα από κοντά. Τα αποτύπωσε με μεγάλη ακρίβεια η ταλαντούχα φιλενάδα μας. Ξέχασε βέβαια να το φωτογραφήσει νύχτα και φωταγωγημένο. Πραγματικά βγαλμένο από παραμύθι!!!!!!!! Καλέ πότε μεγάλωσε τόσο το μπεμπέ σας???? Η ΄Αλκηστις κοριτσάκι πιά. Καλέ η ΄Αγιο Βασιλίτσα όλα τα λεφτά!!!!! Τι να πεί κάποιος???? Τι να σχολιάσει??? Μόνο ευχές μπορώ να κάνω να είσαστε όλη η οικογένεια γερή, μονιασμένοι, ευτυχισμένοι και εσύ ΄Εφη μας (που είσαι και ο στήλος αυτού του σπιτιού όπως κάθε γυναίκα) να είσαι πάντα δημιουργική. Σ΄αγαπάω και σ΄ευχαριστώ για εκείνα τα πολύχρωμα Χριστούγεννα στο σπίτι σου. Καλές γιορτές και καλή χρονιά ευχές στον ΄Αλκη και στα κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου ευχαριστω για την αγάπη που μου δείχνεις.... Σε πεθύμησα !!κάνε κάτι γι' αυτό!!!Χάρηκα πολύ που κουβεντιάσαμε!!!!

      Διαγραφή
  46. Πλούσιες ευχές απο καρδιάς,σε μικρούς και μεγάλους, σε ανθρώπους μα και ζώα
    ...........¨♥*✫♥,
    .........,•✯´.........´*✫
    .......♥*................ __/\__
    .......*♥............… ..*-:¦:-*
    ...¸.•✫.............……/.•*•.\
    ...~`,`~.................. |
    ¸....✫................... *•*
    ´¸...*♥..´¸...........*♥♫♥*
    ´¸¸♥*................✯•♫•♥•*
    ´¸.•✫ .............. *♥•♫•♫♥*
    ~`,`~............. ✯♥•♦♫♥•♥*.
    `.✫`.............. *♥☺♥•♥•☺♥*.
    ●/................✯♥•♥♠♫♥#♥•♥*..
    /▌................*♥♫•♥♫•♥♫♥•♫♥*
    / \....................... ╬╬╬╬
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΦΗ ΜΟΥ
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλές ευχές για καλύτερη χρονιά με πολύ υγεία και εκπλήρωση όλων των επιθυμιών σου...ευτυχία και πολλές στιγμές χαράς και γέλιου.....

      Διαγραφή
  47. Χρόνια Πολλά Έφη μου!...Τις καλύτερες ευχές μου για σένα και την οικογένειά σου!...να περάσετε πολύ όμορφα τις γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Εφάκι, οι δημιουργίες σου, όπως πάντα είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ ! Ειλικρινά, δεν ξέρω ποιά να ξεχωρίσω !
    Σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με Υγεία, Αγάπη και Δημιουργικότητα ! Και σ΄εμάς τις υπόλοιπες εύχομαι να σε έχουμε πάντα στην γειτονιά μας, για να μας εμπνέεις ! Φιλιά Πολλά Πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ολες οι ευχές μου για σένα και την οικογένεια σου!!!Καλή σου χρονιά με πολύ υγεία ευτυχία και αγάπη γλυκιά Κατερίνα!!!!Ευχαριστώ για το όμορφο δωράκι -γούρι.. με εξέπληξες ευχάριστα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φωτεινή χαίρομαι την κάθε σου επίσκεψη!!!Ευχαριστώ για τα γεμάτα αγάπη σχόλια σου.. με συγκινείς πολύ!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  51. Έφη μου, Χρόνια πολλά και καλά σε σένα και σε όλους τους αγαπημένους σου!!!
    Ο νέος χρόνος να σας φέρει μόνο Υγεία, χαρά και αγάπη!!!!

    Εγώ ήμουν η ανώνυμη παραπάνω στις 18/12 !!
    Εκείνη την ημέρα δεν περνούσε με τίποτα το σχόλιό μου!!! Απογοητεύτηκα και βγήκα από την σελίδα σου. Και τώρα που πέρασα να σου ευχηθώ έριξα πάλι μιά ματιά στον πανέμορφο στολισμό σου και κατεβαίνοντας στα σχόλια έπεσα από τα σύννεφα διαβάζοντας το 'ανώνυμο΄μήνυμά μου!!!!!
    Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ε ρε τι σοκ παθαινω παντα μαζι σου ρε με οσα κανεις
    να εισαι καλα και παντα δημιουργικη με τα μωρα σου να ειναι γερα και χαρουμενα

    σε περιμένω στο σπιτάκι μου να μου λές την άποψή σου για όσα κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εφάκι μου χρόνια πολλά !
    Καλή πρωτοχρονιά σε όλη σου την οικογένεια !
    Φιλάκια στην ΄Αλκηστη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια πολλά,Έφη!!!Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. The wealth of the human is measured by the quantity and quality of friends that you have.
    Thanks for being part of my fortune. Happy New Year!!!
    *´¨`*•.¸♥♥¸.•*´¨`*•. ¸♥¨`*•.¸♥♥¸.•*´¨`*• .¸♥
    ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.
    *...* ::::::::╔════*☆.¸.☆*'════╗ ::::::::*...*
    *¨`*•♫..•:║ FELIZ AÑO NUEVO ║ ::*¨`*•♫.•
    *...* ::::::::╚════*☆.¸.☆*'════╝ ::::::::*...*
    ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.
    ♥♥¸.•*´¨`*•. ¸♥¨`*•.¸♥♥¸.•*´¨`*• .¸♥.•*´¨`*•

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή