Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΩΡΑ ΧΑΡΑΣ ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΖΑΚΥΝΘΙΝΕΣ


 Καλημέρα!!! Καλημέρα!!!  Κάτι συμβαίνει στο σπίτι μας...... Η μαμά Εφη φεύγει κάπως βιαστικά !!!
Φεύγει και δεν με παίρνει μαζί  της!!!Τι κρίμα  και είναι ωραία ημέρα ,με δροσιά, ότι πρέπει για μία
βόλτα στο πάρκο και κουβεντούλα με τα φιλαράκια μου ..εντόπισα και έναν ομορφούλη!!!   καλή περίπτωση.... Δεν πειράζει,  ίσως μία άλλη φορά τον συναντήσω!!!!!









 Θα την περιμένω  με υπομονή να γυρίσει ... όλο και κάποια λιχουδιά θα μου φέρει....
 Μα τι κάνει τόσες ώρες...πάλι σε κείνα  τα αδιάφορα  καταστήματα  θα είναι που δεν έχουν ενδιαφέρουσες μυρωδιές......
 Αργεί πολύ!!  Αργεί πολύ!!................................................
 Επιτέλους  !!!!Ηρθε!! Ηρθε!!  Και  κρατάει  μία τσάντα χάρτινη ,είμαι σίγουρη ότι θα'χει  κανένα μεζεδάκι  για μένα!!! Πάντα με  θυμάται η καλή μου!!!!Αντε, κάνε γρήγορα!!!!!
Καλέ, αυτή δεν έχει όμορφη μυρωδιά!!!Μπα τι να είναι;Ούτε μου μιλάει,ούτε με  χαϊδεύει, παρά  μόνο κοιτά την  τσάντα  και προσπαθεί να την ανοίξει......

Περίμενα ένα μικρό δεματάκι     μου ήρθε μία τσάντα μεγάλη   !!!

 Μένω άφωνη ..... τι συμβαίνει  !  Τι χαρά!!!! τι είναι όλα αυτά;

Η ποσότητα δικαιολογεί το μέγεθος της τσάντας.....
 Χίλια πράγματα,.. χίλιες χαρές....Τα συναισθήματα  ξεχειλίζουν...δεν μπορώ να τα  συγκρατήσω!
Η ροζ αυτή κρεμαστρούλα  είναι ακόμη καλύτερη από τη φωτό .. άψογα ντεκουπαρισμένη , απόλυτα ταιριαστά τα  διαφορετικά μοτίβα της και οι υφασμάτινες μαργαρίτες δένουν αρμονικά   με τα πομολάκια . αυτό δε, πού την κάνει ξεχωριστή είναι τα μπαλονάκια,*το κερασάκι της τούρτας* όπως λέμε......

όλα προσεγμένα και στην πιο μικρή λεπτομέρεια   από την τρυφερή φίλη με πολύ αγάπη

Αυτή η κάρτα τα  λέει όλα   ....... ευτυχώς!! γιατί εγώ δεν  έχω  λόγια  , τα  'χω χαμένα

Γύρω μου απλώθηκε  η χαρά, η αγάπη  , το χαμόγελο !!!!
' Ολα ξεκίνησαν όταν  μία γατούλα από την γατοανάρτηση μιας υπέροχης κυρίας,  γεμάτη καλοσύνη   με όλους, ιδιαίτερα ευγενική, και πάρα πολύ αγαπητή στον μπλοκοχώρο μας, μου έκλεψε την  καρδιά και έτσι ταξίδεψε 7 θάλασσες και 2 Εγνατίες,κουβαλώντας μαζί της από το  " Κάντο μ' αγάπη" ευχές  πολλές ,αγάπη και Ζακυνθινά καλούδια!!!!!

.
 ΧΑΡΑ μου  χίλια   ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ    για όλα  , θα  κρατήσω  για πάντα στην καρδιά μου την εκτίμηση σου,  με τιμά ιδιαίτερα!!!!

(ΜΕΛΙΤΑ)
 Υποψιάζομαι  ότι όλα  αυτά έχουν σχέση με το  άσπρο μωρ.... ΟΥΠΣ λάθος την 'Αλκηστη,δεν με αφορούν λοιπόν!!!..... χάθηκε αυτή η.... πως την λένε να στείλει και καμιά σκυλονοστιμιά... για μένα........Απαράδεκτα  πράγματα.....



57 σχόλια:

  1. Ως γλυκατζού, να σχολιάσω τις καταπληκτικές μάντολες, αλλά και το άψογα βαμμένο νύχι (ποδιού)!! Χαχα!!
    Και για να σοβαρευτώ: οι φιλίες που μπορούν να αναπτυχθούν μέσα στον ιντερνετικό χώρο, είναι και απρόσμενες και αληθινές ! Ισως γιατί, λόγω της απόστασης, κανένας δεν έχει να περιμένει κάτι από τον άλλο. Ισως, πάλι γιατι έχουμε σχεδόν όλες επαναπροσδιορίσει κάποια πράγματα και αξιολογούμε και εκτιμούμε από μια λέξη, από μια κίνηση! Οπως και να'χει, με γεια η κρεμαστρούλα ! Να χαρείς όλα τα καλούδια της Χαράς ! Και να χαίρεσαι την οικογένειά σου σαν τα ψηλά βουνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητη Εφη και μονο που βλεπω την χαρα που σου εδωσε αυτη η πανεμορφη κρεμαστρα,νιωθω και εγω χαρουμενη!!!
    Να σαι παντα καλα και παντα να χεις μικρες και μεγαλες χαρες στην ζωη σου!!!!πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα δεν περίμενα ποτέ να συμβεί αυτό σε μένα ,ΕΝΩ εγώ, σκεπτόπουν πολλές φορές να στείλω δωράκια σε σας .....Χαίρομαι που εισπράττω εκτίμηση και χαίρομαι κάθε σας σχόλιο ,οχι για κομπασμό αλλά ότι είμαι και εγώ ανάμεσά σας . Φιλάκια πολλά από μένα και την μικρούλα Αλκηστη....

      Διαγραφή
  3. Καλορίζικα τα δώρα γιαγιάς και εγγονής.
    Ποιός είπε οτι μέσα από το διαδίκτυο δεν μπορούν να αναπτυχθούν νέες και ειλικρινείς σχέσεις φιλίας;
    Η Πέπη διέκρινε και σχολίασε το άψογο βαμμένο νύχι ποδιού.
    Εγώ αφού αναβοκατέβηκα πολλές φορές ψάχνοντας το....πόδι και αφού εντέλει το ....εντόπισα, διαπίστωσα ότι η φωτογράφος ανέβηκε σε καρέκλα για να τραβήξει την επίμαχη φωτογραφία.
    Κοίτα τι θέμα βρήκαμε να ασχοληθούμε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ,Σωσώ ,Εγώ! δεν το πίστευα και δεν το περίμενα!!!Η ευγενική Χαρά με το ροζ δωράκι το πασπαλισμένο με τις χίλιες αγάπες και χαρές ενεργοποίησε τα συναισθήματα μου, που τα είχα δαμασμένα και προορισμένα για πολύ δικούς μου. Να 'ναι πάντα καλά !!!Και όπως σχολίασα με την Πέπη απέκλεισα 4-5 φωτο για αυτό τον λόγο, αλλά ας πρόσεχα πιο πολύ , τώρα θα κυκλοφορούν παγκόσμια!!!χαχα Φιλάκια πολλά από την δροσερή Κομοτηνή!!!

      Διαγραφή
  4. Ωρε ψυχούλα μου!Τί έστειλε η ξαδέλφη Χαρά στήν φίλη μου Εφη?Παστέλια καί μάντολες από τον Μάνεση!!Τήν πέτρα μέ τόν γάτο τόν Θανάση μου!!Μιά πανέμορφη κρεμαστρούλα γιά τήν μικρή μας τήν Αλκηστη!!Είδες Εφη μου,πόσο σέ αγαπάμε?Αύριο ετοιμάσου γιά νυχτερινή συνδιάλεξη!Θά τά πούμε όλα τά νέα μας!Φιλιά στήν εγγονούλα σου καί στήν Μελίτα μας!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Δήμητρα!!!! Με έστειλε,με έλυωσε!!! Το ευχαριστήθηκα! Το χάρηκα!.Επί πλέον υπέροχη κατασκευή με υπέροχα στολιδάκια που ταιριάζουν με το ροζ μωράκι μου!!Εισέπραξα εκτίμηση και αγάπη από τον
      πρώτο καιρό, ανέλπιστο για μένα!!!Ειμαι stand by για την επικοινωνία!!!! Tα φιλάκια μας από
      Αλκηστη-Μελιτα και από μένα τα διπλά Καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη σκέψη,τρυφερή και γλυκιά...Τελικά και το διαδίκτυο μπορεί να ενώσει ανθρώπους...Πολλά φιλιά και αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για κάθε σου σχόλιο !! Σε εκτιμώ , για τις σκέψεις και τον λόγο σου, ορθός γλυκός και περιεκτικότατος!!!Καλό σου βράδυ με φιλάκια από την μακρινή Κομοτηνή.

      Διαγραφή
  6. Έφη μου το καταχάρηκες και πολύ καλά έκανες κορίτσι μου γιατί πραγματικά είναι ένα πολύ όμορφο δώρο...αλλά περισσότερο είναι ένα δώρο γεμάτο αγάπη!!! Αυτή είναι η Χαρά μας!!! Φιλιά πολλά κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το Χάρηκα δεν περιγράφεται!!!Η γλυκιά Χαρά με μεταμόρφωσε σε μικρό παιδάκι!και δεν είναι το δώρο ,που είναι μία υπέροχη και καλοφτιαγμένη δημιουργία, αλλά η ιδέα του η πασπαλισμένη με αγάπηκαι χαρά!!!Υποκλίνομαι στην ευγένειά της ,στην καλοσύνη της στην φινέτσα της.Χαίρομαι όμως αφάνταστα που με αγκαλιάζετε κι εσείς....Μαρία πολλά φιλάκια και καλό σου Βράδυ Ευχαριστώ για τον σχολιασμό σου

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφα δώρα,Εφάκι!Αχ,αυτή η Χαρά ,είναι καταπληκτική!!Γι'αυτό την αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι μέσα από τον λόγο της εισπράξαμε αυτή την αγάπη για τούς απέναντι...Για μένα το έκανε και με ύλη....Σ'ευχαριστώ για την επί
      σκεψή σου και τον όμορφο σχολιασμό. Καλό σου βράδυ αγριοτριανταφυλλιά!με φιλάκια από την μακρινή Κομοτηνή

      Διαγραφή
  8. Μελίτα μου... αυτή η κυρία "η πως την λένε"... Χαρά το όνομά της έστειλε Φανταστικά δώρα γεμάτα αγάπη στην μαμά Έφη και στην Άλκηστη!!!! αλλά μην απογοητεύεσαι μικρή μου... κάποιος θα σκεφτεί και εσένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε! και τι μ΄ αυτό!!!Για μένα έχει ενδιαφέρον καμιά κοτονοστιμιά ,η μπριζολάκι η και κανένα κεφτεδάκι....Τόση χαρά για μιά κρεμάστρα,τι να την κάνω; τι να κρεμάσω;Αδιαφορώ!!!
    Καλή μου Ποδηλάτισσα, ευχαριστώ για το χιουμοριστικό σχόλιο σου!!! Φιλάκια πολλά και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχαχαχαχααααα Τι σαματά έκανες καλέ για ένα πακετάκι τόσο δα κι άφησα και παραπονεμενο το Μελιτάκι; Είμαι αχαρακτήριστη! Συγγνώμη Μελίτα θα επανορθώσω την επόμενη φορά.Τι σε μία θα μείνουμε; Εχουμε χαρές να μοιραστούμεεεεε,ουυυυυ!!!!
    Εφη μου ειλικρινά αν δεν έβλεπα αυτό τον καταιγισμό σχολίων και την ανάρτηση θα πίστευα οτι, ό,τι μου έγραψες και μου είπες, ήταν μια ευγενική αποδοχή δώρου λίγο υπερβολική.ΑΥΤΟ ΟΜΩς ΞΕΠΕΡΝΑ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ!
    Πληρώνεται αυτή η χαρά που εισπράττω απο μία κίνηση πολύ συμβολική;
    ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Σ ευχαριστώ κι εγω με τη σειρά μου γι αυτή τη χαρά και για όσα εσυ μου έχεις δώσει,κι εύχομαι ναναι τυχερή η ζωή της Αλκηστης και μέσα στην ΑΓΑΠΗ!
    Σε φιλώ με αγάπη
    αυτή η κυρία "η πως τη λένε"... Χαρά (έγραψες πάλι Βικάκι!χαχαχα)
    Φιλιά πολλά εκτός απο το Αλκηστάκι και στη Μελίτα με το μωρό της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν "έγραψα" Χαρούλα μου... τα λόγια της Μελίτας είναι αυτά!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σόρρυ Βίκυ μου, βλέπεις έχεις πει και το αμίμητο για τον Πικάσο!!! χαχαχα
      Αποκαθιστώ την αλήθεια: ΜΕΛΙΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
    3. ΑΧ!!!1 βρε ΧΑΡΑ μου πως την καταλαβενω την Εφη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      την ιδια χαρά νιωθω και εγω Εφη μου....οταν παιρνω δωρακια... αλλα και οταν κανω...σαν μικρό παιδακι....κανω... τι χαρα!!! συγνωμη δεν συστηθηκα..ειμαι το Σφηνορουλάκι κατα την Χαρά μας που με βάβτισε ετσι για τις σφήνες που μπαινω στα σχόλια..χι..χι..τα υπόλυπα στη θεση μου ..ρωτα την Χαρα για τυχόν απορίες..χι..χι..

      Διαγραφή
  11. Χαρά τι γίνεται!!!;;;; περιφέρομαι σαν να έχω πιει με ένα χαμόγελο τόοοοοσο!!
    εχουμε αλλάξει και μπλοκς !! εγκατεστάθηκα στο δικό σου και απαντώ κατά κόρον!!!
    Ας με μαζέψει κάποιος, θα μπερδέψω το κόσμο, αντί για την αρχαία κόρη βλέπουν τον ήλιο μου!!! Μερικά τα έσβησα από σεβασμό ,να απαντήσεις εσύ πρώτα ,άλλα τα άφησα .... συγνώμην!!!Ενα πράγμα θα θυμάσαι για μένα!!!δεν μπορώ να γράψω ούτε ένα γράμμα αν δεν το αισθάνομαι !!!και δεν μπορώ να προσποιηθώ , ποτέ δεν το έκανα και σε κανέναν ούτε και όταν έπρεπε να γίνει, για σοβαρό λόγο.Ολα αυτά τα αισθάνομαι πέρα για πέρα!!!!
    Ε! Ε! και η φράση αυτη η κυρία* η πως την λένε* ειναι η τελευταία πρότασητης ανάρτησης... τα εύσημα σε μένα!!!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου δε χρειάζεται να σε συγχωρήσω για τίποτα.Στο μπλογκ μου ποτέ δεν έκανα λογοκρισία,πόσο μάλλον να μετριασω μια τέτοια πρωτόγνωρη ΚΑΙ για μένα ΧΑΡΑ!
      Συγκινηθηκα,γέλασα, ντράπηκα,ικανοποιήθηκα. Δε θέλω ουτε ευχαριστίες ούτε αγιοποίηση.Ενας άνθρωπος που μ αρέσει να παρέχω στους ανθρώπους γύρω μου την έννοια, το συναίσθημα που έχει τ όνομά μου :ΧΑΡΑ!
      Μακάρι να είχα την δύναμη να κάνω τον κόσμο καλλίτερο, στο επίπεδο των δικών μου προσωπικών ικανοτήτων το επιδιώκω για τους ανθρώπους γύρω μου που τιμώ,εκτιμώ κι αγαπώ.
      Αυτό λοιπόν που εισέπραξα απο σένα είναι πραγματικά δύσκολο να ειπωθεί με λόγια. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κι ευχαριστώ κι όλες τις καλές φίλες για τόσο τιμητικά τους λόγια, που ελάχιστα αξίζω.

      Διαγραφή
  12. Αντε Χαρά πέρνα μπροστά και απέναντι να απαντας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έφη μου, τα δώρα της Χαράς φαίνονται ότι είναι φτιαγμένα και σταλμένα με πολλή αγάπη ! Αυτή η πανέμορφη κρεμαστρούλα το μαρτυράει από μόνη της!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!Είναι φτιαγμένα με πολύ μεράκι και αγάπη!Καλορίζικα και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό και η τοση ευγνωμοσύνη για την χειρονομία της....Ευχαριστώ καλή μου Πινελιά. Καλό Σαβ/κο

      Διαγραφή
  15. Εφάκι, δικαιολογημένη απόλυτα η χαρά σου,
    να τα χαρείτε τα δωράκια σας !
    Τα αξίζεις, είσαι μια πολύ γλυκιά παρουσία
    ανάμεσά μας, σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία χαίρομαι που με αποδέχεσαι ειναι σημαντικό για μένα!!!Σε φιλώ και σε καληνυχτίζω από την βροχερή Κομοτηνή!

      Διαγραφή
  16. Κανείς δεν περίμενε τίποτα λιγότερο απ' αυτή την κυρία, πώς τη λένε.....
    Μόνο κατασκευή με αγάπη, καλαισθησία και τελειότητα!!!! Να τα χαρεί τα δωράκια της η Άλκηστη και νάναι πάντα λουσμένη στη χαρά και στο φως!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φιλία!! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!Ευχαριστώ για την όμορφη ευχούλα σου!!!Καλό βράδυ και καλό Σαβ/κο!!

      Διαγραφή
  17. Δώρα καμωμένα και σταλμένα με αγάπη, τι όμορφο!!!!
    Με γεια και με χαρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα είδες τι μου έκανε;Ενα δωράκι (τέλεια δουλεμένο)με τόση αγάπη αναστάτωσε τον συναισθηματικό μου κόσμο και δεν μπορούσα να ελέγξω την χαρά μου ....Φιλάκια 'Ελενα και καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  18. είδες τι συγκίνηση προκαλεί μία ευγενική πράξη?
    Πολύ όμορφα όλα...αλλά και το σκυλάκι είναι γαι ζούπηγμα-)))
    πολλά φιλιά και πάντα τέτοια Εφη μου-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα δύο μέρες με ανείπωτη χαρά και συγκίνηση Να' ναι πάντα καλά και χαρούμενη....Χρυσούλα η Μελίτα δεν μόνο για ζούπηγμα αλλά είναι ένας πάρα πολύ καλός χαρακτήρας πάρα πολύ ήρεμη και αρρωστημένα υπομονετική,δεν έχει διαμαρτυρηθεί ούτε μία φορά για οτιδήποτε!!!Το βλέμμα της με αφοπλίζει....'Αντε πάλι παρασύρθηκα!!!Ευχαριστώ για όλα!καλό σου βράδυ Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!
    ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Νένα !! η χαρά μου είναι μεγάλη όχι μόνον για το δώρο της Χαράς αλλά και για όλες εσάς που πήρατε μέρος στην χαρά μας!!!Φιλάκια Νένα και ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!!!

      Διαγραφή
  20. Αφού συστήθηκα πιο πανω...και με εμαθες θα ήθελα εδώ στη θεση που πρεπει να γραψω το σχόλιο μου να σου πώ πως χαρηκα που μπήκα εδώ μεσα και οτι ο τροπος γραφή ςου δειχνει άνθρωπο με χιούμορ...και αυτό μου αρέσει..εννοείτε οτι νέκανα και την βόλτα μου παρακάτω..και θαυμασα οτι έκανες για την εγγονούλα σου...μου θύμησες τα δικα μου πρίν αμνυμονευτων χρώνων χι..χι.. να σου πώ να σας ζήσει η Αλκηστη ..υπεροχο όνομα.. και να χαρήτε τα ομορφα δωρα σας απο την Χαρά μας ..το ..(μας) ειναι κυριολεκτικό ...και ας μην την έχουμε δεί...ιδίας ομασι....εχουμε δεί την καρδια της.....και αυτό μας φτανει.. σε ζαλισα ομως για πρωρη φορα ..τι θα λές!!!!!! ομως εγώ αυτά ήθελα να πώ και τα είπα............το νου σας στην Μελιτα ζηλευει....χι..χι..φιλακια πολλα..στη μικρή...και σε σενα.. απο την μια ακρη ΤΗς Ελλάδας ....ΚΡΗΤΗ..στην άλλη... ακρη....ΚΟΜΟΤΗΝΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μας δεν χρειάζεται να συστηθείς σε γνωρίζω με όλα τα υποκοριστικά και χαϊδευτικά!!!Μου αρέσουν τρελά οι σφήνες σου!!και
      θα ήθελα να γίνονται κι εδώ όταν εμπνέεσε για σχόλιο!!!! Ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!Και δεν ζαλίζομαι ποτέ και καθόλου!!!Σου στέλνω βροχερά φιλάκια από την κρύα Κομοτηνή!!!!

      Διαγραφή
  21. Γλυκιά μου Εφη νάξερες σε τι βαθμό μας μετέδωσες την χαρά και τον ενθουσιασμό σου για τα αναπάντεχα δώρα αγάπης που έλαβες από ένα άτομο που όπως λέει και το όνομά του είναι για να σκορπά αφειδώς αγάπη και χαρά!!Πιστεύω ακράδαντα ότι τα αναπάντεχα δώρα είναι αυτά που απογειώνουν την χαρά μας και μας κάνουν ευτυχείς!!Τα συμβατικά ή δώρα υποχρέωσης λίγο ως πολύ όλοι τα περιμένουμε και τα δεχόμαστε με χαρά ,αλλά δεν κορυφώνουν το συναίσθημα της συγκίνησης !!
    Με υγεία να χαρείς εσύ και η μικρούλα Αλκηστις τα πανέμορφα δωράκια της Χαράς!!Εύχομαι η Αλκηστη να συνεχίσει να συναντά στη ζωή της ανθρώπους ευγενικούς, καλοπροαίρετους και καλοσυνάτους ,που θα της προσφέρουν αγάπη και χαρά !!
    Εύχομαι επίσης στη Χαρά μας όση χαρά και αγάπη προσφέρει να το της επιστρέφονται στο εκατονταπλάσιο!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που κατόρθωσα κάτι τέτοιο !!!Συμφωνώ με ότι γράφεις ειναι σαν να τα διατύπωσα εγώ (και μάλιστα χωρίς να κουραστώ!!) αλλά η χαρά μου ήταν τόση που δεν μπορούσα να βρω λέξεις για να εκφραστώ πιο ουσιαστικά και πιο όμορφα(κάτι σαν έκθεση δηλαδή)Η ουσία είναι μία πήρα χαρά, αγάπη και εκτίμηση και την μετέδωσα με όλο μου το είναι..
      Είσαι κι εσύ βρε παιδί μου που με κάθε επικοινωνία μας μου βγάζεις
      όλα τα καλά στοιχεία του χαρακτήρα μου!!Σ' ευχαριστώ από την καρδιά μου για τις ευχές σου και αντεύχομαι τα ίδια στα δύο σου λατρεμένα αντράκια!!!Τα μεταμεσονύκτια φιλιά μου από την βροχερή και κρύα Κομοτηνή....

      Διαγραφή
  22. Εφη μου χάρηκα και θάυμασα τα δωράκια της Χαράς για την γλυκειά σου εγγονούλα. Μα πιο πολύ χαίρομαι για το πολύ όμορφο κλίμα που έχει δημιουργηθεί μετάξύ τόσων γυναικών απο μακρινές περιοχές χωρίς να γνωρίζονται οι περισσότερες προσωπικά. Θαυμάζω πολύ και χαίρομαι για την αγάπη και τα πολύ όμορφα συναισθήματα που βγαίνουν απο αυτή την σχετικά καινούργια μέθοδο επικοινωνίας. Αυτή η θαυμάσια τεχνολογία μπήκε στη ζωή μας ξαφνικά και χωρίς να το περιμένουμε άνοιξε τις καρδιές μας αλλά και τα σπίτια μας πολλές φορές σε καινούργιους αγαπημένους φίλους.
    Καλό βράδυ Εφη μου, φιλάκια στη μικρούλα Αλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, Μαρία εντυπωσιάστηκα κι εγώ,δεν ήταν τίποτε το προγραμματισμένο ούτε και αναμενόμενο!!!Το καταχάρηκα όμως παίζοντας με δύο αναρτήσεις και μετα μεθυσμένη από χαρά δεν μπορούσα να συγκρατηθώ και άθελά μας κάναμε μία γιορτούλα όπου όλοι μας μείναμε
      ικανοποιημένοι και χαρούμενοι (τουλάχιστον αυτό εισέπραξα)Συμφωνώ καλή μου Μαρία και ταυτίζομαι απόλυτα με τις διαπιστώσεις σου,μακάρι να είμασταν έτσι και σε άλλους τομείς ....Τι ιδανική κοινωνία!!!
      Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου, την απόλαυσα!!!! Καλό ξημέρωμα καλό Σαβ/κο

      Διαγραφή
  23. Έφη μου να την χαίρεσε την εγγονούλα σου!
    Εύχομαι να χαρείτε και τα δώρα της Χαράς!...πολύ όμορφη η κρεμάστρα!
    Έφη η Χαρά δεν έχει μόνο τ`όνομα.....έχει και τη χάρη να σκορπά χαρά γύρω της!...είναι υπέροχο αυτό που συμβαίνει εδώ μέσα....
    Όμορφη βραδιά σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου !Η ευγενική κ.Χαρά μας με την χειρονομία αυτή δημιούργησε αυτό το υπέροχο κλίμα στην μπλοκογειτονιά μοιράζοντας χαρά σ' όλες μας!!! Καλό σου ξημέρωμα και καλό ξεκούραστο Σαβ/κο...


      Υ.Γ. Ευχαριστώ για την εγγραφή σου στο μπλοκ!

      Διαγραφή
  24. Πανεμορφα τα δωρα της Χαρας, μοναδικα.Μεγεια και με χαρα, να ειστε καλα γιαγια και εγγονουλα να τα χαρειτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από κοντά ακόμη καλύτερα και στην λεπτομέρεια!!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα δωράκια από την Χαρά!!!Με γειά!!! Και τί όμοφη βάφτηση θα ήταν αυτή, με τόσο όμορφα πραγματάκια;;!! Ειδικά το φόρεμα ήταν αποθέωση!!!Και όλα τ' άλλα, προσεγμένα και στην λεπτομέρεια!!Να σας ζήσει και το "λευκό" μωράκι σας, και με το όνομα!!!Μπράβο τέλεια όλα, γέμισε η ψυχή μου ομορφιά!!!Φιλάκια πολλά και στο μωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα ευχαριστώ πολύ .Υπολογίζω στην γνώμη σου και χαίρομαι που σου άρεσαν όλα!!! Ευχαριστώ για τις ευχούλες σου!!! Και από φιλάκια άλλο τίποτα!!!!!Καλό σου ξημέρωμα και καλό Σαβ/κο

      Διαγραφή
  26. Όση ώρα διάβαζα την ανάρτηση, είχα ένα χαμόγελο.. σαν να ήρθε σε εμένα το δώρο! Νομίζω μου μετέδωσες την χαρά σου! Όνομα και πράγμα αυτή η γυναίκα πάντως, μοιράζει... Χαρά!! χιχι!
    Με γεια τα δωράκια σου Έφη! Να σας ζήσει η Άλκηστις, για άλλη μια φορά!!!
    Να έχεις ένα όμορφο σ/κο!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι ιδιαίτερα για αυτό ,έτσι ημουν εγώ από την ώρα που πήρα το δέμα ,κατά την διάρκεια της ανάρτησηςEXPRESS και μέχρι το βράδυ της επομένης .Ολα ήταν αληθινά και ανέλπιστα!!! Ευχαριστώ πάρα πολυ για την ευχή σου! Καλό και ξεκούραστο Σαβ/κο και καλό σου ξημέρωμα με βροχινα φιλιά....

      Διαγραφή
  27. Να χαίρεσαι την φίλη σου να σε χαίρεται κι εκείνη! Θέλει κι η φιλία να ποτίζεται πότε-πότε...

    Φιλούδια στο κουκλάκι σου την Άλκηστις αλλά και στο άλλο κουκλάκι σου την Μελίτα! Μα, τι ψυχούλι είναι!

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την !!!Συμφωνώ πως με λίγο νεράκι η φιλία βγάζει βλαστούς και ανθίζει.....Τα φιλάκια από την 'Αλκηστη και εμένα,η Μελίτα σου στέλνει ενα χαδάκι με το πατουσάκι !!!!

      Διαγραφή
  28. Γεια σου Έφη να σου ζήσει η εγγονούλα!
    Όμως εγώ έχω ένα δωράκι για την ...Μελίτα! Ένα παιχνιδοβραβειάκι! Πέρασε να το πάρεις. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!για το δωράκι της θα περάσω!!!Ετσι κι αλλιώς την βόλτα μου πάντα την κάνω και τρυπώνω μέσα ακάλεστη!!!τώρα δεν θα έλθω;Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  29. ΚΑΛΕ ΚΥΡΙΕΣ , ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΟ ΜΕΛΙΤΑΚΙ ΠΑΡΑΠΟΝΕΜΕΝΟ;
    ΧΑΘΗΚΕ ΕΝΑ ΣΚΥΛΟΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙ;
    ΧΑΧΧΑΧΧΑ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΧΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΑΥΤΗ Η ΚΥΡΙΑ!!!!!!
    ΠΩΣ ΤΗ ΛΕΝΕ, ΠΩΣ ΤΗ ΛΕΝΕ;;;;;;;
    ΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
    Η ΧΑΡΑ ΜΑΣ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΛΚΗΣΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είδες Ρένα ; όλο το αδικούν το καημένο αλλά και εκείνη δεν ντρέπεται πάντα διεκδικεί αυτό που της ανήκει!!!!Η χαρά μου ηταν ανέλπιστη και οι κινήσεις μου απρόβλεπτες!!!Είναι καλό να γίνονται τέτοιου είδους κινήσεις ,βοηθά στις ανθρώπινες σχέσεις....Τα φιλάκια μου τα μεταμεσονύκτια!! Κράτα μου και λίγους σπόρους....χα χα χα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή