Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Η ΜΕΛΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ


Το όνομά μου ειναι Μελίτα ,και θέλω να καταθέσω το παραπονό μου μέσα από την μικρή μου ιστορία.Οταν ήμουν πολυ μικρούλα με πήρε μία οικογένεια που με λάτρεψε κυριολεκτικά, καθε επιθυμία  μου πραγματοποιείται αμέσως ,από αγάπη άλλο τίποτε ,τα χάδια και τα γλυκά λόγια άφθονα....περίσσια...
 


μέχρι και καρναβαλάκι με έντυσαν ,"η μικρή ζουζούνα" η μαμά μου έραψε την στολή ,είχε πλάκα ,όλοι ήταν χαρούμενοι και παίζανε πολύ μαζί μου...Ο καιρός περνούσε ωραία, τρύπωνα και στο σπίτι κάτω από τον καναπέ  με κερνούσαν και μεζεδάκια,  καθόμουν ήσυχη και όλοι μαζί κάναμε μια ωραία παρέα.Μιά φορά μάλιστα που είχαμε και γάμο,  η μαμά μου φρόντισε να μου ράψει πάλι μία στολή  "νυφικό για την Μελίτα" λέγαν ,όλοι και ήταν χαρούμενοι και γελαστοί...





Την ημέρα του γάμου εγώ και μόνο εγώ έκλεψα την παράσταση!!  Ολοι έβγαιναν μαζί μου φωτογραφίες  μέχρι και η νύφη και μετά τι κρίμα!!! φύγαν όλοι μα όλοι και έμεινα μόνη και στεναχωρημένη...Τους το συγχώρησα όμως γιατί είμαι πολύ καλή,όλοι έτσι λένε....Και ενώ όλα ήταν μια χαρά εγώ άρχισα να μην χορταίνω ήμουν πάντα νηστική, αλλά αντί να αδυνατίζω πάχαινα συνέχεια το ίδιο και η αδελφούλα μου και δεν έφθανε αυτό  δεν άφηναν  να μπώ στο σπίτικαι τα χάδια λιγόστεψαν.Ενοιωθα μόνη, πολύ μόνη και χοντρή,μα πολύ χοντρή μέχριπου κατάλαβα ότι είχα παρέα στην κοιλίτσα μου.....γιατί δεν σας το είπα ,στην αυλή μας μένει και ενας  γέρος μαύρος  σκύλος που με καλόβλεπε έτσι μικρούλα και τρυφερή που ήμουν  με ξεγέλασε λοιπόν , ο άτιμος  και .....Ενα πρωϊ πόνεσα πολύ και σε λίγο κρατούσα στην αγκαλιά μου ένα μαύρο μωράκι.Συνέχιζα να είμαι μόνη, οι δικοί μου φευγάτοι ,φρόντιζαν για το φαγητό  και μετά εξαφανιζόταν......Περίεργο δεν χάρηκαν καθόλου;
Θα πέσεις πρόσεξε!!!!

Ο
ο μπουλούκος μου!!!

Το μεγάλωνα μόνη χωρίς τις χαρές των δικών μου !!!δεν είναι όμορφος ο γιός μου; είναι παχύς, πίνει όλο το γάλα και από το πάχος κατρακυλάει δεν περπατά.. Τον καμαρώνω και τον συμβουλεύω να είναι καλός και ευγενικός!διότι κι  εγώ έχω τρόπους είμαι καλοαναθρεμμένη ...

Και ενώ απορώ τι έγιναν όλοι ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και βγαίνουν από μέσα όλοι οι δικοί μου με φωνές και γέλια και κάτι κρατούν και κοιτάζουν μέσα ,από κεί βγαίνει μια φωνή κλάμα;; μοιάζει λίγο με του γιού μου αλλά εκείνος κοιμάται ήσυχα....Βρέ τι είναι πάλι τούτο στο σπίτι μας και τότε η μαμά μου με κοιτάζει(δεν με χαιδεύει όμως) χαμογελαστή και μου δείχνει ένα μωρό (αυτό είναι άσπρο)  και όλοι μαζί πάλι γελούν και φωνάζουν  και χαιδεύουν αυτό το άσπρο μωρό και το δικό μου το μαύρο το ζουμπουρλιίδικο   το χάιδεψαν με τα  πόδια τους λίγο ....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ  όλα τα μωρά δεν είναι ίδια ; τι πειράζει δηλαδή που το δικό μου ειναι μαύρο; ΤΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Θεέ μου!!Θέλω κι εγώ ένα τέτοιο για το δικό μου παιδάκι που είναι και χοντρούλης!!!.



Ευχαριστώ που μου δόθηκε  το βήμα για το μεγάλο μου παράπονο!!!!

63 σχόλια:

  1. Χαχαχαχα πολύ όμορφη ανάρτηση για να ξεκινήσουμε τη βδομάδα μας!Εγω συντάσσομαι με το παράπονο της Μελίτας και θα παρακαλέσω την οικογένεια με το άσπρο μωρό να της συμπεριφερθεί το ίδο τρυφερά, μανούλα κι αυτή το δικαιούται. Τι που παραδόθηκε στα πλάνα λόγια ενός μαύρου γέρου σκύλου, ο έρωτας είναι τυφλός.Εφταιγε;μην ξεχνάμε τα δικά μας...
    Να σας ζήσουν και τα δυό μωράκια,ε,ας καμαρώνετε περισσότερο για το άσπρο,αυτό σε λίγο θα σας ξετρελλάνει!!!
    Καλή σου μέρα Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Χαρά και καλή εβδομάδα! Την είχαμε παραμελήσει αλλά και αυτή η ευλογημένη γέννησε μαζί με την Χαριτίνη και πραγματικά την άφησα μόνη της, τα μάτια της μου λέγαν πολλά, αλλά ήταν αδύνατον πέρα από τα βασικά να κάνω κάτι άλλο της ζητώ ένα μεγάλο συγνώμη αλλά πρώτα η γλυκιά μπέμπα και μετά όλα τα άλλα,χαχα!!Ετσι δεν είναι η ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι λίγο χρόνο το δικαιούται και το μαύρο μωράκι έτσι δεν είναι? Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που γεννήθηκε μαζί με τη μπέμπα!!! Το βρίσκω πολύ αισιόδοξο! Να χαίρεστε τη μπέμπα σας τη γλύκα, να εκατοστήσει τα χρόνια της και να την καμαρώσετε όπως επιθυμείτε!!! Όσο για το κουταβάκι και τη μανούλα του να'ναι καλότυχα! Είναι τόσο αξιαγάπητα! Πολλά φιλάκια Έφη μου και καλή εβδομάδα! Πολύ όμορφη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie σ' ευχαριστώ πολύ .Ολα βρήκαν τον δρόμο τους .Ο Αλκίνοος ταϊζεται 3 φορες ημερησίως από τα χέρια μου μαγειρεμένο κρεατάκι με ρύζι και ειναι τρισευτυχισμένος η μαμά Μελίτα επανήλθε με τα χάδια μας οσο για την μπέμπα εχει στην δουλεψη της 4 ατομα σε πλήρη ετοιμότητα!!! Αυτά καλή μου και αντεύχομαι καλή εβδομάδα και καλό βράδυ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Να τα χαίρεστε τα μωρά σας,
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ. Το κάθε ένα από αυτά έχει την δική του και όπως πρέπει φροντίδα!!!

      Διαγραφή
  5. Τί όμορφη ανάρτηση! Πολύ γλυκιά! Να τα χαίρεστε τα μωράκια σας!! Πρώτα το άσπρο και μετά τον μπουλούκο μαυρούλη! χιχι! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι ευχαριστώ για τα όμορφα σου σχόλια! Νάχεις κι εσυ μία καλή εβδομάδα δημιουργική και χαρούμενη .Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Το οτι μπηκες ΕΦΗ μου στη θεση της Μελιτας και την καταλαβες αυτό φτανει
    θα σε καταλάβει και εκεινη....τι ομορφη αναρτηση!!!! να σας ζήσουν τα νεογένητα..... για λιγο περασα να σου πω ευχαριστώ για το ομορφο σχολιο σου στο μπλοκ μου.... θα τα λεμε πιο συχνα απο τις 25 ελπιζω και μετα...τωρα δεν εχω ιντερνετ...παιρνω απο αλλου....φιλια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 8elw na dw s ena xrono thn mpempa mas na kunhgaei melita kai mpoulouko mazi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω πολύ να μάθω πιο απο τα 3 θα επιβιώση.Φαντάζεσαι αλήθεια τι θα γίνει;

      Διαγραφή
  8. Τι γλυκια αναρτηση!!Αγαπω τα σκυλια οοοολαααααα!!!!!!
    και τα δικα σου ειναι αξιολατρευτα!!!!!!να τα χαιρεσαιιιιι!!!!!
    καλη σου εβδομαδαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα και καλή εβδομάδα! Γιά μένα η Μελίτα αλλά και η Τάτα ενα αλλο κοκεράκι που δεν υπάρχει πιά(ειμαι δυνατή κοκερόφιλη) ειναι ενα σοβαρό κομμάτι της ζωής μου,δεν αντέχω το πονεμένο βλέμα των ζώων με τίποτα!!!!

      Διαγραφή
  9. Μετά από αυτή την ανάρτηση-αφιέρωση, η Μελίτα σίγουρα θα σας συγχωρέσει.
    Καλή εβδομάδα να έχεις Έφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα το εχει κάνει κιόλας , επανήλθα με χαδάκια και μικρές κουβεντούλες μαζί της πού δείχνει να καταλαβαίνει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oυπς επανέρχομαι κάτι πάτησα και ολοκληρώθηκε !Καλή Εβδομάδα και σε σένα και καλό βράδυ γλυκό και ήρεμο!!!!

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες στο μπλοκοσπιτάκι μου ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!!! και φυσικά θα τα λέμε!! καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  12. αχ πουλακι μ τι τραβας και εσυ ε; χαχα δικιο εχει καλε η κουκλα καντε ης ενα καροτσακι να το σμπρωχνει με την μουσουδα της να σας ζησει και το σκυλι και το παιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ετοιμη είμαι ,Σέ μία άλλη μαμά κόκερ με 8 μωρά είχαμε ένα καροτσάκι και τα 8 μαζί αλλά δεν έχω φωτό να δείξω! είχε πλάκα μεγάλη ήταν και τα παιδιά μου μικρά άλλα χρόνια πιο ανέμελα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι γλυκιά ανάρτηση! τι τρυφερότητα, τι ευαισθησία!
    Έφη, έχω εκτιμήση πολλά σε σένα, αλλά κάθε φορά προσθέτεις κατι ακόμη...
    Σου το έχω πει! τώρα το γράφω και δημόσια, είμαι θαυμάστριά σου!!
    Τυχερά μωρά!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσσα τα λόγια σου είναι ξέχειλα από αγάπη και εκτίμηση οπως ξέρεις τα ίδια συναισθήματα τρέφω για σένα που είσαι χαρισματική και πάντα προσπαθείς για κάτι καλύτερο Σ' ευχαριστώ από την καρδιά μου!!!

      Διαγραφή
  15. ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΙ ΕΓΩ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!
    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΜΑΡΩΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΗΤΕ!!!!!!!!!
    Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΟΥ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ, ΛΑΤΡΕΥΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ !!!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα ομορφα σχόλια σου και για τις ευχές σου Σε θαυμάζω για τις γνώσεις στην ζωγραφική και για τις ομορφες ιδέες σου που κάνουν oλες τις Bloggers να τις υιοθετούν αμέσως αλλά μ' αρέσει και το χιούμορ που ξεχειλίζει άφθονο στο μικρό παρεάκι σας,! μπράβο σ'όλες σας! Θα ήθελα όντως να έχω συχνή επικοινωνία διαδικτυακή!!! Καλό βράδυ.....

      Διαγραφή
  16. ΞΑΝΑΗΡΘΑ!!!!!!!
    ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΜΑΙΛ ΣΟΥ, ΓΙΑΥΤΟ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΔΩΡΑΚΙ, ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΩΡΟΥ, ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έφη μου πολύ με συγκινησε η αναρτηση σου.Να σας ζήσει λοιπον ο μπουλούκος σας,είναι πολύ γλυκούλης όπως και η μανούλα του.Είσαι καταπληκτική.Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ που είσαι ;;;;;;;;;;;;;;;;; χάθηκες Τά νέα σου τα μαθαίνω εν τάχει από την Νατάσσα ειναι δηλαδή σωστό αυτό ε;;;;;;;;;;;;; Ευχαριστώ για τις ευχές σου και σου στέλνουμε οικογενειακώς τα φιλιά μας......

      Διαγραφή
  18. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ...ΑΣΠΡΟ ΜΩΡΑΚΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ!!!!!
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ...ΜΑΥΡΟ ΖΟΥΜΠΟΥΡΛΙΔΙΚΟ!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιλια συγνώμην πού δέν απάντησα!!!!!η μάλλον εγραψα και δεν πάτησα την δημοσίευση any way ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΌ ΚΑΡΔΙΑΣ για τις υπέροχες ευχές σου Νάσαι πάντα καλά και να δημιουργεις ομορφιές!!!!

      Διαγραφή
  19. Είναι τυχερή η Μελίτα που έχει τέτοια οικογένεια!!!
    Η μικρή ροζ πριγκίπισσα όμως κλέβει την παράσταση...
    Χαίρομαι που σε βρήκα και εύχομαι να τα λέμε συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζητώ μία μεγάλη συγνώμη που δεν απάντησα αμέσως προφανώς απάντησα αλλά δεν πάτησα δημοσίευση (έχω κάνει αρκετά τέτοια λόγω μεγάλης απειρίας ίσως και ηλικίας χα! χα !χα!! 62 γαρ)ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! για τα γλυκά σου σχόλια και σίγουρα θα τα λέμε γιατί μετά την ζωγραφική μεγάλη μου αγάπηείναι το κέντημα, εν καιρώ θα αναρτήσω κάποια από αυτά, για σένα ίσως έχουν κάποιο ενδιαφέρον. Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  20. Κοιτα να δεις μετα απο κατι σκυλο συζητησεις που ειχα με συναδελφους του σκυλιου σου πρεπει οποσδηποτε να παρετε εστω ενα τρικυκλο να σερνει το παιδι της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια είδα ενα καροτσάκι στο ΙΚΕΑ στο παιδικό τμήμα αν υπάρχει θά το πάρω και θα το κάνω και ανάρτηση!!! Φιλάκια καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  21. Να σας ζήσουν τα μωράκια σας! Είναι πολύ χαριτωμένα!!! Δυστυχώς ο ρατσισμός υπάρχει... Και... στα σκυλάκια!!!

    Ευχαριστώ πολύ αγαπητή Έφη για την επίσκεψή σου στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ" και την όμορφη ευχή σου για τα γενέθλιά μου! Μόλις δήλωσα φίλος και αναγνώστης του πολύ τρυφερού ιστολογίου σου. Η μουσική σου με ταξίδεψε... Σού εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο και δροσερό καλοκαίρι!!!

    Την αγάπη μου στην πανέμορφη Κομοτηνή!
    Αντώνης Κρασάκης
    (εκπαιδευτικός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αντώνη Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!Είσαι χαρισματικός Δάσκαλος και
    προχωράς με γνώμονα την αγάπη και τον σεβασμό στο άνθρωπο....
    Αντεύχομαι καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τώρα εγώ τι να πω????? Να αρχίσω να γαυγίζω??? Καλά πως το άντεξε η καρδιά σας μετά από τα τόσα μεγαλεία της Μελίτας (αποκριάτικες στολές & νυφικά!!!!)... να την αφήσετε μόνη - επειδή κάποιος την αποπλάνησε - να γεννήσει... μόνη να μεγαλώνει το μωράκι της...!!!!! Καλά ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα υπάρχει ρατσισμός και στα σκυλιά!!!!! Καλά έκανα εγώ και δεν ζευγάρωσα ποτέ.... έτσι έμεινα για πάντα μέσα στο σπίτι - το απόλυτο αφεντικό - και το μόνο που έχω να ζηλέψω από την Μελίτα είναι πως δεν θα έχω ποτέ ένα τόσο όμορφο μωράκι!!!!!!!!! Σας ευχαριστώ που με ακούσατε Κυρία Έφη.... και σας παρακαλώ να διαβάσετε αυτό το γράμμα στην αγαπημένη μου Μελίτα!!!!! Φιλικότατα Ρέμη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως καταλαβαίνεις...στους σκύλους δεν δίνονται απαντήσεις...χαχαχα...

      Διαγραφή
  24. Πολυ ωραια και γεματη τρυφεροτητα η αναρτηση σου Εφη μου!!Κουκλα η Μελιτα και το κουταβακι της!!Σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου εχθες,και χαρηκα που μιλησαμε!!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια τώρα ειναι ο μπουλούκος ακόμη πιό γλυκός .Η χαρά δική μου για την τηλεφωνική επικοινωνία!!

      Διαγραφή
  25. Να σας ζήσουν όλα τα μωράκια !!!!!!!
    Να χαίρεστε το μικρό ανθρωπάκι σας και το σκυλάκι σας !!
    Υπέροχο , ταυτόχρονη άφιξη 2 διαφορετικών μωρών σ ένα σπιτικό !!

    Πολλούς σαμιώτικους χαιρετισμούς και πολλές ευχές στα νεογέννητα και στους ευτυχείς γονείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αθηνά από την ομορφη Σάμο μα αγνωστη σε μένα!!! Ευχαριστώ για τις ευχές σου,όντως,υπέροχη η σύμπτωση και των 2 μικρών στο σπίτι μας!Πιστεύω να επικοινωνούμε διαδικτυακά συχνά .....Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  26. na sas zisoun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ti oraia anartisi!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακρίνα μου ευχαριστώ για τις ευχές σου και τα καλά σου σχόλια!Ευχαριστώ για τήν επίσκεψή σου!!! καλό βράδυ και θα χαρώ να μου ξανάρθεις!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Καλέ έκλαψαααααα..........βρέ άκαρδη μάννα-γιαγιά καλά εσύ, ο ΄Αλκης???? Ζουμπουρλούδικος ο μαυρούλης γιός!!!!! Καλά εσύ βάλθηκες να μας τρελάνεις??? Με τι πράγματα φοβερά ασχολείσαι??? Ακόμα και στολές για την παραπονεμένη Μελίτα????Εν τω μεταξύ ήταν να μην πάρεις γραμμή για Προγραμματίστρια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, μας έβαλες περίτρανα τα γιαλιά. Εγώ συνεχίζω να ψάχνω......Και η μουσική δεν παίζεται!!!!!!!!!!! Σου εύχομαι να χαίρεσαι κάθε τι έμψυχο, γλυκό υπάρχει στην οικογένειά σου και να είσαι πάντα δημιουργική και δραστήρια. Καλές διαδρομές στο μπλογκοσπιτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε!!!!γλυκειά μου Σοφία ειχα δίκιο πού σε προσκάλεσα !!!!ηθελα να το μοιραστώ μαζί σου!!!και δεν εχω καθόλου κέφια τα σεντράκ με συντροφεύουν...Για κάθε απορία περί οργάνωσης μπλόκ είμαι εδώ (η ψωνάρα..) Νάσαι πάντα καλά και να μ΄ επισκέπτεσαι μου κάνει καλό η αισιοδοξία σου!!!Πολλά φιλιά, καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  28. Τι τρυφερη αναρτηση...!!!!!! Τι υπεροχη μουσικη....!!!!!! Aχ! Εφη μου, με προβληματισες, με ταξιδεψες και με συγκινησες...!!!!!!

    Να σας ζησουν καλη μου τα μωρα σας!!!
    Να χαιρεστε την μικρη πριγκιπισσα σας! Ολες οι ευχες του κοσμου και οι καλομοιρες να την συντροφευουν παντα!!!!!!!!!
    Και για τον γλυκο ΜΠΟΥΛΟΥΚΟ ευχομαι, να παρει τους τροπους της καλοαναθρεμμενης μανουλας του!!

    Εφη μου, σ' ευχαριστω για οτι ομορφο ενιωσα σημερα μπαινοντας στον χωρο σου....!!!
    Να 'σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλειώ μου έλειψες αλήθεια λέω δεν σε γνωρίζω μα μου αφήνεις μια γλυκιά γεύση στο νού και στην ψυχή μόνον με την εικόνα σου.Θα χαιρόμουν να τα λέγαμε πιό συχνά εδώ η με mail εξάλλου η δημιουργία είναι το κοινό πάθος μας .Ευχαριστώ για τα γλυκά και γεμάτα αγάπη σχόλια σου Καλή και καλό απόγευμα!!!!Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  29. Πολύ τρυφερή η ανάρτησή σου και συγκινητική!! Πόσο δίκιο έχεις!!! Να σας ζήσουν Έφη μου και μακάρι να μην υπήρχε ο ρατσισμός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κικήμου ευχαριστώ για την επισκεψή σου εισαι πολύ ευγενική και εχεις μία γλυκειά παρουσία στην μπλοκογειτονιά Θά ήθελα να τα λέμε συχνότερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΩ!!!!!!!ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΕΧΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ!!!!!!!
    Η ΜΕΛΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ!!!!!!!ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΤΗΣ ΤΙ ΓΛΥΚΟΥΛΙ!!!!!!!ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΩΡΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΙΛΗΣΕΤΕ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη γειάσου και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο Μπλόκ μου.Νάσαι πάντα καλά η χαρά ειναι και δική μου για την διαδικτυακή γνωριμία. Καλό σου βράδυ!!!!

      Διαγραφή
  32. χαχα χωρις πλακα αν το δω και αυτο θα ειναι πρωτοτυπο μπραβο σου αλλα θα μεγαλωσει μωρε και μετα τι θα το κανεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι όμορφη και γλυκιά ανάρτηση!!Να σας ζήσει ο μπουλούκος, και το νέο μωρό στην οικογένεια! Πολύ ωραίο blog, καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα καλως σε βρήκα και χαίρομαι για την νέα μου μπλοκογειτόνισσα πιστεύω να τα λέμε,μόλις σε καληνυχτίσω έρχομαι για μία άτυπη επίσκεψη στο δικό σου μπλόκ και μία άλλη φορά θα με τρατάρεις ένα ποτό.Καλό βράδυ φιλάκια

      Διαγραφή
  34. Γεια σου Έφη! Μας στενοχώρησες λίγο αλλά το καταλαβαίνουμε...Δεν γίνονται όλα! Θα ξαναπάρει η Μελίτα την θέση της και μάλιστα θα αποκτήσει και καινούρια φίλη σε λίγο καιρό...μόλις ξεπεταχτεί η μπουμπού...Να σ'ευχαριστήσω κι από δω για τα καλά σου λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έφη μου,περνάω τακτικά από δω,γιατί μου αρέσει πολύ!!!Τόσο που σκέφτηκα να σου δώσω ένα βραβείο,που μου προσφέρανε κι εμένα.Σε περιμένει στο δικό μου blog.Θα χαρώ πολύ,αν το δεχτείς.
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Με μεγάλη μου χαρά θα το πάρουμε ,γιατί δεν σας το είπα στο μπλοκοσπιτάκι δεν μένω μόνο εγώ αλλά και η Μελίτα μου ντυνόμαστε και σου χτυπάμε το κουδούνι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. αμαν βρε μανουλιτσα συγκινηθηκα με τη δακρυβρεχτη ιστορια της μελιτας κ το προσωπικο δραμα του μπενουκου... με επεισες . Ειμαι σιγουρη ότι μόλις οι θαυμαστες του μπουλη δουν ότι λογω των διαστασεων του (ατιμη κληρονομικοτητα) ειναι δυσκολο να διασχιζει την αυλη θα κατανοησουν το παραπονο του. αυριο θα τρεξω να προλαβω να του παρω το χρωματιστο καροτσακι που τοσο πολυ λαχταρα.
    φιλια στις μανουλιτσες κ στα μωρα του σπιτιου(με ή χωρις καροτσια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι ομως πέρα για πέρα ΑΛΗΘΙΝΗ και στα γεγονότα και στα συναισθήματα τα λυπημένα της μάτια και το ΕΞΩ ΜΕΛΊΤΑ Και μετά ούτε ένα χάδι όταν γεννούσε(θυμάσαι την γέννα της Μαλου με τα οκτώ κουταβάκια 2 μήνες γιορτές και πανηγύρια)γιατί όλοι ειχαμε μάτια και φιλιά μόνον για τό άσπρο μωρό !!!!και τι μωρό!!!!!Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα γιατί τώρα κοιμάσαι το καλού καιρού!!!!

      Διαγραφή
  38. μάλλον αυτό με το κορίτσι με το τριαντάφυλλο ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τί ωραία ανάρτηση!!!Δίαβαζα ....και σκεφτόμουν "μα πού το πάει???? Τί παράπονο θα μπορούσε να έχει???" Μπράβο,¨Εφη μου!!!
    Καθυστερημένα λίγο "Να σας ζήσουν όλα τα νεογέννητα ανεξαρτήτως χρώματος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή