Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Ονειρα....

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!  ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
     Ελπίζω να καταφέρω να κάνω ανάρτηση δίχως  κάποιος να με "ενοχλήσει" Είναι Κυριακή πρωί ,το έτερόν  μου ήμισυ πήγε αξημέρωτα για χταπόδια και οι αγαπημένοι μου πελάτες θα έρθουν  για φαγητό,  για αγκαλίτσες και φιλάκια το μεσημέρι!! Ο καιρός έχει αλλάξει, κάνει κρύο και ένα ηλεκτρικό σώμα  μου χαρίζει μία σχετική θαλπωρή!!
   'Οσες  φίλες θέλετε, ελάτε μαζί μου, θα πάμε ...στο σπίτι της 'Αλκηστης και, συγκεκριμένα, στο δωμάτιό της  για να  σας δείξω, επί τόπου, το φωτιστικό του χώρου.
 Επειδή  δεν είμαι κάθε βράδυ κοντά της να της εύχομαι όνειρα γλυκά και να εισπράττω την γλυκιά αγκαλιά της αλλά ιδιαίτερα την εναποθέση του κεφαλιού της στον ώμο μου (αυτό είναι κάτι που με τρελαίνει  όταν το κάνει)σκέφτηκα να της φτιάξω ( με την βοήθεια του pinterest που φουντώνει την ατίθαση φαντασία μου )και την ροζέτα .Το σύνολο με ενθουσίασε αρκετά και έδεσε πολύ με τον χώρο!!


Αγόρασα από το ΙΚΕΑ αυτό το απλό και αρκετά οικονομικό φωτιστικό.
Το πέρασα με ένα ειδικό αστάρι για  γαλβανιζέ επιφάνειες  δύο χέρια και αφού στέγνωσε πολύ καλά περισσότερο από 12ωρο  το έβαψα με ριπολίνη σε πολύ απαλό χρώμα ροζ φυσικά που διάλεξα από το δειγματολόγιο της εταιρείας....Το πέρασα 3 στρώσεις και είχα την" αγωνία" του τέλειου  αποτελέσματος. 'Ολα πήγαν καλά  και είχα αρκετή ανυπομονησία να το βλέπω να ολοκληρώνεται......
Επόμενη κίνηση ήταν να  γαζώσω μία στενή  λωρίδα   ροζ υφάσματος και να περάσω μέσα την αλυσίδα  για να την καλύψω ,το αποτέλεσμα με δικαίωσε, ήταν  η πιο δύσκολη διαδικασία από όοοολη την δουλειά διότι διέλυσα  το επάνω μέρος του φωτιστικού  για την περάσω ,αλλά και να σταθεροποιήσω την αλυσίδα με το ηλεκτρικό σύστημα...
Με τον πηλό και με τα φωτοτυπημένα γράμματα  .....
σχημάτισα τις δύο λέξεις. Αφού επεξεργάστηκα με προσοχή τα γράμματα , τα λείανα πάρα πολύ καλά,χάραξα ,περιμετρικά, μια γραμμή σε κάθε γράμμα και...
τα πέρασα  πατίνα,άρχισα να τα κολλώ  επάνω στην  έτοιμη και πολύ φθηνή,  από φελιζόλ,  ροζέτα.  Ξέχασα να σας πω ,εξ άλλου φαίνεται και στην φωτό, ότι την επεξεργάστηκα  με  πολύ προσοχή .Ελαφρύ στοκάρισμα,  αστάρωμα και βάψιμο σε δυο χρωματισμούς, ροζ περιμετρικά και  υπόλευκο εσωτερικά   για τον τονισμό των γραμμάτων...απόλαυσα όλη την διαδικασία που ήταν ιδιαίτερα εύκολη και πολλή  ευχάριστη!
Ε! και λίγο ντεκουπάζ που τόσο μου λείπει, λόγω  έλλειψης όμορφων μοτίβων αλλά και κακής εκτύπωσης από τα  φωτοτυπάδικα της πόλης μας!!
Ολοκληρωμένη η  ροζέτα !Νομίζω ότι είναι καλή, αν λάβετε υπ'όψιν ότι πρώτη φορά ασχολήθηκα με κάτι τέτοιο!! Φυσικά, αυτά  τα άγνωστα με εξιτάρουν  και όχι η επαναλαμβανόμενη  μονοτονία .Την κόλλησα στην οροφή  με σιλικόνη και έκανα μόνη την ένωση των ηλεκτρ.καλωδίων για να έχει καλή εφαρμογή και να μην στέκει λοξά το επάνω καπάκι όπως το συνηθίζουν αρκετοί ηλεκτρολόγοι



 Σιγά  να μην άφηνα την Άλκηστη χωρίς πάνινα γράμματα,προτίμησα όμως να τα φτιάξω από  κορδέλες  του μέτρου για να μην χρησιμοποιήσω το οδοντωτό ψαλίδι, που είναι πάρα πολύ παλιό και δεν κόβει καθόλου. Το κάθε γραμματάκι εχει περίπου 10 cm ύψος.





   Το δωμάτιο ολοκληρωμένο και .... συγυρισμένο επιμελώς  μόνον για την ανάγκη της φωτογράφησης.
 Αμέσως μετά έγινε και πάλι σαν σεισμόπληκτο!!!!!!
 Αχ!!! Αχ!!!! πρωί- πρωί  ξεκίνησα την ανάρτηση  ... αλλά βράδυ- βράδυ την ολοκλήρωσα!!!
  
 Ευχές για μία όμορφη εβδομάδα και όπως ο καθένας μας την επιθυμεί!!

Σημείωση: η εικόνα που  με βοήθησε να δημιουργήσω το φωτ/κό!!!


82 σχόλια:

  1. Γεια!!! Θα ήθελες να ρίξεις μια ματιά στο blog μου:http://booksfrien.blogspot.com/ ;;; Θα το εκτιμούσα πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω, Εφούλα!!!! Μεγαλούργησες!!! Τί όμορφο φωτιστικό! Τί υπέροχη ροζέτα!!!
    Πόσο θαυμάσιο δωμάτιο, γενικότερα!!! (Πάντα να είναι καλά η Αλκιστούλα και να το... βομβαρδίζει το δωμάτιο!!!)
    ;-)
    Και το γραμματάκια τα υφασμάτινα ταίριαξαν ιδανικά νομίζω!!!
    Σε φιλώ πολύ, γλυκιά μου καλλιτέχνη-ηλεκτρολόγε!!!!!!!!!
    Καλή -και ροζ(!) εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συρογιαννούλα μου Με την εγκάρδια καλημέρα μου σου στέλνω ενα μεγάλο ευχαριστώ για όλα!!! Φιλάκια πολλά και να χρειαστείς ηλεκτρολόγο για λεπτομέρειες ξέρεις τώρα!!!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο το φωτιστικό!!!! Τέλεια και τα γράμματα!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλαμινάκι καλημέρα και ευχαριστώ πολύ Φιλάκια για μία ευχάριστη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. Τα βλέπω τα ξαναβλέπω και τριβω τα μάτια μου, τι να πρωτοθαυμασω Έφη μου τα χεράκια σου ειναι μαγικά. Το φωτιστικό υπεροχο, η δε ροζετα σωστό μπιμπελο δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Εύχομαι η μικρή Άλκηστη να έχει όμορφα όνειρα και ούτε ενα συννεφάκι να ταραζει το γλυκό της ύπνο. Έφη μου και μία ευχή θα κάνω για σένα, να σε έχει ο Θεός καλά να φροντίζεις όπως θέλεις τους ανθρώπους που αγαπάς.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιόνται, χαχα την ώρα που σου έγραφα μου έγραφες και εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Κατερίνα μόνο ένα εγκάρδιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μπορώ να πω για όλα όσα μου κατα μαρτυρείς Καλή και δημιουργική εβδομάδα

      Διαγραφή
  6. Γιατί με κάνεις να εξίσταμαι και να βγαίνω απο τα ρούχα μου,ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ;;;;;Δε μπορώ να πω τη λέξη "μισώ",δε μου πάει,δεν την συνηθίσω,δεν την αξίζεις ούτε γι αστείο,αλλά ειλικρινά ανυπομονώ για κάθε σου ανάρτηση γιατί είμαι σίγουρη οχι μόνο για το διαφορετικό,αλλά και για την ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ!!!!ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ και είναι τυχερές οι μικρές που σ έχουν!
    Φιλιά πολλά ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χαρά για τα γεμάτα ενθουσιασμό σχόλια σου Χαίρομαι που τουλάχιστον δεν προσβάλλουν την αισθητική σας και ισως να την ικανοποιούν κιόλας!!! Αλλά η αγάπη μου για αυτό που κάνω είναι αδιαφιλονίκητη και πολυ πολύ μεγάλη.Η κάθε κατασκευή μικρή η μεγάλη με ταξιδεύει .Φιλάκια πολλά και καλή σου εβοδομάδα

      Διαγραφή
  7. Έφη μου ...καλο βράδυ ...τη να πω δε λογία ..εισαι απίθανη ..πραγματικά
    είναι πανέμορφα .... μπράβο χρυσοχέρα .... (χαχαχα δεν είμαι η μοναδική που κάνει ώρες για μια ανάρτηση )
    Να είναι καλά η Άλκηστη και να χαίρετε το δωμάτιο της .....
    καλη εβδομαδα να εχεις ..φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έφη μου κάθε φορά θαυμάζω τις δημιουργίες σου όχι μόνο για την τελειότητά τους, αλλά και για την αγάπη που βάζεις σε αυτό που δημιουργείς.
    Να είσαι καλά
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !! Να είσαι καλά !Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου , αλλά για το ότι διακρίνεις την αγάπη που τα περιβάλλουν!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Κάθε ανάρτηση και μια έκπληξη. Πάντα άψογα, τέλεια. Δεν πιστεύω να υπάρχει δέυτερη Έφη, Είσαι μοναδική. Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν 'απειρες ..... μην με κάνεις να αισθάνομαι αμήχανα και δεν θα σου ξαναμιλήσω χαχαχα!Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένη μου ροζ γιαγιά όποτε κάνεις ανάρτηση μας αφήνεις όλους άφωνους!!!!!! Για τις πάντα τέλειες δημιουργίες σου δεν υπάρχουν λόγια παρά μόνο θαυμασμός!!! Να είναι πάντα καλά η μικρή σας πριγκίπισσα και μόνο γλυκά όνειρα να έρχονται στα όνειρά της!!!! Πολλά φιλιά, καλό βράδυ και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμηχανία ! Αμηχανία! αμηχανία! αλλά και μεγάλη ευχαρίστηση που σου άρεσαν!!!!Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό!
    Εξαιρετική μεταμόρφωση , τέλειο δωμάτιο, η δε γιρλάντα με το όνομα.... αχ πώς τα έκανες τα γραμματάκια; Να φτιάξω και για τη μικρή της κολλητής μου κάτι τέτοιο! Φεύγω εντυπωσιασμένη :)))))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι εδώ για σε βοηθήσω όσο και όποτε θέλεις !! Πόσα είναι τα γραμματάκια της μικρής; !Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Είσαι μοναδική,δεν έχω λόγια.Όλα φανταστικά.Τυχερές οι εγγονούλες με τέτοια γιαγιά.Μπράβο!!!!!!!!!! Γιαγιά Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εχω νοσταλγήσει καλέ γιατί χάθηκες ; αντε να βρεθούμε κάποια μέρα!!! !Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Πω πω τι όμορφο που είναι !!!!!
    Μπράβο εξαιρετικό και πολύ ιδιαίτερο !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ράνια χαίρομαι που σου άρεσαν και σε ευχαριστώ για αυτό!!! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Δεν πρόλαβα να σκεφτώ πως κάποιος άνδρας θα ανέβαινε στα ταβάνια για τη ροζέτα και τη σύνδεση......και με πρόλαβες γιαγιά - ηλεκτρολόγε.......Συγχαρητήρια για όλα......Η φιλενάδα σου πάντως δεν θα τόλμαγε κάτι τέτοιο. Θα σταμάταγε στο σούρωμα της αλυσίδας. Αλλά είπαμε......ΕΦΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ.....Φιλάκια πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω φάει τέτοιες ατέλειες απο τα λεγόμενα "μαστόρια" όσο δεν φαντάζεσαι Ενα μόνο σου λέω επάνω σε πλατυσκαλο στο δώμα υπάρχει μπρίζα για την τηλεόραση Η σκέψη του ηταν ότι θα καθόμασταν στα σκαλοπάτια και θα βλέπαμε ή θα περνούσε πάνω το καλώδιο για να αναπαυτούμε σε κάποιο καναπέ και άλλα χιλιάδες μέσα σε ενα σπίτι.Σιγά που θα τους άφηνα αφού μπορώ..... Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα όμορφα σχόλια σου , φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετική η δημιουργία σου.
    Όσο δε για την τελευταία φωτογραφία της ανάρτησής σου, μοιάζει βγαλμένη από περιοδικό διακόσμησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες!!Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου ,χαίρομαι που σου άρεσαν!! Να είσαι καλά!!! Φιλάκια και εύχομαι να τα λέμε συχνά!!!

      Διαγραφή
  16. Τι να πρωτοσχολιάσω δεν ξέρω! έχω μείνει έκπληκτη!! Τέλεια όλα, τέλεια, τέλεια!!! Γεια στα χέρια σου!!!
    Το μπανεράκι με το όνομα είναι το κάτι άλλο! Μου έκλεψε την καρδιά! Αααχχ!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδααα Έφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου ,χαίρομαι που σου άρεσαν!! Να είσαι καλά!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Κάθε σου ανάρτηση είναι και ένα σοκ για μένα. Πού πας ρε Καραμήτροοοοο....
    Ζηλεύω κάθε τι μικρούτσικο, τοσοδούλικο που θα φτιάξεις, όχι μόνο γιατί είναι φοβερά καλόγουστο αλλά γι' αυτή την τελειότητα της κατασκευής που σε διακρίνει. Έτσι και τώρα, έμεινα να κοιτάζω τη ροζέτα, το φωτιστικό και όλο το δωμάτιο μ' ένα στόμα να!!!
    Η τελειότητα και η φινέτσα σ' όλο τους το μεγαλείο.
    Να είναι γερή και να τα χαίρεται η πριγκίπισσα σου.
    Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για μια ολόγλυκια εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ'αρχήν σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα όμορφα αλλά και γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου!!!! Πάντα περιμένω την επίσκεψή σου με χαρά. Οχι μόνον η δουλειά σου αλλά και η εν γένει παρουσία σου εκπέμπουν μία λεπτότητα και μία ευγένεια που την λατρεύω!!! Φιλάκια πολλά αγαπημένη Φιλία

      Διαγραφή
  18. Με αγάπη και υπομονή δημιούργησες θαυμαστά διακοσμητικά! Από εσένα το περιμέναμε όλες!
    Η χαρά σου γίνεται δική μας!
    Μπράβο!! Είναι μοναδικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο σου μου έδωσε μεγάλη χαρά!! Ευχαριστώ, ευχαριστώ για την επίσκεψη αλλά και τα όμορφα λόγια Φιλάκια πολλά γιαγιά με την έντονη προσωπικότητα που την θαυμάζω πολύ

      Διαγραφή
  19. εντάξει...εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!
    πόσο πιο υπέροχο θα μπορούσε να γίνει το φωτιστικό??
    πολλά συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσάκι καλωσόρισες στο μπλοκοσπιτάκι μου Το όμορφο σχόλιο σου με κάνει πολύ χαρούμενη Να είσαι καλά!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. Λάτρεψα τη δημιουργία σου - προσεγμένη όπως πάντα και πανέμορφη! Και τι όμορφο που είναι το δωμάτιό της! Να είναι γερή, να το χαίρεται και να το καμαρώνει!
    Φιλιά πολλά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταηκτικο το φωτιστικό!!!!!!απίστευτο!!! Αλλά και το ροζ πουά στον τοίχο με τρέλανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαμά της Ταλιμπανούλας που τώρα πια είναι κοπελίτσα !!! Εχουμε χαθεί εγώ και χρόνο δεν έχω αλλά δυσκολεύομαι με το νέο σου μπλόκ και μάλλον δεν το πολυκαταλαβαίνω ....Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου ,χαίρομαι που σου άρεσαν!! Να είσαι καλά!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Κουκλίστικα όλα μα όλα ,Έφη,υπέροχα!!!!!!Τέλεια δουλειά,όπου βάλεις το χέρι σου το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!(Βέβαια παίρνουμε και ιδέες...)Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σας άρεσαν!!!Να παιρνετε οσες ιδέες και ακόμη περισσότερες Ευχαριστω για τον όμορφο σχολιασμό σας! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Παραμυθένιο το δωμάτιο της Αλκηστούλας σας, 'Εφη μου. Πώς φαίνεται ότι έχεις βάλει το χεράκι σου!!!! Όλα είναι πανέμορφα, κομψά και καλόγουστα. Το φωτιστικό, πολύ ρομαντικό, αλλά η ροζέτα κλέβει την παράσταστη!!! Τέλεια δουλειά, όπως πάντα!!! Όνειρα γλυκά να έχει πάντα το κοριτσάκι σας!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλα τα όμορφα που έγραψες σου στέλνω μία αγκαλιά και ενα μεγάλο ευχαριστώ!! Να είσαι καλά και να έχεις πολλές πολλές ευχάριστες δημιουργικές ώρες!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Τι να πω;
    Ότι κάθε φορά μας αφήνεις και πιο πίσω;
    Και το κακό είναι ότι δεν μας πιστεύεις κιόλα.
    Αυτό ήταν 10 αναρτήσεις Έφη μου, μια για κάθε στάδιο.
    Να μη μας πεις πώς έκανες τη σύνδεση, πώς έκανες τα γράμματα;
    Απίστευτα όλα, γεια στα χέρια σου ξανά και ξανά.
    Να είναι γερά τα ζουζούνια σας να τα χαίρονται όλα αυτά.
    Φιλάκια κι αγκαλίτσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις 8 αράδες σου εχω να προσθέσω μόνο "Ευχαριστώ από την καρδιά μου για τον όμορφο σχολιασμό!!! Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  25. Kαλημέρα και καλή εβδομάδα
    Καλως ήρθα στο όμορφο και δημιουργικό σου μπλοκόσπιτο
    Τα έργα σου δείχνουν να είναι βγαλμένα απο παραμύθι
    Μου δινουν χαρά καθως τα κοιτάζω
    Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου ,χαίρομαι που σου άρεσαν!! Να είσαι καλά!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  26. Πως να μην έχει όνειρα γλυκά ,η μικρή σου πριγκίπισσα όταν κοιμάται σε τέτοιο παραμυθένιο δωμάτιο ????
    Το έβαλε και λίγο έως πολύ η γλυκιά γιαγιά το χρυσό της χεράκι με το μαγικό ραβδάκι και να το αποτέλεσμα !!!
    Έφη μου ,να είσαι πάντα καλά ,να δημιουργείς και να χαίρεσαι τη μικρή σου εγγονούλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπίτσα μου γειά σου , σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  27. Εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό να κοιταζω αυτα τα ονειρα που εχεις φτιαξει φιλεναδα πώ..πω.. τι έχεις φτιαξει καλε; απιθανη δουλεια...πανεμορφη.. πραγματι τα δικα σου ονειρα έχουν αλλη τεχνικη αλλα ειναι ομως ονειρα για μια μικρή πριγκίπισσα και αυτα είναι Εφη μου τα καλήτερα.. απιστευτη δουλεια και με τέλειες λεπτομερειες... τι να πω.... γεια στα χρυσα σου τα χερακια .. αργείς να φανεις αλλα μας αποζημιώνεις φιλεναδα καθε φορα με τα καταπληκτικα σου εργα...τελεια ιδεα... μπραβο σου να περνας ομορφα οτι και να κανεις Εφη μου να μου φιλήσεις τα κορίτσια σου... φιλακια και σε σενα πολλαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα δικά μου " ονειρα " και σε ευχαριστώ για όλα ακόμη και για τα τηλεφωνικά σου καλά λόγια Χαιρομαι ιδιαίτερα γι'αυτό!!! Φιλάκια και να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΦΦΦΦΦΦαντααστικοοοοοοοοοο!!!!!! Μπραβο εγινε τελειο , ονειρεμενο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. έστρωνα και το σπίτι της μαμάς μου ,γι αυτό άργησα ,αλλά καλά έκανα γιατι εσύ θα με στείλεις με εγκεφαλικό!
    Θέλω κορίτσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι και την Έφη γιαγιά!!!!!!!!!!!!!!!
    Βασικά όλο αυτό το θέλω για δικό μου δωμάτιο!!! Να χαίρεσαι που ειμαστε μακριά διαφορετικά τωρα θα είχες αναλάβει το δωμάτιό μου! Πάω να κλάψω στο πτωχό δωμάτιό μου η ακαμάτρα........
    Φιλάκια ζηλιάρικα ,μα πολύ ζηλιαρικα σας στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν ξέρεις για το πότε και αν θα γίνουμε γειτόνισσες!!!Σε ευχαριστώ για τα "ζηλιάρικα" φιλάκια σου ! Εγώ πάλι σου στέλνω τα ροζ φιλιά μας!!!!

      Διαγραφή
  31. Ονειρεμένο τέλειο μαγικά τα χεράκια σου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δε μπαίνεις σε παιδικό δωμάτιο αλλά σε παραμυθένιο κόσμο!
    Εφούλα μου γλυκιά δεν έχω λόγια, είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!!
    Πόσο τυχερές είναι οι μικρές σας νεράιδες που κρατάς εσύ το μαγικό ραβδάκι!!!

    Φιλάκια αγάπης και θαυμασμού πολλά σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πόσο χαρά μου δίνουν οι επισκέψεις σου που παντα συνοδευονται με 'ομορφα λόγια εκτίμησης Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα!!!Φιλάκια και μία μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κάθε φορά που ξεκινάω να διαβάσω μια δική σου ανάρτηση χαίρομαι να κατεβαίνω σιγά σιγά και να απολαμβάνω την διαδικασία της δημιουργίας. Σκέφτομαι ''για να δω πόσο θα εκπλαγώ σήμερα!''...χαχαχα και πάντα εκπλήσσομαι όλο και περισσότερο με το αποτέλεσμα. Ποτέ δεν πάει νους ανθρώπου που θα καταλήξεις! Άλλη μια απίθανη κατασκευή σου πάντα πλαισιωμένη με την αγάπη σου για τα μικρά σου πλασματάκια. Πολλά φιλιά κι από δω Έφη μου κι εύχομαι μια όμορφη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τον τόσο ευχάριστο σχολιασμό σου τον γεμάτο ευγένεια και εκτίμηση Φυσικά χαίρομαι που έρχονται από μία τόσο ταλαντούχα ψυχή!! Φιλάκι καληνύχτας

      Διαγραφή
  35. Κάθε ανάρτηση και μια απίθανη έκπληξη!! Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!!! Την ευρηματικότητα, την τέχνη, τη γλύκα, την ομορφιά!!! Ολα αυτά μαζί με την αγάπη που ξεχειλίζει από κάθε δημιουργία σου κάνουν την κάθε σου ανάρτηση ξεχωριστή !! Να'σαι καλά, Εφη μου, πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα που είσαι εσύ; "Απαιτώ" συχνότερη παρουσία στην γειτονιά,διότι η παρουσία σου μαζί με την αξιοπρεπή και ευφάνταστη δουλειά σου μας είναι απαραιτητες.Ευχαριστώ για όλα σου στέλνω ενα φιλί για μία καληνύχτα!!

      Διαγραφή
  36. Eφάκι, το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μου !!!
    Βέβαια, τώρα που το σκέπτομαι, δεν περίμενα και τίποτα λιγότερο
    από εσένα !!!
    Υπέροχο το δωμάτιο της Αλκηστούλας....... τα σημαιάκια, τα γράμματα εξαιρετικά,
    θα ακολουθήσω τις οδηγίες σου.... πάντα κάτι έχει να μάθει κάποιος από εσένα !
    Για το φωτιστικό... δεν έχω λόγια !!!!!!!
    Σε φιλώ και θα σε πάρω τηλέφωνο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ευχαριστώ Σοφία για όλα τα "παινέματα" μου ανεβάζουν την επί πατωμάτων διάθεση!!! Περιμένω με χαρά το κουδούνισμα σου Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σήμερα που έπεσαν οι εξωφρενικοί ρυθμοί μου μου περασα να σου αφήσω την αγαπη μου και μια καλημερα ...τα φιλια μου στα κορίτσια σου και στις ροζουλι σου αποχρώσεις.. φιλεναδα..!! καλα να περνάς..!!! φιλακιααααα ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλά δεν το πιστεύω πόσο υπέροχο δωμάτιο έχει η Άκληστη και πόσο έχει συμβάλει η γιαγιά σε όλη αυτή την ομορφιά!!! Είσαι τρομερη δεν έχω λόγια πραγματικά!!!Μπράβο σου Έφη μου!!!Συγχαρητήρια για την έμπνευση αλλά και για την υλοποιήση!!! Καλές γιορτές σας εύχομαι και σας στέλνω πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μπραβο σου, εγω δεν θα μπορουσα να το φτιάξω! Το ροζ δωματιο πριγκιππικο!
    Όσο για τα χταπόδια, τι έγινε; Ήταν καλή ψαρια; Τα λατρευω!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εκπληκτικα ολα!!!!!!!!
    Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χαράς στην υπομονή σου Έφη μου.Υπέροχο! Αχ! γλυκιά γιαγιά..τυχερή η εγγονούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά και καλά με αστείρευτη δημιουργικότητα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλές γιορτές και Χρόνια Πολλά με κάθε ευλογία και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καλες γιορτες λατρεμενη μου να χαιρεσαι την πανεμορφη οικογενεια σου περιμενω με ανυπομονησια την χριστουγεννιατικη βαφτιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή