Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

ΑΚΑΤΑ ΜΑΚΑΤΑ ΣΟΥ ΚΟΥ ΤΟΥ ΜΠΕ.....Η ΜΑΓΙΣΣΟΥΛΑ ΗΡΘΕ!!

Περισσότερο από μήνα προσπαθώ να μπω στο μπλοκοσπιτάκι μου  μα  με τίποτε δεν ανοίγει η πόρτα του.... αντιστέκεται σθεναρά  στην θλίψη,  στην απογοήτευση,  στην κακή ψυχολογική κατάσταση  των εισερχομένων....... θέλει μόνον την χαρά,το κέφι,την χιουμουριστική  διάθεση στο εσωτερικό του διότι  όταν "χτίστηκε" χρησιμοποιήθηκαν αυτά τα υλικά και μόνον αυτά!!! Εξ  άλλου η δημιουργία  είναι όλα αυτά μαζί.Αρνείται  κάθε συμβιβασμό.!!!Κάποια στιγμή υποχώρησε  κάπως όταν ακούστηκε το όνομα  'Αλκηστη και  βρήκα την ευκαιρία  να μπουκάρω αποφασισμένη για μία μικρή ανάρτηση που όμως δεν έχει την γεύση  σε καμία περίπτωση των αλλοτινών αναρτήσεων..
Μου  λείψατε όλες οι φίλες της αγαπημένης μου γειτονιάς, το όμορφο κλίμα που δημιουργείται  με τα δρώμενα , τα σχόλια,οι ιδέες   το χιούμορ και όλα τα συναφή..
Οι χαρές της υπόλοιπης ζωής μου  μεγάλωσαν ,το Ληδάκι  αν και δεν "απογαλακτίστηκε" ακόμη από την μαμά της, άρχισε συναισθηματικά να επικοινωνεί μαζί μου και η Αλκηστη  μαθήτρια Νηπιαγωγείου πια, γίνεται η μικρή μου φιλεναδίτσα μαζί κάνουμε όλες τις γλυκές αμαρτίες και αταξίες που μάλιστα τις απολαμβάνουμε υπέρμετρα...
'Εψαχνα να βρω επειγόντως  ένα ραβδάκι και την μαγική  του σκόνη  για να ..."προχωρήσω". Βρήκα όμως μία μαγισούλα και ελπίζω σ' αυτήν...
Κάτι με αστέρι η Σελήνη κλπ  σκέφτηκα  για την φετινή της καρναβαλική εμφάνιση αλλά ένα μικρό καπελάκι μάγισσας που το λάτρεψε, επέμενε για αυτήν την στολή που  την απόλαυσε και με το παραπάνω..
το επάνω μέρος είναι από σιφόν βελούδο  κεντημένο με μοβ πούλιες..
Το κάτω  μέρος της στολής είναι από  συνθετικά και ιδιαίτερα γυαλιστερά υφάσματα (που με δυσκόλεψαν πολύ στην φωτογράφηση)σε  μαύρο και  σε   εντυπωσιακό μοβ.Τα 10μ μαύρο τούλι σε τρεις φούστες  και τα 5μ  μοβ δώσανε στην στολή τον ανάλογο όγκο...




αλλά στέκομαι περισσότερο στην λεπτομέρεια του φιόγκου που εντυπωσίαζε αρκετά το πίσω μέρους του ρούχου..
Τα απαραίτητα αξεσουάρ της  μαγισσούλας : το  τσαλακωμένο Καπέλο
από ψευτοβελούδο με  βαλανσέ δαντέλα  μαύρη   στο γείσο, τοκαδάκι ανακύκλωσης, για την κορδέλα  χρησιμοποιήθηκαν 4 υλικά, λίγο πολύπλοκη και νομίζω περίσσια λεπτομέρεια. 'Εβαλα ένα φιόγκο σε μικρότερο μέγεθος,  τούλι μαύρο...κλπ
Η μαγική της σκούπα:
 αφού περιποιήθηκα ένα ξέμπαρκο κεφάλι Βarbie της φόρεσα  ένα καπελάκι ίδιας κατασκευής με το μεγάλο,  κόλλησα το  άμορφο σώμα  επάνω σε ένα κλαδί δένδρου  και του φόρεσα το μαύρο φουστανάκι,  στην άλλη πλευρά    έφτιαξα μία σκούπα με αλλεπάλληλα   στρώματα απο  μοβ τούλι ..


'Οπου καρφί...και φωτο




Να περάσετε όμορφα και με πολύ κέφι την Καθαρή  Δευτέρα!! 

                                  Καλή  Σαρακοστή!!!



39 σχόλια:

  1. μας μαγεψατε παλι ,γιαγια και εγγονη! Γελουσα ,γιατι στο νηπιαγωγειο ,στην Κασο ,ο Πετρος ειχε ντυθει μαγισσουλα(στη γιορτη του σχολειου) ,με το ιδιο καπελο και μαυρα ρουχα κι εκλαιγε γιατι φοβοταν τον εαυτο του οταν ντυθηκε χαχαχα ( εγραψε κατι και με ρωτουσε αν ηρθε η κυρια με το μεγαλο όνομα χαχαχα του αποτυπωθηκες ετσι...) σημαδιακο ειναι που εμφανιστηκαμε όλοι μαζί ,γιατι τωρα θα φυγουν οι δυσκολιες μας και θα προχωρησουμε Εφη μου ,γιατι τα παιδια και τα εγγονια μάς χρειαζονται χαρουμενες!
    Πολλα φιλια σου σελνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου φίλη σας σκέφτομαι συνέχεια!
    Η απουσία σου είναι αισθητή από τη γειτονιά μας, αλλά σε καταλαβαίνω.
    Χαίρομαι που αποφάσισες να μοιραστείς μαζί μας αυτή την ωραία στολή που έφτιαξες για την Άλκιστη!
    Δεν έχω λόγια να εκγράσω τον θαυμασμό μου , για άλλη μια φορά , σε ό,τι φτιάχνεις!!!!!
    Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου!!
    Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ρένα για τα όμορφα σχόλια σου !!! Σας σκέφτομαι κι εγώ και θα ήθελα να ήταν όλα όπως πριν... Καλό βράδυ με φιλάκι νοσταλγίας!!

      Διαγραφή
  3. Εφάκι μου έρχομαι και εδώ για να πω τα ίδια.... το πόσο μαγικά πράγματα φτιάχνουν τα χέρια σου!!!! Ότι και να δω πια δεν εκπλήσσομαι... πάντα τα πάντα τέλεια!!!! Σου εύχομαι να είσαι καλά, να περάσεις καλές απόκριες με τους αγαπημένους μας και να έχετε καλή Σαρακοστή με υγεία!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ για όλα και εύχομαι σε σένα καλές δημιουργίες Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. ειχα γραψει ενα σχόλιο και χαθηκε...έλεγα πως μας μαγεψατε παλι γιαγια και εγγονη!Και γελουσα μόνη μου ,γιατι οταν πηγαινε νηπιο ο Πετρος ,στη γιορτη τους ,η νηπιαγωγος τους ειχε φορεσει ολόιδιο καπελο (χωρις το φιογκο) και μαυρα ρουχα ,να κανει τον μαγο και αυτος εκλαιγε γιατι φοβοταν τη στολη !( ο οποιος εγραψε κατι και με ρωτουσε αν ηρθε η κυρια με το μεγαλο ονομα χαχαχα...του εξηγησα την κατασταση σου ...)ευχομαι το μαγικο ραβδακι της Αλκηστης να εξαφανισει όποια δυσκολια σας συμβαινει !
    Καλή Καθαρη Δευτερα νε έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Βρε Νάσια πόσο χαίρομαι όταν διαβάζω τα σχόλια σου.Τα αγοράκια σου μεγάλωσαν και οι έξυπνες ατάκες τους γίνονται πιο δυνατές και με τρελαίνουν...Δυστυχώς κανένα ραβδάκι δεν μπορεί να εξαφανίσει το μελλούμενο μόνον η παρουσία των μικρών να απαλύνει κάπως την κατάσταση!! Καλό βράδυ σε όλους σας!!! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Η στολη σας με μάγεψε σίγουρα θα την λάτρεψε η μικρη μάγισσα και θα μάγεψε τα πλήθη!!!
    Καλή Καθαρά Δευτέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ρένα που σου άρεσε και σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σου Να είσαι καλά φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Έφη μου περίμενα πως και πως να δω τι έφτιαξες φέτος με τα μαγικά χεράκια σου για την Άλκηστη και πραγματικά ενθουσιάστηκα άλλη μία φορά με την δημιουργική σου ικανότητα με έμφαση και στην παραμικρή λεπτομέρεια και την φαντασία σου.
    Και του χρόνου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο καιρό έχω να σου πω έστω και μία καλημέρα!! Χάρηκα με την επίσκεψή σου μου λείπει η όμορφη παρέα σας Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!! καλό βράδυ φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο απο τα μαγικά σου χέρια. Οτι κάνεις είναι μαγικό. Συνέχισε να μας μαγύεις. Καλή σαρακοστή. Σου εύχομαι δύναμη και δημιουργία. Διώξε όλα τα αρνητικά, μόνο θετική σκέψη είναι το ισχυρότερο φάρμακο. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Νατασα μακάρι να μπορούσα να απολαύσω αυτά που κάνω όπως πρώτα .... αλλά έστω κι έτσι μιά χαρά την έπαιρνα έστω και με μικρές δόσεις Σε ευχαριστώ πολύ!! καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  8. Ευχομαι το ραβδακι της μαγισσούλας να σκόρπισε χαρα και χαμόγελα και να έδωσε κουράγιο και δυναμη στις δυσκολίες... Η στολή είναι υπέροχη, όπως ό, τι κάνεις! Φιλιά πολλά στις μικρούλες δεσποινιδούλες σας!
    Σε αγαπάμε και μας λείπεις!❤💚❤💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκειά και πολυτάλαντη γιαγιά...μεγαλούργησες για άλλη μια φορά! Η μικρή μαγισσουλα εύχομαι να μετατρέψει τα πάντα σε καλό! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νίκη σε ευχαριστώ που είσαι πάντα πρόθυμη να με επισκεφτείς και να μου χαρισεις ενα μικρό χαμόγελο.... Να είσαι καλά !! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Εφούλα μου,τολμώ να πω, πως ξεπέρασες τη μαμά σου.Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου !! Σίγουρα η αναφορά σου στην μαμά μου σημαίνει ότι με γνωρίζεις από παλιά... Θα ήθελα να μου διευκρινίσεις την ταυτότητά σου Ο.Κ.; φιλάκια απορίας πάρα παρα πολλά!

      Διαγραφή
  11. Τι να πω χρυσοχέρα γιαγιά! τυχερά τα εγγόνια σου .Μία καταπληκτική στολή πραγματικά μα δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα, με ότι ασχολείσαι το κάνεις τέλειο πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου σαν εσένα όμως καμία !!!!! Σε ευχαριστώ πολύ φιλάκια θαυμασμού πολλά!!!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη η στολή της Μαγισσούλας σου, 'Εφη μου! Δεν ξέρω σε ποιά λεπτομέρεια να σταθώ!!!!
    Ο φιόγκος, το καπέλλο, το ραβδάκι...είναι όλα τόσο καλοφτιαγμένα, όπως και όλα τα έργα των χρυσών σου χεριών.
    Ελπίζω να σε βλέπουμε πιό συχνά στην γειτονίτσα!
    Φιλάκια, καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Μαριάν χάρηκα που σου άρεσε !! η μικρούλα έλαμπε μέσα στην στολή της και την απόλαυσε ιδιαίτερα .Ισως φέτος κατάλαβε και το μασκάρεμα!!! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου ,Να είσαι καλά φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Μαριάννα Σωτηριάδου19 Φεβρουαρίου 2018 στις 10:52 μ.μ.

    Έφη εύχομαι να είσαι γερή και κεφάτη! Όλα τα άλλα .... συμπληρώνουν! Καλή Σαρακοστή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχάριστη εκπληξη η επίσκεψή σου στην μπλοκογωνιά μου!!! Αλλοτε ,ομολογώ, πως ήτανε το σπιτάκι ου πιο χαρούμενο λίγο σκανδαλιάρικο και πολύ φλύαρο,αλλά και πιο ευχάριστο. Δε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και τις ευχές σου .Καλό βράδυ φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Τι να πω ότι και να πω θα είναι λίγο, πιο τέλεια μάγισσα δεν μπορούσε να γίνει παρά μόνο από τα χεράκια σου .Να είσαι καλά Έφη μου και του χρόνου να της ξαναράψεις στολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είσαι; που είμαι; χαθήκαμε για τα καλά αλλά πάντα σε σκέπτομαι εξ αλλου δε μάφήνουν να σε ξεχάσω τα όμορφα δωράκια σου που είναι σε σημεία εμφανή!! Σε ευχαριστώ για γλυκά σου λογια!! φιλάκια νοσταλγιας πολλά

      Διαγραφή
  15. Τι μαγικά χέρια έχεις τέλος πάντων !!!! Υπέροχη η στολή και όλα τα αξεσουάρ της !!!! Μπράβο, γεια στα χέρια σου και καλή σαρακοστή !!! Προσπάθησε να κάνεις κάποια ανάρτηση για να ομορφαίνεις την γειτονιά με τα ωραία έργα σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια καλά που είναι και το FB και είμαστε σε μία "καλή επαφή" αλλα αυτη η επαφή είναι καλύτερη και πιο οικεία!! Σε ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Η στολή της μαγισσούλας σου μας μαγεψε φιλεναδα..τα χεράκια σου έκαναν παλι θυαματα..ευχομαι αυτά να συνεχιστουν για όλα ..
    Φανταζομαι την χαρα της μικρής Αλκηστης Εφη μου..σίγουρα θα ήταν η πιο προσεγμενη στολή μαγισσούλας αφού η γιαγια έβαλε ολη την αγαπη της για να την φτιαξει.. η δημιουργία σου..εξαιρετική!!
    Μας λειπεις απο την γειτονια.. εμεις ειμαστε εδώ και χαιρόμαστε καθε φορα που έρχεσαι να πουμε ενα γεια..!!
    Να κανεις ότι σε ευχαριστει κορίτσι μου.. και όποτε έχεις καιρό εδω θα είμαστε..να τα λεμε..
    Καλή Σαρακοστή Εφη μου .. φιλακιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου δεν σε ξεχνώ είδα και το τηλεφώνημά σου μετά απο 2-3 μέρες σε πήρα στο σταθερο και δεν σε βρήκα.... δεν έχω καμία διάθεση για τίποτε αλλά κάνω πάντα αυτά που πρέπει αλλά μέσα σε κλίμα απελπισίας λύπης κλπ.Η ανάρτηση ηταν ενα διάλειμμα έτσι για να θυμηθώ και να γευτώ τις παλιές καλές ανέμελες μέρες. Σε ευχαριστώ για όλα φιλάκια αγάπης πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  17. ααααααααααααχ τι τελειαααααα τι φοβερη ιδεααααααααααα πολυ χαρηκα που σε βρηκα σε ειδα στην ποδηλατισσα.......θα σε προσθεσω στα νεα της γειτονιας να μαθαινω νεα σου!!!!φιλακιααααααααα μας εφτιαξες την μερα καλημερααααααα καλη Σαρακοστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ όμως σε ήξερα από τις επισκέψεις στα διάφορα μπλοκοσπιτάκια αλλά δίσταζα να σχολιάσω μήπως και ενοχλήσω(το κουσουράκι αυτό το έχω απο τα μικράτα μου) αλλά τώρα χαίρομαι και σίγουρα θα σε παρακολουθώ το ιδιο με όλα τα άλλα τα φιλικά και αγαπημένα μου!!Σε ευχαριστώ για τον σχολιάσμό σου Να είσαι καλά!!! καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  18. Η τελειότητα έχει το όνομα Εφη ! Άψογη και πανέμορφη στολή. Η Αλκηστη θα έχει τις ωραιότερες παιδικές μνήμες από την λατρευτή γιαγιά της ! Καλή Σαρακοστή . Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι έγινε καλέ ακόμη περιμένω να τηλεφωνήσεις δεν φαντάζομαι να είσαι ακόμη στην ..... α πα πα!
    Σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου αλλά αυτό το η τελειότητα εχει το όνομα.... με ξεπερνά κι έτσι εγώ το προσπερνώ.Αλλά μην νομίζεις οτι δεν με χαροποιεί ιδιαίτερα!!! Φιλάκια νοσταλγίας απεριόριστα//

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαγική κυριολεκτικά η στολή, υπέροχη, όπως όλα όσα πιάσουν τα χέρια σου Έφη μου!
    Εύχομαι το πρωτότυπο ραβδί να σκορπίσει χρυσόσκονη και τη θέση της θλίψης να πάρουν η χαρά, το γέλιο κι η αισιοδοξία!

    Σε φιλώ γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังไทย

    ΑπάντησηΔιαγραφή