Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Αυγά και αυγουλάκια.......

Eπ!! και πάλι  εδώ .......

    Σιγά  να μην έμενα   Πασχαλιάτικα  με  μία αρρωστημένη  ανάρτηση  γεμάτη  μικρόβια .

     Ξεκίνησα  αρχές  Μαρτίου  με όρεξη   για  ντεκουπάζ,  ζωγραφική και φυσικά τρύπημα  αυγών  με  ένα  μηχάνημα   τύπου  Dremel  που από χρόνια είχα αγοράσει  για  αυτόν το σκοπό.Εστρωσα  όλα τα  συμπράγκαλα γύρω  μου, έβγαλα  όλα  τα υποψήφια μοτίβα , τα  αυγά στρουθοκαμήλου,  χήνας  ακόμη και αυτά με  φελιζόλ.

  
 Απελπίστηκα όμως  μόλις είδα τα  προς επιλογή  μοτίβα.  Τα  καλύτερα  ήταν αδιάφορα. Φταίει  φυσικά το Pinterest για  αυτό!!  Οι εκτυπώσεις  στα φωτοτυπάδικα  δεν ανταποκρίνονται  με τίποτα με αυτά που  εγώ επιθυμώ....Μία  χαρτοπετσέτα  που μου άρεσε  δεν υπήρχε  πουθενά  παρά μόνο  στο  Ηράκλειο  Κρήτης  και έτσι  εγώ  σαν  μανιακά  παλαβή  να το αποκτήσω  αγγάρεψα  την γνωστή σε όλους μας γλυκιά  και πρόθυμη  Σμαραγδένια που ανταποκρίθηκε άμεσα. Εχοντας  το μοτίβο  στα χέρια μου και το αυτοσχέδιο  ξύλινο  σταντ για να μπορώ να  δουλεύω  τα  αυγά   ξεκίνησα  με ένα αυγό  στρουθοκαμήλου  (δώρο από την ποδηλάτισσα  η οποία δεν μου έκανε ένα  αλλά τα αυγά μιας στρουθοκαμηλοφάρμας    παρακαλώ)
Σχεδόν    επιζωγράφισα  όλο το μοτίβο  για  να  φαίνεται  πιο  αληθινή   η  φωλίτσα...



Σε  τρίτη  πόζα  καμαρώνει....το αυγό της Χαριτίνης.

Ενα  δεύτερο  σε  φελιζόλ,  δώρο  για την νονά  της Λήδας  (ήθελαν  ακριβώς  το ίδιο μοτίβο)


  Vintage  αυγό  χήνας ...για την μοναδική  θεία     αδελφή  φίλη και ότι άλλο  βάζει  ο νους  σας (είναι δε  μικρότερή μου)
Τριανταφυλλάκια   που  τα έκοψα και τα έκανα μοντάζ επάνω στο μισό του ίδιου χρώματος  αυγού..(όμως  δεν πέτυχα  το κάτι που θα το έκανε  πιο ωραίο  και ξεχωριστό)...
Το κόκκινο ζωγραφιστό  αυγό  χήνας !!!  αυτό είναι και το μοναδικό  που  κράτησα.....
Eνα ακόμη  ρομαντικό  αυγό  με μοτίβο χίλιο-ιδωμένο  δουλεμένο  στα  πλαϊνά  και πίσω  με  3D  υλικό.
επανάληψη του  μοτίβου  (φτώχεια ποικιλίας που με  έκανε  να χάνω  το ενδιαφέρον)  με τρυπούλες στα  πλαϊνά  με 3D υλικό  στολισμένο. 
Οπως  βλέπετε   όλα τα  αυγά  της  χήνας στέκονται  σε κάτι  που  εγώ  σκέφτηκα  σε μια στιγμή διαύγειας.

Είναι εξαρτήματα από ένα  μηχάνημα  για  κουλουράκια που πολύ πρόσφατα   χάλασε και δεν πρόλαβα  να το πετάξω,  Ένωσα την μία μύτη μέσα στην άλλη  πρόσθετα  και μία πλακέτα  για μεγαλύτερη βάση και έτσι απέκτησα  στην στιγμή πολλές βάσεις όμορφες και  ανέξοδες...
Το  τρύπημα των αυγών  ήταν   σχετικά  εύκολο με μία  μόνον  απώλεια.Δεν κατάφερα  να κάνω τα σχέδια που τόσο πολλά  είδα στο  Pinterest νομίζω  ότι δεν είχα  το κατάλληλο εργαλειάκι αλλά  για το τρύπημα απέκτησα  πείρα  και πήρα που λένε τον αέρα!!! Δείγμα  το παραπάνω αυγουλάκι  αλλά και το  παρακάτω  λαγουδένιο. Θέλει ακόμη περισσότερο σταθερό χέρι  για πιο όμορφα  και ίσια  περιγράμματα αυτό  φυσικά  θα γίνει  με την πείρα  και την συχνότητα της χρήσης των 3D σωληναρίων...
Ο αγαπημένος μου λαγός  (φωτοτυπία) σε αυγό  στρουθοκαμήλου  δώρο  για  την  Λήδα  μου η βάση του....


αποτελείται  από  δύο  μεταλλικές  ροζέτες που  μπαίνουν  στις  επιτοίχιες  βρύσες   (μπάνιου κλπ)  τις ένωσα  με μία πλαστική  σωλήνα   και με ανάλογη διακόσμηση  ήταν κατάλληλη για την βάση  του μεγάλου  αυγού... εντελώς ανέξοδο και αυτό μιας και είχα  παρακαταθήκη  αρκετά.

Το ροζ υπερμέγεθες  αυγό  από φελιζόλ  ήταν το τελευταίο  δωράκι,για μία   τρισχαριτωμένη Λήδα(μικρούλα  ανηψιά) με πολλά πολλά  χαρίσματα και αγαπημένη  της Αλκηστης, διότι  ήδη ήμουν αρκετά  άρρωστη  για να συνεχίσω..
Απολογισμός:
Δεν είμαι   ευχαριστημένη από την Πασχαλινή δουλειά  μου  , εκτός  από   3 αυγά , τα άλλα τα θεωρώ  κάτω  από μέτρια λόγω   μοτίβων   φυσικά  Η διαφορά είναι τεράστια  με  αυτά που κατά νου  είχα!!                                                      Τέλος  πάντων   δεν   αξίξει να στεναχωριέμαι, εξ άλλου  όλα  αυτά  γίνονται προς τέρψιν   ψυχής  και όχι της φθοράς της. 

Ολα  μαζί  προτού  να"κάνουν  φτερά"  για  να στολίσουν  τις πασχαλινές γωνιές  των  σπιτιών των αγαπημένων   μου.... 
 Του  χρόνου να  είμαστε  όλες  καλά και να ξανακάνουμε  ότι καλύτερο μπορούμε  να παίρνουμε  χαρά    και ικανοποίηση από τα  μικρά μας δώρα... 
ΕΥΧΟΜΑΙ  ΣΕ  ΟΛΕΣ ΤΙΣ  ΦΙΛΕΣ  της αγαπημένης  γειτονιάς :
      ΚΑΛΟ  ΠΑΣΧΑ   με αγάπη  και  χαρά 
Φιλάκια  Αναστάσιμα     πολλά!!!










32 σχόλια:

  1. Εφη μου χαιρουμε που ειδα την αναρτηση ....μαλλον θα εισαι λιγο καλυτερα
    Πολυ ομορφα ειναι τα αυγα ...μη στεναχωριεςαι ....να εισαι καλα κσι του χρονου παλι πασχα θα εχουμε ...σου ευχουμε καλη Ανασταση να περασεις ομορφα με την οικογενεια σου ....τα φιλια μου 💙💙💙💙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Είρήνη μου είμαι καλά,πολύ καλά !!! Ευχριστώ για τις ευχές σου και την επίσκεψή σου!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Ακου τι λες βρε φιλεναδα...για πες μου πόσο καλυτερα θα μπορούσαν να γινουν τα αυγουλακια σου μου λες;.. αυτα θαρείς και δεν τα έχει εγγιξει χερι.. για τα δικα μου μάτια εγιναν ΥΠΕΡΟΧΑΑΑ!!!τι λες τωρα!!! χαρας την υπομονή σου..αφου εγιναν δωρακια χαλαλι Εφη μου ε;..ελπίζω να είσαι καλυτερα... αλλα τι λέω .. σιγα μην το βαλεις κατω..εσύ..!!! όλα θα πανε καλά θαδεις..!!..και του χρονου να ε΄ισαι καλα να ξαναδημιουργήσεις τα αυγουλακια σου.. οπως εσύ τα θελεις..!!καλη μεγαλοβδομαδα φιλεναδα και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με τα αγαπημενα σου κοντα...!!! φιλακια στα κοριτσια και σε σενα ξεχωριστα .. 💙💙💙💙
    Υ.Γ. δεν ξερω τι συμβολίζουν τα τετραγωνακια αλλα απο πανω ..αλλά για να τα βαζουν εδώ για καλό θα είναι ελπίζω...χα..χα....φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρούλα για ΟΛΑ για τα τηλεφωνήματα για τις χαρτοπετσέτες για τις ευχές για την αγάπη σου γενικά που μ΄ανεβάζει τόσο Δεν κατάλαβα για ποια τετραγωνάκια λες ; Φιλάκια αγάπης πολλά πολλά

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη μου φίλη,
    Στενοχωρήθηκα πολύ με την περιπέτεια της υγείας σου που μόλις τώρα διάβασα. Δεν δέχομαι να απουσιάζω σε μια τέτοια στιγμή και να μη σου στείλω τις θερμές ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση! Στο εύχομαι τώρα από καρδιάς, γλυκιά μου, ελπίζω ήδη να είσαι πολύ καλύτερα.
    Τα Πασχαλινά αυγά σου δεν είναι τίποτα λιγότερο από αριστουργηματικά!!! Δεν ξέρω τι λες εσύ για "κάτω του μετρίου" και εξάσκηση, εγώ τα βλέπω ΤΕΛΕΙΑ.
    Σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο και λαμπερό Πάσχα κοντά στους αγαπημένους σου και να είσαι σιδερένια.
    Την αγάπη μου και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παρουσία σου με γεμίζει χαρά πόσο μάλιστα όταν συνοδεύεται από ευχές καρδιάς!!! Ηταν πολ΄θ ξαφνικό αυτό για μένα διότι εκτος του επίμονου ξηρού βήχα δεν είχα κανενα αλλο συμπτωμα.Είμαι όμως εντελώς καλά και συνεχίζω τις Πασχαλινές δουλειές και καθαριότητα με αργούς ρυθμούς και ότι βγεί!! Ευχομαι και σε σένα να περάσεις ενα όμορφο ηρεμο και χαρούμενο Πάσχα ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλη την οικογένεια!! Φιλάκια ευγνωμοσύνης και εκτίμησης πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Σιδερένια ,σου εύχομαι ,Έφη μου !Μην μας τρελαίνεις όμως άλλο με όσα φτιαχνεις και δεν είσαι ικανοποιημένη και απο πάνω!Μην μας τρελαίνεις λέωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
    Πολλά φιλιά και καλό Πάσχα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλα και Χριστός Ανέστη!!!Νάσια μου σ'ευχαριστώ πολύ !! Χαίρομαι με την παρουσία σου στην δημιουργική γωνιά μου!!!Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την χαρισματική σου οικογένεια! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Θα μας τρελλάνεις;??????? ;;;;;;;;;;;
    ΚΑΛΗ ΑΝΆΣΤΑΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟς ΑΝΕΣΤΗ!! Δεν εχω τέτοια πρόθεση Βαρβαρούλα μου αλλά απλά δεν είμαι ικανοποιημένη!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Τόσο όμορφα αβγά δεν έχω ξαναδεί Εφάκι μου! Γεια στα χεράκια σου! Φαντάζομαι πόσο θα τα χαρούν τα κορίτσια!
    Πιστεύω και εύχομαι ότι θα έγινες τελείως καλά.
    Να έχεις ένα χαρούμενο Πάσχα με την οικογένεια σου και να είσαι γερή κι ευτυχισμένη!
    Με αγάπη και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αγαπημένη Μαγδούλα Απο την καθυστέρηση απαντησεως καταλαβαίνεις τον φόρτο εργασίας !!! Σε ευχαριστώ γιατις ευχές και τα όμορφα σχόλια σου!! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Αν έκανες τέτοια αβγά μόλις ανάρρωσες, τί θα κάνεις όταν θα είσαι τελείως καλά;
    Πόσο πιο τέλεια δλδ;
    Έφη μου πολύ χάρηκα που είσαι στο σπιτάκι σου γερή και δυνατή!!
    Εύχομαι να περάσετε καλά τις Άγιες μέρες!!!!
    Καλή Ανάσταση και πολλά φιλιλα σε όλους σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά !!!!!!Ευχαριστώ για την αγάπη σου Ρένα και τα όμορφα σχόλια σου !!!! Αργησα να απαντήσω.οπως καταλαβαίνεις από την πολύ δουλεια!!! Φιλακια αγάπης

      Διαγραφή
  8. Τα αυγουλάκια σου είναι καλύτερα κι απο τα καλύτερα. Πανέμορφα για να στολίσουν τα σπίτια των φίλων σου. Η εφευρετικότητά σου μοναδική. Το αυτοσχέδιο ξύλινο σταντ απίθανο. Τι να πω για το ζωγραφισμένο αυγό και ας το λες εσύ επιζωγραφισμένο. Τέλειο. Σου εύχομαι καλό Πάσχα με υγεία καλή ανάρρωση και στη συνέχεια με καινούριες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολύ Νατάσα για τα υπέροχα σχόλιά σου Εγώ βέβαια δεν είμαι ενθουσιασμένη αλλά είναι όμορφο να ακούς ωραία λόγια ανεβαίνει ετσι το ηθικό!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Έφη μου εγώ θεωρώ ότι τα αυγουλάκια σου είναι μικρά αριστουργήματα και τα μοτίβα όλα είναι πολύ όμορφα. Έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά. Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και να περάσεις όμορφα μαζί με τους αγαπημένους σου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και χρόνια πολλά Ελένη!!! Ευχαριστώ πολύ για όλα!! Φιλάκια πολλά με πολύ εκτίμηση και αγάπη!!!

      Διαγραφή
  10. Τι λες τωρα; Είναι όλα τους τόσο μα τόσο όμορφα!! Ξεχωρίζω βέβαια τα τρυπητά, που είναι σαν δαντελένια! Πριν χρόνια είχα φερει από την Τσεχία κάτι πανέμορφα τρυπητά, αλλά ήταν απλά, από κότες, έβαζαν και τα καμάρια μου τα χεράκια τος όσο ήταν πιο μικρά και κάθε χρόνο μας αποχαιρετα κι από ένα...
    Πάντως πάνω απ΄όλα αξίζουν τα συγχαρητήριά μας οι βάσεις τους, που κρύβουν τοση δημιουργική σκέψη!
    Φιλιά πολλά σε όλη την οικογένεια, καλή Μ Εβδομάδα και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν εισαι ευχαριστημένη???εγω τ αχαζευω κ τα κξαναχαζευω κ εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!!!
    κ του χρόνου να εισαι καλά να ξαναφτιάξεις!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
    Να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αμαν τι έπαθα τώρα! Τα λατρεύω τα αυγά σου, είναι πραγματικά το ένα πιο όμορφο από το άλλο και δεν ξέρω πως να βρω τρόπο να τα ξεχωρίσω!!! Τα χαζεύω όπως το Λιτσάκι!!!Δεν υπάρχεις!!!Όχι είσαι τρομερή!!!Τι να πω!!!Καλή Ανάσταση και πάντα γερή σου εύχομαι Έφη μου!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Χριστός (που ανεστήθη!) και η Παναγία!
    Πόσο επαγγελματική δουλειά έχεις κάνει;!
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με Υγεία! Φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη, Έφη μου! Σιδερένια να είσαι....είδες που στο έλεγα ...γύρισες με νέες ιδέες και όρεξη! Αλλά αν αυτά τα αυγουλακια δεν είναι ΥΠΈΡΟΧΑ τότε τι έχεις στο πολυμήχανο μυαλό σου!!Εγώ πάντως έχω ενθουσιαστεί! Εύχομαι από καρδιάς του χρόνου με το καλό να κάνεις αυτά που έχεις στο μυαλουδακι σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη!!!! Χρόνια πολλά 'Εφη μου! Χαίρομαι που πέρασε γρήγορα η ταλαιπωρία με την υγεία σου και μπόρεσες να περάσεις το Πάσχα ανάμεσα στους αγαπημένους σου, αφού είχες και τον χρόνο να τους ετοιμάσεις τέτοια υπέροχα δώρα!!! Το ότι είσαι τελειομανής και ότι βγαίνει από τα χεράκια σου είναι αριστούργημα το ξέρουμε όλες πιά! Έτσι σε δικαιολογώ που θα ήθελες κάποιο καλύτερο αποτέλεσμα, χωρίς να είμαι σε θέση να βλέπω κάποιες ατέλειες στα έργα σου!!! Τα αυγουλάκια σου είναι χάρμα οφθαλμών!
    Όσο για την καθυστέρηση να τα θαυμάσω...τί να πώ? για άλλη μιά φορά, αυτή σου την ανάρτηση δεν την είχα δει...πάλι καλά που αναφέρθηκες σ'αυτήν στο Facebook και μπόρεσα να την δώ.
    Και του χρόνου, λοιπόν με υγεία και αγάπη! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλειααααα Έφη μου !!! πόσο καλύτερα θα ήθελες να γίνουν γλυκιά μου??!! μα είναι ήδη πανέμορφααααα!! τυχεροί οι αγαπημένοι σου που θα τα έχουν!! για τα μικρούλια σας, αξίζουν !! θα τα χαρούν πολύ!!θα έχουν τα πιο όμορφα αυγά Ever!!! Επίσης, περαστικά σου γλυκιά μου, τώρα το βλέπω ότι πέρασες μια περιπέτεια υγείας! Εύχομαι να είσαι σιδερένιαααα κούκλα μου!!! λίγη ξεκούραση και ¨λούφα" δεν βλάπτει?? Επιβάλλεται!!! Εξασκήσου σε αυτό, γιατί αν δεν το έχεις...λίγο δύσκολο να το κάνεις!! φιλάκια πολλά, Χρόνια σας πολλά, Χριστός ανέστη και υγεία!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ξέρω τι λες....εμένα μου άρεσαν όλα!!!!...
    Χαίρομαι Έφη μου που είσαι καλά και έχεις κέφια και δημιουργείς!!
    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πέρασε πολύς καιρός απο τοτε που ήρθα εδώ τελευταια φορα και μενω ακομα με ανοιχτό το στομα για την τελειότητα της δουλειας σου φιλεναδα... περασα να δώ τι κανεις..ελπίζω να είστε όλοι καλά ..Εφη μου.. θα τα πουμε ναι; καλο υπολοιπο καλοκαιρακι...φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Περαστικά σου ,Έφη ,γρήγορα να γίνεις περδίκι!Η ανάρτηση από το νοσοκομείο άπαιχτη,ακόμη και στην αρρώστια είσαι φοβερή!Φιλάκια πολλά πολλά και μια αγκαλιά για γρήγορη ανάρρωση!

    ผลบอล

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΙΔΑ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ. ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ, Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ , ΤΙ ΝΑ ΠΩ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΛΕΞΗ, ΦΟΒΕΡΗ. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ. ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπορεί η αποκόλληση που με ταλαιπωρεί ένα χρόνο να με εμπόδισε στο διάβασμα και να ήρθα φθινοπωρινή κάνοντας προσπάθεια γιατί μου έχετε λείψει πολύ αλλά αποζημιώθηκα!
    Εξάλλου οι υπέροχες δημιουργίες σου οφείλουν να είναι στολισμένες όλο το χρόνο!

    Να είσαι πάντα γερή Εφούλα μου, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. wow !!! beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังไทย

    ΑπάντησηΔιαγραφή