Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

ΤΟ ΑΣΠΡΟ -ΜΑΥΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Βρήκα  Χρόνο!!!!!!!

Ναι, βρήκα χρόνο για μένα,είναι τώρα δύο μέρες που δεν με κυνηγά κανείς και τίποτα ,αφού βέβαια πέρασα  και περνώ μέσα από φωτιά  σίδερο και νερό!!!                                                   Από   την φωτιά δεν θα χαθώ,την γλίτωσα φθηνά!  'Ενα βράδυ ακούστηκαν  εκρήξεις τύπου  μικρών πυροτεχνημάτων  κοντά  στην τζαμένια πόρτα και κοντά στο ρολόι της ΔΕΗ.  Τρομοκρατήθηκα για πρώτη φορά στην ζωή μου τόσο πολύ, διότι δεν είχα καταλάβει  τι γινόταν, νόμισα ότι πήραμε φωτιά...Τελικά ήταν το καλώδιο που τροφοδοτεί  η ΔΕΗ   το σπίτι το οποίο κόπηκε  στα  δύο και πλημμύρισε  την βεράντα και με   ρεύμα  και με εκρήξεις και  με μικρές φλόγες !!!.Ευτυχώς που δεν βγήκα έξω,την λαχτάρα  όμως την πέρασα και με το παραπάνω.  Αλλά  θα χαθώ από εγκεφαλικό που  η κύρια αιτία δεν θα είναι το φαγητό, αλλά το νερό, που με κυνηγά και δεν  μ'αφήνει στην ησυχία μου.  Από τον Αύγουστο  οι ατυχίες γίνανε εξάρτημα μου , μέχρι  που τώρα τελευταία όταν σηκώνομαι αναρωτιέμαι  τι κακό , σε υλική απώλεια , θα με βρει.Μετά την μεγάλη διαρροή  στα σπιτάκια της θάλασσας,  συνέβησαν διάφορα μικρά και μεγάλα τινά που διορθώθηκαν  με οικονομικό αλλά και ψυχικό κόστος. Το τελευταίο από τα μικρά είναι το 5 χρόνων ψυγείο  Bosch  που  μας άφησε χρόνους  και αύριο  αντικαθίσταται με  νέο (με όχι ευκαταφρόνητο ποσό αγοράς) αλλά το τελευταίο από τα μεγαλύτερα, ακόμη  και από της θάλασσας, είναι η σοβαρή και μεγάλη  διαρροή των  διαβρωμένων σωληνώσεων του  καλοριφέρ κάτω από το μαρμάρινο δάπεδο....Είναι μία πολύ δαπανηρή και δυσβάσταχτη   ζημιά, διότι είναι αδύνατον να εντοπισθεί  ,  και πρέπει να ξαναγίνει  από την αρχή  μία ανακαίνιση 110 τ.μ.  Τέρμα και η θέρμανση για φέτος....Είμαι απελπισμένη ,απογοητευμένη ,κουρασμένη,και δεν  μπορώ να κάνω τίποτα περισσότερο από ότι πρόκειται  εν καιρώ να συμβεί...
                         ΑΛΛΑ κόντρα σε όλα  αυτά
Εγώ συνεχίζω  να ζω  και να  αναπνέω μέσα από τις αγκαλιές και τα χάδια της Αλκηστης αλλά  και του νέου μας ταλέντου, της μικρής ξανθούλας Λήδας.Το σπιτάκι  τους  έχει διακοσμηθεί, έκανα αρκετά   με πολύ κέφι και  χαρά. Για την  ώρα  όμως  
οι αποκριές προηγούνται. Οι αποκριές είναι εδώ και οι νέες καρναβαλικές  στολές  επίσης...που σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου από μένα  

ΤΟ  ΧΕΛΙΔΟΝΑΚΙ  ΜΑΣ

σε χορευτικές πόζες  ολόδικης  της έμπνευσης...




Το καπελάκι της 111. Ζωγράφισα το  χελιδόνι με ακρυλικά χρώματα  σε σκληρό χαρτόνι,  το "πλαστικοποίησα"  με πολλά  στρώματα διάφανης λάκας  και το έβαλα σε μικρή φωλίτσα από δαντέλα αράχνη. Στολίστηκε με 4πλό τούλι σαν βέλο . 'Ολα μαζί κολλήθηκαν σε μία στέκα που έντυσα με βελούδο
Η  φούστα είναι από κρεπ σατέν  με  μαύρο σατέν ρέλι για το τελείωμα Η ουρά αποτελείται από τρεις σειρές    βελούδινα  "φτερά"   που έδωσα το σχήμα του " ψαλιδιού "για ζώνη χρησιμοποίησα  έτοιμη πουπουλένια  τρέσα.  Τα τρία( δεξιά εικόνα)βελούδινα  σχήματα   αντικαθιστούν τα  φτερά του χελιδονιού!!!
Δεν  σταμάτησα,  όπως θα δείτε, στο χελιδόνι!
               Η γλύκα της Καραμέλας

Οι καραμέλες σε πρώτο πλάνο!! Τα  υφάσματα υπήρχαν  από παλιά ,δεν πετάχθηκαν, ήταν από τα τυχερά..!! 





Η μία  όψη του καπέλου   
Η άλλη  όψη του.....



'Εκανα πρώτα την σούρα στην  δαντέλα, κατόπιν πρόσθεσα με το χέρι την πράσινη τρέσα και τέλος την κέντησα με πούλιες και χάντρες Πολύ δουλειά για καρναβαλική στολή,  αλλά όταν χρησιμοποιούνται καλής ποιότητας υφάσματα και  γίνεται καλή δουλειά ,τότε παραμένει   καινούργια  και φρέσκια για πολλές χρήσεις...

 Οι καραμελίτσες έγιναν σχετικά γρήγορα   και είναι πολύ  κοντά  με τις πραγματικές,  τις ανέδειξαν  δε περισσότερο  τα λαμπερά χρωματιστά τούλια....

Η μπέρτα είναι από  μουσελίνα  σε κλος φόρμα  για  να πετύχω τα "πλούσια" γκοτέ...  
                                       *********************
Εύχομαι σε όλη την γειτονιά   καλή υπόλοιπη Αποκριά και την καθαρή Δευτέρα  να περάσετε χαρούμενα με τους αγαπημένους σας!!!

30 σχόλια:

  1. Πανέμορφες οι στολές που έφτιαξες Έφη μου!!
    Χαρά στο κουράγιο σου με τόσες ζημιές που προέκυψαν!!!!
    Να είστε γεροί κι όλα θα διορθωθούν!!
    Οι λεπτομέρειες που φτιάχνεις , με τρελαίνουν!!!!!! Φαντάζομαι τί κάναν τα κοριτσάκια σας!!!!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις1!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ρένα για όλα να εισαι καλά και να δημιουργείς τα καταπληκτικά σου πατσ γουόρκ με χαρά, με ευκολία και υπομονή Φιλάκια πρωτομηνιάτικα εαρινά...

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι να μην σας ξαναβρούν τέτοιες ζημιές, Έφη μου!!
    Υπέροχες οι στολές που σχεδίασες και έραψες, όπως και ότι βγαίνει από τα μαγικά χεράκια σου!!
    Θα ξετρελάθηκαν οι εγγονούλες σου, φαντάζομαι!!
    Φιλάκια πολλά και καλές Αποκριές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάν για όλα,γιά τις ευχές και τα όμορφα σχόλια σου Να είσαι καλά Καλό μήνα και καλές δημιουργίες Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Τι καταπληκτικές στολές και με τόσο καλοδουλεμένες λεπτομέρειες που μόνο εσύ πετυχαίνεις με ένα τόσο θαυμαστό τρόπο !!!!! Μου θύμησες με την καραμέλα, που είχα φτιάξει κι εγώ στην κόρη μου όταν ήταν μικρή . Εύχομαι οι ζημιές που αντιμετώπισες να είναι και οι τελευταίες !!!! Να χαίρεσαι τις εγγονούλες σου και να απολαύσουν τις όμορφες στολές τους για την υπόλοιπη Αποκριά !!!!! Πολλά φιλιά και γεια στα χέρια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ράνια που μου αφιέρωσε λίγο από τον πολυτιμο χρόνο της!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σου Να εισαι καλά και χαρούμενη!!! Καλό μήνα Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Έναν παπά να σας κάνει ευχέλαιο..... τι είναι αυτό με τις ζημιές βρε φιλενάδα??? Πάντως εσύ βρήκες το καλύτερο φάρμακο για να πας κόντρα στην καντεμιά!!!!! Υπέροχες οι στολές της μικρής Άλκηστης, με κορυφαία βέβαια αυτή του χελιδονιού... τόσο ξεχωριστή και μοναδική μπορώ να πω μια και δεν έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο!!!! Να υποθέσω βέβαια πως την έριξες την μικρή Λυδία και αυτή θα φορέσει τις στολές που φορούσε η Άλκηστη!!! Έφη μου σου εύχομαι να περάσεις καλές Απόκριες με αυτούς που αγαπάς και άλλες ζημιές να μην σε βρουν!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά μάντεψες .... η καημένη η Λήδα ολο το δεύτερο χέρι φορά!!Αρχισα να σκέπτομαι κάτι τέτοιο με όλα αυτά που μας έχουν τύχει.....Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και τον όμορφο σχολιασμό σου!!!Να είσαι καλά και να περνάς όσο πιο όμορφα γίνεται!!! Φιλάκια πολλά και φυσικά καλό και παραγωγικό μήνα....

      Διαγραφή
  5. Έφη μου δεν έχω δει πιο όμορφο χελιδονάκι. Μιλώ και για την στολή και για την μικρούλα σου. Υπέροχη στολή όπως και η καραμελίτσα, προσεγμένες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια
    Εύχομαι να περάσεις όμορφα τις Απόκριες και μακριά από σας άλλες ζημιές.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Ενός κακού μύρια έπονται", ε; Μου τη δίνει όταν βγαίνει αληθινή αυτή η ρήση και στην περίπτωσή σας, δυστυχώς βγήκε αληθινή... Εύχομαι άλλες ζημιές να μη σας βρουν, να ήταν μέχρι εδώ. Κουράγιο και δύναμη τώρα και σιγά-σιγά θα τα ξαναφτιάξετε.
    Οι στολές σου είναι απίστευτες! Μικράκι μπορεί να μην είμαι, αλλά τη χελιδονοστολή ειδικά τη ζήλεψα. Άνετα θα τη φορούσα! Εξαιρετικές ιδέες και οι δυο, και η υλοποίηση... τι να πω; Κάτι παραπάνω από άψογη. Μπράβο σου!
    Φιλιά πολλά και καλές Απόκριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενα μεγαλο μπράβο βρε φιλεναδα ετσι παμε κοντρα στα δυσκολα..που να πανε και να μην ξαναέρθουν Εφη μου .!! τι να πω για τις στολές...πιο τελειες δεν γινοταν όπου βαλεις το χερακι σου..βγαζεις θαυματα είτε ράβεις ..είτε χτιζεις τα παντα μπορεις να κανεις ..τι να πω.. μονο θαυμασμο.. εχω για σενα και οι δυο στολες ειναι τελειες και πιο πολύ το χελιδονακι σου.... καλα αυτο το χελιδονια στο κεφαλακι της Αλκησης δεν υπάρχει φιλεναδα.. τελειο λεμε....αλλα η καραμελιτσα σου μες την γλυκα θα ειναι.. το κουκλι σας...!!
    Ετσι ας ξορκιζουμε τα δυσκολα φιλεναδα..με το να ασχολιομαστε με τα αγαπημενα μας.. η χαρα που θα σου δώσουν θα είναι η δύναμη σου.. μεχρι την επομενη φορα που θα βρεις χρονο να μας τα πεις να είσαι καλα και να περνας ακομη καλύτερα... καλες απόκριες να περασετε φιλακια σε όλες σας...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!! αγαπημένη μου !!! Το χελιδονάκι μου μαζί με όλα τα χελιδονάκια του Θεού εύχονται τα καλύτερα για σένα με ευωδιαστές μέρες. Καλή Σαρακοστή. Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου τα γεμάτα εκτίμηση και αγάπη!! Φιλάκια πολλά βροχερά

      Διαγραφή
  8. Θα ξεκινήσω από τις στολές της μικρής και τρισχαριωμένης Αλκηστης!!! Πραγματικά δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης για την δουλειά και την λεπτομέρεια που έχουν και οι δυο στολές !! Οτι φτιάχνεις Εφη μου είναι τέλειο και μοναδικό !!
    Τώρα οι υλικές ζημιές προκαλούν στενοχώρια αλλά δεν τις αποφεύγεις , οπότε ασολήσου με τις μικρούλες που σε κάνουν ευτυχισμένη !!! Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την αποκριάτικη επίσκεψή σου που μου έδωσε χαρά !!Ευχομαι να είσαι καλά!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Μακρύς ο χρόνος της απουσίας μου και μου έλειψε πολύ η ομορφιά και η φινέτσα των δημιουργημάτων σου. Όπως και η φαντασία και η εμμονή σου στη λεπτομέρεια. Αριστουργήματα!!! Χελιδονάκι... Καραμελίτσα.... Πού τα σκέφτηκες, βρε φιλενάδα, εγώ πέρα από μπαλαρίνες και Ινδιάνες δεν σκαμπάζω!!! Άσε που στη ραπτική είμαι σκέτη απογοήτευση! Εύχομαι να τις χαρούν οι πριγκίπισσες σου και να περάσετε υπέροχες απόκριες.
    Και... κοίτα πώς κύλισε ο καιρός σαν νεράκι και μιλάμε για καθαρές Δευτέρες και Σαρακοστές....
    Όσο για τις ζημιές και τις ταλαιπωρίες σου, μιλάς σε πρόσωπο που τις έχει σχεδόν συνηθίσει!!!!
    Μόνο εκείνη η διαρροή νερού με τρομάζει, μεγάλη δουλειά, μεγάλη ταλαιπωρία, μεγάλο έξοδο. Σε καταλαβαίνω που το σκέφτεσαι με τρόμο. Το σπίτι μου στη Σύρο πλημμύρισε τρεις φορές από "σκάσιμο" των θερμοσιφώνων, με όλα τα έπιπλα μέσα βέβαια και ξύλινα πατώματα. Άσε, δεν θέλω ούτε να τα θυμάμαι. Θείο δώρο το νερό αλλά και άτιμο το άτιμο!!!
    Απ' την άλλη, σκέφτομαι καλά να είμαστε και όλα θα πάρουν τη σειρά τους και το δρόμο τους.
    Η ενασχόλησή μας με τη δημιουργία των μικρών ή μεγάλων αριστουργημάτων μας, μας προσφέρει μια καλή διέξοδο, καθαρίζει το μυαλό και μας δίνει δύναμη να προχωρήσουμε με αισιοδοξία.
    Εύχομαι, φίλη μου, όλα να περάσουν όσο πιο ανώδυνα γίνεται και να απολαμβάνουμε συχνά τις άψογες δημιουργίες σου και την παρουσία σου στη γειτονιά μας που την αναβαθμίζει και της δίνει μια ξεχωριστή ποιότητα.
    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφα λόγια απλά λιτά αλλά πλούσια σε συναισθήματα κατανόησης και εκτίμησης!! Μου 'εδωσες χαρά με την τόσο ευγενική και χαρούμενη παρουσια σου Να είσαι καλά και μέσα από τις δημιουργίες σου να αντλείς μόνον χαρά και ικανοποίηση!!! Φιλάκια πολλά και καλό μήνα....

      Διαγραφή
  10. Με τόση απελπισμία,απογοήτευση και κούραση τι θέλεις να κάνεις ακόμη. Χαρά στο κουράγιο σου, τη δύναμή σου. Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς. Ολα θα γίνουν, θέλουν το χρόνο τους. Μη σκέφτεσαι αρνητικά. Την υγειά μας να έχουμε και όλα θα γίνουν. Αυτό να σκέφτεσαι μόνο.
    Όσο για τις στολές αριστουργήματα, το χελιδονάκι φανταστικό όχι μόνο σαν ιδέα αλλά το ράψιμο μοναδικό. Πανέμορφη και η γλυκιά καραμέλα.
    Σε φιλώ καλή μου φιλη, συνέχισε, μας δίνεις δύναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασάκι,τι να πω, μου τα χιλιο είπες και τηλεφωνικά και κατ'ιδία .Παντα έχεις τόσο καλά λόγια για μένα που μου δίνουν χαρά !!!! Σε ευχαριστώ γι αυτό τόσο πολύ Καλά κούλουμα καλή Καθαρή Δευτέρα!!!με αγάπη ενα φιλάκι

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφες οι στολές Έφη μου,όπως πάντα.Τι ομορφιά το χελιδονάκι μου άρεσε πολύ.Η καραμελίτσα φανταστική.Ότι κάνεις με τα χρυσά σου χέρια είναι αριστουργήματα!Όσο για τ αλλα,τι να κάνουμε μέσα στη ζωή είναι όλα.Να είστε καλά και όλα θα γίνουν.Την αγάπη μου.Γιαγιά Νίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μας σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου Ευχομαι για αύριο να περάσεις όμορφα μαζί με το πανέμορφο αντράκι σας !!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Εφη μου συχγαρητήρια ,οι στολές των κοριτσιών είναι φανταστικές !!Τα καπέλα τους τρελάθηκα όταν τα είδακαι ειδικά το χελιδόνι ,μα και η καραμέλα σκέτη γλύκα!Γειά στα χέρια σου !!Είχα ράψει και εγώ στη κόρη μου όταν ήτα μικρή και θυμάμαι πόσο χαρούμενη ήταν. Εύχομαι να τις χαρούν και να διασκεδάσουν οι μικρές .Οσο για τις ζημιές σε καταλαβαίνω αλλα μη στεναχωριέσαι αμα υπάρχει υγεία όλα τα άλλα διορθωνονται.Καλές Απόκριες να έχεις ,πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέττυ σε ευχαριστώ πολύ για τον όμορφο σχολιασμό σου Να είσαι καλά!! Καλή Σαρακοστή και αύριο με υγεία και χαρά . φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Πολυταλαντη Έφη μου, σε θαυμάζω! Πωςτα καταφέρνεις όλα τόσο όμορφα και με λεπτομέρειες...έχεις μεγάλο τάλαντο και το αξιοποιηεις στο έπακρο!! Όσο για τις ζημιές εύχομαι καλή δύναμη ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα χαίρομαι με τις επισκέψεις σου ,εισπράττω εκτίμηση και χαρά και αισθάνομαι ενθουσιασμένη !! Σε ευχαριστώ πολύ Να είσαι καλά και Καλή Σαρακοστή!! Μιά αγκαλιά και ενα φιλάκι

      Διαγραφή
  14. Υπέροχες στολές, πρωτότυπες, με τόσο γούστο, φαντασία και ποιότητα που οι αγοραστές δε θα αποκτήσουν ποτέ!
    Καλό κουράγιο με τις ζημιές, καταλαβαίνω ποσο δαπανηρές και ψυχοφθόρες είναι και ήρθαν κι όλες μαζεμένες.
    Φιλιά πολλά σε όλους σας, να περάσετε τέλεια με τις κουκλίτσες σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα από την βροχερή Κομοτηνή!! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου να είσαι καλά !!! Καλή καθαρή Δευτέρα Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάθε επίσκεψη σε σένα με αφήνει με ανοιχτό το στόμα με τα όσα ΤΕΛΕΙΑ κάνεις.Μπράβο σου πως τα προλαβαίνεις και τα καταφέρνεις. Το χελιδόνι όλα τα λεφτά.Καλό μήνα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου Αχτιδούλα .....Κι εγώ εκτιμώ κάθε σου σχόλιο διότι γνωρίζεις τόσα που εγώ δεν εχω ιδέα και κουράζομαι προσπαθώντας να ανακαλύψω!!Σε ευχαριστώ για τα ομορφα σχόλια σου !!! Καλό μήνα σου ευχομαι με πολύ αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς σε βρηκα και πάλι, πολύ όμρφες οι στολές όλο σκέρτσο και γλύκα οι εικόνες σου!!!!
    Αυτές οι ζημιές ρε παιδί είναι να μη γίνει η αρχή μετά λες και ζηλεύουν τα υπόλοιπα και η μια ζημιά διαδέχεται την άλλα πάντα έτσι γίνεται δε μπορώ να καταλάβω γιατί.Μέχρι εκεί να είναι το κακό.
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είμαι μια γαϊδούρα και μισή. Και ενώ θαυμάζω πάντα τις αναρτήσεις σου,
    στην προκειμένη περίπτωση το απόλαυσα το χιόνι, αλλά και το σπίτι σου,
    ξεχνώ να γράψω σχόλιο. ΄Ερχομαι εδώ.... λέω.. "άσε μετά, να της γράψω κάτι καλό ",
    γιατί εσύ τόχεις με τον λόγο και μετά ξεχνάω να ξαναγυρίσω, είμαι και κάποιας ηλικίας !
    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή