Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Η κ. Αριάδνη και τα καμώματά της!

               .



            Όλη μέρα και όλη νύχτα  μας βομβάρδιζαν τα ΜΜ Ε  για  την κακοκαιρία που ενέσκηψε στην Ελλάδα .Παντού χιονιάς και κρύο  και εδώ, το  μόνον που απολαμβάναμε  σε όλο του  το μεγαλείο ήταν οι  αέρηδες!!  7-8 -9  ενίοτε  και 10 μποφόρ συνδυασμένοι με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Παρεάκι  φοβερό , ζωηρό και ατίθασο!! Κάτι δένδρα,  άπειρα  κλαδιά  και άλλα τινά ιπτάμενα  αντικείμενα ήταν τα δωράκια  αυτής  της  αντιπαθητικής παρέας!!  
     Αφού η κ. Αριάδνη χάρισε  την λευκή ομορφιά της μαζί με τα μεγάλα και   καταστροφικά  δώρα της   σε όλη την χώρα, αποφάσισε να αποσυρθεί στις Ρωσικές  Στέπες. να ανασυνταχθεί  και να χτυπήσει όταν και όπου αυτή θα επιλέξει..Κατά την αποχώρηση της η θερμοκρασία άρχισε να ανεβαίνει, η παγωμένη όμως ουρά της πανέμορφης κρυστάλλινης  φορεσιά της σκέπασε τον ουρανό της πόλης μας και άρχισε να ρίχνει τις λατρεμένες  σε όλους μας νυφάδες  για περισσότερο από  20 ώρες!! Γύρω μας επικρατούσε το λευκό της χαράς της ελπίδας της γαλήνης (όλα αυτά βέβαια  πίσω από την ασφάλεια της σπιτικής θαλπωρής) !!
Με  αυτές τις μαγευτικές  εικόνες  που αντίκρισα  το πρωί  δεν  μπόρεσα  να αντισταθώ  .....
Παράτησα   δουλειές και μαγείρεμα,  άρπαξα την φωτογραφική  και 8.30 π.μ. βρέθηκα στην  αυλή,  στις βεράντες,στην ταράτσα   και όπου  θα μπορούσα να απαθανατίσω  τα λευκά της αυλής μας!!



Το  Παπίκιο  στις  8.30  (οροσειρά Ροδόπης)



 Το Παπίκιο   μετά από  1  ώρα περίπου!!
 Ο ήλιος στις 8 π.μ.
.











Η συστάδα των ελαιοδένδρων  μου θύμισαν  σκηνές από το Dr  Zivago !!! 
                           Το χιόνι
  κρατά 2 μέρες τώρα και λιώνει  σιγά - σιγά .    Ελπίζω  να μην δημιουργήσει πολλά προβλήματα  στους συντοπίτες μας και να έχουμε μία ομαλή μετάβαση στην καθημερινότητά  μας .     
Φιλάκια από  μένα και την Μελίτα σε  όλη την γειτονιά  πασπαλισμένα με χιονάκι και δροσιά από την οροσειρά μας!!!



35 σχόλια:

  1. χαχα! Είδα ξαφνικά το Μελιτάκι πάνω στη φωτογραφία, μόλις μπήκα στο blog σου και ξαφνιάστηκα πολύ ευχάριστα!
    ;-) χαχα!
    Οι φωτογραφίες σου (και η θέα σου γενικότερα είναι χάρμα!)
    Εμείς εδώ είχαμε μόνο αέρα (πολύ!) και γι' αυτό δεν το έστρωσε το χιονάκι και για πολλές ημέρες συνεχόμενη βροχούλα! Την είχαμε ανάγκη, οπότε δεν γκρινιάζουμε!
    Μου βγάζουν κάτι μαγικό οι φωτογραφίες σου!!!
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και από εμένα μια πελώρια ζεστή αγκαλιά, άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, μαζί με τις πιο τρυφερές ευχές μου για μια όμορφη νέα χρονιά, ΡΟΖ γιαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Μελιτάκι εδώ είναι όλη η αξία της ανάρτησης !! Σε ευχαριστώ για τα ενθουσιώση σχόλια σου Φιλάκια χιονισμένα (νέα φουρνιά χιονιού) με αγάπη!!!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά αγαπημένη μου Έφη!
    Σου εύχομαι μια όμορφη χρονιά, από λευκό βελούδο, όπως οι φωτογραφίες σου!
    Λευκή χρονιά απαλλαγμένη από προβλήματα!
    Μόνο με χαρές και ρος δημιουργίες!
    Να είσαι καλά!!!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβαρούλα μου Καλό μεσημέρι!!! Τι καλά αυτό το λευκό να έπαιρνε δια μαγείας όλα τα προβλήματα μας!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχούλες σου και τα σχόλια σου!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Φανταστικές εικόνες! απόλαυσες την ομορφιά του χιονιού στην περιοχή που βρίσκεσαι και σίγουρα όλες οι εποχές εκεί έχουν μια ξεχωριστή ομορφιά. Πανέμορφο και το ροζ σπιτάκι μες το χιόνι!! Καλή χρονιά και δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Νατάσα !!! Σήμερα ξανα χιονάκι... αρχισα να το βαριέμαι!!! Φιλάκια και καλή όρεξη

      Διαγραφή
  4. Το χάρηκες το χιόνι Έφη μου...χιονάνθρωπο δεν κάνατε;..
    Κι`εγώ το χάρηκα..μόνο που μας έφερε και προβλήματα...από χθές δεν έχουμε νερό..
    Νάσαι καλά Έφη μου και να περνάτε όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ από το χιόνι, Χρυσούλα μου, χάρηκα πιότερο την παρουσία σου !! Μου αρέσουν οι σπάνιες επισκέψεις σου και επιθυμώ να είναι συχνές !!! Σε ευχαριστώ πολύ. Κάναμε 2 χιονάνθρώπους Ο 2ος μπροστά στο παράθυρο για να τον βλέπει η μικρή Λήδα (η αναφαγη) και να τρώει!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Ποσο ομορφες εικονες!!!εμεις εδω στην αθηνα το χαρηκαμε μονο μια μερα...´η καλυτερα μονο ενα βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πραγματικά μία μαγεία το χιόνι όταν δεν είναι καταστροφικό !! Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές !!!! Κάτι ψιλο-χαρήκαμε κι εμείς εδώ στην πρωτεύουσα χα χα !!!! Προσοχή τώρα που θα λιώνουν !!! Ελπίζω το όμορφο σπιτάκι να μην είχε πρόβλημα ..... Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Ράνια Σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου.Σήμερα 'εχουμε και πάλι μικρές και αραιές χιονοπτώσεις...Εδώ που τόσο σπάνια χιονίζει... Φιλάκια και καλη όρεξη

      Διαγραφή
  7. Η υπέροχη αρμονία του χιονιού σου χάρισε φανταστικές φωτογραφίες Έφη μου!
    Να έχεις μια υπέροχη χρονιά μαζί με την οικογένειά σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου όντως ήταν μαγευτικές οι εικόνες στην περιοχή μας και κράτησαν 2 μέρες με όμαλή μετάβαση στη ρουτίνα αλλά σήμερα ξανά ρίχνει αραιές νυφάδες Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Βγήκες πρωί-πρωί στα χιόνια, έ? Υπέροχες οι λήψεις σου, Έφη μου!!!
    Και το κουκλόσπιτο χιονισμένο...τι γλυκούλι!!!
    Καλή χρονιά, με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ήταν αδύνατο να αντισταθώ σε αυτήν την όμορφιά!! Σε ευχαριστώ για τον σχολιασμό!Να σε ρωτήσω θα έρθει και 'αλλες φορές η κορούλα σου στην Κομοτηνή; Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΘΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ,ΜΕΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ DNA ΣΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ. ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΑΡΑΓΕ ? ΕΠΙΣΗΣ ΣΟΥ ΕΦΙΣΤΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΟΛΛΑΣ Α4. ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙΝΑ ΜΑΣ ΑΙΦΝΙΔΙΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΝΤΟΤΕ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπησιάρικη η επίσκεψη σου στο μπλοκοσπιτάκι μου !! Πόσο θα ήθελα να είμασταν συχνά μαζί!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΆΠΗ ΣΑΣ αλλά και για την κουβέντα εξομολόγηση έστω και τηλεφωνικά!!! Καλό μεσημέρι φιλάκια πολλά και στον δάσκαλο ......

      Διαγραφή
  10. Κουκλί η Μελίτα σας! Να τη χαίρεστε και να μου τη φιλήσεις!
    Πολύ χιόνι παντού, είχαμε χρόνια να δούμε τέτοιο πράγμα, ειδικά στις κεντρικές και νοτιότερες περιοχές της χώρας. Είναι όμορφο, αλλά σε συνδυασμό με την παγωνιά φέρνει προβλήματα... Ας ελπίσουμε η κατάσταση να ομαλοποιηθεί, γιατί δεν είμαστε για τέτοια!
    Οι λήψεις σου τέλειες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Μελιτάκι το καλομαθημενο και κακομαθημένο συνάμα το λατρεύω πολύ αλλά η αγάπη για τις μικρές μας με κάνει να το παραμελώ "συναισθηματικά" Είχαμε όμαλη μετάβαση δίχως προβλήματα ευτυχώς Φιλάκια Ελλάκι μου!!!

      Διαγραφή
  11. Η Αριάδνη είδε κι αποείδε, ότι δεν μας φοβίζει και πήρε την οματιών της κι έφυγε.
    Ολοι το είδαμε καλλιτεχνικά το χιόνι,άσχετα με το κακό που προκάλεσε σε πολλές περιοχές.
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες, το ίδιο και η περιγραφή σου. Μπράβο φιλενάδα.
    Η καημένη η Μελίτα τί σου εφτεξε και την έβγαλες έξω για μοντέλο;
    Να είστε καλά όλοι σας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στέλνει τον αδύναμο και ασθενικό Βίκτωρα στην θέση της σήμερα από το πρωί χιονίζει αλλά οι χιονονυφάδες είναι ισχνές και σχεδόν αόρατες !!! Ε όσο για το Μελιτάκι που μετακόμισε από την αυλή (εδώ και 2 μήνες) στο υπόγειο εργαστήριο πρέπει να βγαίνει έξω για τα σχετικά και όταν το είδε δεν κουνιόταν με τίποτα!!Φιλάκια με κρυστάλλινες πνοές!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ χιόνι και πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου Εφη μου .υπέροχο το τοπίο,οι ελιές οι καημένες δεν θέλουν και πολύ το χιόνι τους κάνει κακό ,αλλά η Αριάδνη και τα καμώματά της σκέπασαν τα πάντα μέχρι και σε μας έριξε λίγο μετά απο πολλά χρόνια.Να είσαι καλά ,καλή χρονιά με υγεία!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου το κρύο (χωρίς ακραία φαινόμενα) και τοπολύ χιόνι είναι αφάνταστα ωφέημα για τα ελαιόδενδρα.Αυξάνουν την παραγωγή διότι σκοτώνονται όλοι οι μικροοργανισμοί που μολύνουν δένδρα και καρπό!! Εΰχομαι βέβαια όλα να πάνε καλά!!! Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Αχ Έφη μου πολύ χιόνι και πολύ κρύο επίσης. Πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες σου αλλά νομίζω ότι δεν θα άντεχα εγώ τόσο χιόνι γιατί είμαι κρυουλιαρα που λέει και ο καλός μου χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χιόνι επιθυμητό αλλά το κρύο με τέτοιες χαμηλές θερμοκρασίες απαράδεκτο!!! Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Κι εδώ είχαμε πολύ χιόνι και πάλι σήμερα χιονίζει ακατάπαυστα!!! Οι φωτογραφίες σου πανέμορφες!!!
    Την καλημέρα μου και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά Έφη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Κική!!! Χάρηκα για την επισκεψή σου και σε ευχαριστώ πολύ για αυτό !!! Σήμερα κι εδώ χιονίζει ασθενικά και με μικρές σχεδόν αδιόρατες χιονονυφάδες!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. ΧΑ..ΧΑ.. ντρεπομαι που χαρηκα με το λιγο χιονακι το δικο μας οταν βλεπεω μεσα απο τις φωτογραφίες Φιλεναδα τι χιονι επεσε σε σας.. ολα κατασπρα ακομα και το σπιτακι που εφτιαξες των κοριτσιων μαγευτικό μοιαζει μεσα στο καταλευκο τοπιο.. ειναι πανεμορφο το χιονι οταν δεν δημιουργεί προβλήματα.. μας ελειψες Εφη μας και χαρηκαμε που εστω και μετα απο καιρο μας ήρθες το μελιτακι με το σκουφι .. κουκλι ειναι ... να μου φιλησεις τα κορίτσια φιλεναδα,, να είσαι καλα να έχετε μια ομορφη χρονια με υγεια υγεια υγεια... και αγαπη πολύ θα τα πουμε ναι;.. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι καλημέρα και από εδώ!Βλέπεις είναι πρωί είμαι στης Χαριτίνης και περιμενω να ξυπνήσουν "κάποια" για την ωρα μόνον γκουχ γουχ ακουω!!Σε ευχαριστω για όλα ευχές, σχολια και τηλεπαρουσία... Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Είμαι μια γαϊδούρα και μισή. Και ενώ θαυμάζω πάντα τις αναρτήσεις σου,
    στην προκειμένη περίπτωση το απόλαυσα το χιόνι, αλλά και το σπίτι σου,
    ξεχνώ να γράψω σχόλιο. ΄Ερχομαι εδώ.... λέω.. "άσε μετά, να της γράψω κάτι καλό ",
    γιατί εσύ τόχεις με τον λόγο και μετά ξεχνάω να ξαναγυρίσω, είμαι και κάποιας ηλικίας !
    Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εκεί, με την γλυκιά σου κουβέντα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μην εχεις κάτι να σε απασχολεί, σου λέω πως και σε μένα συμβαίνει κάτι ανάλογο Εγώ πάντως να ξέρεις χαίρομαι ιδιαίτερα τις επισκέψεις σου αλλά και τις αραιές τηλεφωνικές μας επικοινωνίες!Σε ευχαριστώ για όλα και να ξέρεις είσαι μία τρυφερή λαγουδίνα από κείνες που μοναδικά φτιάχνεις και όχι γαιδ........ Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  17. Υπέροχος ο κήπος σου Έφη μου, το δε σπιτάκι των κοριτσιών, σαν από παραμύθι!
    Στο FB σου άφησα ένα μήνυμα, αλλά μάλλον δεν το είδες. Σε παρακαλώ σ΄αυτό να μου δώσεις τα φώτα σου ως προς το Pinterest. Σου το παραθέτω εδώ, γιατί είμαι σίγουρη ότι θα με βοηθήσεις.

    "Αγαπημένη μου Έφη, μιας και αναφέρθηκε το Pisterest, ήθελα να με βοηθήσεις να το καταλάβω. Πριν από χρόνο, ίσως και παραπάνω, ότι ανέβαζα στο Pinterestm αμέσως το έβλεπα στην κεντρική του σελίδα. Και χαιρόμουν γι αυτό. Ξαφνικά έπαψα να βλέπω τις φωτογραφίες μου, στην κεντρική σελίδα του Pinterest, όπου βλέπω πολύ συχνά εσένα και τις δημοσιεύσεις σου. Η σελίδα μου εκεί είναι https://gr.pinterest.com/magdaxgr/
    Magda X Gr (magdaxgr)
    Σε παρακαλώ πολύ, ρίξε της μια ματιά, τι κάνω στραβά ή συμβούλεψε με, τι πρέπει να κάνω. Δημιούργησα boards, τα ταξινόμησα, αλλά τίποτα δεν περνάει στην κεντρική σελίδα του Pinterest, όπου χθες καμάρωσα και την πρώτη σου Tilda. Ήταν υπέροχη, συγχαρητήρια. Έκανα κλικ σε μια καρδούλα, δεν ξέρω αν βγήκε σε σένα το όνομα μου.
    Αγαπώ πολύ το Pinterest, γιατί βρίσκω τα πάντα, κεντήματα, φαγητά, πλεχτά και θα μ΄ευχαριστούσε να έβλεπαν και τα δικά μου δημιουργήματα. Κάτι φαγητά και τα πλεκτά που κάνω.
    Σ΄ευχαριστώ απ΄την καρδιά μου! Φιλιά "

    Αυτά σου έγραψα και σ΄ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σου.
    Πολλά φιλιά


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έφη μουου!!! Πρώτα πρώτα να σου ευχηθώ..Χρόνια Καλά κι` Ευλογημένα!
    Έφη μου άρεσε τόσο πολύ αυτό που είδα....τι να πω...με ότι και να καταπιάστηκες τόκανες τέλειο...δεν περίμενα όμως ότι θάχτιζες κιόλας... Τι άλλο να περιμένουμε;!
    Πολλές ευχές σου αφήνω για Καλή Πρωτοχρονιά!
    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή