Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Η Sally.... και τα ατίθασα Bunnies ( Tilda)

            Κ Α Λ Ο   Π Α Σ Χ Α

                   και
         ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 
Σε όλες τις αγαπημένες φίλες της
καλλιτεχνικής και όχι μόνο γειτονιάς
                              ********^^^^^*********
Oλες οι δουλειές μου έλαβαν τέλος και οι δε Πασχαλινές  ευτυχώς με επιτυχία . Αφράτα και με ίνες τα τσουρέκια , τα δε αυγά,  τα βαμμένα με τον παραδοσιακό τρόπο , δίχως  ίχνος  κακοβαφής ή  σημαδιών.!! Μία δύο μέρες  θα ξεκουράζομαι , διότι το δικαιούμαι και με τον  νόμο Από τον περασμένο Νοέμβριο είμαι στην πρίζα , με πολύ δουλειά καθημερινά 15-18 ώρες και με ανελέητες ημερομηνίες να  με πιέζουν. Αγκαλιάζοντας λοιπόν τον υπολογιστή, αραγμένη  αναπαυτικά,  κάνω  ανάρτηση για την Sally  και την τρελλοπαρέα της...Αυγά περίτεχνα,  χήνας ,  κότας και στρουθοκαμήλου δεν κατάφερα και φέτος να  φτιάξω,μάλλον θα πρέπει να τα δουλέψω σε ανύποπτο χρόνο για να να είμαι έτοιμη  εγκαίρως.Κατάφερα όμως να φτιάξω και να ΑΠΟΛΑΥΣΩ  την Sally  kai τα τρελλοbannies ...Ποια είναι αυτά;
Η μία είναι η Bluebanny αρκετά ζωηρή....
σε μερικές πόζες...
                         από μπροστά..
                   από πίσω...
                   Το καπελάκι στο όμορφο κεφαλάκι της.. είναι  λουλουδένιο με τεχνική δανεισμένη από το σωτήριο Pinterest!.
και λεπτομέρειες του φορέματός της ..
Νερβίρ στο μπούστο και αξεσουάρ μία καρδούλα κεντημένη σταυροβελονιά και μία απλή καρώ. Αρκετά μέτρα δαντέλας  ζικ-ζακ και τρέσας.

            H  άλλη είναι η KokkyBunny  η ατίθαση...

Καθώς την φωτογράφιζα κοίταζε  περίεργα  προς την Λήδα που έκανε κούνια ..
Ξαφνικά  την βλέπω να τρέχει και να φωνάζει  η κούνια είναι κόκκινη και είναι δική  μου.. κατέβα αμέσως μωρό .. τώωωρα.  Μέχρι να φθάσω η κυρία Κόκκυ   είχε στρογγυλοκαθήσει  αναπαυτικά   και λικνιζόταν με το απαλό φύσημα του ανέμου...

Με την Λήδα και την φωτογραφική αγκαλιά απολάμβανα το θέαμα ώσπου σε δευτερόλεπτα το Λιδάκι με το δαχτυλάκι του μου δείχνει κάτι προς τα δεξιά...
Η τρελλοΚόκκυ είχε ήδη φύγει  και  έκανε το περίφημο σπαγγάτι....
αλαλάζοντας  "Είμαι η καλύτερη  κι έχω κορμί λαστιχένιο"
Σκέφτηκα ότι ήταν ωραία στάση για φωτογραφία και την ώρα του" κλικ" ακούω τρανταχτά γέλια πίσω μου...

Οι άλλες δύο, δηλαδή η ζωηρή Μπλου και η γλυκιά Ρόζυ από τα γέλια πέσανε στα πατώματα....η Μπλου μπορεί να κορόϊδευε αλλά ζήλεψε τρομερά...και
να σου την   στο γρασίδι  ευλύγιστη και κορδωμένη  να φωνάζει ''Χειροκροτήστε με εγώ  είμαι το  μεγάλο αστέρι....."
Με το ζόρι τις μάζεψα στο κιόσκι, για μία τελευταία φωτό.
Η γλυκειά Ρόζυ (η παλιά και πειθαρχική λαγουδίνα)για δευτερόλεπτα ,κατάφερε να τις ηρεμήσει αλλά μετά όλες μαζί πείνασαν και ζητούσαν πικ-νικ στο χορτάρι κάτω από τον μεγάλο κέδρο!
Η εντολή "εξετελέσθη"  πάραυτα διότι θα ήταν  ένα όμορφο ενσταντανέ  κατά την γνώμη μου!
Ηρθε επιτέλους και η  σειρά της ήρεμης Sally...Εύκολη φωτογράφηση ...


Με τις λεπτομέρειες  της δουλειάς μου

με το ομώνυμο μενταγιόν κρεμασμένο σε δαντέλα σαντυγί και  ροζ σατέν κορδέλα,ομολογώ πως της στάθηκε όμορφα  σπάζοντας τον μακρύ λαιμό της χαριτωμένα.

 Το δερμάτινο λουλουδάκι (από ένα παλιό παιδικό μπουφάν) με ένα άσπρο κουμπάκι  (ήταν να μην μάθω να φτιάχνω  λουλούδια) Τα ματάκια και το στοματάκι κεντημένα κομποβελονιά  και ανεβατό.

 Το φιογκάκι για καλύτερο στήσιμο του λουλουδόσπιτου της!!!

 Με δαντέλα βαλανσέ  σε δύο σειρές  βολάν κάλυψα την ένωση του σώματος  με το υποτιθέμενο καύκαλο.Μικρά φιογκάκα στόλισαν  όλη την δουλειά με πολύ καλό αποτέλεσμα.Το έχω ξαναπεί, δεν θέλω να δουλεύω έτσι απλά, θέλω να το απολαμβάνω με όλες μου τις αισθήσεις ,"να παίζω"με την  φαντασία μου τότε μόνον είμαι ικανοποιημένη. Και τέλος

 Τα "ποδαράκια"..... εγώ έτσι τa φαντάστηκα για να έχει καλή ισορροπία.
Eδώ, στον φυσικό της χώρο, πηγαίνει για το πικ-νικ.... αν τα καταφέρει βέβαια..
       
        Ολα μαζί  για την αναμνηστική φωτογραφία της απομάκρυνσης  τους
        από το εργαστήρι...



Η ΠΑΣΧΑΛΙΝΉ ΜΟΥ ΑΝΆΡΤΗΣΗ   ΤΕΛΕΙΩΣΕ  
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΜΟΥ ΘΑ ΚΆΝΩ ΕΝΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΌ ΌΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΆΚΙΑ ΣΑΣ. ΝΑ ΞΈΡΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣΑ  ΑΛΛΑ
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ  ΜΟΥ !!!
ΦΙΛΑΚΙΑ  ΑΝΑΣΤΑΣΗΜΑ ΣΕ ΌΛΕΣ ΣΑΣ!!!




55 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση Εφη !!! Αξιολάτρευτες οι μοναδικές δημιουργίες σου, τρισχαριτωμένες και προσεγμένες στην κάθε λεπτομέρεια....Η φωτογράφιση παιχνιδιάρικη και τόσο χαρούμενη με το καταπληκτικό επεξηγηματικό κείμενό σου, μας χάρισε μία υπέροχη αίσθηση !!! Να είσαι καλά, να δημιουργείς και εμείς να απολαμβάνουμε τα θαυμάσια έργα σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επίσκεψη σου που με τιμά ιδιαίτερα και για τον γεμάτο από εκτίμηση σχολιασμό σου!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Η Sally με την τρελοπαρέα της..είναι σκέτη τρέλα!
    Καλό Πάσχα με Υγεία Έφη μου! Πολλά γλυκά φιλιά ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα θαυμάζω την υπομονή σου και τις καλοφτιαγμένες σου δημιουργίες Εφη μου !!Είναι όλα τόσο όμορφα και μπράβο σου που με τόσο λίγο χρόνο τα προλαβαίνεις όλα !!!
    Καλή Ανάσταση να περάσετε με χαρά , φως και αγάπη !!!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σε ευχαριστώ που με θυμάσαι και πάντα έχεις ενα γλυκό και όμορφο τρόπο να σχολιάζεις ότι δημιουργώ!! Χρόνια πολλά -Χριστός Ανέστη.... Φιλάκια αγάπης πολλά.

      Διαγραφή
  4. Η δουλειά σου είναι ε ξαι ρε τι κή !!!!!!!!!!!!! Μπράβο γεια στα χέρια σου !!! Απόλαυσα εννοείται και την παρουσίαση !!! Εύχομαι να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου, καλή Ανάσταση με Υγεία και Αγάπη για όλους σας !!!! Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσοχέρα Ρανια μου χαίρομαι με τις επισκέψεις σου και σε ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!!! Φιλάκια πολλά



















      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη μου Έφη, με ξεκούρασες με την υπέροχη ανάρτηση σου! Τι χαριτωμένες κούκλες, ωραία φορέματα, όλα τέλεια! Και φυσικά η πραγματική σου κουκλίτσα, Θεά!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
    Είμαι τόσο κουρασμένη...Από καιρό, με σπίτι, κήπο, τώρα τα παιδιά, τσουρέκια, αβγά, αύριο πρωινό εγερτήριο για τον οβελία, παιχνίδι με την Μαγδούλα, μια από τα ίδια για μας τις γιαγιάδες :) Και οι αντοχές λιγοστεύουν...
    Πόσο χάρηκα που πήγες στην Β.Ισπανία, την λάτρεψα!
    Όταν φύγουν τα παιδιά, τότε θα την αναρτήσω, τώρα δεν έχω λεπτό δικό μου.
    Όμορφες οικογενειακές στιγμές, ας μας έχει ο Θεός γερές, να χαιρόμαστε και να μας χαίρονται!
    Σου στέλνω τις πιο εγκάρδιες ευχές μου, για καλή Ανάσταση, με υγεία και χαρά στο σπιτικό σας!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις έκατσα κι εγω να πάρω μια ανάσα και τι να δω; Υπέροχα έργα, κάθε φορα και πιο όμορφα, πιο δύσκολα ,πιο τέλεια αυτα που φτιάχνεις!!!
    Καλή Ανάσταση εύχομαι, να είστε όλοι καλά, αγαπημένοι και δημιουργηκοί, να χαίρεστε τα αγγελούδια σας!!
    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νικη μου για τα όμορφα σχόλια σου και να ξέρεις οι επισκέψεις σου μου δίνουν χαρά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Είπα κι εγώ να ξεκουραστώ και τι καλύτερο από ενα πικ νικ στην αυλή σου με την τρελοπαρέα σου;
    Τόσα που φτιάχνεις Έφη μου, πώς να ξεκουραστεις;
    Εγώ εφετος δεν εφτιαξα τίποτα, Δυστυχώς.
    Πρόβλημα στο χέρι και στο πόδι, μου απαγοτεύουν έξτρα δουλειές από τα καθημερινά.
    Τέλεια τα κουνελοσαλιγκαράκια σου. Να τα χαρούν τα κοριτσακια σας.
    Καλή Ανάσταση σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολες από κούραση πάμε καλά!!Εύχομαι να είναι περαστικά και να επανέλθεις δραστήρια και ζωντανή , μπροστάρησα στα δρώμενα!!!Ευχαριστω για τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
  8. Μες την τρελή χαρά αυτή σου η ανάρτηση!!!!!!! Τα τρελοκουνέλια είναι απίστευτα όμορφα (δεν θα μπορούσαν να είναι και αλλιώς αφού φτιάχτηκαν από τα δικά σου χέρια) σκανταλιάρικα βέβαια και μπορώ να πω "γεννημένα" για φωτομοντέλα.... μα και το ήσυχο σαλιγκαράκι δεν πάει πίσω....όλο ομορφιά και χάρη είναι!!!! Να είσαι πάντα καλά αγαπημένη μου φίλη να δημιουργείς τόσο όμορφα πράγματα, μα να βρίσκεις και λίγο χρόνο για την "ΕΦΗ".... πρέπει και αυτή να ξεκουράζεται!!!! Σε σένα και στην οικογένεια σου στέλνω τις πιο ζεστές μου ευχές για το Πάσχα, Καλή Ανάσταση με υγεία και κάθε ευτυχία!!!! Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι μου βγήκε ,απλά ήμουν αρκετά ήρεμη,που να είχα και τα μεγάλα κέφια μου!!Βικάκι σε ευχαριστώ για τον τόσο όμορφο σχολιασμό σου αλλά κι εσύ δεν πας πίσω Υπέροχες δημιουργίες σε διπλάσια και τριπλάσια ποσότητα!!! Να είσαι καλά και να μου χαρίζεις λιγο χαμόγελο από την αγάπη σου Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Καλέ, γιατί ζητάς συγνώμη?! Μπορεί να μας λείπεις μα πάντα μας δείχνεις τόσο όμορφα πράγματα (όπως τώρα για παράδειγμα!) που μας κάνεις να μένουμε με το στόμα ανοιχτό!!!!
    Είναι πραγματικά απολαυστική η ανάρτησή σου! Πόσο υπέροχα πράγματα έφτιαξες πάλι??! Μπράβο, κορίτσι μου!
    Καλή Ανάσταση, μέσα από την καρδιά μου! Με υγεία!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έφη μου απόλαυσα όλη αυτή την ομορφιά. Υπέροχα όλα!
    Καλή Ανάσταση! Καλά να περάσεις με την οικογένειά σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ αυτά τα δημιουργικά χερακια ...φτιάχνουν θαύματα .... τη ομορφα που ειναι
    τα λαγουδακια ..καλό δουλεμένα ...και το Picknick τη καλοοοοοοοο...
    καλη Ανασταση να περασετε καλα ...πολλα φιλια ..να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τον ομορφο σχολιασμό σου Να είσαι καλά. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Η δημιουργια σε όλο της το μεγαλειο Εφη μου απο τα χερακια σου με καθε λεπτομερεια.. όλα εξεραΙτικα.. και μονο να κανεις όλη αυτήν τη τρελλοπαρεα φτανει .. τι δουλειααααα!! μπραβο φιλη μου αψεγαδαστο είναι οτι φτιαχνεις θα χαιρονται τόσο τα κορίτσια με όλα τα ομορφα σου.. να τα χαρείς.ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ παντου με αγαπη να έχετε Εφη μου φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου σου στέλνω εν μεγάλο ευχαριστώ και μία ζεστή αγκαλιά!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη!!!! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!! Για τα έργα σου τι να πω;;;;;;;;; Είσαι μια σχολή από μόνη σου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κυκλαμινάκι για το "μιά σχολή από μόνη σου" είναι πολύ για μένα αλλά δεν σου κρύβω πως μου άρεσε χαχαχα Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη φίλη μου και Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας!Καλέ θα μας τρελάνεις! Τι υπέροχα πράγματα κάνεις Έφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον σχολιασμό σου στέκομαι προσοχή γιατί υπολογίζω στην γνώμη σου και " ζηλεύω"τόσο τις γνώσεις σου και την άνεση σου στην τέχνη!!! Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τον όμορφο σχολιασμό σου!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια Πολλά με υγεία κι ελπίδα για όλους μας!!
    Οι δημιουργίες σου κόβουν την ανάσα!! Απίθανα όλα!!!!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα με την επίσκεψή σου και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τον όμορφο σχολιασμό σου!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Έφη μου Χρόνια Πολλά.Μας έχεις τρελλάνει!Τι ομορφιές έχεις κάνει πάλι!Είσαι μοναδική!!Πολλά φιλάκια!! Γιαγιά Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαγιά Νίκη ;;;;;!!!! Καλε τι γιαγια και κουραφέξαλα , ανετα μπορείς να έχεις δίπλασου ενα 15χρονο και να είναι παιδί σου!! Φρέσκια,όμορφη και νεότατη Γιαγιά Νική ευχαριστώ για την επίσκεψη και τον όμορφο σχολιασμό σου!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Τι είναι πάλι αυτά που έχεις κάνει. Οχι η Μπλού αλλά εσύ πρέπει να φωνάζεις ''Χειροκροτήστε με εγώ είμαι το μεγάλο αστέρι....." Χρόνια πολλά!! Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα πάντα έχεις κάτι καλό για μένα και σε ευχαριστώ για αυτό πολύ!!Είσαι πολύ ικανή και με γούστο Οπότε η γνωμη σου μετράει!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Χριστός Ανέστη Έφη μου,να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου.Τι και αν δεν έφτιαξες περίτεχνα αυγά εφέτος τα κουκλια σου είναι έργα τέχνης. Τόσο όμορφα, τοσο καλοδουλεμενα και με τοσο όμορφες λεπτομέρειες που τα κάνουν να λάμπουν. Και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ που αφιερώνεις λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σου και σε μένα!! Χαίρομαι κάθε σου επίσκεψη και καθε σου σχολιασμό !!! Να είσαι καλά και να δημιουργείς ομορφιές!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά με υγεία,χαρά και ευτυχία!!!
    Καλό μήνα να έχουμε!
    τοσο γλυκα κουνελακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις ευχές σου!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

  20. Χριστός Ανέστη!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά!!!!! Οι δημιουργίες σου , όπως πάντα , ΥΠΕΡΟΧΕΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδελφούλα !!Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τον όμορφο σχολιασμό σου!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά ,Εφη μου καλό μήνα!!
    Θα μας τρελάνεις φίλη μου με τις άψογες κατασκευές σου !!τέλεια όλα ,όμορφα χρώματα και υπέροχα συνδιασμένα .Γειά στα χέρια σου ,καλή ξεκούραση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επίσκεψη Μεταξία και τον όμορφο σχολιασμό σου!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Χριστός Ανέστη υπέροχη γιαγιά!!Μας τρέλανες άλλη μια φορά με τα επιτεύγματά σου!!! Τα κουνελάκια σας είναι όλα ένα κι ένα! Τα λάτρεψα ψέματα δεν θα πω!!! Όσο για το ροζ σαλιγγαράκι απλά δεν υπάρχει, χαμογελάει σαν να είναι αληθινό!!!Τι να πω για εσένα Έφη μου; Κάθε φορά ξεπερνάς τον εαυτό σου!!!Πόσο τυχερά είναι αυτά τα μωρά που έχουν μια γιαγιά σαν κι εσένα!!! Χρόνια πολλά γλυκιά μου, μιας και γιορτάαζεις ως μαμά και ως γιαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μανούλα ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τα γεμάτα ενθουσιασμό σχόλια σου!!Με εμπνέουν τα άτιμα!!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Χριστός Ανέστη,Έφη!!!!Η κουνελοπαρέα σου είναι φανταστική όπως και το χαμογελαστό σαλιγκαράκι,λατρέψαμε όμως και την σκανταλιά τους!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τον όμορφο σχολιασμό σ!! Να είστε καλά!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  24. Η Εφη ειχε κέφια και το μετέδωσε και στην ομορφη κουνελοσαλιγκαροπαρέα !!
    Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου με τις προσεγμένες λεπτομέρειες τους ,όπως πάντα και οτιδήποτε άλλο να γράψω ,απλά θα ειναι μια επανάληψη το πόσο τέλεια δημιουργείς !!!!!!!!!!
    Χρόνια Πολλά- να εισαι γερή !!!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμη είμαι χαρούμενη με την τηλ/κή μας επικοινωνία!!!Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τον όμορφο σχολιασμό σου!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  25. Καταπληκτικές δημιουργίες μέσα από πολύ όμορφη και ευρηματικη παρουσίαση!!!!Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τον όμορφο σχολιασμό σου!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χριστός Ανέστη Έφη μου! Δεν το πιστεύω τι έκανες πάλι??? Δεν είναι όμορφα μόνο από άποψη κατασκευής αλλά και η φωτογράφιση το όλο σκηνικό που δημιουργείς κάθε φορά με ενθουσιάζει!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. διαβασα χτες την ανάρτηση και το βραδυ ειδα όνειρο πως γεννησα κορίτσι! Αυτά μου κάνεις!
    Μπηκα και στον ονειροκρίτη να δω την εξηγηση και μου είπε πως ειναι πλούτος!Αν δεν κερδισω το τζόκερ θα ερθω εκεί και θα τα κλέψω όλα!Και τα κορίτσια!!!!!!χαχαχα
    Πολλά φιλιά σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χριστός Ανέστη!
    Υγεία, φώτιση, χαρά και τύχη σε σένα και την οικογένειά σου Εφούλα μου!
    Πάλι κατάφερες να μ' αφήσεις με το στόμα ανοιχτό! Πανέμορφα κουνέλια, υπέροχο σαλιγκάρι, προσεγμένα ως την τελευταία κοκέτικη λεπτομέρεια! Να είσαι καλά γλυκιά μου, με υγεία και του χρόνου!

    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είχα να μπώ από την βάπτιση !!!!!!! Τον ελάχιστο χρόνο μου τον διέθεσα για να απολαύσω όσες αναρτήσεις έχασα!!Ενα ψιλοεγκεφαλικό δεν το απέφυγα αφού για κάπμοση ώρα μου κόπηκε η ανάσα , με την τελειότητα των αριστουργημάτων σου!!Ειλικρινά και χωρίς ίχνος υπερβολής έχεις θείο χάρισμα ,δεν εξηγείται διαφορετικά η δημιουργική σου ικανότητα !!!! Σε θαυμάζω απεριόριστα καλή μου φίλη Εφη!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γειά σου Αχτιδούλα .....Κι εγώ εκτιμώ κάθε σου σχόλιο διότι γνωρίζεις τόσα που εγώ δεν εχω ιδέα και κουράζομαι προσπαθώντας να ανακαλύψω!!Σε ευχαριστώ για τα ομορφα σχόλια σου !!! Καλό μήνα σου ευχομαι με πολύ αγάπη!!!
    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή