Κυριακή 17 Απριλίου 2016

ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟΥΡΤΕΣ!!!!

Καλημέρα!  Καλημέρα!!

Ανοίγω  πόρτες και παράθυρα για να κεράσω τούρτες, τούρτες γενεθλίων μικρών και μεγάλων .Τρεις Κριοί σε μία οικογένεια !! τι να πω...
Ο ζαχαροπλαστικός μου οίστρος ξεκίνησε από τις 25 Μαρτίου ,άλλοι στην παρέλαση και στις βόλτες κι εγώ ετοίμαζα παντεσπάνια,βουτυρόκρεμες ζαχαρόπαστες κλπ.Η μαγειρική και η ζαχαροπλαστική δεν  είναι  η αγαπημένη μου επιλογή ,άλλα μου αρέσουν ,άλλα με εξιτάρουν ,για το χατίρι όμως των μικρών μας  θα κάνω τα πάντα και με χαρά!!! Εν μέσω αυγών και  βουτύρου χτυπά το τηλέφωνο, η Βιβη  στην άλλη άκρη της τηλ.γραμμής μόλις μαθαίνει  τα σχετικά μου ζητά κι εκείνη μία τούρτα  για τα δικά της γενέθλια.
Για  αρχή λοιπόν έχουμε   4 παντεσπάνια  για την  πρώτη διώροφη τούρτα της Λήδας και  4 μικρά παντεσπάνια για την  τούρτα της Βιβής.

26 Μαρτίου 2016 Το γλυκό ξανθό μωράκι η Λήδα μας, χρόνισε!!






Ιδέες  κλεμμένες από το pinterest αλλά με τις δικές μου ικανότητες και τα φτωχά έως ανύπαρκτα  μέσα  για τον στολισμό!!
Η ΄Αλκηστη   στεναχωριόταν ...
-Γιαγιά ,αφού εγώ είμαι   η μεγάλη  πρέπει να γιορτάσω πρώτη  τα  γενέθλιά μου και έπειτα το  "μωρό'. 
Πως να της εξηγήσουμε ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά με τις ημερομηνίες.... Η λύση δόθηκε με την τούρτα  της Βιβής που την μοιράστηκαν στο σβήσιμο των κεριών.....

Η πάντα "μικρή μου" Βιβή σαρ..........

Ισως αναρωτηθείτε για το γαλάζιο χρώμα (το επιθυμητό χρώμα ήταν το  βαθύ μπλε ,  όμως έπρεπε να αγοράσω έτοιμη ζαχαρόπαστα και δεν το ήξερα) αλλά η εορτάζουσα είναι μέλος ιστιοπλοϊκού ομίλου,  οπότε η  ιδέα ήταν  ταιριαστή με το αγαπημένο της άθλημα!! Την άγκυρα στην σχεδίασα σε χαρτόνι και με λεπτό μαχαιράκι της χαρτοκοπτικής το  έκοψα  περιμετρικά με πολύ προσοχή . 'Εγινε πολύ όμορφη άγκυρα  σε σχέση με τα σκοινιά που ήταν σκέτη αποτυχία!!

7 Απριλιου 2014

Ισα ,ίσα να καθαρίσω την κουζίνα από την άχνη (πολλά κιλά άχνη φίλες μου..πω !πω !ούτε η βουτυρόκρεμα,ούτε η ζαχαρόπαστα  αστειεύονται)ένα τηλεφώνημα  αυτήν την φορά από την δεύτερη κόρη  που μου ζητά μία νέα τούρτα για να γιορτάσει τα γενέθλια της η Αλκηστη στον  παιδικό σταθμό!!Η ώρα ήταν 9 μμ,στήνω   ένα σοκολατένιο γλύκισμα   με πολύχρωμα  στολίδια ζαχαρόπαστας 'Οταν τελείωσα ήταν 3.3ο ξημερώματα... 
Τώρα που βλέπω την φωτό σαν κακοφτιαγμένο φολκλορικό μοτίβο μου κάνει. Τα παιδάκια πάντως την εξαφάνισαν και ήταν ευχαριστημένα γιατί είχε για όλα και με το παραπάνω ζαχαρόπαστα.
Είναι όμως νοστιμότατη γλυκιά αμαρτία και αρέσει σε όλους κάθε φορά που το προσφέρω  χωρίς τα περιττά πολύχρωμα... 

                            9 Απριλίου 2016

Η  Αλκηστούλα ,η Ανοιξη της ζωής μας  μεγάλωσε!!  

Εγινε  4 χρονών!!

Τα γενέθλια  τα γιορτάσαμε σε παιδότοπο ,δεν μας αρέσει, αλλά 40 άτομα είναι πολύ δύσκολα να εξυπηρετηθούν στο σπίτι  και ο καιρός δεν βοηθά  για την αυλή , που είναι ιδανικός χώρος για γιορτές και πανηγύρια.
Ξανά παντεσπάνια ,10  τεμάχια αυτήν φορά . "Τόνοι "άχνης , φρέσκα βούτυρα  ένα σωρό  και αυγάαααα τις ξεπάτωσα τις κότες  μας ,εκείνα τα όρφανα τα θυμάσθε..... 40 αυγά για τα γενέθλια της Αλκηστης  και της Λήδας που τα ξαναγιορτάσαμε  επίσημα αυτήν φορά και ετεροχρονισμένα!



   Από τα αγαπημένα της παραμύθια   με πριγκίπισσες  και νεράιδες  πήρα το θέμα της τούρτας,Προσπάθησα  πάρα πολύ για να πετύχω το μαξιλαράκι με μέτρια αποτελέσματα. Απογοητεύτηκα  το ήθελα τέλειο  φαίνεται ήμουν κουρασμένη και δεν είχα και πολύ χρόνο στην διάθεση μου βλέπετε ... δούλευα
όλη την νύχτα .Επρεπε να ετοιμάσω και της Λήδας που είχε θέμα......
                       τον " ΚΥΚΝΟ"
Ο πιο γνωστός μύθος για τη Λήδα μας διηγείται ότι ο Δίας την είδε στις όχθες του ποταμού Ευρώτα και αισθάνθηκε γι' αυτήν ακατανίκητο πόθο. Γι' αυτό πήγε στην Αφροδίτη και της ζήτησε τη συμβουλή και την προστασία της. Η Αφροδίτη μεταμόρφωσε το Δία σε λαμπρό κύκνο και τον εαυτό της σε αετό και άρχισε να καταδιώκει τον κύκνο στην κοιλάδα του ποταμού. Ο Ζεύς-κύκνος καταδιωκόμενος ζήτησε καταφύγιο στην αγκαλιά της Λήδας, η οποία τον δέχτηκε τρυφερά και τον ζέστανε στους κόλπους της. Όμως, μετά την πάροδο 9 μηνών από αυτό το συμβάν, γέννησε δύο αυγά. Από το κάθε ένα δεν βγήκαν κύκνοι, αλλά δύο ζεύγη διδύμων. Από το ένα ο Πολυδεύκης και η ωραία Ελένη και από το άλλο ο Κάστωρ και η Κλυταιμνήστρα.



Ο κύκνος έγινε από ζαχαρόπαστα και τα 4 φτερά του φορμαρίστηκαν επάνω σε ποτήρια νερού ,ήταν έτοιμα & ξερά μετά από παραμονή 10 ωρών στο ψυγείο και τα χρώματα του  ΄ζωγραφίστηκαν με βρώσιμους μαρκαδόρους.
Ετοίμασα και άλλη μία  τούρτα  μόνον  λίγα στολίδια  για να κεραστούν όλοι οι καλεσμένοι μας.


Οι μικρές χάρηκαν ,απόλαυσαν το παιχνίδι ,την μουσική και τα γλυκά!!
Οσο για μένα  πνιγμένη από όμορφα συναισθήματα , πλημμυρισμένη από αγάπη ,  ικανοποιημένη   από την ευτυχία των παιδιών μου και των εγγονών μου,συνεχίζω  ακάθεκτη τις ανελέητες  δουλειές της αυλής μας  που μας έχει πνίξει η χλωροφύλλη της......

Ο απολογισμός ...

18 παντεσπάνια  ,  "τόνους άχνης ", όσο για τα αυγά μόλις με βλέπουν οι κότες κρύβονται, φρέσκα βούτυρα  πάρα πολλά   και τέλος πολλές εργατοώρες  με μοναδική αμοιβή  την ευγνωμοσύνη της Αλκηστης που την ένοιωθα  κάθε φορά που  με αγκάλιαζε  και μου έλεγε "Ευχαριστώ πολύ πολύ γιαγιά" δεν ξέρει  όμως πως εγώ ευχαριστώ  και τα δύο για την ΑΝΟΙΞΗ που μου χαρίζουν.
Να 'ναι  γερά καλότυχα και να χαρίζουν την ευτυχία στους γονείς τους!

29 σχόλια:

  1. Very beautiful cake!!! :-))
    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. XΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ, ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΑΡΑ!!!!!
    ΑΧ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ!!!!ΡΟΖ ΓΙΑΓΙΑ!!'τωρα και μπλε αγκυρες!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΑΓΆΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΆ!!!!
    και οι εγγονούλες σου να είναι καλοφωτισμένες και καλότυχες στη ζωή τους!
    Μας έδωσες χρώμα αγάπης με γεύση άχνης!!!!
    ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΆ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά σε όλες!!! Να τις χαίρεστε, να τις καμαρώνετε, να ανθίζουν πάντα σαν ανοπιξιάτικα λουλούδια!!
    Καλά για τις τούρτες τι να πω; Έχω μείνει με τα μάτια ορθάνοιχτα. Μια φορα έκανα με ζαχαρόπαστα δυο απλές και το λογάριαζα για κατορθωμα... Ειναι όλες απίστευτες και με πολλήηηη δουλειά!!
    Δεν υπάρχει τίποτα που να μην το κάνουν τέλεια τα χέρια σου!!!
    Φιλιά πολλά σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρωτα οι ευχές ..πολλλες ευχες.. για χρονια πολλλα και ετόχρονα απο την πιο μικρή μεχρι την πιο μεγαλη.. για όλες τις αγαπες σου.. φιλενάδα... και μετά ; τι να πω βρε κορίτσι μου .. δεν υπαρχεις .. εχεις ξεπερασει στην λεπτομερεια στην δουλεια και στην λεπτομέρεια τους καλύτερους ζαζαροπλαστε.. και δεν δέχομαι αντίρηση.. ακούς;.. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΌΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕς ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ..απίστευτη δουλειά Εφη μου.. μήπως να το σκεφτεις τι θα κανεις οταν μεγαλωσουν τα κορίτσια σου;.. λεω εγώ τώρα..χι..χι.. να τα χαιρεσαι όλα τα παιδια και τα εγγονακια σου..να περνας ομορφα οτι και να κανεις... πολλλα πολλα φιλακια σε όλες σας..!!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ..και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.. παντού φιλη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόση γλύκα να αντέξουμε πια?! Μας αποτελείωσες!!!!
    (Πείνασα κιόλας! χιχι!)
    Ένα μεγάλο και από καρδιάς ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΆ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΑ!!!
    Πάντα να αντηχούν γέλια στις ζωές (όλων σας!)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια τους πολλά !!!!! Να ζήσουν σαν τα ψηλά βουνά κι εσείς να τα χαίρεστε !!!!!!
    Η καλύτερη αμοιβή είναι βέβαια αυτή η αγκαλιά και τα γλυκά τους λόγια. Να είσαι πάντα καλά και να τους φτιάχνεις τόσο ωραία πράγματα !!!! Γεια στα χέρια σου !!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα και καλή εβδομάδα γλυκιά μου
    με πολλές ευχάριστες στιγμές να είναι.
    χρονια της πολλα και ευτυχισμενα
    να τη χαιρεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια τους πολλά, να είναι γερά, καλότυχα και ευτυχισμένα! Κι εσείς να τα χαίρεστε και να τα καμαρώνετε!
    Είσαι απίστευτη, οι τούρτες σου ήταν έργα τέχνης! Μπράβο στα χρυσά σου τα χεράκια.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας ζήσουν οι νεράιδες σας, χιλιόχρονες κι' ευτυχισμένες και να σου χαρίσουν πολλές πολλές "Άνοιξες" ακόμα κι' ας κολυμπάς στις άχνες και στα βούτυρα!
    Χρυσοχέρα φιλενάδα, "έγραψες" με τις υπέροχες τούρτες σου. Έργα τέχνης και μ' αρέσει που τους βρίσκεις κι' ένα σωρό ψεγάδια!!! Σκέψου και να σου άρεσε η ζαχαροπλαστική!!!!
    Τι κρίμα που τα δικά μου γενέθλια πέρασαν, θα χρειαζόσουν άλλα τόσα αυγά..... χα χα...
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να σας ζήσουν οι μικρές κουκλίτσες σου...όσο και να κουράστηκες νομίζω ότι όλη η κούραση εξαφανίστηκε όταν είδες αυτόν τον ενθουσιασμό στα μάτια τους....
    και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εφη μου να σου ζήσουν ο ικουκλίτσες σου να είναι ευτυχισμένες και χαρούμενες!!!
    Εχω μείνει άναυδη με τις ικανοτητές σου ως ζαχαροπλάστης !!!Θαυμάσιες οι τούρτες σου ,ειδικά αυτός ο κύκνος , τέλειος!!! Να είσαι καλά και του χρόνου και πάντα η ζωή σου να είναι γεμάτη γλυκιες και ευτυχισμένες στιγμές!!!πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ax!!! Να χαρώ εγώ γιαγιά μέσα στους κριούς!!! Και ή μία μάλιστα έχει και κάτι κοινό με εμένα!!! Να ξέρεις Εφάκι μου,πώς ζεις ανάμεσα στα πιο όμορφα, ντόμπρα αλλά και πολύ πολύ ευαίσθητα πλασματάκια( δεν το δείχνουμε αλλά είμαστε πολύ ευαίσθητα παιδιά )!!! Να σας ζήσουν όλα τα πανέμορφα ανοιξιάτικα αστέρια σας, να είναι γεμάτα υγεία, ευτυχία αλλά και να συναντήσουν στην ζωή τους πολλές επιτυχίες!!! Όσο για εσένα τι να πω; Καλά όλα τα άλλα... και στη ζαχαροπλαστική πρώτη; Δεν υπάρχεις!!!!Τι τούρτες είναι αυτές; Είσαι Θεά, πάει και τελείωσε!!! Να είσαι γερή Εφάκι μου, να φτιάχνεις τα πάντα για τα μωρά σας και φυσικά να τρελαίνεις εμάς με τις αναρτήσεις σου!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σας ζήσουν οι κούκλες σας .Έφη,πολύχρονες και τυχερές στη ζωή τους!!!!!Μας λίγωσες με τις τούρτες(είμαστε και γλυκατζούδες βλέπεις),τέλειες, μάθαμε ένα ακόμη ταλέντο σου!!!!Χαρά στο κουράγιο σου ακούραστη γιαγιά!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευτυχισμένα και καλότυχα τα κοριτσάκια!!! Τι είναι αυτά πάλι που έκανες; Φαντάζομαι αν ήταν η ζαχαροπλαστική η αγαπημένη σου επιλογή τι θα έκανες. Ούτε επώνυμα ζαχαροπλαστεία δεν κάνουν παρόμοιες τούρτες. Καταπληκτικές όλες! Πόσο τυχεροί είναι όλοι στην οικογένειά σου!! Να είσαι γερή πάντα ορεξάτη να φτιάχνεις όλα αυτά τα ωραία. Μπράβο Έφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Έφη να χαίρεσαι τις κριαρίνες σου.Να είναι γερές,καλότυχες και ευτυχισμένες.ΟΙ τούρτες καταπληκτικές.Είσαι μοναδική σε ότι κάνεις,χίλια μπράβο!! Γιαγιά Νίκη

      Διαγραφή
  16. Υποκλίνομαι!!!!!!!!!!!Να σου ζήσουν οι μικρές να είναι καλότυχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στις κούκλες σου , να τις χαίρεσαι!
    Εγώ ζαλίστηκα και μόνο που διάβασα όσα έκανες!!!
    Μπράβο γιαγιά!
    Και του χρόνου!
    Καλή μεγαλοβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έφη μου χρόνια πολλά και ευτυχισμένα στις εγγονούλες σου, να τις χαίρεσαι. Θαυμάζω κάθε φορά τις δημιουργίες σου που είναι περίτεχνες, τέλειες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια και με πολλή αγάπη φτιαγμένες.Τις τούρτες σου θα τις ζήλευε και ο καλύτερος ζαχαροπλάστης!
    Σου εύχομαι καλή Ανάσταση και καλά να περάσεις με την οικογένειά σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρώτα να χαίρεσαι τους μικρούς θησαυρούς σου, μετά..άνοιξε βρε πουλάκι μου ένα ζαχαροπλαστείο με τέτοιες τούρτες! Είσαι ένα χρυσοχέρικο κορίτσι και..μας λείπεις από τη πόλη μας που σπάνια μας επισκέπτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΝ εσυ φωνάζει ς ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΤΟΥΡΤΑ, τιπρέπει να πούμε εμείς;;;Που και ζηλεύουμε και νηστεύουμε (που λέει ο λόγος)
    Πάντως για άλλη μια φορά η ανάρτησή σου είναι κόλαφος! Κόλαφος, κόλαφος για την δική μου (να μην πω "μας" και πάρω στο λαιμό μου κόσμο) ασχετοσύνη.Κάθε σου δημιουργία προσεγμένη μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια ακόμα κι αν πρόκειται για κάτι "πρόχειρο" κατά τη γνώμη σου.
    Στο ξαναλέω αν είναι έξυπνες οι μικρές,που είναι,θα πρέπει να σε ξεζουμίσουν στις απαιτήσεις.Ποιά άλλη ιδανικώτερη καλή νεράιδα θα βρουν να πραγματοποιεί καλλίτερα τις επιθυμίες τους;;;;
    ΝΑ ΤΙΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ & ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΓΙΑΓΙΑ!!!
    Φιλιά πολλά για ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Ανάσταση Ροζ γιαγιά μας!!!Με τα υπέροχα κριαράκια σου!!!Να περάσετε τέλεια!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πέρασα να σου ευχηθώ καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα και μόλις συνειδητοποιώ ότι δεν είχα ξαναπεράσει να σου αφήσω σχόλιο σ'αυτή την γλυκειά ανάρτηση!!! Μα τί γλύκα είναι αυτή???!!!!
    Μου θύμισες την μανούλα μου που έφτιαχνε τις τούρτες για όλο το σόϊ! Οι δικές σου είναι τέλειες, 'Εφη μου! Τόσο καλοδουλεμένες, πραγματικά υπέροχες!!! Να χαίρεσαι την κούκλες σου και να είναι η ζωή τους μια γλύκα!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύχρονες,καλότυχες, καλοφωτισμένες και γεμάτες με υγεία και αγάπη στη ζωή τους!!!
    Δεν υπάρχουν λόγια για τις τούρτες πιστεύω ότι θα τις ζήλευε ο καλύτερος ζαχαροπλάστης!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πως έχασα εγώ αυτήν την πεντάγλυκη ανάρτηση !!! Πολλές ευχές αφήνω σε όλα σου τα κορίτσια υπέροχη μαμά και γιαγιά !! Ετσι τυλιγμένα στη γλύκα να είναι οι ζωές των κοριτσιών σου Εφη μου !!! Τη Βιβή σου την είδα στη Θεσσαλονίκη !!Ομορφη και ευγενική !!!
    Να περάσετε καλό και Ομορφο Πάσχα !!! Πολλά πολλά φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά για τα καμάρια σας Έφη μου.
    Να τις χαίρεσαι και να τις καμαρώσεις όπως αυτές επιθυμούν.
    Για τις τούρτες τί να πω; Έσκασα από τη ζήλεια μου.
    Φαντάσου να σου άρεσε τί θα έκανες.
    Τον Ιούλιο που έχουμε μαζί γενέθλια, το θυμάμαι βλέπεις, θα κάνεις και για μας και θα σβήσουμε τα κεράκια διαδικτυακά.
    Καλή Ανάσταση και πάλι. Φιλάκια σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά σε όλες!!! Να τις χαίρεστε!!!!Για τις τούρτες τί να πω, δεν έχω λόγια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χιλιόχρονες, γερές και καλότυχες οι κουκλίτσες σας και η Βιβή, να τις χαίρεστε Εφούλα μου!
    Για τις τούρτες τι να σχολιάσω; Μ' αρέσει που τους βρίσκεις και ατέλειες...χα χα χα!

    Φιλιά πολλά σούπερ γιαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή