Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

ΡΟΖ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Καλημέρα  καλημέρα....

Ειλικρινά,είμαι τόσο ,μα τόσο ,απελπισμένη  , λυπημένη  αλλά και πολύ θυμωμένη με όλα όσα μας συμβαίνουν!!! Ο τόσο ετών παραπλανητικός πλουτισμός με δανεικά, μας οδήγησε στην ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ   που  μας κυβερνά  με όλο της το μεγαλείο  . ΄Ολοι,  εναντίον όλων ,η αγριότητα στο μεγαλείο της,  τίποτα όμορφο δεν μας συμβαίνει . Αφού, τα ίδια της τα  παιδιά, φάγανε την Ελλάδα στα άγρια  φαγοπότια τους ...και δίχως ντροπή άγονται και φέρονται στα κανάλια σαν σωτήρες  με νέες '"ιδέες"   με αποτέλεσμα να την αποδυναμώσουν ,  βρήκαν την ευκαιρία οι εταίροι της Ευρώπης να την αποτελειώσουν . Αισθάνομαι ταπεινωμένη ,ντροπιασμένη και χίλια μύρια άλλα άσχημα συναισθήματα.Η ΕΛΠΙΔΑ εξαφανίζεται και πολλά αντίθετα συναισθήματα την διαδέχονται...........
       Θυμάμαι με πόσο ενθουσιασμό και χαρά δούλευα στο "υπόγειο-εργαστήριο",  χαμογελούσα ευχαριστημένη  με τα αποτελέσματα της  δουλειάς μου και  γεμάτη ενθουσιασμό   τα ανέβαζα στο blog μου  Τους τελευταίους μήνες δουλεύω με αδιαφορία, δίχως εκείνο το κλικ που γλύκαινε  την  ψυχή μου.....Προσπαθώ πολύ να τα  προσπερνώ και αφοσιώνομαι στις  μικρούλες μας που ξέρουν καλά να μας χαρίζουν χαμόγελα και αγκαλίτσες...
                                ΚΟΝΤΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΑΥΡΙΛΑ        
                                Αντιτάσσω το ΡΟΖ  της  χαράς και.............         
Ξεκινώ με  μία καλημέρα ,παραπεταμένη για περισσότερο από 5 χρόνια ,αλλά και αδιάφορη σαν αντικείμενο για ντεκουπάζ!! 'Ομως  στο δωμάτιο της μικρής χρειαζόταν μία κρεμαστρούλα  και έτσι άδειασε με χαρά το φουλαρισμένο συρτάρι ...

 και κοντινά πλάνα για τα 3D φιογκάκια,  βολανάκια ,πουλάκια ,μπαλονάκια και όλα τα εις ακια....το τριαντάφυλλο και το μπαουλάκι  τα ζωγράφισα εγώ.

Στην συνέχεια....  σε ένα  χαρτί σχεδίασα το συμπαθητικό ζωάκι που το είχα απωθημένο  να το κάνω, ακόμη όταν  τα παιδάκια μου ήταν μωρά και δεν  είχα τον απαιτούμενο χρόνο και τα  μηχανήματα,το μετέφερα σε ένα  μακρύ  κομμάτι  MDF το έκοψα προσεκτικά με την σέγα
....το σκάλισα με το χέρι και  με το κατάλληλο μηχάνημα....
αφού το  έτριψα με διάφορα γυαλόχαρτα   και το αποτέλεσμα  με ικανοποίησε,
έκοψα από ξύλο balsa   τα πουλάκια που  συμπληρώνουν την παράσταση...
Λοιπόν ,αυτή η όμορφη ροζ  χαμογελαστή φατσούλα....

τραβάει το βλέμμα μικρών και μεγάλων...φωτογραφίζεται στα πατώματα,

στους τοίχους και ολοκληρώνεται σαν εικόνα με τα τρία πουλάκια.. στην πλάτη της....

το ντεκουπάζ ,η οργάντζα, και το ζικ-ζακ από κοντά...
 η όμορφη  παρέα σε διάφορες πόζες
Το Αλκιστάκι ήθελε την καμηλοπάρδαλη στο δικό της δωμάτιο ,απογοητεύτηκε κάπως αλλά  έχει  αρχίσει να κατανοεί  κάπως, πως και η Λήδα έχει τα ίδια δικαιώματα...
Το θέμα στο δωμάτιο της Λήδας είναι το  πουλάκι με κορώνα!!
 Κορνίζα επεξεργασμένη από μένα   με ακρυλικά και λευκή πατίνα.Το πουλάκι είναι από πηλό με μεταλλικά στοιχεία...

 Το πάνινο  ροζ πουά με καρδουλένια φτερά  πουλάκι κούρνιασε σ'αυτήν την   παλιακή κορνίζα. Ηταν τυχερή η ξύλινη κορνίζα με  τα γύψινα στοιχεία  που δεν την πέταξα, ήταν "προίκα" του συζύγου  από το γραφείο του και καθόλου του γούστου μου.Δυστυχώς  ξέχασα να  φωτογραφήσω  το πριν ...
Επεξεργασία με ακρυλικά ,λευκή και burnt siena πατίνα....
                                   
Από ένα πλαστικό ρολόι του ΙΚΕΑ,  πολύ φθηνό , αφαίρεσα το πλαίσιο (το υπόλοιπο το είχα χρησιμοποιήσει  για να κατασκευάσω  το χριστουγεννιάτικο
http://creationspalette.blogspot.gr/2013/11/blog-post.html)ρολόι.'Εκοψα  την μπομπονιέρα κλουβί  στην μέση, την έβαψα ,ζωγράφισα σε χοντρό χαρτόνι τα δύο πουλάκια  και αφού τοποθέτησα το ροζ  πουλάκι μέσα στο κλουβί, το στερέωσα επάνω στην  στρόγγυλη ξύλινη βάση. Για καλύτερη εμφάνιση,   έχω κολλήσει λευκή τρέσα στο σημείο όπου ενώνεται το ξύλο με  το    πλαστικό πλαίσιο,με πολύ  όμορφο αποτέλεσμα!


Οι άπειρες vintage εικόνες που κυκλοφορούν μου έδωσαν την ιδέα τη τρισδιάστατης κατασκευής. "Το ερωτευμένο πριγκιπόπουλο "


'Ολα μαζί  στον ένα τοίχο του λιλιπούτειου  δωματίου της Λήδας............

Υπάρχει και συνέχεια  για τον  απέναντι  τοίχο .... χα χα χα!!
Για το λευκό φωτιστικό χρειάστηκα ένα καπέλο,cardboard και ντεκουπάζ  με  φωτοσκίαση...

Η παλιά βάση δεν γλύτωσε από τα χέρια μου  και  μάλιστα ανακούφισα το ντουλάπι  από την υπερφόρτωση.Το καλώδιο ,το ντουί  και ο διακόπτης  με έκαναν να παίξω τον ηλεκτρολόγο με επιτυχία...
Ενα ξύλινο κουτί   από κρασιά,  ασταρώθηκε,  βάφτηκε και το καπάκι του αφού ζωγραφίστηκε   με απλό δαντελωτό τελείωμα ,  έκανα ντεκουπάζ με την απαραίτητη  φωτοσκίαση....... Φιλόξενη  και χρήσιμη κατοικία για  τα καλλυντικά της μικρούλας....

Το κάτω μέρος   βαμμένο  ροζ με άσπρα πουά ..πρόσθεσα  ένα ξύλινο χερουλάκι για να είναι πιο εύχρηστο!!
Ολα μαζί στον απέναντι τοίχο ....

                               Αυτά τα λίγα......
Ελπίζω να μην σας κούρασα με την μακροσκελή  ως συνήθως ανάρτηση μου , οι εικόνες της οποίας ήταν έτοιμες από τον Οκτώβριο '15 .Φρέσκες -φρέσκες δηλαδή......                      
Φιλάκια σε όλη την γειτονιά!!!!

32 σχόλια:

  1. Εφη μου όλοι θυμωμένοι , απογοητευμένοι και ανέλπιδες νιώθουμε με όσα τρομερά συμβαίνουν γύρω μας !! Ομως με κάθε τρόπο να σταθούμε όρθιες και έχουμε τον τρόπο εμείς οι γυναίκες !!!
    Αυτές οι τρυφερές ψυχούλες πρέπει να φροντίζονται με την αγάπη της καρδιάς μας!!!
    Τα έργα σου έχουν πάντα φινέτσα , λεπτομέρεια , ομορφιά που οτιδήποτε άλλο ωχριά μπροστά στην μοναδικότητά τους !! Να είσαι καλά καλή μου με αγάπη και φιλιά σε καληνυχτίζω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προσπερνω τη μαυρίλα ,μόνο να βοηθαμε και να μην αδιαφορουμε μπορουμε...

    Σε παρακαλώ πολυ ,θα σε μαλώσω!Βάλτα όλα ΜΑ Ολα στο δωματιο της Αλκηστης τωρα!Τι να καταλάβει παιδί μου το μωρό! Ενω η Αλκηστη ειναι ολοκληρη κοπέλα!Μεχρι να μεγαλωσει η Λυδία θα της τα επιστρεψουμε γιαγια Εφη!
    Εγω αν ημουν Αλκηστη δεν θα άντεχα! Μα τωρα ειμαι ετοιμη να ξεκινησω να ερθω να τα πάρω για εμενα ,δεν θα τα θελει το παιδί; Μας εχεις τρελάνει όλους με αυτα που φτιαχνεις ,έχεις και απαιτησεις!
    Θα κανω κινημα υπερ της Αλκηστης!Ό,τι φτιαχνεις τα θελουμε όλα εμεις! χαχαχαχα
    Τι μου'κανες με τα ροζουλί σου πρωινιατικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από την ταραχή μου άλλαξα και το όνομα στην μικρή χαχαχαχα
      συγνώμη Λήδα!

      Διαγραφή
  3. οκ οκ οκ σου βγάζω το καπέλο!!!!!!!!!!!!!! Τι να πρωτοθαυμάσω;;;;;;;; Όλα είναι υπέροχα!!!!! Τώρα για την εισαγωγή δεν έχω να πω τίποτα....... Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλοι αισθανόμαστε όπως εσύ.... η αγανάκτηση, η πίκρα, ο θυμός είναι τα συστατικά που μας έχουν κυριεύσει, αλλά την ελπίδα μας δεν την χάνουμε.... όταν μάλιστα έρχονται τόσο όμορφες ΡΟΖ δημιουργίες οι καρδιές ζεσταίνονται!!!! Τι να πω για τα πάντα άψογα έργα σου... πιο να πρωτοθαυμάσω, όλα μοναδικά... και πλημμυρισμένα από αγάπη!!!! Πολλά φιλιά γλυκιά μου ΡΟΖ γιαγιά σε σένα και στις μικρές σου πριγκίπισσες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Εφη μου!!Νά χαίρεστε τήν Λυδία καί νά την καμαρώσετε όπως ποθείτε!!
    Τί σχολιάσω γιά τίς υπέροχες καί καλοφτιάγμενες δημιουργίες σου,φίλη μου!!
    Τέλεια όλες!!!!Μπράβο στην χρυσοχέρα ρόζ γιαγία!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκιά μου Έφη η κάθε σου ανάρτηση είναι μια όαση για μένα. Χαζεύω εδώ και ώρα όλα αυτά που έχεις φτιάξει για την μικρή Λήδα και δεν μου κάνει καρδιά να φύγω από το blog σου. Είσαι η πιο γλυκιά γιαγιά!
    Υ.Γ το παραμυθάκι που διάβασες στο blog μου το είχα αφιερώσει στην κόρη σου και σε σένα όταν το πρωτοανάρτησα, καλά το θυμάσαι και στο αφιερώνω και τώρα.
    Φιλάκια πολλά και να χαίρεσαι τις εγγονούλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά, για την εισαγωγή σου, τί να γράψω? Οι σκέψεις σου και τα συναισθήματά σου, είναι αυτά που νιώθουμε όλοι μας... Δυστυχώς...
    Ας μείνω στις ομορφιές που έφτιαξες και μας έκανες για μια ακόμη φορά να χαζεύουμε!
    Δεν πα' να 'ναι από τον Οκτώβρη οι φωτογραφίες? Γιατί? Λήγει η ομορφιά?
    ;-)
    Μπράβο και ξανά μπράβο, γλυκιά ροζ γιαγιά!
    Δεν ξέρω τί να πρωτοθαυμάσω και τί να πρωτοσχολιάσω!
    Είσαι άξια, κορίτσι μου!
    Να είσαι γερή και δημιουργική πάντα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε εσένα και άλλα τόσα στις κουκλίτσες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολες φιλη μου αισθανομαστε έτσι ακριβως με τα ιδια συναισθήματα .. ειμαστε θυμωμενες..απογοητευμενες αλλα ευτυχώς που αυτόν τον θυμο Εφη μου τον μετατρέπεις σε δημιουργία με ρος παραμυθενιες ομορφιες.. τι να πρωτοθαυμασω και εγω δεν ξερω .. έχω χαζέψει με την τελειότητα των πραγματων που έχεις φτιαξει.. καλέ φιλεναδα εσύ δεν έχεις να ζηλεψεις κανενα μαραγκό .. κανενα ηλεκρολογο...τι να πω ....μονο να εκφρασω τον απέραντο θαυμασμό μου για τα χερακια σου..ενα μεγαλο μπραβο για όλα .. ποσο τυχερες είναι οι πριγκήπισσες σας..!!!να είσαι καλα και να περνας ακομα καλυτερα με ομορφες δημιουργίες οπως εσύ μονο ξέρεις να κανεις..!!!μπορεί να αργείς να φανεις αλλα μας αποζημιώνεις παντα ...πολλα φιλια στα κορίτσια σου και σε σενα ξεχωριστα...φιλακιαααααα!!...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εκει που με είχες φτιάξει και είχα και γω φουντώσει με αυτά που εγραφες για όλα αυτά που μας συμβαίνουν ήρθαν οι δημιουργίες σου να γαληνέψουν το τοπίο!!!! Υπέροχες δημιουργίες!!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλοι έτσι νιώθουμε Εφη μου θυμωμένοι και οργισμένοι μα δεν πρέπει να χάνουμε την ελπίδα μας.Κάθε σου ανάρτηση περιέχει μοναδικές δημιουργίες,σε θαυμάζω ,μέχρι και τον ηλεκτρολόγο έκανες,για να γίνουν όλα τέλεια για τα κοριτσάκια σου. Εύχομαι να χαρούν τα παραμυθένια δωματιά τους και εσύ να είσαι καλά να τις καμαρώνεις.Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε καταλαβαίνω πώς νιώθεις, όλοι έτσι νιώθουμε. Πρέπει όμως να βρεις το κουράγιο σου και πάλι, μην αφήνεις όλη αυτή την αρνητικότητα να σε κυριεύσει και να σε λυγίσει.
    Όσον αφορά τη δημιουργία, δεν είναι αδιαφορία - για μας που ασχολούμαστε, είναι μια μορφή ξεσπάσματος! Κάτι που καταπιανόμαστε, μας χαροποιεί, μας βοηθάει να ξεχνιόμαστε και να αντέχουμε. (Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ).
    Οι δημιουργίες σου είναι όλες εξαιρετικές, άψογες και γλυκύτατες! Έχεις κάνεις επαγγελματική δουλειά, τις θαύμασα μία προς μία!
    Να τις χαρούν οι μικρούλες σας!
    Φιλιά πολλά, Έφη μου, και ψηλά το κεφάλι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα αυτά τα συναισθήματα που αναφέρεις τάχω μέσα μου και με πνίγουν! Όσο και να καλαμπουρίζω, όσο και να προσπαθώ, η μαυρίλα δεν φεύγει. Αυτό όμως που με τρελαίνει και δεν μπορώ να ανεχθώ είναι η ταπείνωση που νιώθω για την κατάντια ετούτου του υπερήφανου λαού. Δεν θα γράψω άλλα, θα τα κάνω όλα αυτά στην άκρη και θα επικεντρώσω το βλέμμα μου στις υπέροχες ροζ δημιουργίες σου. Τι να πω τώρα εδώ!!!
    Όταν, παιδί μου, πιάνει το χέρι σου και την καλαισθησία την έχεις μέσα σου, τι αποτέλεσμα περιμένεις;
    ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ σαν ετούτα. Ένα ροζ, παραμυθένιο συννεφάκι το δωμάτιο της νεραϊδούλας σου!
    Γεια στα χεράκια σου, καλόγουστη και επιδέξια γιαγιούλα....
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι καταπληκτικές σου δημιουργίες στις αποχρώσεις της τρυφερότητας είναι βάλσαμο στη μαυρισμένη μας καρδιά Εφούλα μου. Παίρνουν την απογοήτευση και τη συνεχή στεναχώρια για όλα τα φοβερά που συμβαίνουν μακριά και μας ταξιδεύουν σ΄ένα κόσμο παραμυθένιο.
    Ο θαυμασμός και η αγάπη μου δεδομένη!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όταν κλείνει η τηλεόραση, γίνομαι άλλος άνθρωπος Εφη μου.
    Δε θέλω να ξέρω τίποτα, αφού μας τρομοκρατουν για να μας ρίξουν το ηθικό μας.
    Όχι λοιπο,ψηφίζουμε ΡΟΖ .
    Μας λείπουν οι αναρτησεις σου, μη χανεσαι, αν και μας αποζημιώνεις με την πληθώρα των δημιουργιων σου.
    Έχω μια λάμπα για φτιάξιμο, την αναλαμβάνεις;.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  15. Δεν είναι ότι τα κάνεις όλα με επιδεξιότητα, πράγμα που θαυμάζω απεριόριστα, είναι που ό,τι κάνεις
    χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο γούστο !!!!!
    Στέλνω την αγάπη μου στη γιαγιά - ζωγράφο - ηλεκτρολόγο - λουστραδόρο - μαραγκό - ράφτρα - διακοσμήτρια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι καλλιτεχνική φύση είσαι εσύ βρε πουλάκι μου! Μένω με ανοιχτό το στόμα με τις δημιουργίες σου.κλείσε τη πόρτα στη μαυρίλα, στον αγύριστο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η δημιουργία είναι ένας τρόπος για να φεύγει η μαυρίλα από την ψυχή μας έστω και για λίγο ,ιδιαίτερα όταν έχουμε να δημιουργήσουμε για τα μικρούλια μας!Έγραψες ,Έφη,για μια ακόμη φορά!!!!Τα λατρέψαμε όλα,κρίμα που τα κορίτσια μας μεγάλωσαν αλλά πού θα πάει θα έρθουν και σε μας τα εγγονάκια!Οι κορνίζες σου φοβερές ,η δε καμηλοπάρδαλη τέλεια( το αγαπημένο μας ζωάκι)!!!!!Για τη δουλειά τους βέβαια τι να πούμε ΑΨΟΓΗ!!!
    φιλιά πολλά πολλά!(γυρνάμε στην ανάρτηση για να τα ξαναθαυμάσουμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η δημιουργία είναι ένας τρόπος για να φεύγει η μαυρίλα από την ψυχή μας έστω και για λίγο ,ιδιαίτερα όταν έχουμε να δημιουργήσουμε για τα μικρούλια μας!Έγραψες ,Έφη,για μια ακόμη φορά!!!!Τα λατρέψαμε όλα,κρίμα που τα κορίτσια μας μεγάλωσαν αλλά πού θα πάει θα έρθουν και σε μας τα εγγονάκια!Οι κορνίζες σου φοβερές ,η δε καμηλοπάρδαλη τέλεια( το αγαπημένο μας ζωάκι)!!!!!Για τη δουλειά τους βέβαια τι να πούμε ΑΨΟΓΗ!!!
    φιλιά πολλά πολλά!(γυρνάμε στην ανάρτηση για να τα ξαναθαυμάσουμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν σε πιστεύω!!!! Τα θέλω όλα!!!Για μένα!!!! Χα χα χα!!! Τρελάθηκα!!!Τα δωμίατιο των ονείρων κάθε μικρού κοριτσιού!!!Πόσο τυχερά είναι τα μικρά σας αγγελούδια; Είσαι υπέροχη γιαγιά Εφάκι μου, σε λατρεύουν οι μικρές κι εμείς σε θαυμάζουμε και σε ακολουθούμε πιστά!!!Συγχαρητήρια, δεν έχω λόγια!!! Φιλιά και καλή συνέχεια στην ροζ τακτική σου ενάντια στη μαυρίλα των ημερών μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έφη μου ,είσαι απίθανη!!!!!!!Τι έφτιαξες πάλι!!!!!!!ΕΧΩ ΜΕΊΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΌΜΑ ΑΝΟΙΧΤΌ....Τι να σου πω,δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!!!!!!!Πολλά φιλιά στην όμορφη οικογένεια σας!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ολοι κάπως έτσι νιώθουμε και δεν έχουμε διάθεση για τίποτα... Ας προσπαθούμε όμως να κάνουμε τον κόσμο μας λίγο πιο όμορφο! Όλα όσα έφτιαξες είναι υπέροχα! Ευχομαι τα αγγελούδια σας να τα χαρούν και να γεμίσουν τις ψυχούλες τους ομορφια, τρυφερότητα κι αγάπη, θα τους χρειαστούν μέσα σ' αυτό το γκρίζο κόσμο...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν ξέρω τι να πω....τι να πρωτοθαυμάσω!!! Είναι όλα τόσο τέλεια...Μπράβο Έφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάθε φορά σου γράφω πως περιμένω με λαχτάρα την επόμενη ανάρτηση. Τώρα σου λέω τέρμα οι αναρτήσεις. Πας να μας τρελάνεις; Ολα τέλεια σαν να μην τα ακούμπησε χέρι. Είσαι μοναδική. Μπράβο!! μπράβο!! μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΗ ΜΑΥΡΙΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΥΜΩΝΟΥΝ.
    ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΤΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ, ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΤΑΣΗ ΨΥΧΗΣ.
    ΦΙΛΗΣΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ, ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΜΕΘΑΥΡΙΟ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εγω Έφη μου θα μείνω στα ροζ σε αυτά τα υπέροχα και παραμυθένια ροζ που που πάω και έρχομαι και δεν τα χορταίνω. Είσαι απίθανη τα χεράκια σου κάνουν αγγέλους. Περιμένω να δω και τη βασίλισσα Άλκηστη. Πολλά φιλιά χάρηκα παρα πολύ που σε άκουσα, καλη εβδομάδα και καλο μήνα να έχεις με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κάθε φορά μένω με το στόμα ανοιχτό...τη έφτιαξες πάλι Εφη μου ...
    υπέροχα ,φανταστικα όλες η δημιουργιες ....μπράβο σου ...
    καλο μηνα να εχεις ...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γειά στα χεράκια σου γλυκιά γιαγιά είναι όλα παραμυθένια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  28. O seu trabalho é tão criativo, lindo e delicado que faz qualquer tristeza desaparecer.
    Você é muito talentosa mesmo!!!!
    A composição da girafa com os pássaros é super, super, super linda!!!!
    Bom domingo!
    Boa semana com tudo de bom!


    ✿゚⎠
    ╰✿‿⎠

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παρ'όλο που είχα δεί την ανάρτηση μόλις την επανέφερες αλλά ήταν πολύ αργά για σχολιασμό, τα μάτια μου έκλειναν από την νύστα, χαχαχα!! Μιά το ένα, μιά το άλλο, δεν κατάφερα όλο αυτόν τον καιρό να ξαναπεράσω. Με το ζόρι πηγαίνω σε 2-3 blogs την ημέρα, και να που ήρθε και η σειρά σου, 'Εφη μου!!! Όλα τα κομμάτια που έφτιαξες για την μπεμπούλα σας, είναι πραγματικά αριστουργήματα!! 'Αψογα δουλεμένα, όπως άλλωστε η κάθε σου δημιουργία, και όπως σου γράφει κάποια φίλη πιό πάνω 'σαν να μην τα έχουν πιάσει χέρια'!!!!
    Τώρα, άρχισε να φτιάχνεις πάλι κάτι για την Αλκιστούλα...να μην ζηλεύει το πουλάκι μου!!!
    Γειά στα χεράκια σου, μαστόρισα γιαγιά!!!
    Φιλάκια πολλά, καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφο το βιντεάκι, ανέδειξε την παραμυθένια βάπτιση της Λήδας σας!
    Όλα ήταν καταπληκτικά, προσεγμένα ως την τελευταία λεπτομέρεια!
    Πολύ ωραίες και οι εικόνες της εκκλησίας και χρήσιμες οι πληροφορίες Εφούλα μου!
    Αναμένουμε κι άλλα ντοκουμέντα ροζ γιαγιά!

    ผลบอล

    ΑπάντησηΔιαγραφή