Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Ετσι.... για να τελειώνω με την Βάπτιση!!

Καλημέρα!!!  Καλημέρα!!!      (ενεργοποιείστε τον ήχο,δεν ενοχλεί ,χαχαχα)

     Είναι  η πιο σύντομη ανάρτηση  που έχω κάνει .... και επειδή δεν κατάφερα να  βάλω το Βιντεάκι στο κύριο μενού  λόγω αναλφαβητισμού μου  το πρόσθεσα σαν gadget .. Αν κάποια από τα σαϊνια της  γειτονιάς  μπορεί να με βοηθήσει θα το δεχόμουν  με μεγάλη ευχαρίστηση!!!
Για την υποδοχή των καλεσμένων  φρόντισε  η Νάνσυ Μποζατζίδου "4weddings "με αφθονη ζεστή σοκολάτα και όμορφο ντεκόρ απόλυτα ταιριαστό με τα γούστα μας. Τα μπισκότα νοστιμότατα με χριστουγεννιάτικα χρώματα και σχέδια ,το σέρβις και η όλη παρουσία άψογη !
Η βάπτιση έγινε  στον Ιερό Ναό της κοιμήσεως της Θεοτόκου, παλιά εκκλησία που  χτίστηκε πιθανότατα σε θεμέλια παλιάς βυζαντινής εκκλησίας...
 Διακρίνεται ενα μέρος του βυζαντινού τοίχους δεξιά!!

O Ιερός Ναός της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, του 1800, αρχικά χτισμένος μέσα στο τείχος. Δομημένος πάνω στα θεμέλια ενός ερειπωμένου βυζαντινού ναού, τοποθετήθηκε σε χαμηλότερο επίπεδο γιατί στην τουρκοκρατία δεν επιτρεπόταν η ανύψωση στο ίδιο επίπεδο με τα τζαμιά. Στο εσωτερικό του φυλάσσεται μια εικόνα της Παναγίας του 14-15ου αιώνα, ενώ ο Δεσποτικός θρόνος, το Εικονοστάσι και ο Αμβωνας είναι του 19ου αιώνα




Ετσι την είχα γνωρίσει και εκεί εκκλησιαζόμουν όσο πήγαινα στο δημοτικό το οποίο  είναι ακριβώς δίπλα!! κατόπιν αναπαλαιώθηκε     και .....

χιονισμένη με τον πρόσφατο χιονιά!!

Δεν ξεχνώ   ότι  είμαι  ροζ  μία ροζ γιαγιά  και επανέρχομαι    με  ΝΕΕΣ ΡΟΖ  δημιουργίες !!! Φιλάκια  βιαστικά γιατί πρέπει να  μαγειρέψωωωωωωωω!

25 σχόλια:

  1. Αχ, τί όμορφο βίντεο!!! Τί όμορφη διακόσμηση! Τί όμορφες δημιουργίες! Χαρούμενο κλίμα!
    Πολλά μπράβο! Υπέροχα όλα!
    Και η τελευταία φωτογραφία με το χιόνι, πόσο υπέροχη!!!
    (Δεν σε απασχολώ! Άντε να μαγειρέψεις!!!)
    ;-)
    Όποτε βρεις χρόνο... ρίξε μια ματιά στα μηνύματα στο facebook!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ροζ (με μικρές κόκκινες πινελιές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ροζ γιαγιά ,το βίντεο φανταστικό ,πόσο όμορφα αναδεικνύονται οι δημιουργίες σου , το μωράκι σας κουκλίτσα ζωγραφιστή ! Οι φωτογραφίες της εκκλησίας σε διάφορες εποχές θα έκλεβαν την ματιά μου ,αν ...δεν είχες βάλει το βίντεο !!! Καλό μαγείρεμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ!!! Αυτές οι υπέροχες μπουμπούδες σας ότι πιο όμορφο σε όλο το βίντεο!!! Καλοφώτιστη η μικρή κοκκινοσκουφίτσα Έφη μου, αν και το ροζ γιαγιά μου αρέσει κι εμένα περισσότερο...!!! Χα χα χα!!! Μπράβο σας ήταν όλα ιδιαίτερα και μοναδικά, γιορτινά και παραμυθένια!!! Σας εύχομαι τα καλύτερα για τη φετινή χρονιά!!! Μια χρονιά ονειρεμένη μέσα σε ένα ροζ συννεφάκι!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλα υπερψηφιζω χριστουγεννα ροζ γιαγια μου !!!!! ποσο μου παει το σκωτσεζικο κοκκινο καρω με τα χριστουγεννιατικα δεν λεγεται ηταν ολα μα ολα υπέροχαααααααααα !!! Να σας ζησουννννν !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έφη μου να σας ζήσει η μικρή ΛΗΔΑ!!!!! Τα πάντα παραμυθένια σε αυτή την βάπτιση, πως να μην ήταν άλλωστε αφού είχε μπει το χεράκι σου!!!!! Η "Μεγάλη" πλέον ΑΛΚΗΣΤΗ υπέροχη μαζί με την γλυκύτατη Νονά της (μου άρεσε που φορούσαν τα ίδια ρούχα)!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και πάλι χίλιες ευχές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έφη μου τι όμορφα που ήταν όλα. Η διακόσμηση, οι δημιουργίες σου, τα γλυκά, το περιβάλλον, όλα!!!
    Να σας ζήσει η νεοφώτιστη! Τι ωραίο όνομα που πήρε, όπως πολύ ωραίο όνομα έχει και η άλλη εγγονούλα. Να τις χαίρεσαι!
    Φιλάκια ροζ γιαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έφη μου να σας ζήσει η Λήδα σας,όλα ήταν τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!!Γιαγιά μα τι γιαγιά....να είχαν όλα τα παιδιά σαν και σένα!!!!!!!!!!!!Φιλάκια και καλή χρονιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν ρόζ γιαγιά, το είδα και το ξαναείδα για να το ευχαριστηθώ !!!!!!
    Τι όμορφη ατμόσφαιρα, τι ωραίες δημιουργίες, όλα πανέμορφα !!!! Μπράβο σε όλους σας που δημιουργήσατε !!! Να σας ζήσουν οι γλυκύτατες εγγονούλες !!!! Συγχαρητήρια !!! Πολύ ωραία η φωτογραφία με το χιόνι !!
    Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είτε μεγάλη είτε μικρή η ανάρησή σου πάντα εκπλήσσει. Τι όμορφη ατμόσφαιρα, μαγική, χριστουγεννιάτικη, ονειρεμένη. Οι φωτογραφίες της εκκλησίας κατπληκτικές, είναι και για μένα ενας χώρος που με συγκινεί γιατί δίπλα στην εκκλησία ήταν το γυμνάσιο που πήγαινα και ο αυλόγυροος της εκκλησίας ήταν και του σχολείου μου. Είσαι μοναδική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εφη μου υπέροχο το βίντεο και ας είναι σαν γκάτζετ!!!! Τα κοριτσάκια σας πανέμορφα , η νεοφώτιστη να έχει ευτυχία και τύχη στη ζωή της και η Αλκηστη το ίδιο !!! Και εύ μια δηλωμένη ροζ γιαγιά να τις καμαρώνεις !!! Φιλάκια πολλά με κάθε καλό στο δρόμο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ροζ γιαγιά έχω να πω ότι το χριστουγεννιάτικο παραμυθένιο σκηνικό σου ταιριάζει απόλυτα και το κάνατε άψογο σε κάθε του λεπτομέρεια!!
    Οι μικρές πριγκίπισσες,φυσικά είναι το καλύτερο κομμάτι του παραμυθιού! Να τις χαίρεστε!
    Περιμένουμε και τα καινούρια. Για το βίντεο δεν ξέρω πολλά πραγματα, κάποια που θα γνωρίζει καλύτερα θα σου πει.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παραμυθένια βάπτιση και το σκηνικό κι' αυτό παραμυθένιο. Να τις χαίρεσαι τις πριγκίπισσες σου και όλη σου την οικογένεια, Έφη μου. Το video με εντυπωσίασε, πάω να δω αν θα το βρω κι' εγώ (ζηλιάρα γυναίκα)!
    Αν εννοείς πως δεν ξέρεις πώς να το ενσωματώσεις στην ανάρτηση, δίπλα στην εισαγωγή φωτογραφίας υπάρχει εισαγωγή video. Ασφαλώς, το site με το οποίο το έφτιαξες θα σου δίνει και τα στοιχεία του (του video)... αλλά μάλλον δεν κατάλαβα τι ακριβώς θέλεις. Δεν έχω κάνει καμιά τέτοια προσπάθεια και μπορεί να τα λέω λάθος!!!
    Να μου φιλήσεις τις κούκλες σου και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίο το βιντεάκι με όλα τα καλούδια της βάπτισης, 'Εφη μου!
    Να χαίρεστε την μικρή σας Λήδα όπως και την Αλκηστούλα σας!!!!
    Πολύ ενδιαφέρουσες και οι πληροφορίες για την εκκλησία!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο το βίντεο με τις ομορφιές της βάπτισης Έφη μου, να τις χαίρεστε και να τις καμαρωσετε όπως επιθυμείτε και τις δύο πριγκιπεσες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφα που ήταν όλα, Έφη μου! Ονειρεμένα!
    Να σας ζήσει η νεοφώτιστη Λήδα, να είναι γερά και ευτυχισμένα τα κορίτσια σας κι εσείς να τα καμαρώνετε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λήδα!! Ομορφο όνομα!!! Να ειναι γερή και καλοφωτισμένη!!! Να τις χαίρεστε και τις δύο πριγκίπισσες σας!!!
    Να είναι ευτυχισμένες στη ζωή τους!!
    Το βιντεάκι καταπληκτικό με όλα αυτά τα υπέροχα που περιέχει! Η νονά με τη βαφτισιμιά πολύ μου άρεσαν με τις ίδιες φουστες. Μάλλον τη παράσταση έκλεψε η Αλκηστη από ότι είδα!
    Πολλά φιλιά και τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά... καταπληκτικός ο στολισμός δεν περιμενα τιποτε λιγοτερο απο σένα.. φιλη μου πολύ ομορφο το βίντεο μας ξεναγησε σε όλα τ ομορφα που φτιάξατε..η Αλκηστη .. εκλεψε την παρασταση.. ειναι μια κουκλα... σιγουρα και η μικρή Ληδα σας θα της μοιασει...καλοφωτίσμενη να είναι η μικρούλα σας.. να τα χαιρεστε . και να σε χαιρονται και σενα Εφη μου ... γιορταζεις σημερα; εγω δινω τις ευχες μου για να μαι σιγουρη ..να είσαι γερή και να σε χαιρονται που σ αγαπουν φιλεναδα...και εμεις μαζι τους .. πολλα πολλα φιλακιααα απο την Κρήτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφο το βιντεάκι, ανέδειξε την παραμυθένια βάπτιση της Λήδας σας!
    Όλα ήταν καταπληκτικά, προσεγμένα ως την τελευταία λεπτομέρεια!
    Πολύ ωραίες και οι εικόνες της εκκλησίας και χρήσιμες οι πληροφορίες Εφούλα μου!
    Αναμένουμε κι άλλα ντοκουμέντα ροζ γιαγιά!

    Πολλές ευχές και φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έφη μου αγαπημένη, τι υπέροχο βίντεο με τις εγγονούλες σου, καθώς και τις υπέροχες δημιουργίες σου!
    Συγχαρητήρια θερμά, είσαι η απόλυτη χρυσοχέρα με την καταπληκτική αισθητική!!!
    Εγώ τα βίντεο μου, τα δημιουργώ με το Windows Movie Maker, μετά τα ανεβάζω στο YouTube κι αυτό μου δίνει ένα κώδικα ενσωμάτωσης, τον κάνω copy-paste ανάμεσα από τις φωτογραφίες μου και βγαίνει κατ΄ευθείαν το βίντεο. Φαντάζομαι περίπου το ίδιο και για το KIZOA. Ρίξε μια ματιά.
    Σου εύχομαι ολόψυχα να σας ζήσει η νεοφώτιστη, να σας ζήσουν και να είναι γερές και καλότυχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  21. Amei o vídeo. Decoração maravilhosa, doces lindos e fantásticos!
    Amei conhecer essa igreja nessas fotos lindas.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ✿゚ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Από κάτι αναΡτήσεις σαν την δική σου καταλαβαίνω πόσο καρό είχα να βγω στην μπλογκογειτονιά!!! Ευτυχώς που πρόλαβα και την είδα! Να σας ζήσει η μωρουδίνα σας να είναι γερή και δυνατή και να χαίρεται την καταπληκτική γιαγιά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια!!! Έχεις υπέροχο blog. Αν θες ρίξε μια ματιά στο δικό μου: http://booksfrien.blogspot.gr/ Ελπίζω να σου αρέσει!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν ξέρω τι λες....εμένα μου άρεσαν όλα!!!!...
    Χαίρομαι Έφη μου που είσαι καλά και έχεις κέφια και δημιουργείς!!
    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!!

    ผลบอล

    ΑπάντησηΔιαγραφή