Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Ροζ λαγοί και καρδούλες!!!


                 Κ Α Λ Ο   Μ Η Ν Α !!!

Χαρούμενο ,ευωδιαστό και γεμάτο ενέργεια!!
         'Ολα  έχουν μπει σε μια σειρά.Οι μέρες μεγάλωσαν,  ο καιρός καλυτέρευσε, και τις δουλειές μου , αν και πολλές, τις φέρνω βόλτα.Το μικρούλι μεγαλώνει μια χαρά και από όρεξη, τι να πω, δεν το χορταίνει  η  μανούλα ...



Η 'Αλκηστη  προσπαθεί  να συνηθίσει  την νέα κατάσταση. Αποζητά  χάδια  και   αγκαλιές   πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά!!!
       Λοιπόν ,από την προηγούμενη  ανάρτηση υποσχέθηκα  να  μοιραστώ μαζί σας  τα δωράκια που έφτιαξα για την ημέρα που καλωσορίσαμε το νέο μας μωράκι!!
Μία λαγουδίνα 70 cm, από τις τόσες που φιγουράρουν στο Internet.΄Ηταν πολύ ευχάριστη εμπειρία για μένα και απόλαυσα κάθε βελονιά .
Ηταν το δώρο που έφερε το μωράκι στην 'Αλκηστη!
(Σενάριο δηλαδή κανονικό).










Είναι πάρα πολύ  όμορφη  και αρέσει υπερβολικά πολύ  σε όλους όσους την  βλέπουν.!!!
 Μία άλλη λαγουδίνα  με τα δύο μικρά της!!!Η  'Αλκηστη  το χάρισε  στην μανούλα της όταν ήλθε στην κλινική να γνωρίσει   την αδελφή της.Είναι ενα συμβολικό δωράκι.  Την ιδέα την πήρα από το pinterest  αλλά την εκτέλεσα ελεύθερα  και όπως νόμιζα καλύτερα...

 
 Λεπτομέρειες .........






Μία κεντημένη καρδιά που   την χάρισε στο νεογέννητο λέγοντας το "Σ' αγαπώ πολύ".Χα χα!!



    Να μην αφήσει παραπονεμένη και την θεία-νονά. Της χάρισε μία  ναυτική καρδούλα, διότι η νονά είναι μέλος  ιστιοπλοϊκής  ομάδος που της  άρεσε ιδιαίτερα!!!


'Αλλη μία ανάρτηση   "μακρινάρι" έλαβε τέλος.Ελπίζω  να μην  σας κούρασα αλλά και πάλι στο χέρι σας είναι  να αλλάξετε  σελίδα......
Φιλάκια πολλά  και σας εύχομαι ΚΑΛΗ  ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!!!!




59 σχόλια:

  1. Ε, οχι και μακριναρι! Χορτασε το ματι μας δημιουργιες!
    Και οπου δημιουργιες = ομορφια!
    Καλη πρωτομαγια!
    Να ειστε παντα ευτυχισμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιάννα πάντα μου στέλνεις όμορφα αγαπησιάρικα σχόλια !! Καλό σου μήνα Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Τι λες τώρα!
    Άλλα τόσα να μας έδειχνες, δε θα χορταίναμε.
    Πανέμορφα, είναι λίγο για να τα περιγράψω.
    Μπράβο Έφη και για την ιδέα και για την εκτέλεση.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα πρωι πρωί μου έστειλες όμορφα σχόλια και σε ευχαριστώ πολύ !!! Καλό σου μήνα και από εδώ !!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα!!!!!!! Και όλα έχουν τον..... σκοπό τους !!!!!!!!!!!!! Καλή πρωτομαγιά και καλό μήνα!!!!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστ'ω πολύ πολύ! Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο μοσχομυριστό μήνα γεμάτο ενέργεια και δράση!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Να σας ζήσει Έφη μου αγαπημένη, είναι κουκλίτσα και τα δώρα που έκανες με καταγοήτευσαν!!!
    Με κάνεις να αισθάνομαι παιδί! Τι χρυσά χέρια είναι αυτά!!!
    Σου εύχομαι ένα ευτυχισμένο μήνα!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγδούλα να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο μαγιάτικο μήνα γεμάτο χαρές και δραστηριότητες!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή


  5. Τι να πω και τι να γράψω, να είσαι καλά Έφη μου να σου δίνει δύναμη ο Θεός να φροντίζεις πάντα με τόση αγάπη αυτούς που αγαπάς. Τα δωράκια που έδωσε και πήρε η Άλκηστη είναι μοναδικά και πανέμορφα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σου Κατερίνα!! Ελπίζω να πέρασες όμορφα σήμερα .Να 'εχεις 'ενα χαρούμενο και γεμάτο ενέργεια μήνα !!! Σε ευχαριστω για τα σχόλια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι γλυκό το μωράκι σας !!!!!!!!! Να ζήσει με υγεία και καλότυχο !!!!!!!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι όπως πάντα μοναδικές και πολύ ιδιαίτερες !!!!!!!!
    Το ράψιμό σου είναι εξαιρετικό ... Μπράβο !!!!!!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για τα όμορφα σχόλια σου και τις ευχές Να είσαι καλά!!!! Φιλάκια και καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφα όλα
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έφη τι όμορφα, ρομαντικά και αγαπησιάρικα είναι τα κουνελάκια σου και τι ωραία που αποτέλεσαν όμορφα δωράκια!
    Καλό μήνα σου εύχομαι και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ σε χαίρομαι βρε Έφη μου για την όρεξή σου πάνω απ'όλα. Που δεν πας στην εύκολη λύση του έτοιμου και τα φτιάχνεις όλα μόνη σου και φυσικά είναι σκάλες ανώτερα απ'ό,τι κυκλοφορεί στην αγορά. Είσαι μια σούπερ γιαγιά και μια εκπληκτική δημιουργός. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπω εδώ μέσα και να μη μείνω με το στόμα ανοιχτό. Μπράβο σου. Πολλά φιλιά και καλό μήνα να'χουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαράκι,χάρηκα που σου άρεσαν και σε ευχαριστώ πολύ γιαυτό .Να είσαι καλά και να έχεις ενα ευχάριστο απόγευμα Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Είναι πολύ όμορφα όλα. Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι μια τρυφερή γιαγιά , γεμάτη αγάπη για όλους !! Οι δημιουργίες σου τέλειες από κάθε άποψη αλλά και τα λόγια σου ζεστά και τρυφερά όπως τα τρυφερά σου εγγονάκια !!! Να τα χαίρεστε !! Καλό μήνα Εφη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα ροζ δωράκια !!!!Τα δούλεψα με αγάπη . Σου ευχομαι καλό απόγευμα Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Αριστουργήματα έφτιαξαν πάλι τα χεράκια σου, 'Εφη μου!!!! Τι υπέροχες οι λαγουδίνες!!!!! Και οι καρδούλες, τόσο γλυκές!!!
    Φαντάζομαι την χαρά της Αλκηστούλας!!! Η μπεμπούλα σας είναι κουκλίτσα!!!
    Καλό κι ευλογημένο μήνα σου εύχομαι!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα όμορφα σχόλια σου μου έδωσαν χαρά και σε ευχαριστώ πολύ γιαυτό!!! Να είσαι καλά και να έχεις πάντα πολλές εμπνεύσεις για όμορφες δημιουργιες!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Εσύ απόλαυσες κάθε βελονιά και εμείς απολαύσαμε το αποτέλεσμα κάθε βελονιάς, πανέμορφες λαγουδίνες, τα μωρά τους, οι καρδούλες φανταστικές. Τόσα δώρα, τόση ομορφιά. Αυτά μόνο η Έφη μπορεί να τα σκεφτεί. Πόσο τυχεροί είναι όλοι γύρω σου, τυχερή και εσύ με την όμορφη οικογένεια. Να τους χαίρεσαι όλους, μικρούς, μεγάλους! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νατάσα για τα ιδιαίτερα αλλά και όμορφα σχόλια σου!!!! Οσο για το πόσο τυχεροί είναι οι γύρω μου.... ρώτα τους ίδιους ,νομίζω ότι δεν θα συμφωνήσουν και πολύ χα χα χα!!!φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Έφη μου ....εισαι καταπληκτική !!!! ότι και να βλέπεις το φτιάχνεις ... μπράβο σου...
    και όχι μόνο το φτιάχνεις.... το φτιάχνεις και πιο καλύτερα από το πρωτότυπο...
    κάλο και δημιουργικό μηνά να εχεις ....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ειρήνη!!! Σε ευχαριστώ πολύ !!! Καλό μήνα και σε σένα!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Πως το είπες αυτό.... να αλλάξουμε σελίδα?????? Ε όχι αυτή την χάρη δεν θα σου την κάνουμε!!!!! Ότι και αν έφτιαξες είναι φανταστικό.... πανέμορφο και ναι μοναδικό!!!! Γιατί μπορεί να κυκλοφορούν πολλά λαγουδάκια.... κουνελάκια και καρδούλες στο Pinterest, αλλά τα δικά σου εκτός από την άψογη τεχνική τους είναι φορτωμένα και με όλη σου την αγάπη οπότε είναι μοναδικά!!!!! Αγαπημένη μου φίλη νάσαι καλά να δημιουργείς και να γεμίζεις υπέροχα έργα και αγάπη τους γύρω σου!!!!! Το μωράκι σας είναι σκέτη γλύκα.... και καλά λέει το παιδάκι, άσε το φακό και τάισε το ή φτιάξτου κανένα καινούργιο παιχνιδάκι!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ σε ευχαριστώ για τα γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου!!! Πάντα η επίσκεψή σου μου δίνει χαρά !!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  17. Kαλημέρα Εφη μου!!!!Τί όμορφη πού είναι η μπέμπα σας!!!Κουκλίτσα!!!Νά τήν χαίρεστε!!!
    Αλλά καί οι λαγουδίνες σου καί οι καρδούλες σκέτη γλύκα!!!Μπράβο ρόζ γιαγιά!!!!Είσαι χρυσοχέρα!!
    Καλό μήνα!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα γύρισες από το όμορφο νησί που μέσα από τα "μάτια της Μιμίκας"απόλαυσα τα όμορφα μέρη του!!!! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!!! φιλάκια αγάπης πολλά ,καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  18. Έφη μου να σας ζήσει και πάλι το όμορφο εγγονάκι σας!!!!!!!!!Να είναι πάντα αγαπημένα αδελφάκια με την Άλκηστη στα εύκολα και στα δύσκολα.
    Καλά τα δώρα σου φανταστικά!!!!!!!!Τι να πω,πάλι χαζεύω την πιό όμορφη βιτρίνα των μπλογκς!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκιααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι και πάλι θα πω πως μου δίνει χαρά η κάθε σου επίσκεψη!!! Σε ευχαριστώ για όλα!!! Φιλάκια και να έχεις μία όμορφη και ευχάριστη Κυριακή

      Διαγραφή
  19. Ακούραστη γιαγιακα δεν χορταίνω να βλέπω τα όμορφα σου!!! Απο την κουκλίτσα σας μέχρι την τελευταία καρδούλα σου όλα ειναι τόσο όμορφα ,φανταστικα και ιδιαίτερα !!Χαίρομαι την υπομονη σου και την επιμονή σου στις λεπτομέρειες! Τόσο τέλεια ολα αυτά τα δώρα που έχεις κάνει!Να εισαι καλα να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να παίρνεις όλη την αγάπη που δίνεις!!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαράκι να ξέρεις πόσο κουρασμένη είμαι από τα φιλιά και τις αγκαλιές που δίνω κάθε ώρα και στιγμή!!! Σε Ευχαριστώ για την αγάπη που μου δίνεις με τον ένα η τον άλλο τρόπο και χαίρομαι που δεν με ξεχνάς!!! Φιλάκια της καληνύχτας πολλά

      Διαγραφή
  20. Με πλημμυρίζει χαρά και χαμόγελο κάθε φορά που μπάινω στο σπιτάκι σου!! Τι ροζουλιές ομορφιές σκάρωσες πάλι, Εφη μου!!! Ακούραστη , πάντα δημιουργείς με αστείρευτη φαντασία και απίστευτη δεξιοτεχνία απίθανα πράγματα!! Εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου, να'σαι καλά και να χαίρεσαι τις μικρούλες σε κάθε τους στιγμή !!! Φιλακια πολλά πολλά σε όοοολα τα μαγουλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα κάθε που σε επισκέπτομαι!!! Να τα ενώσουμε με μία πορτούλα να γίνουν ένα χαχαχα Σε ευχαριστώ για όμορφα σχόλια σου τα γεματα εκτίμηση,χαίρομαι που σου άρεσαν τόσο!! Οσο για φιλιά και αγκαλιές είμαι κατάκοπη , ολημερίς αγκαλιάζω, χαιδεύω και πάλι από την αρχή!!! Σου στέλνω ενα φιλακι καληνύχτας και μία αγκαλιά

      Διαγραφή
  21. Το μωράκι σας είναι σαν ζωγραφιά, φτού-φτού!!
    Και τι όμορφες οι δημιουργίες σου! Η λαγουδίνα είναι απίστευτη, έκανες επαγγελματική δουλειά! (όπως πάντα...)
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου σε ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς εγώ πάλι με τα δύο μικρά περιόρισα τις ιντερνετικές βόλτες κατα πολύ αλλά που θα πάει θα τον βρω και πάλι τον δρόμο της επικοινωνίας!! Φιλάκια αγάπηςπολλά πολλά

      Διαγραφή
  22. Εφη μου καλημέρα!!! Να εισαι παντα καλα να χαίρεστε τη μπεμπουλα σας και την Αλκηστη, να ειναι γερες και δυνατες, οσο για τις λαγουδίνες πανέμορφες,γλυκές κουκλίτσες. Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα Να είσαι καλά και να έχεις έναν όμορφο και γεμάτο ενέργεια μήνα!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές και τα όμορφα σχόλια σου!!! Καλή και ευχάριστη Κυριακή φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Εφάκι, νόμιζα ότι είχα κάνει σχόλιο.....
    Θαύμασα το κουνέλι σου τόσο πολύ, τέλειο στη λεπτομέρειά του....
    Πήρες το σχέδιο της Tilda και το πήγες παρακάτω.... ιδιαίτερο καπέλο, ζακετάκι..
    Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι κεντημένες καρδιές, τις βάζω στα υπόψιν,
    θα βοηθήσεις και εσύ με τις συμβουλές σου..
    Το κουκλάκι σας πολύ γλυκό, να σας ζήσει, να είναι ένα ευτυχισμένο παιδί και
    δώσε πολλά πολλά φιλάκια στην ΄Αλκηστη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσες φορές νομίζω και άλλοτε πάλι σχολιάζω και από την βιασύνη μου να ανταποκριθώ σε όλα δεν πατώ δημοσίευση..... Είμαι πρόθυμη να βοηθήσω σε ότι απορία έχεις και κάτι περισσότερο ακόμη .Σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια και χάρηκα που σου άρεσαν. Φιλάκια πολλά και να περάσεις αύριο μία όμορφη και χαρούμενη Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  24. Πόσο του ΜΑΙ εχουμε σημερα 8 ; εεεεε πιο καθυστερημενη δεν θα μπορουσα να έρθω να σου αφήσω τις ευχες μου Εφη μου για το μωρούλι σας και για καλο και λουλουδιαμενο μηνα φιλη μου αλλα εκει που θα αφησω την χαρα μου και τον θαυμασμο μου για οτι έχουν κανει τα χρυσα σου τα χερακια... δεν λέγεται !!! πανεμορφα... μεχρι στην καθε του λεπτομερεια.. εκει που πέθανα ήταν οταν είδα τις λεπτομερειες στα παπουτσακια ααααα..και το μπερεδακι της Λαγουδινας....χι.χιχ. τελεια... δεν εχω λόγια... να σας ζήσουν και οι δυο οι κορούλες...και να τις δείτε οπως επιθυμητε..ολοι σας...καλο και ευτυχισμενο Σαββατοκυριακο.. φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ε! τι να κάνουμε Ρουλάκι είσαι μία συνεπής μαθήτρια και σε απορριφούν οι δημιουργίες σου!!! χαχαχα Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια και είμαι πρόθυμη να σου λύσω απορίες αν τυχόν θελήσεις να φτιαξεις κι εσύ μία πάνινη κούκλα!!! Φιλάκια πολλα ,πάω για ύπνο διότι αύριο πρέπει να είμαι ξεκούραστη για μοιράζω φιλάκια αγκαλίτσες και πάλι από την αρχή στα μικρά που θα έρθουν από το πρωί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εφούλα μου καλημέρα!
    Ήρθα να σου πω, ότι δεν μου έμειναν χέρια και πόδια, από ξεχορτάριασμα, πατόφτυαρο, κλάδεμα, (ζούγκλα ο κήπος από τις πολλές βροχές) ευτυχώς το κούρεμα το κάνει ο Ντίνος, σπίτι, επίκειται πλύσιμο χαλιών, βελεντζών και πόσα άλλα.
    Ευτυχώς με μια ημερήσια, στις ακρογιαλιές , τα ξεχνάω όλα!
    Καλά να είμαστε και κουράγιο να έχουμε, γιατί οι δουλειές, μέσα και έξω δεν τελειώνουν ποτέ!
    Χρόνια πολλά για την γιορτή μας, να ζήσουμε, να μας ζήσουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι κουφετάκι ειναι αυτο;;; Να το χαίρεστε και να σας εμπνέει για νεες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καθυστερημένα να σας ζήσει το μωράκι σας!Γερό και πάντα τυχερό!έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό από τα υπέροχα που έφτιαξες!!!!!Σαν να τα έχουν αγγίξει χρυσά χέρια!!!Τόσο μεράκι, τόσο καλοδουλεμένα και γεμάτα αγάπη!Μπράβο σου κορίτσι μου!!!Πάντα χαρούμενη, ευτυχισμένη, δημιουργική!!!Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου μέσα στην αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πέρασα να δω τι κανεις σε καταλαβαινω απολυτα ... ομως να το ξερεις μας λειπεις ... εσενα τωρα ποιος σε πιανει.. με δυό κούκλες δίπλα σου... να τις καμαρωνετε Εφη μου και να είστε όλοι καλά ... φιλεναδα... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χα..χα.. μια φορα τον μηνα το καθερωσα για μια καλησπερα... καλημερα .. δεν έχει σημασια ... σημασία έχει να έχουμε έγνοιες... φιλεναδα...να περνας καλά θα τα πουμε να μου φιλησεις τα κορίτσια σας.. ναι; ........ φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπορώ να πω με σιγουριά ότι η απουσία μου από την blogογειτονιά μου στέρησε τις δημιουργίες σας, αλλά και τα ευχάριστα!!!!! Δεν έγινε σκοπίμως, ένα πρόβλημα υγείας με κράτησε μακρυά από το bloging!
    Έστω και καθυστερημένα να σου ευχηθώ με πολύ - πολύ αγάπη! Να σας ζήσει η μπεμπούλα Έφη μου καλότυχο να είναι και εσείς ότι ποθείτε να καμαρώσετε τις κορούλες σας με υγεία !!!
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εφη μου ακομη περιμενω τα κοχυλια !!!! Ευαγγελια απο Μηχανιωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καθυστερημένο πολύ το σχόλιο μου, λόγω μεγάααααλης απουσίας μου απ' τη γειτονιά μας.
    Να σας ζήσει η καινούρια πριγκίπισσα, να είναι γερή και τυχερή.
    Αυτά ακριβώς έχω ζήσει κι' εγώ, μόνο που δεν είμαι τόσο χρυσοχέρα όσο εσύ και τα δώρα μου ήταν "αγοραστά"!!!
    Πανέμορφα και τόσο, μα τόσο προσεγμένα ΟΛΑ. Γεια στα χεράκια σου, φίλη μου.
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καθυστερημένο πολύ το σχόλιο μου, λόγω μεγάααααλης απουσίας μου απ' τη γειτονιά μας.
    Να σας ζήσει η καινούρια πριγκίπισσα, να είναι γερή και τυχερή.
    Αυτά ακριβώς έχω ζήσει κι' εγώ, μόνο που δεν είμαι τόσο χρυσοχέρα όσο εσύ και τα δώρα μου ήταν "αγοραστά"!!!
    Πανέμορφα και τόσο, μα τόσο προσεγμένα ΟΛΑ. Γεια στα χεράκια σου, φίλη μου.
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Περνώ για την καθιερωμενη καλημερα .. αν και περασε πανω απο μηνας... για να δώ τι κανεις... ελπίζω να μπεις καποτε να ξαραχνιασεις εδω μεσα.. .. εσύ τόσο νοικοκυρα... τι θα λεει το σπιτακι σου ε;.. παραπονο θα έχει πως το παρατησες.. βρήκες φιλεναδα αλλο παιχνιδακι; .... ελπίζω να είναι όλα καλά και να έχεις πολλες δουλειες..!!!!! φιλακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Να χαίρεστε τα γλυκά μωρά σας φίλη μου. Καλά έμεινα με ανοιχτό το στόμα με τις κούκλες, να δω εγώ πως θα κάνω μία για τη Νικολίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή