Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Ολα εορταστικά με εγκάρδιες Ευχές!


ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ  ΤΟ 2015!!

                               
Λίγα  πραγματάκια έφτιαξα φέτος  και δεν τα απόλαυσα όπως   θα ήθελα.Ο διαθέσιμος χρόνος  ανύπαρκτος και ανάμεσα  στα λίγα κενά και με ξενύχτια αξιοποίησα μερικές  λάμπες από τα  ανακυκλωμένα των markets. Eίχα κατά νου πολλές ιδέες , πήλινες και ξύλινες  που παρέμειναν   ιδέες και καταχωνιάστηκαν πάλι!!Μία από τις πάνινες όμως πήρε σάρκα και οστά !!

 Η στολή του μικρού Αη Βασίλη, μου  πέτυχε με τη  μία και η Άλκηστη δύσκολα την αποχωρίζεται!Είναι από κλασικό βελούδο Η φούστα  είναι κλος  ,  το δε κόκκινο γιλέκο  ράφτηκε έτσι ώστε να  αποτελεί ένα σύνολο με την γούνινη ζακέτα. Το γουνάκι στον σκούφο από έναν παλιό γιακά  είναι άριστης ποιότητας  γι΄αυτό και δεν πετάχτηκε!!! Το slideshow  που έφτιαξα με πολύ κέφι  δεν κατάφερα να το  ανεβάσω μέσα στην  ανάρτηση  , είναι όμως δίπλα  πάνω από την Παναγία της Ρένας μας και το αφιερώνω   σε όλη την όμορφη και δημιουργική με διάφορους τρόπους γειτονιά  μας ,με τις εγκάρδιες ευχές μου! 

                                                                 
Η συγκεκριμένη δημιουργία είναι  πολύ ομορφότερη, την φρόντισα ιδιαίτερα αφού θα την δώριζα μαζί με το παρακάτω μπουκάλι , η "μπάλα"έχει όψη πορσελάνης,  αλλά η λήψη της φωτογραφίας  έγινε από καινούργια φωτ. μηχανή και σε  ξένο σπίτι  με άσχημα αποτελέσματα... Βάλτε την φαντασία σας και ίσως τα δείτε  ομορφότερα!!!

Χειρότερη λήψη δεν έχω κάνει ποτέ!!!όσο και να την επεξεργάστηκα το αποτέλεσμα  μηδέν!










Τα  stands έγιναν από λεπτό μπετοσίδερο και με δυσκόλεψαν πάρα πολύ.Τα έσφιγγα στην μέγγενη και τα διαμόρφωνα με μία μικρή βαριοπούλα,στην συνέχεια τρίψιμο με σβουράκι και βουρτσάκι  ηλεκτρικό , βάψιμο με σπρέϋ κλπ.   Σκέφτηκα και άλλους τρόπους που θα δοκιμάσω  "κάποτε".

Το μικρό ξωτικό (70 cm)  φτιάχθηκε για να γίνει ο κατάσκοπος του Αη Βασίλη ,δηλαδή, κάθε φορά που η 'Αλκηστη  δεν  τρώει ( αυτό είναι καθημερινός κανόνας)  θα το μετέφερε στον Άγιο  και έτσι αυτός δεν θα της έφερνε τη πολυπόθητη κουζίνα.Το κόλπο  για την ώρα πιάνει  και βρήκα την ησυχία μου ...χαχαχα... 
Είναι από 2φυλλο χαρτόνι  κομμένο σε χέρια πόδια , σκούφο  αυτάκια, μαλλιά, κεφαλάκι κλπ ζωγραφισμένο με ακρυλικά "Πλαστικοποίησα" το χαρτόνι με πολλά στρώματα λούστρου σε σπρέϋ και στις δύο πλευρές,γίνεται πολύ ανθεκτικό και ελαστικό.Η δαντέλα  είναι πραγματική και τα κουδουνάκια πρόσθετα, με όμορφο δυνατό ήχο. Η εικόνα είναι απο  το αρχείο μου τότε που δεν υπήρχε το άτιμο το Pinterest.
Του αρέσουν οι πόζες  και φυσικά δεν του χαλάμε  χατήρια ....


Με το αγαπημένο μου ,χριστουγεννιάτικο και παραμυθένιο μπουκαλάκι κλείνω την τελευταία ανάρτηση του 2014 και εύχομαι   η νέα  χρονιά να χαρίζει  σε όλους  ελπίδα  για καλύτερη ζωή, υγεία και  λιγότερη μιζέρια....

Το Χριστουγεννιάτικο Μελιτάκι  σας εύχεται "Χρόνια πολλά"


Κάτια!!!!!!! ότι σου αρέσει σου το αφιερώνω!!!!!!


Υ.Γ. Αν  κάποια - ος  γνωρίζει πως θα μπορούσα να  βάλω  το slideshow  θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα ,πάντως προσπάθησα άπειρες φορές .... ευχαριστώ!!!
  

43 σχόλια:

  1. Το ΑγιοΒασιλάκι σας είναι χάρμα οφθαλμών!!!!! Να το χαίρεστε και να περάσετε όμορφα οικογενειακά Χριστούγεννα!
    Εύχομαι ο νέος χρόνος να φέρει τα καλύτερα στην οικογένειά σου, Έφη μου!
    Τα μπουκάλια σου είναι πολύ όμορφα!! Οι λάμπες σου έγιναν τέλειες!!!! Πολύτιμα στολίδια!!!! Μα να φτιάξεις και τις βάσεις μόνη σου????Είσαι φοβερή!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια ανάρτηση γεμάτη χρώμα, χαρά και άρωμα χριστουγεννιάτικο!!! Τις λάμπες τις απογείωσες, Εφη μου!! Τις μετέτρεψες όχι απλά σε στολίδια αλλά σε μικρά έργα τέχνης !! Η αγιοβασιλιάτικη στολή είναι όλα τα λεφτά, ενώ το μικρό ξωτικό είναι σκέτη γλύκα (και εκπληρώνει όπως πρέπει το σκοπο του )! Να'σαι καλά, να'ναι γεμάτο το σπιτικό σου από αγάπη, ευτυχία, και πολλή χαρά !!! Και με το καλό να έλθει και το άλλο μέλος της οικογένειας!!
    Φιλάκια πολλά !! Καλά Χριστούγεννα !!!
    ΥΓ Για τη Μελίτα , τι να πω!!! Θεά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα Χριστούγεννα με όλη την σημασία τους το χρώμα και την αγάπη που μπορούν να μεταφέρουν!!!!Το Μελιτάκι η γλυκιά μουσουδίτσα όλα τα λεφτά! Φιλάκια πολλά !! Καλά Χριστούγεννα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου έγραψες πάλι!!!!!!!!! Υπέροχος άγιος Βασίλης ( μέσα έξω)!!!!!!!!!!! Υπέροχος ο μαρτυριάρης ( xaxaxaxa) !!!!!!!!!!! Καταπληκτικά τα στολίδια!!!!! Αυτά τα stads πολύ θα ήθελα να τα φτιάξω.Καλές γιορτές!!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτο θα πει δημιουργια! καλες γιορτες! με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι μας ζητάς.... να βάλουμε την φαντασία μας για να τα δούμε ομορφότερα????? Τι λες κορίτσι μου... εδώ όλα είναι "έργα τέχνης" πόσο πιο όμορφα δηλαδή θα μπορούσαν να γίνουν!!!!! Η στολή της μικρής Άλκηστης φανταστική.... οι μπάλες μοναδικές... τα μπουκάλια καταπληκτικά... το ξωτικό απίστευτο ( ούτε καν φαίνεται ότι είναι από χαρτόνι) όσο για τα stands τι να πω??? μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις κάτι τέτοιο!!!! Αγαπημένη μου μέσα από την καρδιά μου σου στέλνω τις πιο ζεστές μου ευχές για σένα και την οικογένεια σου, να περάσετε όμορφα τις γιορτές με υγεία και χαρά, ο καινούργιος χρόνος να σας φέρει όλα όσα επιθυμείτε μα πάνω από όλα ένα γερό μωράκι!!!! Πολλά πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λοιπόν τη στολή τόσο τη ζήλεψα που άνετα τη φορούσα και στα αγόρια μου χαχαχαχαχα τι όμορφη αγιοβασιλίτσα είναι η Άλκηστη!
    Δεν βλέπω κανενα ψεγάδι στις υπολοιπες δημιουργίες ,στις φωτό, είναι όλα τόσο καλοφτιαγμένα!
    Καλές Γιορτές να έχετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές γιορτές Έφη! Αριστουργήματα έκαναν πάλι τα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εφη μου μαγικά όμορφα είναι όλα όσα έφτιαξες !!! Η στολή του Αγιου Βασίλη για την μικρούλα Αλκηστη είναι ονειρεμένη !!! Ανακύκλωση λάμπας με τόση λεπτομέρεια!!!! Την αποθηκεύω για του χρόνου ,μου άρεσε τρελά!!!
    Ευχές αγάπης για σένα και την οικογένειά σου !! Να περάσετε όμορφα και ζεστά!!
    Την αγάπη μου και τα πολλά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πού να είχες και χρόνο δηλαδή!!! Τι να πω για σένα; Είναι όλα τόσο όμορφα και τόσο ξεχωριστά!!!Πόσο τυχερό κοριτσάκι είναι η Άλκηστη; Το ξέρει νομίζω και θα το απολαμβάνει ακόμα περισσότερο με το πέρασμα των χρόνων!!! Η στολή της Αγιο Βασιλίτσας είναι όνειρο, Δεν υπάρχει!!!Φαντάζομαι να μην την αποχωρίζεται!!!Οι λάμπες τέλειες τα μπουκάλια επίσης!!!Συγχαρητήρια για το ξωτικό και την έξυπνη ιδέα, ελπίζω να αποδίδει στο φαγητό...!!! Χα χα χα!!! Να περάσετε ονειρεμένα Χριστούγεννα!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εφη μου οι δημιουργίες σου είναι πολυ ξεχωριστές ,η στολή του Αι' Βασίλη!!είναι φανταστική,!! οι λάμπες!! τα μπουκάλια!! ,όλα καλαίσθητα!!!.
    Εύχομαι ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με υγεία και ευτυχία στην οικογένειά σου .Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έφη μου, πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου, αλλά αυτή η Αγιο-βασιλίτσα είναι άκρως ερωτεύσιμη!!!
    ;-)
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Φιλιά πολλά! Καλές γιορτές!
    Να περάσετε υπέροχα!!!
    (Και το Μελιτάκι... κουκλί ζωγραφιστό!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ░░░░ _▄▄_░░░░. ⋱ ⋮ ⋰*░░
    ░░░░.(◑ჴ◑)░░░░.⋯ ✰ ⋯.░░
    ░░░░..▶★◀░░░░. ⋰ ⋮ ⋱.░░
    ░░..↺(_____)↺░
    ░░░..(______)░
    ✿ ◕ ‿ ◕ ✿✿ ◕ ‿ ◕ ✿✿ ◕ ‿ ◕ ✿✿ ◕ ‿ ◕ ✿✿ ◕ ‿ ◕ ✿✿ ◕ ‿ ◕
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ & ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, οπως ΜΟΝΟ ΕΣΥ ξέρεις να κάνεις!!!
    Η φαντασία μας ωχριά μπροστά στην παργματικότητα
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    Φιλιά πολλά σ όλες σας κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εξαιρετική όπως πάντα σε όλα! Κάθε φορά που μπαίνω είμαι σίγουρη πως θα βγω με το στόμα ανοιχτό...χαχα. Μου αρέσουν όλα...κι όταν λέω όλα ΟΛΑ!!! Είσαι αστέρι μεγάλο. Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες και να ξεκουραστείς όσο γίνεται...γιατί φαντάζομαι θα πέσει πολλή μαγειρική ...χαχαχα. Φιλία πολλά. Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευτυχώς που δεν είχες πολύ χρόνο!
    Χα χα χα! !
    Τι άλλο να κάνεις για να μας τρελάνεις;
    Όλα είναι τέλεια;
    Καπαρωνω τη στολή για του χρόνου που δε θα σας χωράει!
    Είναι γλύκα η Αλκηστούλα σας, να τη χαίρεστε.
    Δε συζητώ για τις λάμπες και τις βάσεις, τι να πω άλωστε;
    Να μας πεις πως τις έκανες.
    Έφη μου σας εύχομαι καλές γιορτές με χαρά και ευτυχία.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφα που είναι όλα !!!!!!!!!!!!!
    Είσαι καταπληκτική !!! Μπράβο γεια στα χέρια σου και του χρόνου !!!!!!
    Χαρούμενες γιορτές και να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για άλλη μια φορά μένω έκπληκτη ....πανέμορφο είναι η Αγιο-βασιλίτσα..Μπραβο ..
    και η λάμπες ..τελεια .. πολύ όμορφα !!!
    Καλές γιορτές με αγάπη και χαρά !!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι είναι φανέρο, δεν είχες χρόνο κι ετοίμασες ψιλοπράγματα! Χα,χα!
    Μονο αριστουργήματα βγαίνουν από τα δικά σου χέρια Έφη μου! Όλα είναι τόσο όμορφα, τόσο καλοδουλεμένα και γεμάτα φαντασία που δεν ξέρω τι να ξεχωρίσω! Μεχρι και βάσεις από μπετόβεργες, χαρά στο κουράγιο σου!
    Το μικρό αγιοβασιλάκι είναι ένα κουκλί! Ας κάνει και το ξωτικό λίγο τα στραβα μάτια, δεν χρειαζεται να τα πει και όλα στον Άγιο Βασίλη!
    Φιλιά πολλά και στις δυό σας, με το καλό να έρθει και το μωράκι σας!!
    Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι μας λες τώρα..!!! δηλαδή Εφη μου πια είναι τα λγια για σενα για να ξερουμε..χι.χι. εκανςε παλι τα θαυματα σου..!! καθε φορα μας εκλπησεις και μενω με το στομα ανοιχτο για την τελειότητα τηες δουλεια ςσου καθε φορα.. !!! μπορει να αργεις αλλα μας αποζημιώνες και με το παραπανω. .. να έχουμε να πορευομαστε οσο εσύ θα δημιουρεις.. κλάπ κλάπ αυτό χειροκροτημα για σενα .. να είσαι καλα να δημιουγεις παντα τοσες ομορφιες..!!! μπραβο χρυσοχερα. μου..!! να περάσετε αυτές τις Αγιες μερες με υγεια αγαπη και πολλα χαμόγελα και ας ειναι δυσκολοι καιροί.. δεν θα το βαλουμε κατω..!!! ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ...!!! φιλακιαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλακια στο Αλκηστάκι και με το καλο να δεχτείτε και το άλλο μωρούλι σας.. ξαναφιλώ..!

      Διαγραφή
  20. Αριστουργήματα έκαναν πάλι τα χεράκια σου Εφη μου!!!Πανέμορφη η στολή τής Αλκηστούλας σου!!Αλλά οι λάμπες σου έγιναν φανταστικές!!!Καί τό ξωτικό σου,τί όμορφο!!!Μέ τό καλό νά δεχτήτε καί τό άλλο μωράκι!!Η Μελίτα όπως πάντα γλυκειά!!!Καλά Χριστούγεννα καί καλές γιορτές!!Νά περάσεις υπέροχα μέ όλους τούς αγαπημένους σου!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι ομορφιές εορταστικές είναι αυτές;
    Το μικρούλικο Αγιοβασιλάκι είναι κουκλάκι, τα χεράκια σου μαγικά!
    Ο,τι έφτιαξες το λάτρεψα Εφούλα μου, να είσαι καλά και του χρόνου!

    Χαρούμενες Γιορτές να περάσεις με τους αγαπημένους σου!
    Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  23. Χρόνια πολλά και καλά .Αγαπημένη μου Εφη, εύχομαι η γέννηση του Χριστού να φέρει σ' εσένα και την οικογένειά σου κάθε τι καλό και όμορφο! Τα έργα σου θαυμαστά και ασυναγώνιστα όπως πάντα, όσο για την μικρή αγιοβασιλιτσα τι να πω, σωστό κουκλάκι την έκανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εφη μου χρονια πολλα και καλα!! ολα ειναι τοσο καλοφτιαγμενα εδω μπραβο σου και οι φωτογραφιες σου μια χαρα ειναι δεν ξερω τι λες εσυ, η στολη που εραψες τελεια , πανεμορφη, να τη χαιρεται η αγιοβασιλιτσα σου, φιλια πολλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χωρίς λόγια.......
    τι να πω παλι........
    ΌΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ, τέλος!
    κατάσκοπος του Αη Βασίλη!χαχαχα, μόνο μια σούπερ γιαγιά θα το σκεφτόταν!φιλια πολλά πολλά!!!
    θέλω να προνοήσω...τί θα σκεφτείς του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έφη μου ΟΛΑ υπεροχα.. να σου ζήσει το μικρούλι!! απιθανο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....
    και χρονια πολλά!!! και καλή μας χρονιά!!!! με υγεία!!!
    και...αυτό το τραγούδι αφιερωμένο για όλους τους φίλους και για σένα!! https://www.youtube.com/watch?v=zuEO5SssfK8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πανέμορφες, ξεχωριστές δημιουργίες. Η στολή του Αη Βασίλη κουκλίστικη, καλοφτιαγμένη. Τα μπουκάλια και οι λάμπες τόσο όμορφα, πάντα καλοδουλεμένα και ας λες πως δεν είχες καλή λήψη. Που να είχες. Η δουλειά φαίνεται. Η χαριστική βολή είναι το ξωτικό. Αποτέλεσμα άψογο, ξωτικό με όμορφη φατσούλα. Είσαι μοναδική. Σου εύχομαι ‘Καλή Χρονιά’ με πολλές εκπλήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ευτυχισμένο το νέο έτος!!! Να το καλωσορίσετε κι εκείνο να σας τα φέρει όλα απλόχερα!!!! Να περάσετε τέλεια, φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έφη ευχόμαστε σε σένα και την οικογένειά σου καλή και ευτυχισμένη χρονιά !!!!!!!Η Αγιοβασιλίτσα σου υπέροχη όπως και όλα τα όμορφα πράγματα που ετοίμασες!!!!!Και ο καινούριος χρόνος ας είναι τόσο δημιουργικός!!!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή χρονιά!!! Υγεία και ευτυχία!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλλιο αργα παρα ποτε!
    Καθε σου αναρτηση ειναι και μια απολαυση ! Χαρμα οφθαλμων !
    Υπεροχη η στολη της Αη Βασιλιτσας χωρις κανενα ψεγαδι οπως και καθε τι που δημιουργεις! Πιστευω την καμαρωνες και απολαμβανες την χαρα της Αλκηστουλας οταν τη φορουσε! Γελασα με την εξυπνη ιδεα του πανεμορφου ξωτικου!
    ΟΙ λαμπες σου εργα τεχνης! Οτιδηποτε και να πω ειναι λιγο! Να εισαι γερη Εφη μου και να δεις πολλες χαρες στη ζωη σου!
    Τις καλυτερες ευχες μου και απο εδω για την καινουρια χρονια σε ολη την οικογενεια ,με το καλο να ερθει η μπεμπα και πολλα φιλια στην Αλκηστουλα! πολλα-πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή χρονιά Εφη μου ,υγεία και χαρά στην οικογένειά σου !!πολλά φιλιά!!με το καλό να ερθει το μωρό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχες οι δημιουργίες σου , ταλαντούχα ξαδελφούλα !!!!!! Η στολή του Αη Βασίλη ... όλα τα λεφτά !!!!
    Εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη ,υγεία , ευτυχία , αισιοδοξία και πολλές χαρές για σένα και την οικογένεια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλή χρονιά ... καλώς σε βρήκα στο όμορφο μπλόγκ σου, υγεία και δημιουργία εύχομαι και ότι καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είναι γεγονός πως αυτή η ανάρτηση μου είχε ξεφύγει. Κάλιο αργά παρά ποτέ...
    Έφη μου όλα είναι υπέροχα με καλύτερη όλων τη στολή της εγγονούλας.
    Καλή χρονιά σου εύχομαι ! Να την περάσεις όλη χαρούμενα μαζί με την οικογένειά σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ⋰˚هჱܓ
    Tudo de bom para você , sempre!!!

    Ótima semana!
    Muita paz e muita luz!
    Beijinhos do Brasil.
    ⋰˚هჱ✿⊱·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. υπέροχα ολα καλη χρονια Εφη μου , μοναδικο το Αλκηστακι με τη στολη καλη χρονια γεματη ονειρα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αγαπημένη μου Έφη, στενοχωρήθηκα, ελπίζω να είστε όλοι καλά στην υγεία σας.
    Εγώ έλειψα αρκετά από το blog, πριν και μετά από τις γιορτές, γιατί περίμενα τα παιδιά. Δουλειές, καθαριότητες, μαγειρική κλπ.
    Μετά μάζεμα των Χριστουγεννιάτικων, καθαριότητες απ την αρχή....
    Είσαι μια πραγματική καλλιτέχνις! Τι υπέροχα και κομψά στολίδια και η κουκλίτσα σου Άγιο Βασιλίτσα, υπέροχη!!!
    Σε θαυμάζω απεριόριστα!
    Διάβασα κάτι για το slideshow. Δες το δικό μου, αν σου αρέσει, δεξιά στην σελίδα μου.
    Είναι gadget από τον Blogger. Άνοιξε σχεδίαση, πήγαινε αριστερά διάταξη και κάνε κλικ στα gadget.Κάνε κλικ στην παρουσίαση, θα βγει ένα μικρό παράθυρο που θα σου δίνει μια παρουσίαση με δικές του φωτογραφίες. Εσύ θα βάλεις τις δικές σου. Εγώ τις έβαλα από το Πικάσα όπου έχω τις φωτογραφίες μου, άλλος τις έχει στο Flickr. Προσπάθησες έτσι;
    Ελπίζω να το πετύχεις.
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και εύχομαι να πάνε όλα καλά! Το αξίζεις!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ⋰˚هჱܓ

    Passei para cumprimentá-la.

    Boa semana com tudo de bom!!!
    Beijinhos.
    ✿ه° ·.
    ⋰˚هჱ

    ΑπάντησηΔιαγραφή