Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α!!!

 Εύχομαι   σε όλους 

Εδώ και δύο χρόνια οι ετοιμασίες για το Πάσχα είναι κάπως διαφορετικές.Η έννοια και η φροντίδα για τα γενέθλια της Άλκηστης,μου κλέβουν περισσότερο χρόνο από αυτόν για τις Πασχαλινές ετοιμασίες.Πρώτη μου φροντίδα ήταν τα προσκλητήρια  για το πάρτυ -γενέθλια με θέμα φυσικά το λαγουδάκι.
Μέσα στην κοιλίτσα έγραψα το κείμενο... και το δίπλωσα  έτσι που  να φαίνονται  τα πατουσάκια..(η ιδέα ήταν δική μου με εξαίρεση το κεφαλάκι που το πήρα από το γνωστό μας  Pinterest.                        
Για μία ροζ πόζα όλα μαζί στο καλαθάκι...
 Μερικές κονκάδρες για τα παιδάκια .
                              *******
'Εφτιαξα χάρτινα κρεμαστά αβγά σε αυτοσχέδια  stand για τα τραπέζια των καλεσμένων!!!













Tα ροζ αυγουλάκια είναι ζωγραφισμένα με ακρυλικά  και στολισμένα με κορδελίτσες  , ζικ ζακ σουτάζ  κ.α.

Φυσικά άφησα στην άκρη όλες μου τις πασχαλινές* καλλιτεχνίες*και το έπαιξα κυριολεκτικά *ζαχαροπλάστης*.........  Ξεκίνησα με την συνηθισμένη τούρτα και έφτιαξα άλλες δύο.Τα παντεσπάνια ,οι βουτυρόκρεμες,οι κρέμες ζαχαροπλαστικής και οι ζαχαρόπαστες κυριαρχούσαν στην κουζίνα  για δύο  μέρες.Οταν  ολοκλήρωσα τις τούρτες αισθανόμουν πτώμα πολύ περισσότερο  από αγωνία και άγχος  και ελάχιστα από σωματική κούραση. Κατόπιν ήρθε η* εντολή* για 50-60 πασχαλινά μπισκοτάκια.Νέα αγωνία,νέο άγχος για το τι και το πως.Για την συνταγή η Tante Kiki  http://tantekiki.blogspot.gr/ με έσωσε με τα υπέροχα μπισκοτάκια της που έγιναν γευστικά και τραγανά όπως ακριβώς τα ήθελα!! 
Εγώ και η φίλη μου η ζαχαρόπαστα συνεργαστήκαμε άψογα.Τα λαγουδάκια,οι πεταλούδες και τα μπισκοτένια αυγουλάκια ήθελαν πολύ μα πολύ δουλειά,στόλιζα,στόλιζα και τελειωμό δεν είχα.Ημουν δε τόσο αγχωμένη με την ημερομηνία που ΞΕΧΑΣΑ, ναι, ΞΕΧΑΣΑ να τα φωτογραφίσω. Κρίμα!!!γίνανε τόσο όμορφα,φαγώθηκαν εν ριπή οφθαλμού και σε κάποιους δόθηκαν  και σε* πακέτο*χα χα!!.
Αλλά και τις τούρτες ξέχασα να τις φωτογραφίσω και μου το θύμισαν την ώρα που τις έκοβαν,πρόλαβα τις δύο από τις τρεις,η τρίτη είχε ήδη μοιρασθεί.



Με όλα αυτά τα ευχάριστα και δημιουργικά κύλησε ο χρόνος μέχρι την Μ.Εβδομάδα.'Εφτιαξα τα τσουρέκια εγκαίρως,έβαψα τα αβγά,πήγα στην εκκλησία,έκανα  ανάρτηση στο παρά πέντε αλλά την έκανα  και τώρα ετοιμάζομαι για τα μαριναρισμένα γαρδουμπάκια με  γιαούρτι, μέλι και μυρωδικά!! Ε!! τι άλλο να κάνω! Διακοπές να δω  πότε θα κάνωωω;;;;;        
  Φιλάκια πολλά και να περάσετε   το Πάσχα  όμορφα χαρούμενα και διασκεδαστικά με τους αγαπημένους σας!!!

88 σχόλια:

  1. Τα είπαμε, αλλά άλλο να τα λες και άλλο να τα βλέπεις (και που να μας τα έδειχνες και όλα!!!!! Είσαι η πιο υπέροχη γιαγιά του κόσμου η Άλκηστη είναι ευτυχείς που σε έχει!!!!!!!! Και του χρόνου να είσαι καλά να της ξαναφτιάξεις το υπέροχο πάρτι της!!!!!! Καλό Πάσχα φιλενάδα μου αγαπημένη με υγεία και ευτυχία... Καλή Ανάσταση και το Αναστάσιμο Φως να φέρνει στο σπιτικό σου μόνο χαρές και ότι άλλο επιθυμείς!!!!! Πολλά φιλιά από όλους μας σε όλους σας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου αγαπημένη,η χαρά μου είναι μεγάλη για την επίσκεψη σου και για τις εγκάρδιες ευχές σου Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά ενα ζεστό φιλί και ένα ευχαριστώ για όλα!!!

      Διαγραφή
  2. τι τυχερή η μικρούλα με τέτοια γιαγια!!!! Μπράβο! Όλα τέλεια!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ για τον σχολιασμό και την επίσκεψή σου Να΄σαι πάντα καλά και χάρηκα για την επίσκεψή σου!!!

      Διαγραφή
  3. Καλά πρέπει να περάσετε τέλεια, χρονια πολλά να χαίρεστε τη μικρή σας!
    Καλό Πάσχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τις ευχές σου Χριστός Ανέστη πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Να χαίρεστε την μικρή Άλκηστη και συ ,Έφη,να είσαι καλά και να της ετοιμάζεις τόσο όμορφα πράγματα!!!!Ευχόμαστε Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου,να περάσετε πολύ όμορφα !!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για όλα,ευχές και σχόλια !!! Πάντα είστε γλυκές και ευγενικές!!!Φιλάκια Πασχαλινά!!!

      Διαγραφή
  5. Τι τυχερή που είναι η Άλκηστη με σένα γιαγιά!!!!
    Κι εγώ είμαι τυχερή που θα τα κάνω του χρόνου και θα πάρω ιδέες από σένα!!!!!
    Όλα έγιναν παραπάνω από τέλεια!!!!
    Να είστε όλοι καλά και να φτιάχνεις για πολλά πολλά χρονια Έφη μου και για τα παιδιά της Αλκηστούλας!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!!!!
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και ευχαριστώ για τις εγκάρδιες ευχές και τα όμορφα σχόλια σου!!!Ναστε όλοι καλά και ναπεράσετε όμορφα τις ημέρες του Πάσχα!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Μπορεί να πέρασα και το μεσημέρι από εδώ, αλλά είδα νέα ανάρτηση και έτρεξα!!
    Υπέροχα που είναι όλαααααα!!! Είσαι χρυσοχέρα! Τί άλλο να πω?!
    ;-)
    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Γιάννα χαίρομαι την ζωντάνια και τον ενθουσιασμό σου!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα περάσματά σου ..είναι ευπρόσδεκτα και χαρούμενα Σε εκτιμώ πολύ Φιλάκια !!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Η τρελή σου φαντασία μας τρελαίνει!! Οι δημιουργίες σου καλοδουλεμένες, ρομαντικές. Τι τυχερό το Αλκηστάκι, πάντα θα θυμάται και θα έχει μπροστά της αυτές τις όμορφες εικόνες. Μπράβο Έφη, νάσαι πάντα καλά να δημιουργείς και εμείς να χαιρόμαστε που μας χαρίζεις απλόχερα τις δημιουργίες σου. Σας εύχομαι Καλή Ανάσταση!! Φιλιά σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Nατασάκι ενα ευχαριστω πολύ μεγάλο για τις ευχές σου και τα όμορφα σχόλια σου!!! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και χρόνια πολλά!!!! Φιλάκια αγάπης Πασχαλινά!!!!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα στο Αλκηστάκη !!!! Να είναι τυχερή στη ζωή της - είναι τυχερή που έχει εσένα γιαγιά !!!! Απίστευτα και υπέροχα όλα όσα έφτιαξες !!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις ευχές και τα αγαπησιάρικα σχόλια !!!! ευχομαι να είστε πάντα καλά και χαρούμενοι Φιλάκια κατακόκκινα Πασχαλινά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Eφάκι, με τούτα και με εκείνα ξεχάστηκα !!!!
    Καθυστερημένα, λοιπόν, σου στέλνω όοοοοολες μου τις ευχές για την Αλκηστούλα !!!
    Να είναι γερή, να μεγαλώνει χαρούμενα
    και να είναι ευτυχισμένη !!!!!
    Τι να πρωτοθαυμάσω ???
    'Ολα..... μα όλα τόσο καλόγουστα !!!!!
    Δεν έχω δει ωραιότερα αυγά !!!!!!
    Και τα stands... κι αυτά τέλεια και σαν ιδέα, αλλά και στην υλοποίησή τους.....
    Και αυτές τις πατουσίτσες ...... τις λάτρεψα !!!!
    Είσαι ξεχωριστή γιαγιά !!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά, καλή Ανάσταση σε όλους σας,
    να περάσετε όμορφες οικογενειακές στιγμές !!!
    Υ.Γ. Θα σε πάρω τηλέφωνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έτσι και αλλιώς σε σκέφτομαι και σε εκτιμώ οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα κανένα.... απόλαυσα ιδιαίτερα τις τελευταίες σου δημιουργίες (τα σαλιγκαράκια εννοώ όσο τίποτε) και αμέσως φεύγω σφαίρα για το σπιτάκι σου.!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάρα πολύ για τα τόσα υπέροχα σχόλια σου, την αγάπη σου για την Αλκηστούλα και τις εγκάρδιες ευχές σου!!!Μου δίνεις πάντα χαρά !!!! Φιλάκια πολλά με αγάπη

      Διαγραφή
    2. Ηθελα να συμπληρώσω οτι μου άρεσε ιδιαίτερα η φράση *ξεχωριστή γιαγιά* σπάνια κολακεύομαι και αυτή σου η φράση με ενθουσίασε ευχαριστώ ιδιαίτερα για αυτό!!!Φιλάκια αγάπης και στον ταλαντούχο φωτογράφο σου είναι εξαιρετικός .....

      Διαγραφή
  10. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΦΗ μου!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην μικρούλα σας, υπέροχα όλα, όσα μας έδειξες!!!
    να είναι γερή να ομορφαίνει τη ζωή σας!
    φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ομορφες και εγκάρδιες οι ευχές σου!!!Ευχαριστώ!!!!
    Να είσαι καλά Βαρβάρα μου και πάντα ευτυχισμένη με την οικογένειά σου!!! πολλά φιλάκια αγάπης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη Εφη μου!Χρόνια πολλά!!Πολύχρονη η Αλκηστούλα σας!!Νά τήν χαίρεστε!!Αλλά καί όσα τής ετοιμάσες πολύ όμορφα καί ξεχωριστά!!Λάτρεψα τά πασχαλινά αυγά σου!!Καί τού χρόνου!!Πολλά φιλάκια από μία κουρασμένη γιαγία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειάσου Δήμητρα!!! Ευχομαι να περνάς όμορφα χαρούμενα και με πολύ αγάπη τις ημέρες του Πάσχα!!όσο για κούραση δεν υπάρχουν λόγια για περιγραφή..... Ευχαριστώ που με τόση έννοια σκέφθηκες να περάσεις από το μπλοκοσπιτάκι μου και να μας χαρίσεις ευχές από καρδιάς και όμορφα σχόλια να είσαι καλά και να δημιουργείς ομορφιές. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα
    Χριστός Ανεστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εφη τί καταπληκτικα ροζ αυγα!! τι ομορφες προσκλησεις εφτιαξες , να χαιρεσαι την Αλκηστη σου και να της φτιαχνεις παντα ττετοια ομορφα πραγματα....και η τουρτα σου τελεια ...και του χρονου!!! χρονια πολλα και φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου σχόλια!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν, έχεις ομορφες ιδέες και καλοκατασκευές και έτσι υπολογίζω σε ότι σχολιάζεις!!!! Ευχαριστώ και για τις ευχές σου!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έφη μου τη όμορφα πράγματα έφτιαξες ,τελεια είναι όλα ..
    Μα εσύ δεν εισαι μια απλή γιαγιά άλλα μια "Σούπερ Γιαγιά "
    Η Άλκηστη πρεπει να είχε μια υπεροχή γενέθλια οπός και οι καλεσμένη...
    Να την χαιρεσαι και πολύχρονη !!!!
    πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι με τις επισκέψεις σου και σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου και για τις ευχές σου
      Να είσαι καλά Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά! Όσες φορές και αν έχω περάσει από το σπιτάκι σου πάντα με εκπλήσεις και γεμίζω ομορφιές!!!!!!Απίθανα όμορφα τα πάντα!!!!Φαντάζομαι πόση χαρά ένοιωσε η Άλκηστη αλλά και καλεσμένοι της!!! Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την εγγόνα σου για να σε χαίρεται και αυτή μεγαλώνοντας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά!!!Ευχαριστώ για τις ευχές σου αλλά και για τα καλά σου λόγια !!! Χαίρομαι που περνάς ευχάριστα σε κάθε σου επίσκεψη!!! ΄Ενιωσα όμορφα για αυτό!!! Να'σαι καλά και να'χεις πολλές εμπνεύσεις για τα αγαπημένα μας θαλασσόξυλα!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη Έφη μου!
    Χρόνια πολλά στην μικρή πριγκίπισσα και στην σούπερ γιαγιά της.
    Τι όμορφα που της τα έφτιαξες όλα. Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω! Υπέροχα όλα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ελένη!!!Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα όμορφα σχόλια σου !! Να περνάς όμορφα Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά Έφη μου χρυσοχέρα και ταλαντούχα!!!! Και του χρόνου με υγεία, χαρά και αγάπη!!! Χρόνια πολλά, κι από δω για τη μικρή σας πριγκίπισσα που φαντάζομαι την ευτυχία της με τέτοια γιαγιά που έχει!!! Μα τί έκανες;;;;;; Τέτοιες υπέροχες δημιουργίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Το ένα καλύτερο από το άλλο τα αυγουλάκια αλλά και τα σταντ και οι τούρτες!!!!!!!!!!! Μοναδικά όλα και φαντάζομαι την κούραση αλλά και την ευτυχία σου όπως και την Άλκηστη να λάμπει από περηφάνεια και χαρά!!!!!!! Ευχαριστώ και για την αναφορά και χαίρομαι που σας άρεσαν!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα όμορφα λόγια εκτίμησης που εισέπραξα με κάνανε να νιώσω υπέροχα!!!Χάρηκα που σας άρεσαν γιατί έκανα αρκετό κόπο και μάλιστα αυτοί που τα γεύτηκαν έμειναν ευχαριστημένοι!!! Μου ζήτησαν την συνταγή για τα μπισκοτάκια ,την έδωσα ευχαρίστως ..αναφέροντας ότι είναι από φίλη ερασιτέχνη της μαγειρικής &ζαχαροπλαστικής, που αγαπά τρομερά αυτό που κάνει!!! Σου στέλνω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και μια μεγάλη αγκαλιά για την προθυμία ,την ευγένεια και την καλοσύνη που έδειξες!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Χριστός Ανέστη, ΄Εφη μου!!! Χρόνια πολλά!!!!
    'Αλλη μία υπερπαραγωγή από την σούπερ-γιαγιά για την σούπερ-εγγονούλα!!!!
    Δεν ξέρω τί να πρωτοθαυμάσω!!!! Όλα είναι πανέμορφα και ιδιαίτερα καλόγουστα!!!!
    Και του χρόνου, με υγεία, να χαίρεστε την Αλκηστούλα σας!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάν μου όταν θα γίνεις *γιαγιά* θα κάνεις τα ίδια και πάντα θα νομίζεις ότι ήταν λίγα και θα προσπαθείς για περισσότερα!!!!Δεν κάνω τίποτα περισσότερο από αυτό που με ευχαριστεί και με ικανοποιεί.....Με μια ζεστή αγκαλιά και ενα φιλάκι σου στέλνω ενα μεγάλο ευχαριστώ για τα σχόλια σου και τις ευχές σου!!!

      Διαγραφή
  22. Χριστός Ανέστη, Εφη μου!!
    Αυτό δεν ήταν πάρτυ γενεθλίων!! Ηταν μια απίστευτη υπερπαραγωγή γούστου, ποιότητας, καλαισθησίας και πολλής μα πολλής αγάπης!!!!!! Η μικρούλα οχι μόνο θα αισθάνεται υπερήφανη για την γιαγιά της, με τις μοναδικές καλλιτεχνικές δεξιότητες και ικανότητες, αλλά σίγουρα νοιώθει και την αγάπη που με τόση απλοχεριά της προσφέρεται!!
    Και του χρόνου με υγεια, χαρά, ευτυχία, αγάπη και πολλά χαμόγελα στο σπιτικό σου!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα όμορφα λόγια πως να τα αντέξω !!!! Εκανα αυτό που η καρδιά μου επιθυμούσε,με περίσσια χαρά και συγχρόνως το διασκέδαζα με το παραπάνω μόνο οι ημερομηνίες και οι προθεσμίες μου τα χαλούσαν λίγο ! Αλλά στο τέλος ολα καλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου για τα λόγια αγάπης και τις όμορφες ευχές σου Σου στέλνω την αγάπη μου !!!

      Διαγραφή
  23. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΟΛΑ, ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ !!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΑΛΚΗΣΤΗ !!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για τα όμορφα σχόλια και τις ευχές σου!!!Χαίρομαι πάντοτε με τις επισκέψεις σου!!Φιλάκια αγάπης πολλά

      Διαγραφή
  24. Χριστός Ανέστη Έφη μου, υγεία και ευτυχία σε όλη την οικογένειά σου....!!!
    Επειδή δεν είμαι και τακτική επισκέπτρια των Blog όλα τα βλέπω καθυστερημένα....
    Να ευχηθώ πρώτα απ΄όλα Χρόνια πολλά για την Άλκηστη γερή και καλότυχη στη ζωή της.......και όσο για τη γλυκιά γιαγιά της δεν έχω λόγια, όλα όσα κάνεις είναι παραμυθένια.....πολλά φιλιά....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκερία μου πόσο απολαμβάνω την δουλειά σου !!! Και λίγο* ζηλεύω * που εγώ κάνω διάφορα ασήμαντα και δεν αφιερώνω σοβαρά τον χρόνο μου σ΄'αυτό που τόσο αγαπώ!!! Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σου και τις εγκάρδιες ευχές σου!!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  25. Τι έχεις φτιάξει πάλι καλή μου! Τελικά πόσο ταλέντο χωράει σε έναν άνθρωπο!

    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Καναρινένια μου για τον * σχολιασμό* σουΝα είσαι καλά!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Χρόνια Πολλά!!! Έχω μείνει άφωνη μ'αυτές τις υπέροχες δημιουργίες που βλέπω! Μπράβο στη super γιαγιά και η μικρούλα να'ναι γερή και να τη χαίρεστε!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και για την επίσκεψή σου!Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχούλες σου!!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια πολλά, χαρούμενα, ευλογημένα, με υγεία και αγάπη!
    Εφούλα μου συγχαρητήρια, τι ομορφιά είναι αυτή! Πέρασα ξανά και ξανά και δεν χορταίνουν τα μάτια μου τις πανέμορφες ροζ δημιουργίες σου! Σήμερα ελπίζω να μη μου...φάει το σχόλιο...
    Να χαίρεσαι την Αλκηστούλα, γερή και καλότυχη να είναι στη ζωούλα της!
    Και του χρόνου με υγεία!

    Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου Πάντα μου δίνει χαρά η επίσκεψή σου ,που είναι γεμάτη αγάπη αλλά και ενθουσιασμό!!Συμμερίζεσαι τον δικο μου ενθουσιασμό και αυτό με ενθουσιάζει πολύ Ευχαριστώ για όλα!!!Να είσαι καλά και χαρούμενη !!! Φιλάκια αγάπης πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  28. Χριστός Ανέστη και χρόνια σας πολλά!!
    Μα τι ομορφιές ετοιμάσατε πάλι; Χίλια μπράβο!!!
    Μοναδικές οι εμπνεύσεις και αψογη η εκτέλεση! Αξίζουν βέβαια τα πάντα για το μικρό σας λαγουδάκι!
    Και του χρόνου εύχομαι, και να είναι πολύχρονο!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Νίκη!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν διότι το γούστο σου είναι ξεχωριστό και αυτό με τιμά!!! Ευχαριστώ για όλα ,σχόλια και ευχές ! και ξέρεις στα γενέθλια ήταν λαγουδάκι!!!Φιλάκια αγάπης πολλά

      Διαγραφή
  29. Πολλές ευχές κι από μένα, καλή μου φίλη Έφη! "Χρόνια Πολλά" και "Χριστός Ανέστη"! Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου, τη μικρή Άλκηστη (τι υπέροχο όνομα), να τα εκατοστήσει και να την καμαρώσεις εσύ και οι γονείς της, όπως επιθυμείτε! Καλή τύχη να έχει η μικρούλα σας!

    Θα σε συγχαρώ για άλλη μια φορά για το ταλέντο και την αστείρευτη φαντασία σου! Όλα όσα δημιουργείς είναι υπέροχα, προσεγμένα και ποιοτικά! Αυτή η τουρτίτσα με τα λαγουδάκια και τις χαριτωμένες πατουσίτσες με εντυπωσίασε πραγματικά! Αλλά και τα χάρτινα, κρεμαστά αυγουλάκια ήταν φανταστικά! Πολλά πολλά μπράβο!

    Σου εύχομαι να έχεις υγεία, πάνω απ΄όλα και να είσαι πάντα τόσο χρυσοχέρα και ταλαντούχα! Πιστεύω πως είναι πολύ τυχεροί οι άνθρωποι που σε έχουν δίπλα τους και η εγγονούλα σου δεν θα αργήσει να το αντιληφθεί αυτό! Και του χρόνου Έφη, με πολλές χαρές και χαμόγελα στο σπιτικό σου!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά , με υγεία και ευτυχία!!! Η έκπληξη έδωσε την θέση της στον ενθουσιασμό και αυτός στην χαρά, που υποχωρώντας άφησε πολύ χώρο για την συγκίνηση !!! Τόσα ήταν τα συναισθήματα μου διαβάζοντας αυτό το όμορφο κείμενο πλημμυρισμένο από αγάπη και ευγένεια. Γέμισε η ψυχή μου χαρά και επειδή είμαι ένα υπέρ απαισιόδοξο άτομο εκτίμησα τα εξαιρετικά σχόλια σου ιδιαίτερα. Σήμερα η ημέρα μου ήταν διαφορετική ...Στα γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου και στις γλυκές ευχές απαντώ με ένα μεγάλο και εγκάρδιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! Χαίρομαι που γνώρισα μέσα από το χαρούμενο και υπέροχο blog σου την εξαιρετική δουλειά που γίνεται την γεμάτη ευαισθησία και αγάπη!!! Να είσαι πάντα καλά!!!Με φιλικούς χαιρετισμούς!!!

      Διαγραφή
  30. Έφη μου χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!Έχω μείνει άφωνη με όλα αυτά που βλέπω!!!!!!!Έχει γεμίσει η οθόνη μου ομορφιές και χρώματα!!Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω αλλά αυτά που ερωτεύτηκα ήταν τα χάρτινα αυγουλάκια σου απλά υπέροχα!!!!Να χαίρεστε το κοριτσάκι σας και είμαι σίγουρη πως θα είναι πολύ υπερήφανη για τη χρυσοχέρα γιαγιά της και θα θέλει να της μοιάσει!!!!Φιλάκια και σε ευχαριστώ Έφη μου που με επισκέπτεσαι και πάντα έχεις έναν καλό λόγο για τις δημιουργίες μου το εκτιμώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα τα συναισθήματα που εισπράττω είναι πέρα πάσης προσδοκίας!!!! Χαιρομαι αφάνταστα που σου άρεσαν !Τα χάρτινα αυγά ηταν ιδέα της στιγμής που μου ταίριασε και το διασκέδασα δημιουργώντας!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφία για τα γεματα εκτίμηση σχόλια σου !! στα οποία δίνω βάση διότι είσαι άτομο που δημιουργεί με επιμέλεια υπομονή και φαντασία!!!! Φιλάκια αγάπης πολλά!!!

      Διαγραφή
  31. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Με υγεία και χαρά μαζί με όλη την οικογένεια. Έφη μου τι να πω εγώ τώρα για όλα αυτά τα καλούδια που έκανες για τα γενέθλια της Άλκηστης! Όλα είναι τόσο προσεγμένα τόσο όμορφα. Τα ζηλεύω. Στέκομαι ώρα τώρα μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μου και τα χαζεύω.Δεν είναι μόνο να έχεις όρεξη να κάνεις κάτι. Πρέπει να διαθέτεις ιδέες και φαντασία. Και σύ τα έχεις αυτά με το παραπάνω. Να είσαι γερή φίλη μου και να φτιάχνεις πολλά τέτοια πράγματα για την οικογένεια σου. Φιλάκια πολλά εύχομαι να τα πούμε σύντομα από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλάαααααα!!! Εγώ το θέλω πολύ να βρεθούμε ,περνώ όμορφα όταν συναντιόμαστε!!!αλλά άλλοι δίνουν τις άδειες και δεν εννοώ τους δικούς μου αλλά την χλωρίδα και την πανίδα της πελώριας αυλής μας.... εχουμε ξεθεωθεί με τον πόλεμο που ανοίξαμε .... Ευχαριστώ παρα πολύ για την επίσκεψη σου και για τα όμορφα σχόλια σου!!!! Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  32. Καταρχήν πολύχρονη η Άλκηστη, να είναι γερή και μόνο αγάπη και καλή τύχη να έχει στη ζωή της. Και έρχομαι σ΄εσενα Έφη μου, που για άλλη μια φορά μας άφησες άφωνες, σου το είπα αλλά θα στο ξαναπώ είσαι απίθανη. Σου εύχομαι να είσαι καλά ,να είσαι γερή ,να φροντίζεις και να κανακεύεις την οικογένεια σου με τόση αγάπη παντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου εδωσες πολύ χαρά που τα είπαμε τηλεφωνικώς!!!! Το ήθελα κι εγώ πάρα πολύ!!Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου και για τις γλυκές σου ευχές!!!! Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και ένα φιλάκι αγάπης!!!

      Διαγραφή
  33. Τωρα τι να πώ εγω .. η αργοπορημενη... εχω μεινει αφωνη... !!! είχε η ΑΛΚΗΣΤΟΥΛΑ γενεθλειαααα!!! και με τις δουλεις δεν το πείρα είδηση ..!!. δεν βλεπεια που κντευει να έρθεη η αναληψη και δεν τα εχουμε πεί τα χρόνια πολλα μας;..!! δεν το πιστευω αυτό που βλέπω και εχουν φτιαξει τα χεράκια σου..!! τι να πρωτοθαυμασω.. υπέροχα όλα και προσεγμενα στην παραμικρή τους λεπτομερεια..μπράβο Εφη μου... τα συνχαρητήρια μου... να μου πείς τώρα τα βλέπεις;; τι να σου πώ.. θα έχεις δίκιο..!!ελπίζω εστω και καθηστερημενες οι ευχες μου.. να έρθουν... στο Αγαπημενο μας Αλκηστακι... να τα εκατοστήσει.. να είναι χαρούμενο και ευτυχισμενο σε όλη του την ζωή.. και εσείς όλοι γεροί να το καμαρώνετε....να της δώσεις πολλα φιλακια .. εστω και αργά.... σου στελνω πολλα φιλακιαααααα συγνώμης..!!! και του χρόνουουου....να χαίρεστεεεεεεε!! ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες και δεν είναι ποτέ καθυστερημενες!!! Κι εγώ μία από τα ίδια Ρούλα πάντα τελευταία πάντα στα πίσω και ποτέ απαλλαγμένη υποχρεώσεων. Να μην στεναχωριέσαι εδώ είμαστε για να περνάμε καλά ...... Χαίρομαι που δεν με ξεχνάς και αυτό μετρά!!!Αλλά η επόμενη ανάρτηση ίσως σε ενδιαφερει περισσότερο από τούς άλλους!!γιαυτό έχε το υπ'οψιν να την δεις Φιλάκια πολλά και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ευωδιαστό και γεμάτο χρώματα

      Διαγραφή
  34. Χριστός Ανέστη!!!
    και πολύχρονη η μικρούλα...
    Εφη... είσαι χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λαμπρινή για τις ευχές σου και για την καλοδεχούμενη επίσκεψή σου .Καλό Μήνα!!!Φιλάκια Μαγιατικα

      Διαγραφή
  35. Πολύχρονη η μικρή Άλκηστις, με την τόσο υπέροχη, δημιουργική και τρυφερή γιαγιά!
    Να είσαι πάντα καλά να φροντίζεις για όλους.

    Έφη μου όλα όσα δημιούργησες είναι πανέμορφα, με υψηλή αισθητική και άψογο φινίρισμα!
    Εύχομαι και του χρόνου να μας δείξεις τις νέες εμπνεύσεις σου για το πάρτυ γενεθλίων της μικρής.

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία ,μου έδωσες χαρά με την επισκεψή σου,τα όμορφα σχόλια σου και τις ευχές σου!!!!Καλό μήνα γεμάτο χρώματα χαρές και εμπνεύσεις!!!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  36. Μεγαλούργησες πάλι,γλυκιά γιαγιά!!!!!Να το χαίρεσαι το ζουζούνι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριανταφυλλένια μου καλό μήνα με ολα τα καλά !!!!Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  37. Εφουλα μου Χιλιοχρονη η Αλκηστουλα και ολα τα καλα του κοσμου μαζι της και εσεις γεροι να την χαιρεστε!!!!
    Τι υπεροχες δημουργιες ! Τι φινετσατα πραγματα ειναι αυτα!!! Δεν σταματω να σε θαυμαζω .Εχεις βαλει κατω ολους τους επαγγελματιες!! Να εισαι γερη Εφη μου και να εχεις αυτο το κουραγιο και την δυναμη!!!
    Πολλα πολλα φιλακια και καλο μηνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου Καλό μήνα λουλουδιασμένο και γεμάτο ευωδιές!!!!Ευχαριστω πολύ για τα γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου και τις ευχές σου!!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  38. Χρόνια πολλά στην μικρή να έχει όλα τα καλά!!!! Υπέροχα όσα έφτιαξες!!!! Καλό μήνα φιλάκια!!!
    Χθες βράδυ μου φάνηκε ότι έλεγες κάτι για ένα κουκλόσπιτο αλλά μετά.......... τίποτα. Τι έγινε;;;; Παιγνιδάκια του blogger μήπως;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Eυχαριστω πολύ για τις ευχές!!! Δεν ήταν παιχνιδάκι του blogger εγώ στην προσπάθεια να ετοιμάσω νέα ανάρτηση για το κουκλόσπιτο αντι να προεπισκόπιση πάτησα κατα λάθος δημοσίευση....... το μάζεψα αλλά κάτι έμεινε χαχα χ α!!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή