Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Η προσευχή, οι νεόνυμφοι ,η θαλασσοταραχή και το κίτρινο τενεκεδάκι!

Καιρός νομίζω είναι να ασχοληθώ με  αυτά που  περισσότερο αγαπώ.Θέλω να χάνομαι μέσα στα σωληνάρια λαδιού, να εισπνέω την μυρωδιά του λινέλαιου, να παιδεύομαι αφάνταστα και όσο δυσκολεύομαι  τόσο   λατρεύω αυτό που κάνω!!! !Θέλω να απολαμβάνω την ζωγραφική, να χαίρομαι με κάθε πινελιά, σωστή ή λανθασμένη,να πειραματίζομαι!!!
Ξεκίνησα  πριν ένα μήνα έναν πίνακα και  προχωρώ με βηματισμό χειρότερο  της χελώνας!  Θα περιμένουμε πολύ ακόμη.. 

                       " Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ"

.Η  " προσευχή" όμως  έγινε σε "χρόνους" χαλαρούς!!

 Μία εικόνα, σε ένα φύλο εφημερίδας τράβηξε την προσοχή μου.Αγάπησα τα πάντα σ'αυτόν,  την ταπεινότητα  του ηλικιωμένου, τις αχτίδες  φωτός που έπεφταν στα χέρια του από ένα, προφανώς, μικρό παράθυρο  και που δεν κατάφερα  να τις απεικονίσω  σωστά,όσο και να προσπάθησα..τα γυαλιά του,το πολυκαιρισμένο  βιβλίο του,το λιτό γεύμα.....Και το τόλμησα!!Το αποτέλεσμα από μακρυά είναι καλό ,από κοντά;.... σιγά να μην φωνάξω  και κριτικούς!!!


και κοντινές, όσο πατάει η  γάτα...
                                     ***********
                         "  Οι  Vintage νεόνυμφοι"                                
Απόπειρα με ακρυλικά ....δωράκι" για την μία από τις δύο και μοναδικές πελάτισσές μου  ...την μαμά της 'Αλκηστης.


 Είναι ζωγραφισμένα επάνω σε σανίδες που έδωσα περίπου ανθρώπινο σχήμα  (διακρίνεται κάπου στα κεφάλια)με ύψος περίπου 65 cm.
Το πέπλο από σαντιγύ δαντέλα είναι μονοκόμματο και στερεώνεται  στο κεφάλι σε μία μικρή  αρκετά περίτεχνη  χειροποίητη κουάφ!Εχω προσθέσει τρέσα  με λευκές πέρλες στο μπούστο και στην μέση της.  Η ανθοδέσμη   με τα  φινετσάτα τριανταφυλλάκια   είναι ανάλογη του μεγέθους της νύφης!! 
Για τον κοκκινομάλη γαμπρούλη δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω παρά μόνο ότι  την 10ετία του'50 πιθανόν θα ασκούσε μεγάλη γοητεία στον γυναικείο πληθυσμό.  

Τώρα που βλέπω το γαμπρό *από μακριά*  θα κακοσχολιάσω τα χείλη  του!!! αλλά δεν είμαι ζωγράφος ..παίζω τον ζωγράφο!!
                                     ********

                        " Η  ΘΑΛΑΣΣΟΤΑΡΑΧΗ"

Πριν να μπει στην ζωή μου  η μικρούλα  'Αλκηστη , που  μου την αναστάτωσε γλυκά και την άλλαξε ριζικά , αλλά και το  σερφάρισμα  στο διαδίκτυο,είχα χρόνο και για το κέντημα και πολλή αγάπη γι'αυτό ,αλλά μόνο τα πολύ δύσκολα σχέδια, οι πολύ λεπτές εταμίν κέντριζαν το ενδιαφέρον μου, διότι το τελικό αποτέλεσμα έδειχνε περισσότερο  με πίνακα ζωγραφικής , παρά με μετρητό.Ο παρακάτω  πίνακας είναι ένας από τους 7 πίνακες από έργα   μεγάλων ζωγράφων που μετατράπηκαν ηλεκτρονικά σε σχέδια μετρητών!!!



λεπτομέρεια από τον πίνακα Μόνον για το κέντημα του ουρανού χρησιμοποιήθηκαν περίπου 18 χρώματα Θυμάμαι ότι τα λευκά ήταν γύρω στα 8 χρώματα,και όλα μαζί 46 χρωματισμοί.Οι διαστάσεις του περίπου35Χ40cm
                                    ****************
και........ λίγο  Ντεκουπάζ
στα γρήγορα.....για τον πάγκο της κουζίνας της μικρής μου πελάτισσας. 'Ηταν ένα μεταλλικό δοχείο  σχετικά μικρό στα αζήτητα λόγω έντονου κίτρινου χρώματος..
                    
και ανοικτό...............


και κοντινό........
Το εσωτερικό είναι  σύνθεση  μικρών μοτίβων  από μία  όμορφη χαρτοπετσέτα και το εξωτερικό  είναι  ζωγραφισμένο με ακρυλικά!
                                     **********
Θέλω να ευχαριστήσω την Κάτια "starsandicicles.blogspot.gr/"
για την τιμή που μου έκανε !!!
                                  ***********           
          Τελειώνοντας, θέλω  να ζητήσω συγγνώμην που  αμελώ τις ιντερνετικές υποχρεώσεις μου.Χάνομαι  ανάμεσα στις δουλειές του σπιτιού και της αυλής, στα "καλλιτεχνικά", στο σερφάρισμα για συλλογή εικόνων , στις υποχρεώσεις ως γιαγιά. Είμαι  και 63 χρονών δεν είμαι superwoman!!!Θέλω να υποσχεθώ , αλλά δεν είμαι σίγουρη αν θα ανταποκριθώ!!!!!  Φιλάκιααααααααααααα!!

85 σχόλια:

  1. Αν δεν είσαι εσύ τότε ποια είναι;;;;;; Τι υπέροχα είναι αυτά που κάνεις!!!!!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Superwoman είσαι και με το παραπάνω. Με ότι και αν καταπιαστείς το κάνεις τέλειο. Ο πίνακας "προσευχή" μου αρέσει πάρα πολύ.
    Να είσαι καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου , χαίρομαι που σου αρεσαν Καλημέρα με ενα φιλάκι!!!

      Διαγραφή
  3. ξετρελλαθηκα με ολα τουτα πραγματικα νασαι καλα και ειναι δικη μου τιμη η συμμετοχη σου στο πανηγυρι μην ξεχασεις να μου στειλεις τη διευθυνση σου katitimou@gmail.com φιλια και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και ενα μεγάλο ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου !!! σου έστειλα την δ/νση μου ελπίζω να ενημερώθηκες!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Εφάκι,ότι και να κάνεις το κάνεις καλά!!!!!!!Η δημιουργικότητά σου δεν έχει όρια ούτε ηλικία.
    Φιλάκια,γλυκιά μου!Ασχολήσου απερίσπαστη μ' αυτά που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ .... μα δεν είναι και τόσο ευκολο Ευχαριστώ τριανταφυλλένια μου για το όμορφο σχόλιο σου!!!Πρωινά φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Συνυπογράφω κι εγώ: Είσαι superwoman!!!
    Και απίθανος πίνακας - και τέλειες σανίδες - και sssssssssssuper κέντημα και ένα decoupage για να μας αποτελειώσεις!!!
    Τα κάνεις όλα και... συμφέρεις!!!
    ;-) χαχα!!!
    Φιλάκιααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν είμαι SW αλλά πολύ θα ήθελα να είχα τετοιες ικανότητες!!!Χαιρομαι πολυ πολύ που σου άρεσαν και σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη σου!!!!καλημέρα με ενα φιλάκι

      Διαγραφή
  6. Υπεροχα όλα μα όλα...Ο πινάκας φανταστικό....οι νεόνυμφοι τελεια ..
    το κέντημα πανέμορφα....και το decoupage ...Μπράβο Έφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι έχω μείνει με το σαγόνι πεσμένο... κι έρχεσαι και λες ότι δεν είσαι super woman?
    H Lara Croft, η Catwoman κι η Βασιλοπούλα του παραμυθιού, σε μια συσκευασία είσαι!!!!!!!!!!!
    Υποκλίνομαι σε όσα ΥΠΕΡΟΧΑ τα χέρια σου δημιουργούν, και σου δίνω άδεια να λείπεις όόόσο θες, αρκεί όταν επιστρέφεις να μας μαγεύεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά!!! Εσύ είσαι κοπελούδα-θησαυρός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι όμορφα σχόλια! Σε ευχαριστώ για την χαρούμενη επίσκεψή σου και για τα γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου !!! Μ' ανεβάζεις την διάθεση,να'σαι καλά σου στέλνω την καλημέρα μου με ενα φιλάκι!!

      Διαγραφή
  8. Είσαι μια ανεπανάληπτη σούπερ γιαγιά !!!!
    Όλες οι δημιουργίες σου είναι εξαιρετικές και πολύ ιδιαίτερες !!
    Γειά στα χέρια σου καλή μου και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ράνια!!!Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!! σου στέλνω ενα φιλάκι πρωινό με πολυ αγάπη

      Διαγραφή
  9. Άλλη μία καταπληκτική ανάρτηση με υπέροχες δημιουρίες! Αν είναι έτσι οι γιαγιάδες, να γίνω και εγώ που λέω στην κόρη μου να περιμένει! Η νύφη κούκλα!!!! Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !! Καλημέρα!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ.Δοκίμασε τον ρόλο της γιαγιάς και θα με θυμηθείς όλα αλλάζουν μαγικά προς το καλύτερο!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Δεν υπάρχουν λόγια...... τα πάντα είναι τέλεια!!!!!!!!!! Η "Προσευχή" δηλώνει πως δεν παίζεις τον ζωγράφο.... είσαι ζωγράφος!!!!!!!!!!!! Η "νεόνυμφοι" μας λένε πως πάντα θέλεις να αγγίζεις την τελειότητα!!!! Η "Θαλασσοταραχή" αποδεικνύει πως ότι και αν κάνεις είναι αψεγάδιαστο!!!! και το "Κουβαδάκι από τα αζήτητα" φωνάζει πως σαν Superwoman που είσαι το έκανες με μια απλή χαρτοπετσέτα ντελικάτο και έτοιμο να σταθεί στα καλύτερα σπίτια!!!!!!!!!! Φιλενάδα μου είσαι απίστευτη..... γεννημένη καλλιτέχνης!!!!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκυ μου για όλα έχεις μία γλυκιά και ευπρόσδεκτη κουβέντα ! Χάρηκα με τα τόσο όμορφα σχόλια σου αλλά δεν είμαι ζωγράφος... προσπαθώ όμως πολύ να βγαλω ενα υποφερτο αποτέλεσμα και εσύ με βοηθάς πολύ σε αυτό!!! Το ευχαριστώ μου είναι βγαλμένο από την καρδιά μου !!!! Φιλάκια αγάπης πρωινά μέσα από πυκνή ομίχλη

      Διαγραφή
  11. Πολυτεχνίτισσά μου εσύ!...κι`από μακριά....κι`από κοντά (είμαι σίγουρη) τα έργα σου είναι υπέροχα!
    Μπράβο Έφη!!!...Όλα σου μου άρεσαν!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!...και στη χλιαρή λεμονάδα σου μπορείς να βάλεις λίγο μέλι(όχι ζάχαρη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά Χρυσούλα σου στέλνω ενα ευχαριστώ για όλα και την πρωινή μου Καλημέρα με αγάπη

      Διαγραφή
  12. Δεν είσαι σούπερ -γιαγια΄???? Ποιός μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό ??? Καλλιτέχνης ,ζωγράφος ,κηπουρός , μη αναφέρω και τεχνίτης του ξύλου και της πέτρας !!! Να είσαι γερή και πάντα γεμάτη με αγάπη για τη ζωή !!! Το κέντημα πόσο καιρό πήρε ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφα σχόλια για να ανέβει η διάθεση μου Ευχαριστω Ολυμπίτσα για την επίσκεψη ! ¨οσο για το κέντημα που είναι σε πολύ λεπτή εταμίν που πήρε ενα μηνα περίπου ,κεντώ με μανία και περισσότερο τις βραδυνές ώρες.Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΩ!
    *ΜΠΡΑΒΟ*ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΞΕΡΩ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΦΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τόσο πολύ σου άρεσαν Φιλάκια πρωινά βγαλμένα μέσα από την ομίχλη!!!

      Διαγραφή
  14. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είσαι εντελώς αυτοδίδαχτη.....κι εγώ παίζω τη ζωγράφο (και κυρίως τη μεγάλη αντιγραφέα.....) αλλά με τόσες λεπτομέρειες ούτε που θα τολμούσα να καταπιαστώ. Η προσευχή σου ...όλα τα λεφτά. Οι νεόνυμφοι τέλειοι (κάτι ξέρει η μικρή πελάτισσα που τους βάζει στον τοίχο της.....). Το κέντημα με τα 200 χρώματα με αποτελείωσε εντελώς (έχω κάνει κι εγώ ένα εργάκι με γκομπλέν σε μονή κλωστή για να μοιάζει ζωγραφιστό...μου έδωσες ιδέα να το ανεβάσω κι εγώ κάποτε). Τέλος το ντεκουπάζ αψεγάδιαστο. Συγχαρητήρια για όλα 'Έφη μου.....και να σε έχει πάντα ο Θεός καλά (τα χέρια σου τα χρυσά, τα μάτια σου και το μυαλό σου....) και κυρίως να σου δίνει πάντα κέφι και μεράκι για δημιουργίες....Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου......Elen Art

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ελενα μεγάλη μου τιμή που άφησες τις δικές σου σοβαρές έννοιες και φορτωμένη με τα δώρα της ψυχής σου με επισκέφθηκες ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τον γεμάτο εκτίμηση σχολιασμό αλλά και για τις ευχές σου που μου είναι πολύτιμες!!!Σου στέλνω ενα φιλάκι αγάπης πρωινό και ευχομαι όλα να πάνε καλά!!!

      Διαγραφή
  15. "Ξαδελφούλα ¨μου , σήμερα με εντυπωσίασες ακόμη περισσότερο-ΥΠΕΡΟΧΑ όλα !!!!!! Σκέψου να έκανες και μαθήματα ζωγραφικής !!!!ΜΠΡΑΒΟ !!!!!! Φιλιά πολλά και στο Αλκηστάκι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !!!! και ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου Αν μάθαινα την ζωγραφικη όπως έπρεπε όλα θα ήταν διαφορετικά και πολύ πιο σωστά!!γιατί επιμένω.... δεν ξέρω να ζωγραφίζω ξέρω να αντιγράφω !!!Φιλάκια πρωινά ευγνωμοσύνης!

      Διαγραφή
  16. Τα συγκεντρώνεις
    όλα και μας τα δείχνεις μαζεμένα Εφάκι και πέφτει η αυτοεκτίμησή μας !!!!!!!!!
    Υπέροχες οι δημιουργίες, δεν ξέρω για ποιο λόγο (ίσως επειδή είναι πιο χαρούμενα?) θα ξεχωρίσω
    τα ανθρωπάκια. Δεν συμφωνώ μαζί σου, τα χειλάκια του γαμπρού πολύ όμορφα είναι......είναι και μιας άλλης εποχής άνδρας !
    Μου άρεσε η ιδέα του υφασμάτινου πέπλου !
    Ο πίνακας έργο τέχνης, το κουβαδάκι πολύ στυλάτο, όλα μα όλα καταπληκτικά !!!!!!!!!
    Φιλάκια σε σένα και το κοριτσάκι σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά!! Η δική σου ικανότητα είναι πολύ ψηλά και στερεωμένη με στριφώνια !!! Την φρόντισες και απέδωσε!! Την θαυμάζω!! Καλή μου Σοφία είσαι πάντα καλή και ευγενική και σ'ευχαριστώ πολύ για όλα!!!Σου στέλνω ενα πρωινό φιλάκι για μία καλή μέρα!!!

      Διαγραφή
  17. Εγώ πάλι λέω ότι είσαι και σούπερ woman και σούπερ γιαγιά!Όλα τα έργα σου είναι πολύ όμορφα!Άσε που επιβεβαιώνεις τη σκέψη που λέει πως ο άνθρωπος που ασχολείται με την τέχνη δε γερνάει ποτέ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μανουλα!!Τυχερή που κρατάς στην αγκαλιά σου ότι πιο υπέροχο υπάρχει στον κόσμο!Ευχαριστώ που μέσα στις τόσες γλυκές σου φροντίδες με επισκέπτεσαι και μου χαρίζεις όμορφα σχόλια!!!Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Εεε... συγνώμη, μισό λεπτό να κλείσω το στόμα μου που χάσκει ανοιχτό... και θα σχολιάσω!!

    ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!!! (δεν μπορώ να βρω άλλες λέξεις για να σου πω πόσο, μα πόσο μου άρεσαν)
    Ατελείωτα μπράβο!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να βρείς τίποτα!Μου αρκεί που με εκτιμάς και με επισκέπτεσαι !Ευχαριστώ πολύ για όλαΚαλημέρα με πρωινά φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Τι λες τώρα;
    Ο superman ωχριά μπποστά σου!!!!
    Ξέρεις ότι δε λέω υπερβολές!!
    Η προσευχή είναι μοναδική!!!!
    Όχι δεν είσαι ζωγράφος, απλά πήρες τα πινέλα και τα χρώματα και μας άφησες άφωνες!!!!
    Το ζευγαράκι τέλειο, μη πειράξεις το γαμπρό καθόλου!!!!!
    Για το κέντημα τι να πω;
    Ότι είσαι μαζοχίστρια; Ε ναι θα το πω και σαδίστρια μαζί!!!
    Όσο για το ντεκουπάζ, εχουμε δει έργα σου από κοντά και ξέρουμε πόσο "χάλια " τα κάνεις!!!
    Μετά από αυτή την ανάρτηση θα αυτοκτονήσει και η catwoman!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά Εφάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν, διότι η γνώμη σου μετρά υπερβολικά.Υπάρχει όμως ενα "αλλά" που με κάνει να αισθάνομαι τις αδυναμίες μου έντονα (για την ζωγραφική φυσικά)Ημουν και είμαι μαζοχίστρια τρελαίνομαι για πολύ δύσκολα και δουλειές που δεν τελειώνουν γρήγορα!! Ανωμαλίες παιδί μου,ανωμαλίες!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα όμορφα σχόλια σου που είναι τόσα δυνατα που με ανεβάζουν.... Πρωινά φιλάκια Καλημέρας που συνοδεύονται με πολύ υγρασία και ομίχλη!

      Διαγραφή
  20. Αγαπημένη μου Εφούλα καλησπέρα!είναι πολύ κοινότυπο να πω ''δεν έχω λόγια''γιατί με την σούπερ ανάρτηση καλλιτεχνικής έξαρσης και θείας έμπνευσης που μας έκανες τα χάνουμε εμείς τα φιλαράκια σου!!Η προσευχή είναι από τους πιό συγκλονιστικούς πίνακες που έχω δεί τον τελευταίο καιρό και δεν εννοώ μόνο σε bloggers καλλιτέχνες!η λεπτομέρειες των χαρακτηριστικών στο ρόσωπο,ο συνδιασμός των χρωμάτων με μάγεψε!το κέντημα στο αιθέριο γαλήνιο μπλέ με την θάλασσα βγήκε απίστευτο και φυσικά με ξετρέλανε και η decoupage δημιουργία σου!!είχες long play ανάρτηση γιαυτό απείχες τόσο καιρό γιατί δημιούργησες μοναδικά έργα καλή μου φίλη!συγχαρητήρια απο καρδιάς!σου στέλνω πολλά πολλά φιλάκια και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Καλημερα με πρωινά φιλάκια από την μακρινή Κομοτηνή!Ευχαριστώ για υπέροχα σχόλια σου. Λατρεύω τον τρόπο έκφρασης σου που προέρχεται από τον πλούτο των γνώσεων σου,σε αντίθεση με μένα που είμαι λιτή ,λακωνική και στο παρελθόν υπήρξα σχεδόν άφωνη!!

      Διαγραφή
  21. Μη δώσεις σημασία στα λάθη τα είδα μετά που τα έγραψα και έπαθα!η τενοντίτιδα θα φταίει!έχεις ακούσει την παροιμία που λέει όλα τα έχει η Μαριορή ο φερεντζές της έλειπε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με θάμπωσε η όμορφη χρήση της Ελληνικής γλώσσας και δεν είδα τίποτα αλλο!!!

      Διαγραφή
  22. Καθε αναρτηση σου μας αφηνει αφωνους! Τι υπεροχες που ειναι ολες οι δημιουργιες σου! Τι ωραια που απεδωσες την προσευχη! Βλεποντας το νοιωθεις τοση ηρεμια! το λατρεψα!!
    Το ζευγαρι τελειο ,μοναδικο! Το κεντητο εργο τεχνης! Χαρα στην υπομονη σου και το κουραγιο σου!
    Σε θαυμαζω ! Εχεις ξεπερασει τη σουπερ γιαγια! Ξερεις αναρωτιεμαι αν το δικο σου εικοσιτετραωρο εχει περισοτερες ωρες! Να εισαι καλα Εφη μου και να μπορεις να μας δινεις ολα αυτα τα ωραια! Να ξερεις οτι με λαχταρα περιμενω καθε σου αναρτηση ξιατι ειμαι σιγουρη οτι κατι μοναδικο θα μας δωσεις!
    τα φιλια μου και μια ζεστη αγκαλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Μαρία για τα γεμάτα αγάπη και εκτίμηση σχόλια σου !!!Κάθε σου λέξη με συγκινεί πολύ.Πάγιο αίτημα μου στον Θεό είναι να αυξήσει το 24ωρο που τρέχει σαν νερο!!! Σου στέλνω ενα φιλακι αγάπης για ενα όμορφο και ήρεμο βράδυ!!!!

      Διαγραφή
  23. Οι φίλες σου τα έχουν πει όλα!! δεν έμεινε να προσθέσω κάτι.
    Το μόνο που θα πω οτι είσαι και superwoman και super talent!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασάκι κάθησε καλά!!!ολες μας το ίδιο είμαστε! Αλλά το ευχαριστώ από την καρδιά μου θα σου το στείλω με αγάπη με δώρο ενα φιλάκι!!!

      Διαγραφή
  24. Super woman μπορεί να μην είσαι, αλλά super γιαγιά είσαι ΣΙΓΟΥΡΑ !!!!!!!
    Τι πιάνουν τα χεράκια σου και δεν το αξιοποιούν; Υπάρχει κάτι; Τώρα που το σκέφτομαι ....Χμ....χμ.......κάτι υπάρχει αλλά δεν θα σε μαρτυρήσω. Χα χα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσώ μου τι κάνεις; Πολλά είναι αυτά που δεν μου αρέσουν δεν τα μαθαίνω και δεν τα καταφέρνω!!!! Ευχαριστώ μου με επισκέπτεσαι και αφιερώνεις στιγμές από τον λίγο ελεύθερο χρόνο σου!!!Φιλάκια για μία όμορφη βραδιά!!!

      Διαγραφή
  25. Μόνο μια λέξη θα σου πω, είσαι 'ΑΠΙΑΣΤΗ' κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισπράττω με αυτήν τη λέξη σου ότι μία εκτίμηση από την πλευρά σου και σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ πολύ για αυτό!!! Καλό σου βράδυ με ενα φιλάκι

      Διαγραφή
  26. Μεγάαααλη καλλιτέχνης!!!! Σε όλα τα επίπεδα!!!
    Οχι μόνο "σούπερ γιαγιά" αλλα και σούπερ ταλέντο!!
    Είναι όλα ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Το καθένα μοναδικό, καλαίσθητο έργο !!!
    Να'σαι πάντα καλά, Εφη μου, και να δημιουργείς τέτοιες ομορφιες!!
    Φιλάκια καληνύχτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου που φανερώνουν την εκτίμηση σου για τις δημιουργίες μου!!Ττο εκτιμώ ιδιαίτερα!!!Σου ενα φιλάκι καιμιά αγκαλιά για μία ηρεμη και γλυκιά βραδιά!

      Διαγραφή
  27. Aν έχεις ταλέντο αυτό δεν κρύβεται ,ακόμη και αν είσαι αυτοδίδακτη!!!!!!!!!!Υπέροχα!!!!!!Τα φιλιά μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εφούλα μου έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!
    Δεν βρίσκω λόγια για όσα υπέροχα δημιουργήματα βλέπω...
    Είσαι απίστευτη!!!

    Φιλάκια πολλά γλυκιά μου, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Πάντα ευγενική και παρούσα με λόγια όμορφα και γεμάτα αγάπη!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Ολες σου οι δημιουργίες είναι υπέροχες!!!! Είσαι αστέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εφούλα μην άγχεσαι και καθόλου,όλοι λίγο πολύ χανόμαστε γιατί αλίμονό μας αν προτεραιότητα μας ήταν το διαδίκτυο!!!Καλά για τα αριστουργήματα σου τι μπορώ να πω; Ο πίνακας με τον ταπεινό παππούλη, το vinysge ζευγάρι, το κεντητό κάδρο, το ντεκουπάζ, όλα είναι τόσο όμορφα και τόσο αρμονικά φτιαγμένα!!! Συγχαρητήρια!!! Σου εύχομαι ατελείωτες μοναδικές στιγμές με την Άλκιστη και φυσικά καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άγχος κι εγώ είμαστε ενα αχώριστοι και ατενάχιστοι Δυστυχώς τώρα πια δεν το ελέγχω καθόλου! Ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου σχόλια και για τον χρόνο που μου αφιέρωσες!!!Καλό σου βράδυ !!

      Διαγραφή
  31. Τα χρόνια δεν έχουν καμιά σημασία. Τα έργα είναι αυτά που μετράνε. Και τα δικά σου έργα είναι τόσο καλοφτιαγμένα και με τόσο μεράκι. Όλα είναι θαυμάσια.Όλα τα προλαβαίνεις. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιούλα που δεν ξεχνάς να έρχεσαι στην γωνιά μου!!!Ευχαριστώ και για τα καλά σου σχόλια . Ευχομαι να περνάς όμορφα !Φιλάκια καληνύχτας!

      Διαγραφή
  32. . Εξαιρετικα ολα εισαι ταλεντο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εφη μου γλυκιά , τι να πω!!!Ολα έχουν την σφραγίδα της τελειότητας!!!Ολα σε καταμαρτυρούν!!!Εφη φωνάζουν!!!
    Ομως "η προσευχή" ξεπερνάει κάθε προσδοκία!!!!!!Συγκλονιστική έκφραση!!Μιλάω για το κοντινό που δείχνει πόσο υπέροχα αποτύπωσες την έκφραση της κατάνυξης!!!Υποκλίνομαι στο ζωγραφικό σου ταλέντο!!!Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γνώμη σου μετρά πολύ .Οταν ένα άτομο τόσο ικανό,αποτελεσματικό με ότι καταπιάνεται,με φαντασία και με γούστο σχολιάζει, εγώ σιωπώ, χαίρομαι και δεν αντιδρώ!!!! Καλη νύχτα δεν θα πω διότι δεν θα κοιμηθείς τις επόμενες 5 ώρες, αλλά θα σου ευχηθώ πολύ γρήγορα να κατασταλάξεις στο θέμα που σε αποσχολεί για να αρχίσεις το ευχάριστο μέρος ,ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ .Πολλά βραδυνά φιλάκια!!!θέλο

      Διαγραφή
    2. αυτό το θέλο ηταν δοκιμή η αλεπου γιατι δεν διορθώνει τυχόν λάθη; Γιατί ε; και την παινεύεις την πονηρή τόσο!!

      Διαγραφή
  34. Τί καταπληκτικές δημιουργίες είναι αυτές??!!!!!!!!!!! Έφη μου, είναι όλα πανέμορφα! Γειά στα χεράκια σου!! Η προσευχή μου άρεσε πάρα πολύ,αλλά και η νύφη με τον γαμπρό είναι 'όλα τα λεφτά' !!! 'Οσο για τον μετρητό πίνακα...χαρά στο κουράγιο σου! Κάποτε δεν μου άρεσαν οι κεντητοί πίνακες, μου είχαν κάνει δώρο κι έναν στον γάμο μου, αλλά τον άφησα στην μαμά μου. Τώρα όμως έχω κρεμάσει μερικούς της πεθεράς μου που μου αρέσουν πολύ!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πίνακες αυτοί είναι ιδιαίτεροι είναι κεντημένοι σε λεπτή εταμίν με κομπλέν και με πολλά χρώματα πλεγμένα μεταξύ τους όπως σε μιά ελαιογραφία!! και φυσικά δεν είναι στάμπα (αυτοί δεν μου άρεσαν ποτέ) Για κατασκευές, κέντημα και ζωγραφική έχω ανεξάντλητη υπομονή!!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριάν για τον γεμάτο εκτίμηση σχολιασμό σου.Χαίρομαι που σου άρεσαν. Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  35. Καλώς ήρθες Εφάκι μου με τις εκπληκτικές δημιουργίες σου!!!!
    Έχεις φοβερό ταλέντο και κάνεις καλά που ασχολείσαι!!!!
    Το ίδιο με σένα κι εγώ, δουλειές στο σπίτι καθημερινώς, κήπος, πλέξιμο, κέντημα, παιχνίδια με την Μαγδούλα, δεν μένει χρόνος αρκετός για Ίντερνετ.
    Καμιά μας δεν παρεξηγείται, αφού όλες είμαστε γυναίκες και νοικοκυρές.
    Σας στέλνω πολλά φιλάκια και να είναι όλη η οικογένεια καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πάρα πολύ Μαγδα που μου αφιερώνεις λίγα λεπτά από τον χρόνο σου και για τα όμορφα σχόλια σου!!!! καλό Σαβ/κο Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  36. Καλημέρα Έφη μου, λάτρεψα τις δημιουργίες σου! Έτσι είναι όταν υπάρχει το ταλέντο οι δημιουργίες είναι εκπληκτικές!
    Σε θαυμάζω να ξέρεις!
    Πολυμήχανη, δημιουργική, μαμά, γιαγιά, ζωγράφος και blogger!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τον όμορφο σχολιάσμό σου αλλά και για την εκτίμηση που εισπράττω μέσα από τα καλά σου λόγια!!! Καλό σαβ/κο. Φιλάκια

      Διαγραφή
  37. Φτου φτου φτου...!! μην ξαναπεις ηλικια και ειδικα οταν δειχνεις και τοσα ομορφα και πολλα πραγματα που εκανες !! πρωτον ο πινακας μα τον μεγαλο κυριο ειναι πολυ ομορφος και συγκινητικος , εχεις ταλεντο και το ζευγαρι σου πολυ ομορφο και καλοδουλεμενο, καταλαβαινω αυτο που λες με τη μυρωδια των μπογιων ....αν σε τραβαει κατι ολα σε συγκινουν και το ντεκουπαζ σου πολυ πολυ ομορφο , το δε κεντημα πω πω! σαν πινακας , τοσο λεπτη δουλεια και μενα αυτα μου αρεσουν τα λεπτοδουλεμενα ,πολλα φιλιά και την αγαπη μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως το ευχαριστώ είναι πολυ λίγο μπροστα στα τόσα όμορφα σχόλια σου για το κάθε έργο χωριστά!!Ευχαριστώ και για τον χρόνο που διέθεσες για να με επισκεφτείς.Είναι χαρά μου να σε βλέπω στην γωνιά μου!!Καλό Σαβ/κο με ενα φιλάκι και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  38. Άκου "παίζω τον ζωγράφο".........."είμαι ζωγράφος και γίνομαι συνεχώς καλύτερος" θα έπρεπε να πεις. Ο πρώτος πίνακας μου άρεσε πάρα πολύ κι από μακριά κι από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα!!! Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και τα όμορφα σχόλια!! φιλάκια

      Διαγραφή
  39. Εγώ πάλι γιατί νομίζω πως αυτή είσαι; Ναι, ναι η superwoman! Ο πίνακας βγάζει τρυφερότητα, πολύ μου άρεσε, το κέντημα φαίνεται όντως σαν πίνακας και στις δημιουρεγίες σου όπως πάντα υποκλίνομαι!

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν πάω για υπνο σου στέλνω ενα φιλάκι και την αγάπη μου για τα τόσα όμορφα σχόλια σου!!Χαίρομαι τις επισκέψεις σου!!!! Καλό Σαβ/κο

      Διαγραφή
  40. Τί να πώ! δεν φτάνει που ήρθα με καθυστέρηση............δύο εβδομάδων, λέω μόνο οτι Θ Α Υ Μ Ά Ζ Ω και χαίρομαι με τις δημιουργίες σου!
    τα θαύμασα ένα προς ένα........... και υποκλίνομαι στα τόσα ταλέντα σου, και στην υπομονή για να κεντηθεί αυτή η θαλασσοταραχή!και παζλ να ήταν θα ήταν πολύ δύσκολο, πόσο μάλλον βελονιά βελονιά!
    γειά στα χέρια σου για ΌΛΑ!!! φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα τι σημασία έχει πότε έρχεσαι, γιατί όταν έρχεσαι αφήνεις τα αποτυπώματα της καλής σου καρδιάς.Εχεις πάντα εναν γλυκό λόγο για όλα. Χαίρομαι που σε γνώρισα έστω και τηλ/κά!!
      Φιλάκια αγάπης και να έχεις ένα καλό Σαβ/κο

      Διαγραφή
  41. Έφη μου, πανέμορφα όλα σου , όπως πάντα!! Ο πίνακας της προσευχής υπέροχος!! Τι από μακριά και κοντά...απλά υπέροχος!! Το κέντημα....θαυμάζω την υπομονή σου!! Μα τόση λεπτομέρεια και δουλειά!! μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις!! και το κουβαδάκι, υπέροχο το έκανες! Ο γαμπρός και η νύφη καταπληκτικοί!! Εκείνο που μου άρεσε περισσότερο όμως, είναι αυτό που σχολίασες σαν "κουσούρι" καλή μου!!Μα δεν βλέπεις το στόμα του γαμπρού που λέει "σ'αγαπώ" και έχει μείνει στο ..πώ;;;; Τέέέέλειο!! υποκλείνομαι στο ταλέντο σου καλή μου!! φιλάκια!!
    Υ.Γ.
    Έχω διαγωνισμό στο μπλογκ μου αν θέλεις πέρνα να πάρεις μέρος!! φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή