Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

*Ιόσεις*ανακοπή,εγκεφαλικά.. .χαρές και όχι μόνον...


Καλημέραααα!! αγαπημένη  γειτονίτσα!!

'Ηθελα πριν από πολλές μέρες να ξεστολίσω το Χριστουγεννιάτικο  blogoσπιτάκι μου, αλλά  εδώ και 20 μέρες  περνούσα τον περισσότερο χρόνο μου στα Ρublic,κατασκήνωσα στην κυριολεξία μαζί με τον υπολογιστή μου στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης...Τα μικρά προβλήματα που υπήρχαν άρχισαν να πολλαπλασιάζονται. Ενα τετράγωνο ανθρωπάκι με το κασκολάκι του κάθε λίγο και λιγάκι  μόστραρε την φατσούλα του και μου έλεγε  Ουπς!!!!! πρόβλημα.!!!!Αφαίρεσα  από το αντιβάριους  7 κακόβουλα λογισμικά  και πίστεψα ότι όλα θα είναι όπως πρώτα!Αλλά δεν......... Πρώτη διάγνωση, αλλαγή σκληρού δίσκου,αντίρρηση καμία   (μήπως μπορούσα να κάνω και αλλιώς).Στη συνέχεια, μετά την ανακοπή ο ασθενής δεν έδειχνε σημαντικά σημάδια καλυτέρευσης,αντίθετα άρχισε να κάνει πολλά  παλαβά.. Επί πλέον το Χειροποίημα  που με το  επικίνδυνο λογισμικό του  δεν επέτρεπε ούτε το δικό μου blog να επισκεφτώ, φόρτισε την κατάσταση!! Από την πολύ πίεση, έγινε κατακόκκινος και μέσα και έξω..

ο Η.Υ. στο κρεβάτι του πόνου!!!

Σε καλό μου!!!!  Η δεύτερη διάγνωση του τεχνικού, ήταν προβλήματα  στην μνήμη, δηλαδή αλλαγή κάρτας μνήμης.. Μου διευκρίνισε όμως,ότι  αυτά προβλήματα δεν είχαν σχέση  με τα κακόβουλα λογισμικά!   Δεν γνωρίζω, δεν εκφέρω γνώμη.

Στο διάστημα  όμως αυτό βρήκα τον παλιό μου "καλό" εαυτό.Διεκπεραίωσα εκκρεμότητες μηνών,έραψα και κέντησα..... έπλεξα και ένα  κατακόκκινο κασκολάκι για την  'Αλκηστη. Για αρχάρια ικανοποιητικό το αποτέλεσμα..η πλέξη είναι  μόνο καλή...   η ανάποδη με δυσκολεύει και την αποφεύγω Χα Χα ! 

  Τέλος ο ασθενής επέστρεψε  υγιής στο σπίτι.  Εγώ, όμως χάνω πολύ από τον χρόνο που δεν διαθέτω, μέχρι να τον επαναφέρω  στις επιθυμητές ρυθμίσεις. Κάτι κουσουράκια  του έμειναν,αλλά υπάρχει ο υπομονετικός και ευγενικός τεχνικός ,πρόθυμος να δώσει λύσεις!!!!
                            *******
Θέλω  να ευχαριστήσω  όλες τις  αγαπημένες  φίλες που μου έστειλαν   ευχές για μία καλή και τυχερή χρονιά. Κάποια δωράκια, πάντα αναπάντεχα, συνόδευαν τις εγκάρδιες ευχές τους.

Κάθε δέμα,  σκόρπιζε μικρές αόρατες καρδούλες αγάπης  και χαράς.Για  μένα είναι ένα υπέροχο και αγνό *αλισβερίσι*το ίδιο και η διαδικτυακή επικοινωνία  μεταξύ μας!!!Χαίρομαι ιδιαίτερα κάθε φορά που στην άλλη γραμμή  του τηλεφώνου ακούγονται αγαπημένες φωνές από Κρήτη,Ζάκυνθο,Αθήνα,Βέροια,Θεσσαλονίκη,
Χαλκιδική.........
Γίνομαι φλύαρη από χαρά , πάντα θέλω να  στέλνω ένα εγκάρδιο φιλάκι και μία ζεστή αγκαλιά! Σας  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για ότι  όμορφο εισπράττω από όλες τις αγαπημένες της όμορφης διαδικτυακής παρέας μας.



29 σχόλια:

  1. Μα τι λέτε Κυρία μου!!! και δική μας χαρά που μας επιλέγετε ως φίλες
    Οσο για τα προβλήματα του υπολογιστή, μάλλον πρέπει να περιμένω τη σειρά μου και το κακό ξεχνάω να κάνω μπακ απ και θα την πάθω τη λαχτάρα.
    Σε καληνυχτώ καλωσορίζοντας γυναικάρα με τα κόκκινα...πουά και μικρή μου Αλκηστη με το κόκκινο κασκόλ ...μόνο καλή!χαχαχαχα Είσαι άπαιχτη
    Φιλάκια Εφη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλος καλά...περιμένουμε και άλλες όμορφες δημιουργίες σου. Μεγιά τα νέα σου δώρα.
    Φιλιααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά του, σιδερένιος!
    Εφούλα μου ελπίζω να μην παρουσιάσει άλλο πρόβλημα.
    Με γεια τα ωραία σου δωράκια και καλοφόρετο το υπέροχο κασκολάκι της κουκλίτσας σας!
    Φλύαρη δεν είσαι, μόνο γλυκιά κι αξιαγάπητη!

    Πολλά φιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O Η.Υ. στο κρεβάτι του πόνου!!!Moυ άρεσε πολύ αυτό!Πόλύ πανέμορφο το κασκολάκι!Χμ!Πρέπει να μάθω κι εγώ να πλέκω!Περαστικά στον άρρωστο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α, περαστικά στον υπολογιστή!!! Άλλο κακό να μη τον βρει!!!
    ;-)
    Τί όμορφο κασκόλ!!!
    Και τα δωράκια σου τέλεια είναι!!!
    Φιλάκια πολλά και γλυκά και δυναμωτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικά στον Η/Υ σου! Μήπως το έκανε επίτηδες για να βρεις περισσότερο χρόνο; Οπως λες να βρεις τον παλιό "καλό" εαυτό σου να πλέξεις και να κεντήσεις; Εκτός απο το όμορφο κασκόλ με τα γλυκούλικα πον πον περιμένουμε τις νέες σου δημιουργίες.
    Tυχερές που είμαστε φίλες σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχώς Έφη μου που η εγχείρηση του υπολογιστή πέτυχε και είσαι και πάλι κοντά μας.
    Το κασκολάκι υπέροχο, να το χαρεί η μικρούλα Άλκηστη.
    Καλό και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά αυτός ο ιός του υπολογιστή επισκέφτηκε πολλούς , αλλά ανακοπές και τα τοιαύτα δεν είχαμε . Περαστικούλια του για το καλό του . Τέλος καλό όλα καλά και είσαι πάλι κοντά μας . Το κασκολάκι είναι όμορφο πολύ ....Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ να σε ευχαριστήσω που με υπομονή στάθηκες δίπλα στον άρρωστο μέχρι να γιάνει... έτσι ώστε να μπορούμε να σε έχουμε και πάλι κοντά μας!!!!!!!!!!! Τα δωράκια σου υπέροχα..... το κασκολάκι της μικρής σου πριγκίπισσας θαύμα να τα χαρείτε και οι δύο!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα αγαπημένη μου Εφούλα!σχεδόν τρόμαξα με τον τίτλο της ανάρτησης!!βρε τι έπαθε ο φουκαράς!μεγάλη ταλαιπωρία τράβηξε ο καημένος ο υπολογιστούλης σου!!πολλοί απο τα φιλαράκια είχαν προβλήματα τελευταία και ειδικά με ιούς!!να χαίρεσαι τα δωράκια σου που είναι όλα ένα κι ένα,πολύ συγκινητικό αυτό απο τις φίλες bloggers!!ειδικά που το έφτιαξαν με τα χεράκια τους!!το κόκκινο κασκολάκι με τα πολύχρωμα πον-πον της Αλκηστούλας σας είναι πανέμορφο και λίαν τσαχπίνικο!θα το χαρεί δεόντως!Περαστικά του υπολογιστούλη και σιδερένιος!!!φιλάκια σου στέλνω και την αγάπη μου!!καλό Σαββατοκύριακο καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευτυχώς Έφη μου και μετά από τόσα που τράβηξε ο ασθενής σώθηκε και επέστρεψε υγιής στο σπίτι Το κασκόλ τέλειο όπως ταιριάζει σε μια κούκλα Με γεια και τα δωράκια σου να είσαι καλά να τα χαρείς. Πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφάκι !!!!!
    Με γεια, με γεια το κασκώλ της ΄Αλκηστης !!!!!!!
    Τέλειοοοοοοο έγινε !!!!!!!
    Σετάκι με το παλτό.
    Τα δωράκια όμορφα, να τα ευχαριστηθείς !!!!!!!!
    Σιδερένιος ο υπολογιστής σου, σε κοκκινάκι και αυτός.
    Πολλά φιλάκια σου στέλνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όταν ο ασθενής Η/Υ έστω και αργά γίνεται καλά, κάτι γίνεται! Με τα γηρατιά τι κάνουμε; Που σαν παππούλης 90άρης που με κούραση σέρνει τα πόδια του στην ανηφόρα, σέρνεται και ο δικός μου!!!!! Καλό Σ/Κ ΚΑΙ ΦΙΛΆΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πω Έφη μου, τι ταλαιπωρία πέρασες με τον υπολογιστή!
    Τουλάχιστον όλα πήγαν καλά στο τέλος...
    Με γεια τα δωράκια σου και μπράβο για το κόκκινο κασκόλ, είναι χαριτωμένο και θα της πάει τρέλα!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρίν λίγο,παραλίγο νά πάθω καί εγώ εγκεφαλικό φιλενάδα!!!Δέν μέ άφηνε ο blogger νά μπώ,σέ κανένα ιστολόγιο,ούτε κάν καί στό δικό μου!!!!!Καί δέν έχω ακόμα συνέλθει από τήν ιώση!!!Πολύ όμορφα τά δωράκια πού έλαβες!!Νά τά χαρείς!!!Μέ γειά τό κόκκινο κασκολάκι τής Αλκηστούλας!!Μπράβο στήν χρυσοχέρα γιαγιά!!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. είδα τα διδυμάκια με το παραπονο, θυμήθηκα και οτι δεν θυμήθηκα.......
    αναδρομικά συγχώρησέ με και δέξου τα χρόνια μου πολλά!
    καλοφόρετο το κασκολάκι με τις χρωματιστες φουντίτσες!!!πολλα πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αφού όλα είναι εντάξει με τον υπολογιστή περιμένουμε νέες δημιουργίες!!!!!!!!!!!!!!Μη μας αφήνεις πολύ καιρό χωρίς ανάρτηση!!!!!!!!!Φιλιά πολλά και σε όλη την ...ομήγυρη(και παιδάκια και σκυλάκια)!!!!!!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τελος καλό , όλα καλά !!!!!! Περιμένουμε να δούμε κι΄άλλες όμορφες δημιουργίες σου !!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου , Έφη μου, και το Αλκηστάκι το όμορφο κασκόλ που είναι πλεγμένο με πολλή αγάπη από μια υπέροχη γιαγιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα,Εφάκι!!!!Φαντάζομαι,ότι τώρα όλα είναι καλά!!Δυστυχώς μέσα στο Διαδίκτυο κυκλοφορούν και ιοί.
    Το κατακόκκινο κασκολάκι....ονειρικό!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς τηνε πίσω στην παρέα... και στην γειτονιά μας.. εδώ εμείς τεζάρουμε .. όχι τα μηχανήματαΕφούλα μου..!!! παλι καλά που εφτιαξε... όμως (ουδεν κακού αμιγες καλού.....) έστι γραφερτε;;χι.χιχ. σου αφησε η αρώστια του χρόνο και τον κέρδισε η Αλκιστούλα..... τωρα που διαβασα οτι σου έβγαζε κακόβουλο στο συγκεκριμένο μπλοκ το κάνει και σε μένα... τελος όμως καλό όλα καλά δεν λέμε;;; ετσι μπραβο Εφη μου.. φιλάκιααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΧΧΧ δεν εισαι η μονη ..πολλοι αντιμετωπισαν θεμα μετα κακοβουλα λογισμικα!αυτα ομως ξεπερνιουνται!!!
    Να σαι καλααα και να εχεις μια αισιοδοξη εβδομαδα χωρις προβληματα στο blogging!σε φιλωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. και εγω το περασα και μαλιστα στο μεγαλο υπολογιστη που ειχε και τις εργασίες της η Ιλια μου και κοντευα να τρελλαθω μετα απο καθαρισμα και δυο μπαι μπας μεταφερα με σε εξωτερικο σκληρο πολλα πραγματα και δειχνει πως επέζησε , καλορίζικα τα δωρακια και το κασκολ της Αλκηστης
    Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του stars and icicles περιμένω την διεύθυνση σου στο email katitimou@gmail.com για να σου στείλω το αναμνηστικό δωράκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περαστικά σας!! Να προσέχεις να μην πάθει κάτι άλλο γιατί η υποτροπή είναι πιο σοβαρή !!! χαχαχα!!
    Το κασκολάκι της μικρούλας είναι θαύμα !! Να'σαι καλά, χρυσοχέρα μου!! Και μην χάνεσαι .... Μας λείπεις!!!!!!! Φιλάκια σε όοολα τα μαγουλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αυτές οι δυσκολίες..μας κάνουν πιο δυνατές... !! τι ναν πεις... ιωσεις.. ιωσεις.. αχ... τάζησα κι εγώ..και πρόκοψα.. ευτυχώς όλα καλά...
    καλό βραδυ.. παντα με ομορφιες καλή μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εφάκι μου, φτάνει που πέρασαν οι παιδικές αρρώστιες :)) και το κομπιουτεράκι σου έγινε καλά!!!
    Υπέροχο το κατακόκκινο κασκολάκι!!!!
    Σου στέλνω πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς όρισες φιλενάδα στο κλαμπ του knitting που λέμε και στο χωριό μου!!!!!!Και μη φοβάσαι και ανάποδη θα μάθεις και δύσκολες πλέξεις σε λίγο θα μας ξεφουρνίσεις!!!! Κάνεις τόσα και τόσα ,εδώ θα σταματήσεις??? Αλλωστε γιατί την έχεις την φίλη σου!!χαχχαΦιλάκια πολλά σε σένα και στα γλυκά μαγουλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κι' εγώ βλέπω κατά καιρούς κάτι ανησυχητικά συμπτώματα (κολλάει ο blogger,δεν μπορώ να γράψω σχόλια), λες να μου τα τινάξει;
    Ότι θ' ανησυχούσα και για την υγεία ενός υπολογιστή, δεν το περίμενα!!!!!
    Σιδερένιος πάντως ο δικός σου!!!
    Το κατακόκκινο κασκολάκι Έφη μου, είναι πολύ όμορφο με τα πον-πον!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Περασα να ρωτήσω φίλη μου πως πάει το πλέξιμο.. και γενικά η υγεία σας.. η Αλκιστουλα καλά .. ολοι σας;;; ελπίζω ο υπολογιστής σου να μην σου κσνει πίσματα πια..!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή