Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Η καλή νοικοκυρά είναι δούλη και κυρά Χα ! Χα!

Ουφ!!! τελείωσα.........
Εδώ και 45 μέρες η λέξη δουλειά άπλωσε τα πλοκάμια της σε όλους τους χώρους του σπιτιού με όλες τις μορφές της!!!Η γνωστή, στην γειτονιά μας,  σάλτσα με χτύπησε αλύπητα..Εκατό βάζα,έτοιμη με αρωματικά φυτά,σκορδάκι και πιπεριές...περίπου σαράντα κομμάτια νωπής ντομάτας για τον καταψύκτη.Μερικά βάζα λιαστής(κατ΄ευφημισμό)ντομάτας που την στέγνωσα στον φούρνο!
 Πόλεμο κήρυξα και  στις πιπεριές Φλωρίνης..τις έβρασα ,τις έλιωσα και τις αποθήκευσα σε βαζάκια.. άλλες πάλι  αφού τις ψιλόκοψα τις έβαλα στον καταψύκτη!Δίνουν υπέροχη γεύση στα φαγητά!!!
Είχαμε άφθονη και ποιοτική παραγωγή ντομάτας φέτος,έτσι  αποθήκευσα και νωπές  ντομάτες (και πιπεριές) για τα γεμιστά του χειμώνα στον καταψύκτη (είμαι φανατική αυτής της γεύσης)

Κάθε Σεπτέμβρη δεν παραλείπω τα ζυμαρικά της χρονιάς  που τα φτιάχνω κατά κύριο λόγο με δικά μου υλικά!!!
Tα ετοίμασα σε ένα εργαστήρι και τα στέγνωσα στο σπίτι..
΄Ετσι διατηρούνται πιο καλά και κάπως περισσότερο!!!
                                            **********===**********
Σειρά είχαν οι μαρμελάδες,έκανα αρκετά κιλά ,  διότι  υπάρχει μεγάλη ζήτηση από τους  εκλεκτούς μου *πελάτες* ...
Και φρέσκα καρύδια για λιχουδιές..
'Ημουν   υπεύθυνη για τα αγγουράκια και τις μελιτζάνες..και τα κατάφερα μια χαρά,άφθονη παραγωγή.Βαρεθήκαμε να τα τρώμε...
Μάζεψα τα ρόδια  και τα μήλα.....νόστιμα γλυκά και απαλλαγμένα από φυτοφάρμακα... όλα  για την  Αλκηστούλα μας όπως και το πρόβειο γιαουρτάκι  που της ετοιμάζω κάθε εβδομάδα!!
Το τρώει με μεγάλη ευχαρίστηση  σκέτο η με φρούτα του κήπου μας....το πουλάκι μου.
Μέσα σε όλον αυτόν τον πυρετό της δουλειάς ,ο μοναδικός βοηθός  και το μοναδικό παρεάκι μου ήταν  η Μελίτα  που γύριζε χαρούμενη γύρω μου  ...
'Ετοιμα και τα χταπόδια του μεζέ, του ούζου ,της παρέας που περιμένουν την σειρά  τους να μπουν στην κατάψυξη..
                                                       *********************************
                                           *****************          0              ***************

                                         

Αμέσως μετά άρχισε  η δεύτερη  φάση της μάχης με το νοικοκυριό ,αφού έφερα τα πάνω κάτω και τα μέσα  έξω......



Αφού γκρέμισα  ότι  έπεφτε  και ότι φούσκωνε,ήρθε η *βοήθεια* που άλλοτε προχωρούσε την δουλειά και άλλοτε δοκίμαζε την υπομονή  μου με  φοβερές  καθυστερήσεις...
Τις μονώσειs τις έκανα μόνη μου, δεν έχω  εμπιστοσύνη   κανέναν!!Ανέβηκα ψηλά..... πιο ψηλά δεν γίνεται...!! απόλαυσα την θέα,είχε καλό καιρό  και ...
αφού σκούπισα τα κεραμίδια από  τα διάφορα.... με έκπληξη είδα  αυτοσχέδιο *κρακελέ* από ασύμβατα υλικά..
.Είχα πολύ , μα πάρα πολύ κούραση ,δούλευα καθημερινά 15-17 ώρες ,αλλά είχα και κέφια μέχρι που αυτοφωτογραφήθηκα!!! χα χα χααα!

Μετά από όλα αυτά γκρεμίσματα,τα βαψίματα τις μονώσεις και τις απομονώσεις μου(η αλήθεια είναι ότι τρελαίνομαι  για τεχνικά ανακατώματα ,με φτιάχνουν το κέφι, έχω ενδιαφέρον για την επόμενη μέρα..) χαίρομαι που βρίσκομαι στην blogοσφαιρα και πάλι .Έχω  δε το  δικαίωμα  να  αισθάνομαι  κάπως έτσι....ανάλαφρη    και ξέγνοιαστη!!!
Ελπίζω και εύχομαι  οι επόμενες αναρτήσεις να είναι μόνον με διάφορες καλλιτεχνικές δημιουργίες.'Οταν άνοιξα αυτήν την ιστοσελίδα ΜΟΝΟΝ την ζωγραφική ,το ντεκουπάζ και τον πηλό είχα κατά νου.

Φιλάκιααα!


106 σχόλια:

  1. νατασα12 Οκτωβρίου 2013 - 1:27 μ.μ.
    Κάθε ανάρτησή σου και μια έκπληξη. Οι εκπλήξεις εδώ είναι πολλές, αλλά με τη μόνωση τρελάθηκα. Σε παρακαλώ στην επόμενη ανάρτηση να μας πεις τι δεν ξέρεις να κάνεις, αλλά τι λέω, μάλλον δεν θα υπάρξει ανάρτηση. Σου εύχομαι να είσαι πάντα γερή και δυνατή και να αισθάνεσαι όπως τη φωτο!! Περιμένουμε τώρα και τις καλλιτεχνικές σου δημιουργίες!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις καλά πως γνωρίζω ελάχιστα πράγματα απλά δεν φοβάμαι να δοκιμάζω και να δοκιμάζομαι!!!Οταν δουλεύω αυτά που μου αρέσουν αισθάνομαι πάντα χαρά και είμαι αφάνταστα ευδιάθετη!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα λόγια εκτίμησης και αγάπης Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. eleni12 Οκτωβρίου 2013 - 12:45 μ.μ.
    Έφη,υπάρχει κάτι,που δεν κάνεις;Μπράβο,κουράγιο!!!!!!!!!!!
    Προετοιμασίες του χειμώνα με όλα τα καλά,που μας δίνει η γη!
    Λέω κι εγώ ότι κάτι κάνω,αλλά εσύ είσαι άφταστη-περιορίζομαι να καταψύξω λαχανικά,λίγο τραχανά να φτιάξω...
    Φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου η επίσκεψή σου με τιμά και σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!!Δεν είναι λίγα αυτά που κάνεις .Αλλωστε κάνουμε αυτά που θεωρούμε αναγκαία απλά εμείς έχουμε αφθονη ύλη που πρέπει να την αξιοποιήσουμε.... Φιλάκια και μία αγκαλιά ευχαρίστησης!!!

      Διαγραφή
  3. Απόλαυση η ανάρτησή σου , Έφη μου, κι ας μην είχε καλλιτεχνικές δημιουργίες !!!!! Είσαι απίστευτη!!!
    Να δούμε τι άλλο θα κάνεις !!!!!
    Ευχομαι να απολαύσετε τους καρπούς των κόπων σας( που σίγουρα έχουν άλλη νοστιμιά !!!) και του χρόνου να έχετε ......... ακόμη μεγαλύτερη παραγωγή !!!!! Θα έρθω κι εγώ για βοηθός - μου αρέσουν αυτές οι δουλειές ,ειδικά αν έχεις καλή παρέα !!!!
    Η Μελίτα σου είναι σκέτη γλύκα !!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *Ξαδελφούλα * ολα αυτά αξίζουν με το παραπάνω !!Είναι γευστικότατα και απαλλαγμένα από βλαβερά η κατώτερης ποιότητας υλικά.Μου αρέσει που τα ετοιμάζω τα βλέπω σαν ένα είδος δημιουργίας (ωφέλιμης μάλιστα)και κάθε χρόνο αυξάνω τις ποσότητες μιας και η οικόγενεια μεγαλώνει.Χαιρομαι να τα μοιράζω στα παιδιά μου που τα είχα μάθει να τρέφονται σχεδόν αποκλειστικά με δικά μας προιόντα!!!Ευχαριστώ για τα γεμάτα αγάπη σχόλια σου και με μεγάλη χαρά να σεδεχθώ όχι σαν βοηθό αλλά σαν συνεργάτη....Μιά αγκαλιά και ενα φιλάκι καληνύχτας

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΒΓΕΙ ΚΑΜΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟΞΟΔΕΜΕΝΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΣΑΣ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΗ Η ΑΛΚΗΣΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΑΓΙΑ!!!!
    ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΙΑ ΠΟΥ ΣΚΟΥΠΙΖΕΙΣ ΤΑ ΚΕΡΑΜΥΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ;
    ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΩ!!!!!!!
    ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΣΩ ΤΗ ΤΑΡΑΤΣΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΑΣ!!!!!ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!
    ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΣΕΣ ΚΑΛΑ, ΕΧΕ ΕΥΚΑΙΡΗ ΤΗ ΣΚΑΛΑ!!!!!
    ΜΕ Σ ΑΚΟΥΣΩ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΟΝΑΣ, ΚΑΗΚΕΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρωτάς γιατί το κάνω;;;;;;;;;;;;; Απαντώ αμέσως:1) μα να δείξω τις όμορφες γάμπες μου σε κόκκινο φόντο! 2) για να μαζέψω μία μεγάλη σακούλα τσόφλια καρυδιών και αμυγδάλων που σκορπούν οι καρακάξες ,οι κάργες και δεν ξέρω άλλα ποια πουλιά που καταλήγουν στα σιφόν των χτιστών υδροροών .το νερό δεν φεύγει και γίνεται μεγάλη ζημιά στις μετώπες που συχνά θέλουν επιχρίσματα .για να αποφύγω λοιπόν τα μαστόρια κάνω 1-2 φορές καθαριότητα !!!! Ασε την ταράτσα σου ήσυχη, εσύ είσαι για άλλα χαρούμενα και δημιουργικά θέματα, εκεί κολλάς περισσότερο!!! Ευτυχώς για την ώρα αισθάνομαι γεμάτη ενέργεια και οι σωματικοί πόνοι ελάχιστοι έως καθόλου!!!!Ευχαριστώ για τις τρείς σειρές θαυμαστικά!!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  5. Και λέμε κι εμείς πως κάνουμε δουλειές! Είστε πολλοί τυχεροί που έχετε όλους αυτούς τους θησαυρούς της γης. Όσο για το σκούπισμα των κεραμιδιών... αχ Ρένα πες μου πως δεν σκουπίζεις τα κεραμίδια σου να τρελαθώ! Δυο φορές την εβδομάδα σε θέλω απάνω στη στέγη!χαχαχα... Φιλάκια πολλά στον Βορρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΕΡΑ!!!!
      ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ελα στην δικη μου στέγη να φωτογραφίσουμε την απίθανη θέα και να φωτογραφηθούμε !!
      Το μέρα παρα μέρα καλό μου ακούγεται ,,,δεν θέλω και υπερβολές!!!

      Διαγραφή
    3. Μαρία Βιλλιώτη έλα θα σε ανεβάσω στο πρώτο επίπεδο που δεν 'εχει κεραμίδια έχει 'ομως ΘΕΑ ... την καταπράσινη οροσειρά πεντακάθαρη ατμόσφαιρα και η σκούπα θα σου φανεί πινέλο στο πελώριο καμβά της φύσης...

      Διαγραφή
    4. ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΘΑ ΣΤΗ ΦΕΡΩ!!!!!

      Διαγραφή
    5. Ωραίο νέο για να πάει καλά η εβδομάδα μου !! Και... μην υπόσχεσαι σε τρελό και σε μικρό παιδί κάτι.... πρέπει πάραυτα να πραγματοποιηθεί... από τώρα είμαι σε αναμονήηηηηηηηηηηηηηηη!! Μαρία Βιλλιώτη το ακούς!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Έφη μου
    Τι υπερπαραγωγή είναι αυτή!!! Είσαι καταπληκτική, πολυτάλαντη και άξια σε όλα.
    Καλοφάγωτα όλα αυτά τα ωραία που έφτιαξες για τους δικούς ανθρώπους. Σου αξίζουν πολλά μπράβο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις ευχές σου και για τα λόγια αγάπης !!!Σε εκτιμώ ιδιαίτερα!!!Μία αγκαλιά και ενα φιλάκι για όνειρα χαρούμενα!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Εφη μου χρυσοχέρα!!!Θαύμασα όλα τά καλούδια πού ετοίμασες(καλοφάγωτα!!!),αλλά καί τά θαυμαστά έργα σου!!!Είσαι πολυτάλαντη φιλενάδα!!!!Η Μελίτα σου,πολύ γλυκειά φατσούλα!!!!Φιλιά στήν Αλκηστούλα σας!!!Καλή Κυριακή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου σ' απεθύμησα και διστάζω να τηλεφωνήσω να μην ενοχλήσω!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την ευχούλα σου! Σου στέλνω ενα φιλάκι καληνύχτας και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Όχι μόνο δούλα και κυρά αλλά και μπετατζής έγινε η νοικοκυρά μας!
    Μπράβο πραγματικά, σε θαυμάζω για όλα και για όλες τις... ποσότητες!!! Έκανα κι εγώ δυο-τρία βαζάκια σάλτσα κι είπα ότι κάτι έκανα...
    Φιλιά πολλά σε όλους σας στέλνω και ένα χάδι στον τετράποδο βοηθό που είναι γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Νίκη ευχαριστώ για τα λόγια αγάπης και για την επίσκεψή σου !!!Ακόμη έχω στα μάτια μου τα όμορφα πήλινα σου!!! Φιλάκια καληνύχτας και καλή σας εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  9. Εφη καλημερα , καλα κι εγωω καταγινομαι με ολα αλλα τί εννοεις οτι εφτιαξες τη μονωση, με τα χερακια σου? Εισαι πιο τρελλη απο μενα που βαφω ,στις μονωσεις δεν εχω προχωρησει. Τα βαζα σου οι σαλτσες και οι μαρμελαδες δειχνουν μεγαλη νοικοκυροσυνη μπραβο σου, γεια στα χερα σου, να δω με τι κουραγιο θα αρχισεις χειροτεχνιες και ζωγραφικες!Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαιρούλα και καλώς όρισες στην μπλοκογωνιά μου!!!Ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!Οι μονώσεις ,το κτίσιμο της πέτρας (οχι κόλλημα σαν πλακάκι) κτίσιμο χαμηλών τοίχων ,τοποθέτηση κεραμιδιών , κατασκευή πέτρινων κιόσκι είναι μερικά από αυτά που έκανα και κάνω .Μου δίνουν αφάνταστη χαρά όταν τα δουλεύω και διαβολεμένο

      κέφι!! φυσικά η ζωγραφική πάνω από όλα και αμέσως μετά το ντεκουπάζ! Ορεξη υπάρχει χρόνο ψάχνω...Φιλάκια πολλά (έρχομαι επίσκεψη βάλε το κλειδί από έξω!).

      Διαγραφή
  10. Τι τέλεια που τα έχεις φτιάξει όλα! Πραγματικά μπράβο σου! Από την άλλη άμα ήξερα θα την έκανα και εγώ μόνη μου την μόνωση διότι έχει ξεφλουδίσει όλη η πλάκα με αποτέλεσμα τώρα με τις βροχές να βούλωσουν οι υδρορροές και το αποτέλεσμα ήταν να πλημμυρίσουμε... Και από πάνω ο μάστορας να μην έρχεται μετά από τόσα λεφτά που του δώσαμε... Ουυυυφ.....
    Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες Σόφη στην μπλοκογωνιά μου!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου *λόγια* Εμαθα να κάνω αρκετα πράγματα για να αποφεύγω τους επαγγελματίες τεχνικούς που έχουν αγνοια ή που τσαπατσουλιάζουν και το σπουδαιότερο αθετουν τον λόγο τους για τις επισκέψεις τους.Και πίστεψέ με είναι πάρα πολλοί αυτοί περισσότεροι από τους υπεύθυνους και σωστούς!!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα (γράφτηκα στους αναγνώστες σου και θα σε επισκέπτομαι....)

      Διαγραφή
  11. Ολόκληρο εργαστήριο έστησες Εφάκι !
    Τα θαύμασα όλα ! Τα γιαούρτια της γιαγιάς, τις ντομάτες της γιαγιάς, τα ζυμαρικά της γιαγιάς.
    Αλλά και μόνωση η γιαγιά ?????????
    Ζήλεψα τη συσκευή που τα κλείνεις μέσα αεροστεγώς, ξέρεις πόσο καιρό το σκέφτομαι ?
    Ε, εντάξει τώρα ? Είστε έτοιμοι για τον χειμώνα ?
    Ξεκίνα τώρα τις δημιουργίες !
    Φιλάαααααακια σου στέλνω. Και πιο πολλά στην ΄Αλκηστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνωση και κτίσιμο πέτρας και τοποθέτηση κεραμιδιών και ... και... αρκεί να μην συνεργάζομαι με ασυνεπή μαστόρια!!! τρελαίνομαι Σοφία όταν επαγγελματίες έχουν παντελή άγνοια και είναι* τσαπατσούληδες* και εκείνο το καλά αύριο...που το πας και έρχονται μετά από 10 μέρες....Ευχαριστώ για την αγάπη σου και είμαι σε λίγο έτοιμη για ζωγραφική και ντεκουπάζ. Σ' αγαπώ και πάντα σε σκέπτομαι.και όταν είμαι και στα κεραμίδια ακόμη!

      Διαγραφή
  12. Έφη μου, καλημέρα!!
    Χαμός!! Εσύ δεν ξεκουράστηκες καθόλου, κορίτσι μου! Είσαι φοβερή...μέχρι τα κεραμίδια έφτασες!!! Μα καλά, δε φοβήθηκες εκεί πάνω; Μόνο που σε είδα (μέσω της φωτογραφίας) και αγριεύτηκα...
    Μπράβο για όλα όσα ετοίμασες, καλοφάγωτα να είναι!
    Πολλά φιλιά και καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Το λες διότι δεν γνωρίζεις οτι όχι μόνουν δεν φοβάμαι το ύψος αλλά μου αρέσει πάρα πολύ!!Σίγουρα θα ασχολιόμουν με τα extrim αθλήματα αν υπήρχαν στα νειάτα μου η αν τώρα ήμουν νέα. Αυτά τα *δύσκολα* τα κάνω χρόνια και για μένα είναι ρουτίνα πια, αλλά μου αρέσουν κιόλας πολύ!! Ευχαριστώ για την ευχή Ελα μία βόλτα μια και είμαστε κάπως κοντά να δοκιμάσεις τις διάφορες λιχουδιές ... Φιλάκια υιοθετημένο μου και σε περιμένω!!!

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σου πω πως το βραβειάκι που πρόσφερες σίγουρα με πολύ αγάπη δεν μπορώ να το πάρω διότι δεν μπορώ να αφαιρέσω εικόνα από το μπλόκ σου δεν θυμάμαι τα λόγια αλλά είναι απαγορευτικό!!! και δεν ξέρω άλλο τρόπο *κλεψίματος* χα χαχα

      Διαγραφή
  13. Μπράβο σου για όλα.
    Τώρα μπορείς να ξεκουραστείς λιγάκι.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία ' Ελενα ευχαριστώ για τον σχολιάσμό σου Σίγουρα μία εβδομαδούλα θα κινούμαι σε χαλαρούς τόνους και μετά ζωγραφική και ντεκουπάζ !!! Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  14. τι να πω..δεν εχω λογια..εισαι απιστευτη..κ πιο πολυ που μονωσες μονη σου..κ για ολα τα αλλα τα ακλουδια βεβαια!!ρισπεκτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τον όμορφο σχολιασμό και την επίσκεψη σου Να' σαι καλά ! Ευχομαι καλή εβδομάδα γεμάτη δημιουργία και χαρά

      Διαγραφή
  15. Bρε Εφη μου τι αν πω??
    Ζαλίστηκα με τις προκοπές σου!!
    Μα που βρίσκεις το κουράγιο να κάνεις τόσα πράγματα??
    Νομίζω αξίζει να ξεκουραστείς τώρα πια!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα Δεν χρειάζεται να βρώ το κουράγιο,ολα αυτά τα βλέπω σαν δημιουργία και αυτό με εξιτάρει. Ζω αναπνέω χαίρομαι αφάνταστα όταν την επόμενη μέρα έχω κάτι άλλο να κάνω δεν μου αρέσει η ηρεμία της απραξίας... Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που κάνεις και για την εκτίμηση που μου δείχνεις!! Καλή εβδομάδα και σε σένα να'ναι χαρούμενη και γεμάτη ενέργεια Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  16. Μπράβο, μπράβο, μπράβο μιά χαρά τα κατάφερες όλα !!
    Καλοφάγωτα τα καλούδια σας και καλολέρωτο το σπιτικό σας !!!
    Καλή ξεκούραση !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ Ράνια για την επίσκεψή σου στην μπλοκογωνιά μου και για τα όμορφες ευχές σου!!! Φιλάκια πολλά και ..... ετοίμασε γλυκό έρχομαι επίσκεψη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η καλή νοικοκυρά θέλει να μας τρελάνει και ...ξετυλίγει ένα ένα τα ταλέντα της!!!!!!!!!!!!!!Έτσι εξηγείται η απουσία σου!!!Τι να πούμε...τυχερή η οικογένειά σου,Έφη!!!!!!Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσοχέρες μικρές μου φίλες τελείωσα επιτέλους τις υποχρεώσεις μου και πριν δημιουργηθούν νέες είμαι ελέυθερη να κάνω ότι θέλω!!! Ευχαριστώ για την επίσκεψη σας ,σας εκτιμώ και χαίρομαι με την ιντερνετική σας παρουσία! Φιλάκια πολλά ,καλό σας βράδυ και καλή Εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  19. Πολυποίκιλος εργασιακός οργασμός Έφη.
    Τα θαύμασα όλα αλλά εκεί που με "ρούμπωσες" ήταν οι εργασίες μόνωσης! Δεν παίζεσαι, απλά δεν παίζεσαι!
    Καλοφάγωτα και με υγεία να τα απολαύσετε όλα, φαγώσιμα ή μη!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία καλώς ήλθες,χαίρομαι πάντα με την επίσκεψή σου!!!Εγώ πάλι εντυπωσιάστηκα που σχεδόν όλοι εντυπωσιαστήκατε με τις μονώσεις μου (ασχολούμαι πολλά χρόνια με αυτές μιας και η μονοκατοικία κάποιων χρόνων τις χρειάζεται για αποφυγή υγρασιας) είναι η πιο απλή απασχόληση μου αφού κάνω άλλα που θέλουν * βαρέα ένσημα* οπως το καλύτερο χαρμάνι για το κτίσιμο της πέτρας που την φέρνω από το βουνό την σμιλεύω και την δουλεύω εκεί που θέλω να ομορφίνω η να μονόσω όμορφα τους τοίχους εξωτερικά η εσωτερικά ,κιόσκια ,τοποθέτηση κεραμιδιών με σωστό και τέλειο φινίρισμα και άλλα που μου φτιάχνουν το κέφι !!!αλλά δεν μπορώ με τίποτα να ανοίξω όμορφα τα φύλλα για μία κλασική τυρόπιτα (μου φαίνεται βουνό όταν το κάνω)!! είμαι άρρωστη πολύ γιατρέ μου;
      Φιλάκια πολλά Ζαμπία και καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  20. Γειά σου Έφη και καλή ξεκουραση απ'ολα αυτά που είδαν τα ματακια μου!!!ειχα πραγματι πολυ καιρο να περασω και επεσα σε δουλειες!! Ο τιτλος που διαλεξες τα λέει όλα! Να είσαι παντα καλά!και παντα χρυσοχέρα να σε χαιρεται και να χαιρεσαι την οικογένειά σου!καλη συνέχεια στο φθινοπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα η απάντηση μου στα σχόλια σου πήγε αμέσως μετα από την απάντηση του σχολιασμού της φίλης Πέπης... δεν κατάλαβα γιατί μετατέθηκε εκεί... από εχθές με δυσκολευει πολύ ο Mr Google δύο φορές έσβησε την νέα ανάρτηση έκανε πάνω από 7 ώρες να την δημοσιεύσει. Θύμωσα κι εγώ δεν θα του στείλω μαρμελάδα ουτε και θα τον βοηθήσω στις μονώσεις που χρειάζεται..... χαχα

      Διαγραφή
  21. Υποκλίνομαι!!!!!!!!!!! Δεν έχω λόγια ή μάλλον ο,τιδήποτε πω θα είναι περιττό και χωρίς καμια αξία!! Εσυ δεν είσαι απλά super γιαγια είσαι super woman με τα όλα σου!!Αξια πολλών συγχαρητηρίων !! Για τη νοικοκυροσύνη σου μέσα κι έξω από το σπίτι, για τα τόσα καλούδια που ετοίμασες με τόσο κέφι και μεράκι αλλά και πολλή κούραση, για τα επιτυχημένα μαστορέματα!!! Αντε να δω κι εγω πότε θα αρχίσω τις δουλειές !! Πολλά φιλάκια και καλό φθινόπωρο !!
    ΥΓ Μην ξεχνάς τα φιλάκια και στην μικρούλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου τι όμορφα λόγια γεμάτα εκτίμηση και θαυμασμό!!! Είναι αλήθεια με τρελαίνει κατασκευή και σχεδόν όλα τα βλέπω σαν παιχνίδι που είναι γεμάτο προκλήσεις που καλούμαι να ανταποκριθώ!!! Αλλά τώρα....ζήτω το ντεκουπάζ και η ζωγραφική Σε λίγο από τα κεραμίδια θα κατέβω στο αγαπημένο μου υπόγειο για τις βουτιές μου στα χρώματα τις κόλλες κλπ Ευχαριστώ για όλα, σου στέλνω ενα φιλάκι καλη νύχτας και σου εύχομαι καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  22. Ναι όντως είχα πολλές αλλά ευχάριστες για μένα δουλειές που μου φτιάξαν το κέφι!!! Ευχαριστώ για τη επίσκεψή σου και για τις όμορφες ευχές ! Εύχομαι κι εγώ να περνάς όμορφα χαρούμενα και δημιουργικά .Προσπάθησα να μπω στο μπλόκ σου μα δεν τα κατάφερα..... τι κάνω λάθος; Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ κουράστηκα περισσότεο από ε΄σενα που τα διάβασα και τα είδα.τι το ήθελες μόνη σου το βάψιμο;
    Ο άνδρας μου έσκασε από τη ζήλια του που τον πέρασες στα γυάλινα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ax Αχτιδα μου από 15 χρονών βάφω με το έτσι θέλω έπαιρνα το ρολό από τα χέρια της μαμάς! εκανα δύο δωμάτια μόνη μου διότι το συνεργείο καθυστερούσε τρομερά τα υπόλοιπα αυτοί αλλά με σκούντα βρόντα..να φανταστείς ενα δωμάτιο 15 τ.μ. το έβαφαν μία εβομάδα αλλά τα υπόλοιπα πολυ συντομα και καλή δουλειά!!! Γι'αυτό προτιμώ να τα κάνω όλα μόνη μου !! Με ενοχλούν φοβερά οι ασυνεπείς και ασχετοι επαγγελματίες τεχνικοί!!! Ο Αλκης μουρμούριζε που έκανα πολλά βάζα και όταν κάποια φίλη του είπε πως εκείνη εκανε 18ο βάζα σταμάτησε να με ενοχλεί ,εξ αλλου είχαμε πολύ καλή παραγωγή ντομάτας που έπρεπε να αναλωθεί!!! Δημητρη μην με ζηλεύεις είσαι άξιος σε τόσα πολλά που πολλές φορές σε αναφέρω στους δικούς μου για την φοβερή προσφορά σου!!!
    Φιλάκια πολλά Γεωργία και χαίρομαι για την επίσκεψή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απα..πα..πα.!!!!! αν δεν ειναι αυτό οργαμός εργατικότητας τότε τι ειναι;;δεν αφήσες τίποτα να μην το κανεις ... και αντε καλά Εφη μου οι σάλτσες και τα λαχανικα... αυτά ειναι νορμάλ ν ατ ακανει μια νυκοκοιρα.. αλλα και τον οικοδόμο;;;.Παναγιά μαζί σου και ο Χριστός.. βρε πουλακι μου... εσύ εισαι η σουπερ γούμαν..!!! θα χαιρόταν πολύ ο Σμαραγδένιος να σε ειχε στην οικοδομή.. μπραβο μαστόρισσα μου..!!! φιλια πολλά...πολλα...και καλή ξεκούραση....Εφη μου..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μας καλημέρα και καλή σου εβδομάδα!!! Τον Σμαραγδένιο από την πρώτη φορά που έγινα αναφορά και είδα τα έργα σκέφτηκα ότι άν συνεργαζόμασταν θα κάναμε τρελά δημιουργήματα ,μα μου πέφτετε κομμάτι μακριά!!! Εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα που όλες εκπλαγήκατε με τις μονώσεις .Εχω κάνει αλλα πολύ πολύ δυσκολότερα.Ευχαριστώ για τα γεμάτα αγάπη σχόλια σου και εύχομαι στο μέλλον να γνωριστούμε από κοντά!! Φιλάκια καλημέρας!!!

      Διαγραφή
  26. Εφη μου, όλη την Κυριακή έλειπα από το σπίτι. Είδα την ανάρτησή σου από το κινητό μου και ανυπομονούσα να επιστρέψω για να σου αφήσω σχόλιο!!!!! Μά τί βλέπουν τα ματάκια μου ?! έκανες τόσα πράγματα...μέχρι και μόνωση!!!! Είσαι πραγματικά αξιέπαινη!!!! Καλοφάγωτα να είναι όλα τα καλούδια σας και καλό φθινόπωρο ! Και του χρόνου!!!!
    Περιμένουμε να θαυμάσουμε και τις νέες σου δημιουργές!
    Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη καλή σου εβδομάδα χαρούμενη και δημιουργική όπως εσύ ξέρεις καλύτερα από όλες μας Ευχαριστώ που πάντα τα σχόλια σου δείχνουν τον ενθουσιασμό και την εκτίμηση για ότι φτιάχνω .Αυτό με κάνει χαρούμενη και σ'ευγνωμονώ για αυτό!!! Φιλάκια καλημέρας ,πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  27. Καλονοικοκυρά δεν λες τίποτα! Κάπου εκεί βρίσκομαι και εγώ ακόμα !!! Τα εσωτερικά και εξωτερικά του σπιτιού απομένουν , μετατροπές , άσε καλή ξεκούραση σε σένα να είναι καλοφάγωτα όλα και του χρόνου Εφη μου !!
    Καλή εβδομάδα- φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια και καλή εβδομάδα να'ναι όλη γεμάτη γέλια και χαρά!!! Καλή ευκολία σε ότι κάνεις και όταν όλα θα τελειώσουν θα νοιώσεις την ίδα ανακούφηση που νοιώθω κι εγώ τώρα!
      Ευχαριστώ για την επίσκεψή και τον όμορφο σχολιάσμό σου!!! Πρωινά φιλάκια καλημέρας!

      Διαγραφή
  28. Είπαμε κι εμείς ότι είμαστε νοικοκυρές και κάνουμε διάφορα.....αλλά όχι και μονώσεις.....Πάντως τη σάλτσα ντομάτας την έκανα κι εγώ κι έχω ένα έγκαυμα στο δεξιό δείκτη ναααααααααα.....δεν λέει να επουλωθεί, Κάκιστη εμπειρία......Να είσαι πάντα καλά Έφη μου και του χρόνου να οργιάσεις πάλι. Σε θαύμασα πολύ. Πολλά φιλιά και καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επ! Καλημέραααα,καλή και δημιουργική εβδομάδα, εύχομαι στην αγαπητή μου Ελενα!! Εχω κάνει πολλά περισσότερα που ποτέ μου δεν τα είχα κατά νου όπως να κουβαλήσω από το βουνό όμορφες πέτρες που τις σμίλεψα μόνη και τις έχτισα ( δεν τις κόλλησα)γύρω από το σπίτι σε ύψη από 1.60 μ έως και 6 μ υψος με σκαλωσιές κτλ. και άλλα πολλά για να καταπολεμώ άγχη και διάφορες μεγάλες έννοιες, ίσως κάποια φορά κάνω ανάρτηση για αυτό.... αλλά ντρέπομαι και λίγο μου φαίνεται σαν να κοκορεύομαι ....
      Λυπάμαι για το έγκαυμα ,ξέρω πονάει πολύ ,το έπαθα κι εγώ από καυτό λάδι και με ταλαιπώρησε αρκετά! Ευχαριστώ πολύ για την εκτίμηση που μου δείχνεις και τον κόπο που κάνεις να μ'επισκέπτεσαι!! Εγω πάντως απολαμβάνω την παρουσία σου και τα κάθε είδους δημιουργήματα σου ,γράφεις όμορφα και ελκυστικά!! Πρωινά φιλάκια καλημέρας πολλάαααααααααααα!

      Διαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ,ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΡΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΒΕΓΓΟ Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ !!!!ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΑΣΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΑΠΟ ΣΑΛΤΣΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΛΟΓΟ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΝΤΟΜΑΤΑΣ 130 ΡΙΖΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΞΩ ΤΙΣ ΕΒΓΑΛΑ ΟΛΕΣ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΣΑΛΤΣΑ,Η ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΠΗΓΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΤΩΡΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΡΣΙΑ ΚΑΙ ΣΑΛΑΤΕΣ.
    ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΠΑΘΑ ΣΟΚ!!!!!ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΣΚΕΠΗ,ΤΟ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΑ ΛΟΥΚΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ,ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΩΣΗ;ΤΙ ΝΑ ΠΩ !!ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!ΣΟΥ ΑΛΛΑΖΩ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΕ ΣΟΥΠΕΡΡΡΡΡΡΡΡ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!!!!!!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΝΕ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ,ΤΟΝ ΑΞΙΖΕΙΣ ΕΠΑΞΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ!!!!!!
    ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ,ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ ΟΛΑ,ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΛΙΓΟ!!!!
    ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΤΩΡΑ,ΠΑΩ ΝΑ ΠΙΩ ΕΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΑ ΤΟΥΡΣΙΑ ΣΤΑ ΒΑΖΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΦΗΣΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΛΟΓΩ ΜΕΣΗΣ ,
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε όμοιο είδος διαφορετικής ηλικίας !! Σε καταλαβαίνω απόλυτα ,Τι κρίμα τόσος κόπος και να χαθούν τόσες ρίζες ντομάτας ..... εύχομαι να μην ξανασυμβεί !!! Δεν ασχολούμαι με τουρσιά στα βάζα , δεν τα τρώμε ,εξάλλου έχουμε και μία ηλικία που απαγορεύει τέτοιες γεύσεις...2,3 βάζα μόνο κάνω λάχανο με κόκκινες και πράσινες πιπεριές περίπου σαν σαλάτα ουγγαρέζας για τις χριστουγεννιάτικες γιορτές!! Καλή ευκολία σε ότι κάνεις και περαστικά σου ενοχλητικός και άτιμος ο πόνος στην σπονδυλική στήλη μα θέλει προσοχή!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα καλά σου λόγια και για τον κόπο που έκανες με τόσες δουλειές να με επισκευφτείς!!! Φιλάκια και πολλές ευχές για μία όμορφη και ξεκούραστη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  30. Χαράς το κουράγιο σου... και καλά οι μαρμελάδες και οι πιπεριές, τη μόνση πως της κατάφερες;;;;
    Φτου- φτου μη σε ματιάσουμε...
    Δικαιωματικά χρειάζεται να ξεκουραστείς τώρα.
    Αντε σου επιτρέπουμε καμιά εύκολη δημιουργία, έτσι για να μη χάνεις την φόρμα σου.
    φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ για τον σχολιασμό και την εκτίμηση που εισπράττω από αυτόν!!Ευχομαι να'σαι καλά και να έχεις μία χαρούμενη και ξεκούραστη εβδομάδα!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  31. εχω μεινει αναυδη!!!ζηλευω τις εργασιες σου εντος κουζινας, για τις αλλες τις εξωτερικες, αυτες με τις μονωσεις κτλ, δεν θα το τολμουσα!
    μπορει η κουραση να'ναι μεγαλη, ομως οταν ολο το χειμωνα θα τρωτε μαρμελαδες, σαλτσες και ζυμαρικα απ'τα χερακια σου, νομιζω θ'ανταμειφθεις!!! φιλια και καλη ξεκουραση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πλεκτό μου μπισκοτάκι εσύ που κάνεις πολλά και όμορφα έμεινες άναυδη; Εχω πολυ χρόνο και τρομερή διάθεση για αυτά κι έτσι αξιοποιώ τον χρόνο μου δημιουργικά Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια του σχολιασμού σου και σου εύχομαι να έχεις μία ευχάριστη και ανετη εβδομάδα.Φιλάκια πρωινά για καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μα και βέβαια γλυκειά μου Έφη μετά απ`όλη αυτή την προσπάθεια το δικαιούσε να νοιώθεις ξέγνοιαστη...ανάλαφρη...γεμάτη ικανοποίηση βλέποντας το αποτέλεσμα...
    Την Καλημέρα μου!...και Καλό χειμώνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλέ που είσαι και που χάθηκες!!!!! Επρεπε να κάνω σάλτσες και ζυμαρικά για να σε προσελκύσω; Αγαπημένη και γλυκιά Χρυσούλα πως είσαι; Ευχαριστώ για τον σχολιασμό και την επίσκεψή σου!!!! Φιλάκια πολλά για την υπόλοιπη μέρα και καλή σου εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  34. E !!! τώρα τι να πώ ...είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι ....που λέγαν οι παλιοί ....Έφη μου ,τελειωμό δεν έχεις ....όμως λιγάκι παρηγορήθηκα και τονώθηκε το ηθικό μου .....πως συμβαίνει όμως άλλοι να μη στέκονται δευτερόλεπτο και άλλοι να "αλφαδιάζονται " ?? ποτέ δεν το κατάλαβα ....
    Εκείνο που μας θρέφει τελικά είναι στο τέλος ο αέρας της ικανοποίησης κουνώντας την ομμπρέλα !!!
    Χρυσοχέρα μου ,να είσαι πάντα γερή και δημιουργική !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ολυμπίτσα είσαι εντάξει τώρα για να αναλάβεις δράση; Δεν μπορώ να απαντήσω στο ερώτημα σου, μάλλον άλλες οι δικές μας και άλλες των *αλφαδιασμένων ή αραχτών* οι προτεραιότητες. Είναι έτσι όπως τα λές θρέφομαι από αυτά που κάνω και παίρνω παράταση και χαρά ζωής! Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τον σχολιασμό!!! Σου στέλνω πολλά φιλιά και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αγαπημένη μου Έφη
    Μετά από λίγα λεπτά, αφού έμεινα με το στόμα ανοιχτό, μπόρεσα να ψελλίσω "μπράβοοοοο" !!!!!
    Σε καμάρωσα, σε θαύμασα, τι νοικοκυρά, τι χρυσοχέρα, αλλά και τι μαστοράντζα!!!!!!!!!!!!!
    Είσαι απίστευτη!!!
    Η εγγονούλα σου πόσο θα σε καμαρώνει!
    Εγώ αυτό το καλοκαίρι, είχα τα παιδιά για 3 μήνες και η ημέρα περνούσε με μαγείρεμα, δουλειές, θάλασσα και Μαγδούλα!
    Ούτε καν σάλτσα δεν έκανα φέτος.
    Μας έχει ξετρελάνει!!! 3 Νοεμβρίου θα χρονίσει.
    Τώρα γυρνάμε όσο είναι καλός ο καιρός και κολυμπάω ακόμα.
    Να είστε γεροί και να χαρείτε τα έργα των χρυσών χειρών σου!!!
    Σου στέλνω μια αγκαλιά και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε θαυμάζω, εσύ με θαυμάζεις..... πως αντέχουμε τόσο θαυμασμό!!!! Ευχαριστώ Μαγδα για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια!! Νοιώθω τα συναισθήματα σου για την Μαγδούλα Είναι πολύ όμορφες στιγμές και τις απολαμβάνουμε.Ε ,όσο για σάλτσες κλπ δεν πειράζει ,του χρόνου όλα θα γίνουν ,θα βοηθά και η εγγονή!!χαχα! Να σου ευχηθώ καλό χειμώνα ευχάριστο και δημιουργικό .Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  37. Τον αμέριστο θαυμασμό μου για τις ικανότητες σου στην κουζίνα και όχι μόνο!!!! Τέτοια χρυσοχέρα γυναίκα μπορείς να μην την θαυμάσεις; Να μην την ζηλέψεις;;;;
    Μπράβο και πάλι μπράβο Έφη μου, γεια στα χεράκια σου..... Ξεκουράσου τώρα και να ασχοληθείς μετά με τις καλλιτεχνικές σου δημιουργίες (εκεί να δεις ζήλια)!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλώς την από την όμορφη Σύρο!!! Ισως κάποια στιγμή επισκευθώ το όμορφο και πολύ σικάτο νησί σας!!!Εισπράττω εκτίμηση από τον όμορφο σχολιασμό σου και σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ γι'αυτό!!!! Σου ευχομαι καλή εβδομάδα χαρούμενη και γεμάτη εμπνεύσεις δημιουργίας!!! Καλό σου βράδυ με αγάπη και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ¨Εφη μου βλέποντας την ανάρτηση έμεινα άφωνη.....και στην κουζίνα εξαιρετική αλλά και στα μαστορέματα άπεχτη..............Καλό χειμώνα να έχεις να είσαι πάντα έτσι δραστήρια γερή και πολυτάλαντη ....φιλιά πολλά..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκερία μου χαίρομαι με την επίσκεψή σου και ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!!! Ευχομαι καλό υπόλοιπο Φθινοπώρου και πολλές πολλές εμπνεύσεις....Είμαι fan της δουλειάς σου!!!! Καλό απόγευμα και φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  40. Εφούλα μου γλυκιά, πού να φανταστώ ότι έκανες όοοοοοολα αυτά όταν είπες ότι τέλειωσες με τις δουλειές σου; Είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!! Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό κυριολεκτικά!!!!!!!!!!
    Καλοφάγωτα όλα όσα έφτιαξαν τα χρυσά σου χεράκια και η ευλογία του Θεού πάντα να σκεπάζει το σπίτι σας!

    Φιλάκια πολλά πολλά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Μαίρη μου ήσουν η πρώτη που ομολόγησα την ανακούφιση μου!!! Ευχαριστώ για την όμορφη ευχούλα σου και για την αγάπη που εισπράττω!!!Νάσαι καλά γερή και πάντα ευδιάθετη για να μας μεταφέρεις μέσα από τα κείμενά σου ανάλαφρα happenings!!! Από την πρώτη μέρα γνωριμίας σε εκτίμησα ιδιαιτέρως!!!Την αγάπη μου και μία αγκαλιά ζεστή!!

      Διαγραφή
  41. Kαλημέρα, καλώς σε βρήκα!! Μπράβο και πάλι μπράβο!! Απίστευτη ενέργεια και δημιουργικότητα. Εγώ καμμιά 20αριά βαζάκια σάλτσα ντομάτας έφτιαξα και είπα φτάνει.
    Καλό και ανάλαφρο Φθινόπωρο λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στην μπλοκογωνιά μου!!! Χαίρομαι για τα όμορφα λόγια σου και σ' ευχαριστώ πολύ γι'αυτό!!!Εύχομαι και σε σένα καλό Φθινοπωρινό υπόλοιπο , χαρούμενο και δημιουργικό σε ότι επιλέγεις να κάνεις!!! Καλό απόγευμα με ενα φιλάκι από την συννεφιασμένη Κομοτηνή!!!

      Διαγραφή
  42. Έφη μου εγώ όταν άνοιξα τα σχόλια να γράψω ακόμα είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα και αναρωτιόμουν που βρίσκεις αυτή την ενέργεια!!!!!Μέχρι και μονώσεις βρε θηρίο;; Τι να πω, ο θεός να σε έχει καλά γιατί είσαι ένας άνθρωπος πολύ ικανός και ότι κάνεις είναι τέλειο!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια στην Μελίτα και στην εγγονούλα σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Εφάκι ενέργεια είχα πάντα και πολύ μεράκι για τέτοιου είδους δουλειές,απομένει να δω πότε θα με εγκαταλείψει η διάθεση..... γιατί τα χρόνια μου τα άτιμα περνούν!!!Ευχαριστώ για τον σχολιασμό σου που είναι γεμάτος από ενθουσιασμό και εκτίμηση.Να είσαι καλά και να περνάς πολύ ευχάριστα αλλά και δημιουργικά!!!! Καλό απόγευμα με ένα φιλάκι αγάπης

      Διαγραφή
  43. ΚαλημέραΕφούλα μου..Απίστευτο ότι μια γυναίκα μόνη της έκανε τόσα θαύματα!εντυπωσιάστηκα με με τις σπιτικές σάλτσες τα ζυμαρικά και τις μαρμελάδες..πρέπει να σέυγνωμονούν για τους κόπους σου και να σ'αγαπάνε πολύ..για την μόνωση δεν βρίσκω λόγια..σούπερ γούμαν και όχι μόνο..τρελάθηκα με την Μελίτα σου γιατί έχω κι εγώ σκυλίτσα και τα λατρεύω..να είσαι έτσι πάντα κορίτσι μου γεμάτη ενέργεια και να χαρίζεις στους γύρω σου χαμόγελα..φιλάκια άπειρα..καλό σου απογευματάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Kate καλή μου,η Μελιτούλα είναι η χαρά μου, το μικρό παιδάκι μου, ( βέβαια έχασε τα πρωτεία με τον ερχομό της ΄Αλκηστης το εισπράττω από το βλέμμα της) η παντοτινή παρέα μου,όπως και τα προηγούμενα Κοκκεράκια που πέθαναν ας πούμε* πλήρους ημερών*Ευχαριστώ για την αγάπη σου τα όμορφα λόγια του σχολιασμού σου και τις ευχές σου!!!! Την αγάπη μου και ένα γλυκό απογευματι
    νό φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. α Έφη μου,εσύ είσαι πολύ μεγάλη νοικοκυρά!!!Πω πω,όλος ο μπαχτσές μέσα στα βάζα σου!!Στη μαρμελάδα είμαι και εγώ πολύ καλή,όλα τα φρούτα μου,τσουπς στα βάζα-)))Χιλοπίτες δεν ξέρω να κάνω,δηλ.βαριέμαι,αλλά μου δίνει μία γειτόνισσα-)

    Με γεια και την ανακαίνιση....και φιλάκια στη Μελίτα..ε..και σε σένα-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε πολύ αυτο *όλος ό μπαχτσές στα βάζα σου* ποτέ δεν το σκέφτηκα όταν τα γέμιζα!Ε,καλά κι εγώ δεν ξέρω απλά με δικά μου υλικά επισκέπτομαι ενα εργαστήρι που τα ετοιμάζει ,Στο σπίτι τα στεγνώνω και μετά τα συσκευάζω!!! Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και για τον τίτλο*μεγάλη νοικοκυρά*χαχα.Να'σαι καλά σου στέλνω τα φιλάκια μου και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  46. Έφη μου καλησπέρα. Μετά από το όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι που πέρασες παρέα με την Αλκηστούλα ήρθε το Φθινόπωρο με τις προετοιμασίες του Χειμώνα. Και επειδή μια καλή νοικοκυρά φροντίζει για όλα, έτσι και εσύ ετοίμασες όλες αυτές τις λιχουδιές. Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση όμως οι ασχολίες σου με την οικοδόμηση. Έβαλες τις πέτρες αλλά και τη μόνωση; Που τα έμαθες εσύ όλα αυτά; Μετά από όλα αυτά σου εύχομαι έναν καλό Χειμώνα με υγεία και με πολλές καλλιτεχνικές δημιουργίες. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τέλος θα το πιστέψω κι εγώ ότι είμαι καλή νοικοκυρά.. το καθήκον μου κάνω αυτό είναι όλο.. άλλα αγαπώ και θέλω χαχα!!Γιούλα μου όλα μπορεί να τα κάνουμε αρκεί να μας αρέσει και να μας ενδιαφέρει... Θυμάσαι που είμαι μαλωμένη με κάθε είδους ζύμη; αντίθετα κάνω το καλύτερο και ισχυρότερο χαρμάνι γενικά και ειδικά για κτίσιμο πέτρας που λατρεύω το σμίλεμα και την διαμόρφωσή της Ολα αυτά τα έμαθα από *κακούς* μαστόρους που αναγκαζόμουν να κλέβω τέχνη και να την εφαρμόζω με τον δικό μου τρόπο όταν η δουλειά τους ηταν απαράδεκτη!!!Εχω κάνει και πολύ μεγαλύτερες *αμαρτίες*
      Ευχαριστώ όμως πολύ για τον γλυκό σου σχολιασμό και τις ευχές σου!!Ευχομαι καλό υπόλοιπο Φθινοπώρου και πολύ χαρά σε ότι κάνεις !!!Φιλάκια για ένα γλυκό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή
  47. Λοιπόν σεισμός, λιμός,καταποντισμός, επιστράτευση,κρίση ή ο,τι δη κι αν υπάρξει εσείς θάστε οι μόνοι που δε πρόκειται να πεινάσετε.
    Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου! Τι νοικοκυρά είν τούτη καλέ;;;Τι μυρμήγκια και τζιτζίκια! ΑΚόμα και τα μυρμήγκια ωχριούν μπροστά σε τέτοια προνοητικότητα και νοικοκυροσύνη.οχι οτι περίμενα κάτι λιγότερο απο σένα που ούτως ή άλλως Ο,Τι κάνεις (κι επιμένω ...Ο,ΤΙ...) ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΜΕΝΟ
    Και μετά την υπερπαραγωγή σ ε είδος και ανάρτηση περιμένουμε τις άλλου τύπου δημιουργίες,αυτέ ςπου σκεπτόσουν όταν άνοιξες τούτο το φιλόξενο σπιτικό.
    Φιλάκια πολλά θαυμασμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!πα! πα! Τι διαβάζω ,τι ακούω!!!Μια ανάρτηση έκανα,έτσι για να μην μείνω με μαγιώ και κοχύλια και αρπάξω κανένα κρύωμα στο προχωρημένο Φθινόπωρο. Αντ' αυτού εισπράττω τον τίτλο της *νοικοκυράς* η καλύτερα της καλής νοικοκυράς και μένω......Σου στέλνω ένα πελώριο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. για τα όμορφα λόγια τα γεμάτα εκτίμηση και θαυμασμό που με κάνουν να αισθάνομαι ΑΜΗΧΑΝΗ ,αλλά πολύ χαρούμενη και γεμάτη ευγνωμοσύνη!! Ελπίζω να φανώ αντάξια των προσδοκιών ... σε ότι κάνω Από μένα και την αρρωστούλα,από εμβόλιο Αλκηστη ενα γλυκό φιλί για όμορφο ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή
  48. Η αλήθεια είναι ότι είδα την ανάρτηση σου από την πρώτη μέρα.
    Ζήλεψα όλα αυτά που είδα ότι έφτιαξες. Ζήλεψα την ενεργητικότητά σου, το κουράγιο και την αντοχή σου και σήμερα επέστρεψα να σου γράψω σχόλιο.
    ....ποια να συγκριθεί μαζί σου...
    ......μετά πό σένα τι........
    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμη να φτιάχνεις όσα έφτιαξες φέτος και ακόμη περισσότερα.
    Και δεν πιστεύω ότι σε κούρασαν όλα αυτά , γιατί ότι φτιάχνεται με αγάπη και μεράκι.....ξεκουράζει και ....ατσαλώνει.
    Πολλά φιλιά καληνύχτας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι τα λόγια του Πάριου θα επαναλαμβανόταν για χάρη μου .... ούτε στη πιο τρελή φαντασία μου!!! Αισθάνομαι κάπως αμήχανα,αλλά συνάμα και πολύ χαρούμενη για την εκτίμηση που εισπράττω .Υπέροχα σχόλια ,λόγια αγάπης και ευχές καρδιάς!!! Τι άλλο να επιθυμήσω!!!!!!Να'σαι πάντα καλά χαρούμενη και να έχεις άφθονο χρόνο για ευφάνταστες δημιουργίες!φιλιά και ευχές για μία γλυκιά και ήρεμη νύχτα!!!

      Διαγραφή
  49. Καλημέρα,Εφάκι!!!Άργησα λίγο,αλλά καταλαβαίνεις το λόγο!!Και τώρα τι να πρωτοθαυμάσω!!!Η καλή νοικοκυρά φαίνεται από μακριά!!Καταφέρνει και φτιάχνει 100 βάζα ντομάτας,όταν εγώ μόνο που το σκέφτομαι,κουράζομαι..Είσαι ανεξάντλητη,γλυκιά μου!!Σε καμαρώνω!!
    Τα φιλιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει σημασία όποτε και αν έρχεσαι για μένα είναι χαρά!!Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και την εκτίμηση που εισπράττω μέσα από αυτά!!! Μια αγκαλιά και ένα φιλάκι καληνύχτας!!!

      Διαγραφή
  50. Γειά σου Έφη, έμεινα έκπληκτος με το τι κατάφερες σε 45 μέρες. Αφού για μια στιγμή μπερδεύτηκα και νόμιζα ότι η συγγραφέας της ανάρτησης είναι άντρας! Μπράβο σου. Να είσαι πάντα γερή και δυνατή για να τα καταφέρνεις τόσο καλά όσο και τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Στρατή τι κάνεις; Γέλασα με το μικρό σου μπέρδεμα!!Σ΄ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου και τα όμορφα σχόλια σου Ευχομαι να'σαι πάντα καλά και καλές δημιουργίες!!

      Διαγραφή
  51. Από που να αρχίσω Έφη μου, καταρχήν καλοφάγωτα όλα τα καλούδια που ετοίμασες για τον χειμώνα, γεια στα χεράκια σου. Τώρα για τις δουλειές που έκανες τι να πω χαράς το κουράγιο σου. Καλή δύναμη να έχεις και να τα φτιάξεις όλα όπως θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατερινάκι μου τι κάνεις; εσύ είσαι η άξια θαυμασμού με τις φοβερές ικανότητες σου σε έργα τέχνης ...... εγώ απλά έχω λίγη αντοχή παραπάνω σε ότι κάνω,Ευχαριστώ όμως για τις ευχές σου και την εκτίμηση σου Σου στέλνω φιλάκια αγάπης για μιά γλυκιά καληνύχτα

      Διαγραφή
  52. μένω άφωνη είσαι προκομμένη και ακούραστη. Μπράβο!!!! Ένα βραβειάκι σε περιμένει στο σπιτάκι μου Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλάμινο μου σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ πολύ για όλα!!!!! έρχομαι για να το παραλάβω!!!Φιλάκια αγάπης!

      Διαγραφή
  53. Έφη μου θαύμασα τα κατορθώματα σου, το κουράγιο σου και την δυναμικότητα σου! Μπράβο και πάλι μπράβο!! ¨Καλό χειμώνα να έχεις με τα καλούδια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ευχαριστώ,για την επίσκεψή σου και τα καλά σου λόγια!!!Ευχομαι ολόψυχα να περνάς όμορφα να είσαι χαρούμενη και να έχεις πολύ δημιουργικό χρόνο για τα όμορφά σου!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Εφάκι, παίρνεις βραβείο, έλα σιγά σιγά από εμένα
    για παραλαβή !!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ε ενταξει τωρα τι να λεμε εισαι θεα ολα τα προλαβες μπραβο σου και νοστιμη αναρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εφη μου καλημέρα,
    σου έστειλα ένα μέιλ πριν από λίγες μέρες ζητώντας λίγες παραπάνω πληροφορίες για τη μονωση που κάνατε. Δεν ξέρω όμως αν έφτασε ποτέ γιατί κι άλλα χαθηκαν αυτές τις μέρες που ανανεώθηκε η yahoo.
    Δες αν ήρθε και πες μου.
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. θαυμαζω το κουραγιο σου και την αξιοθαυμαστη ενεργητικοτητα σου!να σαι παντα καλα !!!!
    πολλα φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Υποκλίνομαι στο κουράγιο σου και στην διάθεση σου Έφη μου. Ζήλεψα με τα τόσα καλούδια. Μπράβο, πάντα έτσι να είσαι. Γερή και δυνατή. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ❥°º•.¸
    Ótimo mês de novembro!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil ❥°º•.¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ααααα!!!! Σαν να μπήκα στην κουζίνα της μανούλας μου!!!! Μπράβο σου Εφάκι μου. Μέσα σε όλα είχες και τις κατασκευές του σπιτιού!!! Καλή ξεκούραση σου εύχομαι τώρα πια και φυσικά καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή