Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Tα λάφυρα του καλοκαιριού!

            Άλλο ένα καλοκαίρι  έλαβε τέλος...και είναι πολλά τα δικά μου καλοκαίρια,αλλά... πάντα όμορφα ,ευχάριστα,αρκετά  δε από αυτά ήταν και ανέμελα!!
Το φετινό,  η Αλκηστη το έκανε ξεχωριστό με  το ατελείωτο παιχνίδι όλο το πρωινό ,αλλά και με την καθημερινή βραδινή της έξοδο, με τα καμώματα της και τα χοροπηδήματα της.

      Τις παλιές μου αγαπημένες συνήθειες δεν τις ξεχνώ, όχι στον ίδιο βαθμό, αλλά επιμένω στο πολύωρο περπάτημα στις ακτές με δροσερά διαλείμματα και κάτω από τον απολαυστικά καυτό ήλιο.Στο ψάξιμο των θησαυρών που τόσο απλόχερα μας χαρίζει η θάλασσα δεν μπορώ να αντισταθώ  !!!Ολο και κάτι  βρίσκω που με αποζημιώνει για το πολύ ψάξιμο!Πέτρες,κοχύλια μικρά και μεγάλα, μακαρονάκια και φυσικά τα λατρεμένα μου ματάκια!






Φυσικά χρώματα σε πέτρες που σμίλεψε  το κύμα !!Πανέμορφη η καρδούλα (το άσπρο στίγμα είναι μπογιά,εγώ πάντως έτσι την βρήκα!!)
'Αφθονα  τα φετινά ευρήματα από μικρά  και μεγάλα κοχύλια !Τα μεγάλα ήταν ζωντανά και κρυμμένα μέσα στην άμμο ,εκεί που σκάει το κύμα!  Τα καθάρισα .
τα απολύμανα με χλώριο  και μετά από αυτήν την διαδικασία  απέκτησαν μία ιδιαίτερα στιλπνή επιφάνεια!!

Ta  ονομάζουμε *μακαρονάκια* έχουν μέγεθος  λεπτού μακαρονιού ,ποτέ μεγαλύτερο από 5cm , στην άκρη ροζίζουν ελαφρά και υπάρχουν άφθονα  στο  Φανάρι ,σε παραλίες που στην θάλασσα υπάρχουν βράχια!!
Το οστρακό τους είναι λείο,  στιλπνό και πολύ καλής ποιότητας!!!
Μία μικρούλα συλλογή με τα περισσότερα ευρήματα από μένα!!!


 Οι Κυπρίνοι,  δυσεύρετοι στην περιοχή μας , συνήθως είναι παραχωμένοι σε  πολύ λεπτή  άμμο!!φέτος βρήκα μόνο ένα.





 Ντεκουπάζ (χαρτί Calambour) σε ένα κομμάτι πήλινο που βρήκα  μέσα στην  θάλασσα!!Το μοναδικό  που έκανα  αυτό το καλοκαίρι ,πολύ πριν ξεκινήσουν οι διακοπές....Και  για το τέλος αυτής της ανάρτησης σας έχω και πάλι την  prive παραλία  που φέτος    την απόλαυσα με το παραπάνω   τα βράχια  δεξιά και αριστερά δημιουργούν έναν απίθανο κολπίσκο  μόλις 2 m  με κρυστάλλινα νερά
(και πέρυσι την   είχα αναφέρει σε κάποια ανάρτηση)


Συντροφιά  πάντα έχω τα γλαροπούλια!!!


                       Αντίο γλυκό καλοκαιράκι...

             Να είμαστε όλοι καλά.







82 σχόλια:

  1. Καλημέρα,Έφη!!!Τι θησαυροί είναι αυτοί!!!!!Πού τα ανακαλύπτεις όλα αυτά,καλή μου;Τα " γουρουνάκια" και τα" μακαρονάκια" δεν τα έχω ξαναδεί.Τελικά η φύση έχει άπειρη φαντασία και μας προμηθεύει με απίθανα υλικά,αρκεί να καταφέρουμε να τα δούμε.
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και για το ότι συμμερίζεσαι την χαρά μου με τα ευρήματα της θάλασσας!!Την αγαπη μου και τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  2. Τα λάφυρά σου θα τα ζήλευαν οι καλύτεροι πειρατές....
    Άδραξες απ' τη θάλασσα τα καλύτερα.
    Με το καλό να τα αξιοποιήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια,έχω την τύχη με το μέρος μου Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!Φιλάκια με αγάπη

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα,Έφη!Πραγματικοί θησαυροί! Πραγματικά η φύση είναι ο καλύτερος δημιουργός! Απλός και λιτός χωρίς πολλά πολλά και όμως κάνει θαύματα! Θαύματα που σε ταξιδεύουν και σε κάνουν να στοχάζεσαι για την δημιουργία μας! Καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αισθάνομαι το ίδιο όπως κι εσύ που λατρεύεις την φύση!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!!! Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχα είναι αυτά; Απίστευτοι θησαυροί! Ζήλεψα δεν σου λέω πόσο...χαχα. Καλό φθινόπωρο Έφη μου. Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι καλως ηλθες χαίρομαι που σου άρεσαν !Εμένα με τρελαίνει η διαδικασία ψαξίματος και μπορώ να αφιερώνω ώρες για αυτό αρκεί που είμαι στην παραλία και ακούω τον ψίθυρο των κυμάτων !!αγκαλίτσα και φιλάκι

      Διαγραφή
    2. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ ΒΡΗΚΑ ΑΡΚΕΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...ΩΡΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ...

      Διαγραφή
  5. Έφη μου καλημέρα σου!!!! Τι φανταστικά ευρήματα είναι αυτά???? Πραγματικοί θησαυροί από αυτούς που μόνο η φύση ξέρει να φτιάχνει!!!!!!!! Ο κολπίσκος σου υπέροχος μα και η γοργόνα που τον επισκέπτεται είναι άξια θαυμασμού!!!!! Σου εύχομαι τα επόμενα καλοκαίρια σου να είναι όλο και πιο όμορφα από το φετινό... φυσικά πάντα συντροφιά με το πιο πολύτιμο θησαυρό της ζωής σου την ΑΛΚΗΣΤΗ!!!
    Να έχετε ένα όμορφο φθινόπωρο!!!!!!!

    Υ.Γ. Για την Μελίτα δεν άκουσα κουβέντα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικούλα μου χαίρομαι κάθε που σε βλέπω σε διαβάζω και.... σε ακούω!!Ηταν πράγματι όμορφο και πολυ διαφορετικό αυτο το καλοκαίρι!!Μακάρι πάντα να είναι έτσι!!Ευχαριστώ για τις ευχές σου!Την Μελίτα είναι αλήθεια την έχουμε παραμελήσει με την έννοια των παιχνιδιών!Δεν υπάρχει χρόνος ελεύθερος για παιχνίδια και τρέλες μαζί της τον έκλεψε όλο η Αλκηστη!!
      Σ'αγαπώ πολύμ

      Διαγραφή
  6. Πλούσια η "συγκομιδή" σου, Έφη μου !!!!! Δεν το ήξερα ότι έχεις και prive
    παραλία !!!!Υπέροχη !!!!το πήλινο ντεκουπαζ καλοκαιρινό και πανέμορφο !!!!!
    Φιλάκια και στην Άλκηστη και .......στη Μελίτα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα βέβαια 63 χρόνια παραθερίζω στο Φανάρι δικαιωματικά την κατέλαβα!!Είναι λίγο περιπετειώδης η πρόσβασή της και σπάνια την επισκέπτονται μόνο κάτι παιδιά για βουτιές από τα πλαϊνά βράχια!!!Ωνάση η *ξαδέλφη* σου!!!!!Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου!!!

      Διαγραφή
  7. Πω πω τι όμορφα κοχύλια μάζεψες Εφη μου. Ζήλεψα. Τουχρόνου θα κάνω μιά βόλτα απο εκεί, γιατί τρελαίνομαι για βόλτες στη θάλασσα και ταυτόχρονη αναζήτηση θησαυρών.
    Καλό χειμώνα κορίτσι μου φιλάκια στην μικρή Αλκηστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία ,τι καλά θα τα πούμε δια ζώσης...Αντε ακόμη δεν τελείωσε θα περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο.Με υγεία και κέφι όλα θα γίνουν!!! Καλό χειμώνα και σε σας !Φιλάκια ....

      Διαγραφή
  8. Καλά τα κοιτάζω και δε τα χορταίνω, τι είναι όλα τούτα, τι θησαυροί απίστευτοι;
    Μήπως πρέπει να έρθουμε προς τα κει διακοπές του χρόνου;
    Εδω οι παραλίες μας δεν έχουν τέτοιους θησαυρούς, έχω βρει μόνο μια παραλία-υδροβιότοπο που, την εποχή που σταματούν εκει πάπιες και άλλα μεταναστευτικά πουλιά, βγάζουν όστρακα για τα φάνε και τα αφήνουν στην ακτή. Μετά όμως τα τριβει το κύμα στς πέτρες.
    Καλό φθινόπωρο και καλές δημιουργίες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που μοιράστηκα μαζί σας την χαρά μου για τον *θησαυρό μου* και που βρήκα και ανταπόκριση!!Μακάρι να είμασταν *κοντά* Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ για την επισκεψή σου Καλό φθινόπωρο και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ!!!!
    ΟΥΤΕ Ο ΚΟΛΟΜΒΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ!!!!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΣΤΡΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;
    ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΡΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ!!!
    Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΚΗΣΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙΣ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι γειάσου!!!Ξέρεις εχουμε κι εδώ κάμπινκ που κάποτε ήταν ένα από 1ο καλύτερα της Ευρώπης,με πολύ τουρισμό υπέροχο και αφθονο πράσινο μεγάλες ρεμίζες που χώριζαν με πρασιές εξωπλισμένες κουζίνες αφθονο ζεστό νερό και πολύ καθαριοτητα.Αθλοπαιδιές και πολλά άλλα που εγώ με την οικογένεια τα γευτήκαμε για 25 χρόνια Αλλά όταν ο ΕΟΤ παρήκμασε και δόθηκαν στο δήμο όλα καταστράφηκαν με ταχύτητα και μανία τυφώνα..Και τώρα είναι γεμάτο υπαρχουν ακόμη κάποιες από τις υποδομές αλλά ακούγονται πολλά παράπονα!!Θα ηταν υπέροχο να συνκαλοκαιριάσουμε,να δημιουργούμε και να ψάχνουμε....Τι λες;Αγνωστο πότε θα έρθω διότι έχουμε επισκευές σπιτιου (πλακάκια τζάκι κλπ.συν βάψιμο εωτερικό) και σε όλα εγώ είμαι η πρωταγωνίστρια του έργου!!!! Φιλιά πολλά πολλά.....

      Διαγραφή
  10. Μάλλον πρέπει να μετακομίσω στα Βόρεια, δεν γίνεται αλλιώς! Εδω μιλάμε για ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ,όχι αστεία. ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΟΧΥΛΙΑ!!! Αυτό το αγκαθωτό πρώτη φορά το βλέπω Εφη μου. Ειλικρινά τα ζήλεψα και δε ντρεπομαι να τ ομολογήσω. Η δε καρδιά τόσο καλοσχηματισμένη,σαν να τη λάξευσε ανθρώπινο χέρι!
    ΑΝΗΚΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ και φαίνεται,όπως η δική σας.
    Φιλάκια πολλά.

    Γυρίσατεεεε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά να μην έχεις μυαλό για να με διαβάσεις !!Εγώ όμως σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη και χαίρομαι για την *ζήλια σου*Φιλάκια πολλά να περάσεις αξέχαστα!!!

      Διαγραφή
  11. Πωπωπω! Τι ομορφιές!!!
    Μακαρονάκια και κυπρίνους δεν είχα ξαναδεί ποτέ, ούτε καν ήξερα πως υπήρχαν!
    Υπέροχες οι συλλογές σου! Πραγματικοί θησαυροί κρύβονται στη θάλασσα και στις ακρογυαλιές!
    Και του χρόνου να'σαι καλά, με υγεία!
    Και καλό φθινόπωρο τώρα :)))
    Πολλά φιλιάάάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Alex για τον σχολιασμό σου Χαίρομαι που σου αρέσουν οι θησαυροί της θάλασσας! Να'σαι καλά και να περάσεις ενα όμορφο και γλυκό Φθινόπωρο!!!

      Διαγραφή
  12. Εφούλα μου καλησπέρα..τα λάφυρα του καλοκαιριού σου τρέλαναν κόσμο..κράτα και κανένα βρε παιδί μου να μας δείξεις το χειμώνα να μας κόψεις και λίγο την παγωνιά!!πολύ όμορφη η δημιουργία σου..κατάλαβα τι θα επακολουθήσει!η μαύρη καρδούλα δεν υπάρχει!!υπέροχη..την φαντάζομαι μόνο σε κόσμημα!!εσύ ξέρεις βέβαια..σε φιλώ κορίτσι μου και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας αρεσαν!! Έχουν πράγματι ιδιαίτερο ενδιαφέρον!!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!!!Φιλάκια με πολύ αγάπη από την βροχερή Κομοτηνή

      Διαγραφή
  13. Έφη μου υπέροχα τα λάφυρά σου. Το πανέμορφο Φανάρι σου χαρίζει δροσιά, βουτιές και πολλούς θησαυρούς.
    Και του χρόνου να χαρείς το καλοκαιράκι σου εκεί.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου να'σαι καλά!!!Καλή και ευχάριστη εβδομάδα!Πολλάπολλά βροχερά φιλάκια !

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα όλα και "ανεκτίμητοι" οι θησαυροί σου!
    Καλό Φθινόπωρο Εφη μου, με πολλές υπέροχες δημιουργίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολύ πολύ !!!Ευχομαι και σε σένα καλό φθινόπωρο με γευστικές εμπνεύσεις και ευγευστες συνταγές!!!Φιλιά αγάπης !

      Διαγραφή
  15. Ομορφοι πολύ όμορφοι οι θησαυροί σου , όλα είναι εξαιρετικά δεν έχουν όλες οι παραλίες κυρίως κυπρίνο δεν έχω συναντήσει πουθενά και όχι μόνο ψάχνω , αλλά βάζω και άλλους!!!
    Καλό φθινόπωρο !
    Πιο πολύ θαύμασα την παραλία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν Και αν θές να μου στείλεις την διεύθυνση σου ευχαρίστως να σου στείλω το πολυπόθητο κοχυλάκι!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  16. Καλωσόρισες Έφη μου με τους όμορφους θησαυρούς σου, να είσαστε καλά και του χρόνου με υγεία, άσε που τότε θα έχεις και βοηθό την Άλκηστη στην εξερεύνηση της παραλίας. Τα όστρακα όλα ένα και ένα μοναδικά στολίδια. Καλό φθινόπωρο να έχεις! Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κατερινούλα !Γυρίσαμε,και μου βγήκε ξινή η *παραθέριση*Βουνό οι δουλειές και άγνωστο πότε θα πάρει τέλος!Ευχαριστώ για την επίσκεψη και χαίρομαι που σου άρεσαν!Καλό Φθινόπωρο σε όλη την οικογένεια! Φιλάκια Φθινοπωρινά και βροχερά!!!

      Διαγραφή
  17. H σπάνια συλλογή σου ζηλευτή. Που τα βρήκες; Εγώ γιατί δεν βρίσκω; είμαστε τόσο κοντά. Γιατί απορώ, δεν σου ξεφεύγει τίποτα. Μπράβο Έφη!!!!!! Αυτά τα μακαρονάκια και εγώ δεν τα έχω ξαναδεί. Το φετινό σου καλοκαίρι ήταν ξεχωριστό με την Αλκηστούλα που μεγάλωσε αλλά δεν ξέχασες και τις παλιές σου συνήθειες, ο θησαυρός μεγαλώνει. Σου εύχομαι καλό χειμώνα και περιμένουμε τις επόμενες εκπλήσεις σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω ότι σου αρέσουν τα κοχύλια!!Παραδίδω μαθήματα εκμάθησης και μάλιστα ταχύρυθμα έναντι αδράς ,όμως, αμοιβής Και αν βλέπεις το Φανάρι μέσα από τα μάτια μου και όχι από τον φακό της φωτογραφικής θα δείς ότι υπάρχουν έως πολλά στην παραλία που έβγαζες φωτό τον σκύλο Δαλματίας του ανηψιού μου!!Να κοιτάς χαμηλά.... όχι μόνον τα ηλιοβασιλέματα...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ
      Φιλάκια και καλή ευκολία στις δουλειές σου!

      Διαγραφή
  18. ΛΑΤΡΕΨΑΑΑΑΑΑ.......ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ...ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΧΡΟΝΟΥ ...ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΑΓΕΥΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΕΦΗ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι το ιδιο και σε αλλά και σε όλη την γειτονιά μας!!!Ευχομαι καλή επιτυχία στην συνάντηση με τις *Αθηναίες* και όχι μόνον Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Όπως είπαν και οι προλαλήσασες,Έφη,μάζεψες θησαυρούς,τι όμορφα που είναι!!!!!Πολλά από αυτά ούτε που τα ξέραμε,είναι φανταστικά!!!!Καλό φθινόπωρο,σου στέλνουμε τα φιλιά μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που άρεσαν τα καοχυλάκια μου!!Ευχαριστώ Κορίτσια χρυσοχέρικα!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Γεια σου Εφη ειμαι η Ευαγγελια απο Μηχανιωνα...Το γουρουνακι λεγεται Κυπραια,τα μακαρονακια που λες εσυ ειναι απο την οικογενεια των σκαφοποδων,οσο για το μοναδικο ασπρο που βρηκες ονομαζεται αργοναυτης argo.Καταλαβαινω ολα αυτα που λες τον ενθουσιασμο και την ευχαριστηση που νιωθεις για καθε κοχυλακι που βρισκεις γιατι απο δεκαπεντε χρονων ετσι περναω τα καλοκαιρια μου. Ελπιζω καποτε να ερθω προς τα μερη σου να βρω και εγω αυτα τα κοχυλια που δεν τα εχει ο αγαπημενος μας θερμαϊκος , εχει ομως δοξα τον Θεο δεκαδες αλλα.Αν θες μπορουμε να κανουμε και ανταλλαγη κοχυλιων. χαχα (οχι σοβαρα μιλαω)! Εαν ερθεις ποτε προς θεσσαλονικη θα χαρω να βρεθουμε να δεις και την συλλογη μου. Φιλια πολλα. Ευαγγελια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που με επισκέπτεσαι...Εχω πρόσβαση στην Θεσ/νικη.Μένει η κόρη μου στην Καλαμαριά και κατά καιρούς την επισκέπτομαι Θα'ταν ωραίο να βρεθούμε από κοντά.Δέχομαι ασυζητητί την δική σου ονομασία διότι κι εγώ το διάβασα σε βιβλίο αλλά πιθανών να το θυμάμαι λάθος έχω και την σχετική ηλικία που συνηγορεί στην λήθη...Ευχαριστώ για τις πληροφορίες των άλλων κοχυλιών..Μέσω internet έμαθα για την προέλευση των ματακίων και τότε η χαρά μου ήταν μεγάλη... γιατί τα αγαπώ πάρα πολύ...Φιλάκια πολλά ,δεν σε ξεχνώ, αλλά υπάρχουν πολλές δουλειές που περιμένουν μόνον εμένα!!!

      Διαγραφή
  21. Το βλέπω, του χρόνου να κλείσουμε πουλμανάκι και να ανηφορίσουμε όλες κατά Βόρεια Ελλάδα!! Τι θησαυροί είναι αυτοί, Εφη μου!! Μυρίζουν θάλασσα και αλμύρα!! Υπέροχη και η δική σου παραλία!! Μα δεν θα μπορούσε να έχει κατι λιγότερο μια γοργόνα του δικού σου βεληνεκούς!!!! Φιλάκια φθινοπωρινά !!
    ΥΓ Σου'ρχεται, ξέρεις εσύ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι πιο ωραίο από αυτήν την σκέψη σου να γίνει πράξη!!!!Θα βγάλω φτερά και θα πετάω!!!Δεν το συζητάτε σοβαρότερα!!!Ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό σου για τους θησαυρούς της θάλασσας!!!Οσο για την γοργόνα ..........δεν έχω λόγια. Γοργόνα η κάτι άλλο απολαμβάνω με το παραπάνω την παραλία ΜΟΥ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ για όλα! Φιλάκια βροχερά ..

      Διαγραφή
  22. Αυτό το Φανάρι σας, πρέπει να είναι πραγματικός παράδεισος, 'Εφη μου! Τέτοια και τόσο πολλά όστρακα, δεν έχει τύχει να ξανακούσω ότι βρίσκονται σε μία παραλία. Είναι πανέμορφα. Ένα 'γουρουνάκι' έχω από τα παιδικά μου χρόνια περασμένο σε δερμάτινο κορδόνι. Τα μακαρονάκια πρώτη φορά τα είδα! Το λευκό αγκαθωτό είναι πανέμορφο! Όπως και η πριβέ παραλία με την γοργόνα της! Μου άρεσε πολύ το ντεκουπάζ σου πάνω στο θαλασσοδαρμένο κεραμικό!!
    Και του χρόνου, να είστε καλά, να ξαναπάτε στο αγαπημένος σας μέρος και να μάθεις και την Αλκηστούλα να μαζεύει όμορφα κοχυλάκια!
    Πολλά φιλιά και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίαν αν μου στείλεις την δ/νση σου θα έχεις και άλλα γουρουνάκια στην κατοχή σου και αλλα τινά!!!Ολα είναι όμορφα και αγγίζουν το ιδανικό πλην της γοργόνας που απόλαυσε πάντως με το παραπάνω την δική της παραλία...Φιλάκια πολλά με αγάπη & καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  23. Γυρίσατε???Καί τού χρόνου,μέ υγεία,νά ξαναπάτε στό όμορφο Φανάρι Εφη μου!!!
    Τί συγκομιδή οστράκων είναι αυτή!!!!Επαθαν τά ματακία μου!!!Από όλα έχη ο μπαξές!!!Μακαρονάκια,ματάκια,γουρουνάκια!!!!!Πραγματικός θυσαυρός!!!!
    Η γοργόνα,στήν πριβέ παραλία,είσαι εσύ,φιλενάδα???Η δημιουγία σου μέ ντεκουπάζ,χάρμα οφθαλμών!!!!Καλό Φθινόπωρο!!!!Πολλά φιλιά στήν Αλκηστη καί στήν ξεχασμένη μας Μελίτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι ευνόητο ,στην πριβέ παραλία θα είναι αλλη *γοργόνα*;Δεν σε ξεχνω στα όστρακα μα τώρα είμαι πνιγμένη σε μεγάλες δουλειές!!!Θέλω να τελειώσω πριν τα κρύα!!! Φιλάκια πολλά πολλά με πολλή αγάπη από την βροχερή Κομοτηνή

      Διαγραφή
  24. Έφη μου και του χρόνου!!!!!
    Καλό φθινόπωρο! Μου άρεσε πολύ αυτό που δεν ξέρεις το όνομα του!!!!Πρώτη φορά το βλέπω και εγώ, τι παράξενο και όμορφο σχήμα που έχει, η συλλογή σου άπαιχτη!!!!!!!!!Το έργο σου απίθανο με το αγαπημένο θέμα!!!!!
    Φιλάκια στα κορίτσια σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα το έμαθα λέγεται Αργοναύτης μία φίλη λίγο πιο πάνω με ενημέρωσε!Μέχρι τώρα δεν είχα συνειδητοποιήσει οτι είχα συλλογή κοχυλιών (μην γελάς σ' ακούω) Να το λέτε εσεις εδώ το σκέφτηκα και είδα ότι είχατε δίκαιο!!Φιλάκια πολλά Εφάκι και ευχαριστώ που μ'επισκέπτεσαι!!!

      Διαγραφή
  25. Kαι του χρόνου Εφάκι μου να πάτε στο αγαπημένο μέρος
    όλοι μαζί !
    Καλό φθινόπωρο να έχουμε, υγεία και πολλή πολλή διάθεση για δημιουργίες.
    Μου άρεσαν πολύ οι μικροί θησαυροί σου, τα ανέδειξες με την παρουσίασή σου,
    ιδιαίτερα και πρωτότυπα κάποια.
    Και να φανταστείς ότι δεν ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που περπατάνε κάτω από τον καυτό ήλιο και ψάχνουν κοχύλια.
    Λάτρεψα τα μακαρονάκια, Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α !!!
    Θα τα πούμε κατ΄ιδίαν, πολλά φιλάκια σε εσένα και την μικρούλα μας.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου χαίρομαι κάθε που μ'επισκέπτεσαι!!!Γυρίσαμε ,και μου βγήκε ξινές οι διακοπές!Ξέρεις το έργο *επισκευάζω - ανακαινίζω-καθαρίζω*είναι ενα μονόπρακτο με πρωαγωνίστρια μοναδική ΕΜΕΝΑ δεν λέω αλλο τίποτα...
      Ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!Σου ευχομαι καλό Φθινόπωρο,καλή σχολική χρονιά και πρόοδο στον*φωτογράφο*.Και ναι θέλω κάποια στιγμή να μιλήσουμε...Τώρα ,για την ώρα ασχολήσου αποκλειστικά με την Χαρά που είναι ακράτητη και περιχαρής για την τόσο ζηλευτή συνάντηση σας!!!Φιλάκια βροχερά

      Διαγραφή
  26. ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    Εφούλα μου γλυκιά, ειλικρινά με ξετρέλαναν οι θαλασσινοί σου θησαυροί!
    Τα γουρουνάκια, τα μακαρόνια, η καρδούλα, τα κοχύλια... όλα, όλα, όλα!!!
    Εμείς γιατί δεν είδαμε τίποτα στο Φανάρι; Θα μου πεις δεν ξέραμε, δεν ψάξαμε...δυστυχώς...

    Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο, αμέτρητα φιλιά σας στέλω και τσιμπιούλες στην Άλκηστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε!!!!πότε ήρθατε; Αλλά σε μία η δύο μέρες δεν μπορείς να δεις και πολλά πρέπει να ξέρεις τις παραλίες και θέλει χρόνο ,πολύ χρόνο και υπομονή..Εγώ ποτέ μου δεν ξάπλωσα σε ξαπλώστρα (εκτός της πριβέ παραλίας,εκεί δεν εχει τίποτε) μόνον ψάχνω ώρες και ώρες.Καλό Φθινόπωρο και σε σένα Φιλάκια με πολλή αγάπη!

      Διαγραφή
  27. Αν κρίνω και από τις προηγούμενες αναρτήσεις περάσετε θαυμάσιο καλοκαιράκι!!!! Και του χρόνου με υγεία εύχομαι και φυσικά με ακόμα περισσότερους θαλάσσιους θησαυρούς για λάφυρα!!!! Καλό χειμώνα...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φετινό καλοκαιράκι εγινε ομορφότερο των άλλων, λόγω Αλκηστης ,θα το νοιώσεις σύντομα κι εσύ ...Σου ευχομαι την κάθε σου μέρα ομορφότερη από την προηγούμενη.Καλό φθινόπωρο και καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  28. Μου αρεσαν πολυ πολυ οι θησαυροι σου τα γουρουνακια υπεροχα!!!!!!Και του χρονου με υγεια!!!Καλο χειμωνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. I love collecting shells on the beach! beautiful treasures!
    I hope you are well...
    Have a wonderful weekend! and my g+ for you!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. wow!!!!Μας θάμπωσες καλή μου!!!Οι πέτρες ως συνήθως μου έμειναν στο μάτι.Ειδικά η μαύρη καρδιά.Και όοοοοοοοοοολα τα υπόλοιπα απίθανα είναι,και μας δείχνεις πόσο όμορφο ήταν το καλοκαίρι για σένα-)))
    Πολλά φιλιά και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που άρεσαν τα*κοχυλάκια μου*Δεν σε εντυπωσίασε η πέτρα -καραβάκι;Φιλάκια πολλά και βροχερά από την δροσερή και συννεφιασμένη Κομοτηνή!!

      Διαγραφή
  32. μαζεψες πραγματικούς θησαυρούς.Τι να πρωτοθαυμάσω;;
    και του χρόνου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όλα τα ευρύματα πανέμορφα, μαγευτικά, συναρπαστικά!
    Κάποια κοχύλια δεν τα είχα ξαναδεί.

    Και του χρόνου Έφη ακόμα πιο μεγάλες βόλτες με την Άλκηστη παρέα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ζαμπία μου η επίσκεψή σου μου δίνει πάντα μεγάλη χαρά!!Ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου !!!Καλό Φθινόπωρο χαρούμενο γλυκό και γεμάτο γευστικές λιχουδιές!!!Την αγάπη μου με φιλάκια βροχερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μα τι να πρωτοθαυμάσω Εφη μου, τοσες πολλες ομορφιές απο την θάλασσα. Πραγματικά επειδή και εγώ αγαπώ τα κοχύλια με συνεπήραν οι φωτογραφίες σου.
    Χαίρομαι που περασες όμορφα και καλό χειμώνα να έχουμε!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aντε Μίκα μου ξαναβρισκόμαστε!!!Χαίρομαι που σου αρέσουν τα κοχύλια!!!Ευχαριστώ για την επίσκεψη και σου ευχομαι καλό και ευχάριστο φθινόπωρο!!
      φιλάκια από την δροσερή πια Κομοτηνή!

      Διαγραφή
  36. Έφη μου καλησπέρα!! Καλό φθινόπωρο να έχουμε!
    Δεν ξέρω πώς τα κατάφερα και έχασα αυτή σου την ανάρτηση... μάλλον θα έτρεχα πάλι.
    Τι θησαυρούς ανακάλυψες!!!! Ζήλεψα τα μακαρονάκια, δεν έχω ξαναδεί. Μάλλον πρέπει να έρθω να μαζέψω τέτοια, χίλιες ιδέες κατέβασα με το που τα είδα, χαχα!!
    Και τι ωραία η δημιουργία σου!!

    Σε περιμένω από εμένα, σου έχω κάτι με πολλή αγάπη.

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου *υιοθετιμένη* για την τιμή που μου έκανες να με χαρίσεις το βραβρειάκι!!!Χαιρομαι που σου άρεσαν τα λάφυρά μου!! Φιλάκια δροσερά από την φθινοπωρινή Κομοτηνή!!!

      Διαγραφή
  37. Που τα βρήκες τα..μακαρονάκια βρε κορίτσι μου..Άντε..ξέχνα πια το καλοκαίρι και σε περιμένω για τη ΛΑΜΨΗ, κουνήσου..πάρε αυτοκίνητο, τραίνο..αεροπλάνο και έλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τι καλά που θα ήταν να βρισκόμουν μαζί σας εχασα και την προηγούμενη συνάντηση ...αλλά βρίσκομαι εν μέσω τριών συνεργείων, πλακάκια- σοβάδες και ελαιοχρωματιστές......ούτε ψύλος στον κόρφο μου.Οσο για το καλοκαίρι και τις διακοπές τις πληρώνω με το παραπάνω! Φιλάκια Γεωργία είμαι στεναχωρημένη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σαν να ανοιξε ενα μπαούλο και ξεπετάχτηκαν απο μεσα όλοι της θάλασσας οι θυσαυροί Εφη μου.. αυτες ειναι παραλίες που κρυβουν μεσα τους όλα αυτά που μας έδειξες..πολλα απο τα οποία τα βλεπω για πρωτη φορα...τι υπεροχα πράγματ κανει η φύση!!!!!!!και πόσο λίγοι είματε μπροστα της!!!!
    κρατα το καλοκαιρακι μεσα σου και μετρα τις μερες αντίστροφα μεχρι το επόμενο....πως παιρναει γρήγορα ο καιρός και δεν το πέρνεις είδηση ....ειδα την ημερομηνία επανω.. και ντράπηκα που έκανα τόσες μερες να ερθω.. Εφη μου.. με για και την καινουργια φωτό.... μου άρεσαν πολύ οι
    κυρίες επάνω.. χι.χι.. φιλακια απο εδώ καλοκαιρινα ακόμη.... φιλησε μου την Αλκηστη σας..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Απίθανη η συλλογή σου, πραγματικά! Τα "μακαρόνια" πολύ ιδιαίτερα! Που τα πέτυχες???
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καθυστερημένη και καταϊδρωμένη ήρθα να θαυμάσω και εγώ την πανέμορφη συλλογή σου από κοχύλια. Σου εύχομαι Έφη μου να είσαι γερή και να περάσεις πολλά πολλά καλοκαίρια με την Αλκηστούλα , να την βλέπεις να μεγαλώνει και να χαίρεται τη θάλασσα με όλες τις ομορφιές της. Καλό Χειμώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, ειδικά το ντεκουπάζ πάνω στο πήλινο.
    Αλλά και τα ευρήματα σου από πέτρα μοναδικά, όπως η καρδούλα και το καραβάκι.
    Καλό φθινόπωρο και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έφη μου,
    η ... νούμερο 10 και η 13η φωτογραφία σου... μαζί και και το... κολύμπημά σου (που το ζηλεύω τόσο!!!)
    είναι θαυμάσια.
    Περιμένουμε νέα ...σοδιά. Φιλάκια στην Αλκηστούλα μας,
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλησπέρααα Έφη!!!! Χαίρομαι πολύ που διαβασα μια τόσο όμορφη ανάρτηση!!! Μα τι θησαυροί είναι αυτοί?? που βρίσκεται αυτή η παραλία? τέλεια όλα!!!! φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλημέρα!Πραγματικοί θησαυροί! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή