Τρίτη 23 Απριλίου 2013

CAROUSEL...

        Καλησπέρα!!!

       'Εχω πει πολλές φορές ,ότι η μικρούλα 'Αλκηστη αποτελεί  για μένα ,εκτός των άλλων, πηγή έμπνευσης  δημιουργίας.Αυτήν την φορά σκέφτηκα να  κάνω για το δωμάτιο της κάτι που να μείνει πολύ περισσότερο χρόνο από τα συνηθισμένα παιδικά  της στολίδια.Κάτι που ελπίζω να το αγαπήσει πολύ  μεγαλώνοντας.  'Ενα πήλινο γλυπτό αλογάκι από το γνωστό μας Carousel!! 








 .


 Διάφορες λεπτομέρειες....


  Οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες,είπαμε αγαπώ τον πηλό  και εκείνος με καλοβλέπει και με συμπαθεί αλλά , άλλο είναι να κάνω γούρια και κουμπαράδες και άλλο είναι ένα γλυπτό που θέλει  μία τεχνική άγνωστη εντελώς σε μένα!! . Η επιθυμία μου όμως, ήταν δυνατότερη από τον κίνδυνο της αποτυχίας ,λόγω άγνοιας μου !! Η Νάσια http://lacasitadeamistad.blogspot.gr απάντησε σε  μία ερώτησή   μου  με μεγάλη προθυμία και την ευχαριστώ πολύ και πάλι. Προμηθεύτηκα  λοιπόν 10 πακέτα  αυτοξηρενόμενο πηλό,πολλές  γυψόγαζες... που αυτή την φορά με πρόδωσαν(είχαν πολύ παλιά ημερ.λήξης) και με δυσκόλεψαν  αφάνταστα.. δεν στέγνωσαν ποτέ και μετά από 2Ο μέρες πετάχτηκαν(υγρές ακόμη) και  αντικαταστάθηκαν από τρίπατο  χαρτόνι...Σχεδίασα το άλογο που  ήθελα, το έκανα μεγένθυση  Ο,70 cm x0,37  και ξεκίνησα.....

                          **********************************
Οι παρακάτω εικόνες ίσως βοηθήσουν  όσες ενδιαφέρονται...


 Αντικατέστησα προς το τέλος τη γυψόγαζα με χαρτόνι...........



 το κεφάλι του αλόγου δεν με δυσκόλεψε καθόλου τα δάχτυλά μου  γλιστρούσαν  με ευκολία επάνω στον πηλό και το αποτέλεσμα εξαιρετικό!!! περισσότερο από κάθε προσδοκία!!!


 Μέχρι και την ανατομία του αλόγου διάβασα για να αποδώσω όσο καλύτερα μπορούσα τα  οστεώδη πόδια του....!!! έμεινα ιδιαίτερα ικανοποιημένη..'Οσο ο  πηλός ήταν νωπός τον λείανα με  υπομονή και προσοχή με το ειδικό   βρεγμένο σφουγγάρι .....
.

 Σ'αυτήν την φάση   παρέμεινε αρκετές μέρες μέχρι να στεγνώσει εσωτερικά  και παράλληλα το γυαλοχαρτάριζα  με γυαλόχαρτο Νο 250....αμέσως μετά άρχισα  να το ζωγραφίζω... τα χρώματα που χρησιμοποίησα ήταν το λευκό του ελεφαντόδοντου, το παλ vintage ροζ ,βαθύ καφέ και υγρό χρυσό (διαλυτό σε νέφτι) φυσικά  πατίνα σε πάστα για τις φωτοσκιάσεις .Ολη την εργασία την φιξάρισα με σπρέϊ λούστρου (σατινέ)  σε δύο στρώματα!!


 Η ουρά είναι φτιαγμένη από  μέρος μιας αποκριάτικης περούκας... Το αποτέλεσμα της αλογοουράς ήταν όπως εξ αρχής το είχα φανταστεί..'Ολα τελικά, πλην της γυψόγαζας,  έγιναν χωρίς την παραμικρή δυσκολία... Χρειάστηκα  ένα  επτάωρο για  να διαμορφώσω το άλογο στην τελική του μορφή και άλλο τόσο περίπου για να το ζωγραφίσω και να το καλοπίσω....  Αλλά έμεινε πάνω από 20 μέρες για να στεγνώσει εσωτερικά....

                                             ******************
'Ελαβε τέλος ακόμη μία μακροσκελής ανάρτησή μου !!'Αλήθεια πως τα καταφέρνω πάντα να φλυαρώ  διαδικτυακά τόσο πολύ;
                                                *******      ****    ******
                           Eύχομαι  Χαρούμενο και Ευτυχισμένο  ΠΑΣΧΑ
                σε όλη την γειτονιά μας!!








116 σχόλια:

  1. Είναι απίστευτο! δεν εχω λογια ειλικρινά! η εκφραση, η σταση του σωματος, οι λεπτομερειες όλα τέλεια δουλεμένα και τόσο σωστά! υποκλίνομαι κυρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολ΄θ για τα γεμάτα ενθουσιασμό σχόλια σου! ευχαριστώ για την επισκεψή σου!!! Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  2. Εφίνα μου, δεν έχω λόγια...
    Έμεινα... Τι θεϊπεροχαριστουργήμορφο έργο είναι αυτό.. Συγνώμη για την πολυπλοκότητα της λέξης αλλά μόνο ενώνοντας το θεϊκό, το υπέροχο, το αριστούργημα και το όμορφο μαζί θα μπορούσα έστω και λίγο να περιγράψω το τι φτιάξανε τα μαγικά χεράκια σου... Σου εύχομαι μια πολύ καληνύχτα και σου στέλνω πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μάρσια!!! Ευχαριστώ για τα τόσα πολλά και όμορφα σχόλια σου Χαίρομαι αφάνταστα που σου άρεσε!!! Καλό βράδυ και φιλάκια αγάπης!!!

      Διαγραφή
  3. Έφη μου θαυμάζω και πάλι το ταλέντο σου. Τι υπέροχο άλογο είναι αυτό!!! Ο πυλός στα χέρια σου μιλάει. Η μικρή Άλκηστη θα είναι πολύ περήφανη για τη γιαγιά της. Φιλάκια πολλά και καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλα μου χαίρομαι πού σου άρεσε, είχα πολλά κέφια όταν το δούλευα αλλά και πολύ αγάπη!!!! φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  4. Εχω μείνει άφωνη!!
    Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ο-Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο.
    Χίλια ΜΠΡΑΒΟ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει που μας δίνεις και λεπτομερείς οδηγίες!!!
    Ποιά να τολμήσει να σε ....συναγωνιστεί;;;;;
    Είσαι ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ!!!!!
    Φιλιά πολλά.
    Η -διακαώς και δια παντός -επιθυμούσα να γίνει εγγονή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι μπορούν Μαρία αν πραγματικά το θέλουν και το έχουν προτεραιότητα εγώ οδηγίες πάντως έδωσα.... Ευχαριστώ για το ασυναγώνιστη,αν και δεν συμφωνώ..Σ'αγαπώ και σ΄ ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!!!

      Διαγραφή
  6. Κάθε φορά λέω το ίδιο "δεν υπάρχουν λόγια" για να σχολιάσει κάποιος τις δημιουργίες σου.... αυτή την φορά όμως έχεις φύγει πολύ μακριά!!!!!!!! Απίστευτα καταπληκτική η δημιουργία σου που σίγουρα έχει απογειωθεί τόσο γιατί παραλήπτης της θα ήταν "η χαρά της ζωής σου" το Αλκηστάκι σου!!!! Υποκλίνομαι στο τεράστιο ταλέντο σου μεγάλε μου καλλιτέχνη!!!! Πολλά πολλά φιλιά γλυκό μου Εφάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά !! πίσω σας είμαι και καμιά φορά και δίπλα σας.Ευχαριστώ πολύ για την τόνωση του ηθικού μου και για τον γεμάτο αγάπη και ενθουσιασμό σχολιασμό σου!!! Φιλάκια στην Δήμητρα Σας αγαπώ!!!

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετικό! Όταν ο άνθρωπος είναι καλλιτέχνης δεν χρειάζεται πολλές γνώσεις, βάζει το μυαλό και το ταλέντο του και κάνει θαύματα. Μπράβο σου βρε Έφη!Καλημέρα και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία γράφε φράσεις για να τις δανείζονται όλοι και να γίνεται αναπαραγωγή γνωνικών εξαιτίας μου...Ευχαριστώ ιδιαίτερα για τα όμορφα λόγια σου Τα εκτιμώ ιδιαίτερα αφού προέρχονται από σένα που πάντα μεγαλουργείς.Φιλάκια και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο! Όλη η προσπάθεια, αλλά και το αποτέλεσμα είναι τόσο ενθαρρυντικά για όσους προσπαθούν και ονειρεύονται. Ευχαριστούμε για τις λεπτομέρειες. Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω κι εγώ Δέσποινα για τον όμορφο σχολιασμό σου Καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!!!

      Διαγραφή
  9. eisai απλα απιστευτη...τι να πω!!εκπληκτικο αποτελεσμα!!μπραβο για την υπομονη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχει κολλήσει από χθες στη σκέψη μου το αλογάκι!!!
    Κάθε που κάνεις ανάρτηση, αγωνιώ να δω τι έφτιαξαν πάλι τα χρυσά σου χέρια.
    Απλά το λάτρεψα... πολλά συγχαρητήρια σου αξίζουν.

    Να μου φιλήσεις το μικρό ζαχαρωτό, την Άλκηστις!

    υ.γ.1 Θα κλέψω την φράση της Μαρίας "Η -διακαώς και δια παντός -επιθυμούσα να γίνει εγγονή σου".

    υ.γ.2 Στέλνω μέιλ, ανυπομονώ για την απάντηση...

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω ηδη υιοθετήσει μία μπλόκερ (για να με βοηθά στα του ιντερνετ) γιατί όχι και να εγγονοθετήσω...δέχομαι πάραυτα!! Ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια σου μου με συγκίνησαν!!!Σου στέλνω την αγάπη μου καθώς και ένα μήνυμα και είμαι σε αναμονή....

      Διαγραφή
    2. διέγραψε το περίσσιο* μου* και πρόσθεσε* που*

      Διαγραφή
  11. Έφη μου, καλημέρα και θερμά συγχαρητήρια!!!
    Έγινε υπέροχο το αλογάκι και σίγουρα η εγγονούλα σου θα ενθουσιαστεί!
    Γεια στα χεράκια σου τα χρυσά!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα χαίρομαι για την επισκεψή σου και ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. έγινε τόσο όμορφο!!!συγχαρητήρια!!!Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ κατατοπιστικές και χρήσιμες! Χάρηκα πολύ που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες,χάρηκα για την επίσκεψή σου!! Ευχαριστώ πολύ για τον σχολιασμό σου !!

      Διαγραφή
  13. Αυτό είναι έργο τέχνης...
    Θα έβαζα στοίχημα πως χρησιμοποίησες κάποιο καλούπι..
    Τέλειο το αλογάκι σου από κάθε άποψη...
    Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα είναι 70 εκατοστ ύψος και είναι αδύνατον να βρεθεί και τέτοιο καλούπι που θα κόστιζε πανάκριβα και μάλιστα σε ερασιτέχνη είναι απλά ένα ανάγλυφο έργο που το διασκέδασα αρκετά καθώς το έφτιαχνα!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!!

      Διαγραφή
  14. Για μια ακόμη φορά καθόμαστε και χαζεύουμε την υπέροχη δουλειά σου!!!!!Καθε φορά μας ενθουσιάζεις περισσότερο!!!!!Πώς φαίνεται το μεράκι και η αγάπη σου γι'αυτό που κάνεις!!!!Τι άλλο να περιμένουμε;(Κι εμείς περιμένουμε πως και πως την επόμενη ανάρτησή σου)!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένες χρυσοχέρες χαίρομαι που σας άρεσε πολύ. 'Εγινε πραγματικά πολύ όμορφο και στολίζει τον τοίχο υπέροχα!!! Ευχαριστώ για τα αγαπησιάρικα σχόλια σας Σας αγαπώ και σας φιλώ!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη και καθ΄όλα επαγγελματική δουλειά, με το μεράκι και την επιμονή ενός ερασιτέχνη!
    Εύγε σου!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία, μου έχω μόνον ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!!! Πολλά φιλάκια και καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  16. Πραγματικά εχω μείνει αφωνη, το αποτελεσμα είναι εξαιρετικό, το άλογο είναι σαν αληθινό! Η έκφραση του, τα χρώματα του απίστευτα! Μπράβο Εφη μου, μεγάλη έμπνευση η μικρή!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μίκα πάντα λόγια αγάπης έχεις για μένα και για την μικρή 'Αλκηστη. Σου στέλνουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ από την καρδιά μας και πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Το έβαλες σκοπό να ξεπεράσεις και το Φειδία !!! Μπράβο Έφη , ονειρεμένο το καρουζέλ και φαίνεται ότι τα χέρια σου "πετάνε " πάνω στον πηλό !
    Καλό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενας ο Φειδίας και αμέσως μετά εγώ ε; Χα! Χα! Χα! Χα! τα γράφεις και δημόσια θα μας πιάση η Εφορία Αρχαιτήτων... Ολυμπία μου ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Ευχομαι και σε σας Καλό Πάσχα με υγεία και πολύ χαρά!!!

      Διαγραφή
  18. Δεν ξέρω τι να πω, έχω μείνει άφωνη!!!
    Να το χαρεί η μικρούλα, που σε εμπνέει τόσο όμορφα και δημιουργικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου χαίρομαι πάρα πολύ τις επισκέψεις σου είσαι ευγενική και έρχεσαι πάντα με λόγια αγάπης και χαράς..Σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα! Φιλάκια και καλό Πάσχα με ευτυχία και χαρά!!

      Διαγραφή
  19. Μα, κι εγώ άφωνη έχω μείνει, Έφη μου!!!Αυτό που έφτιαξες είναι αριστούργημα!
    'Οπως λέει και η Σωσώ, δεν νομίζω να τολμήσει άλλη να το αντιγράψει!! Μπράβο και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!!!! Η Αλκηστις θα είναι πολύ περήφανη για την καλλιτέχνιδα γιαγιά της!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί Μαριαν η γειτονιά μας έχει πολλές ταλαντούχες και ικανότατες bloggers που αν το βάλουν σε προτεραιότητα θα καταφέρουν κάτι ανάλογο!Ευχαριστω για τα μπράβο σου και χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε!! Τα φιλάκια μου για μία ήρεμη καληνύχτα!!!

      Διαγραφή
  20. ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ;
    ΑΝ ΗΞΕΡΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ;
    ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΟΦΡΩΝ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ!!!
    Ο ΠΗΛΟΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ!!!!!!
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ Η ΕΓΓΟΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΟΓΑΚΙ ΤΗΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι να το δώσεις μόνον την μορφή !Εχω παντελή άγνοια της τεχνικής δόμησης του ανάγλυφου για να γίνει σταθερό ,σε τι βλαση πρέπει να ξεκινήσει η δουλειά.... αυτα όλα δεν τα ξέρω και πρέπει η να μου το πουν η να πειραματιστω... Ετσι λοιπόν ,δεν είμαι μετριόφρων αλλά ημιμαθής και θρασυτάτη... ασχετα με το αποτέλεσμα... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ καλή μου Ρένα για τον όμορφο σχολιασμό σου και ευχομαι να το αγαπήσει η Αλκηστη! Σ' αγαπώ και σου στέλνω τα φιλιά μου για ηρεμη νύχτα!!!!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ "ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ" ΕΦΗ!!!!!!!
      ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΟΥ ΕΣΥ ΝΑ ΜΑΘΑΙΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!
      ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  21. Ευτυχώς που σου γράφω γιατί για να στα πω μάλλον δε θα μπορούσα.....αχαχαχαχα
    Είμαι άφωνη κι εγώ όπως όλες μας....

    Πραγματικά τι εννοείς ότι δεν ξέρεις πολλά?
    Μήπως κάτι μας κρύβεις ....?

    Πάντως για μένα που χρησιμοποιώ τον πηλό( και μάλιστα πάρα πολύ )μου είναι αδιανόητο να καταλάβω πως τα κατάφερες και με τόσο καλλιτεχνία !!!!

    Μπράβο Έφη μου τέλεια δουλειά!!! Είσαι ΜΟΝΑΔΙΚΉ !!!
    Σε φιλώ και περιμένω την επόμενη ανάρτησή σου!!!!!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εννοώ τίποτε περισσότερο από αυτό που είπα .Δεν γνωρίζω καθόλου από την τεχνική ενός ανάγλυφου έργου με πηλό (το αναφέρω πιο πάνω στην Ρένα) με πολύ θάρρος(τι είχα να χάσω ή σε ποιον να απολογηθώ για τυχόν ατυχία)το τόλμησα και επειδή με τον πηλό εδώ και 6 μήνες που γνωριστήκαμε αγαπηθήκαμε με υπακούει τρελά.Φιλάκια Εφάκι και καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  22. ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!
    !ΜΠΡΑΒΟ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΓΙΑΓΙΑ!ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΓΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία ευχαριστώ πολύ για τον όμορφο σχολιασμό σου Η γνώμη σου μετράει όσο δεν φαντάζεσαι.... Εχω μία απορία τεχνικής φύσεως θα μπορούσα να σου την πω τηλεφωνικά; Φιλάκια πολλά! και καλό βράδυ

      Διαγραφή
  23. Φοβερό,γλυκιά μου Έφη!!!!Με τόση έμπνευση που σου δίνει η Άλκηστη,περιμένω να δω κι άλλα τέτοια αξεπέραστα έργα τέχνης!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βραβεία στην πηγή έμπνευσης που αξίζει όλες τις αγκαλιές και τα φιλιά του κόσμου!! Ευχαριστώ πάρα πολύ.. και να ξέρεις χαίρομαι ιδιαίτερα με τις επισκέψεις σου!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Άλλο ένα σπουδαίο έργο τέχνης μιας από τις πιο ταλαντούχες κυρίες της γειτονιάς μας!!!!!
    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!! Πολύ τυχερή η μικρή Άλκηστη!!!! Η γιαγιά θα της γεμίσει το χώρο με αριστουργήματα!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Φιλία μου οι επισκέψεις σου με χαροποιούν ιδιαίτερα!!Ευχαριστώ για τον υπέροχο σχολιασμό σου!! Φιλάκια πολλά και καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  25. Κάθε σου ανάρτηση και μια απίστευτης ομορφιάς έκπληξη!
    Εφούλα μου συγχαρητήρια, έχω ενθουσιαστεί!

    Πολλά φιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη Μαιρη χαίρομαι αφάνταστα που σου άρεσε το άλογο μας και σου στέΦιλλνω ενα μεγάλοοοοο ευχαριστώ για τον αγαπησιάρικο σχολιασμό σου!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα πολυτάλαντη Εφη μου!!Τί νά πώ!!!Εμεινα άφωνη!!!Πραγματικά,έργο τέχνης!!Τυχερή η γλυκεία μας Αλκηστη πού έχη μιά γιαγιά χρυσοχέρα καί άφταστη μέ ότιδήποτε καί νά καταπιαστεί!!Τό αλογάκι τού καρουζέλ,φτιάχτηκε μέ πολύ αγάπη καί μεγάλο μεράκι γιά ότι αγαπάς περισσοτέρο!!Τήν εγγονούλα σου!!Συγχαρήρια !!!!Είσαι η βασίλισσα όλων τών δημιουργιών σέ ολόκληρη τήν blogoγειτονιά μας!!Καί λίγα λέω!!Μού άρεσε τό νέο σου look!!!Πολύ φωτεινό καί χαρούμενο!!!Πολύ girly!!!Φιλάκια Εφη μου,στήν κούκλα εγγονούλα σου καί στήν Μελίτα μας!!Καλό Πάσχα!!Καλά νά περάσετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Δήμητρα μου χαίρομαι που σου άρεσε τόσο πολύ το άλογο!!Αλήθεια μέ πόσο τρυφερά λόγια εκφράζεις την αγάπη σου για την Άλκηστη!!Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου!!! Αισθάνομαι όμορφα που το νέο look τουblog είναι ευχάριστο !! Σας εύχομαι να περάσετε όμορφα χαρούμενα και με πολύ αγάπη το Πάσχα!!Με το καλό να έρθει και η μικρή!!! Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα!!!!
    Δεν έχω λόγια!!! Έγινε πολύ ωραίο!!! Μπράβο!!!
    Το καρουζελ αρέσει σε μικρούς και μεγάλους!!!
    Πάντως αυτό για τον γύψο που είπες δεν το ήξερα!!!
    Φιλιά πολλά
    Καλό Πάσχα και σε σένα να περνάς καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου , χαίρομαι που σου άρεσε το άλογο!! Αν εννοείς τη γυψόγαζα.. πρέπει να προσέχεις την ημερομηνία λήξης να μην είναι και πολύ μεγάλη!!διαφορετικά τρίβεται στα χέρια και έχει την υφή της άμμου..Καλό Πάσχα και σ΄ευχαριστώ για όλα!!

      Διαγραφή
  28. Το φανταζόμουνα όλο αυτό το διάστημα.Η πραγματικότητα όμως ξεπέρασε και την πιο τρελή φαντασία μου!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οτι και να πω θα είναι λίγο!!!!!!!!!!!!Προσπαθώ τόση ώρα να κλείσω το στόμα μου , όπως και όλη η γειτονιά!!!
    Αυτό θα πει πηγαίο ταλέντο!!!!!!!!!!!!ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ στην αξιοσύνη σου!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εποικοδομητικές φάνηκαν οι πολύωρες συζητήσεις μας για τον τρόπο κατασκευής... που με προβλημάτισε αρκετά σε αντίθεση με τον ανάγλυφο τρόπο δημιουργίας του που μου φάνηκε παιχνίδι!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εγκάρδια για τα γεμάτα αγάπη και θαυμασμό σχόλια σου!!!Σ'αγαπώ και σου στέλνω και ενα φιλάκι εκ μέρους της ΄Αλκηστης!!!

      Διαγραφή
  29. Τι να πω τωρα εγώ!!! Ασε που έχω ανοίξει το στόμα και δεν λεώ να το κλείσω (όπως η Χρυσάνθη!!) !! Είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!! Τόση αγάπη, τόσο κέφι, τόσο μεράκι σε ένα πήλινο αλογάκι (και όχι μόνον σ'αυτό, αλλά και σε ό,τι κάνεις!).
    Το "μπράβο" φαίνεται πολύ ..λίγο μπροστά σε αυτό που βλέπω!
    Καλό Πάσχα να'χεις, με υγεία, αγάπη, ευτυχία και χαρά σε σένα αλλά και σε όλη την οικογένειά σου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!Εισπράττω αγάπη και εκτίμηση με κάθε σου επίσκεψη που πάντα την περιμένω με χαρά. Είσαι ιδιαίτερα ευγενική και υπολογίζω στην γνώμη σου.Εύχομαι να περάσετε με πολύ χαρά, γαλήνη και αγάπη το Πάσχα !!!Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. Είναι πραγματικά υπέροχο και μοναδικό αριστούργημα, ζηλεύω την Άλκηστη και μπορώ να φανταστώ την χαρά της μόλις το αντικρίσει!!
    Είσαι υπέροχη Έφη και περιμένουμε με ανυπομονησία τις νέες σου δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντόρα, η Αλκηστη είναι πολύ μικρή για να καταλάβει τι και πώς! Οταν όμως το πρωτοείδε έβγαλε ήχους χαράς και το προσωπάκι της φωτίστηκε για λίγο!!Ελπίζω όταν μεγαλώσει να το εκτιμήσει και μέσα από αυτό να νοιώθει την αγάπη μας γι'αυτήν... Ευχαριστώ για τον υπέροχο σχολιασμό σου !!Καλό σου Πάσχα με αγάπη και χαρά Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  31. !!!!!!!

    Κι εγώ άφωνη έμεινα!!!! Όχι και δεν ξέρεις πολλά από πηλό, βρε κορίτσι... εδώ έκανες επαγγελματική δουλειά!!!!

    Χίλια μπράβο, κι ακόμη χίλια... το σύνολο αλλά και οι λεπτομέρειες, όλα είναι εξαιρετικά! Να το χαρεί η Άλκηστη!

    Πολλά φιλάκια, καλό Πάσχα, με υγεία, χαρά και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου χάρηκα αφάνταστα που άρεσε σε όλη την γειτονιά !!Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου Εισπράττω εκτίμηση και σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ μεσα από την καρδιά μου!! Να περάσεις όμορφα χαρούμενα και διασκεδαστικά!!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε σενα και την οικογένεια σου Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κλέβω τη φράση απο τη maria Villioti.
    "Όταν ο άνθρωπος είναι καλλιτέχνης δεν χρειάζεται πολλές γνώσεις, βάζει το μυαλό και το ταλέντο του και κάνει θαύματα".
    Ενα απο τα θαύματα είναι και το καρουζέλ, όπως όλες και εγώ, άφωνη.
    Πόση φαντασία, πόσο ταλέντο πρέπει να έχεις για να πετύχης αυτό το αποτέλεσμα;
    Tα λόγια είναι φτωχά μπροστά στην πλούσια δημιουργηκότητά σου!!
    Κάθε ανάρτησή σου και μια έκπληξη, περιμένουμε την επόμενη. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την κλέβεις την φράση, την δανείζεσαι ... χα! χα!Μένω κι εγώ άφωνη με την πληθώρα των κολακευτικών σχολίων!!!Ευχαριστώ πολύ,πολύ!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  34. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εφη μου έχω μείνει άφωνη!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!Απορώ ...ότι πιάσεις το κάνεις τόσο όμορφα!!!Τι θα δούμε ακόμα εδώ!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου σ΄ευχαριστώ για τα όμορφα σου σχόλια!!!Ευχομαι καλό και χαρούμενο Πάσχα με υγεία Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  36. Εφη μου την χάρηκα πολύ την κουβεντούλα μας!!!Είσαι μια υπέροχη Κυρία κι ένας πολύ άνθρωπος γλυκός .
    Κατά τ άλλα είσαι και μια γεμάτη πάθος ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!! Είναι πανέμορφο αριστούργημα!!!!Τόσο μα τόσο καλοδουλεμένο,προσεγμένο με υπέροχα χρώματα και απίστευτες λεπτομέρειες, το κοιτάζω δεν το χορταίνω και σε καμαρώνω!!!!!Ενα έργο γεμάτο αγάπη,έμπνευση και πολύ δεξιοτεχνία.Χίλια μπράβο σου Εφη μου!!!!Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την Αλκηστούλα σου !!!!! Σε φιλώ πολύ πολύ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασια μου με συγκίνησαν τα όμορφα σου σχόλια τα γεμάτα εκτίμηση και αγάπη!! Ενα μεγάλο ευχαριστώ από την μεριά μου είναι το λιγότερο που μπορώ να σου πω. 'Ομοίως απόλαυσα την συζήτησή μας και θα ήταν όμορφο να την ξανακάνουμε!!!!Σου εύχομαι καλό Πάσχα ,με υγεία και ευτυχία. Σε φιλώ με αγάπη!!!

      Διαγραφή
  37. Καλώς σε βρήκα!!!πανέμορφο αποτέλεσμα!!!ΈΧΩ ΜΈΙΝΕΙ ΆΦΩΝΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πω,πω!!! Τί είναι αυτό το αριστούργημα? Δεν υπάρχεις !!! Τέλεια δουλειά!!! Χίλια ,και λίγα λέω, μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. μοναδικο αριστουργημα πραγματικο ευχομαι Εφουλα μου να είσαι και συ πηγη έμπνευσης για την πανεμορφη Αλκηστη σου , να ονειρευεται ξκαι να δημιουργει και εκεινη σαν και σενα σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επίσκεψη σου και τα όμορφα σχόλια σου Σου εύχομαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  40. Έφη μου αυτό είναι ένα αριστούργημα!!!Μπράβο.
    Και σε ευχαριστούμε για το σεμινάριο.
    Καλό Πάσχα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κάθε φορα που βλέπω ένα καινούριο έργο σου μένω με το στόμα ανοιχτό, αυτή τη φορά έχω να θαυμάσω και την πολύπλοκη εκτέλεση και το εξαιρετικό αποτέλεσμα, αλλά και τη φαντασία, την απίστευτη ιδέα! Δηλαδή όλα όσα συντελούν για να γίνει ένα έτγο τέχνης!
    Φιλιά πολλά κι ευχές από καρδιάς! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τηνε!!Ενα εγκάρδιο ευχαριστώ για τα υπέροχα και γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου !Σας εύχομαι καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  42. Έφη μου, καλημέρα
    Πέρασα να σ΄ευχαριστήσω για τα κολακευτικά σου λόγια και να σου ευχηθώ καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
    Από σήμερα και για 8 μέρες θα έχουμε τα παιδιά και την εγγονούλα μας.
    Δεν θα υπάρχει χρόνος για κομπιούτερ :)
    Πολλά φιλάκια, να περάσετε υπέροχα με την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου ευχομαι κι εγώ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ Να περάσετε όμορφα ,χαρούμενα και να
      απολαύσευτε την εγγονούλα σας!!!

      Διαγραφή
  43. Είσαι καταπληκτική φίλη μου, μπράβο σου!
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το ξέρει η ΄Αλκηστις ότι η γιαγιά της είναι μεγάλη καλλιτέχνις ?
    Τι να προσθέσω Εφάκι μου,μόνο συγχαρητήρια έχω να δώσω, το καρουζέλ εξαιρετικό αισθητικά, στα είπα και κατ΄ιδίαν.
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι, με υγεία να χαίρεσαι την οικογένειά σου, πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά !!!Ευχαριστώ πολύ για όλα!!!Φιλακια

      Διαγραφή
  45. Ξέχασα να σχολιάσω το new look του blog οου.
    Η απλότητά του μου αρέσει πολύ.
    Θα ήθελα,όμως, με κάποιο τρόπο να προβάλλονται
    τα έργα σου, σκέψου το,
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει τέχνη και γνώσεις το πράγμα ....αλλά το σκέπτομαι θετικά να το επιχειρήσω!!!!

      Διαγραφή
  46. th telio poy eghnai to alogakh soy ua xarh poli h mikroyla alla poli doylia exh xaras thn ypomwni soymprabw soy kalo pasxa filia na perashs omwrfa...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τέλειο το αλογάκι σου!!!Έκανες καταπληκτική δουλειά!!!Συγχαρητήρια!!!Φιλάκια πολλά,καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!!Σπυριδούλα Ευχαριστώ για τον θετικό σχολιασμό σου!!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  48. ¸.•°✿✿⊱彡

    Muito trabalhoso e difícil de fazer, mas lindo!
    Quem não tem doces lembranças de infância sobre um carrocel.
    Ótima semana!
    Beijinhos.
    Brasil.°✿⊱彡
    ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΑΕΣΤΗ ΕΦΗ ΜΟΥ....Τελευταία και καταιδρωμενη ήρθα να καμαρώσω το αλογακι σου που τόσο περίτεχνα εφτιαξες για την μικρή σας... Αλκηστη... με το στομα ανοιχτό έμεινα με τοση δουλεια που είχε...!!!
    αλλα οταν κανεις κατι που αγαπας τοσο πολύ αυτό βγαινει ατο αποτελεσμα και στην λεπτομέρειά του..!!! το λιγότερο που μπορώ να πω .. ειναι πως τα χρυσά σου χερια φτιαξαν ενα υπεροχο εργο τέχνης.......!!! θα το καμαρώνει το παιδι οταν μεγαλώσει..!!!!! να εισαι σιγουρη... εχεις την αγαπη μου και τα φιλια μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταία εσύ ,τελευταία εγώ!!!Ολο πίσω μένουμε απο τις πολλές υποχρεώσεις. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και χρόνια πολλά!! με υγεία και αγάπη σε όλη την οικογένεια!!! Ευχαριστω για τα θερμά σου λόγια!!Σου στέλνω τα φιλιά μου και μία αγκαλιά!!!

      Διαγραφή
  50. Χριστός Ανέστη!!!
    Επαθα πλάκα με το πανέμορφο Αλογό σου +κορνίζα!!!!
    Και οι οδηγίες σου είναι τόσο χρήσιμες,θα σου πω συγχαρητήρια,αλλά είναι λίγο Έφη μου.
    πολλά πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου σχόλια!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  51. Καλημέρα και Χριστός Ανέστη. Πραγματικά υπέροχο το αλογάκι σου!!!! Να είσαι καλά να χαρείς την Άλκηστή σου όπως επιθυμείς. Καλή και δημιουργική συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος!!Χρόνια πολλά!!Ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου!!!Νά'σαι καλά!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  52. Αυτό είναι ένα αληθινό γλυπτό!!! Τι παραστατικές λεπτομέρειες, τι ομορφιά!!! Μοναδικό έργο τέχνης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!!!Ευχαριστώ πολύ Μαίρη !Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο!!!Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλως σε βρήκα και μπράβο σου,έχει γινει καταπληκτικό.Παω να δω και τις αλλες δημιουργιες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καταπληκτική δουλειά, όπως και το μπλογκ σου! Με τέτοιο ρεκόρ σχολίων, πως να μην είναι σπουδαίο;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αριστούργημα!!!!!! Ηρθα καθυστερημένη για να βρώ μιά ανάρτηση που είχες κάνει πριν καιρό με μιά λαμπάδα βάφτισης και έπεσα επάνω στο άλογο. Εμεινα με το στόμα ανοιχτό και δεν λέω να το κλείσω. Εισαι απίστευτη, στο είπα και άλλοτε το επαναλαμβάνω και σήμερα.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Φανταστικό !!!!!!!!!!!! Έκανες τέλεια δουλειά,είμαι ενθουσιασμένη μαζί σου.
    Φιλάκια πολλά.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πολύ όμορφο το πήλινο αλογάκι που έφτιαξες Έφη. Μ'αρέσει πολύ η λεπτομέρεια που έχεις καταφέρει να δώσεις πάνω στο άλογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Έφη μου Καλησπέρα. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος. Χρόνια πολλά.Σ' ευχαριστώ για τα τόσο καλά λόγια σου. Τον κουμπαρά προσπάθησα να τον δουλέψω όσο μπορούσα αλλά δυστυχως δεν μπορεί ο καθένας να δουλεύει τον πηλό όπως το ζυμάρι. Βλέπεις δεν είναι όλα το ίδιο. Φιλάκια πολλά γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Έχω μείνει άφωνη!!! Είναι υπέροχο το αλογάκι και οι οδηγίες με σπρώχνουν να το τολμήσω αλλά η κατάσταση... με δυσκολεύει λιιιιίγο!!!! Κάποια στιγμή στο μέλλον (όταν βρω και τον ανάλογο χρόνο) χι χι χι!!! Εσύ πάντως είσαι ταλέντο και μπράβο σου!!!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι, να τολμάς πάντα γιατί αποδεικνύεις έμπρακτα ότι όταν θέλεις όλα τα μπορείς!!!! Φιλιά πολλά καλή εβδομάδα και φυσικά Χριστός Ανέστη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Hello! Very nice blog and interesting posts, great atmosphere.
      Have a nice day. :)
    Welcome to our blog about photography. +
    I hope you also enjoy it with us.

    Greetings!

    "Do what you love is not even that, but anyway"

    ΑπάντησηΔιαγραφή